Προς το περιεχόμενο

ΔΕΗ MyHome Online/Enter + Γ1/Γ1Ν


stathisgs800

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 12/4/2022 στις 6:02 ΠΜ, kage είπε

φοβο?οτι πιο πιθανο να τα βρηκαν εννοουσα..ο μυτιληναιος ειτε το θελουμε ειτε οχι, ειναι ο μονος αντιπαλος της δεη που τσιμπησε και 500μυρια ομολογα απο τον κοσμο + 75 απο ευρωπη .θα την αφηναν να πεσει ? τυχαιο π εκλεισε συμβαση για ρευμα με δεη για το εργοστασιο του?;) πριν κανα μηνα εφεραν κ το τσιρακι τους την ραε κ ελεγε ερευνα για αισχροκερδια στους παροχους 😜 

Εκτός των άλλων για την αύξηση έπαιξε ρόλο κι η προώθηση του ''ΔΕΗ myEnergy HeatPump'' *, που θα ήταν μη επιλέξιμο, αν δεν ανέβαζαν τις τιμές. Πλέον ''προσφέρεται'' κίνητρο (+1αντλία δώρο), για τους ''νέους'', που επιθυμούν ''σταθερό''.
 * project που συνεπάγεται κονόμες, για τους προμηθευτές των αντλιών. κι όχι μόνο...

Επεξ/σία από foul
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 29,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    3586

  • washcloud

    1106

  • ekrepali

    1008

  • takoulou

    793

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 ώρες πριν, sorin1977 είπε

Πολλοί στο φόρουμ αναφέρουν ότι με το που ενεργοποιείς την πάγια εντολή μεσώ ebill πραγματοποιείτε χρέωση ενός λεπτού για επιβεβαίωση της κάρτας, το οποίο στην συνεχεία επιστρέφεται, κάτι σαν την χρέωση του PayPal δηλ.

Έχω ενεργοποιήσει την πάγια εντολή εδώ και 3 εβδομάδες αλλά κοιτάζοντας τις κινήσεις στο ebanking της Εurobank δεν φαίνεται καμιά τέτοια χρέωση. Ισχύει όντως;

καρτα παγια εντολη.png

Το έχω κάνει σε 3 διαφορετικές περιπτώσεις, και στις 3 χρέωσε ένα λεπτό το οποίο επεστράφη ακαριαία, και μάλιστα έπρεπε πρώτα να εγκρίνω την κίνηση με otp ή push notification. Αν έχει σημασία οι 2 περιπτώσεις ήταν με κάρτες της Alpha και η άλλη με κάρτα της Εθνικής.

Επίσης ούτε στις δικές μου κινήσεις φαίνονται, μόλις επεξεργαστούν αφαιρούνται σαν να μην υπήρξαν ποτέ, καμία σχέση με την αντίστοιχη χρέωση του paypal η οποία φαίνεται στις κινήσεις μια και το ποσό χρέωσης επιστρέφεται μετά από αρκετές ημέρες.

Μάλιστα την πρώτη φορά μου είχε κάνει και μένα εντύπωση που δεν έβρισκα τη χρέωση αυτή στις κινήσεις, οπότε την δεύτερη φορά έκανα αμέσως screenshoot την κίνηση από το e-banking ώστε να έχω αποδεικτικό:

image.png.f286f8a43ac23abfa28727848a9a932e.png

Επεξ/σία από Joshua21
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά μια ερώτηση. Μέσα στο ebill σας εμφανίζεται κάπου ο αριθμος του ρολογιου-παροχης? Σε μένα έχει εμφανίσει δύο λογαριασμούς. Και στους δύο την ίδια διεύθυνση. Που είναι και εν μέρει λάθος. Με δύο διαφορετικούς αριθμούς συμβολαίου. Μίλησα με υποστήριξη μου είπαν ποιος είναι ο ενεργός. Αλλά ο δεύτερος με την ίδια διεύθυνση δεν ξερουν τι είναι. Να ήταν η παλιά μου παροχή στο φοιτητικό γιατί έχει την ίδια διεύθυνση? 

Επίσης ενεργοποίησα την πάγια εντολή μέσω ebill. Έγινε δεκτή επιτυχώς αλλά μου αναγράφει ότι η αίτηση σας για το home online είναι υπό εξέταση...γιατι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
20 λεπτά πριν, SpirtouLisS είπε

Παιδιά μια ερώτηση. Μέσα στο ebill σας εμφανίζεται κάπου ο αριθμος του ρολογιου-παροχης? Σε μένα έχει εμφανίσει δύο λογαριασμούς. Και στους δύο την ίδια διεύθυνση. Που είναι και εν μέρει λάθος. Με δύο διαφορετικούς αριθμούς συμβολαίου. Μίλησα με υποστήριξη μου είπαν ποιος είναι ο ενεργός. Αλλά ο δεύτερος με την ίδια διεύθυνση δεν ξερουν τι είναι. Να ήταν η παλιά μου παροχή στο φοιτητικό γιατί έχει την ίδια διεύθυνση? 

Επίσης ενεργοποίησα την πάγια εντολή μέσω ebill. Έγινε δεκτή επιτυχώς αλλά μου αναγράφει ότι η αίτηση σας για το home online είναι υπό εξέταση...γιατι

Αν και δεν πολυκατάλαβα αυτά που γράφεις, στο ebill ο αριθμός που εμφανίζεται είναι ο αριθμός λογαριασμού συμβολαίου (αν σε μπερδεύει αυτό τότε ας τον πούμε αριθμό συμβολαίου), τους αριθμούς παροχής και μετρητή θα τους βρεις κοιτάζοντας έναν λογαριασμό.

Όσο για το ότι σου αναγράφει πως η αίτηση είναι υπό εξέταση, προφανώς το γράφει επειδή είναι υπό εξέταση, το online ΔΕΝ είναι ενεργό.

Επεξ/σία από Joshua21
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλημέρα σε όλους, έχω Γ1 Οικιακό και πληρώνω ρήτρα κανονικά. Έχω κατανάλωση περίπου 1000 kwh το μήνα.

Με τα τωρινά δεδομένα και τις νέες αυξήσεις τι συμφέρει; Δυστυχώς δεν πρόλαβα να κάνω αίτηση για τις προηγούμενες τιμές. Τώρα μαζί με τις αυξήσεις φαντάζομαι θα αυξηθεί και η ρήτρα αναπροσαρμογής;

Σε πρώτη κίνηση έκανα αίτηση για νυχτερινό. Γνωρίζετε πόσο καιρό παίρνει; Πλήρωσα μέσω ebanking το ποσό που μου ήρθε σε μήνυμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γενικά πολύ μπ***δέλο η κατάσταση με την ΔΕΗ και τα online συμβόλαια. Περίμενα καλύτερη οργάνωση. Και σε εμένα, ενώ έχω υπογράψει συμβόλαιο για HomeOnline, ενεργοποίησαν Γ1 Οικιακό. Αφού ενεργοποιηθεί η σύνδεση, πρέπει να γραφτείς στο ebill, να κάνεις αίτηση ενεργοποίησης (για το Online) μέσα από αυτό, να ξαναπεράσεις την κάρτα για ενεργοποίηση της πάγιας πληρωμής και να περιμένεις έγκριση.

Για όλα αυτά ΚΑΜΙΑ ενημέρωση από κανέναν, έπρεπε να πάρω ο ίδιος τηλέφωνο. Απαράδεκτοι.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Joshua21 είπε

Αν και δεν πολυκατάλαβα αυτά που γράφεις, στο ebill ο αριθμός που εμφανίζεται είναι ο αριθμός λογαριασμού συμβολαίου, τους αριθμούς παροχής και μετρητή θα τους βρεις κοιτάζοντας έναν λογαριασμό.

Όσο για το ότι σου αναγράφει πως η αίτηση είναι υπό εξέταση, προφανώς το γράφει επειδή είναι υπό εξέταση, το online ΔΕΝ είναι ενεργό.

Σε μένα έχει εμφανίσει δύο λογαριασμούς. Δύο διαφορετικά συμβόλαια. Με ίδια φυσική διεύθυνση και στους δύο. Η διεύθυνση και στους δύο λογαριασμούς είναι γραμμένη με λάθος. Και δεν έχει συμπληρωμένο αριθμό..πχ Κολοκατρώνη αντί το σωστό Κολοκοτρώνη και δεν έχουν συμπληρώσει αριθμό...αν πάρει αυτά τα στοιχεία ο δεδδηε να δω που θα με βρει

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στο Excel , στην καρτέλα "Οικιακά με Ρήτρα", η στήλη "Επιδότηση με ΦΠΑ" είναι το ποσό που πληρώνουμε στον πάροχο ή αυτό που γλυτώνουμε λόγω επιδοτήσεων κράτους;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 λεπτά πριν, vdanasto είπε

Γενικά πολύ μπ***δέλο η κατάσταση με την ΔΕΗ και τα online συμβόλαια. Περίμενα καλύτερη οργάνωση. Και σε εμένα, ενώ έχω υπογράψει συμβόλαιο για HomeOnline, ενεργοποίησαν Γ1 Οικιακό. Αφού ενεργοποιηθεί η σύνδεση, πρέπει να γραφτείς στο ebill, να κάνεις αίτηση ενεργοποίησης (για το Online) μέσα από αυτό, να ξαναπεράσεις την κάρτα για ενεργοποίηση της πάγιας πληρωμής και να περιμένεις έγκριση.

Για όλα αυτά ΚΑΜΙΑ ενημέρωση από κανέναν, έπρεπε να πάρω ο ίδιος τηλέφωνο. Απαράδεκτοι.

Ουσιαστικά αυτό που σου λένε και για το οποίο δεν υπάρχει καμία ενημέρωση είναι να μην πατήσεις άμεσα την πάγια εντολη μέσα από την πρώτη καρτέλα του ebill αλλά να πας στα προϊόντα πιο κατω. Να επιλέξεις το online και αυτομάτως μετά σου ζητάει στοιχεία κάρτας για τη ενεργοποίηση της πάγιας εντολής..θα έπρεπε να μυρίζουμε τα νύχια μας. Σε μένα με αυτό τον τρόπο δεν τράβηξε τίποτα.

Επεξ/σία από SpirtouLisS
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 λεπτά πριν, SpirtouLisS είπε

Σε μένα έχει εμφανίσει δύο λογαριασμούς. Δύο διαφορετικά συμβόλαια. Με ίδια φυσική διεύθυνση και στους δύο. Η διεύθυνση και στους δύο λογαριασμούς είναι γραμμένη με λάθος. Και δεν έχει συμπληρωμένο αριθμό..πχ Κολοκατρώνη αντί το σωστό Κολοκοτρώνη και δεν έχουν συμπληρώσει αριθμό...

Μάλλον ισχύει αυτό που έγραψες παραπάνω, ότι ο ανενεργός αφορά το συμβόλαιο (και όχι την παροχή που έγραψες παραπάνω, μην τα μπερδεύεις) που είχες κάνει παλιότερα ως φοιτητής. Δεν ξέρω για ποιο λόγο, αλλά ο αριθμός συμβολαίου συνεχίζει να μένει στο ebill ακόμα και όταν το συγκεκριμένο συμβόλαιο δεν ισχύει πλέον.

Πάντως ότι και να αφορά δεν έχει σημασία εφόσον δεν είναι ενεργός.

15 λεπτά πριν, SpirtouLisS είπε

αν πάρει αυτά τα στοιχεία ο δεδδηε να δω που θα με βρει

Λάθος το έχεις καταλάβει, η ΔΕΗ παίρνει αυτά τα στοιχεία από τον ΔΕΔΔΗΕ και όχι το αντίστροφο, ο ΔΕΔΔΗΕ γνωρίζει που ακριβώς είναι το ακίνητο μια και αυτός έχει τοποθετήσει τον εξοπλισμό, αν θελήσει να σε βρει δεν θα ρωτήσει τη ΔΕΗ :)

Επεξ/σία από Joshua21
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, SpirtouLisS είπε

Ουσιαστικά αυτό που σου λένε και για το οποίο δεν υπάρχει καμία ενημέρωση είναι να μην πατήσεις ενεργοποίηση πάγιας εντολής μέσα από το ebill αλλά να πας στα προϊόντα κάτω κατω. Να επιλέξεις το online και αυτομάτως μετά σου ζητάει στοιχεία κάρτας για τη ενεργοποίηση της πάγιας εντολής..θα έπρεπε να μυρίζουμε τα νύχια μας. Σε μένα με αυτό τον τρόπο δεν τράβηξε τίποτα.

Δεν μιλάω για αυτό.

Έκανα αίτηση για νέα ηλεκτροδότηση (μέσω του e-contract), όπου συμπλήρωσα όλα μου τα στοιχεία. Για την ολοκλήρωση της αίτησης απαιτείται η χρήση της κάρτας για ενεργοποίηση της πάγιας εντολής, διαφορετικά δεν προχωρά.

Μου έρχεται απαντητικό e-mail με συμπληρωμένη αίτηση (για το HomeOnline) όπου μου ζητείται υπογραφή. Στέλνω την αίτηση υπογεγραμμένη και λαμβάνω απάντηση ότι όλα είναι ΟΚ.

2 μήνες μετά μου έρχεται έντυπος λογαριασμός για το Γ1 Οικιακό. Μετά από πολλά τηλέφωνα καταλήγουμε σε αυτά που ανέφερα παραπάνω. Για ποιόν λόγο να μην ενημερώνουν, έστω με ένα e-mail; Είναι πάγια διαδικασία, απ' ότι φαίνεται και από τα προηγούμενα μηνύματα.

Και το άλλο ωραίο που ξέχασα να αναφέρω. Κατά τη συμπλήρωση της αίτησης/επισύναψη των δικαιολογητικών, χρησιμοποίησα την τρέχουσα ταυτότητά μου (έχει αλλαχθεί από το 2017). Αυτοί βρήκαν την παλιά μου καρτέλα και χρησιμοποίησαν τα στοιχεία αυτούσια. Στις τηλεφωνικές μας επικοινωνίες μου έλεγαν συνέχεια ότι ο αριθμός ταυτότητας που δίνω είναι λάθος.

ΜΠ***ΔΕΛΟ!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
20 λεπτά πριν, vdanasto είπε

[...]Γενικά πολύ μπ***δέλο η κατάσταση με την ΔΕΗ και τα online συμβόλαια. Περίμενα καλύτερη οργάνωση. [...]

Για όλα αυτά ΚΑΜΙΑ ενημέρωση από κανέναν, έπρεπε να πάρω ο ίδιος τηλέφωνο. Απαράδεκτοι.

 

αμα θελεις πολυτελη μπουρλαδε με εξτρα Επερεσιε... μασαζακι αυχενα με κλασικη μουσικη και αλλα ...

να εισαι ετοιμος να τα πλΕρωσεις... 

 

Επεξ/σία από GKPGR
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 12/4/2022 στις 10:36 ΜΜ, GREGORYMO είπε

Θα κάνεις αίτημα: ενδείξεις.

Τι φάση; Προσπαθώ να καταχωρήσω ένδειξη στο ΔΕΔΔΗΕ και μου βγάζει πως "η καταχώρηση είναι δυνατή μόνο από 12/06-17/06. Στο self metering από το ebill μου εμφανίζει "Οι ημερομηνίες που μπορείτε να καταχωρήσετε την ένδειξή σας είναι από 12/04/2022 εως 17/04/2022" Πρόκειται να καταχωρήσω ένδειξη στον λογαριασμό που θα βγει "έναντι" .Μόνο στους εκκαθαριστικούς μπορούμε να καταχωρήσουμε πλέον στο ΔΕΔΔΗΕ;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 λεπτά πριν, GKPGR είπε

 

αμα θελεις πολυτελη μπουρλαδε με εξτρα Επερεσιε... μασαζακι αυχενα με κλασικη μουσικη και αλλα ...

να εισαι ετοιμος να τα πλΕρωσεις... 

 

Γιατί, θεωρείς φθηνή τη ΔΕΗ; Δεν καταλαβαίνω το σχόλιό σου 😋

Ή μήπως η αποστολή ενός mail με οδηγίες κοστίζει πολύ σε πόρους;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

41 λεπτά πριν, vdanasto είπε

Γενικά πολύ μπ***δέλο η κατάσταση με την ΔΕΗ και τα online συμβόλαια. Περίμενα καλύτερη οργάνωση. Και σε εμένα, ενώ έχω υπογράψει συμβόλαιο για HomeOnline, ενεργοποίησαν Γ1 Οικιακό. Αφού ενεργοποιηθεί η σύνδεση, πρέπει να γραφτείς στο ebill, να κάνεις αίτηση ενεργοποίησης (για το Online) μέσα από αυτό, να ξαναπεράσεις την κάρτα για ενεργοποίηση της πάγιας πληρωμής και να περιμένεις έγκριση.

Για όλα αυτά ΚΑΜΙΑ ενημέρωση από κανέναν, έπρεπε να πάρω ο ίδιος τηλέφωνο. Απαράδεκτοι.

Για αυτό λένε και ξαναλένε εδώ μέσα καλύτερα ραντεβού στο κατάστημα, για να μην μπλέξεις με όλο αυτό το μπαχαλο που εκτός από ψυχική ταλαιπωρία μπορεί να σου στοιχίσει και σε χρήμα.

Προσωπικά πήγα με ραντεβού σε κατάστημα και ήταν όλα έτοιμα μέσα σε 10 λεπτά. Μετά σου μένει η ενεργοποίηση του e bill που δεν είναι και καμία επιστήμη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...