Προς το περιεχόμενο

ΔΕΗ MyHome Online/Enter + Γ1/Γ1Ν


stathisgs800

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 ώρα πριν, saleapple είπε

Καλησπέρα,

μία ερώτηση προς τα μέλη του φόρουμ.

Ήμουν στην Ζενιθ για ρεύμα, μου έστειλαν λογαριασμό όπου με ενημέρωναν ότι εχουν αλλάξει οι όροι χρέωσης, και έχω δικαίωμα καταγγελίας της σύμβασης.

Εστειλα email αναγράφοντας ότι, λόγω της αλλαγής στις χρεώσεις, επιθυμώ να κάνω χρήση του δικαιώματος καταγγελίας της σύμβασης και να λήξει η σύμβαση αζημίως, χωρίς δηλαδή την καταβολή ρήτρα πρόωρης αποχώρησης. Ενημέρωσα οτι δεν επιθυμώ διακοπή της ηλεκτροδότησης και θα αναζητήσω άλλον πάροχο. Δεν έλαβα καμία απάντηση, και ξανα έστειλα Και δεύτερη ειδοποίηση με e-mail, χωρίς πάλι να λάβω απάντηση.

Στην συνέχεια, άλλαξα πάροχο βάζοντας ΔΕΗ.

Παρόλα αυτά, ο τελικός εκκαθαριστικός λογαριασμός που μου ήρθε από την ζενίθ έχει χρέωση ρήτρα αποχώρησης.

Καμιά πρόταση για το πώς να προχωρήσω; Έχει κάποιος παρόμοια εμπειρία;

Κάνε καταγγελία στην ΡΑΕ.. Αν δεν σου απαντήσει ο προηγουμενος παροχος.. Και έχεις τις συνομιλίες μεταξύ σας.. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 29,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    3586

  • washcloud

    1106

  • ekrepali

    1008

  • takoulou

    793

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

@dazed@teohokage Και εγώ μίλησα με 4 υπαλλήλους στο τηλ. κέντρο και όλοι το ίδιο μου είπαν...οτι πρώτα πρέπει να πάω σε Γ1Ν και μετά online. Αυτό που τους είπα είναι οτι αυτο που μου περιγράφουν είναι διαδικαστικό και αφορά την ίδια την εταιρεία...απο τη στιγμή που εγώ καλούμαι να υπογράψω σύμβαση θα πρέπει να αναγράφεται επάνω το σωστό πρόγραμμα και όχι το προσωρινό. Οι 3 πρώτοι υπάλληλοι αφου μου είπαν οτι έχω δίκιο με προώθησαν στην 4η κυρία, που υπέθεσα οτι θα μου έδινε λύση στο πρόβλημα...Βέβαια εκτός του όιτι δεν ήξερε οτι το online και το Γ1Ν είναι διαφορετικά προγράμματα...δεν ήξερε καν για τις ρήτρες αναπροσαρμογής που έχει το δεύτερο...και προσπαθώντας να της εξηγήσω το σκεπτικό μου γιατί πρέπει να μου ξαναστείλουν διορθωμένη τη σύμβαση...άκουσα το χαρακτηριστικό μπιπ μπιπ μπιπ...και η γραμμή έκλεισε...

Τώρα τι κάνω? Sκέφτομαι να αγνοήσω το mail με τη σύμβαση που μου έστειλαν και να πάω σε υποκατάστημα για το enter.

Ελπίζω να μην υπάρχει πρόβλημα αφού έχω ήδη κάνει ηλεκτρονικά την αίτηση για online...

Τρελλό μπλέξιμο...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

25 λεπτά πριν, dimostr είπε

Κωδικός εταίρου υπάρχει αρκεί η παροχή ακόμα και πριν από 100 χρόνια που λέμε να ήταν κάποια στιγμή στη ΔΕΗ με αυτόν κάνεις εγγραφή στο ebill τουλάχιστον εγώ αυτό έκανα όταν έφτιαξα αίτηση για το online μετα από 3 χρόνια elpedison και μέσα από τη σελίδα της ΔΕΗ έκανα αίτηση αλλαγής προμηθευτη πήγα στο ebill ενεργοποιώντας το πρόγραμμα που ήθελα ,δε ξέρω αυτό αν έχει αλλάξει από τον Νοέμβριο του 21 που έκανα εγώ τη διαδικασία αλλά δε νομίζω 

Η γραμμη ηταν στη Δεη με τον προηγουμενο ιδιοκτητη, εγω την περασα στη volterra και εκανα και αλλαγη του ονοματος στο δικο μου. Και να υπαρχει ο κωδικος εταιρου δεν εχω ιδεα ποιος ειναι. Απο την εξυπηρέτηση μου ειπαν παντως οτι θα μου τον δωσουν αφου ενεργοποιηθω στο Γ1 το οποιο θεωρουν προαπαιτουμενο.

Τωρα ειμαι και εγω σε σκεψη να υπογραψω τη βλακεια που μου εστειλαν με την ελπιδα να μη μου χρεωσουν εγγυηση και να γινει γρηγορα η ενεργοποιηση και η αλλαγη σε online, ή να παω σε καταστημα για enter (εκλεισα ηδη ραντεβου).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, GKPGR είπε

καλημερα... με εχουν ζωσει τα φιδια

μπηκα στο myhome online enter+ με το που μετακομισα τελος Νοεμβρη 2021... (για 12μηνες)

ο υπαλληλος μου ειπε ασε να ερθει ο πρωτος λογαριασμος και μετα αν δεις οτι σε συνφερει μπες στο ΚΟΤ χωρις κυρωσεις στην τιμη που ισχυε τοτε

οι λογαριασμοι κανονικα (χωρις εκπληξεις)

πριν μιαμιση εβδομαδα μπηκα στο ΚΟΤ (1800/4μηνο που ειναι αρκετες)

εχτες με πειρανε τηλεφωνο απο την δεη για να κλειδωσω το ΚΟΤ με σταθερη τιμη... τους ειπα οτι ειμαι στο myhome online enter+ και μου λενε οτι δεν ισχυει γιατι μπηκα στο ΚΟΤ

α) τι κανω!;;;;

β) σημαινει οτι θα πληρωνω ρυτρα σπασιματος του συμβολαιου;;;;;

βοηθηστε παρακαλω!!!

συγχαρητήρια , έχασες τις παλιές τιμές . Πας σε κατάστημα μήηηηηηηπως και σε κρατήσουν στο παλιό ακυρώνοντας το ΚΟΤ (θα πάρεις γραπτώς αν γίνεται)  . Δεν κάνεις τίποτα απο τηλέφωνο

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, Kingedward είπε

λογαριασμός της ΔΕΗ από 140-160 στα 660 ευρώ. Και πήραμε τηλέφωνο για να μας λυθούν κάποιες απορίες και η υπάλληλος μας είπε το κλασικό "ακρίβεια όπως και το πετρέλαιο με την βενζίνη" .

Μας προώθησε το πρόγραμμα "my home enter"  που γλιτώνουμε την ρήτρα αναπροσαρμογής. 
Έχετε κάποια γνώμη για το συγκεκριμένο; Να σημειωθεί ότι η KW που κάψαμε ήταν 2000 και οι προηγούμενοι εκκαθαριστικοί λογαριασμοί ήταν 1600-1700 KW . 

Πάνω-κάτω σωστά σας τα είπε.

Ναι, το συγκεκριμένο είναι ό,τι καλύτερο, όπως έχουν τα πράγματα. Φυσικά τα "140-160", τα ξεχνάς, καθώς ούτως ή άλλως είναι διπλάσια η τιμή του Εντερ σε σχέση με τα "140-160" που πλήρωνες μέχρι πριν μήνες. Αποφεύγεις όμως τα "660". Ειδικά για καταναλώσεις πάνω από 1.200/4μηνο, οπωσδήποτε Εντερ. Αν έχεις ebill και φαίνεται μέσα από εκεί, το ενεργοποιείς και τέλος. Αν ΔΕΝ φαίνεται ως επιλογή, ή ενεργοποιείς το Ονλάιν (που θέλει πάγια εντολή εξόφλησης και μηνιαίο, αποκελιστικά "ηλεκτρονικό" λογαριασμό) ή πας σε κατάστημα ΔΕΗ και υπογράφεις για Εντερ.

3 ώρες πριν, misi27 είπε

Καλημέρα. Κ γω έκανα αίτηση στο online χθες. Αν βιάζεσαι να φύγεις από τον πάροχο που είσαι (όπως εγώ που έλαβα επιστολή από τη Volterra κ θέλω να φύγω για να μη δεσμευτώ με 24 μήνες συμβόλαιο) δεν είναι κακό να υπογράψεις στο Γ1 ακόμα κ αν είναι από λάθος της ΔΕΗ. Μετά, όταν γίνει η αλλαγή παρόχου  μπορείς να ξανακάνεις αίτηση για το online μιας κ στο Γ1 δεν δεσμεύεσαι με συμβόλαιο. Δικό μου το σκεπτικό. Διορθώστε με αν κάνω λάθος.

...δεν χρειάζεται να "ξανακάνεις αίτηση για το Ονλάιν" - παίρνεις τηλέφωνο, ζητάς κωδικό εταίρου, με βάση αυτόν φτιάχνεις ebill, και το ενεργοποιείς μέσα από εκεί, όταν εμφανιστεί η νέα παροχή στο σχετικό πεδίο.

4 ώρες πριν, GKPGR είπε

καλημερα... με εχουν ζωσει τα φιδια

...δυστυχώς, σε τσιμπήσανε πλέον τα φίδια. "Αποχαιρέτα Το Έντερ Που Χάνεις"...

μπηκα στο myhome online enter+ με το που μετακομισα τελος Νοεμβρη 2021... (για 12μηνες) ο υπαλληλος μου ειπε ασε να ερθει ο πρωτος λογαριασμος και μετα αν δεις οτι σε συνφερει μπες στο ΚΟΤ χωρις κυρωσεις στην τιμη που ισχυε τοτε

...σε έκαψε ο υπάλληλος. Αν μιλάς για κατάστημα, δεν ξέρω αν έχεις τα κουράγια να πας να τον βρεις, να τα κάνεις ταναπού, και να απαιτήσεις να σε ξαναβάλουν στο ΠΑΛΙΟ Εντερ, επειδή λόγω δικιάς του(ς) υπαιτιότητας σε πέταξε το σύστημα στο Γ1 (στο οποίο όμως δεν θα έχεις ΚΟΤ. Που σημαίνει ότι η κιλοβατώρα θα σου βγαίνει 0,1. Αν μιλάμε για ΚΟΤ-Β, ΕΧΕΙ νόημα να το κυνηγήσεις, καθώς στο ΝΕΟ Εντερ θα σου βγαίνει 0,125 με έκπτωση "συνέπειας στην εξόφληση". Αν όμως μιλάμε για ΚΟΤ-Α, τότε απλά πας στο νέο Εντερ και θα σου βγαίνει 0,095, άρα,,,,θα κερδίζεις πλέον και 0,05 από πάνω. Όλα αυτά έχουν να κάνουν ΚΑΙ με το πόση κατανάλωση έχεις/είχες από Δεκέμβρη : αν μιλάμε για σχετικά μικρή κατανάλωση, δεν πολυαξίζει τον κόπο να μπεις σε "φασαρίες", αμφίβολης μάλιστα πιθανότητας να δικαιωθείς, ακόμη κι αν έχεις τελικά ΚΟΤ-Β, οπότε και πάλι η πιο "χαλαρή" λύση είναι να μπεις στο νέο Εντερ. Αν αποφασίσεις "κυνήγι", είτε αν δεν βγάλεις άκρη στο κατάστημα, είτε αν δεν θες καν να μπεις στην διαδικασία, να κάνεις καταγγελία στην ΡΑΕ, μπας και μέσω αυτής δεχτεί η ΔΕΗ να σε ξαναβάλει στο παλιό Εντερ. Μέσω ΡΑΕ επίσης έχει νόημα να κάνεις καταγγελία, για τα όποια ποσά αναπροσαρμογής χρεώθηκες από τότε που γύρισες σε Γ1 (και εδώ πάλι έχει νόημα, αν μιλάμε για ποσά αρκετά μεγάλα, σε περίπτωση που έχεις μεγάλη κατανάλωση - πάνω από 1.200kWh το συγκεκριμένο 4μηνο). Τέλος γενικά το κυνήγι για να σε ξαναβάλουν στο παλιό Έντερ, έχει νόημα για έναν ακόμη λόγο : η ισχύς του ήταν για ΔΥΟ χρόνια, κι όπως έχουν τα πράγματα, είναι σωτηρία (καθώς Κύριος οίδε πότε θα ξαναπέσουν οι τιμές χονδρικής στας Ευρώπας...). Εσύ βέβαια αναφέρεις 12 μήνες, το οποίο είτε λάθος το θυμάσαι, είτε τελικά έχει γίνει πολύ τουρλουμπούκι με την περίπτωσή σου (τέλος Νοέμβρη ήσουν και στο μεταίχμιο της αλλαγής που έγινε στα σταθερά της ΔΕΗ, και αν δεν σ' ενεργοποιήσανε αμέσως, αλλά ΜΕΤΑ τις 2/12, ασ' τα και βρασ' τα)...ΣΙΓΟΥΡΑ είχες δει κάπου, ότι η ισχύς του ήταν για ΔΩΔΕΚΑ μήνες, κι όχι για 24....; Γιατί αν ήταν, είχες ενεργοποιηθεί στο ΝΕΟ Έντερ (μετά τις 2/12/21 δηλαδή0 - που όμως δεν έπρεπε να σε πετάξει το σ΄συτημα, όταν έβαλες ΚΟΤ...Αν μας ανεβαζες τον ΠΡΩΤΟ λογαριασμό που σου είχε έρθει, ΟΛΟΚΛΗΡΟ, όχι "κομμάτια", σβήνοντας προσωπικά στοιχεία, θα ήταν καλύτερα...

Κυρίως απάντα εάν μιλάμε για ΚΟΤ-Α ή Β, για να δούμε τί σε συμφέρει να κάνεις από εδώ και πέρα.

 

4 ώρες πριν, d300s είπε

Για myhome online έκανα...έχω και το αποδεικτικό απο το ηλεκτρονικό αίτημα που έκανα μέσω ebill...Οπότε τηλέφωνο και απαιτώ να μου στείλουν νέα σύμβαση, έτσι?

Εναλλακτικά τους ζητάς από τηλεφώνου κωδικό εταίρου, φτιαχνεις ebill  με αυτόν, και από εκεί (όταν εμφανιστεί η παροχή στο σχετικό πεδίο, σε 1-2 μέρες στην καλύτερη), ενεργοποιείς το Ονλάιν.

2 ώρες πριν, HERTHAN είπε

Σε πεταξε απο το προγραμμα αφου εβαλες ΚΟΤ.

Λιγο ξυλο το θες.:mad:

...πού να ξέρει μωρέ ο άνθρωπος......Άσε που τον έκαψε ο υπάλληλος.

1 ώρα πριν, HERTHAN είπε

Οχι σε παει κατευθειαν στο Γ1.

...το έχουμε σίγουρο αυτό; Ότι τον πάει Γ1 τον πάει - ποινή όμως (από την στιγμή που στην θεωρία είναι "με υπαιτιότητα του πελάτη") ΣΙΓΟΥΡΑ δεν έχει; Έχουμε δηλαδή τέτοιες περιπτώσεις που ΔΕΝ φάγανε ποινή; (ή λόγω ΚΟΤ ή λόγω κάρτας/πάγιας ή μηνιαίου; ) ΑΝ και θα μου πεις, ΠΟΣΟΙ θα είναι αυτοί που θα κάνανε την πατάτα, για να έχουν καταθέσει στοιχεία εδώ... 

1 λεπτό πριν, ilias8513 είπε

Και μενα παιδια το ιδιο με εσας εχει γινει.

Εκανα αίτηση 31/03 για το dei my home online και μου στειλανε σημερα όλα αυτά τα εγγραφα που αναφερουν ότι ειπανε οι προηγουμενοι.

...πάντως και τα ΚΑΝΟΝΙΚΑ να σου στείλουν (που είναι το καλύτερο βέβαια), και ΠΑΛΙ θα χρειαστεί να ενεργοποιήσεις το Ονλάιν μέσα από το ebill (αφού πάρεις κωδικό εταίρου/φτιαξεις ebill/ενεργοποιηθεί η παροχή), τικάροντας τα "προαπαιτούμενά του". Έχε το υπ' όψιν.

29 λεπτά πριν, d300s είπε

Τώρα τι κάνω? Sκέφτομαι να αγνοήσω το mail με τη σύμβαση που μου έστειλαν και να πάω σε υποκατάστημα για το enter.

Ελπίζω να μην υπάρχει πρόβλημα αφού έχω ήδη κάνει ηλεκτρονικά την αίτηση για online...

Τρελλό μπλέξιμο...

...την καλύτερη δουλειά θα κάνεις (Εντερ σε κατάστημα). Και όχι, τί πρόβλημα να έχεις, αφού καν δεν τους έχεις στείλει υπογεγραμμένο το συμβόλαιο; Κανένα μπλεξιμο (και που να το είχες υπογράψει, έχεις δικαίωμα να υπαναχωρήσεις εντός 14 εργάσιμων. ή 15 - δεν θυμάμαι ακριβώς).

24 λεπτά πριν, dazed είπε

Η γραμμη ηταν στη Δεη με τον προηγουμενο ιδιοκτητη, εγω την περασα στη volterra και εκανα και αλλαγη του ονοματος στο δικο μου. Και να υπαρχει ο κωδικος εταιρου δεν εχω ιδεα ποιος ειναι. Απο την εξυπηρέτηση μου ειπαν παντως οτι θα μου τον δωσουν αφου ενεργοποιηθω στο Γ1 το οποιο θεωρουν προαπαιτουμενο.

Ο συγκεκριμένος κωδικός εταίρου αφορά το ΑΦΜ του ιδιοκτήτη. Έκανες αλλαγή ονόματος (και ΑΦΜ προφανώς), οπότε τέλος το (παλιό) ebill για εσένα (αφορά πλέον μόνο τον ιδιοκτήτη, και τυχόν άλλες παροχές που μπορεί να έχει).

  • Like 1
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα, είχα κάνει το Home enter plus πριν κανένα μήνα Γ1 οικιακό. Σήμερα ήρθε ο εκκαθαριστικής λογαριασμός και έχει ρήτρα αναπροσαρμογής στις χρεώσεις.

Αυτό πως πάει από τότε που κάνεις το συμβόλαιο και μετά ή ισχύει αναδρομικά, δηλαδή αν κάνεις το συμβόλαιο δεν χρεώνουν καν ρήτρα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, sport_billys είπε

Σήμερα πήρα την σύμβαση από την ΔΕΗ και γράφει και εδώ 24 μήνες για το online. Τώρα μένει να δω την χρέωση κιλοβατώρας στο τέλος του μήνα 

σου έχουν παλαιότερο φυλλάδιο , εσύ απλά κατέβασε απο το site τους όρους ωστε αν πχ σε 12 μήνες πέσουν οι τιμές να μπορείς να φύγεις αζημίως , αντίθετα αν είναι ακόμα πιο ψηλές σε συμφέρει το 24μηνο (με την προϋπόθεση οτι η ΔΕΗ δεν αλλάζει τιμές σε παλιούς πελάτες)

10 λεπτά πριν, vagstef είπε

Καλησπέρα, είχα κάνει το Home enter plus πριν κανένα μήνα Γ1 οικιακό. Σήμερα ήρθε ο εκκαθαριστικής λογαριασμός και έχει ρήτρα αναπροσαρμογής στις χρεώσεις.

απο Γ1 σε enter εννοείς. Έχεις ρήτρες (και επιδότηση) για τις αναλογικές κιλοβατώρες της περιόδου κατανάλωσης του Γ1 μέχρι που μπήκε το enter

στον επόμενο δε θα έχεις

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τι διαφορές έχουν τα πραγραματα Ender με  Ender+ έχει κάποιο κοτ.?

Το δεύτερο έχει λίγο περισσότερο πάγιο και κάποιες ευκολίες σε επισκευές..

Γενικά αν κατάλαβα κανένα πρόγραμμα με σταθερές κιλοβατώρες δεν έχει κοτ σωστά..?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, sakis61462 είπε

Γενικά αν κατάλαβα κανένα πρόγραμμα με σταθερές κιλοβατώρες δεν έχει κοτ σωστά..?

Λάθος, όλα τα σταθερά της ΔΕΗ παίρνουν ΚΟΤ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, sakis61462 είπε

Τι διαφορές έχουν τα πραγραματα Ender με  Ender+ έχει κάποιο κοτ.?

αυτές

10 λεπτά πριν, sakis61462 είπε

Το δεύτερο έχει λίγο περισσότερο πάγιο και κάποιες ευκολίες σε επισκευές..

 

11 λεπτά πριν, sakis61462 είπε

Γενικά αν κατάλαβα κανένα πρόγραμμα με σταθερές κιλοβατώρες δεν έχει κοτ σωστά..?

 

7 λεπτά πριν, vali είπε

Λάθος, όλα τα σταθερά της ΔΕΗ παίρνουν ΚΟΤ

απλά , με το online να πάρεις γραπτή απάντηση μιας και δεν αναφέρεται στους όρους

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδια εγω ειμα στη ΔΕΗ στο Γ1Ν ΚΟΤ Α εχω καταναλωση 1000 με 1150 κιλοβατωρες ποιο προγραμα με συμφερει?Επισης η μητερα μου που μενει με την αδελφη της εχουν το απλο οικιακο της δεη χωρις κοτ τι συμφερει να κανουν?ενας με πηρε σημερα τηλ απο δεη και μου ειπε να παω στο προγραμα home enter plus  και οτι με συμφερει σε σχεση με αυτο που εχω τωρα γιατι δεν εχει ρητρα αναπροσαρμογης ισχυευ αυτο?Ευχαριστω

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δηλαδή αν πάω στο Έντερ θα έχω κ έκπτωση από ΚΟΤ .. επειδή σε προηγούμενη σελίδα είδα λογαριασμό Έντερ και δεν είδα πουθενά έκπτωση από ΚΟΤ 

Είμαι σε άλλο πάροχο τώρα

Απλά πάω στην ΔΕΗ και υπογράφω νέα σύμβαση και τέλος 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, alimolo593 είπε

Παιδια εγω ειμα στη ΔΕΗ στο Γ1Ν ΚΟΤ Α εχω καταναλωση 1000 με 1150 κιλοβατωρες ποιο προγραμα με συμφερει?

αξίζει σταθερό vs κυμαινόμενο ? (Απρίλιος 2022)

1 λεπτό πριν, sakis61462 είπε

Δηλαδή αν πάω στο Έντερ θα έχω κ έκπτωση από ΚΟΤ

ναι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...