Προς το περιεχόμενο

ΔΕΗ MyHome Online/Enter + Γ1/Γ1Ν


stathisgs800

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 29,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    3586

  • washcloud

    1106

  • ekrepali

    1008

  • takoulou

    793

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

2 ώρες πριν, marypro είπε

Εκανα χθες το βράδυ απο τη σελίδα της ΔΕΗ αίτηση για αλλαγή προμηθευτή. Περιμένω να με ενημερώσουν. 

Με τη Volterra δεν έχω κάποια δέσμευση.  

Θα σου πρότεινα, ασχέτως που έκανες αίτηση online, να πας απευθείας στο κατάστημα (δουλεύουν τα περισσότερα και απόγευμα), σε 1 μέρα θα είσαι πελάτης ΔΕΗ. Στις online αιτήσεις έχουν παρατηρηθεί μεγάλες καθυστερήσεις και πιθανόν σε λίγες μέρες να αλλάξουν επί το χειρών τα τιμολόγια της ΔΕΗ.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχει τύχει σε κάποιον με home enter να μην του έρθει λογαριασμός ενώ έχει δηλώσει να του έρχεται κάθε μήνα; Ήρθε 19/1 έναντι, 16/2 έναντι και περιμένω του Μαρτίου. Δεν ήρθε ακόμα. Πήρα τηλέφωνο μου λένε δεν έχει εκδοθεί ακόμα θα κάνουμε αίτημα να σας εκδοθεί. Τι φάση; Έχει τύχει σε κανέναν; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 λεπτά πριν, Donmitsos10 είπε

Έχει τύχει σε κάποιον με home enter να μην του έρθει λογαριασμός ενώ έχει δηλώσει να του έρχεται κάθε μήνα; Ήρθε 19/1 έναντι, 16/2 έναντι και περιμένω του Μαρτίου. Δεν ήρθε ακόμα. Πήρα τηλέφωνο μου λένε δεν έχει εκδοθεί ακόμα θα κάνουμε αίτημα να σας εκδοθεί. Τι φάση; Έχει τύχει σε κανέναν; 

Ναι σ'εμενα ερχεται ανα διμηνο ενω ειναι τσεκαρισμενο ανα μηνα.

Κανε ενα τσεκ μεσα στο ebill ποτε ειναι η επομενη καταχωρηση ενδειξης στο self metering.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

29 λεπτά πριν, dimostr είπε

Οι χαμηλές τιμές ήταν έως 3/12 

...το ίδιο όμως ήταν και η διάρκεια συμβολαίου (από 3/12 όλα τα σταθερά έκλειναν για ένα χρόνο). Από την άλλη βέβαια, θυμάμαι κάποιους που είχαν ποστάρει λογαριασμούς με χρεώσεις βάσει του νέου τιμολογίου, κι ας έγραφε το ebill για 2ετή διάρκεια προγράμματος. Ήταν πάντως ΚΑΙ αυτοί από ανάλογο τουρλουμπούκι (αίτηση προ 3/12 και μετά,,,,σαλάτα η ΔΕΗ και το ebill, μετά την ενεργοποίηση).

Επίσης ο φίλος είπε ότι πήγε σε κατάστημα (μέσα Δεκέμβρη νομίζω) και "του βάλανε το Εντερ" (λέγοντάς του μάλιστα ΕΝΑ ΚΑΡΟ αηδίες......). Άρα το πιθανότερο είναι να είναι όντως με τις νέες τιμές (ασχέτως διάρκειας συμβολαίου). ΕΚτός κι αν κάτι δεν κατάλαβε καλά από όσα του είπαν/κάνανε και μας τα μετέφερε λάθος...Στον λογαριασμό του θα φανεί, και δεν νομίζω να μπορεί να κάνει και πολλά πράγματα, όχι εύκολα έστω (θα χρειαστεί να ξεκινήσει ολόκληρη εκστρατεία, ώστε να δικαιωθεί "το παλιό Ονλάιν" που είχε αιτηθεί/υπογράψει, αν όντως του το ακυρώσανε στο κατάστημα για να τον βάλουν στο Έντερ...).

Εγώ πάντως με όσα έγραψε, έκανα κεφάλι. Δεν ξέρω αν ο korakios έχει πιο καθαρή άποψη για το πώς να κινηθεί.

40 λεπτά πριν, vali είπε

 και πιθανόν σε λίγες μέρες να αλλάξουν επί το χειρών τα τιμολόγια της ΔΕΗ.

...?! :-D ?!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 λεπτά πριν, HERTHAN είπε

Ναι σ'εμενα ερχεται ανα διμηνο ενω ειναι τσεκαρισμενο ανα μηνα.

Κανε ενα τσεκ μεσα στο ebill ποτε ειναι η επομενη καταχωρηση ενδειξης στο self metering.

Έβαλα 17/2 ηλεκτρονικό-νυχτερινό μετρητή. Μπαίνω ebill και βλέπω αυτό. Τι εννοεί ο ποιητής; 6D9BE640-BFFA-43CC-ADC1-9EBD733AD7B9.jpeg.d19642eb9264cdb97e072fa65b76647a.jpeg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, Joshua21 είπε

Υπάρχει πρόβλεψη για αυτό στους όρους της ΔΕΗ, δεν σε γυρίζουν στο Γ1, μένεις σε αυτό που είσαι αλλά αναπροσαρμόζουν την τιμή με τον τρέχων τιμοκατάλογο.

"5. Ανανέωση Σύμβασης 5.1 Μετά το πέρας της αρχικής διάρκειας των δώδεκα (12) μηνών κατ’ εφαρμογή του Άρθρου 5 των Γενικών Όρων Σύμβασης Οικιακού Πελάτη ή Μη Οικιακού με ισχύ παροχής έως 25 kVA, η Σύμβαση θα ανανεώνεται αυτομάτως σε αορίστου χρόνου, θα εφαρμόζεται και θα ισχύειτο εκάστοτε ισχύον δημοσιευμένο τιμολόγιο ΔΕΗ myHome Enter, καθώς και οι δημοσιευμένοι Γενικοί Όροι και Ειδικοί όροι που ισχύουν για το προϊόν αυτό, με εξαίρεση την εφαρμογή τυχόν προωθητικών εκπτώσεων."

Πάντως κάποιοι που είχαν το παλιό enter από Δεκεμβρίο του 2020 ,τώρα που είναι πλέον αορίστου παραμένουν με τις παλιές τιμές. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, messinia3 είπε

Πάντως κάποιοι που είχαν το παλιό enter από Δεκεμβρίο του 2020 ,τώρα που είναι πλέον αορίστου παραμένουν με τις παλιές τιμές. 

Δεν ξέρω τί έπαιζε πριν το φθινόπωρο του '21, αλλά τότε τουλάχιστον τα σταθερά τους ήταν 2ετίας.

Ξέρεις εσύ δηλαδή τα της εποχής Δεκεμβρίου '20 να ήταν μονοετούς διάρκειας;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Μόλις τώρα, Donmitsos10 είπε

Έβαλα 17/2 ηλεκτρονικό-νυχτερινό μετρητή. Μπαίνω ebill και βλέπω αυτό. Τι εννοεί ο ποιητής; 6D9BE640-BFFA-43CC-ADC1-9EBD733AD7B9.jpeg.d19642eb9264cdb97e072fa65b76647a.jpeg

Το ίδιο και σε μένα που τον έβαλα αρχές Φλεβάρη . Πήγα να δώσω ένδειξη , είχε επιλογή μόνο για ημερήσιες, βγήκα χωρις να πατήσω κάτι και μετά οταν ξαναμπήκα βλέπω 0 ... Προφανώς δεν έχει ενημερώσει  ο ΔΕΔΔΗΕ οτι έχει αλλάξει ο μετρητης και εχει μπει νυχτερινο . Εστειλα email , περιμένω να δω οταν μπορώ να δώσω ξανά ενδείξεις τον Μαιο δηλαδή. Λογαριασμό δεν έχω λάβει ενώ έχουν περάσει 2,5 μήνες απο τον τελευταιο . Και όσο καθυστερεί ο λογαριασμός, τόσο περνάνε και οι ημέρες και οι ώρες που καίμε και ποιος ξέρει τι ποσο θα μας έρθει μαζι με αυτες του παλιου μετρητη...

Επεξ/σία από petrakiskap
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, petrakiskap είπε

Το ίδιο και σε μένα που τον έβαλα αρχές Φλεβάρη . Πήγα να δώσω ένδειξη , είχε επιλογή μόνο για ημερήσιες, βγήκα χωρις να πατήσω κάτι και μετά οταν ξαναμπήκα βλέπω 0 ... Προφανώς δεν έχει ενημερώσει  ο ΔΕΔΔΗΕ οτι έχει αλλάξει ο μετρητης και εχει μπει νυχτερινο . Εστειλα email , περιμένω να δω οταν μπορώ να δώσω ξανά ενδείξεις τον Μαιο δηλαδή. Λογαριασμό δεν έχω λάβει ενώ έχουν περάσει 2,5 μήνες απο τον τελευταιο . Και όσο καθυστερεί ο λογαριασμός, τόσο περνάνε και οι ημέρες και οι ώρες που καίμε και ποιος ξέρει τι ποσο θα μας έρθει μαζι με αυτες του παλιου μετρητη...

Μη λες τέτοια και με αγχωνεις. Εγώ έστειλα αίτημα να μου έρθει λογαριασμός άμεσα. Αυτό μας έλειπε να έρθει λογαριασμός μετά από 3-4 μήνες και να τα θέλουν και ντούκου 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, Hamurabi είπε

Πάντως το κείμενο είναι γεμάτο ασυναρτησίες και συντακτικά λάθη... Από αυτό και μόνο καταλαβαίνεις την ποιότητα της συγκεκριμένης πληροφορίας. Προσωπικά μου φαίνεται ότι είναι γραμμένο έτσι ώστε να ακούγεται βαρύγδουπο (και να τσιμπάει έτσι κάνα κλικ) αλλά στην πραγματικότητα λέει πολλά χωρίς να λέει απολύτως τίποτα (για να το πω κομψά).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

50 λεπτά πριν, washcloud είπε

Δεν ξέρω τί έπαιζε πριν το φθινόπωρο του '21, αλλά τότε τουλάχιστον τα σταθερά τους ήταν 2ετίας.

Ξέρεις εσύ δηλαδή τα της εποχής Δεκεμβρίου '20 να ήταν μονοετούς διάρκειας;

Καλά μη βαράς μπερδεύτηκα...χαχα...έχω ήδη διαγράψει το 2022 και βρίσκομαι στο 2023....χαχα....διετούς διάρκειας ήταν οπότε θα δούμε απο το καλοκαίρι αν θα τους πάει με τον ισχύοντα τιμοκατάλογο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, messinia3 είπε

Καλά μη βαράς

:-)?!

...μα δεν "βάρεσα"...Απλά σε ρώτησα αν ήξερες κάτι διαφορετικό...(από παλιότερα το είχα απορία, αν οι όροι ήταν ανέκαθεν οι ίδιοι, ή αν άλλαξε κάτι από τότε που βγήκανε στην αγορά αυτά τα προγράμματα, πιο πριν δηλαδή από τις 3/12/21...)

(...όσο για τη φάση "πηδάμε το '22" που μας έχει ήδη πηδήξει αυτό, προσυπογράφω...)

2 λεπτά πριν, Oliver12 είπε

Η ταλαιπωρία για το online, είναι μόνο για αυτούς που έρχονται από άλλο πάροχο? 

Ή αφορά και υφιστάμενους πελάτες της ΔΕΗ με Γ1?

Σε γενικές γραμμές, ισχύει για όσους κάνουν τηλεφωνική ή ιντερνετική αίτηση και περιμένουν μετά συμβόλαια είτε μέσω μέιλ είτε με κούριερ. Πράγμα που αποφέυγει κανείς (πελάτης Γ1), ενεργοποιώντας το Ονλάιν μέσα από το ebill. Αλλά επειδή και το ebill,,,έχει μια χοντρή τάση να μαλακίζεται (και το Ονλάιν έχει προαπαιτούμενα ώστε να βρίσκεται εν ισχύ, τα βάζουμε όλα σε ένα καζάνι, και λέμε "καλύτερα Εντερ (και εδώ και λίγο καιρό λόγω εκπτώσεων και δώρων, Εντερ+)" και μακρυά από econtract, τηλέφωνα, το Ονλάιν συνδιαστικά με το ebill. Είτε σε κατάστημα (αν είσαι από άλλο πάροχο), είτε μέσω ebill αν είσαι Γ1 (για την περίπτωση των Εντερ).

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

40 λεπτά πριν, dtzgr είπε

Πάντως το κείμενο είναι γεμάτο ασυναρτησίες και συντακτικά λάθη... Από αυτό και μόνο καταλαβαίνεις την ποιότητα της συγκεκριμένης πληροφορίας. Προσωπικά μου φαίνεται ότι είναι γραμμένο έτσι ώστε να ακούγεται βαρύγδουπο (και να τσιμπάει έτσι κάνα κλικ) αλλά στην πραγματικότητα λέει πολλά χωρίς να λέει απολύτως τίποτα (για να το πω κομψά).

Δεν χρειαζεται να το συζητησουμε αλλο το συγκεκριμενο γιατι εχει κουρασει και θα μας κλειδωσουν το θεμα.

8 λεπτά πριν, Oliver12 είπε

Η ταλαιπωρία για το online, είναι μόνο για αυτούς που έρχονται από άλλο πάροχο? 

Ή αφορά και υφιστάμενους πελάτες της ΔΕΗ με Γ1?

Μονο γι'αυτους που ερχονται απο αλλο παροχο.

Αν εισαι Γ1 το κανεις απευθειας μεσα απο το ebill.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...