Papakitou Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2021 Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2021 (επεξεργασμένο) Καλησπερα παιδες. Απο τις 2/8 εχω ενεργοποιησει Home enter ενω πριν ημουν σε Γ1Ν Ταυτοχρονα εβαλα και μηνιαιο λογαριασμο μεσα απο το ebill. Προχτες εκδοθηκε λογαριασμος και μου φανηκαν πολλα. και κοιτωντας ειδα οτι εχει μεσα εγγυση 71 ευρω. Τι παιζει με αυτο; Γιατι δεν θυμαμαι να ειχα διαβασει καπου για περαιτερω εγγυση. Δεν ξερω γιατι δεν εμφανιζονται οι εικονες, ανεβασα εδω https://ibb.co/4g0sPQf https://ibb.co/6rqCY2s Επεξ/σία 6 Οκτωβρίου 2021 από Papakitou
korakios Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2021 Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2021 Στις 6/10/2021 στις 10:23 ΠΜ, fysikos είπε καλησπέρα, με περίπου 200kwh το μήνα να μείνω στο Γ1 ή να πάω σε κάποιο από enter ή online? >200€/έτος διαφορά (με σημερινά δεδομένα) Στις 6/10/2021 στις 10:46 ΠΜ, Deconflicted είπε Ok ερωτηση και εγώ. Θέλω να σπάσω το συμβόλαιο με τον τωρινό πάροχο (απομένουν 6 μήνες). Στο συμβόλαιο λέει ότι θέλουν έγγραφη ενημέρωση 30 ημέρες πριν. Μπορώ να το κάνω χωρίς να τους ενημερώσω και να πληρώσω μόνο τη προβλεπόμενη ρήτρα για τους επόμενους 6 μήνες; το κάνει αυτόματα ο νέος πάροχος αν είναι με ρήτρες αναπροσαρμογής ,δεν προβλέπεται ρήτρα αποχώρησης Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου Για τη ρήτρα αναπροσαρμογής ξεκινάς με το έντυπο αμφισβήτησης λογαριασμού (στο site του κάθε πάροχου είναι στα "χρησιμα έγγραφα") Και Ζητάς απο την εταιρία γραπτώς μέσω email : τι είναι η χρέωση αναπροσαρμογής, (ή ρητρα ή πως αλλιώς την ονομάζουν) την ανάλυση του ποσού πως προέκυψε ακριβώς και γιατί δεν ενημερώθηκες ποτέ γιαυτή πριν υπογράψεις καθώς επηρεάζει την πραγματική τιμή απο τη διαφημιζόμενη , επιστροφή όλου του ποσού και να φύγεις αζημίως (αν το συμβόλαιο προβλέπει ρήτρα αποχώρησης) μιας και το πρόγραμμα άλλη τελική χρέωση έχει από αυτό που σου παρουσίασαν Αν δεν απαντήσουν στέλνεις έντυπο παραπόνου (στα στα "χρησιμα έγγραφα" και αυτό) Ανάλογα την απάντηση (ή μη ), κάνεις καταγγελία στο ΣτΚ και όποτε βγει η απόφαση, παίρνεις μέρος ή όλο το ποσό Μπορείς να κάνεις και εγγραφή στο https://my.rae.gr/ και να κάνεις αίτημα/παράπονο αν και ακόμα δε μου απάντησαν στο πως γίνεται η επίλυση και αν μπαίνει και ο ΣτΚ
Deconflicted Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2021 Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2021 Στις 6/10/2021 στις 10:48 ΠΜ, korakios είπε >200€/έτος διαφορά (με σημερινά δεδομένα) το κάνει αυτόματα ο νέος πάροχος αν είναι με ρήτρες αναπροσαρμογής ,δεν προβλέπεται ρήτρα αποχώρησης Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου Για τη ρήτρα αναπροσαρμογής ξεκινάς με το έντυπο αμφισβήτησης λογαριασμού (στο site του κάθε πάροχου είναι στα "χρησιμα έγγραφα") Και Ζητάς απο την εταιρία γραπτώς μέσω email : τι είναι η χρέωση αναπροσαρμογής, (ή ρητρα ή πως αλλιώς την ονομάζουν) την ανάλυση του ποσού πως προέκυψε ακριβώς και γιατί δεν ενημερώθηκες ποτέ γιαυτή πριν υπογράψεις καθώς επηρεάζει την πραγματική τιμή απο τη διαφημιζόμενη , επιστροφή όλου του ποσού και να φύγεις αζημίως (αν το συμβόλαιο προβλέπει ρήτρα αποχώρησης) μιας και το πρόγραμμα άλλη τελική χρέωση έχει από αυτό που σου παρουσίασαν Αν δεν απαντήσουν στέλνεις έντυπο παραπόνου (στα στα "χρησιμα έγγραφα" και αυτό) Ανάλογα την απάντηση (ή μη ), κάνεις καταγγελία στο ΣτΚ και όποτε βγει η απόφαση, παίρνεις μέρος ή όλο το ποσό Μπορείς να κάνεις και εγγραφή στο https://my.rae.gr/ και να κάνεις αίτημα/παράπονο αν και ακόμα δε μου απάντησαν στο πως γίνεται η επίλυση και αν μπαίνει και ο ΣτΚ Επέκταση Ευχαριστώ για την απάντηση. Στο συμβόλαιο λέει ότι εάν αποχωρήσω πριν τη λήξη θα πληρώσω 4 ευρώ για κάθε μήνα που υπολείπεται, οπότε εφ' όσον είμαι σε πρόγραμμα με ρήτρα αναπροσαρμογής δεν θα έχω άλλη επιπλέον χρέωση, σωστά;
korakios Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2021 Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2021 Στις 6/10/2021 στις 10:54 ΠΜ, Deconflicted είπε οπότε εφ' όσον είμαι σε πρόγραμμα με ρήτρα αναπροσαρμογής δεν θα έχω άλλη επιπλέον χρέωση, σωστά; ναι , μόνο με καταγγελία τα παίρνεις πίσω (και τυχών ρήτρες αναπροσαρμογής) με τον τρόπο που έγραψα πριν
spocky Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2021 Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2021 Εκανα την αιτηση online και μου βγηκε ενα αποδεικτικο για το αιτημα μου. Συνηθως μετα απο ποσες μερες περιμενω να με παρουν τηλ για να προχωρησω με την χαρτουρα?
spocky Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2021 Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2021 Στις 6/10/2021 στις 2:42 ΜΜ, VirusX2gr είπε Οσες γραφει το αποδεικτικό! Ακομα δεν εχει επικοινωνησει κανεις.Αν δουλευουν και μεχρι το βραδυ τι να πω αλλη ΔΕΗ
Mando Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2021 Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2021 μολις εκανα δυο αιτησεις , μιας και μου ηρθε σημερα το email με αυξησεις απο elin , αντε να δουμε ποσο γρηγορη ειναι η ΔΕΗ , σου στελνουν courier με συμβολαια η ειναι μονο το econtract ?
matrixtv1 Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2021 Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2021 Στις 5/10/2021 στις 11:47 ΜΜ, matrixtv1 είπε Όταν γίνει η αίτηση στο online από άλλο πάροχο πόσες μέρες περίπου κάνει να αλλάξει ρωτάω σε περίπτωση που κάνω την αίτηση μέχρι να την εγκρίνουν και να πάω εκεί δεν υπάρχει περίπτωση να μείνω χωρίς ρεύμα ; ?
JERONIMO888 Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2021 Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2021 τα εγγραφα που σου στελνουν να συμπληρωσεις και να τικαρεις οτι συναινεις κλπ, πως τα συμπληρωσατε?
Fallen333 Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2021 Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2021 ΔΕΗ εκκαθαριστικός Γ1Ν εως 16/9. Χρεώθηκα 25ευρώ ρήτρα αναπροσαρμογής. Αυτά τα 25Ε αντιστοιχούν στις 16 μέρες του Σεπτέμβρη ή σε όλον τον 9ο μήνα? Προχθές Δευτέρα μεταφέρθηκα στο ΔΕΗ myHome Online. Για 2 χρόνια θα είναι κλειστή η τιμή στα 0,096Ε/kwh ή στο εξάμηνο μπορούν να με πούνε "το πήγαμε στα 0,196Ε/kwh"?
panoszavra Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2021 Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2021 Παίδες το πρόγραμμα online είναι και για πελάτες ΚΟΤ , σωστά; Δεν είδα κάποια αναφορά στις εξαιρέσεις.
scarface5323 Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2021 Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2021 Αν δεν έχει χρήματα μέσα όταν πάει να τραβήξει η πάγια εντολή στο online προγγραμα τι γίνεται, μπορώ να πληρώσω μετά χειροκίνητα ? Με το rf? Και αν ναι υπάρχει κάποια χρέωση ?
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Ξεκίνησε από motoboots,
Οδηγίες για την αφαίρεση του Green Pass.
Έχει προταθεί από Snoob
14 ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ
Μετάβαση στην ανάρτηση