Προς το περιεχόμενο

ΔΕΗ MyHome Online/Enter + Γ1/Γ1Ν


stathisgs800

Προτεινόμενες αναρτήσεις

6 λεπτά πριν, ekrepali είπε

Υπάρχουν 2 τρόποι να το διαπιστώσεις. Αν έχεις νυχτερινή χρέωση στο λογαριασμό, έχεις νυχτερινό μετρητή ή αν έχεις νυχτερινό μετρητή έχεις νυχτερινή χρέωση. Αν δεν είσαι σίγουρος κοίτα το φλυτζάνι. 😄

Τι μλκς εισαι.......ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ:lol::lol::lol:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 29,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    3586

  • washcloud

    1106

  • ekrepali

    1008

  • takoulou

    793

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

13 ώρες πριν, HERTHAN είπε

Κι εγω δεν μπορω να βαλω χρεωστικη μονο προληρωμενη.Αν εβαζα χρεωστικη θα εβρισκα απο αλλο ονομα αλλα αυτη τη στιγμη μου ειναι πολυ δυσκολο.

Αν λειτουργησουν ολα καλα με την προπληρωμενη η αν εχεις κανενα θεμα ενημερωσε με σε παρακαλω(γραψε εδω δηλαδη στο θεμα οχι προσωπικα) για να ξερω κι εγω πως θα κινηθω σε περιπτωση που προχωρησω με το online.

Θα σου στειλω κι ενα p.m καλου κακου σε περιπτωση που μια στο εκατομμυριο δεν το θυμηθεις.

Ευχαριστω φιλε.

Θα σε ενημερώσω σίγουρα γιατί θέλω να "παίξω" λιγάκι παραπάνω με την προπληρωμένη, πχ να έχει μικρότερο ποσό από τον τρέχοντα λογαριασμό κλπ. Αλλα ημερομηνία λήξης έχω 3/11, οπότε υπομονή όλον τον Οκτώβρη!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, Fallen333 είπε

Θα σε ενημερώσω σίγουρα γιατί θέλω να "παίξω" λιγάκι παραπάνω με την προπληρωμένη, πχ να έχει μικρότερο ποσό από τον τρέχοντα λογαριασμό κλπ. Αλλα ημερομηνία λήξης έχω 3/11, οπότε υπομονή όλον τον Οκτώβρη!

Αν δεν γινει τιποτα με την NRG μεχρι τοτε θα περιμενω εννοειται.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 ώρες πριν, anastasis_k13 είπε

ιδανικά να υπάρχει μόνο το ποσό που του τρέχοντα λογαριασμού. Αυτό στην περίπτωση που για παράδειγμα αποφασίζει η ΔΕΗ πχ να χρεώσει 500€/kw και στείλει κανα λογαριασμό 2Κ (είτε και απο συστημικό λαθος).

Αν τα έχουν ρουφήξει μετά μην τον είδατε τον παναή!

 

Ένας παραπάνω λόγος για να δηλώσεις προπληρωμένη @HERTHAN ...

 

Επεξ/σία από Fallen333
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παντως αυτό το e-contract ποιος το σχεδιασε ειναι κυριολεκτικά για τα μπάζα. Τετοια ταλαιπωρια σε ηλεκτρονική συναλλαγή δεν εχω ξανασυναντησει τα τελευταια 20 χρονια που ασχολουμαι με το ηλεκτρονικό εμπόριο.

'Εκανα αίτηση για αλλαγή ονόματος(από το όνομα του πατερα μου στο όνομα της μητέρας μου) στις 2/9/2021 και επελεξα το home-online απο τα διαθεσιμα προγραμματα. Εβαλα κανονικα την καρτα μου για αυτοματη πληρωμή κτλ και στο τελος μου βγηκε το μήνυμα οτι σε 48 ώρες θα επικοινωνήσουν μαζί μου.

Στις 6/9/2021 επικοινωνησαν μαζί μου για να γινει η ταυτοποιηση και για περισσοτερες πληροφορίες.

Στις 7/9/2021 μου στειλαν τα συμβόλαια για υπογραφή κτλ.

Στις 9/9/2021 τους τα εστειλα όλα υπογεγραμένα με καποιες παρατηρήσεις οπως οτι το συμβολαιο εγραφε για Γ1 και όχι για home online εξαλλου δεν πληρωσα καμια εγγυηση.

Τους εστειλα email στις 16/9/2021 καμια απαντηση, στις 20/9/2021 τους πηρα τηλεφωνο μου ειπαν οτι ακομα δεν εχει γινει τίποτα γιατι εχουν τεραστιο όγκο αιτησεων. Στις 23/9/2021 εκλεισα ραντεβου και πήγα στα τοπικα γραφεια και η υπάλληλος με ενημερωσε ότι δεν εχει γινει καμια αλλαγή και εαν πήγαινα κατευθειαν στα γραφεια τους θα γινόταν αμέσως. Δεν με αφησε να κανω όμως αιτηση από τα γραφεια τους διοτι ξεκινησα την διαδικασία από αλλο καναλι εξυπηρετησης και αυτό ίσως έμπλεκε περισσοτερα τα πράγματα. Τους έστειλα ξανα email καμία απάντηση. (Τα email δεν τα απαντανε προφανώς τα εχουν για μόστρα).

Στις 27/9/2021 μου ήρθε sms από τον ΔΕΔΔΗΕ οτι το αίτημα έγινε δεκτό και να υποβαλλω εντος εξαμηνου το ηλεκτρολογικό σχέδιο.

Στις 28/9/2021 εκανα αίτηση για το ΚΟΤ-Β και εγινε αποδεκτό.

Και εκει που νόμιζα οτι ξεμπέρδεψα διαβαζωντας τα σχολια εδω μέσα (πολύ χρήσιμα) ειπα να δω το e-bill εαν όντως ολα εχουν γινει σωστά οπότε παίρνω τηλεφωνο για να μου δώσουν τον κωδικό εταίρου και μαθαινω οτι το τιμολογιο δεν αλλαξε και ειναι Γ1. Τωρα πως γινετε να εχω τιμολογιο Γ1 και να μην εχω καταβαλει καθόλου εγγυηση αυτά μονο η ΔΕΗ τα καταλαβαινει γιατί εχει βγει ήδη ο πρώτος λογαριασμός για 5 ημερες και γραφει εγγυηση κενό.

Οποτε απο το e-bill κανω αίτηση για home-online και ξαναδίνω τα στοιχεια πληρωμής κάρτες κτλ και ευτυχώς σε 24 ωρες αυτό ενεργοποιήθηκε.

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, Fallen333 είπε

Ένας παραπάνω λόγος για να δηλώσεις προπληρωμένη @HERTHAN ...

 

Αν λειτουργει σωστα με την προπληρωμενη εννοειται οτι θα το κανω με αυτον τον τροπο.

Αν οχι θα ψαξω να βρω αλλη λυση με χρεωστικη σε αλλο ονομα.

Απορω ομως για ποιον λογο να μην δινεται η δυνατοτητα να το κανεις με λογαριασμο και θελει ειδικα με την καρτα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, geo9419 είπε

Παντως αυτό το e-contract ποιος το σχεδιασε ειναι κυριολεκτικά για τα μπάζα. Τετοια ταλαιπωρια σε ηλεκτρονική συναλλαγή δεν εχω ξανασυναντησει τα τελευταια 20 χρονια που ασχολουμαι με το ηλεκτρονικό εμπόριο.

'Εκανα αίτηση για αλλαγή ονόματος(από το όνομα του πατερα μου στο όνομα της μητέρας μου) στις 2/9/2021 και επελεξα το home-online απο τα διαθεσιμα προγραμματα. Εβαλα κανονικα την καρτα μου για αυτοματη πληρωμή κτλ και στο τελος μου βγηκε το μήνυμα οτι σε 48 ώρες θα επικοινωνήσουν μαζί μου.

Στις 6/9/2021 επικοινωνησαν μαζί μου για να γινει η ταυτοποιηση και για περισσοτερες πληροφορίες.

Στις 7/9/2021 μου στειλαν τα συμβόλαια για υπογραφή κτλ.

Στις 9/9/2021 τους τα εστειλα όλα υπογεγραμένα με καποιες παρατηρήσεις οπως οτι το συμβολαιο εγραφε για Γ1 και όχι για home online εξαλλου δεν πληρωσα καμια εγγυηση.

Τους εστειλα email στις 16/9/2021 καμια απαντηση, στις 20/9/2021 τους πηρα τηλεφωνο μου ειπαν οτι ακομα δεν εχει γινει τίποτα γιατι εχουν τεραστιο όγκο αιτησεων. Στις 23/9/2021 εκλεισα ραντεβου και πήγα στα τοπικα γραφεια και η υπάλληλος με ενημερωσε ότι δεν εχει γινει καμια αλλαγή και εαν πήγαινα κατευθειαν στα γραφεια τους θα γινόταν αμέσως. Δεν με αφησε να κανω όμως αιτηση από τα γραφεια τους διοτι ξεκινησα την διαδικασία από αλλο καναλι εξυπηρετησης και αυτό ίσως έμπλεκε περισσοτερα τα πράγματα. Τους έστειλα ξανα email καμία απάντηση. (Τα email δεν τα απαντανε προφανώς τα εχουν για μόστρα).

Στις 27/9/2021 μου ήρθε sms από τον ΔΕΔΔΗΕ οτι το αίτημα έγινε δεκτό και να υποβαλλω εντος εξαμηνου το ηλεκτρολογικό σχέδιο.

Στις 28/9/2021 εκανα αίτηση για το ΚΟΤ-Β και εγινε αποδεκτό.

Και εκει που νόμιζα οτι ξεμπέρδεψα διαβαζωντας τα σχολια εδω μέσα (πολύ χρήσιμα) ειπα να δω το e-bill εαν όντως ολα εχουν γινει σωστά οπότε παίρνω τηλεφωνο για να μου δώσουν τον κωδικό εταίρου και μαθαινω οτι το τιμολογιο δεν αλλαξε και ειναι Γ1. Τωρα πως γινετε να εχω τιμολογιο Γ1 και να μην εχω καταβαλει καθόλου εγγυηση αυτά μονο η ΔΕΗ τα καταλαβαινει γιατί εχει βγει ήδη ο πρώτος λογαριασμός για 5 ημερες και γραφει εγγυηση κενό.

Οποτε απο το e-bill κανω αίτηση για home-online και ξαναδίνω τα στοιχεια πληρωμής κάρτες κτλ και ευτυχώς σε 24 ωρες αυτό ενεργοποιήθηκε.

 

Ευχαριστούμε για την ενημέρωση , με λίγα λόγια θέλουμε 3 εβδομάδες για την μεταφορά μετά από την αίτηση εγώ έκανα την αίτηση 27 Σεπτεμβρίου άρα θέλω  10 μέρες ακόμα για την μεταφορά .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, geofak είπε

Ωραία , έφυγε μόλις η αίτηση. Μπορώ να βάλω και νυχτερινό; Βασικά υπάρχει κάπου τρόπος να μάθω αν έχει νυχτερινό μετρητή το ρολόι;

Αν είχες νυχτερινή καταμέτρηση θα ήσουν στο τιμολόγιο Γ1Ν. Επικοινώνησε με τον ΔΕΔΔΗΕ για να κάνεις αίτηση για μετρητή με νυχτερινό. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 ώρες πριν, korakios είπε

 δες ρήτρα αποχώρησης , σε συμφέρει απο το να χάσεις το ΚΟΤ

Έγινε δεκτό το αίτημα μου (δεν μου ήρθε e-mail το είδα στο account μου) και έχει δεσμευση μέχρι τον 10/2023.

Τώρα μένει να δω στον επόμενο λογαριασμό, αν με έχει εντάξει και στο ΚΟΤ Β, διαφορετικά θα ακυρωσω την αίτηση στο ΗΔΙΚΑ και θα την κάνω από την αρχή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλημέρα.

Τηλεφωνικά απο ΔΕη με ενημέρωσαν οτι για τα 2 αυτά προγράμματα δεν υπάρχει η δυνατότητα να καταχωρήσουμε μόνοι μας την ένδειξη. ερχονται 3 εναντι και ενας εκκαθαριστικός

Ισχύει? Οσοι έχετε αυτα τα 2 προγραμματα υπάρχει η επιλογή στο ebil για καταχώρηση ένδειξης??

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, anastasis_k13 είπε

Καλημέρα.

Τηλεφωνικά απο ΔΕη με ενημέρωσαν οτι για τα 2 αυτά προγράμματα δεν υπάρχει η δυνατότητα να καταχωρήσουμε μόνοι μας την ένδειξη. ερχονται 3 εναντι και ενας εκκαθαριστικός

Ισχύει? Οσοι έχετε αυτα τα 2 προγραμματα υπάρχει η επιλογή στο ebil για καταχώρηση ένδειξης??

το My Home Online, σου δίνει δυνατότητα καταχώρησης, αλλά σε συγκεκριμένο χρονικό όριο(π.χ. 12/10 εως 18/10)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλημέέρα,

 

Σκέφτομαι να αλλάξω πάροχο και να πάω στη ΔΕΗ, στο Online.Το θέμα είναι οτι νοικιάζω και λογικά θα μετακομίσω το επόμενο 6μηνο.

Η κοπέλα στην εξυπηρέτηση, μου είπε οτι στο νέο σπίτι που θα πάω αν παραμείνω στη δεη δε θα πληρώσω τη ρήτρα για το σπάσιμο του 24μηνου συμβολαίου γιατί λεει οτι εφόσον θα θέλω να παραμείνω στη δεη δε τους συμφέρει να με χάσουν σαν πελάτη.

 

Έχει κάνει κάποια/ος κάτι παρόμοιο?

 

Ευχαριστώ πολύ.

Επεξ/σία από vmaria
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, vmaria είπε

Καλημέέρα,

 

Σκέφτομαι να αλλάξω πάροχο και να πάω στη ΔΕΗ, στο Online.Το θέμα είναι οτι νοικιάζω και λογικά θα μετακομίσω το επόμενο 6μηνο.

Η κοπέλα στην εξυπηρέτηση, μου είπε οτι στο νέο σπίτι που θα πάω αν παραμείνω στη δεη δε θα πληρώσω τη ρήτρα για το σπάσιμο του 24μηνου συμβολαίου γιατί λεει οτι εφόσον θα θέλω να παραμείνω στη δεη δε τους συμφέρει να με χάσουν σαν πελάτη.

 

Έχει κάνει κάποια/ος κάτι παρόμοιο?

 

Ευχαριστώ πολύ.

Καλημέρα. Επειδή και εγώ νοικιάζω μου είπαν ότι θα πρέπει εάν μετακομίσω σε νέο σπίτι η σύνδεση να είναι στο όνομά μου, να παραμείνω στην ΔΕΗ και να συνεχίσω στο ίδιο πρόγραμμα. 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, stelios120 είπε

Καλημέρα. Επειδή και εγώ νοικιάζω μου είπαν ότι θα πρέπει εάν μετακομίσω σε νέο σπίτι η σύνδεση να είναι στο όνομά μου, να παραμείνω στην ΔΕΗ και να συνεχίσω στο ίδιο πρόγραμμα. 

 

Μπορείς να έχεις (εξακριβωμένα) παραπάνω από μία συνδέσεις στον ίδιο κωδικό πελάτη στη ΔΕΗ (παλαίοτερα ανέφεραν κάποιοι οτι δεν γίνεται αυτό), οπότε εφόσον το συμβόλαιο έχει να κάνει με τον πελάτη και όχι με την παροχή λογικά θα μπορούν να στο μεταφέρουν από την μία παροχή στην άλλη.

15 ώρες πριν, VirusX2gr είπε

Ναι οπως μπορουν ολοι

Με το αντίστοιχο δικαίωμα διακοπής συμβολαίου χωρίς πληρωμή ρήτρας υποθέτω...

Ή υπάρχουν ψιλά γράμματα που δεν έχω δει;

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Άμα καλέσετε πάντως στη ΔΕΗ για πληροφορίες της αίτησής σας στην αναμονή παίζουν ταιριαστό τραγουδάκι σουρεάλ για τον καιρό που έχουμε 😂

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...