Προς το περιεχόμενο

ΔΕΗ MyHome Online/Enter + Γ1/Γ1Ν


stathisgs800

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Μόλις τώρα, dimostr είπε

Και σε μένα έτσι είχε κάνει ενώ αρχικά είχα ενεργοποιημένη κάρτα κάποια στιγμή βγήκε άγνωστο γιατί και την ενεργοποίησα εκ νέου και για όσους διαβάζουν τα λεφτά τα τραβάει την τελευταία μέρα λήξης του λογαριασμού 

Δεν λέει κάτι αυτό, θα μπορούσε να σε είχε πετάξει από το online (αν όντως είχες online και όχι enter) μια και η πληρωμή με πάγια εντολή είναι προαπαιτούμενο.

Η ουσία είναι πως ήσουν λάθος όταν έγραψες ότι μιλάμε για "πράγματα που δεν έχουν σχέση", η πάγια εντολή είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με το online.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 29,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    3586

  • washcloud

    1106

  • ekrepali

    1008

  • takoulou

    793

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

3 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Δεν λέει κάτι αυτό, θα μπορούσε να σε είχε πετάξει από το online (αν όντως είχες online και όχι enter) μια και η πληρωμή με πάγια εντολή είναι προαπαιτούμενο.

Η ουσία είναι πως ήσουν λάθος όταν έγραψες ότι μιλάμε για "πράγματα που δεν έχουν σχέση", η πάγια εντολή είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με το online.

Τα υπομνήματα τα διαβάζετε ? Έχει καρφιτσωμενη δημοσίευση που λέει πότε σε πετάει εκτός online οπότε πριν γράψετε κάτι διαβάστε 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εμένα μετά από ηλεκτρονική αίτηση ενεργοποιήθηκε τελικά σήμερα το ebill σε γ1 και έχω επιλογή μέσα για ενεργοποίηση My Home Online, όταν πατάω στους όρους έχει τις νέες τιμές, να πάρω τηλ ΔΕΗ μήπως μπορώ να ενεργοποιηθώ με την παλιά τιμή εφόσον είχα κάνει την αίτηση με τις παλιές τιμές ή να μην μπω καν στον κόπο έχει κανείς παρόμοια εμπειρία ;

Επεξ/σία από FiLiP1
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

H ιστορία μου εν συντομία:

Κάνω 24/2 αίτηση για μεταφορά στη ΔΕΗ και υπαγωγή στο myHome Online. 
Κάνουν τη μεταφορά, ε ενεργοποίηση όμως ήταν σε εκκρεμότητα.
Αμέτρητα τηλέφωνα και mail, μου έλεγαν "θα επικοινωνήσει το αρμόδιο τμήμα", κάτι που ποτέ δεν γινόταν.
4 υπάλληλοι, των οποίων κράτησα τα ονόματα και την ώρα επικοινωνίας, με διαβεβαίωναν πως το θέμα είναι τεχνικό και ο πρώτος λογαριασμός θα μου έρθει με το myHome Online, σύμφωνα με το πότε έγινε η αίτηση,

Τελικά μου ήρθε με το Γ1. Για 12 μέρες, 180€.
Ταυτόχρονα μου απαντάνε πως η χρέωση με το myHome Online θα γίνει με την ενεργοποίηση του προγράμματος και όχι με την αίτηση.
Κάνω καταγγελία στην ΡΑΕ.
Στέλνω το ίδιο κείμενο στο Υπουργείο ενέργειας, στον υπουργό, τον υφυπουργό και τον αρμόδιο γραμματέα.
Η ΔΕΗ απάντά στην καταγγελία πως "όπως μου είπαν, η χρέωση με το εκπτωτικό θα γίνει με την αίτηση και θα πιστωθεί η διαφορά. Τους απαντάω πως ψεύδονται και πως μου έχουν απαντήσει γραπτώς πως η έκπτωση θα αρχίσει όταν και αν ενεργοποιηθεί το πρόγραμμα.
Τέλος της προηγούμενης εβδομάδας μου έρχεται ένα email κοινοποιημένο από τον αρμόδιο Γραμματέα του Υ. Ενέργειας προς το cc και τον CEO (!!!) της ΔΕΗ να δουν το θέμα.
Την επόμενη μέρα, μέσα στο ΣΚ βγήκε νέος λογαρισμός με έκπτωση.
Συμπέρασμα: Κυνηγήστε τους όσο δεν πάει. Δεν γίνεται αλλιώς κα μην περιμένετε.
Συμβουλή: κρατάτε ημερομηνία και ονόματα εκπροσώπων του CC και τι σαε λένε.

Επεξ/σία από unforgiven
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

39 λεπτά πριν, dimostr είπε

Όταν θα βάλεις τα στοιχεία της κάρτας θα σου τραβήξει 0.01€ για επιβεβαίωση, εφόσον δεν εμφανίζεται η κάρτα σου κάνε εκ νέου ενεργοποίηση κάρτας 

Τους ξανακάλεσα για καλό και για κακό. Έπεσα σε υπάλληλο που γνώριζε καλύτερα και μου είπε ότι όντως χρειάζεται να ξαναπεράσω τα στοιχεία της κάρτας. Τα πέρασε (όπως πρότεινες και εσύ) και έχω το παρακάτω το οποίο θεωρώ ότι είναι οκ

 

image.png.998b4a1c6a5be00cc05722df43efd75b.png

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, FiLiP1 είπε

μήπως μπορώ να ενεργοποιηθώ με την παλιά τιμή εφόσον είχα κάνει την αίτηση με τις παλιές τιμές

Θα στείλεις email και θα ζητήσεις να περάσουν τα στοιχεία που είχες δώσει 

τηλ δεν παίρνεις 

καπου στο site έχει και φόρμα για τεχνικά θέματα του ebill αλλά δεν ξέρω αν στέλνουν αντίγραφο επικοινωνίας 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 ώρες πριν, Hetfield είπε

Στην καλυτερη περιπτωση θα εχεις μια αποδοση κοντα στο 40% της ονομαστικης ισχυς κατα μ.ο. στην Ελλαδα.

το θεμα ειναι ...ειναι εφικτο...θα γλιτωσουμε τιποτα* ή στο τελος θα κανουμε τους κινεζους πιο μαγκες

 

 

*και αν ναι πως γινεται στην πραξη... 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, userAnon είπε

Τους ξανακάλεσα για καλό και για κακό. Έπεσα σε υπάλληλο που γνώριζε καλύτερα και μου είπε ότι όντως χρειάζεται να ξαναπεράσω τα στοιχεία της κάρτας. Τα πέρασε (όπως πρότεινες και εσύ) και έχω το παρακάτω το οποίο θεωρώ ότι είναι οκ

Αυτό όντως είναι σωστό, σβήσε όμως τα στοιχεία της κάρτας σου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, userAnon είπε

Τους ξανακάλεσα για καλό και για κακό. Έπεσα σε υπάλληλο που γνώριζε καλύτερα και μου είπε ότι όντως χρειάζεται να ξαναπεράσω τα στοιχεία της κάρτας. Τα πέρασε (όπως πρότεινες και εσύ) και έχω το παρακάτω το οποίο θεωρώ ότι είναι οκ

 

image.png.998b4a1c6a5be00cc05722df43efd75b.png

Τώρα είσαι οκ ,δυστυχώς θέλει συνεχή παρακολούθηση η εφαρμογή γιατί κάνει αρκετά κουλά, εμένα παρόλο που έχω έγγραφη απάντηση για την διόρθωση του μηνιαιου λογαριασμού που ενώ φαίνεται στο ebill τσεκαρισμενο εγώ ακόμα παίρνω διμηνιαιους λογαριασμούς 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 ώρες πριν, Aruil είπε

Το βασίζεις σε κάτι αυτό? Γιατί και εγώ είχα κάνει αίτηση αρχή Νοεμβρίου που δεν είχαν ανακοινώσει καν καινούριες τιμές και με τις καθυστερήσεις μπήκα με τιμές Δεκεμβρίου.

Και σε εμενα το ιδιο πηγε να γινει, ομως αναγνωρισαν εν τελει μετα απο δεκαδες τηλεφωνα οτι η αιτηση μου εγινε με τις παλιες τιμες, και εχω κλειδωσει μεχρι ο 12/23 σε 0.096, με τιμες παλιου Online. 

H αιτηση μου και ολα τα εγγραφα ειχαν ολοκληρωθει μεχρι 27/11 και ενεργοποιηθηκα μετα την μετρηση της ΔΕΔΔΗΕ στις 6/12, με τις τιμες που ειχα υπογραψει με την αιτηση μου φυσικα. 

Επεξ/σία από N3M3SiS
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, dimostr είπε

Τώρα είσαι οκ ,δυστυχώς θέλει συνεχή παρακολούθηση η εφαρμογή γιατί κάνει αρκετά κουλά, εμένα παρόλο που έχω έγγραφη απάντηση για την διόρθωση του μηνιαιου λογαριασμού που ενώ φαίνεται στο ebill τσεκαρισμενο εγώ ακόμα παίρνω διμηνιαιους λογαριασμούς 

Ναι το έχω καταλάβει και το πάω βήμα-βήμα. Θεωρητικά (πάντα) για μηνιαίο λογαριασμό πρέπει να δίνουμε εμείς τα στοιχεία ή και χωρίς να τα δώσουμε βγάζουν έναντι με βάση τα ιστορικά στοιχεία? Αν καταλαβαίνω καλά αν δεν δίνω ένδειξη θα στέλνουν βάσει ιστορικών στοιχείων (που είναι πάντα κοντά στις μετρήσεις μου έτσι και αλλιώς)

αλλιώς θα πρέπει να τα περνάω στο e self-metering   πχ στο διάστημα 15-20/04 όπως λέει παρακάτω. Αν θυμάμαι καλά όμως καλύτερα να δινω μετρήσεις στον ΔΕΔΔΗΕ κάθε 2μηνο? 

image.png.22c0de5c256f3af8616568b7c9083306.png

image.png.3c519e34f9aebbc33dd569d1a000c220.png

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

26 λεπτά πριν, dimostr είπε

Τα υπομνήματα τα διαβάζετε ? Έχει καρφιτσωμενη δημοσίευση που λέει πότε σε πετάει εκτός online οπότε πριν γράψετε κάτι διαβάστε 

Τα υπομνήματα τα διαβάζουμε, εσύ όμως προφανώς αγνοείς πως ότι σου πουν τηλεφωνικά δεν ισχύει απαραίτητα, οπότε πριν γράψεις κάτι σκέψου και λίγο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, satsok2 είπε

Παιδιά, εμάς που υπογράψαμε myHomeEnter το Νοέμβρη μας επηρεάζει;;;

Μολις έλεγαν στο ραδιόφωνο (Real) ότι αφορά και τους παλιούς ;!;!!

Σημερινό δελτίο τύπου
 

Spoiler

 

dei.png

 

 

Επεξ/σία από Georgegr3
  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Joshua21 είπε

ότι σου πουν τηλεφωνικά

Αυτό έχει απαντηθεί εκατοντάδες φορές οπότε πραγματικά δεν διαβάζεις η δεν μπορείς να αντιληφθείς αυτά που γράφονται 

4 λεπτά πριν, userAnon είπε

Ναι το έχω καταλάβει και το πάω βήμα-βήμα. Θεωρητικά (πάντα) για μηνιαίο λογαριασμό πρέπει να δίνουμε εμείς τα στοιχεία ή και χωρίς να τα δώσουμε βγάζουν έναντι με βάση τα ιστορικά στοιχεία? Αν καταλαβαίνω καλά αν δεν δίνω ένδειξη θα στέλνουν βάσει ιστορικών στοιχείων (που είναι πάντα κοντά στις μετρήσεις μου έτσι και αλλιώς)

αλλιώς θα πρέπει να τα περνάω στο e self-metering   πχ στο διάστημα 15-20/04 όπως λέει παρακάτω. Αν θυμάμαι καλά όμως καλύτερα να δινω μετρήσεις στον ΔΕΔΔΗΕ κάθε 2μηνο? 

image.png.22c0de5c256f3af8616568b7c9083306.png

image.png.3c519e34f9aebbc33dd569d1a000c220.png

Εγώ στη ΔΕΗ δίνω στους χρόνους που βγάζει η εφαρμογή 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...