Προς το περιεχόμενο

ΔΕΗ MyHome Online/Enter + Γ1/Γ1Ν


stathisgs800

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Σε περίπτωση θανάτου συνδρομητή που έμενε μονος του γνωρίσει κανείς αν γίνεται να μεταφερθεί το πρόγραμμα σε άλλη παροχή/κάτοχο; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 29,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    3586

  • washcloud

    1106

  • ekrepali

    1008

  • takoulou

    793

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

24 λεπτά πριν, geodimis είπε

Σε περίπτωση θανάτου συνδρομητή που έμενε μονος του γνωρίσει κανείς αν γίνεται να μεταφερθεί το πρόγραμμα σε άλλη παροχή/κάτοχο; 

Δεν γίνεται να γίνει η μεταφορά προγραμματος.. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, Joshua21 είπε

Για να ακριβολογούμε το μόνο σίγουρο είναι ότι την ένδειξη που έδωσες εσύ απλά την κατέγραψαν, το εάν θα την λάβουν υπόψιν ή θα την αγνοήσουν θα το διαπιστώσεις όταν σου έρθει ο τελικός λογαριασμός από τον παλιό σου πάροχο.

Ο αριθμός παροχής (τα πρώτα 9 ψηφία) δεν αλλάζουν ποτέ, αυτό που αλλάζει κάθε φορά που η παροχή αλλάζει όνομα ή πάροχο είναι ο αριθμός διαδοχής, δλδ το 10ο και το 11ο ψηφίο.

Επί της ουσίας τώρα στο αρχικό σου ερώτημα, αν λάβουν υπόψιν την μέτρηση που έδωσες εσύ στις 17/03 τότε θα είσαι πελάτης του προηγούμενου παρόχου έως και τις 17/03, αν λάβουν υπόψιν την μέτρηση που θα πάρει (ή έχει ήδη πάρει) ο ΔΕΔΔΗΕ τότε θα είσαι πελάτης έως και την ημερομηνία που θα πάρει (ή έχει ήδη πάρει) μέτρηση ο ΔΕΔΔΗΕ.

Γνωρίζω τι αλλάζει από τον αριθμό παροχής αλλά δεν μου απαντάς συγκεκριμένα. 
Αλλαζει ο αριθμός παροχης(το τελευταίο ψηφίο) αν πάρουν την δίκη μου μέτρηση και δεν περάσει ο δεδδηε; 
Εγω νομίζω πως αλλάζει πάντα όταν αλλάζεις πάροχο. 
Επειδη εχθές έγινε καταμέτρηση για την 4μηνο εκκαθαριστική, εγώ βλέπω στον προηγούμενο πάροχο την ένδειξη που έδωσαν. Αν ήμουν στην ΔΕΗ δεν νομίζω να φαινόταν η ένδειξη στον προηγούμενο πάροχο. 
Επισης η ΔΕΗ εφόσον δεν έχω ενεργοποιηθεί ακόμα, έστω πρακτικά, γιατί έχει ημερομηνία λήξης του προγράμματος; 
Μπερδεμένα πράγματα γενικά. 
 

 

Σε παροχή Home Online του αδερφού μου, με ένταξη του στο πρόγραμμα με τον παλιό τιμοκατάλογο στις 2/12/2021 και μετά από πολύ τρέξιμο μέσω ΡΑΕ για τα σχετικά θέματα με λογαριασμό Γ1 μετά Online με το τελευταίο τιμοκατάλογο, τον μετέφεραν στον παλιό τιμοκατάλογο και βγήκε ένας διορθωτικός λογαριασμός επιπλέον. Από την ένταξη του μετά από 20 μέρες βγήκε εκκαθαριστικός από μέτρηση της δεδδηε. Η επόμενη καταμέτρηση της δεδδηε είναι στις 4/5/2022. Ενώ κάθε μήνα του ερχόταν ειδοποίηση να καταχωρήσει μέτρηση, αυτό το μήνα δεν έχει έρθει. Μπαίνω στο ebill και λέει επόμενη καταμέτρηση τον 5ο που είναι της δεδδηε. Μήπως το σύστημα βλέπει 3 λογαριασμούς μετά από την ένδειξη του δεδδηε και νομίζει ότι θα βγει εκκαθαριστικός; Μπορούμε να δώσουμε την ένδειξη τηλεφωνικά στη ΔΕΗ;

Επεξ/σία από ppmarkos
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@ppmarkos

Οκ τότε, ας το κάνω ακόμα πιο ταληράκια. Εφόσον άλλαξες πάροχο άλλαξε και ο αριθμός διαδοχής (και όχι παροχής), άσχετα αν ληφθεί υπόψιν η μέτρηση του ΔΕΔΔΗΕ ή η δική σου. Είναι αρκετά συγκεκριμένο αυτό? :)

Όσο για το άλλο που ρωτάς sorry, δεν γνωρίζω να σου απαντήσω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε ερώτηση μου μέσω μέιλ αν συνδυάζεται online με κοτ, είπαν ότι

Σε συνέχεια της επικοινωνία σας, σας ενημερώνουμε ότι μπορείτε να ενταχθείτε στο πρόγραμμα εάν δικαιούστε έκπτωση ΚΟΤ.
Αναλυτικά οι όροι και οι προυποθέσεις: https://www.dei.gr/el/gia-to-spiti/revma/myhome-online/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

30 λεπτά πριν, vjshadow είπε

Σε ερώτηση μου μέσω μέιλ αν συνδυάζεται online με κοτ, είπαν ότι

Σε συνέχεια της επικοινωνία σας, σας ενημερώνουμε ότι μπορείτε να ενταχθείτε στο πρόγραμμα εάν δικαιούστε έκπτωση ΚΟΤ.

Αφου το πηρες γραπτως προχωρα το.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παίδες, η ΔΕΗ χρεώνει 0,105 στους περσινούς πελάτες και 0,17 στους τωρινούς. Αγοράζει με 0,23 - 0,35.

Πώς στα κολοκύθια τα βγάζει πέρα; Μην αρχίσουμε το παραμύθι με τα υδροηλεκτρικά, δεν βγαίνουν τα νούμερα - τόσο απλά.

ΠΟΥ τα βρίσκουν τα λεφτά και δεν χρεοκοπούν;;;;;;;;; Θα μας τρελάνουν;;;;;;;;;;;;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, MagosTorini είπε

Παίδες, η ΔΕΗ χρεώνει 0,105 στους περσινούς πελάτες και 0,17 στους τωρινούς. Αγοράζει με 0,23 - 0,35.

Πώς στα κολοκύθια τα βγάζει πέρα; Μην αρχίσουμε το παραμύθι με τα υδροηλεκτρικά, δεν βγαίνουν τα νούμερα - τόσο απλά.

ΠΟΥ τα βρίσκουν τα λεφτά και δεν χρεοκοπούν;;;;;;;;; Θα μας τρελάνουν;;;;;;;;;;;;

Ανοιξε αλλο θεμα φιλε μου γιατι εισαι εκτος θεματος.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, MagosTorini είπε

Παίδες, η ΔΕΗ χρεώνει 0,105 στους περσινούς πελάτες και 0,17 στους τωρινούς. Αγοράζει με 0,23 - 0,35.

Πώς στα κολοκύθια τα βγάζει πέρα; Μην αρχίσουμε το παραμύθι με τα υδροηλεκτρικά, δεν βγαίνουν τα νούμερα - τόσο απλά.

ΠΟΥ τα βρίσκουν τα λεφτά και δεν χρεοκοπούν;;;;;;;;; Θα μας τρελάνουν;;;;;;;;;;;;

Γιατί τα λεφτά για τις συντάξεις τους που τα βρίσκουν? 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 ώρες πριν, ppmarkos είπε

Γνωρίζω τι αλλάζει από τον αριθμό παροχής αλλά δεν μου απαντάς συγκεκριμένα. 
Αλλαζει ο αριθμός παροχης(το τελευταίο ψηφίο) αν πάρουν την δίκη μου μέτρηση και δεν περάσει ο δεδδηε; 
Εγω νομίζω πως αλλάζει πάντα όταν αλλάζεις πάροχο. 
Επειδη εχθές έγινε καταμέτρηση για την 4μηνο εκκαθαριστική, εγώ βλέπω στον προηγούμενο πάροχο την ένδειξη που έδωσαν. Αν ήμουν στην ΔΕΗ δεν νομίζω να φαινόταν η ένδειξη στον προηγούμενο πάροχο. 
Επισης η ΔΕΗ εφόσον δεν έχω ενεργοποιηθεί ακόμα, έστω πρακτικά, γιατί έχει ημερομηνία λήξης του προγράμματος; 
Μπερδεμένα πράγματα γενικά. 
 

 

Σε παροχή Home Online του αδερφού μου, με ένταξη του στο πρόγραμμα με τον παλιό τιμοκατάλογο στις 2/12/2021 και μετά από πολύ τρέξιμο μέσω ΡΑΕ για τα σχετικά θέματα με λογαριασμό Γ1 μετά Online με το τελευταίο τιμοκατάλογο, τον μετέφεραν στον παλιό τιμοκατάλογο και βγήκε ένας διορθωτικός λογαριασμός επιπλέον. Από την ένταξη του μετά από 20 μέρες βγήκε εκκαθαριστικός από μέτρηση της δεδδηε. Η επόμενη καταμέτρηση της δεδδηε είναι στις 4/5/2022. Ενώ κάθε μήνα του ερχόταν ειδοποίηση να καταχωρήσει μέτρηση, αυτό το μήνα δεν έχει έρθει. Μπαίνω στο ebill και λέει επόμενη καταμέτρηση τον 5ο που είναι της δεδδηε. Μήπως το σύστημα βλέπει 3 λογαριασμούς μετά από την ένδειξη του δεδδηε και νομίζει ότι θα βγει εκκαθαριστικός; Μπορούμε να δώσουμε την ένδειξη τηλεφωνικά στη ΔΕΗ;

Ναι μπορείς να δώσεις ένδειξη τηλεφωνικά και στη ΔΕΗ και στο ΔΕΔΔΗΕ

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, MagosTorini είπε

Παίδες, η ΔΕΗ χρεώνει 0,105 στους περσινούς πελάτες και 0,17 στους τωρινούς. Αγοράζει με 0,23 - 0,35.

Πώς στα κολοκύθια τα βγάζει πέρα; Μην αρχίσουμε το παραμύθι με τα υδροηλεκτρικά, δεν βγαίνουν τα νούμερα - τόσο απλά.

ΠΟΥ τα βρίσκουν τα λεφτά και δεν χρεοκοπούν;;;;;;;;; Θα μας τρελάνουν;;;;;;;;;;;;

Μπορεί να αγγίζει τα όρια του ban αυτό γιατί είναι πολιτικό οικονομικό θέμα. Γενικά έχουν άλλη λογική τα οικονομικά που δε ξέρουμε εμείς 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αφού συνδέθηκα επιτέλους με τον δεδδηε και ενώ ήθελα Έντερ και μου είχαν στείλει το Γ1 και το είχα υπογράψει για να τελειώνω. Είπα να πάω μιας και είχα άδεια στην ΔΕΗ χωρίς ραντεβού γιατι λέω θα χάσω το Έντερ.

Πάω εκεί και τους λέω ότι τι έχει γίνει και ότι θέλω να μπω στο Έντερ όπως αρχικά ήθελα.

Είστε ήδη στο Έντερ μου λέει ,  😂

μα αφού δεν έχω υπογράψει κάτι λέω εγώ....

Τι να σας πω λέει μάλλον με τα τηλέφωνα που κάνατε και φωνάζατε θα σας έβαλαν, μου έβγαλε μια εκτύπωση το συμβόλαιο , έβαλε και σφραγίδα και όλα καλά... 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 ώρες πριν, Joshua21 είπε

Προφανώς να επαναλάβω τη διαδικασία με την οποία αιτήθηκα μέσα από το ebill το online.

Το σκέφτηκα και εγώ να πάω σε κατάστημα και να υπογράψω για enter, αλλά όπως έγραψα και σε προηγούμενο post φοβάμαι μήπως έχει μείνει στο σύστημα το αίτημα για online που είχα κάνει 09/03 και μου χρεώσει αυτομάτως ρήτρα πρόωρης αποχώρησης, για αυτό δεν το έκανα. Ίσως και να είναι αδικαιολόγητος ο φόβος μου, αλλά έτσι το σκέφτηκα.

Τέλος πάντων, αιτήθηκα ξανά το online μέσα από το ebill, αν δεν έχει ενεργοποιηθεί σε 2-3 μέρες τότε θα πάω σε κατάστημα για enter.

image.png.8e74571446c102b1e560b4666b547cb1.png

 

 

Μόλις τώρα κοίταξα το ebill και είδα ότι μου ενεργοποίησαν το online:

Spoiler

image.png.d6fdf45d0547b3dd585ec6145ef2b85d.png

Και αμέσως μετά ήρθε e-mail από την τεχνική υποστήριξη ebill:

Spoiler

image.png.dcad3d5164e1bade5ab59536f2fe21dd.png

 

Επεξ/σία από Joshua21
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

25 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Μόλις τώρα κοίταξα το ebill και είδα ότι μου ενεργοποίησαν το online:

  Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου

image.png.d6fdf45d0547b3dd585ec6145ef2b85d.png

Και αμέσως μετά ήρθε e-mail από την τεχνική υποστήριξη ebill:

  Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου

image.png.dcad3d5164e1bade5ab59536f2fe21dd.png

 

Ποτε ηρθε το email? Σημερα???

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...