Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
12 λεπτά πριν, ventic139 είπε

Καλησπέρα σε όλους 

εκανα αίτηση τη προηγούμενη βδομάδα για εντερ + και ενεργοποιήθηκε τη Πέμπτη μαζί με νέο μετρητή. Ακόμη όμως στο ebill λέει μόνο προϊόν ενεργοποιημένο και όχι την ημερομηνία λήξης του. Πρέπει να επικοινωνήσω με τη ΔΕΗ ; Ευχαριστώ 

Καλησπέρα, που ακριβώς λέει "προϊόν ενεργοποιημένο"? Την προηγούμενη βδομάδα έκανα και εγώ αίτηση αλλά για online και τώρα δεν μου δείχνει ούτε το "προϊόν ενεργοποιημένο", ούτε ημερομηνία λήξης, μόνο επιλογή να αλλάξω πρόγραμμα.

  • Απαντ. 29,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    3586

  • washcloud

    1106

  • ekrepali

    1008

  • takoulou

    793

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
34 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Καλησπέρα, που ακριβώς λέει "προϊόν ενεργοποιημένο"? Την προηγούμενη βδομάδα έκανα και εγώ αίτηση αλλά για online και τώρα δεν μου δείχνει ούτε το "προϊόν ενεργοποιημένο", ούτε ημερομηνία λήξης, μόνο επιλογή να αλλάξω πρόγραμμα.

Στο ebill. Κάτω κάτω που έχει τα πρόγραμμα τα της δεη, αν πατήσεις πάνω σε αυτό που έχεις διαλέξει θα έπρεπε να λέει το προϊόν είναι ενεργό. Μάλλον δεν το έχουν ενεργοποιήσει ακόμη εσένα 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Spoiler

 

Spoiler

 

50 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

που ακριβώς λέει "προϊόν ενεργοποιημένο

 

 

 

Επεξ/σία από vali
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, ventic139 είπε

Στο ebill. Κάτω κάτω που έχει τα πρόγραμμα τα της δεη, αν πατήσεις πάνω σε αυτό που έχεις διαλέξει θα έπρεπε να λέει το προϊόν είναι ενεργό. Μάλλον δεν το έχουν ενεργοποιήσει ακόμη εσένα 

Δεν βλέπω πουθενά κάτι τέτοιο. Όταν έκανα αίτηση για το online μου έβγαζε το μήνυμα "το αίτημα σας για το ΔΕΗ myHome Online είναι υπό εξέταση" και η κάρτα για αυτόματη εξόφληση ήταν κλειδωμένη, μερικές ημέρες μετά έφυγε το μήνυμα και ξεκλείδωσε η κάρτα (μπορούσα να την καταργήσω αλλάξω), οπότε φαντάστηκα πως είχα μπει στο online.

Τώρα που το ξανακοιτάω όμως βλέπω πως μου δίνει μόνο μια επιλογή για αλλαγή προγράμματος σε Online (αυτό που υποτίθεται πως είμαι)....

Spoiler

image.png.d712d8c9be058e967f6b7c0d87dad16b.png

 

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, dimostr είπε

CD09F472-6FE1-4EB8-BF42-66010F819446.png.f72299d81fcf0445a8b3094264540895.png

Εμένα δεν λέει έως ποτε..

Μόλις τώρα, Joshua21 είπε

Δεν βλέπω πουθενά κάτι τέτοιο. Όταν έκανα αίτηση για το online μου έβγαζε το μήνυμα "το αίτημα σας για το ΔΕΗ myHome Online είναι υπό εξέταση" και η κάρτα για αυτόματη εξόφληση ήταν κλειδωμένη, μερικές ημέρες μετά έφυγε το μήνυμα και ξεκλείδωσε η κάρτα (μπορούσα να την καταργήσω αλλάξω), οπότε φαντάστηκα πως είχα μπει στο online.

Τώρα που το ξανακοιτάω όμως βλέπω πως μου δίνει μόνο μια επιλογή για αλλαγή προγράμματος σε Online (αυτό που υποτίθεται πως είμαι)....

  Απόκρυψη περιεχομένων

image.png.d712d8c9be058e967f6b7c0d87dad16b.png

 

Μήπως δεν έχει ενεργοποιηθεί ακόμη ;;

Αυτό λέει εμένα 

8AF7E1F4-3A50-46CE-9EC6-67776B18BE34.png

Δημοσ.
12 λεπτά πριν, ventic139 είπε

Μήπως δεν έχει ενεργοποιηθεί ακόμη ;;

Αυτό λέει εμένα 

Δεν ξέρω τι γίνεται.

Είδα πάντως ότι εσύ μπαίνεις ebill από κινητό που ίσως τα δείχνει διαφορετικά, την κατέβασα στο δικό μου, την έτρεξα, αλλά δεν μου δουλεύει σωστά.

Spoiler

Δεν υπάρχει διαθέσιμη περιγραφή.

 

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Δεν ξέρω τι γίνεται.

Είδα πάντως ότι εσύ μπαίνεις ebill από κινητό που ίσως τα δείχνει διαφορετικά, την κατέβασα στο δικό μου, την έτρεξα, αλλά δεν μου δουλεύει σωστά.

  Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου

Δεν υπάρχει διαθέσιμη περιγραφή.

 

Μην μπερδεύεσαι από browser θα μπει στο ebill για να δεις για τα προϊόντα ,στην εφαρμογή βλέπεις μόνο τους λογαριασμούς 

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, dimostr είπε

Μην μπερδεύεσαι από browser θα μπει στο ebill για να δεις για τα προϊόντα ,στην εφαρμογή βλέπεις μόνο τους λογαριασμούς 

Τότε δεν θα μου δείξει κάτι διαφορετικό από τον browser του κινητού.

Τέλος πάντων, Δευτέρα θα καλέσω εξ. πελατών μπας και βγει άκρη.

Σας ευχαριστώ.

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Τότε δεν θα μου δείξει κάτι διαφορετικό από τον browser του κινητού.

Τέλος πάντων, Δευτέρα θα καλέσω εξ. πελατών μπας και βγει άκρη.

Σας ευχαριστώ.

Άλλο ο browser και ας ε8ναι από κινητό άλλο η εφαρμογή android δεν είναι τα ίδια πράγματα 

Δημοσ.
Μόλις τώρα, dimostr είπε

Άλλο ο browser και ας ε8ναι από κινητό άλλο η εφαρμογή android δεν είναι τα ίδια πράγματα 

Αυτό εννοούσα, πως αν συνδεθώ στο ebill με τον browser του κινητού δεν θα μου δείξει κάτι διαφορετικό από ότι είδα με τον browser του desktop :)

Δημοσ.
48 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Δεν ξέρω τι γίνεται.

Είδα πάντως ότι εσύ μπαίνεις ebill από κινητό που ίσως τα δείχνει διαφορετικά, την κατέβασα στο δικό μου, την έτρεξα, αλλά δεν μου δουλεύει σωστά.

  Απόκρυψη περιεχομένων

Δεν υπάρχει διαθέσιμη περιγραφή.

 

Στο ebill μπαίνω από το chrome όχι από την εφαρμογή. 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
42 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Αυτό εννοούσα, πως αν συνδεθώ στο ebill με τον browser του κινητού δεν θα μου δείξει κάτι διαφορετικό από ότι είδα με τον browser του desktop :)

Καμία σχέση,η φαρμογή είναι για τα μπάζα,την έβαλα κ την πέταξα αμέσως, για οτιδήποτε καλύτερα να χρησιμοποιήσετε browser

Επεξ/σία από x-files
  • Like 1
Δημοσ.

Καλησπέρα παιδιά. Έκανα αίτηση για το myhome online, και η ΔΕΗ μου απάντησε αυτά :

<< Αγαπητέ πελάτη,

 
Σε συνέχεια του αιτήματος σας, σας προωθούμε τα ακόλουθα επισυναπτόμενα έγγραφα καθώς και οδηγίες συμπλήρωσής τους:
  • Tο έντυπο συγκατάθεσης, το οποίο βασίζεται στον γενικό κανονισμό για την προστασία των προσωπικών σας δεδομένων (GDPR) [ΠΡΟΣ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗ]
  • Την Υπεύθυνη Δήλωση αποδοχής οφειλών, η αποία αφορά στη μεταφορά ποσού από παροχές στις οποίες έχετε συμβληθεί ήδη με τη ΔΕΗ ΑΕ
  • Την Υπεύθυνη Δήλωση αναναγνώρισης οφειλής,  η αποία αφορά στην αποδοχή όλων των οφειλών της παροχής που ενδιαφέρεστε
  • Το έντυπο ενδείξεων μετρητή [ΠΡΟΣ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗ]
  • Τη Σύμβασης Προμήθειας Ηλεκτρικής Ενέργειας με τη ΔΕΗ, η οποία αποτελείται από δύο (2) σελίδες
  • Το έντυπο οδηγιών για την έκδοση Υπεύθυνης Δήλωσης μέσω gov.gr >>. 

Αυτά στέλνει σε όλους; Τι εννοεί με το αποδοχή όλων των οφειλών της παροχής; Επειδή είμαι σε ενοίκιο, υπάρχει περίπτωση να μου πιστωθουν τυχών χρέη ιδιοκτήτη; 

 

Δημοσ.
14 λεπτά πριν, apathya είπε

Καλησπέρα παιδιά. Έκανα αίτηση για το myhome online, και η ΔΕΗ μου απάντησε αυτά :

<< Αγαπητέ πελάτη,

 
Σε συνέχεια του αιτήματος σας, σας προωθούμε τα ακόλουθα επισυναπτόμενα έγγραφα καθώς και οδηγίες συμπλήρωσής τους:
  • Tο έντυπο συγκατάθεσης, το οποίο βασίζεται στον γενικό κανονισμό για την προστασία των προσωπικών σας δεδομένων (GDPR) [ΠΡΟΣ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗ]
  • Την Υπεύθυνη Δήλωση αποδοχής οφειλών, η αποία αφορά στη μεταφορά ποσού από παροχές στις οποίες έχετε συμβληθεί ήδη με τη ΔΕΗ ΑΕ
  • Την Υπεύθυνη Δήλωση αναναγνώρισης οφειλής,  η αποία αφορά στην αποδοχή όλων των οφειλών της παροχής που ενδιαφέρεστε
  • Το έντυπο ενδείξεων μετρητή [ΠΡΟΣ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗ]
  • Τη Σύμβασης Προμήθειας Ηλεκτρικής Ενέργειας με τη ΔΕΗ, η οποία αποτελείται από δύο (2) σελίδες
  • Το έντυπο οδηγιών για την έκδοση Υπεύθυνης Δήλωσης μέσω gov.gr >>. 

Αυτά στέλνει σε όλους; Τι εννοεί με το αποδοχή όλων των οφειλών της παροχής; Επειδή είμαι σε ενοίκιο, υπάρχει περίπτωση να μου πιστωθουν τυχών χρέη ιδιοκτήτη; 

 

Τα χρέη ακολουθούν την παροχή 

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...