Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπερα παιδες.

Απο τις 2/8 εχω ενεργοποιησει Home enter  ενω πριν ημουν σε Γ1Ν

Ταυτοχρονα εβαλα και μηνιαιο λογαριασμο μεσα απο το ebill.

Προχτες εκδοθηκε λογαριασμος και μου φανηκαν πολλα. και κοιτωντας ειδα οτι εχει μεσα εγγυση 71 ευρω.

Τι παιζει με αυτο; Γιατι δεν θυμαμαι να ειχα διαβασει καπου για περαιτερω εγγυση.

 

 

Screenshot_1.jpg

Screenshot_6.jpg

 

Δεν ξερω γιατι δεν εμφανιζονται οι εικονες,

ανεβασα εδω

https://ibb.co/4g0sPQf
https://ibb.co/6rqCY2s

Επεξ/σία από Papakitou
  • Απαντ. 29,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    3586

  • washcloud

    1106

  • ekrepali

    1008

  • takoulou

    793

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
23 λεπτά πριν, fysikos είπε

καλησπέρα, με περίπου 200kwh το μήνα να μείνω στο Γ1 ή να πάω σε κάποιο από enter ή online?

>200€/έτος διαφορά (με σημερινά δεδομένα)

3 λεπτά πριν, Deconflicted είπε

Ok ερωτηση και εγώ. Θέλω να σπάσω το συμβόλαιο με τον τωρινό πάροχο (απομένουν 6 μήνες). Στο συμβόλαιο λέει ότι θέλουν έγγραφη ενημέρωση 30 ημέρες πριν. Μπορώ να το κάνω χωρίς να τους ενημερώσω και να πληρώσω μόνο τη προβλεπόμενη ρήτρα για τους επόμενους 6 μήνες; 

το κάνει αυτόματα ο νέος πάροχος

αν είναι με ρήτρες αναπροσαρμογής ,δεν προβλέπεται ρήτρα αποχώρησης

Spoiler

Για τη ρήτρα αναπροσαρμογής ξεκινάς με το έντυπο αμφισβήτησης λογαριασμού (στο site του κάθε πάροχου είναι στα "χρησιμα έγγραφα")
Και
Ζητάς απο την εταιρία γραπτώς μέσω email :
τι είναι η χρέωση αναπροσαρμογής, (ή ρητρα ή πως αλλιώς την ονομάζουν)
την ανάλυση του ποσού πως προέκυψε ακριβώς
και γιατί δεν ενημερώθηκες ποτέ γιαυτή πριν υπογράψεις καθώς επηρεάζει την πραγματική τιμή απο τη διαφημιζόμενη ,
επιστροφή όλου του ποσού
και να φύγεις αζημίως (αν το συμβόλαιο προβλέπει ρήτρα αποχώρησης) μιας και το πρόγραμμα άλλη τελική χρέωση έχει από αυτό που σου παρουσίασαν

Αν δεν απαντήσουν στέλνεις έντυπο παραπόνου (στα στα "χρησιμα έγγραφα" και αυτό)

Ανάλογα την απάντηση (ή μη ), κάνεις καταγγελία στο ΣτΚ και όποτε βγει η απόφαση, παίρνεις μέρος ή όλο το ποσό

Μπορείς να κάνεις και εγγραφή στο https://my.rae.gr/ και να κάνεις αίτημα/παράπονο αν και ακόμα δε μου απάντησαν στο πως γίνεται η επίλυση και αν μπαίνει και ο ΣτΚ

 

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, korakios είπε

>200€/έτος διαφορά (με σημερινά δεδομένα)

το κάνει αυτόματα ο νέος πάροχος

αν είναι με ρήτρες αναπροσαρμογής ,δεν προβλέπεται ρήτρα αποχώρησης

  Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου

Για τη ρήτρα αναπροσαρμογής ξεκινάς με το έντυπο αμφισβήτησης λογαριασμού (στο site του κάθε πάροχου είναι στα "χρησιμα έγγραφα")
Και
Ζητάς απο την εταιρία γραπτώς μέσω email :
τι είναι η χρέωση αναπροσαρμογής, (ή ρητρα ή πως αλλιώς την ονομάζουν)
την ανάλυση του ποσού πως προέκυψε ακριβώς
και γιατί δεν ενημερώθηκες ποτέ γιαυτή πριν υπογράψεις καθώς επηρεάζει την πραγματική τιμή απο τη διαφημιζόμενη ,
επιστροφή όλου του ποσού
και να φύγεις αζημίως (αν το συμβόλαιο προβλέπει ρήτρα αποχώρησης) μιας και το πρόγραμμα άλλη τελική χρέωση έχει από αυτό που σου παρουσίασαν

Αν δεν απαντήσουν στέλνεις έντυπο παραπόνου (στα στα "χρησιμα έγγραφα" και αυτό)

Ανάλογα την απάντηση (ή μη ), κάνεις καταγγελία στο ΣτΚ και όποτε βγει η απόφαση, παίρνεις μέρος ή όλο το ποσό

Μπορείς να κάνεις και εγγραφή στο https://my.rae.gr/ και να κάνεις αίτημα/παράπονο αν και ακόμα δε μου απάντησαν στο πως γίνεται η επίλυση και αν μπαίνει και ο ΣτΚ

 

Ευχαριστώ για την απάντηση. Στο συμβόλαιο λέει ότι εάν αποχωρήσω πριν τη λήξη θα πληρώσω 4 ευρώ για κάθε μήνα που υπολείπεται, οπότε εφ' όσον είμαι σε πρόγραμμα με ρήτρα αναπροσαρμογής δεν θα έχω άλλη επιπλέον χρέωση, σωστά;

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Deconflicted είπε

οπότε εφ' όσον είμαι σε πρόγραμμα με ρήτρα αναπροσαρμογής δεν θα έχω άλλη επιπλέον χρέωση, σωστά;

ναι , μόνο με καταγγελία τα παίρνεις πίσω (και τυχών ρήτρες αναπροσαρμογής) με τον τρόπο που έγραψα πριν

Δημοσ.

Εκανα την αιτηση online και μου βγηκε ενα αποδεικτικο για το αιτημα μου. Συνηθως μετα απο ποσες μερες περιμενω να με παρουν τηλ για να προχωρησω με την χαρτουρα?

Δημοσ.
50 λεπτά πριν, VirusX2gr είπε

Οσες γραφει το αποδεικτικό!

Ακομα δεν εχει επικοινωνησει κανεις.Αν δουλευουν και μεχρι το βραδυ τι να πω αλλη ΔΕΗ

Δημοσ.

μολις εκανα δυο αιτησεις , μιας και μου ηρθε σημερα το email με αυξησεις απο elin , αντε να δουμε ποσο γρηγορη ειναι η ΔΕΗ , σου στελνουν courier με συμβολαια η ειναι μονο το econtract ?

Δημοσ.
17 ώρες πριν, matrixtv1 είπε

Όταν γίνει η αίτηση στο online από άλλο πάροχο πόσες μέρες περίπου κάνει να αλλάξει ρωτάω σε περίπτωση που κάνω την αίτηση μέχρι να την εγκρίνουν και να πάω εκεί δεν υπάρχει περίπτωση να μείνω χωρίς ρεύμα ; 

?

Δημοσ.

ΔΕΗ εκκαθαριστικός Γ1Ν εως 16/9. Χρεώθηκα 25ευρώ ρήτρα αναπροσαρμογής. 
Αυτά τα 25Ε αντιστοιχούν στις 16 μέρες του Σεπτέμβρη ή σε όλον τον 9ο μήνα? 
Προχθές Δευτέρα μεταφέρθηκα στο ΔΕΗ myHome Online. 
Για 2 χρόνια θα είναι κλειστή η τιμή στα 0,096Ε/kwh ή στο εξάμηνο μπορούν να με πούνε "το πήγαμε στα 0,196Ε/kwh"?

 

Insomnia_Dei_page-0001.jpg

Insomnia_Dei_page-0002.jpg

Δημοσ.

Παίδες το πρόγραμμα online είναι και για πελάτες  ΚΟΤ , σωστά; Δεν είδα κάποια αναφορά στις εξαιρέσεις.

Δημοσ.

Αν δεν έχει χρήματα μέσα όταν πάει να τραβήξει η πάγια εντολή στο online προγγραμα τι γίνεται, μπορώ να πληρώσω μετά χειροκίνητα ? Με το rf? Και αν ναι υπάρχει κάποια χρέωση ?

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...