Προς το περιεχόμενο

ΔΕΗ MyHome Online/Enter + Γ1/Γ1Ν


stathisgs800

Προτεινόμενες αναρτήσεις

4 λεπτά πριν, Rattlehead είπε

έναντι του Γενάρη ήταν 68€.Στον εκκαθαριστικό του Μαρτίου η αφαίρεση του έναντι ήταν 43€.

Προφανώς τα 43 ευρώ είναι η χρέωση του ρεύματος και τα υπόλοιπα 25 αφορούν φόρους και τέλη

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 29,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    3586

  • washcloud

    1106

  • ekrepali

    1008

  • takoulou

    793

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

9 λεπτά πριν, vali είπε

Προφανώς τα 43 ευρώ είναι η χρέωση του ρεύματος και τα υπόλοιπα 25 αφορούν φόρους και τέλη

Αυτό είναι φυσιολογικό;66 τμ είναι το σπίτι και εκείνοι χρέωσαν δήμο για 78τμ

IMG_20220323_205219.jpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Rattlehead είπε

χρέωσαν δήμο για 78τμ

Πήγαινε στο δήμο και ρώτησε ποσά τετραγωνικά είναι δηλωμένα το σπίτι.

Σε προηγούμενους λογαριασμούς έγραφε 66 και μόνο ο τελευταίος γράφει 78;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 λεπτά πριν, vali είπε

Πήγαινε στο δήμο και ρώτησε ποσά τετραγωνικά είναι δηλωμένα το σπίτι.

Σε προηγούμενους λογαριασμούς έγραφε 66 και μόνο ο τελευταίος γράφει 78;

Γράφει και τα δύο νουμερα.και σε προηγούμενους τώρα που κοίταξε.υπαρχει κάτι τέτοιο;είναι 66 δηλωμενα στο δήμο.στο δικό μου λογαριασμό(enter) είναι 76τμ σε ολα

IMG_20220323_210611.jpg

Επεξ/σία από Rattlehead
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα ΔΤ τα εισπράττει η ΔΕΗ για λογαριασμό του δήμου σύμφωνα με τα μέτρα που στέλνει ο δήμος στην ΔΕΗ. Το ΤΑΠ είναι από τα τετραγωνικά που είναι δηλωμένα στο Ε9 taxis

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

34 λεπτά πριν, Rattlehead είπε

Αυτό είναι φυσιολογικό;66 τμ είναι το σπίτι και εκείνοι χρέωσαν δήμο για 78τμ

...επειδή "τελευταία" (εδώ και μήνες) έπαιζε πολύ η δήλωση αλλαγής τετραγωνικών, μήπως κάποιος (αν δεν είναι δικό σου το σπίτι, ή τέλος πάντων δεν είσαι ο μόνος υπεύθυνος) δήλωσε και τους βοηθητικούς χώρους; Δεν ξέρω εάν επικαιροποιήθηκαν ούτως ή άλλως από τους δήμους πρόσφατα (αν είχαν τα στοιχεία από μεταβολές που κατατέθηκαν εδώ και καιρό), αλλά το λέω επειδή κι εγώ ενώ εμφανίζεται στο μισθωτήριο στο Taxis το σπίτι που νοικιάζω με κύριους και βοηθητικούς χώρους, στον λογαριασμό του παρόχου εμφανιζόταν μέχρι τέλος '21 με μόνο τους κύριους, κι έκτοτε βλέπω προστέθηκαν στον λογαριασμό ρεύματος και τα τετραγωνικά που αντιστοιχούν ακριβώς στους βοηθητικούς (ρευματοδητημένη αποθήκη), δηλαδή πλέον συμφωνεί λογαριασμός ρεύματος με Taxis, όσο αφορά τα τετραγωνικά...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, vali είπε

Τα ΔΤ τα εισπράττει η ΔΕΗ για λογαριασμό του δήμου σύμφωνα με τα μέτρα που στέλνει ο δήμος στην ΔΕΗ. Το ΤΑΠ είναι από τα τετραγωνικά που είναι δηλωμένα στο Ε9 taxis

Λάθος κάνεις, ο Δήμος έχει δώσει στον ΔΕΔΔΗΕ 3 διαφορετικά νούμερα (τετραγωνικά για ΤΑΠ, ΔΤ, ΔΦ) μαζί με την τιμή ζώνης, και ο πάροχος τα εισπράτει όλα (ΤΑΠ + ΔΤ + ΔΦ) για λογαριασμό του Δήμου.

Το τι είναι δηλωμένο στο Ε9 του φορολογούμενου είναι αδιάφορο, τουλάχιστον όσον αφορά όλα αυτά που πληρώνονται μέσα από τον λογαριασμό ρεύματος.

Παραθέτω και ένα απόσπασμα από τη δήλωση του Δήμου:

Spoiler

image.png.ad872132b5dbcbcc5fd4ebea58ba4208.png

Έχουμε βγει off topic όμως, καλό θα ήταν να σταματήσουμε εδώ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα θέλω λίγο την βοήθεια σας για το πως θα κινηθώ γιατί έχω μπλέξει 

Είχα κάνει από τον 10/2021 αίτηση για my home enter  χωρίς ρήτρα τηλεφωνικός , με τα χίλια ζόρια τον Φεβρουάριο ξανά πήρα τηλ και μου επιβεβαίωσε η υπάλληλος ότι ναι θα είμαι στο παλιό τιμολογιακήλο καθεστώς με 24μηνη σύμβαση.

Εντόμεταξει εξαρχής η αίτηση έλεγε γ1 οιακο νυκτερινό πράγμα που το ρώτησα και μου έλεγαν "έτσι είναι"  όταν τον Φεβρουάριο ήρθε το τιμολόγιο όντως ήρθε χωρίς ρήτρα αλλά ο λογαριασμός έλεγε γ1 οιακο νυκτερινό. 

Τους ρωτουσα γιατί το ebill έχει επιλογές όπως προγράμματα my home η my home enter και μου έλεγαν είναι φυσιολογικό και να μην τα πειράζω. 

Γενικά το όλο θέμα δεν μου εμπνεε εμπιστοσύνη 

Όταν καθυστέρουσαν με την αίτηση έλεγαν ότι θα με πάρει υπεύθυνος πράγμα που ποτέ δεν έγινε, μεταξύ υπάλληλων δεν υπήρχε συνεννόηση, τα έλεγα και τα ξεχνούσαν τις επόμενες ημέρες. 

Το χειρότερο ο δεύτερος λογαριασμός μου ήρθε με ρήτρα, τώρα στο τηλ μου ζητάνε χίλια συγνώμη και βλακειες, τους είπα ότι δεν πληρώνω τίποτα και πως θέλω να δουν τις ομιλίες μας για την αίτηση μου για home enter και πως θέλω διόρθωση λογαριασμού και γραπτώς ότι έχω αυτό πρόγραμμα αλλιώς προχωράω νομικά.

Ειπαν ότι θα με πάρει υπεύθυνος, παιδιά μάλλον δεν θα με πάρει κανείς τι γίνεται τώρα; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Joshua21 είπε

Αμ δε! Σε μένα τα παλιότερα από το ιστορικό έχουν εξαφανιστεί λες και το έκανε κάποιος επίτηδες, και το αίτημα για online, και την καταχώρηση της πάγιας εντολής που τα έκανα και τα δύο στις 09/03, έχουν μείνει μόνο οι καταχωρήσεις από 15/03 και μετά:

image.png.d1631e54b79905d3f7c20abacbb638d3.png

E-mail δεν μου έχει έρθει κανένα για τις αλλαγές αυτές, ούτε φαντάστηκα ότι θα γινόταν κάτι τέτοιο ώστε να κρατήσω screenshoot, μόνο η ειδοποίηση για τη χρέωση της κάρτας μου έχει μείνει στο viber:

Ναι, email δεν πάει σε κανέναν για τις αλλαγές που γίνονται στο ebill.

Αυτό που καταλαβαίνω είναι ότι σβήστηκε κατά λάθος η ηλεκτρονική σου καρτέλα (γι' αυτό χάθηκαν όλες οι προηγούμενες εγγραφές) και σου δημιούργησαν καινούρια από τις 15/3 και μετά. Γι' αυτό και όλες οι νέες εγγραφές στην κολώνα "Μεταβολή από" αναγράφουν ΣΥΣΤΗΜΑ, εκτός από την Πιστωτική Κάρτα, ενέργεια που έκανες εσύ μεταγενέστερα από το ebill.

Οπότε, ακόμα κι αν έχεις πράγματι ενεργοποιηθεί, οι πράξεις που προηγήθηκαν δεν εμπεριέχονται στη νέα καρτέλα σου/ebill και πρέπει να το εξετάσει το τεχνικό τους τμήμα (IT), που διαχειρίζεται το λογισμικό τους.

Καλά ξεμπερδέματα, το συντομότερο!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 ώρες πριν, kmangr79 είπε
  • Μπορώ να φύγω απο Protergia χωρίς penalty? 
  • Αξίζει να αλλάξω πάροχο?

Για τυχόν ποινή (και ύψος της) θα ρωτήσεις την Πρωτέργεια (ή κοιτάς το συμβόλαιό σου).

Ακόμη και να έχεις ποινή (και να είναι μεγάλη, πχ 150€), όχι μόνο "αξίζει" με τέτοια κατανάλωση ν' αλλάξεις πάροχο, και κυρίως πρόγραμμα, αλλά ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ (έπρεπε να το είχες κάνει ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ μέχρι τον Φλεβάρη. Ο τελικός της Πρωτέργειας, θα τσούξει...). Κλείσε ραντεβού από το σάιτ της, και πάνε ΑΜΕΣΑ σε κατάστημα ΔΕΗ να υπογράψεις για μετάβαση στο Εντερ+, πριν προλάβουν τέλος μήνα/αρχή Απρίλη ν' αλλάξουν τιμές.

9 ώρες πριν, vjshadow είπε

Έιμαι σε Γ1 με ΚΟΤ-Β. Θέλω να πάω σε home online.

Πήρα τηλέφωνο για να ρωτήσω αν συνδυάζονται και είπαν ναι. Τους ζήτησα κάτι γραπτώς αλλά λένε ότι δεν υπάρχει. Αφού δεν έχει κάποια απαγόρευση στο συμβόλαιο, μου είπαν ότι είναι οκ.

Ζήτησα κάποιο μέιλ για να μου το στείλουν κάτι γραπτώς και με στείλανε στο σάιτ. Εκεί δεν βρίσκω κανένα μέιλ επικοινωνίας. Γνωρίζετε κάποιο εσείς;

ΜΗΝ βασίζεσαι στα τηλεφωνικά λόγια της εξυπηρέτησης πελατών - ο καθένας λέει τα δικά του και δεν ξέρεις τελικά ποιος λέει τα σωστά.

Αν θες να είσαι πιο σίγουρος (και μπορείς) πάνε σε κατάστημα και ζήτα να μιλήσεις με προϊστάμενο (να σου επιδείξει εταιρικό εγγραφο που να βεβαιώνει ότι συνδυάζεται το Ονλάιν με ΚΟΤ). Εγώ πάντως θα σου έλεγα ΚΑΛΥΤΕΡΑ να πας στο Εντερ+ (που σίγουρα δέχεται ΚΟΤ ούτως ή άλλως).

Αντί για mail account έχουν το chatbox (κάτω δεξιά, σε popo-up συννεφάκι με τρεις τελείες. Πάτα για να επεκταθεί).

2 ώρες πριν, agejon είπε

σε καταναλώσεις κάτω απο 200 kwh το μήνα τι συμφέρει περισσότερο, online ή enter+ ή κάτι άλλο?

...όπως έχουν τα πράγματα, Γ1 (δηλαδή ρητροπρόγραμμα κυμαινόμενης τιμής), ΕΦ' ΟΣΟΝ είναι δηλωμένο το σπίτι στο Taxis ως κύρια κατοικία. Αν ΔΕΝ είναι, τότε Εντερ+.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, baspax1 είπε

Καλησπέρα θέλω λίγο την βοήθεια σας για το πως θα κινηθώ γιατί έχω μπλέξει 

Είχα κάνει από τον 10/2021 αίτηση για my home enter  χωρίς ρήτρα τηλεφωνικός , με τα χίλια ζόρια τον Φεβρουάριο ξανά πήρα τηλ και μου επιβεβαίωσε η υπάλληλος ότι ναι θα είμαι στο παλιό τιμολογιακήλο καθεστώς με 24μηνη σύμβαση.

Εντόμεταξει εξαρχής η αίτηση έλεγε γ1 οιακο νυκτερινό πράγμα που το ρώτησα και μου έλεγαν "έτσι είναι"  όταν τον Φεβρουάριο ήρθε το τιμολόγιο όντως ήρθε χωρίς ρήτρα αλλά ο λογαριασμός έλεγε γ1 οιακο νυκτερινό. 

Τους ρωτουσα γιατί το ebill έχει επιλογές όπως προγράμματα my home η my home enter και μου έλεγαν είναι φυσιολογικό και να μην τα πειράζω. 

Γενικά το όλο θέμα δεν μου εμπνεε εμπιστοσύνη 

Όταν καθυστέρουσαν με την αίτηση έλεγαν ότι θα με πάρει υπεύθυνος πράγμα που ποτέ δεν έγινε, μεταξύ υπάλληλων δεν υπήρχε συνεννόηση, τα έλεγα και τα ξεχνούσαν τις επόμενες ημέρες. 

Το χειρότερο ο δεύτερος λογαριασμός μου ήρθε με ρήτρα, τώρα στο τηλ μου ζητάνε χίλια συγνώμη και βλακειες, τους είπα ότι δεν πληρώνω τίποτα και πως θέλω να δουν τις ομιλίες μας για την αίτηση μου για home enter και πως θέλω διόρθωση λογαριασμού και γραπτώς ότι έχω αυτό πρόγραμμα αλλιώς προχωράω νομικά.

Ειπαν ότι θα με πάρει υπεύθυνος, παιδιά μάλλον δεν θα με πάρει κανείς τι γίνεται τώρα; 

Αυτα θα τα ζητησεις με email...

https://www.dei.gr/el/gia-tin-epixeirisi/ypostiriksi-epikoinonia/

https://www.dei.gr/el/gia-to-spiti/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, antikinsor είπε

Ναι, email δεν πάει σε κανέναν για τις αλλαγές που γίνονται στο ebill.

Αυτό που καταλαβαίνω είναι ότι σβήστηκε κατά λάθος η ηλεκτρονική σου καρτέλα (γι' αυτό χάθηκαν όλες οι προηγούμενες εγγραφές) και σου δημιούργησαν καινούρια από τις 15/3 και μετά. Γι' αυτό και όλες οι νέες εγγραφές στην κολώνα "Μεταβολή από" αναγράφουν ΣΥΣΤΗΜΑ, εκτός από την Πιστωτική Κάρτα, ενέργεια που έκανες εσύ μεταγενέστερα από το ebill.

Οπότε, ακόμα κι αν έχεις πράγματι ενεργοποιηθεί, οι πράξεις που προηγήθηκαν δεν εμπεριέχονται στη νέα καρτέλα σου/ebill και πρέπει να το εξετάσει το τεχνικό τους τμήμα (IT), που διαχειρίζεται το λογισμικό τους.

Καλά ξεμπερδέματα, το συντομότερο!

Σκέφτηκα και το άλλο, να πάω σε κατάστημα και να υπογράψω εκεί για enter+ να τελειώνω, έλα όμως που έτσι ενδέχεται να θεωρηθεί καταγγελία της σύμβασης enter και να με χρεώσουν πέναλτι... ΑΝ βέβαια αφήσει το σύστημα να γίνει κάτι τέτοιο, γιατί σύμφωνα με τους όρους η καταγγελία επιτρέπεται μόνο από τον 2ο μήνα και μετά.

Τέλος πάντων, θα περιμένω να απαντήσουν στο ticket που άνοιξα στην υποστήριξη ebill.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, baspax1 είπε

τι γίνεται τώρα; 

Καταγγελία μέσω της φόρμας της ΡΑΕ, όπου στην ουσία θα "συνομιλείς" με την ΔΕΗ (απλά όταν πρόκειται για την πλατφόρμα της ΡΑΕ, όσοι από ΔΕΗ ασχολούνται σχετικά, το παίρνουν σοβαρότερα και η διευθέτηση γίνεται γρηγορότερα). Να αναφέρεις και την όλη διαδικασία/ταλαιπωρία που προηγήθηκε και αν ζητήσεις άμεση επίλυση. Γενικά είναι ζήτημα που έχει παίξει πολύ και μέσω ΡΑΕ επιλυόταν* σχετικά γρήγορα μέχρι πρόσφατα (2-3 βδομάδες). Μην το καθυστερείς όμως άλλο.

*...δεν θυμάμαι αν ισχύει όταν επρόκειτο για τηλεφωνική αίτηση και υπογραφή σε συμβόλαιο Γ1 (όπως σ' εσένα). Πάντως η μόνη περίπτωση να δικαιωθείς είναι μέσω ΡΑΕ. Λογικά θα σου απαντήσει και ο korakios.

Σε κάθε περίπτωση, από εδώ και πέρα (μετά το "πάθημα-μάθημα") : μακρυά από τηλεφωνικες αιτήσεις, καθώς δεν έχεις "ντοκουμέντα" να χρησιμοποιήσεις μετά. Μακρυά από τηλεφωνήματα στην "εξυπηρέτηση" για σοβαρά ζητήματα και τις "υποσχέσεις" τους: ή επίσκεψη σε κατάστημα, ή ΕΣΤΩ επικοινωνία μέσω μέιλ. Και φυσικά ΠΟΤΕ υπογραφές σε κάτι που δεν συμφωνεί με ό,τι αιτηθήκαμε και περιμένουμε (και δεν πα' να λέει όποιος θέλει - ό,τι θέλει, ΣΤΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ, πως "έτσι είναι η διαδικασία". Καλύτερα να μην υπογράφεις καν.)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, washcloud είπε

Καταγγελία μέσω της φόρμας της ΡΑΕ, όπου στην ουσία θα "συνομιλείς" με την ΔΕΗ (απλά όταν πρόκειται για την πλατφόρμα της ΡΑΕ, όσοι από ΔΕΗ ασχολούνται σχετικά, το παίρνουν σοβαρότερα και η διευθέτηση γίνεται γρηγορότερα). Να αναφέρεις και την όλη διαδικασία/ταλαιπωρία που προηγήθηκε και αν ζητήσεις άμεση επίλυση. Γενικά είναι ζήτημα που έχει παίξει πολύ και μέσω ΡΑΕ επιλυόταν* σχετικά γρήγορα μέχρι πρόσφατα (2-3 βδομάδες). Μην το καθυστερείς όμως άλλο.

*...δεν θυμάμαι αν ισχύει όταν επρόκειτο για τηλεφωνική αίτηση και υπογραφή σε συμβόλαιο Γ1 (όπως σ' εσένα). Πάντως η μόνη περίπτωση να δικαιωθείς είναι μέσω ΡΑΕ. Λογικά θα σου απαντήσει και ο korakios.

Σε κάθε περίπτωση, από εδώ και πέρα (μετά το "πάθημα-μάθημα") : μακρυά από τηλεφωνικες αιτήσεις, καθώς δεν έχεις "ντοκουμέντα" να χρησιμοποιήσεις μετά. Μακρυά από τηλεφωνήματα στην "εξυπηρέτηση" για σοβαρά ζητήματα και τις "υποσχέσεις" τους: ή επίσκεψη σε κατάστημα, ή ΕΣΤΩ επικοινωνία μέσω μέιλ. Και φυσικά ΠΟΤΕ υπογραφές σε κάτι που δεν συμφωνεί με ό,τι αιτηθήκαμε και περιμένουμε (και δεν πα' να λέει όποιος θέλει - ό,τι θέλει, ΣΤΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ, πως "έτσι είναι η διαδικασία". Καλύτερα να μην υπογράφεις καν.)

Το προχωράω αμ,εσα γιατι ακρη πραγματικα με αυτους δεν θα βγάλω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 λεπτά πριν, baspax1 είπε

Το προχωράω αμ,εσα γιατι ακρη πραγματικα με αυτους δεν θα βγάλω.

Ακολούθησε τις συμβουλές με τα mail και τη ΡΑΕ και θα βγάλεις ακρη, κάποια στιγμή τουλάχιστον:

προσωπικά με τις παραπάνω κινήσεις κατάφερα κι ενεργοποίησα 3 διαφορετικές παροχές -με αιτήσεις μέσω econtact- στο παλιό my home online παρολο που ενεργοποιήθηκαν τέλη Δεκέμβρη. 
 

Μια μόνο κυνηγάω ακόμα να μπει στο παλιό  κι αυτό γιατί παρολο που το έχω εγγράφως και από το customer και μέσω myrae ακόμα το προσπαθούν στο ebill.

Φυσικά όσο περιμένεις να δεις το online ενεργοποιημένο, για ότι λογαριασμό έρχεται στο Γ1 συμπληρώνεις αμέσως το έντυπο της αμφισβήτησης και τους το στέλνεις.

Ε κάποια στιγμή και online θα μπεις και αντιλογισμό χρεώσεων Γ1 θα πάρεις…

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...