Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Spoiler
2 ώρες πριν, 300Lions είπε

Καλησπέρα παιδιά

σε λάθος νήμα είσαι εννοείται , για τα υπόλοιπα μόνο εσύ ξέρεις ποια τα ποσά ενέργειας των προηγούμενων λογαριασμών , απο τη στιγμή που δεν κάνεις αμφισβήτηση για τις ρήτρες ,ζήτα ανάλυση

βάλε τις φωτό σε spoiler , αν και θα έλεγα να το σβήσεις εντελώς μιας και είναι oftopic (επεξεργασία ,διαγραφή ή τουλάχιστον όλο το ποστ σε spoiler)

 

  • Απαντ. 29,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    3586

  • washcloud

    1106

  • ekrepali

    1008

  • takoulou

    793

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Όλοι έχουν λήξη στο συμβόλαιο και οι πολύ παλαιοί; Η υπάρχουν κάποιοι που θα μείνουν σε παλαιές τιμές για αόριστο διάστημα;

Εγώ το έχω από 1/2 αλλά όταν πατάω πάνω βγάζει νέες τιμές. Είναι λογικό;

Επεξ/σία από ΠάρηςΓ
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
32 λεπτά πριν, ΠάρηςΓ είπε

Όλοι έχουν λήξη στο συμβόλαιο και οι πολύ παλαιοί;

ναι , 12μηνο/24μηνο , ανάλογα το συμβόλαιο

32 λεπτά πριν, ΠάρηςΓ είπε

Η υπάρχουν κάποιοι που θα μείνουν σε παλαιές τιμές για αόριστο διάστημα;

όταν λήξει θα ισχύουν οι τρέχουσες τιμές

edit : δες παρακάτω για την αυτόματη ανανέωση

32 λεπτά πριν, ΠάρηςΓ είπε

Εγώ το έχω από 1/2 αλλά όταν πατάω πάνω βγάζει νέες τιμές. Είναι λογικό;

ναι , σου δείχνει τα τρέχων προγράμματα και όχι αυτό που υπέγραψες

Επεξ/σία από korakios
Δημοσ.
27 λεπτά πριν, ΠάρηςΓ είπε

Όλοι έχουν λήξη στο συμβόλαιο και οι πολύ παλαιοί; Η υπάρχουν κάποιοι που θα μείνουν σε παλαιές τιμές για αόριστο διάστημα;

 

  

1 λεπτό πριν, korakios είπε

 

όταν λήξει θα ισχύουν οι τρέχουσες τιμές

 

Για την ακρίβεια γίνεται αυτόματη ανανέωση συμβολαίου με τις νέες ισχύουσες τιμές...

re.jpg.d68b7f2233ba795bb641e447696eefa5.jpg

...εκτός αν ο πελάτης δηλώσει πριν τη λήξη του συμβολαίου ότι δεν επιθυμεί ανανέωση κι ότι θέλει να αλλάξει πρόγραμμα πχ Γ1 ή ότι θα πάει σε άλλο πάροχο.

  • Like 1
Δημοσ.

Καλησπέρα παιδιά θα βάλω αέριο και ρεθμα στο σπίτι για πρώτη φορά και είμαι ανάμεσα στην ΔΕΗ με σταθερή τιμή και στην nrg με κυμαινόμενη και 6 μήνες συμβόλαιο! Τι προτείνεται εσείς;

  • Sad 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 ώρες πριν, lasithi12 είπε

παιδια ενδιαφέρομαι για το σπιτι της γιαγιας μου γιατι τις ηρθαν κατι 700άρια...

τι μπορώ να κανω; γιατι δεν εχω ιδεα απο αυτα.

...εμείς τί μπορούμε να κάνουμε όταν λες ένα "ξερό", "της ήρθαν κάτι 700άρια"; Πόσα δηλαδή 700άρια; Σε τί διάστημα μεταξύ τους; Αφορούν,,,,λογαριασμό ρεύματος; :P Διότι αν ναι, για ποιον πάροχο μιλάμε και ποιο πρόγραμμα; (Να σου τονίσω ότι το παρόν thread έχει τίτλο "ΔΕΗ Online/Enter" και όχι,,,"λογαριασμοί ρεύματος"...).

Τεσπα. Λογικά μιλάς για ΔΕΗ Γ1 (ίσως και Γ1Ν). Επιδότηση παίρνει ("πίστωση ΤΕΜ" στον λογαριασμό) από Γενάρη, ή σταμάτησε; Για ποιες περιόδους κατανάλωσης μιλάμε; Για πόση κατανάλωση (βάσει εκκαθαριστικών 4μήνων); Με τί θερμαίνεται τον χειμώνα το σπίτι; Το καλοκαίρι, ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ χρήση κλιματιστικού/ων; Υπάρχει ΑΔΥΝΑΜΙΑ εξόφησης των "700ριών"; Χωρίς τους επίμαχους λογαριασμούς λοιπόν, σαν τί "βοήθεια" να δώσουμε; Γι' αυτό ανέβασέ τους μας (οπωσδήποτε τον πιο πρόσφατο εκκαθαριστικό, και αν μιλάμε ΚΑΙ για άλλα "700άρια", σε άλλο λογαριασμό, ανέβασε ΚΑΙ αυτόν. Σβήνοντας προσωπικά στοιχεία και ΟΛΟΚΛΗΡΟ τον κάθε ένα, όχι "τμήματα").

Αλλιώς, μπακάλικα, το μόνο που μπροούμε να σου πούμε είναι "να φροντίσεις τότε να την βάλεις στο MyHome Enter της ΔΕΗ", χωρίς να είναι σίγουρο κι ότι είναι η καλύτερη επιλογή (και χωρίς καν όσες λεπτομέρειες θα σου ήταν χρήσιμες για να το κάνεις...).

Επίσης, αν ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ θες να την βοηθήσεις, θέλει ν' αφιερώσεις και λίγο χρόνο στο να διαβάσεις ΚΑΙ το λινκ που ήδη σου υπέδειξε ο Κοράκιος [ΜΗΝ το αμελήσεις, ειδικά αυτό - και ό,τι τυχόν δεν καταλαβαίνεις, α) ξαναμελέτα το καλά β) ΤΟΤΕ ρώτα τί τυχόν δεν κατάλαβες]. Όπως και ό,τι λένε τα κείμενα στα οποία οδηγούν τα λινκ της υπογραφής του. ΚΑΙ γενικά το παρόν thread (όσες περισσότερες σελίδες μπορείς που έχουν γραφτεί από έστω την αρχή του παρόντος μήνα - το ίδιο και για το thread "Ρήτρα αναπροσαρμογής ΔΕΗ'). 

Επεξ/σία από washcloud
  • Like 1
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, washcloud είπε

...εμείς τί μπορούμε να κάνουμε όταν λες ένα "ξερό", "της ήρθαν κάτι 700άρια"; Πόσα δηλαδή 700άρια; Σε τί διάστημα μεταξύ τους; Αφορούν,,,,λογαριασμό ρεύματος; :P Διότι αν ναι, για ποιον πα΄ροχο μιλάμε και ποιο πρόγραμμα; (Να σου τονίσω ότι το παρόν thread έχει τίτλο "ΔΕΗ Online/Enter" και όχι,,,"λογαριασμοί ρεύματος"...).

Τεσπα. Λογικά μιλάς για ΔΕΗ Γ1 (ίσως και Γ1Ν). Επιδότηση παίρνει ("πίστωση ΤΕΜ" στον λογαριασμό) από Γενάρη, ή σταμάτησε; Για ποιες περιόδους κατανάλωσης μιλάμε; Για πόση κατανάλωση (βάσει εκκαθαριστικών 4μήνων); Με τί θερμαίνεται τον χειμώνα το σπίτι; Το καλοκαίρι, ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ χρήση κλιματιστικού/ων; Υπάρχει ΑΔΥΝΑΜΙΑ εξόφησης των "700ριών"; Χωρίς τους επίμαχους λογαριασμούς λοιπόν, σαν τί "βοήθεια" να δώσουμε; Γι' αυτό ανέβασέ τους μας (οπωσδήποτε τον πιο πρόσφατο εκκαθαριστικό, και αν μιλάμε ΚΑΙ για άλλα "700άρια", σε άλλο λογαριασμό, ανέβασε ΚΑΙ αυτόν. Σβήνοντας προσωπικα΄στοιχεία και ΟΛΟΚΛΗΡΟ τον κάθε ένα, όχι "τμήματα").

Αλλιώς, μπακάλικα, το μόνο που μπροούμε να σου πούμε είναι "να φροντίσεις τότε να την βάλεις στο MyHome Enter της ΔΕΗ", χωρίς να είναι σίγουρο κι ότι είναι η καλύτερη επιλογή (και χωρίς καν όσες λεπτομέρειες θα σου ήταν χρήσιμες για να το κάνεις...).

εγινε τωρα που κατεβω στο πατρικο θα τους σκαναρω μια να τους δειτε να μου πειτε.

  • Like 1
Δημοσ.
8 λεπτά πριν, lasithi12 είπε

εγινε τωρα που κατεβω στο πατρικο θα τους σκαναρω μια να τους δειτε να μου πειτε.

2η φορά

7 ώρες πριν, korakios είπε

κοιτάς για αρχή αυτό

αξίζει σταθερό vs κυμαινόμενο ? (Απρίλιος 2022)

ότι δεν καταλαβαίνεις ρωτάς συγκεκριμένα

Δημοσ.
Στις 15/4/2022 στις 2:30 ΜΜ, korakios είπε

αν δε γράφει online ή το ebill δε σου λέει μέχρι πότε είναι ενεργοποιημένο κάνε αμφισβήτηση

επίσης αν ήρθες απο άλλο πάροχο (δηλαδή η ρήτρα δεν είναι απο το Γ1 που ήσουν ) κοιτάς το πιο πάνω

(αρχικά έκανα λάθος..4/4/22 ενεργοποίησα το myHomeOnline όχι 4/3/22 που γράφω επάνω..

Ωστόσο ο λογαριασμός που ήρθε τώρα (έναντι) που με χρεώνει πάλι ρήτρα αναπροσαρμογής λέει ξεκάθαρα ότι είναι myHome online:

image.png.518cd2dae3e96d01318ce5210ca751ca.png

 

Οπότε τι γίνεται; Περιμένω να βγει ο πρώτος εκκαθαριστικός για να μην ξαναδω την ρήτρα;

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, aplosxristis είπε

Οπότε τι γίνεται; Περιμένω να βγει ο πρώτος εκκαθαριστικός για να μην ξαναδω την ρήτρα;

ναι , μιας και είναι απο υπόλοιπο Γ1

αν δεις το κομμάτι που δεν ανέβασες ,έχεις χρέωση κιλοβατώρας απο το Γ1 που ήσουν πριν ενεργοποιήσεις το online και έπιασε την περίοδο κατανάλωσης και σου ήρθε ανάμεικτο . Φυσικά έχεις και πίστωση ΤΕΜ 

φυσικά όλα υποθετικά αφού ούτε τα μισά δε διευκρίνισες , ούτε ολόκληρη φωτό ανέβασες

Δημοσ.

Παιδια μια βοηθεια αν κ νομιζω δεν θα βγαλω στο τελος ακρη!!! Επισκεφθηκα 1/4 ενα καταστημα της ΔΕΗ κ εκανα αιτηση για να αλλαξω απο volterra και να παω στη ΔΕΗ....Το σπιτι δεν αφορουσε κυρια κατοικια οποτε ειχα σκοπο να υπαχθω στο myhome online μιας κ εψαχνα το φθηνοτερο σταθερο τιμολογιο...Στις 4/4 εμφανιστηκε στο ebill μου η συγκεκριμενη παροχη ,αλλα λογικα δεν ειχε γινει ακομα η αλλαγη παροχου....εγω βεβαια βλεποντας την εμφανιση της παροχης στο ebill πατησα κατευθειαν την ενεργοποιηση στο myhome online και εβαλα την παγια εντολη....Το αιτημα παρεμενε υπο εξεταση για αρκετες μερες ωσπου στις 10/4 ηρθε η περιβοητη αλλαγη των τιμολογιων.....ειχα μια τηλεφωνικη επικοινωνια εκεινη τη μερα με ετην εξυπηρετηση που με διαβεβαιωσαν οτι βλεπανε το αιτημα υπο εξεταση κ στην ενεργοποιηση θα ειχα τις παλιες τιμες που ειχα συμφωνησει....στις 12/4 μου ερχεται ο τελικος λογαριασμος απ τη votlerra που εδειχνε οτι τελευταια μερα ηταν 8/4 πραγμα που σημαινει οτι απο 9/4 ανηκα στη ΔΕΗ....Ξερω σας ζαλισα αλλα τα λεω αναλυτικα και καταληγω.....Ξαναμπαινοντας λοιπον στο ebill εκεινη τη μερα διαπιστωνω οτι το αιτημα δεν ειναι πλεον υπο εξεταση και οτι πρεπει να το ενεργοποιησω ξανα αλλα με τις νεες τιμες!!! Σε οποιαδηποτε τηλεφωνικη επικοινωνια ειχα απο τοτε και 2 φορες που εστειλα email οι απαντησεις ειναι τελειως χαζες....μου λενε οτι δεν φαινεται να ειχα ενεργοποιησει το myhome online....Εχετε καμια ιδεα τι θα μπορουσα να κανω που ισως να βγαλω ακρη? ενεργοποιησα ηδη το online με τις νεες τιμες ηδη παντως κ κανω συνεχως αιτηματα παραπονων αλλα οι ανθρωποι νομιζω δεν ασχολουνται σοβαρα παρα μονο στελνουν αυτοματοποιημενες απαντησεις

Δημοσ.
35 λεπτά πριν, desiro είπε

Παιδια μια βοηθεια αν κ νομιζω δεν θα βγαλω στο τελος ακρη!!! Επισκεφθηκα 1/4 ενα καταστημα της ΔΕΗ κ εκανα αιτηση για να αλλαξω απο volterra και να παω στη ΔΕΗ....Το σπιτι δεν αφορουσε κυρια κατοικια οποτε ειχα σκοπο να υπαχθω στο myhome online μιας κ εψαχνα το φθηνοτερο σταθερο τιμολογιο...Στις 4/4 εμφανιστηκε στο ebill μου η συγκεκριμενη παροχη ,αλλα λογικα δεν ειχε γινει ακομα η αλλαγη παροχου....εγω βεβαια βλεποντας την εμφανιση της παροχης στο ebill πατησα κατευθειαν την ενεργοποιηση στο myhome online και εβαλα την παγια εντολη....Το αιτημα παρεμενε υπο εξεταση για αρκετες μερες ωσπου στις 10/4 ηρθε η περιβοητη αλλαγη των τιμολογιων.....ειχα μια τηλεφωνικη επικοινωνια εκεινη τη μερα με ετην εξυπηρετηση που με διαβεβαιωσαν οτι βλεπανε το αιτημα υπο εξεταση κ στην ενεργοποιηση θα ειχα τις παλιες τιμες που ειχα συμφωνησει....στις 12/4 μου ερχεται ο τελικος λογαριασμος απ τη votlerra που εδειχνε οτι τελευταια μερα ηταν 8/4 πραγμα που σημαινει οτι απο 9/4 ανηκα στη ΔΕΗ....Ξερω σας ζαλισα αλλα τα λεω αναλυτικα και καταληγω.....Ξαναμπαινοντας λοιπον στο ebill εκεινη τη μερα διαπιστωνω οτι το αιτημα δεν ειναι πλεον υπο εξεταση και οτι πρεπει να το ενεργοποιησω ξανα αλλα με τις νεες τιμες!!! Σε οποιαδηποτε τηλεφωνικη επικοινωνια ειχα απο τοτε και 2 φορες που εστειλα email οι απαντησεις ειναι τελειως χαζες....μου λενε οτι δεν φαινεται να ειχα ενεργοποιησει το myhome online....Εχετε καμια ιδεα τι θα μπορουσα να κανω που ισως να βγαλω ακρη? ενεργοποιησα ηδη το online με τις νεες τιμες ηδη παντως κ κανω συνεχως αιτηματα παραπονων αλλα οι ανθρωποι νομιζω δεν ασχολουνται σοβαρα παρα μονο στελνουν αυτοματοποιημενες απαντησεις

κράτησες screenshots , έκανες video recording όταν τα ενεργοποίησες ?

το οτι δεν το βλέπουν στο σύστημα είναι δικό τους θέμα , βέβαια σε ταλαιπωρούν , αν είχες κρατήσει και αποδεικτικά θα βοηθούσε

απο το τηλέφωνο την πάτησες , απορώ που το συνεχίζετε και παίρνετε τηλέφωνα

τεσπα , περιμένεις 10 εργάσιμες και μετά μέσω ΡΑΕ , αναφέροντας το ιστορικό και ημερομηνία/ώρα/όνοματα υπάλληλων

αν σε πάρουν τηλ το κλείνεις

έφτασες στη πηγή (κατάστημα ΔΕΗ) και νερό δεν ήπιες (να υπέγραφες το enter επιτόπου να ξεμπέρδευες)

Δημοσ.
1 ώρα πριν, desiro είπε

Παιδια μια βοηθεια αν κ νομιζω δεν θα βγαλω στο τελος ακρη!!! Επισκεφθηκα 1/4 ενα καταστημα της ΔΕΗ κ εκανα αιτηση για να αλλαξω απο volterra και να παω στη ΔΕΗ....Το σπιτι δεν αφορουσε κυρια κατοικια οποτε ειχα σκοπο να υπαχθω στο myhome online μιας κ εψαχνα το φθηνοτερο σταθερο τιμολογιο...Στις 4/4 εμφανιστηκε στο ebill μου η συγκεκριμενη παροχη ,αλλα λογικα δεν ειχε γινει ακομα η αλλαγη παροχου....εγω βεβαια βλεποντας την εμφανιση της παροχης στο ebill πατησα κατευθειαν την ενεργοποιηση στο myhome online και εβαλα την παγια εντολη....Το αιτημα παρεμενε υπο εξεταση για αρκετες μερες ωσπου στις 10/4 ηρθε η περιβοητη αλλαγη των τιμολογιων.....ειχα μια τηλεφωνικη επικοινωνια εκεινη τη μερα με ετην εξυπηρετηση που με διαβεβαιωσαν οτι βλεπανε το αιτημα υπο εξεταση κ στην ενεργοποιηση θα ειχα τις παλιες τιμες που ειχα συμφωνησει....στις 12/4 μου ερχεται ο τελικος λογαριασμος απ τη votlerra που εδειχνε οτι τελευταια μερα ηταν 8/4 πραγμα που σημαινει οτι απο 9/4 ανηκα στη ΔΕΗ....Ξερω σας ζαλισα αλλα τα λεω αναλυτικα και καταληγω.....Ξαναμπαινοντας λοιπον στο ebill εκεινη τη μερα διαπιστωνω οτι το αιτημα δεν ειναι πλεον υπο εξεταση και οτι πρεπει να το ενεργοποιησω ξανα αλλα με τις νεες τιμες!!! Σε οποιαδηποτε τηλεφωνικη επικοινωνια ειχα απο τοτε και 2 φορες που εστειλα email οι απαντησεις ειναι τελειως χαζες....μου λενε οτι δεν φαινεται να ειχα ενεργοποιησει το myhome online....Εχετε καμια ιδεα τι θα μπορουσα να κανω που ισως να βγαλω ακρη? ενεργοποιησα ηδη το online με τις νεες τιμες ηδη παντως κ κανω συνεχως αιτηματα παραπονων αλλα οι ανθρωποι νομιζω δεν ασχολουνται σοβαρα παρα μονο στελνουν αυτοματοποιημενες απαντησεις

 

 

εχεις την καταγραφη του τηλεφωνου την ημερομηνια που πηρες... για να σου διευκρινίσουν τι γινεται και συμφωνα με σενα σου ειχαν επιβεβαιωσει τηλεφωνικα οτι ολα καλος... οποτε κυνηγα το με βαση αυτο...  (λογικα θα μιλησατε για προγραμμα... και θα σου ειχαν αναφερει σε τι αναφεροντουσαν οτι ολα καλος...)

25 λεπτά πριν, korakios είπε

κράτησες screenshots , έκανες video recording όταν τα ενεργοποίησες ?

το οτι δεν το βλέπουν στο σύστημα είναι δικό τους θέμα , βέβαια σε ταλαιπωρούν , αν είχες κρατήσει και αποδεικτικά θα βοηθούσε

απο το τηλέφωνο την πάτησες , απορώ που το συνεχίζετε και παίρνετε τηλέφωνα

τεσπα , περιμένεις 10 εργάσιμες και μετά μέσω ΡΑΕ , αναφέροντας το ιστορικό και ημερομηνία/ώρα/όνοματα υπάλληλων

αν σε πάρουν τηλ το κλείνεις

έφτασες στη πηγή (κατάστημα ΔΕΗ) και νερό δεν ήπιες (να υπέγραφες το enter επιτόπου να ξεμπέρδευες)

 

οταν κανετε με τηλεφωνικο καντε το μεσω κινητου και κρατατε και τηλεφωνικο αρχειο...ΟΧΙ μονο για την ΔΕΗ...γενικα... ακομα και για τον ΟΤΕ...   ο λογος ειναι οτι ειναι ταλαιπωρια να παρεις τετοιου ειδους δεδομενα... απο τους κατοχους των.

 

σκεφτειτε οτι εχω καταγραφη απο γνωστη τραπεζα και μαλιστα ΚΑΙ απο την δικια τους μερια -μου εχουν στειλει οπτικο δισκο- οπου εχουν αποδεχτει οτι χρεωνονται απο την συζύγο μου....και για το οτι χρεωνονται συγκεκριμενο ποσο τον μηνα μεχρι πληρους λυσης του προβληματος απο την τραπεζα και μαλιστα με την αναλογη δικια τους τοκοχρεωλυτική πολιτικη....-(προς θεου μην κανετε κατι αναλογο... γιατι δεν ξερετε την υποθεση!...απλα προσπαθω να σας δωσω παραδειγματα που μπορει να χρειαστει....υποψην δεν εχει δει φραγκο η γυναικα μου...ουτε λυση βεβαια...η οποια λυση πλεον ειναι συνδεδεμενη και με την πληρους καταβολη και της "ποινης")

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 16/4/2022 στις 8:40 ΜΜ, sbou είπε

αξίζει η μετακίνηση

Στον συγκεκριμένο, αν ήσουν σε έντερ, με τις νέες τιμές, πάει 1658 x 0,245 = 406€, έκπτωση  ΚΟΤ 1423 x 0,045 = 64€ 
406 - 64 = 342€ (+πάγιο εντερ για 2μηνο) > 211€ ..... (ένα οχτακοσάρι+ παραπάνω το χρόνο...)
Το μόνο σίγουρο θες και Ν.Τ. https://deddie.gr/el/upiresies/nikterino-timologio/

Επεξ/σία από foul
Δημοσ.
9 ώρες πριν, korakios είπε

κράτησες screenshots , έκανες video recording όταν τα ενεργοποίησες ?

το οτι δεν το βλέπουν στο σύστημα είναι δικό τους θέμα , βέβαια σε ταλαιπωρούν , αν είχες κρατήσει και αποδεικτικά θα βοηθούσε

απο το τηλέφωνο την πάτησες , απορώ που το συνεχίζετε και παίρνετε τηλέφωνα

τεσπα , περιμένεις 10 εργάσιμες και μετά μέσω ΡΑΕ , αναφέροντας το ιστορικό και ημερομηνία/ώρα/όνοματα υπάλληλων

αν σε πάρουν τηλ το κλείνεις

έφτασες στη πηγή (κατάστημα ΔΕΗ) και νερό δεν ήπιες (να υπέγραφες το enter επιτόπου να ξεμπέρδευες)

Δυστυχως korakie δεν ειχε ακουστει κατι για αλλαγες τιμων κ δεν ειχε παει το μυαλο μου να υπογραψω το enter.....ασε που επειδη ειναι σπιτι στο χωριο σκεφτηκα οτι 3 ευρω παγιο σντι για 1 που εχει το online θα ηταν σημαντικη διαφορα....δυσυυχως δεν κρατησα screenshot,δεν οηγε το μυαλο μου οτι θα σβηστει το αιτημα.....το μονο που εχω ειναι η συνομιλια με τον υπαλληλο που μου ειπε οτι το βλεπει κ αυτος υπο εξεταση...

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...