Προς το περιεχόμενο

ΔΕΗ MyHome Online/Enter + Γ1/Γ1Ν


stathisgs800

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εγω μετα απο ταλαιπωρία ΜΗΝΩΝ, επιτελους ησύχασα.

Απο 17/11 ειχα κανει αίτηση για το Οnline (με τις παλιες τιμες) μεσω econtract, καθως ημουν πριν στην Volton.

27/11 με ενημερωσαν πως ολοκληρωθηκε ο ελεγχος και περιμενω τη μεταβαση στη ΔΕΗ.

6/12 ολοκληρωνεται απο τον ΔΕΔΔΗΕ η καταμετρηση και περναω στην ΔΕΗ.

Και ξεκιναει ο Γολγοθας..

Αρχικα με βάζουν στο Γ1 (ουτε καν Γ1Ν, αφου εχω νυχτερινο μετρητη) και εγω να μιλαω 5 φορες τη βδομαδα με την ΔΕΗ για να τελειωνουμε.

"Συγνωμη εχει καθυστερησει, συγνώμη μεγάλος φόρτος αιτήσεων, μην ανησυχειτε θα ολοκληρωθει, μην το ενεργοποιησετε εκ νεου απο το ebill γιατι θα μπειτε στις νεες χρεωσεις και οχι στις παλιες και λοιπα και λοιπα και λοιπα".

Με τα πολλα εχει μπει Μαρτιος, 4 μηνες μετα σχεδον, ΔΕΝ εχει ενεργοποιηθει το προγραμμα, και το κυριοτερο.. 4 μηνες ΔΕΝ εχει εκδοθει κανενας λογαριασμος. Συνεχεις επικοινωνιες ωστοσο με την ΔΕΗ, μηπως και λυθει. Με λυπαται μια κυρια και το αναλαμβανει "προσωπικα" οπως μου ειπε, καθώς εχει περασει οντως πολυ μεγαλο διαστημα,ενω μου λεει να το ενεργοποιησω ξανα απο το ebill και οταν δει την νεα αιτηση, θα με περασει στο παλιο προγραμμα η ιδια, χωρις να μπω στο νεο προγραμμα του Online.

Λεω βρε καλη μου εισαι σιγουρη; Πριν λιγο καιρο μου λεγατε να μην κανω νεο αιτημα μεσω ebill, γιατι θα μπω στις νεες χρεωσεις κ.ο.κ. 

Προχωραω οπως μου ειπε, μετα απο νεο Γολγοθα γιατι ειμαι τοσο στοκος που κατα λαθος πατησα Enter αντι για Online στη νεα αιτηση και επρεπε να διορθώσουμε ΚΑΙ αυτο. 

Μην συνεχιζω να τα πολυλογω, πολυ καλη η υπαλληλος αυτη, βρεθηκε μετα απο 4 μηνες καποιος να με εξυπηρετησει οπως πρεπει.

Πριν λιγες μερες μπαινω στο ebill και βλεπω ενεργο το προγραμμα Online, με διαρκεια 2ετιας οποτε με ειχαν περασει στο παλιο, οντως.

Εκδίδεται ο πρωτος λογαριασμος 8/3, στον οποιο φαινομαι στο Γ1Ν. Με ειχαν ενημερωσει ομως για αυτοαπο πριν και πως ο επομενος θα ειναι ο σωστος και θα γινουν αναδρομικα ολες οι εκπτωσεις που προβλεπονται απο το Online. 

8/3 λοιπον 212€ σε Γ1Ν. 

9/3 εκδιδεται νεος, ανανεωμενος με τις εκπτωσεις του και ενεργοποιημενο το Online με τις παλιες χρεώσεις, στα 76€.

Υποψιν δεν ειναι 212€ + 76€. Ισχυει μονο ο τελευταιος που εκδοθηκε 9/3 (αφου αναγραφει πανω "προηγουμενο ανεξόφλητο υπόλοιπο 212€). Αυτά για 700kWh εναντι και κατανάλωση 2μηνου. Ο επόμενος που θα εκδοθει τον Απριλιο θα ειναι εκκαθαριστικος. 

4 σχεδόν μήνες μετα..

Επεξ/σία από N3M3SiS
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 29,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    3586

  • washcloud

    1106

  • ekrepali

    1008

  • takoulou

    793

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

4 λεπτά πριν, N3M3SiS είπε

Εγω μετα απο ταλαιπωρία ΜΗΝΩΝ, επιτελους υσήχασα. απο 17/11 ειχα κανει αίτηση για το online (με τις παλιες τιμες) μεσω econtract, καθως ημουν πριν στην Volton. 27/11 με ενημερωσαν πως ολοκληρωθηκε ο ελεγχος και περιμενω τη μεταβαση στη ΔΕΗ. 6/12 ολοκληρωνεται απο τον ΔΕΔΔΗΕ η καταμετρηση και περναω στην ΔΕΗ. και ξεκιναει ο Γολγοθας.. Αρχικα με βάζουν στο Γ1 (ουτε καν Γ1Ν, αφου εχω νυχτερινο μετρητη) και εγω να μιλαω 5 φοιρες τη βδομαδα με την ΔΕΗ για να τελειωνουμε. Συγνωμη εχει καθυστερησει, μην ανησυχειτε θα ολοκληρωθει, μην το ενεργοποιησετε εκ νεου απο το ebill γιατι θα μπειτε στις νεες χρεωσεις και οχι στις παλιες και λοιπα και λοιπα και λοιπα. Με τα πολλα εχει μπει Μαρτιος, 4 μηνες μετα σχεδον, ΔΕΝ εχει ενεργοποιηθει το προγραμμα, και το κυριοτερο.. 4 μηνες ΔΕΝ εχει εκδοθει κανενας λογαριασμος. Συνεχεις επικοινωνιες ωστοσο με την ΔΕΗ, μηπως και λυθει. Με λυπαται μια κυρια και το αναλαμβανει προσωπικα οπως μου ειπε γιατι εχει περασει οντως πολυ μεγαλο διαστημα και μου λεει να το ενεργοποιησω ξανα απο το ebill και οταν δει την νεα αιτηση, θα με περασει στο παλιο προγραμμα η ιδια, χωρις να μπω στο νεο προγραμμα του Online.

Λεω βρε καλη μου εισαι σιγουρη; Πριν λιγο καιρο μου λεγατε να μην κανω νεο αιτημα μεσω ebill, γιατι θα μπω στις νεες χρεωσεις κ.ο.κ. 

Προχωραω οπως μου ειπε, μετα απο νεο Γολγοθα γιατι ειμαι τοσο στοκος που κατα λαθος πατησα Enter αντι για Online στη νεα αιτηση και επρεπε να διορθώσουμε ΚΑΙ αυτο. 

Μην συνεχιζω να τα πολυλογω, πολυ καλη η υπαλληλος αυτη, βρεθηκε μετα απο 4 μηνες καποιος να με εξυπηρετησει οπως πρεπει.

Πριν λιγες μερες μπαινω στο ebill και βλεπω ενεργο το προγραμμα Online, με διαρκεια 2ετιας οποτε με ειχαν περασει στο παλιο, οντως. Εκδίδεται ο πρωτος λογαριασμος 8/3, στον οποιο φαινομαι στο Γ1Ν. Με ειχαν ενημερωσει ομως για αυτο, πως ο επομενος θα ειναι ο σωστος και θα γινουν αναδρομικα ολες οι εκπτωσεις που προβλεπονται απο τον Online. 

8/3 λοιπον 212€ σε Γ1Ν. 

9/3 εκδιδεται νεος, ανανεωμενος με τις εκπτωσεις του και ενεργοποιημενο το Online με τις παλιες χρεώσεις, στα 76€.

Υποψιν δεν ειναι 212€ + 76€. Ισχυει μονο ο τελευταιος που εκδοθηκε 9/3, αφου αναγραφει πανω "προηγουμενο ανεξόφλητο υπόλοιπο 212€). Αυτά για 700kWh εναντι και κατανάλωση 2μηνου. Ο επόμενος που θα εκδοθει τον Απριλιο θα ειναι εκκαθαριστικος. 

4 σχεδόν μήνες μετα..

Δυστυχώς πολλοι ταλαιπωρηθηκάμε με παρόμοιο τρόπο. Ευτυχώς πάντως βγήκε άκρη , παρ'ολο που έγιναν τα νευρα μας χάλια και το στομάχι σας γέμισε κόμπους.

Το χειρότερο είναι πως την 'πατησαν' πολλοι και έχουν βρεθεί στα νέα τιμολόγια και θα συνεχίσουν με αυτά.

Πάλι καλά που υπάρχει αυτό το νήμα και ενημερωθήκαμε και γλιτώσαμε αρκετοι.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά στο self metering δίνουμε εμείς κιλοβατωρες καθε μήνα η κάθε δίμηνο;Είναι στην ουσία εκκαθαριστικος μηνιαίως; Και αν δινουμε κάθε μήνα στο 4ο τι γίνετε; Δίνουνε πάλι εμείς η μετράει ο ΔΕΔΔΗΕ; 

Αν ισχύουν τα παραπάνω μηπως με εκκαθαριστικό κάθε μήνα γλυτωνουμε κάτι λίγα; Ευχαριστω. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 λεπτά πριν, harkonto είπε

Παιδιά στο self metering δίνουμε εμείς κιλοβατωρες καθε μήνα η κάθε δίμηνο;Είναι στην ουσία εκκαθαριστικος μηνιαίως; Και αν δινουμε κάθε μήνα στο 4ο τι γίνετε; Δίνουνε πάλι εμείς η μετράει ο ΔΕΔΔΗΕ; 

Αν ισχύουν τα παραπάνω μηπως με εκκαθαριστικό κάθε μήνα γλυτωνουμε κάτι λίγα; Ευχαριστω. 

Ο λογαριασμός σου έχει αναρτημένες  τις ημερομηνίες που μπορείς να δώσεις μέτρηση 

σε κάθε περίπτωση όμως υπερισχύει η μέτρηση που θα δώσει ο δεδδηε 

Επεξ/σία από dimostr
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 13/3/2022 στις 1:27 ΠΜ, dvlsakos είπε

Το Γ1 οικιακό της δεη τι διαφορά έχει από το τα κλασικά Ήρων ελπεντισον προγράμματα?

Πχ στις πόσες κιλαβοτωρες κατανάλωση αξίζει να πας στο Έντερ?

Μια γνωστή μου πήρε στην δεη να ρωτήσει για τα νέα πρόγραμματα αφού θα έβαζε τον λογαριασμό στο όνομα της και της είπαν από την ΔΕΗ ότι με βαση την καταλανωση σου δεν άξιζε να πας σε τύπου Έντερ αλλά σε Γ1.

Έχει κάπου 500  κβ  τον μήνα νομίζω

Συναδελφος παντως απο το 2017 στον ηρων δεν εχει πληρωσει ποτε ρητρα και παιρνει και επιδότηση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  26 λεπτά πριν, harkonto είπε

Παιδιά στο self metering δίνουμε εμείς κιλοβατωρες καθε μήνα η κάθε δίμηνο;Είναι στην ουσία εκκαθαριστικος μηνιαίως; Και αν δινουμε κάθε μήνα στο 4ο τι γίνετε; Δίνουνε πάλι εμείς η μετράει ο ΔΕΔΔΗΕ; 

Αν ισχύουν τα παραπάνω μηπως με εκκαθαριστικό κάθε μήνα γλυτωνουμε κάτι λίγα; Ευχαριστω. 

Επέκταση  

Ο λογαριασμός σου έχει αναρτημένες  τις ημερομηνίες που μπορείς να δώσεις μέτρηση 

σε κάθε περίπτωση όμως υπερισχύει η μέτρηση που θα δώσει ο δεδδηε 

Το βλέπω ότι έχει μέτρηση στο τέλος του μήνα το βλέπω. Αυτό που ρωτάω είναι αν θα δίνω μέτρηση κάθε μήνα η ανά δίμηνο. Και αν με αυτό τον τρόπο γίνεται εκκαθάριση κάθε μήνα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Γειά σας. Ξεκινώ λέγοντας ενα μεγάλο ευχαριστώ για τη βοήθεια που μου έχετε προσφέρει διαβάζοντας και αυτό αλλά και τα άλλα threads σχετικά με την αλλαγή παρόχου που ανγκάζομαι να κάνω μετά απο πολλά χρόνια στο Elpedison 24h νυχτερινό, που έχω και στην 1η κατοικία μου αλλά και στο εξοχικό.

Επέλεξα να πάω στο myHome Online μέσω online αίτησης, παρά τις προτροπές σας για το αντίθετο, το να πάω δηλαδή σε κατάστημα ΔΕΗ, λόγω έλλειψης χρόνου επίσκεψης σε κατάστημα. Ο λόγος που δεν πήγα στο Enter/Enter+ είναι πως δεν ήθελα να πληρώσω εγγύηση. Η αίτηση έγινε στις 09/03 και για τα 2 σπίτια. Να σημειώσω πως στο ενα σπίτι το ρεύμα είναι στο δικό μου όνομα, ενώ το άλλο είναι στο όνομα της συζύγου. Ebill accounts είχαμε και οι δυο μας, απο παλιότερα χρόνια, όταν και ήμαστε στη ΔΕΗ πριν μετακομίσουμε στην Elpedison.

Ανέβασα όλα τα στοιχεία που μου ζητήθηκαν (τελευταίος λογαριασμός, φωτογραφία με ενδειξεις μετρητών, πιστωτική κάρτα για αυτόματη εξόφληση) και το μόνο που μου ζήτησαν (την ίδια μέρα μέσω email!) ήταν απόδειξη πληρωμής του λογαριασμού του εξοχικού επειδή είχε παρέλθει η ημερομηνία εξόφλησής του. Για την πρώτη κατοικία, επειδή ο τελευταίος λογαριασμός λήγει 20/03 δεν μου ζήτησαν απόδειξη εξόφλησης.

Στις 11/03 μου έστειλαν τα αρχεία αίτησης (υπεύθυνες δηλώσεις, GDPR consent, συμβόλαιο) και τα ετοίμασα όλα. Πριν τα στείλω παρατήρησα στη σύμβαση οτι αναφερόταν στο Γ1Ν πρόγραμμα! Έτσι κάλεσα τηλεφωνικά και μιλησα με μια υπάλληλο που μου είπε (προς έκπληξή μου) οτι δεν χρειάζεται να στείλω κάτι άλλο εκτός απο το GDPR και την υπεύθυνη δήλωση (πιστοποιημένη απο gov.gr) οτι θα κάνω σύμβαση με τη ΔΕΗ. Τις άλλες 2 υπεύθυνες δηλώσεις και τη σύμβαση δεν χρειάζεται να τις στείλω είπε, αλλά να φροντίσω στο απαντητικό μου email να γράγω στο body οτι θέλω να με βάλουν στο myHomeOnline και όχι στο Γ1Ν που έγραφε απο λάθος η σύμβαση. Εγώ λοιπόν τα έστειλα ΟΛΑ εκτός απο τη σύμβαση μόνο, και έγραψα στο email body οτι απο λάθος τους η σύμβαση έγραφε Γ1Ν αντί myHomeOnline το οποίο επιθυμώ, και αυτός είναι ο λόγος που δεν τους το επιστρέφω υπογεγραμμένο.

 

Αυτό την περασμένη Παρασκευή. Λίγη ώρα μετά, έλαβα επιβεβαιώσεις και για τα 2 σπίτια μέσω email, πως έλαβαν τα χαρτιά μου και θα ενημερωθώ "σύντομα" σχετικά με το αίτημά μου. Σήμερα, έλαβα SMS για την παροχή της κύριας κατοικίας μου, που λέει "Το αίτημά σας για τον ΑΠ .......... προωθήθηκε προς εκτέλεση. Ευχαριστούμε για την επικοινωνία". Ήθελα να ρωτήσω εσας απο την εμπειρία σας, τι σημαίνει αυτό; Ελέγχθηκαν όλα και προχωράει η διαδικασία αλλαγής παρόχου; Αν ναι, να υποθέσω πως θα χρειαστεί επίσκεψη απο ΔΕΔΔΗΕ στο ρολόι; Πόσο χρόνο θα πάρει μέχρι να ολοκληρωθεί η όλη διαδικασία, και το ρεύμα που καταναλώνω να τιμολογείται απο τη ΔΕΗ; Ενδεικτικά, έκανα Login στο ebill και δεν φαίνεται ακόμη κάποια σύνδεση/κατοικία να είναι "δεμένη" με το account (είμαι μάλλον πολύ βιαστικούλης)

Να σημειώσω πως δεν έχω λάβει καμία ενημέρωση ακόμη για το αίτημα του εξοχικού, πιθανολογώ πως θα λάβω για αυτό κάποιο αντίστοιχο SMS ίσως και μέσα στην ημέρα, αφού τα "τρέχω" ταυτόχρονα.

 

Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων για τη βοήθεια :) 

 

Επεξ/σία από spyridy
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ειχα κανει αίτηση για το myHomeOnline ηλεκτρονικα, και μου έστειλαν να υπογραψω συμβαση με το Γ1. Ειναι απο λαθος η το κανουν επιτηδες?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα παιδιά.

Ο εκκαθαριστικός του Φεβρουαρίου μας ήρθε 243Ε με ρήτρα αναπροσαρμογής 386.33Ε. Έχει έρθει και σε σας τόσο υψηλή; Η κατανάλωσή μας ήταν στα 1867 Kwh και είμαστε δικαιούχοι ΚΟΤ Α με όριο 1600 Kwh. Το όριο το ξεπεράσαμε κατά 267 Kwh.  Προσωπικά κατέγραψα τις καταναλώσεις μας στους εκκαθαριστικούς: Φεβ 2022 Κατανάλωση 1867 Kwh, Φεβ 2021 Κατανάλωση 1628 Kwh, Φεβ 2020 Κατανάλωση 1205 Kwh, Ιουν 2021 Κατανάλωση 1269 Kwh, Ιουν 2020 Κατανάλωση 927 Kwh, Οκτ 2021 Κατανάλωση 482 Kwh, Οκτ 2020 Κατανάλωση 425 Kwh. Όπως βλέπετε δεν έχουμε κατανάλωση >1200 Κwh/ 4μηνο ή 300kwh/μήνα παρά μόνο στους εκκαθαριστικούς του Φεβρουαρίου. 

1. Συνεπώς είναι καλύτερα να παραμείνουμε στο Γ1 Οικιακό με ΚΟΤ Α και τις κρατικές επιδοτήσεις που λαμβάνουμε για την πρώτη/κύρια κατοικία; Η υπάλληλος της ΔΕΗ στο τηλέφωνο μου πρότεινε ότι για την περίπτωσή μας καλύτερο θα ήταν να αποκτήσουμε ένα από τα σταθερά προγράμματα της ΔΕΗ. 

 2. Επειδή η ρήτρα αναπροσαρμογής είναι υπερβολικά υψηλή, θα μπορούσαμε να την αμφισβητήσουμε καθώς είναι δυσανάλογη με την κατανάλωση που κάναμε; Αν αυτό δεν είναι εφικτό μπορούμε να ζητήσουμε διακανονισμό του ποσού των 243Ε ή η ΔΕΗ θα αρνηθεί επειδή έχουμε σε εξέλιξη άλλον διακανονισμό που δεν έχει ολοκληρωθεί; 
Έχοντας διαβάσει αρκετές απαντήσεις-σχόλια εδώ στο φόρουμ μου προέκυψαν και οι εξής απορίες: 

3. Η τιμή της κιλοβατώρας στα κυμαινόμενα προγράμματα διάβασα στα σχόλια ότι δεν είναι 0.11€ στην πραγματικότητα αλλά  0,29-0,30€/kw καθώς πρέπει να προσθέσουμε και τη ρήτρα αναπροσαρμογής. Με ποιον τρόπο υπολογίζουμε την τελική τιμή της κιλοβατώρας;  Αλλά και στο δικό μας πρόγραμμα εφόσον είμαστε δικαιούχοι ΚΟΤ Α, μήπως την κιλοβατώρα δεν  την πληρώνουμε 0.11Ε αλλά λίγο λιγότερο; Πάντως για τα προγράμματα my home online, enter η υπάλληλος της ΔΕΗ μου είπε πριν λίγες μέρες σε τηλεφωνική επικοινωνία που είχαμε ότι η τιμή της κιλοβατώρας σε αυτά είναι σταθερή 0.17Ε ή 0.18Ε ανάλογα με το πρόγραμμα και ότι τυχόν έκπτωση από ΚΟΤ  την αφαιρώ από το συνολικό ποσό πληρωμής. Δεν εφαρμόζεται δηλαδή η έκπτωση στην τιμή της κιλοβατώρας αλλά στο ποσό πληρωμής.

4. Σκέφτομαι να κάνω τους λογαριασμούς μηνιαίους για να φαίνονται καλύτερα οι καταναλώσεις μας. Να επιλέξω μέσω  e-bill την έκδοση μηνιαίου λογαριασμού; Έχουμε και έναν διακανονισμό σε εξέλιξη- πληρωμή δόσεων κάθε μήνα- υπάρχει περίπτωση να γίνει κάποιο μπέρδεμα; Αλλά και στα προγράμματα my home online και enter το οφειλόμενο ποσό από τον διακανονισμό  μεταφέρεται κανονικά στο λογαριασμό;

5. Διάβασα ότι πολλοί από εσάς δίνετε τις μετρήσεις στη ΔΕΗ και στον ΔΕΔΔΗΕ ώστε να σας έρχονται εκκαθαριστικοί και όχι έναντι-κατ' εκτίμηση λογαριασμοί. Σε αυτήν την περίπτωση καταχωρούμε ένδειξη μέτρησης σε ημέρα που να καλύπτει και ΔΕΗ και ΔΕΔΔΗΕ; π.χ. Στον λογαριασμό μας της ΔΕΗ γράφει ότι μπορούμε να καταχωρήσουμε ενδείξεις στο e-bill από 13-04 ως 18-04-22 ενώ στον ΔΕΔΔΗΕ μπορούμε από 08-04 ως 14-04-22. Επιλέγουμε 13 ή 14-04 ως ημέρα καταχώρησης μετρήσεων; Επίσης, αναρωτιέμαι δεν μπορεί ο καθένας να καταχωρήσει οποιαδήποτε ένδειξη θέλει ή μήπως όχι επειδή περνά και ο ΔΕΔΔΗΕ, καταχωρεί και αυτός τη δική του ένδειξη και μετά ελέγχεται αν η δική μας καταχώρηση συμπίπτει με  αυτή του ΔΕΔΔΗΕ και απλώς αν η δική μας προηγήθηκε του ΔΕΔΔΗΕ και είναι σωστή μετρά η δική μας ενώ αν καταχωρήθηκε μετά την ένδειξη του ΔΕΔΔΗΕ τότε υπερισχύει αυτή του ΔΕΔΔΗΕ ; Έτσι το σκέφτηκα, δεν γνωρίζω αν ισχύει. 

6. Σκέφτομαι να βάλουμε και Νυχτερινό Τιμολόγιο (Γ1Ν Οικιακό) ώστε να έχουμε χαμηλότερη τιμή κιλοβατώρας τη νύχτα (0.07Ε/Kwh αντί για 0.11Ε/Kwh) ("Θερινή περίοδος (1 Μαΐου έως 31 Οκτωβρίου): 23:00-07:00, Χειμερινή περίοδος (1 Νοεμβρίου έως 30 Απριλίου): 02:00-08:00 και 15:00-17:00 για τους πελάτες που είναι συνδεδεμένοι στο Δίκτυο της Ηπειρωτικής Χώρας και των διασυνδεδεμένων με αυτήν νησιών"). Οι δικαιούχοι Νυχτερινού Τιμολογίου δικαιούνται και δύο ώρες από το μεσημέρι; Επίσης, το πάγιο στο Γ1Ν κατά τη διάρκεια της ημέρας διαμορφώνεται στα 1.69Ε και τη νύχτα στα 2.22Ε; Αφού η τιμή της κιλοβατώρας τη νύχτα είναι πιο χαμηλή για ποιο λόγο το πάγιο είναι πιο υψηλό; 

7. Για όσες-όσους επέλεξαν κάποιο από τα τρία σταθερά προγράμματα της ΔΕΗ (my home) το συμβόλαιο σας το στέλνουν με courrier ή μέσω e-mail ;  


Έθεσα πολλές ερωτησούλες, όποιο μέλος του φόρουμ μπορεί ας γράψει τη γνώμη του!

Σας ευχαριστώ!

Καλή εβδομάδα εύχομαι!

Επεξ/σία από Inci624
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

36 λεπτά πριν, POUARO είπε

Ειχα κανει αίτηση για το myHomeOnline ηλεκτρονικα, και μου έστειλαν να υπογραψω συμβαση με το Γ1. Ειναι απο λαθος η το κανουν επιτηδες?

ετσι δουλευει το συστημα.εχει χιλιοειπωθει σε αυτο το φορουμ,αυτο το θεμα με το Online. πρεπει να μπεις εσυ να κανεις αλλαγη απο Γ1 σε online,να βαλεις πληρωμη με καρτα και λοιπα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, N3M3SiS είπε

Μια γρηγορη ερωτηση γιατι δεν θυμαμαι τι εγραφε το παλιο προγραμμα Online. Ειναι χωρις ρητρα αναπροσαρμογης; 

 Ειναι χωρις ρητρα αναπροσαρμογης

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, lacta13 είπε

ετσι δουλευει το συστημα.εχει χιλιοειπωθει σε αυτο το φορουμ,αυτο το θεμα με το Online. πρεπει να μπεις εσυ να κανεις αλλαγη απο Γ1 σε online,να βαλεις πληρωμη με καρτα και λοιπα...

Δηλαδή υπογράφουμε την σμβαση με το Γ1??? Αν περάσει 31/03 και δεν έχει γίνει η σύμβαση , μηπως σε πάνε σε άλλο τιμολογιο? 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, N3M3SiS είπε

Εγω μετα απο ταλαιπωρία ΜΗΝΩΝ, επιτελους ησύχασα.

Ευτυχως ξεμπλεξες μετα απο τοσο μεγαλη ταλαιπωρια.

2 ώρες πριν, ΠάρηςΓ είπε

Συναδελφος παντως απο το 2017 στον ηρων δεν εχει πληρωσει ποτε ρητρα και παιρνει και επιδότηση.

Αν μπορεις ανεβασε λογαριασμο να τον δουμε και να δουμε ταυτοχρονα σε ποιο προγραμμα ειναι που δεν εχουν μπει ρητρες.

1 ώρα πριν, POUARO είπε

Ειχα κανει αίτηση για το myHomeOnline ηλεκτρονικα, και μου έστειλαν να υπογραψω συμβαση με το Γ1. Ειναι απο λαθος η το κανουν επιτηδες?

Για το online αν ηθελες να τελειωσεις γρηγορα θα επρεπε να πας απο ενα καταστημα να μπεις στο Γ1 και μετα μεσα απο το ebill να ενεργοποιησεις το online.

Mεσα σε 2-3 το πολυ θα ειχες τελειωσει.Εχει αναφερθει πολλες φορες στο συγκεκριμενο θεμα η διαδικασια για το online.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Οπότε το enter+ είναι το πιο συμφέρον τώρα για μεγάλες καταναλώσεις λόγω των εκπτώσεων.

Αν έχει κάποιος κοινωνικό τιμολόγιο πάλι έχει κέρδος;


Φαντάζομαι ότι του χρόνου που θα λήξει μπορεί κάποιος να το γυρίσει στο απλό enter για να γλιτώσει τα πιο μεγάλα πάγια;

Επεξ/σία από The_Judas
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...