Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, ekrepali είπε

Εγώ πήρα τηλέφωνο τώρα και μου είπε ότι δε βλέπουν την αίτηση μου... κι ότι θα έπρεπε να έχω πάρει το email επιβεβαίωσης! Μου είπε να ξανακάνω την αίτηση... την ξαναέκανα (διαφορετικός αριθμός)... πάλι δεν ήρθε email.

Nα δημιουργήσω καινούργιο ebill δε με αφήνει γιατί μόλις βάζω το ΑΦΜ λέει πως έχω ήδη ebill. Δε ξέρω τι γίνεται, θα μας βγάλουν το λάδι.

@HERTHAN

Μην αγχωνεσαι ολα θα γινουν.:ph34r:

  • Απαντ. 29,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    3586

  • washcloud

    1106

  • ekrepali

    1008

  • takoulou

    793

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
34 λεπτά πριν, HERTHAN είπε

Μην αγχωνεσαι ολα θα γινουν.:ph34r:

Aμάν εσύ... να ορίστε έβγαλα άκρη. Αφού δε πήρα επιβεβαίωση ούτε για τη 2η αίτηση ξαναπήρα τηλέφωνο, το σήκωσε γυναίκα εκπρόσωπος αυτή τη φορά. Με τον αριθμό παροχής και το ΑΦΜ δεν έβλεπε τις αιτήσεις απ'το Online (αλλά είδε ότι έχω ενεργή σύμβαση αερίου... πάμε παλαμάκια) μετά της έδωσα τον κωδικό απ'τη 2η αίτηση και την βρήκε.  Άφησε σημείωμα στο αρμόδιο τμήμα εξυπηρέτησης ότι δεν έχω λάβει email επιβεβαίωσης... θα με πάρουν τηλέφωνο εντός 2 ημερών. Για την 1η αίτηση να μην ανησυχώ (εγώ ανησυχώ), θα ενεργοποιηθεί μόνο μία αίτηση. Βέβαια δε ξέρω τώρα όταν με καλέσουν, για ποια απ'τις 2 αιτήσεις θα με καλέσουν... μπορεί να προλάβει κάποιος να διεκπαιρεώσει την 1η αίτηση. Επίσης στη 2η αίτηση είχα βάλει διαφορετικό email αλλά στο ebill υπάρχει ακόμα το 1ο email, αλλά μου είπε και γι'αυτό να μην ανησυχώ (ανησυχώ) γιατί η διαιπεραίωση της αίτησης θα γίνει απ'το email που είναι δηλωμένο στην αίτηση ενώ για το ebill και θέματα λογαριασμού θα ισχύει το email απ'το ebill. Οπότε όλα καλά, καθόλου άγχος. :blink:

Επεξ/σία από ekrepali
  • Confused 1
Δημοσ.
Spoiler

  

1 λεπτό πριν, ekrepali είπε

πάμε παλαμάκια

😂

2 λεπτά πριν, ekrepali είπε

Άφησε σημείωμα στο αρμόδιο τμήμα εξυπηρέτησης ότι δεν έχω λάβει email επιβεβαίωσης...

ευτυχώς δεν είναι καλοκαίρι , μήπως ξεκολλούσε απο κανα ανεμιστήρα....

3 λεπτά πριν, ekrepali είπε

Βέβαια δε ξέρω τώρα όταν με καλέσουν, για ποια απ'τις 2 αιτήσεις θα με καλέσουν... μπορεί να προλάβει κάποιος να διεκπαιρεώσει την 1η αίτηση. Επίσης στη 2η αίτηση είχα βάλει διαφορετικό email αλλά στο ebill υπάρχει ακόμα το 1ο email, αλλά μου είπε και γι'αυτό να μην ανησυχώ (ανησυχώ) γιατί η διαιπεραίωση της αίτησης θα γίνει απ'το email που είναι δηλωμένο στην αίτηση ενώ για το ebill και θέματα λογαριασμού θα ισχύει το email απ'το ebill.

τεστ τους κάνεις ???🤣

 

  • Like 1
Δημοσ.
8 λεπτά πριν, korakios είπε
  Απόκρυψη περιεχομένων

  

😂

ευτυχώς δεν είναι καλοκαίρι , μήπως ξεκολλούσε απο κανα ανεμιστήρα....

τεστ τους κάνεις ???🤣

 

Mην τους κακολογείς... έχει καταργηθεί η χαρτούρα απ'τη ΔΕΗ (και τον ΔΕΔΔΗΕ).

Spoiler

1.jpg.62ef0b32d6d729c12a3dd8b26f8e052b.jpg

Έτσι όπως έγιναν τα πράγματα τους έχω ικανούς να ενεργοποιήσουν και τις 2 αιτήσεις, να εκδίδουν 2 λογαριασμούς και να μου τραβάνε 2 φορές λεφτά για εξόφληση.

Δημοσ.

παιδια επειδή ειμαι λιγο ασχετος, στον λογαριασμο μου Γ1Ν βλεπω οτι εχω χρέωση ρευματος 0,094 και 0,066 για νυχτερινό . ενω στο online οι χρεωσεις ειναι 0,096 και 0,076 αντίστοιχα . Ειναι κατι που δεν ξερω ? Γιατι συμφέρει το Online ? ? 

Δημοσ.
2 ώρες πριν, agnostos13 είπε

Εσύ καλά τα λες αλλά δεν έρχεται ο ΔΕΔΔΗΕ να μετρήσει εκτάκτως επειδή εσύ άλλαξες πρόγραμμα.

Αν θες μέτρηση κάνε διακοπή και νέα σύνδεση!

Εδω μιλαει ΠΕ τωρα.. Εσυ που ξες; 🤣🤣

Δημοσ.
27 λεπτά πριν, ALIEN-3- είπε

Γ1Ν βλεπω οτι εχω χρέωση ρευματος 0,094 και 0,066 για νυχτερινό

ξαναδές ακριβώς και ανέβασε screenshot μιας και δεν υπάρχουν αυτές οι χρεώσεις , όμως στο άλλο θέμα διαβάζοντας αυτό

Δημοσ.
2 ώρες πριν, ekrepali είπε

Aμάν εσύ... να ορίστε έβγαλα άκρη. Αφού δε πήρα επιβεβαίωση ούτε για τη 2η αίτηση ξαναπήρα τηλέφωνο, το σήκωσε γυναίκα εκπρόσωπος αυτή τη φορά. Με τον αριθμό παροχής και το ΑΦΜ δεν έβλεπε τις αιτήσεις απ'το Online (αλλά είδε ότι έχω ενεργή σύμβαση αερίου... πάμε παλαμάκια) μετά της έδωσα τον κωδικό απ'τη 2η αίτηση και την βρήκε.  Άφησε σημείωμα στο αρμόδιο τμήμα εξυπηρέτησης ότι δεν έχω λάβει email επιβεβαίωσης... θα με πάρουν τηλέφωνο εντός 2 ημερών. Για την 1η αίτηση να μην ανησυχώ (εγώ ανησυχώ), θα ενεργοποιηθεί μόνο μία αίτηση. Βέβαια δε ξέρω τώρα όταν με καλέσουν, για ποια απ'τις 2 αιτήσεις θα με καλέσουν... μπορεί να προλάβει κάποιος να διεκπαιρεώσει την 1η αίτηση. Επίσης στη 2η αίτηση είχα βάλει διαφορετικό email αλλά στο ebill υπάρχει ακόμα το 1ο email, αλλά μου είπε και γι'αυτό να μην ανησυχώ (ανησυχώ) γιατί η διαιπεραίωση της αίτησης θα γίνει απ'το email που είναι δηλωμένο στην αίτηση ενώ για το ebill και θέματα λογαριασμού θα ισχύει το email απ'το ebill. Οπότε όλα καλά, καθόλου άγχος. :blink:

Ετσι οπως τα λες αρχισα ν'ανησυχω κι εγω.

Δημοσ.

  

10 λεπτά πριν, PurpleNinja είπε

@korakios
Στα links https://www.dei.gr/el/oikiakoi-pelates/myhomeenter & https://www.dei.gr/el/oikiakoi-pelates/dei-myhome-enter-plus 

Βλέπω αυξημένη τιμή στο ημέρας σε σχέση με το excel

RpfaUF.jpg 

Υπάρχει λόγος που είναι διαφορετικό? Γιατί παίρνω στο 800-900-1000 και είμαι σε μεγάλη αναμονή για αυτό σε ρωτάω μέχρι και αν μου απαντήσουν. Λέω να πάω σε Enter/+ έχουμε διαφωνία σπίτι με πάγια εντολή/κάρτα δεν θέλουν.

Το Enter+ που έχει και ασφάλεια σπιτιού και 12μηνο συμβόλαιο κάπου διάβασα στα ποστ ότι αυτό γίνεται ο λογαριασμός από ένα σημείο και μένα σε περίπτωση που χρησιμοποιήσεις να φανταστώ την ασφάλεια ή ενεργοποιείτε αύξηση σταδιακά είτε την χρησιμοποιήσεις είτε όχι?

έχει μπει έκπτωση συνέπειας 5% και πάγιας εντολής 2% , με άγνωστο πως συνδυάζονται

στο excel έχει 7% σύνολο

  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, HERTHAN είπε

Ετσι οπως τα λες αρχισα ν'ανησυχω κι εγω.

3.jpg.6b0f5f60b2bc43ad1c2d9ff6714a3e66.jpg

Μην ανησυχείς, όλα θα γίνουν. Να... έφτιαξαν και bot για να λέμε τον πόνο μας. Είναι χαζό ακόμα, δεν καταλαβαίνει αλλά θα μάθει σιγά σιγά. 🤣

Επεξ/σία από ekrepali
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
17 λεπτά πριν, ekrepali είπε

Μην ανησυχείς, όλα θα γίνουν. Να... έφτιαξαν και bot για να λέμε τον πόνο μας. Είναι χαζό ακόμα, δεν καταλαβαίνει αλλά θα μάθει σιγά σιγά. 🤣

Απο καποια live chat τυπου ζενιθ που υπαρχουν για να λενε καλεστε στην εξυπηρετηση.. καλυτερο ειναι.. :P

Επεξ/σία από VirusX2gr
Δημοσ.
Στις 13/9/2021 στις 8:50 ΜΜ, pan05 είπε

Μου ήρθε κανονικά email/sms οτι μπορω να καταχωρήσω ένδειξη (είχα ενεργοποιήσει τη σχετική επιλογή).

Καταχωρησα λοιπόν την πρώτη ένδειξη μεσω του ebill. Εως τωρα την έδινα στο site του Δεδδηε (τελευταία φορα ηταν αρχες Αυγούστου).

Για να δούμε πώς θα πάει.

 

pan τελικα τι εγινε με την ενδειξη που εδωσες μεσα απο το ebill ολα οκ?

Μπορεις να δωσεις ενδειξη καθε μηνα να σου ερχεται εκκαθαριστικος η μια φορα το 4μηνο?

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...