Προς το περιεχόμενο

ΔΕΗ MyHome Online/Enter + Γ1/Γ1Ν


stathisgs800

Προτεινόμενες αναρτήσεις

11 λεπτά πριν, IBAGASA είπε

Κοράκιε δεν μου απάντησες. Στις ανακοινώσεις προ ολίγου ο Σκρέκας φαίνεται να μην εξαιρεί τα σταθερά απο την επιδότηση για τον Απρίλιο. Έχεις κάποια πληροφορία πάνω σε αυτό?

 

πχ δες την απόφαση Μαρτίου που τροποποιεί το ΦΕΚ

https://diavgeia.gov.gr/doc/ΩΥΕ74653Π8-Κ58?inline=true

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 29,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    3586

  • washcloud

    1106

  • ekrepali

    1008

  • takoulou

    793

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

1 ώρα πριν, HERTHAN είπε

Να κι αλλος ενας με 2μηνο.

Αν δεν σ'ενοχλει αστο ετσι διαφορετικα κανε τις απαραιτητες ενεργειες να στο αλλαξουν.

Εγω το αφηνω ετσι γιατι βολευει αλλα ταυτοχρονα δεν μπλεκω μαζι τους γιατι ειναι τουβλα και μπορει να μου απενεργοποιησουν κανενα προγραμμα.

Ίδιο θέμα και εγώ, δε το πειράζω όμως για τον ίδιο λόγο, ποτέ δε ξέρεις με αυτούς 😎

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, dimostr είπε

Ναι 

Τώρα περιμένω να δω αν θα ισχύσει τελικά το μηνιαίο 

 

23 λεπτά πριν, CMOS_Z είπε

Ίδιο θέμα και εγώ, δε το πειράζω όμως για τον ίδιο λόγο, ποτέ δε ξέρεις με αυτούς 😎

Εγώ πάντως είχα αιτηθεί την αλλαγή σε μηνιαίο κυρίως για λόγους οικονομικού προγραμματισμού, έλαβα όμως την απάντηση από το τμήμα υποστήριξης του e-bill ότι είμαι ήδη σε μηνιαίο, πλην όμως εγώ διαπίστωνα ότι αυτό  δεν ίσχυε καθώς οι λογαριασμοί ήταν διμηνιαίοι ενώ η επόμενη ημερομηνία για καταχώρηση δεδομένων στο e-bill και πάλι παρέπεμπε σε έκδοση διμηνιαίου λογαριασμού.

Όταν όμως πήρα  το mail που προανέφερα από το customercare τσαντίστηκα και επειδή ποτέ δεν ξέρεις με δαύτους, πήρα τηλέφωνο την τηλεφωνική εξυπηρέτηση του e-bill  και ευτυχώς πέτυχα σωστό εκπρόσωπο που μου έκανε τη διόρθωση και τώρα είναι όπως θα έπρεπε να είναι.

To μηνιαίο ενεργοποιήθηκε κανονικά και σήμερα μάλιστα έδωσα και την κατανάλωση στο self metering .

Η αλήθεια είναι ότι έχουν σοβαρό πρόβλημα συντονισμού και συνεννόησης ανάμεσα στα διάφορα τμήματα τους.

Σημαντικό στοιχείο για να ελέγξετε και να τους αναφέρετε μήπως κινητοποιήσει και τον πλέον αδαή υπάλληλο : Σε εμένα στη σελίδα του e-bill του υπολογιστή εμφάνιζε την επιλογή του μηναίου λογαριασμού τσεκαρισμένη και χωρίς δυνατότητα μεταβολής, στην έκδοση όμως android του e-bill εμφάνιζε ότι δεν την έχω επιλέξει !!! Όταν το είπα αυτό στην υπάλληλο είπε μισό λεπτό να το κοιτάξω, έκανε φυσικά κανά 5λεπτο και όταν επανήλθε μου είπε ότι όντως υπήρχε ένα θέμα στο σύστημα και το διόρθωσε αυτή ξανατσεκάροντας τον μηνιαίο λογαριασμό.

Επεξ/σία από yiankap
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, GREGORYMO είπε

Σίγουρα, αλλά δεν το έχει καταλάβει !!!

Γιατι το καταλαβα εγω?

1 ώρα πριν, prototypegr είπε

Δεν βολεύει, γι' αυτό έχω ανοίξει αίτημα και κάνω και ενδιάμεση πληρωμή. Αν λυθεί θα ενημερώσω.

Ναι αν δεν σε βολευει καλα εκανες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 λεπτά πριν, yiankap είπε

 

Εγώ πάντως είχα αιτηθεί την αλλαγή σε μηνιαίο κυρίως για λόγους οικονομικού προγραμματισμού, έλαβα όμως την απάντηση από το τμήμα υποστήριξης του e-bill ότι είμαι ήδη σε μηνιαίο, πλην όμως εγώ διαπίστωνα ότι  δεν ίσχυε καθώς οι λογαριασμοί ήταν διμηνιαίοι ενώ η επόμενη ημερομηνία για καταχώρηση δεδομένων στο e-bill παρέπεμπε σε έκδοση διμηνιαίου λογαριασμού.

Όταν όμως πήρα  το mail που προανέφερα από το customercare τσαντίστηκα και επειδή ποτέ δεν ξέρεις με δαύτους, πήρα τηλέφωνο την τηλεφωνική εξυπηρέτηση του e-bill  και ευτυχώς πέτυχα σωστό εκπρόσωπο που μου έκανε τη διόρθωση και τώρα είναι όπως θα έπρεπε να είναι.

To μηνιαίο ενεργοποιήθηκε κανονικά και σήμερα μάλιστα έδωσα και την κατανάλωση στο self metering .

Η αλήθεια είναι ότι έχουν σοβαρό πρόβλημα συντονισμού και συνεννόησης ανάμεσα στα διάφορα τμήματα τους.

Σημαντικό στοιχείο για να ελέγξετε και να τους αναφέρετε μήπως κινητοποιήσει και τον πλέον αδαή υπάλληλο : Σε εμένα στη σελίδα του e-bill του υπολογιστή εμφάνιζε την επιλογή του μηναίου λογαριασμού τσεκαρισμένη και χωρίς δυνατότητα μεταβολής, στην έκδοση όμως android του e-bill εμφάνιζε ότι δεν την έχω επιλέξει !!! Όταν το είπα αυτό στην υπάλληλο είπε μισό λεπτό να το κοιτάξω, έκανε φυσικά κανά 5λεπτο και όταν επανήλθε μου είπε ότι όντως υπήρχε ένα θέμα στο σύστημα και το διόρθωσε αυτή ξανατσεκάροντας τον μηνιαίο λογαριασμό.

Κατέβασα την εφαρμογή μόλις, όντως όπως τα είπες, εδώ δείχνει επιλεγμένο το όχι.

Screenshot_2022-03-17-15-49-58-878_gr.dei.jpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, korakios είπε

είχε λίγη χαρτούρα αλλά το πέρασα τελικά

Ημουν σιγουρος.:P

31 λεπτά πριν, CMOS_Z είπε

Ίδιο θέμα και εγώ, δε το πειράζω όμως για τον ίδιο λόγο, ποτέ δε ξέρεις με αυτούς 😎

Σωστος,;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 λεπτά πριν, CMOS_Z είπε

Κατέβασα την εφαρμογή μόλις, όντως όπως τα είπες, εδώ δείχνει επιλεγμένο το όχι.

Screenshot_2022-03-17-15-49-58-878_gr.dei.jpg

Κατά την γνώμη μου, μην επιλέξεις εσύ το μηνιαίο από την εφαρμογή Android.

Αν  τελικά θέλεις να το διορθώσεις, πάρε τους τηλέφωνο, πες τους τι γίνεται και πες τους να  διορθώσουν το συστημικό λάθος,  ώστε να έρχεται μηνιαίος λογαριασμός.

Επεξ/σία από yiankap
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 15/3/2022 στις 5:32 ΜΜ, korakios είπε

τότε 99% δεν έχεις περάσει ακόμα (με επιφύλαξη)

τσέκαρε μια την ημέρα , ή καλύτερα απόγευμα να έχει ενημερωθεί

Καλησπερα, 

Εβαλα εχθες τον αριθμο παροχης που ειχα στον προηγουμενο παροχο και μου εμφανιζε τα στοιχεια ολα (ποτε ληγει η ΥΔΕ κλπ). Σημερα που πληκτρολογω τον αριθμο παροχης μου βγαζει μνμ "Λανθασμένος αριθμός παροχής.
Ο αριθμός παροχής που πληκτρολογήσατε δεν υπάρχει."

Το τελευταιο ψηφιο το ανεβασα κατα +1 αλλα παλι τα ιδια. Επισης και μονο 9 ψηφια να πληκτρολογ. το ιδιο εμφανιζει. Να υποθεσω οτι ολοκληρωνεται η μεταβαση προς την ΔΕΗ ή συμβανει κατι αλλο; 

Αν δω φυσικα και αυριο πρωι το ιδιο μνμ θα καλεσω στην ΔΕΔΔΗΕ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, greekparot είπε

Σημερα που πληκτρολογω τον αριθμο παροχης μου βγαζει μνμ "Λανθασμένος αριθμός παροχής.
Ο αριθμός παροχής που πληκτρολογήσατε δεν υπάρχει."

λογικά το απόγευμα θα έχει αλλάξει (εκτός αν σου διέγραψαν την παροχή 😂 )

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, korakios είπε

λογικά το απόγευμα θα έχει αλλάξει (εκτός αν σου διέγραψαν την παροχή 😂 )

Θα το τσεκαρω το απογευμα και θα ενημερωσω εδω, μηπως συμβει μελλοντικα και σε αλλο μελος..

Thank you ;) 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

41 λεπτά πριν, yiankap είπε

 

Εγώ πάντως είχα αιτηθεί την αλλαγή σε μηνιαίο κυρίως για λόγους οικονομικού προγραμματισμού, έλαβα όμως την απάντηση από το τμήμα υποστήριξης του e-bill ότι είμαι ήδη σε μηνιαίο, πλην όμως εγώ διαπίστωνα ότι αυτό  δεν ίσχυε καθώς οι λογαριασμοί ήταν διμηνιαίοι ενώ η επόμενη ημερομηνία για καταχώρηση δεδομένων στο e-bill και πάλι παρέπεμπε σε έκδοση διμηνιαίου λογαριασμού.

Όταν όμως πήρα  το mail που προανέφερα από το customercare τσαντίστηκα και επειδή ποτέ δεν ξέρεις με δαύτους, πήρα τηλέφωνο την τηλεφωνική εξυπηρέτηση του e-bill  και ευτυχώς πέτυχα σωστό εκπρόσωπο που μου έκανε τη διόρθωση και τώρα είναι όπως θα έπρεπε να είναι.

To μηνιαίο ενεργοποιήθηκε κανονικά και σήμερα μάλιστα έδωσα και την κατανάλωση στο self metering .

Η αλήθεια είναι ότι έχουν σοβαρό πρόβλημα συντονισμού και συνεννόησης ανάμεσα στα διάφορα τμήματα τους.

Σημαντικό στοιχείο για να ελέγξετε και να τους αναφέρετε μήπως κινητοποιήσει και τον πλέον αδαή υπάλληλο : Σε εμένα στη σελίδα του e-bill του υπολογιστή εμφάνιζε την επιλογή του μηναίου λογαριασμού τσεκαρισμένη και χωρίς δυνατότητα μεταβολής, στην έκδοση όμως android του e-bill εμφάνιζε ότι δεν την έχω επιλέξει !!! Όταν το είπα αυτό στην υπάλληλο είπε μισό λεπτό να το κοιτάξω, έκανε φυσικά κανά 5λεπτο και όταν επανήλθε μου είπε ότι όντως υπήρχε ένα θέμα στο σύστημα και το διόρθωσε αυτή ξανατσεκάροντας τον μηνιαίο λογαριασμό.

Από τηλέφωνο εξήγησα και έστειλαν μετά mail ότι διορθώθηκε 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

44 λεπτά πριν, greekparot είπε

Καλησπερα, 

Εβαλα εχθες τον αριθμο παροχης που ειχα στον προηγουμενο παροχο και μου εμφανιζε τα στοιχεια ολα (ποτε ληγει η ΥΔΕ κλπ). Σημερα που πληκτρολογω τον αριθμο παροχης μου βγαζει μνμ "Λανθασμένος αριθμός παροχής.
Ο αριθμός παροχής που πληκτρολογήσατε δεν υπάρχει."

Το τελευταιο ψηφιο το ανεβασα κατα +1 αλλα παλι τα ιδια. Επισης και μονο 9 ψηφια να πληκτρολογ. το ιδιο εμφανιζει. Να υποθεσω οτι ολοκληρωνεται η μεταβαση προς την ΔΕΗ ή συμβανει κατι αλλο; 

Αν δω φυσικα και αυριο πρωι το ιδιο μνμ θα καλεσω στην ΔΕΔΔΗΕ.

Σε εμένα όσες παροχές έχω αλλάξει πάροχο έτσι γίνεται… Όταν είναι προς αλλαγη χάνεται η παροχή και την εμφανίζει αργότερα αλλά κυρίως την επόμενη εργάσιμη με το τελευταίο ψηφίο αλλαγμένο. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, yiankap είπε

Εγώ πάντως είχα αιτηθεί την αλλαγή σε μηνιαίο κυρίως για λόγους οικονομικού προγραμματισμού

Και εγώ κυρίως για αυτό το λόγο το έκανα.

2 ώρες πριν, yiankap είπε

ευτυχώς πέτυχα σωστό εκπρόσωπο που μου έκανε τη διόρθωση και τώρα είναι όπως θα έπρεπε να είναι.

3 φορες πείρα τηλέφωνο,  αλλά ο τρίτος μετά από λίγη πίεση παραπάνω και λίγο η δικιά του υπομονή και θέληση πάνω από όλα, αφού το εξαψε μου το ενεργοποίησε. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...