Προς το περιεχόμενο

ΔΕΗ MyHome Online/Enter + Γ1/Γ1Ν


stathisgs800

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 29,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    3586

  • washcloud

    1106

  • ekrepali

    1008

  • takoulou

    793

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Καλά εκεί στην ΔΕΗ ότι ναναι, για αλλαγή ονόματος παροχου με εχουν ταλαιπωρήσει τόσο πολύ στα τηλέφωνα που έπρεπε από την αρχή να έκανα άλλες διαδικασίες για την αλλαγή, ουτε ξέρουν αν έχω κάνει την αίτηση ούτε ποτέ θα μου έρθει το πολυπόθητο email ούτε τίποτα, έπρεπε από την αρχή να πηγενα σε ένα κατάστημα και όχι να την κανω μέσω e-contact!μιλάω από εχθές μου λένε σε δύο εργάσιμες έχουν περάσει η δύο εργάσιμες τους καλώ σήμερα δεν βλέπουμε την αιτηση, τους ξανακάνω μιλάω με μια κοπέλα με σύνδεη με μια άλλη και ενώ από εχθές έχω πάρει 10 τηλ μου λεει στείλαμε αίτημα για email εκνεου! 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Είμαι στο ΔΕΗ MyHome Online και ο επόμενος λογαριασμός μου θα πληρωθεί αυτόματα με πάγια εντολή σε πιστωτική κάρτα της Εθνικής στις 13/4/2022.

Όπως μπορεί να έχετε ήδη πληροφορηθεί, τρέχει μια προσφορά από την Εθνική Τράπεζα, που αφορά σε 5% σε Go4more πόντους με πληρωμές αερίου ή ενέργειας με πιστωτικές κάρτες Εθνικής Τράπεζας - που είναι σημαντικό ποσό για το λογαριασμό.

Το πρόβλημα είναι ότι η ενέργεια αυτή ξεκινά από 15 Απριλίου, άρα 2 μέρες μετά από την ημερομηνία πληρωμής του λογαριασμού μου.

Αν μπορέσω με κάποιο τρόπο να αποφύγω την αυτόματη εξόφληση του λογαριασμού στις 13/4 (π.χ. αλλαγή ορίου  ή πάγωμα κάρτας εκείνη την ημέρα), και πληρώσω χειροκίνητα στις 15/4 (δύο ημέρες μετά δηλαδή) με την ίδια κάρτα, ξέρει κανείς αν θα έχω οποιοδήποτε πρόβλημα με το πρόγραμμα της ΔΕΗ? Από ότι θυμάμαι:

1. το My Home Online δεν έχει έκπτωση συνέπειας

2. Στην προτεινόμενη ανάρτηση στο πάνω μέρος του topic αναφέρεται ότι μόνο μετά από 3 διαδοχικές πληρωμές εκτός πάγιας εντολής σε πετάει έξω το πρόγραμμα, αλλά δεν ξέρω αν ισχύει ακόμη αυτό.

Επεξ/σία από Geoponer
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

34 λεπτά πριν, MSc CCDSP είπε

Ευχαριστώ πολύ @The_Judas @Joshua21. Άρα θα γίνει λογικά στο προβλεπόμενο μισάωρο (αν δεν προκύψει κάποιο πρόβλημα πάντα).

Αν έχεις όλα τα χαρτιά δεν θα χρειαστεις περισσότερο από 15 λεπτά. Τσεκαρει η υπάλληλος τα χαρτιά σου, εκτυπώνει τη σύμβαση, υπογράφεις, δίνεις την εγγύηση και έφυγες. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 λεπτά πριν, Geoponer είπε

Είμαι στο ΔΕΗ MyHome Online και ο επόμενος λογαριασμός μου θα πληρωθεί αυτόματα με πάγια εντολή σε πιστωτική κάρτα της Εθνικής στις 13/4/2022.

Όπως μπορεί να έχετε ήδη πληροφορηθεί, τρέχει μια προσφορά από την Εθνική Τράπεζα, που αφορά σε 5% σε Go4more πόντους με πληρωμές αερίου ή ενέργειας με πιστωτικές κάρτες Εθνικής Τράπεζας - που είναι σημαντικό ποσό για το λογαριασμό.

Το πρόβλημα είναι ότι η ενέργεια αυτή ξεκινά από 15 Απριλίου, άρα 2 μέρες μετά από την ημερομηνία πληρωμής του λογαριασμού μου.

Αν μπορέσω με κάποιο τρόπο να αποφύγω την αυτόματη εξόφληση του λογαριασμού στις 13/4 (π.χ. αλλαγή ορίου  ή πάγωμα κάρτας εκείνη την ημέρα), και πληρώσω χειροκίνητα στις 15/4 (δύο ημέρες μετά δηλαδή) με την ίδια κάρτα, ξέρει κανείς αν θα έχω οποιοδήποτε πρόβλημα με το πρόγραμμα της ΔΕΗ? Από ότι θυμάμαι:

1. το My Home Online δεν έχει έκπτωση συνέπειας

2. Στην προτεινόμενη ανάρτηση στο πάνω μέρος του topic αναφέρεται ότι μόνο μετά από 3 διαδοχικές πληρωμές εκτός πάγιας εντολής σε πετάει έξω το πρόγραμμα, αλλά δεν ξέρω αν ισχύει ακόμη αυτό.

εγω θα ελεγα να μην παιξεις με το συστημα της ΔΕΗ για 5% ποντους και να ρισκαρεις το προγραμμα που εισαι ηδη, ειδικα αν γινει τιποτα - τωρα που ακουγεται μια αρβυλα για αυξηση τιμων, και ακομα χειροτερα αν εισαι στο παλιο online με 0,095

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλημέρα, έχω το πρόγραμμα myhome enter N και έχω ενεργοποιήσει την πληρωμή με πάγια εντολή μέσω χρεωστικής κάρτας EUROBANK .

Παρατήρησα οτι η πληρωμή γίνεται 4-5 μέρες μετά την λήξη του λογαριασμού και χάνω την έκπτωση συνέπειας. Η ΔΕΗ μου λέει οτι είναι θέμα τράπεζας και η τράπεζα μου λέει οτι επειδή η πάγια εντολή έχει γίνει μέσω τρίτου, αυτός έχει επιλέξει πότε θα γίνεται η πληρωμή.

Ο λογαριασμός που είναι συνδεδεμένη η κάρτα έχει χρήματα πάντα και το επιβεβαίωσε και η τράπεζα. 

Έχει συμβεί σε κάποιον άλλο?

 

  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 6/4/2022 στις 8:57 ΜΜ, dazed είπε

@korakios εχεις αποψη σχετικα με τις συμβασεις Γ1 που στελνουν σε οσους κανουν αιτηση για online? Μετα απο απειρες προσπάθειες στο τηλεφωνικο κεντρο, επιμενουν οτι πρεπει πρωτα να μπεις στο Γ1 και μετα απο το ebill να κανεις την αλλαγη σε online. Αυτο σημαίνει βεβαια οτι θα τρέχει η ρητρα για μισο μηνα σχεδον (αν υπολογισουμε οτι η volterra εχει κανει την αλλαγη απο 1/4). 

Η αλλη εναλλακτική ειναι το enter σε καταστημα. Αυτο κατοχυρώνει ημερομηνια οταν κανεις την αιτηση ή παλι περνας ενα διαστημα σε Γ1? Για την εγγυηση δεν ειναι θεμα μιας και θα εδινα πάγια εντολή ετσι και αλλιως. 

 

Στις 6/4/2022 στις 9:27 ΜΜ, Decadence είπε

Μεγαλα σαινια εκει στη ΔΕΗ, κανω econtract για myhome online 30/3 μου στελνουν τα χαρτια 4/1 η συμβαση ειναι για  Γ1 -Οικιακό Τιμολόγιο, απαντησα οτι εχει γινει λαθος αλλα καμια απαντηση, εκλεισα σημερα ενα ραντεβου να παω απο εκει να τελειωνω. Ενα βημα μπρος 2 πισω ειμαστε αποτι διαβαζω ειναι συχνο φαινομενο.

 

21 ώρες πριν, korakios είπε

σε κατάστημα είναι πιο γρήγορα κατα μέσο όρο

 

17 ώρες πριν, marmagia είπε

Το θέμα με το Ίντερνετ είναι ότι ίσως καθυστερήσει αρκετές μέρες ενώ σε κατάστημα ξεμπερδεύει κανείς άμεσα. Εγώ έκανα αλλαγή παρόχου μέσω Ίντερνετ χωρίς πρόβλημα αλλά άλλοι έχουν ταλαιπωρηθεί πολύ 

Το ίδιο θέμα έχω και τραβιέμαι ακόμα από αρχές Μαρτίου. Πρώτη αίτηση μέσω econtract και ebill αφού είχα παλιότερα κωδικούς ebill για το πρόγραμμα Home Online. Ενώ η διαδικασία προχωράει απίστευτα γρήγορα, την επόμενη μέρα μου στέλνουν συμβόλαιο Γ1. Έχω ήδη κάνει 4-5 αιτήσεις ηλεκτρονικά για συγγενείς και πάντα έστελναν σύμβαση Home Online. 
Απανταω στο email να μου στείλουν την κανονική, 2 μέρες μετά τπτ. Επικοινωνώ στο τηλέφωνο και μου λένε πρέπει πρώτα να υπογράψετε Γ1 μετά να μπείτε να αλλάξετε σε Online και ότι του φανεί….

Τους εξηγώ ότι κάτι τέτοιο δεν προβλέπεται. Πρέπει να υπογράψω το πρόγραμμα που αιτήθηκα και ότι έχω κάνει τουλάχιστον 5 συμβόλαια προηγουμένως. Εντάξει, δεν καταλαβαίνουν ή κάνουν ότι δεν καταλαβαίνουν. Δεν βγάζω άκρη και λέω οκ, αφού τρώω και ρήτρα στο πάροχο που είμαι ας υπογράψω να ενταχθώ και μετά αλλάζω από ebill. Να μείνω και 2 μέρες σε ρήτρα. 
Υπογράφω οντως και στέλνω την Γ1.

Ερχεται επιβεβαιωτικό. Την επόμενο μέρα μου στέλνουν νέα σύμβαση με Home Online το πρόγραμμα αλλά λάθος στον ΤΚ της περιοχής μου. Τους απαντάω να διορθώσουν την σύμβαση και να την ξανά στείλουν. Παιδεύομαι 2 εβδομάδες και τπτ. Εν τω μεταξύ έρχονται και μηνύματα να τους στείλω τις συμβάσεις υπογεγραμμένες να προχωρήσει η διαδικασία. Προφανώς στη Γ1 που έστειλα δεν παραλήφθηκε ποτέ. 
Κλεινω ραντεβού για τις 17/3 σε κατάστημα. Να τελειώνω όπως έλεγα. 
Υπογραφω την ίδια μέρα για το Enter Plus. Σε 2-3 εργάσιμες μ λένε θα ολοκληρωθεί. 
Τελικά ολοκληρώθηκε στις 4/3, και μετά από αυτό, έχω ασυμβατότητες στο ebill της ΔΕΗ. 
Δηλαδη βλέπω αίτημα για το Online που είναι σε επεξεργασία για ενεργοποίηση. 
Ενεργο το Home Enter+
Μηνιαίος και ηλεκτρονικός λογαριασμός προ επιλεγμένα λόγω του Home Online. 
Λέω ας βάλω και την κάρτα για πάγια εντολή, να επιστραφεί κι εγγύηση. 
Την δέχεται κανονικά, αλλά δεν μ επιτρέπει να την αλλάξω ή να την καταργήσω, γιατί πίσω της φαίνεται το Online μη ενεργοποιημένο. 
Φυσιξα έχω στείλει email με παράπονα. Από εβδομάδα θα προχωρήσω και σε ΡΑΕ. 
Εκτος αυτού θα έρθει λογαριασμός χωρίς την έκπτωση των 50€. Είμαι σίγουρος λόγω μετέπειτα ενεργοποίησης του προγράμματος. 
Ξερω ότι μπορώ να το απαιτήσω λόγω του συμβολαίου που έχω στα χέρια μου με ημερομηνία υπογραφής αλλά και για το πιο μηδαμινό, και το πιο λογικό, η ΔΕΗ πρέπει να το κάνει πρόβλημα. 
 

Με λιγα λόγια, ολα είναι μπάχαλο. Απαντήσεις στο τηλέφωνο δεν μπορείς να ακούσεις τεκμηριωμένες. Ο κάθε ένας θα σου πει και τα δικά του. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

30 λεπτά πριν, ababa641 είπε

Καλημέρα, έχω το πρόγραμμα myhome enter N και έχω ενεργοποιήσει την πληρωμή με πάγια εντολή μέσω χρεωστικής κάρτας EUROBANK .

Παρατήρησα οτι η πληρωμή γίνεται 4-5 μέρες μετά την λήξη του λογαριασμού και χάνω την έκπτωση συνέπειας. Η ΔΕΗ μου λέει οτι είναι θέμα τράπεζας και η τράπεζα μου λέει οτι επειδή η πάγια εντολή έχει γίνει μέσω τρίτου, αυτός έχει επιλέξει πότε θα γίνεται η πληρωμή.

Ο λογαριασμός που είναι συνδεδεμένη η κάρτα έχει χρήματα πάντα και το επιβεβαίωσε και η τράπεζα. 

Έχει συμβεί σε κάποιον άλλο?

 

Καλημέρα, εμένα σε home online με πάγια εντολή κάρτας έληξε ο λογαριασμός στις 28/03 και δεν κράτησαν χρήματα αυτή τη φορά. Ο τραπεζικός λογαριασμός έχει φυσικά διαθέσιμο υπόλοιπο.

Εκδόθηκε ο επόμενος λογαριασμός και έχει και τον προηγούμενο σε υπόλοιπο. Μίλησα με ΔΕΗ, είδαν ότι έγινε προσπάθεια χρέωσης στις 28/03 ανεπιτυχώς και να μιλήσω με τράπεζα. Δεν έχω προλάβει ακόμα αλλά πρέπει να δω τι γίνεται.

Προτάσεις?  

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

παιδιά καλησπέρα!
θα ήθελα την γνώμη σας γιατί ενώ στο οικιακό όλα ήταν ξεκάθαρα μέχρι τισ 31/03. τώρα και πάλι οριακά το κυμαινόμενο μέχρι να δούμε είναι το πιο συμφέρον στην ΔΕΗ, το μεγάλο μου πρόβλημα είναι το Γ21 επαγγελματικό.
Αξίζει να επιστρέψω στην ΔΕΗ ;

επειδή στο 0,1226 

 Στις χρεώσεις προμήθειας εφαρμόζεται ρήτρα αναπροσαρμογής χρέωσης προμήθειας.

 

 

τώρα είμαι στον Ηρωνα με αναπροσαρμογή εκκαθάριση αγοράς 0,18

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπερα μου ηρθε λογαριασμος εναντι (ο πρωτος) για myhome enter.Η εκπτωση ΚΟΤ δεν περιλαμβανεται στους εναντι?Γιατι δεν βλεπω καποια εκπτωση ΚΟΤ..η ερχεται μονο στον εκκαθαριστικο?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
18 ώρες πριν, korakios είπε

έχει αναφερθεί οτι είναι λάθος , όπως και πολλά μέλη εδώ λάβανε συμβόλαιο που έγραφε online κανονικά

ναι στην ίδια σελίδα η απάντηση κάποια ποστ πιο πάνω και ίδια σελίδα όπως λίγες προηγούμενες τι να προσέξεις αν κάνεις το online

Μετα την ηλεκτρονικη ενταξη στο online που έκανα χτες η κατασταση σημερα εγινε ετσι

Ειμαι ενταξει?

image.png.17d6009921cb1378ca5856e4345b08be.png

Επεξ/σία από POUARO
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, POUARO είπε

Μετα την ηλεκτρονικη ενταξη στο online που έκανα χτες η κατασταση σημερα εγινε ετσι

Ειμαι ενταξει?

αν γράφει το προϊόν online είναι ενεργοποιημένο μέχρι τάδε ημερομηνία ,οκ

βέβαια το "εντάξει" είναι σχετικό μιας και έφαγες ρήτρες απο Γ1 , αν το θεωρείς εσύ εντάξει ,πάσο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 λεπτά πριν, POUARO είπε

omlone

Spoiler

https://youtu.be/dzdpqRGA1qc?t=13

σορι, δε μπόρεσα να κρατηθώ :-D

 

 

Επεξ/σία από washcloud
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, korakios είπε

αν γράφει το προϊόν online είναι ενεργοποιημένο μέχρι τάδε ημερομηνία ,οκ

βέβαια το "εντάξει" είναι σχετικό μιας και έφαγες ρήτρες απο Γ1 , αν το θεωρείς εσύ εντάξει ,πάσο

Γραφει Το προϊόν είναι ενεργό έως 06/04/2023

Και μου ηρθε εας λογαριασμοσ 10€ με το Γ1. Τι ρήτρες εφαγα?? 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...