Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
  Στις 17/3/2022 στις 2:10 ΜΜ, greekparot είπε

Καλησπερα, 

Εβαλα εχθες τον αριθμο παροχης που ειχα στον προηγουμενο παροχο και μου εμφανιζε τα στοιχεια ολα (ποτε ληγει η ΥΔΕ κλπ). Σημερα που πληκτρολογω τον αριθμο παροχης μου βγαζει μνμ "Λανθασμένος αριθμός παροχής.
Ο αριθμός παροχής που πληκτρολογήσατε δεν υπάρχει."

Το τελευταιο ψηφιο το ανεβασα κατα +1 αλλα παλι τα ιδια. Επισης και μονο 9 ψηφια να πληκτρολογ. το ιδιο εμφανιζει. Να υποθεσω οτι ολοκληρωνεται η μεταβαση προς την ΔΕΗ ή συμβανει κατι αλλο; 

Αν δω φυσικα και αυριο πρωι το ιδιο μνμ θα καλεσω στην ΔΕΔΔΗΕ.

Επέκταση  

Σε εμένα όσες παροχές έχω αλλάξει πάροχο έτσι γίνεται… Όταν είναι προς αλλαγη χάνεται η παροχή και την εμφανίζει αργότερα αλλά κυρίως την επόμενη εργάσιμη με το τελευταίο ψηφίο αλλαγμένο. 

  • Like 1
  • Απαντ. 29,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    3586

  • washcloud

    1106

  • ekrepali

    1008

  • takoulou

    793

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
  Στις 17/3/2022 στις 1:37 ΜΜ, yiankap είπε

Εγώ πάντως είχα αιτηθεί την αλλαγή σε μηνιαίο κυρίως για λόγους οικονομικού προγραμματισμού

Και εγώ κυρίως για αυτό το λόγο το έκανα.

  Στις 17/3/2022 στις 1:37 ΜΜ, yiankap είπε

ευτυχώς πέτυχα σωστό εκπρόσωπο που μου έκανε τη διόρθωση και τώρα είναι όπως θα έπρεπε να είναι.

3 φορες πείρα τηλέφωνο,  αλλά ο τρίτος μετά από λίγη πίεση παραπάνω και λίγο η δικιά του υπομονή και θέληση πάνω από όλα, αφού το εξαψε μου το ενεργοποίησε. 

  • Like 1
Δημοσ.
  Στις 17/3/2022 στις 3:46 ΜΜ, lazarnik είπε

Και εγώ κυρίως για αυτό το λόγο το έκανα.

Κι εγω γι'αυτο το αφησα διμηνο και δεν το εκανα μηνιαιο.😎

  • Like 1
Δημοσ.
  Στις 17/3/2022 στις 4:01 ΜΜ, HERTHAN είπε

Κι εγω γι'αυτο το αφησα διμηνο και δεν το εκανα μηνιαιο.😎

Όπως βολεύεται ο καθένας. Απλά οποίος θέλει μηνιαίο αν πέσει σε άσχετο να επιμένει λίγο να του το φτιάξουν....

  • Like 2
Δημοσ.
  Στις 17/3/2022 στις 4:08 ΜΜ, lazarnik είπε

Όπως βολεύεται ο καθένας. Απλά οποίος θέλει μηνιαίο αν πέσει σε άσχετο να επιμένει λίγο να του το φτιάξουν....

Ετσι ακριβως.

Δημοσ.

Ευχάριστα τα νέα με τις επιδοτήσεις. Και το πιο σημαντικό ότι τους πιάνει όλους και αναδρομικά, ακόμη και όσους δεν το είχαν ήδη δηλωμένο ως κύρια κατοικία.

Δημοσ.

Απορίες πελαγωμένου και άσχετου...

Για μετάβαση στο enter+ της ΔΕΗ όταν η παροχή είναι στο όνομα θανόντα και το πιστοποιητικό ηλεκτρολογικής εγκατάστασης έχει λήξει ποια είναι η σωστή διαδικασία;

Λογικά πρώτα πρέπει να βγει νέο πιστοποιητικό ηλεκτρολογικής εγκατάστασης, το οποίο μετά πρέπει να πάω ο ίδιος στον ΔΕΔΔΗΕ ή γίνεται ενημέρωση από τον ηλεκτρολόγο;

Μαζί με το νέο πιστοποιητικό χρειάζεται κάποιο άλλο εγραφο, πχ ληξιαρχική πράξη θανάτου του κάτοχου παροχής ή αυτό το κάνω ηλεκτρονικά μεσώ του site της ΔΕΗ επιλέγοντας αλλαγή ονόματος χρήστη; Το τσέκαρα λίγο αλλά δεν προχώρησα την διαδικασία ανεβάζοντας έγραφα ταυτοποίησης για να δω τι ζητάει στην συνέχεια σχετικά με τον παλιό κάτοχο της παροχής (γνωρίζει κανείς; Έχω μπερδευτεί λίγο γιατί έχω διαβάσει διαφορετικές εκδοχές περί του ζητήματος)

Επίσης να αναφέρω πως όταν επιλεγείς αλλαγή ονόματος πρέπει απαραίτητα να διαλέξεις και κάποιο από τα διατιθέμενα προγράμματα, όπως είπα θέλω να κάνω συμβόλαιο για enter + το οποίο όμως δεν υπάρχει ως επιλογή όπως στην αρχική σελίδα, υπάρχουν τα my home online, το απλό enter και το Γ1 Γ1Ν και δεν ξέρω τι να κάνω.

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εμένα για αλλαγή ονόματος σε περίπτωση θανάτου το Ε9 μου ζήτησαν , τον τελευταίο λογαριασμό και φωτογραφία του μετρητή.

Το πιστοποιητικό ηλεκτρολόγου νομίζω ότι μπορεί και να εκκρεμεί, αλλά πρέπει να το τακτοποισήσεις σε λίγο καιρό.

Επεξ/σία από The_Judas
Δημοσ.
  Στις 17/3/2022 στις 2:10 ΜΜ, greekparot είπε

Καλησπερα, 

Εβαλα εχθες τον αριθμο παροχης που ειχα στον προηγουμενο παροχο και μου εμφανιζε τα στοιχεια ολα (ποτε ληγει η ΥΔΕ κλπ). Σημερα που πληκτρολογω τον αριθμο παροχης μου βγαζει μνμ "Λανθασμένος αριθμός παροχής.
Ο αριθμός παροχής που πληκτρολογήσατε δεν υπάρχει."

Το τελευταιο ψηφιο το ανεβασα κατα +1 αλλα παλι τα ιδια. Επισης και μονο 9 ψηφια να πληκτρολογ. το ιδιο εμφανιζει. Να υποθεσω οτι ολοκληρωνεται η μεταβαση προς την ΔΕΗ ή συμβανει κατι αλλο; 

Αν δω φυσικα και αυριο πρωι το ιδιο μνμ θα καλεσω στην ΔΕΔΔΗΕ.

Επέκταση  

Και εμένα σήμερα μπήκε ο μετρητής, άλλαξε το ρολόι στο όνομα μου πριν καμία βδομάδα και ακόμη βγάζει το ίδιο σφάλμα σε εμενα. Σήμερα που έκανα καο αίτηση στο νυχτερινό και έβαλα τον αριθμό παροχής εμφάνισε κανονικά το όνομα μου. Τι φάση …

  Στις 17/3/2022 στις 4:24 ΜΜ, Philippe είπε

Ευχάριστα τα νέα με τις επιδοτήσεις. Και το πιο σημαντικό ότι τους πιάνει όλους και αναδρομικά, ακόμη και όσους δεν το είχαν ήδη δηλωμένο ως κύρια κατοικία.

Εγώ που πριν 1 μήνα υπέγραψα το συμβόλαιο, να φανταστώ δε πιάνει Ε;

Δημοσ.
  Στις 17/3/2022 στις 4:24 ΜΜ, Philippe είπε

Ευχάριστα τα νέα με τις επιδοτήσεις. Και το πιο σημαντικό ότι τους πιάνει όλους και αναδρομικά, ακόμη και όσους δεν το είχαν ήδη δηλωμένο ως κύρια κατοικία.

ούτε στη δήλωση είπαν κάτι τέτοιο αλλά το κυριότερο μέχρι στιγμής δεν υφίσταται κάποιο ΦΕΚ ή απόφαση που να αναιρεί την κύρια κατοικία

Δημοσ.

H W&V μου έστειλε μήνυμα οτι με πάει σε πρόγραμμα με 0.399€/Kw.

Εχω κατανάλωση περίπου στις 2800/τετράμηνο, πάω σε Enter, Enter + ή Online?

  • Sad 1
Δημοσ.
  Στις 17/3/2022 στις 4:25 ΜΜ, sorin1977 είπε

Απορίες πελαγωμένου και άσχετου...

Για μετάβαση στο enter+ της ΔΕΗ όταν η παροχή είναι στο όνομα θανόντα και το πιστοποιητικό ηλεκτρολογικής εγκατάστασης έχει λήξει ποια είναι η σωστή διαδικασία;

Λογικά πρώτα πρέπει να βγει νέο πιστοποιητικό ηλεκτρολογικής εγκατάστασης, το οποίο μετά πρέπει να πάω ο ίδιος στον ΔΕΔΔΗΕ ή γίνεται ενημέρωση από τον ηλεκτρολόγο;

Μαζί με το νέο πιστοποιητικό χρειάζεται κάποιο άλλο εγραφο, πχ ληξιαρχική πράξη θανάτου του κάτοχου παροχής ή αυτό το κάνω ηλεκτρονικά μεσώ του site της ΔΕΗ επιλέγοντας αλλαγή ονόματος χρήστη; Το τσέκαρα λίγο αλλά δεν προχώρησα την διαδικασία ανεβάζοντας έγραφα ταυτοποίησης για να δω τι ζητάει στην συνέχεια σχετικά με τον παλιό κάτοχο της παροχής (γνωρίζει κανείς; Έχω μπερδευτεί λίγο γιατί έχω διαβάσει διαφορετικές εκδοχές περί του ζητήματος)

Επίσης να αναφέρω πως όταν επιλεγείς αλλαγή ονόματος πρέπει απαραίτητα να διαλέξεις και κάποιο από τα διατιθέμενα προγράμματα, όπως είπα θέλω να κάνω συμβόλαιο για enter + το οποίο όμως δεν υπάρχει ως επιλογή όπως στην αρχική σελίδα, υπάρχουν τα my home online, το απλό enter και το Γ1 Γ1Ν και δεν ξέρω τι να κάνω.

 

Επέκταση  

Καλησπέρα.. Θα φωναξεις έναν ηλεκτρολόγο και θα σου βγάλει το πιστοποιητικό και μετά θα το στείλεις στον Δεδδηε της περιοχης που ανήκεις.. Έχεις το περιθωριο  μέσα σε έξι μήνες... Απλά ζητάς την αλλαγή του ονόματος.. 

Δημοσ.
  Στις 17/3/2022 στις 4:46 ΜΜ, @pnea1973 είπε

H W&V μου έστειλε μήνυμα οτι με πάει σε πρόγραμμα με 0.399€/Kw.

Εχω κατανάλωση περίπου στις 2800/τετράμηνο, πάω σε Enter, Enter + ή Online?

excel σύγκρισης προγραμμάτων (το κατεβάζετε & ανοίγετε αντίγραφο),

έχει και τα δώρα μέσα , άρα είναι για τον πρώτο χρόνο το αποτέλεσμα

  Στις 17/3/2022 στις 4:30 ΜΜ, ventic139 είπε

Εγώ που πριν 1 μήνα υπέγραψα το συμβόλαιο, να φανταστώ δε πιάνει Ε;

τι εννοείς ?

Δημοσ.
  Στις 17/3/2022 στις 4:47 ΜΜ, takoulou είπε

Καλησπέρα.. Θα φωναξεις έναν ηλεκτρολόγο και θα σου βγάλει το πιστοποιητικό και μετά θα το στείλεις στον Δεδδηε της περιοχης που ανήκεις.. Έχεις το περιθωριο  μέσα σε έξι μήνες... Απλά ζητάς την αλλαγή του ονόματος.. 

Μια ερώτηση, σε ειδοποιεί ο ΔΕΔΗΕ ότι πρέπει να βγάλεις νέο πιστοποιητικό; Γιατί εμένα δεν με έχει ενοχλήσει κανένας για αυτό το θέμα. Ευχαριστώ.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μόλις εκανα σε κατάστημα αλλαγή προμηθευτή στο πρόγραμμα Enter+  Πλήρωσα την εγγύηση 100€ και στο ερώτημα αν θα επιστραφεί αν επιλέξω εξόφληση με πάγια εντολη η υπάλληλος μου είπε ναι θα επιστραφεί στον επόμενο λογαριασμό μετά την καταχώρηση της πάγιας εντολής. 

Επεξ/σία από ppmarkos
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...