Προς το περιεχόμενο

ΔΕΗ MyHome Online/Enter + Γ1/Γ1Ν


stathisgs800

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 ώρα πριν, themkal είπε

Χθες με πηραν τηλέφωνο για να μου πουλησουν το  MyHome Enter (αρα να αλλαξω το υπαρχον συμβολαιο σε καινουργιο του MyHomeEnter) Ηθελα να ρωτησω εαν αυτο συμφερει.

Αν εννοείς ότι ήσουν/είσαι στο Γ1 της ΔΕΗ, με την προϋπόθεση ότι έχεις δηλωμένο το σπίτι που μένεις στην φορολογική ως κύρια κατοικία (άρα παίρνεις την κρατική επιδότηση για τα προγράμματα κυμαινόμενης τιμής), ΜΕΧΡΙ 300kWh/μήνα (μέσο μηνιαίο όρο σε βάθος έτους), μένεις στο κυμαινόμενο (ελπίζοντας ότι και δεν θα χειροτερέψουν τα πράγματα με την τιμή χονδρικής και ότι οι επιδοτήσεις θα συνεχίσουν ως έχουν). Αλλιώς πας στο Έντερ (το +), μέσω του ebill (αν δεν έχεις εκεί account, φτιάξε - είναι πανεύκολο). Άμεσα όμως γιατί τέλος μήνα κατά πασα πιθανότητα θ' αλλαξουν τιμές.

Ακουσα οτι στην ΕΕ θα παραγγελνουν απο κοινου ενέργεια και αναρωτιεμαι αν αυτο σημαινει οτι θα αποκλιμακωθουν οι τιμες ΦΑ. Πως ειμαστε σιγουροι οτι οι τιμες του ρευματος δεν θα αποκλιμακωθουν?

...όπως έχουν τα πράγματα, μόνο χειρότερα να περιμένεις, λέει η λογική. Ίσως και για χρόνια - ίσως και για,,,πάντα. Το τί "θα" κάνει η ΕΕ για ΝΑ "αντιμετωπίσει" το τί γίνεται στην ενέργεια, μεγάλος άνρωπος είσαι, σκέψου τί κάνουν γενικά ως τώρα με οποιαδήποτε "κρίση", και βγάλε συμπέρασμα (ειδικά για "τελευταίες τρύπες του ζουρνά", όπως εμείς, που πάντα την πληρώνουμε περισσότερο στα πάντα). 

Επισης τι συμβαινει εαν αποφασισω να φύγω απο το συμβολαιο του MyHomeEnter ? 

...θα πληρώσεις αν είναι μέσα στο 1ο 3μηνο ποινή πρόωρης αποχώρησης 60, από τον 4ο μήνα 40 κι από τον 6ο 20. Δηλαδή "τίποτα" (μην περιμένεις "καλυτέρευση" στις τιμές, με έναν εξελισσόμενο πόλεμο, πιο νωρίς, οπότε έχε δεδομένο το 6μηνο).

Ειναι καποιος απο εσας που ΔΕΝ θα παει σε σταθερη τιμη κιλοβατώρας?

...προφανώς όσοι δεν ξέρουν/δεν έχουν καταλάβει τί παίζει, κι αν ΕΙΝΑΙ ενήμερος, θα έχει ειδικούς λόγους. Πχ μικρή κατανάλωση ή να μην μπορεί να πάει ΔΕΗ (προηγούμενα χρέη) ή στα σταθερα της (αν είναι σε διακανονισμό).

Μου κανει εντυπωση που μπηκαν στον κόπο να μου πουλησουν το προιον αυτο. Δεν νομιζω οτι επικοινωνουν με όλους τους πελατες τους για να ειμαι ειλικρινης.

....μα ο κάθε υπάλληλος που ειναι στις προωθήσεις προϊόντων, το κάνει διότι παίρνει προμήθεια, δεν δουλεύει "για ένα μισθό". Επίσης, η ΔΕΗ είναι διάφοροι τομείς, κι όχι "ένα πράμμα". Και προφανώς κάθε τομές (καλή ώρα όσοι έχουν αναλάβει τα σταθερά), "σκοτώνονται" να επιδείξουν "ανταγωνιστικότητα" και να πάει καλά το τμήμα τους. Καταλαβαίνω ότι "φοβάσαι μην υπάρχει φάκα", αλλά στην συγκεκριμένη περίπτωση, δεν υπάρχει (ούτε φυσικά το κάνουν από "αλληλεγγύη" και "καλή καρδιά" - και σίγουρα όχι "με όλους", αλλά όσους,,,,προλαβαίνουν) και απλά είναι υπέρ σου. Με την προϋπόθεση της ανάλογης κατανάλωσης, ξαναλέω.

16 λεπτά πριν, geodimis είπε

Φυσικά όσο περιμένεις να δεις το online ενεργοποιημένο

...βασικά το Εντερ είχε αιτηθεί (και δη τηλεφωνικά).

Κι εσύ υπέγραψες για Γ1 δηλαδή;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 29,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    3586

  • washcloud

    1106

  • ekrepali

    1008

  • takoulou

    793

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

6 λεπτά πριν, washcloud είπε

....μα ο κάθε υπάλληλος που ειναι στις προωθήσεις προϊόντων, το κάνει διότι παίρνει προμήθεια, δεν δουλεύει "για ένα μισθό". Επίσης, η ΔΕΗ είναι διάφοροι τομείς, κι όχι "ένα πράμμα". Και προφανώς κάθε τομές (καλή ώρα όσοι έχουν αναλάβει τα σταθερά), "σκοτώνονται" να επιδείξουν "ανταγωνιστικότητα" και να πάει καλά το τμήμα τους. Καταλαβαίνω ότι "φοβάσαι μην υπάρχει φάκα", αλλά στην συγκεκριμένη περίπτωση, δεν υπάρχει (ούτε φυσικά το κάνουν από "αλληλεγγύη" και "καλή καρδιά" - και σίγουρα όχι "με όλους", αλλά όσους,,,,προλαβαίνουν) και απλά είναι υπέρ σου. Με την προϋπόθεση της ανάλογης κατανάλωσης, ξαναλέω.

...βασικά το Εντερ είχε αιτηθεί (και δη τηλεφωνικά).

Κι εσύ υπέγραψες για Γ1 δηλαδή;

Ναι, Οκ μαλακια μου αλλα ρε παιδια και εγω που να ξέρω τα διαδικαστικα; αφου τους το επισύμανα και μου είπανε οτι ειναι το σωστο.. Οτι νανε...
Τους ειπα το θελω γραπτώς με email και δεν πηρα ποτε απαντηση.
αυτη τη στιγμη συντασω Mail στην RAE , επελεγα> Θέλω να υποβάλλω παράπονο που αφορά : 
Την Σύμβαση με την εταιρία / Καταχρηστικούς ή και παραπλανητικούς όρους στη Σύμβαση

Ειναι οκ??

 
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, washcloud είπε

...βασικά το Εντερ είχε αιτηθεί (και δη τηλεφωνικά).

Κι εσύ υπέγραψες για Γ1 δηλαδή;

Έχοντας διαβάσει εδώ στο θέμα τι γινόταν με την αναγραφή των προγραμμάτων στα συμβόλαια:

1. τράβαγα μια ωραία διαγραφη στο Γ1Ν κι έγραφα με στύλο δίπλα το online

2.όταν έστελνα πίσω τις υπογεγραμμένες συμβάσεις σκαναριζα σαν επιπλέον σελίδες τον παλιό τιμοκατάλογο του online.

Είμαι σίγουρος ότι τη διαγραφή κανένας δεν την πρόσεξε και παρόλα αυτά μόνο μια από τις τρεις παροχές ενεργοποιήθηκε κατευθείαν σε online λόγω των γνωστών θεμάτων με τη διαγραφή πάγιας, μηνιαίου λογαριασμού κλπ. 
 

ΥΓ: μόλις εκδοθηκε ένα «γλυκό»  200αρι μηνιαίος με 1200kwh και για μια ακόμα φορά πίνω νερό στο όνομα όλων όσων συνεχίζουν να ανοίγουν τα μάτια στους νεότερους! 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, baspax1 είπε

Είχα κάνει από τον 10/2021 αίτηση για my home enter  χωρίς ρήτρα τηλεφωνικός

vs

1 ώρα πριν, baspax1 είπε

Εντόμεταξει εξαρχής η αίτηση έλεγε γ1 οιακο νυκτερινό

πρώτη φορά το ακούω , τελικά η αίτηση πως έγινε ? πες με λεπτομέρειες να καταλάβουμε και όχι να υποθέσω οτι πήρες τηλ ,έδωσες στοιχεία και σου στείλανε την αίτηση Γ1 και μετά άγνωστο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ή είμαι πολύ άτυχος ή η ΔΕΗ παραμένει το ίδιο χάλι που την είχα αφήσει το 2019.

Με λίγα λόγια. Επίσκεψη σε κατάστημα της ΔΕΗ στην Βούλγαρη Θεσσαλονίκης στις 16/03 για αλλαγή από elpedison σε enter+ και υποβολή όλων των απαραίτητων εγγράφων και καταμέτρηση του μετρητή και σε εκτυπωμένη φωτογραφία και αποστολή στην υπάλληλο μέσω email. Υπέγραψα, πλήρωσα εγγύηση, μου είπαν σε 2-3 μέρες θα έχει γίνει η αλλαγή. 

Σήμερα, μια βδομάδα μετά παίρνω τηλέφωνο να ενημερωθώ για την πορεία του αιτήματος, μιας και έβλεπα από e-bill ότι δεν είχε ενεργοποιηθεί η παροχή μου και είναι ακόμα ενεργή στην elpedison. Αρχικά μου λένε δώστε μας ξανά τις kWh. Πάω, παίρνω μέτρηση, ξανά τηλέφωνο στην εξυπηρέτηση, τώρα μου λένε φταίει ο ΔΕΔΗΕ, πάρτε εκεί τηλέφωνο να τους πείτε να περάσουν για την καταμέτρηση. Παίρνω στον ΔΕΔΗΕ, μου λένε δεν υπάρχει αίτημα από ΔΕΗ πάρτε τους τηλέφωνο να στείλουν το αιτημα!!!!! Φυσικά, στο κατάστημα οπου "εξυπηρετήθηκα" δεν σηκώνουν τηλέφωνα. 

Πήρα λοιπόν ξανά τη ΔΕΗ και αφού μίλησα με τρεις διαφορετικούς εκπροσώπους, καθότι ένας δεν ήξερε, άλλος δεν μπορούσε να δει τι γίνεται και άλλος είχε πρόβλημα με τον υπολογιστή του, βρέθηκε μια κυρία που πήρε ξανά τις σημερινές μου μετρήσεις και μου είπε πως έστειλε το αίτημα.

Γολγοθάς μου βγήκε μια απλή διαδικασία. Αύριο θα πάρω πρωί τον ΔΕΔΗΕ να ρωτήσω αν πήγε το αίτημα...

Επεξ/σία από depmode
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, korakios είπε

vs

πρώτη φορά το ακούω , τελικά η αίτηση πως έγινε ? πες με λεπτομέρειες να καταλάβουμε και όχι να υποθέσω οτι πήρες τηλ ,έδωσες στοιχεία και σου στείλανε την αίτηση Γ1 και μετά άγνωστο

Οπως το ειπες στο τελος, Η αιτηση εγινε τηλεφωνικός , υπηρχε λογος που δεν πηγα στο κατάστημα , οπως και να εχει αυτο επρεπε να γίνει τηλεφωνικός η όχι, ναι εστειλαν αυτη την αίτηση παρόλα αυτα οταν τους ρωτησα για αυτο μου ελεγαν οτι "ολα ειναι οκ"  το θεμα τωρα ειναι οτι εστειλα στην ΡΑΕ  μηπως βγαλω ακρη, εκει που πονταρω είναι οτι ολα υποτίθεται υπαρχουν τηλεφωνικα αρχεία, ενα ηχιτικο να δουν θα δικαιωθω...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, depmode είπε

Επίσκεψη σε κατάστημα στις 16/03 για αλλαγή από elpedison σε enter+ και υποβολή όλων των απαραίτητων εγγράφων και καταμέτρηση του μετρητή και σε εκτυπωμένη φωτογραφία και αποστολή στην υπάλληλο μέσω email. Υπέγραψα, πλήρωσα εγγύηση, μου είπαν σε 2-3 μέρες θα έχει γίνει η αλλαγή. 

κακώς σου το είπαν αυτό

Αναφορά σε κείμενο

2.Ο νέος Προμηθευτής υποχρεούται να υποβάλει Δήλωση Εκπροσώπησης του Μετρητή Φορτίου του Πελάτη στον αρμόδιο Διαχειριστή, κατά τα οριζόμενα στις κείμενες διατάξεις, εντός δεκαπέντε (15) ημερών από τη σύναψη Σύμβασης Προμήθειας.

 

1 λεπτό πριν, baspax1 είπε

ναι εστειλαν αυτη την αίτηση παρόλα αυτα οταν τους ρωτησα για αυτο μου ελεγαν οτι "ολα ειναι οκ"  το θεμα τωρα ειναι οτι

πάλι δεν είπες αν την υπέγραψες και την έστειλες

επίσης αν την υπέγραψες ψηφιακά , αν υπήρχε τιμοκατάλογος κτλ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα παιδιά έκανα αίτηση την Δευτέρα για το enter+ με αλλαγή απο wv. Πως μπορώ να δω αν έχω αλλάξει παροχο και έχει ξεκινήσει το νέο πρόγραμμα. Μέσω ebill έκανα λογαριασμό αλλά δεν ξερω που μπορώ να δω ότι ενεργοποιηθηκε

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, korakios είπε

κακώς σου το είπαν αυτό

 

πάλι δεν είπες αν την υπέγραψες και την έστειλες

επίσης αν την υπέγραψες ψηφιακά , αν υπήρχε τιμοκατάλογος κτλ

Μου την εστειλαν, την υπέγραψα και την εστειλα με Email, Οχι δεν υπηρχε πουθενα τιμοκατάλογος, ετσι θα το καταλάβαινα κατευθείαν

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Dask92 είπε

Πως μπορώ να δω αν έχω αλλάξει παροχο και έχει ξεκινήσει το νέο πρόγραμμα.

σε αυτό το λινκ θα δεις το τελευταίο ψηφίο της παροχής σου αν έχει αλλάξει στο αποτέλεσμα

κάντο βράδυ πχ τέτοια ώρα

η παρούσα λειτουργία του συνδέσμου καμία σχέση δεν έχει με το παρών θέμα και υπάρχει άλλο και μόνο εκεί για απορίες

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Dask92 είπε

Καλησπέρα παιδιά έκανα αίτηση την Δευτέρα για το enter+ με αλλαγή απο wv. Πως μπορώ να δω αν έχω αλλάξει παροχο και έχει ξεκινήσει το νέο πρόγραμμα. Μέσω ebill έκανα λογαριασμό αλλά δεν ξερω που μπορώ να δω ότι ενεργοποιηθηκε

Θα μπεις εδώ https://apps.deddie.gr/LicensedElectricianCertification/

Θα βάλεις τον αριθμό παροχής σου και εάν έχει αλλάξει το τελευταίο ψηφίο σημαίνει ότι έγινε η αλλαγή (πχ απο 71343876302 σε 71343876303)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, baspax1 είπε

Μου την εστειλαν, την υπέγραψα και την εστειλα με Email,

ένα-ένα , λίγο-λίγο και λύθηκε το παζλ 😂

2 λεπτά πριν, baspax1 είπε

Οχι δεν υπηρχε πουθενα τιμοκατάλογος, ετσι θα το καταλάβαινα κατευθείαν

ωραία θα το αναφέρεις και αυτό μιας και είναι υποχρεωτικό να συνοδεύεται η αίτηση με τιμοκατάλογο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 λεπτά πριν, korakios είπε

ένα-ένα , λίγο-λίγο και λύθηκε το παζλ 😂

ωραία θα το αναφέρεις και αυτό μιας και είναι υποχρεωτικό να συνοδεύεται η αίτηση με τιμοκατάλογο

Δυστυχώς προλαβα και το έστειλα, αλλα αν καταλαβα καλα θα υπαρχει ανοικτή συνομιλια σωστα ; τοτε μπορω να το επισυμανω

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, baspax1 είπε

αλλα αν καταλαβα καλα θα υπαρχει ανοικτή συνομιλια σωστα ;

ναι

Μόλις τώρα, baspax1 είπε

τοτε μπορω να το επισυμανω

σε τυχών αρνητική απάντηση , αν και δε νομίζω οτι θα αρνηθούν

Υπόψιν , υπενθύμιση , το παλιό enter ΔΕΝ έπαιρνε ΚΟΤ , οπότε αν δικαιούσαι ΜΗΝ κάνεις αίτηση για ΚΟΤ

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αίτηση την Τρίτη και τώρα κοίταξα στο ebill που είχα λόγω άλλης παροχής και έχει ενεργοποιηθεί το Enter+.Σε μια ημέρα σχεδόν..Αιτηση στο κατάστημα 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...