tsigpan Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2021 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2021 Καλημέρα. Ειχα κανει αιτηση για το online στις 25/9 και βλεπω στο ebill οτι εγκριθηκε στις 6/10. Απο εδω και περα απλά περιμενω τον πρωτο λογαριασμό; Επειδή εχω και κοτ Β θα πρεπει να περιμένω την εκδοση του πρωτου λογαριασμού για να δω αν θα πρεπει να ξανακανω αιτηση για ΚΟΤ Β;
vmaria Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2021 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2021 Στις 8/10/2021 στις 9:05 ΠΜ, stelios120 είπε Καλημέρα. Επειδή και εγώ νοικιάζω μου είπαν ότι θα πρέπει εάν μετακομίσω σε νέο σπίτι η σύνδεση να είναι στο όνομά μου, να παραμείνω στην ΔΕΗ και να συνεχίσω στο ίδιο πρόγραμμα. Αυτο όμως το γράφουν κάπου στο συμβόλαιο?Ή είναι λόγια του αέρα και μετά θα πρέπει να πληρώνουμε ''πρόστιμα''?
pan05 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2021 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2021 Στις 8/10/2021 στις 8:58 ΠΜ, vmaria είπε Καλημέέρα, Σκέφτομαι να αλλάξω πάροχο και να πάω στη ΔΕΗ, στο Online.Το θέμα είναι οτι νοικιάζω και λογικά θα μετακομίσω το επόμενο 6μηνο. Η κοπέλα στην εξυπηρέτηση, μου είπε οτι στο νέο σπίτι που θα πάω αν παραμείνω στη δεη δε θα πληρώσω τη ρήτρα για το σπάσιμο του 24μηνου συμβολαίου γιατί λεει οτι εφόσον θα θέλω να παραμείνω στη δεη δε τους συμφέρει να με χάσουν σαν πελάτη. Έχει κάνει κάποια/ος κάτι παρόμοιο? Ευχαριστώ πολύ. Επέκταση Έχει αποδειχθεί και παλαιότερα αν ψάξεις το νήμα αυτό, αλλά ας το αναφέρουμε και πάλι: Προφανώς δεν έχουν επίσημη σχετική ενημέρωση, γιατί εμένα μου απάντησαν ότι το πρόγραμμα συσχετίζεται με την παροχή και συνεπώς σε περίπτωση διακοπής της παροχής (π.χ. λόγω μετακόμισης) η ρήτρα πληρώνεται κανονικά. 1
VirusX2gr Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2021 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2021 Αναφορά σε κείμενο Στις 8/10/2021 στις 9:35 ΠΜ, tsigpan είπε Καλημέρα. Ειχα κανει αιτηση για το online στις 25/9 και βλεπω στο ebill οτι εγκριθηκε στις 6/10. Απο εδω και περα απλά περιμενω τον πρωτο λογαριασμό; Επειδή εχω και κοτ Β θα πρεπει να περιμένω την εκδοση του πρωτου λογαριασμού για να δω αν θα πρεπει να ξανακανω αιτηση για ΚΟΤ Β; Οχι θα συνεχισεις στο ΚΟΤ κανονικα δεν χρειαζεται να κανεις κατι. (Εννοειται αν εκανες αιτηση ΚΟΤ για φετος, μεχρι 15/11/21) 2
ekrepali Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2021 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2021 Στις 7/10/2021 στις 9:32 ΜΜ, geofak είπε Μα δεν έχει βγει λογαριασμός ακόμα, είπα μήπως φαίνεται κάπως στο ρολόϊ Αν ο μετρητής έχει διπλή ένδειξη, τότε έχεις ημερήσιο / νυχτερινό. Άλλο ενδεχόμενο είναι να έχεις 2 κουτιά, ένα για ημερήσιο και ένα για νυχτερινό. Αν έχεις μόνο 1 κουτί με 1 ένδειξη τότε έχεις μόνο ημερήσιο. Στις 7/10/2021 στις 11:52 ΜΜ, geo9419 είπε Στις 9/9/2021 τους τα εστειλα όλα υπογεγραμένα με καποιες παρατηρήσεις οπως οτι το συμβολαιο εγραφε για Γ1 και όχι για home online εξαλλου δεν πληρωσα καμια εγγυηση. Στις 27/9/2021 μου ήρθε sms από τον ΔΕΔΔΗΕ οτι το αίτημα έγινε δεκτό και να υποβαλλω εντος εξαμηνου το ηλεκτρολογικό σχέδιο. Επέκταση Αναμενόμενα όλα όσα ανέφερες... όπως και η τελευταία ενέργεια με τη χειροκίνητη ενεργοποίηση απ'το ebill. Mόνο αυτό στη παράθεση με προβληματίζει... 20 μέρες για αλλαγή παρόχου! Και μάλιστα δε πρέπει να ήρθαν για έκτακτη καταμέτρηση αλλά περίμεναν την ημερομηνία καταμέτρησης του εκκαθαριστικού για να γλυτώσουν τον κόπο. Ελπίζω η δική μου αλλαγή να γίνει όπως πάντα με τις μετρήσεις που στέλνω στη φωτογραφία. Αλλιώς θα φάω 15 μέρες στην Ελίν με νέες χρεώσεις. Μια ερώτηση μόνο... όταν λες ότι έστελνες mail για να ρωτήσεις για την εξέλιξη της αίτησης, απο πού έστελνες; Έκανες reply στο email που σου είχαν στείλει με τις αιτήσεις; Ή έστελνες απ'την ιστοσελίδα; Στις 8/10/2021 στις 9:35 ΠΜ, tsigpan είπε Καλημέρα. Ειχα κανει αιτηση για το online στις 25/9 και βλεπω στο ebill οτι εγκριθηκε στις 6/10. Απο εδω και περα απλά περιμενω τον πρωτο λογαριασμό; Επειδή εχω και κοτ Β θα πρεπει να περιμένω την εκδοση του πρωτου λογαριασμού για να δω αν θα πρεπει να ξανακανω αιτηση για ΚΟΤ Β; Στις 8/10/2021 στις 10:02 ΠΜ, VirusX2gr είπε Οχι θα συνεχισεις στο ΚΟΤ κανονικα δεν χρειαζεται να κανεις κατι. (Εννοειται αν εκανες αιτηση ΚΟΤ για φετος, μεχρι 15/11/21) Ο ένας δε μπαίνει στο κόπο να υπενθυμίσει ότι άλλαξε πάροχο... ο άλλος λέει δε χρειάζεται να κάνει κάτι χωρίς να επιβεβαιώσει αν επρόκειτο για αλλαγή προγράμματος ή αλλαγή παρόχου. Κάπως έτσι θα χανόταν 1 μήνας ΚΟΤ τζάμπα και βερεσέ. Τράβα εδώ https://apps.deddie.gr/LicensedElectricianCertification/ Πάτα τα 10 πρώτα ψηφία της παροχής και κάνε αναζήτηση. Θα σου βγάλει από κάτω τον κωδικό παροχής (και τα 11 ψηφία). Επιβεβαίωση τον αριθμό παροχής και στον ΔΕΔΔΗΕ 211 211 0770. Αν έχει αλλάξει ο αριθμός παροχής, πρέπει να κάνεις νέα αίτηση ΚΟΤ. Κι αν δεν έχεις κάνει αίτηση για ΚΟΤ φέτος, πρέπει να κάνεις ούτως ή αλλως μέχρι 12/11. 1
VirusX2gr Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2021 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2021 (επεξεργασμένο) Σιγα μην ζητησω και Ε1, Ε9 ή πρεπει να θυμαμαι απο πριν τι εκανε ο καθενας 10 μερες πριν και δινει μισες πληροφοριες.. Αφου αλλαξε παροχο πρεπει να το κοιταξει οπως λες! Κοιτάξτε τωρα να κανετε 168454 τσεκ τη μερα στον έλεγχο ΥΔΕ να το ριξετε και μετα να κλαίγεστε οτι "ενα πραγμα κανανε και αυτο δεν παιζει.. δημοσιο κτλ κτλ..." Επεξ/σία 8 Οκτωβρίου 2021 από VirusX2gr
ekrepali Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2021 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2021 (επεξεργασμένο) Στις 8/10/2021 στις 10:29 ΠΜ, VirusX2gr είπε Σιγα μην ζητησω και Ε1, Ε9 ή πρεπει να θυμαμαι απο πριν τι εκανε ο καθενας 10 μερςε και δινει μισες πληροφοριες.. Αφου αλλαξε παροχο πρεπει να το κοιταξει οπως λες! Εμένα κάτι μου θύμισε, γι'αυτό το ψαχούλεψα να βεβαιωθώ. Αλλά όταν κάποιος δε γράφει λεπτομέρεις, εννοείται κακό του κεφαλιού. ΚΕΠ έχουμε καταντήσει εδώ πέρα. 😆 @tsigpan για σένα λέμε. Kάνω tag σε περίπτωση που δε πήρες ειδοποίηση απ'το quote. Επεξ/σία 8 Οκτωβρίου 2021 από ekrepali
VirusX2gr Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2021 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2021 Αναφορά σε κείμενο Στις 8/10/2021 στις 10:34 ΠΜ, ekrepali είπε ΚΕΠ έχουμε καταντήσει εδώ πέρα. 😆 Μηπως να κανει επίσημη αίτηση στο δημοσιο το forum για κάποια προμήθεια, αποφορτίζει πολυ τα ΚΕΠ η αληθεια ειναι..
tsigpan Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2021 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2021 Οκ συγνώμη, εκανα βιαστικό post με ελειπής πληροφορίες. Απο Ηρων up που ημουν εκανα την αίτηση για το ΔΕΗ online. Πως το τσεκάρω για το ΚΟΤ Β;
ekrepali Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2021 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2021 (επεξεργασμένο) Kάνεις scroll up και διαβάζεις τι σου έγραψα. Για επιπλέον απορίες σχετικά με ΚΟΤ... εδώ: Επεξ/σία 8 Οκτωβρίου 2021 από ekrepali
spocky Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2021 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2021 4η μερα (και Παρασκευη ακομα χειροτερα) και ακομα με καλουν απο ΔΕΗ για την αλλαγη παροχου. Καταντια! Τουλαχιστον οι εναλλακτικοι σε πρηζουν στα τηλεφωνα οταν ειναι να παρουν νεο πελατη
Tommygre Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2021 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2021 Στις 8/10/2021 στις 12:16 ΜΜ, spocky είπε 4η μερα (και Παρασκευη ακομα χειροτερα) και ακομα με καλουν απο ΔΕΗ για την αλλαγη παροχου. Καταντια! Τουλαχιστον οι εναλλακτικοι σε πρηζουν στα τηλεφωνα οταν ειναι να παρουν νεο πελατη Και γω ειναι η τεταρτη φορα που ειμαι στην ανανονη στο 8009001000 για να μου πουν τι γινεται. 5η μερα χωρις κανενα νεο.
akis_supernatural Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2021 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2021 28 εστειλα τα εγγραφα και μολις μου ηρθε μηνυμα οτι το αιτημα προωθηθηκε για εκτελεση στο Δεδδηε καποιος σε παρομοια κατασταση?
Weiss Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2021 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2021 Εάν καταχωρίσεις στο site ενδείξεις καταμέτρησης, μετά από πόσες μέρες θα εμφανιστεί ο λογαριασμός ηλεκτρονικά?
pan05 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2021 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2021 Στις 8/10/2021 στις 3:33 ΜΜ, Weiss είπε Εάν καταχωρίσεις στο site ενδείξεις καταμέτρησης, μετά από πόσες μέρες θα εμφανιστεί ο λογαριασμός ηλεκτρονικά? Δεν είναι στανταρ, έως και μια εβδομάδα+ μετά την τελευταία μέρα που είχες περιθώριο να καταχωρήσεις μετρήσεις. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Ξεκίνησε από motoboots,
Οδηγίες για την αφαίρεση του Green Pass.
Έχει προταθεί από Snoob
14 ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ
Μετάβαση στην ανάρτηση