Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, korakios είπε

να κάνω το home online ή να πάω σε κατάστημα ? 😁

Να πας να κοιμηθεις γιατι ερχεται δυσκολο 6μηνο.🔜🙏

  • Like 1
  • Confused 1
  • Απαντ. 29,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    3586

  • washcloud

    1106

  • ekrepali

    1008

  • takoulou

    793

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
5 ώρες πριν, washcloud είπε

Ποιον είδες; Τί ακριβώς έλεγε; Για ποια περίπτωση μιλούσε (από άλλο πάροχο και online ΑΙΤΗΣΗ/έστω τηλέφωνο, ή για υφιστάμενους πελάτες ΔΕΗ και μετάβαση μέσω ebill); Είσαι σίγουρος ότι διάβασες/κατάλαβες/συγκράτησες σωστά τί έλεγε; Τί διάφορα άλλα έλεγε; Κατά τ' άλλα, δες λίγο τί γράφεις : "3 μήνες" στην 2η πρόταση - "3 μέρες που έλεγε" στην τελευταία.

...προφανώς μέσω ebill η μετάβαση (όταν ήδη είσαι πελάτης ΔΕΗ σε Γ1) γίνεται "άμεσα" - η ενεργοποίηση ΙΣΩΣ πάρει κάποιες μέρες (έχουν αναφερθεί σχετικές περιπτώσεις). Άρα δεν υπάρχει σιγουριά πόσο θα κάνει στην ΚΑΘΕ περίπτωση - καλώς ή κακώς (προφανώς κακώς) είναι ζήτημα,,,,τύχης.

...μάλλον σε υπεύθυνο άτομο έπεσες (ψιλοσπάνιο, ειδικά για ΔΕΗ) και όντως σου είπε το αυτοννόητο, παρά σε άτομο με διάθεση "να προωθήσει συγκεκριμένο προϊόν".

...είναι στα όρια του επικίνδυνου αυτό που του πρότεινες. Χωρίς καν να τον ρωτήσεις περισσότερα πράγματα, τον συμβούλεψες για κάτι που μπορεί να το πληρώσει πολύ ακριβά. Και δεν υπάρχουν καν "τυχεροί", που "δεν έχουν ρήτρα". Εκτός από τις δικές σου "περίεργες" δηλώσεις περί κάποιων γνωστών σου (ποστάροντας έναν και μόνο ΜΙΣΟ λογαριασμό), κανείς άλλος, από τους εκατοντάδες (μπορεί και χιλιάδες) που περνούν από εδώ κάθε μήνα, δεν έχουν καταθέσει αδιαμφισβήτητα σχετικά περιστατικά, για να τα λάβουμε υπ' όψη, ΕΣΤΩ και σαν ένα "απειροελάχιστο ποσοστό,,,,,κωλοφαρδίας". Που συνήθως τα λάθη συμβαίνουν εις ΒΑΡΟΣ των καταναλωτών, και όχι κατά των παρόχων και των συστημάτων τους.

...κανένα "Online" δεν έκανες. Σε κατάστημα ΔΕΝ γίνεται "Online" (...εξ' ου και η ονομασία του). Το Enter+ που πρότεινε η κοπέλα, ΔΕΝ είναι καθόλου καλή επιλογή, για κατανάλωση 115kWh/μήνα (ΑΝ όντως έχεις τόση και ΑΝ μιλάμε για σταθερή κατανάλωση μηνός - σε βάθος ΕΤΟΥΣ όμως). Αν της είπες για τέτοια κατανάλωση και σου πρότεινε κάποιο από τα Εντερ, θέλει κρέμασμα - στην περίπτωση που σε ρώτησε αν είναι δηλωμένο το σπίτι που μένεις ως κύρια κατοικία στην φορολογική σου του '21 και της είπες "ναι".

...δεν υπάρχει "μετάβαση", το ΚΟΤ δεν είναι πρόγραμμα - είναι έκπτωση για όσους έχουν κάνει σχετική αίτηση στην ΗΔΙΚΑ και είναι δικαιούχοι. Και ναι, ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ότι αξίζει να μπει κανείς σε ΚΟΤ, ΕΚΤΟΣ κι αν το πρόγραμμα του παρόχου του δεν αποδίδει τις εκπτώσεις του (υπάρχει μάλιστα περίπτωση να βρίσκεσαι σε πρόγραμμα που σε συμφέρει να παραμείνεις, και κάνοντας αίτηση για ΚΟΤ, αν το δικαιωθείς, να βγεις αυτόματα από το συγκεκριμένο πρόγραμμα, αν είναι σταθερής τιμής, και να βρεθείς αυτόματα σε "ρητροπρόγραμμα" και να μη σου πει και κανείς τίποτα). Για περισσότερα, πόσταρε στο σχετικό thread για ΚΟΤ (επίσης, δεν αρκεί το "έχω νυχτερινό κι ο λογαριασμός μου ήταν τόσος" : σε ποιον πάροχο; Ποιο πρόγραμμα; Ποια η περιόδος κατανάλωσης του εκκαθαριστικού; 

Φταίει κι ο τρόπος διατύπωσής σου, γιατί τώρα που το ξανακοιτώ, ΜΑΛΛΟΝ εννοείς ότι είσαι σε πρόγραμμα με ΚΟΤ (ποιον πάροχο, ποιο πρόγραμμα κλπ), και ρωτάς εάν το να μεταβείς σε κάποιο από τα σταθερά της ΔΕΗ (3 είναι), συμφέρει. Αν είσαι ήδη ΔΕΗ (Γ1 προφανώς), έχει να κάνει με τις καταναλώσεις σου : ανέβασε ΟΛΟΚΛΗΡΟ τον λογαριασμό (έχοντας σβήσει προσωπικά στοιχεία) για να μιλάμε συγκεκριμένα (το πιθανότερο είναι να σε συμφέρει,,,,αλλά ανέβασε λογαριασμό).

Η παραπάνω πρόταση δεν βγάζει νόημα. Προσπάθησε να διατυπώνεις ακριβέστερα (το οποίο μου κάνει ότι ΔΕΝ είσαι συγκεντρωμένος, όπως σε αυτά που γράφεις, έτσι ούτε και σε όσα έκανες στην ΔΕΗ, και συνήθως όλο αυτό καταλήγει να πληρώνεις κερατιάτικα).

Κατά τ' άλλα, προφανώς δεν γνωρίζεις καθόλου από όσα θα έπρεπε (σχετικά "με το ρεύμα"), και η συγκεκριμένη κατά πάσα πιθανότητα σε έχει βάλει σε διαδικασίες που και θα "μπλέξεις", και θα πληρώνεις περισσότερα. Απάντα λοιπόν σε αυτά, και ανάλογα, πιθανώς το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να ξαναπάς στο κατάστημα (εντός 14 ημερών, αλλά μην το αφήσεις για τελευταία στιγμή) και να ζητήσεις ν' ακυρώσεις την αίτηση για Γ1 :

Πόση είναι η κατανάλωση σου των 3ων τελευταίων εκκαθαριστικών λογαριασμών που έρχονται μέσα σε ένα έτος; (ΑΝ μπορείς, ανέβασέ τους, ΟΛΟΚΛΗΡΟΥΣ, σβήνοντας προσωπικά στοιχεία, για να μη χριάζεται να ρωτάμε διάφορα - να μας τα πουν οι ίδιοι οι λογαριασμοί.)

...αν δεν τρολάρεις, σβήσε καλύτερα αυτό το ποστ. Βασικά σβησ' το, τρολάρεις - δεν τρολάρεις. Είναι δυνητικά από άκυρο έως κακόβουλο. Ακόμη κι αν υπάρχει η μικρή περίπτωση να ισχύει η συγκεκριμένη διατύπωση, θα έπρεπε πρώτα να ρωτήσεις απαραίτητα κάποια πράγματα που θα βγάζανε συμπέρασμα εάν όντως "δεν αξίζει". Αλλά έτσι γενικά, μόνο κακό κάνει.

...όχι, δεν το σκέφτεσαι καλά. Τα σταθερά της ΔΕΗ είναι ΟΥΤΩΣ ή άλλως διάρκειας ενός έτους, οπότε γι' αρχή δεν έχει νόημα να σκέφτεσαι "η έκπτωση παγίου είναι μόνο για ένα χρόνο" : ναι, τόσο είναι, εκμεταλλεύσου την. Και ΜΗΝ μπλέκεις με το Online και την ενεργοποίησή του μέσω ebill - όταν δεν γνωρίζεις πράγματα διακινδυνεύεις να μείνεις για καιρό στο Γ1, να μην βγάζεις άκρη με την ΔΕΗ, και να συνεχίζεις να πληρώνεις τιμές αναπροσαρμογής. ΑΝ είναι να πας σε σταθερό, στο Enter+ να πας. Αλλά είπαμε : με τόσο μικρή κατανάλωση, μιας και απ' ό,τι φαίνεται θα συνεχίσουν οι επιδοτήσεις και θα είναι αρκετές, μάλλον στο Γ1 σε συμφέρει να παραμείνεις. Με την προϋπόθεση ξαναλέω της "κύριας κατοικίας". 

"Ίδια η διαδικασία" είναι όταν υπογράφεις, Ο,ΤΙ κι αν υπογράψεις, σε ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ (σε κατάστημα είναι που γίνονται όλα πιο γρήγορα, σε σχέση με το να κάνεις αίτηση μέσω της υπηρεσίας "e-contract", όταν είσαι σε άλλο πάροχο).

Από άποψη καθαρά οικονομική, αν ΔΕΝ λάβεις υπ' όψη τις εκπτώσεις συνέπειας και πάγιας εντολής, το Online έχει κατά 0,01 φθηνότερη κιλοβατώρα και φθηνότερο πάγιο. Αν πάρεις το 7% των εκπτώσεων που είπαμε όμως, είναι "στα ίδια". Η ζυγαριά γέρνει υπέρ του Enter+ επειδή το Online είναι γενικά "προβληματικό" (πχ απενεργοποιούνται κατά περίπτωση ξεκάρφωτα διάφορα προαπαιτούμενα στο ebill), ενώ το Enter είναι πιο "ασφαλές".

...πιο πολύ για ζαβή μου κάνει εμένα...

...όχι απλά "αξίζει" - ΕΠΙΒΕΛΛΕΤΑΙ, πάνω από 1.400kWh/4μηνο.

...σκέψου έξυπνα : στήσε την έξω από κατάστημα και νοίκιαζέ το με το τέταρτο (τόσο διαρκεί το ραντεβού), για όσους είναι να μπούνε μέσα : σε λίγες μέρες θα έχεις βγάλει τα λεφτά του εκκαθαριστικού :-D

Σε ευχαριστώ πολύ φίλε μου

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αρχικά να ευχαριστήσω τον @korakios και όλους του υπόλοιπους που αφιερώνουν τόσο χρόνο και βοηθάνε εδώ και στα άλλα thread για το ρεύμα. Ειδικά το excelόφυλλο είναι πολύ χρήσιμο εργαλείο και βλέπω ότι κρατιέται updated.

Να περιγράψω εν συντομία την δική μου ιστορία για καθαρά ενημερωτικούς σκοπούς.

30/12 κάνω αίτηση για αλλαγή παρόχου και για το home online (καθώς τότε συνέφερε αυτό σε αντίθεση με τώρα που συμφέρει το enter+).

Μέσα σε 3 εργάσιμες μου έστειλαν τα χαρτιά για υπογραφή με κάποια λάθη οπότε χάθηκε λίγος χρόνος για συνεννόηση και για να μου στείλουν τα σωστά χαρτιά ολοκληρώνοντας την διαδικασία περίπου 1.5 βδομάδα μετά.

13/1 Ήρθε ο ΔΕΔΗΕ για καταμέτρηση.

Αρχές Φεβρουαρίου έρχεται ο μηνιαίος λογαριασμός (μιας και το είχα δηλώσει στο ebill), που ήταν έναντι, και με τις κιλοβατώρες που επίσης είχα δηλώσει στο ebill αλλά με πρόγραμμα το Γ1Ν και χωρίς την υποσχόμενη έκπτωση των 30 ευρώ του home online.

Άμεση επικοινωνία μαζί τους και αφού επιβεβαίωσα ότι στα χαρτιά που είχα υπογράψει και στείλει έγραφε ρητά για το home online. Μου είπαν ότι θα το μεταφέρουν στο λογιστήριο και θα λυθεί σε επόμενο λογαριασμό αφού πρώτα ξαναεπέλεξα το home online σαν πρόγραμμα στο ebill (το είχα κάνει και πριν το λογαριασμό αλλά για κάποιο λόγο δεν είχε κατοχυρωθεί).

Ένα μήνα σχεδόν μετά και πριν μου έρθει ο επόμενος λογαριασμός, ήρθε ένας ενδιάμεσος που ουσιαστικά αφαιρεί την χρέωση του Γ1Ν και βάζει την χρέωση του home online μαζί με την έκπτωση 30 ευρώ (για τα πρακτικά πρέπει να πληρώσω 3 ευρώ παραπάνω, αναμενόμενα και σωστά). Οπότε είμαι στην φάση που περιμένω σε λίγες μέρες τον δεύτερο ουσιαστικά λογαριασμό να δω αν θα έχω καμία έκπληξη.

Και ένα ενδιαφέρον γεγονός για τον προηγούμενο πάροχο, ενώ όταν τους πήρα τηλέφωνο και τους ρώτησα τι πρόστιμο πληρώνω για να σπάσω το διετές συμβόλαιο που είχα μου είπαν 80 ευρώ, δεν είδα ποτέ αυτή την χρέωση στον τελευταίο εκκαθαριστικό που μου έστειλαν. Αν θυμάμαι καλά υπήρχε κόσμος που λόγω της έκτακτης χρέωσης της ρήτρας ζητούσε να μην χρεωθεί το πρόστιμο διακοπής μέσω συνηγόρου καταναλωτή και ΡΑΕ, υποθέτω για να μην έχουν καταγγελίες αποφάσισαν να μην το χρεώνουν αλλά κρατάω και μια πισινή μήπως έρθει καμιά χρέωση πιο μετά.

Ευχαριστώ και πάλι για την πολύτιμη βοήθεια όλων και σας εύχομαι σταθερές ή μειωμένες τιμές στους λογαριασμούς σας!

Επεξ/σία από kostas_lada
Δημοσ.

Ερώτηση, όσοι έχουν το Enter έχουν και τις εκπτώσεις που δίνει και η κυβέρνηση;;;;; 

Εγώ έχω κατανάλωση 1000 kw/h το 4μηνο, επιβάρυνση δηλαδή 80ε σε σχέση με το Γ1, αλλά δεν έχω αναπροσαρμογη, σωστά;;; (0,10 το Γ1 - 0.18 το Enter = 0,08 * 1000 kw/h = 80ευρω 

Εάν περνουμε και το bonus/ έκπτωση της κυβέρνησης τότε το enter συνφερη μιας και αποκλείετε να ειναι μόνο 80ε και κάτω  η αναπροσαρμογη στο Γ1 

Υπάρχει φίλος εδώ μέσα με enter να μας πει εάν στο εκκαθαριστικό είδε και τις εκπτώσεις της κυβέρνησης;;; 

Και κάτι τελευταίο να ρωτήσω, διάβασα ότι το enter είναι συμβατό με ΚΟΤ β, επειδή σε αυτήν την δήλωση που θα κάνω φέτος θα δικαιούμαι ΚΟΤ β, θα μπορέσω να το έχω με enter ;;;;; υπάρχει φίλος εδώ που να έχει ΚΟΤ β και enter να μου το επιβεβαιώσει;;;; 

Ευχαριστώ πολύ, και περιμένω τις απαντήσεις σας

Δημοσ.
1 ώρα πριν, fotisbasm είπε

Ερώτηση, όσοι έχουν το Enter έχουν και τις εκπτώσεις που δίνει και η κυβέρνηση;;;;;

όχι

Εγώ έχω κατανάλωση 1000 kw/h το 4μηνο, επιβάρυνση δηλαδή 80ε σε σχέση με το Γ1, αλλά δεν έχω αναπροσαρμογη, σωστά;;; (0,10 το Γ1 - 0.18 το Enter = 0,08 * 1000 kw/h = 80ευρω 

Γ1=0,11-30% "έκπτωση ενέργειας"-5% "έκπτωση συνέπειας εξόφλησης"+~0,22(τιμές Φλεβάρη για τιμολόγηση τον Μάρτιο / ένας θεός ξέρει πόση θα είναι η τιμολόγηση του Μάρτη τον Απρίλιο) αναπροσαρμογή- ~0,135 μ.ο. επιδότησης (και φυσικά δεν ξέρουμε πόση θα είναι η επιδότηση τον άλλο μήνα),,,,,άρα "~0,16 το Γ1 και ~0,17 το Εντερ με "έκπτωση συνέπειας" = 0,01*1.000kWh=10€ (+άλλα 8€/μήνα για τη διαφορά μεταξύ παγίων, άρα Γ1 vs Εντερ χοντρικά ένα 20άρι για 1.000kWh/4μηνο)

Εάν περνουμε και το bonus/ έκπτωση της κυβέρνησης τότε το enter συνφερη μιας και αποκλείετε να ειναι μόνο 80ε και κάτω  η αναπροσαρμογη στο Γ1 

Το Εντερ συμφέρει για καταναλώσεις πάνω από 1.200kWh/4μηνο, αν μιλάμε "για,,,λεφτά". Επίσης συμφέρει αν μιλάμε για "ασφάλεια"/"σταθερότητα" (σίγουρα για πάνω από τις 200kWh/μήνα), καθώς με το Γ1 δεν ξέρεις τί ακριβώς θα σου ξημερώσει σε βάθος 4μήνου.

Υπάρχει φίλος εδώ μέσα με enter να μας πει εάν στο εκκαθαριστικό είδε και τις εκπτώσεις της κυβέρνησης;;; 

Ένα σωρό υπάρχουν. Τις είδαν όμως μέχρι 31/12/2021. Μετά, παπαλα (καλά δεν ήταν και τίποτα, 6€ ήταν).

Και κάτι τελευταίο να ρωτήσω, διάβασα ότι το enter είναι συμβατό με ΚΟΤ β, επειδή σε αυτήν την δήλωση που θα κάνω φέτος θα δικαιούμαι ΚΟΤ β, θα μπορέσω να το έχω με enter ;;;;; υπάρχει φίλος εδώ που να έχει ΚΟΤ β και enter να μου το επιβεβαιώσει;;;; 

Ένα σωρό και πάλι, αλλά δεν χρειάζεται : το γράφει επίσημα στη σελίδα του Έντερ στη ΔΕΗ.

Ευχαριστώ πολύ, και περιμένω τις απαντήσεις σας

...αν τυχόν το καλοκαίρι θα έχεις μεγαλύτερη κατανάλωση (κλιματιστικό), τότε ναι να πας στο Έντερ, από τώρα (γιατί ποιος ξέρει πού θα πάνε οι τιμές του μετά τον Μάρτη,,,ή και πριν βγει κι όλας). Και γενικά είναι η ασφαλής επιλογή, γιατί το μέλλον προβλέπεται πίτα (διπλή και με τζατζίκι). Και ακόμη καλύτερα, να πας στο Έντερ+, που βγαίνει ακόμη φθηνότερο.

(...να το ενεργοποιήσεις μέσα από το ebill όμως, αν έχεις ebill account. ΑΝ δεν έχεις, φτιάξε. Αν δεν παίζει, πάνε σε κατάστημα για υπογραφή, πάντως ΟΧΙ ιντερνετική/τηλεφωνική αίτηση και συμβόλαια με κούριερ κλπ)

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 ώρες πριν, kirileman είπε

Συγγνώμη, μόνο εγώ κάηκα με το παραπάνω; Εκτός αν κάτι δεν καταλαβαίνω.

Μου είπε υπογραφουμε γ1 αυτό το διευκρίνησα χθες το απογευμα νόμιζα υπογραψα το enter+...και όταν έρθεις στην δεη ενεργοποίουμε το online η οποίο θες μέσω ebill

Τελικά το enter+ σε σχέση με το online γιατί συμφέρει;;  για την τεχνική κάλυψη και την 0.1674 κιλοβατορα; έχει κάτι άλλο που δεν το βλέπω; 

Επεξ/σία από Brown
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εχω οικιακο κοτ β και θελω να μπω στο myhome enter θα πρεπει να ξανακανω αιτση στο ηδικα?

Επεξ/σία από Papadgianis
Δημοσ.
16 ώρες πριν, dimostr είπε

Από την αρχή θα γίνει , θα πας στο ebill  και θα ενεργοποιήσεις την εντολή βάζοντας τα στοιχεία της κάρτας 

Και μπορει να ειναι και χρεωστική η κάρτα? Και οχι απαραίτητα  πιστωτική?

Δημοσ.
Μόλις τώρα, xraxra είπε

Και μπορει να ειναι και χρεωστική η κάρτα? Και οχι απαραίτητα  πιστωτική?

Ναι χρεωστική 

  • Thanks 1
Δημοσ.
25 λεπτά πριν, Brown είπε

Μου είπε υπογραφουμε γ1 αυτό το διευκρίνησα χθες το απογευμα νόμιζα υπογραψα το enter+...και όταν έρθεις στην δεη ενεργοποίουμε το online η οποίο θες μέσω ebill

Τελικά το enter+ σε σχέση με το online γιατί συμφέρει;;  για την τεχνική κάλυψη και την 0.1674 κιλοβατορα; έχει κάτι άλλο που δεν το βλέπω; 

Απ' ΄ότι κατάλαβα αυτό που λένε ορισμένοι είναι ότι αργεί η ενεργοποίηση ή έχει κάποια πρόβλήματα σε αυτό το ζήτημα. Αλλοι πάλι λένε ότι δεν είχαν πρόβλημα.

  • Sad 1
Δημοσ.
8 λεπτά πριν, The_Judas είπε

Απ' ΄ότι κατάλαβα αυτό που λένε ορισμένοι είναι ότι αργεί η ενεργοποίηση ή έχει κάποια πρόβλήματα σε αυτό το ζήτημα. Αλλοι πάλι λένε ότι δεν είχαν πρόβλημα.

Τα πάντα είναι θέμα πληρότητας στοιχείων η προβλημάτων του συστήματος πχ εμενα η αίτηση έγινε διαδυκτιακα για το my home online N από άλλο πάροχο  στις 24 Νοεμβρίου 21 και η ενεργοποίηση του συμβολαίου έγινε 29/11/21 (πρόλαβα παλιές τιμές) ούτε κούριερ ούτε καθυστερήσεις ούτε παρανοήσεις ούτε τιποτα όλα ηλεκτρονικά και γρήγορα , δυστυχώς όμως άλλοι αναφέρουν μεγάλες καθυστερήσεις και προβλήματα 

Δημοσ.

Τώρα που έφυγα από τη zenith βλέπω ότι είναι η μέρα με την νύχτα οι ηλεκτρονικές υπηρεσίες του ebill. Η ζενιθ είναι τραγική σε αυτό τον τομέα. Στο ebill κάνεις τα πάντα σχεδόν ηλεκτρονικά.

Το myzenith πολύ συχνά είναι offline.

Οι πληρωμές με κάρτα έχουν πολλά κολλήματα και χρειάζεσαι 10-20 λεπτά για μια πληρωμή. Λίγο βελτιώθηκε αυτό τελευταία. 

Είχα φτάσει σε σημείο να τους στείλω e-mail με παράπονα γι' αυτά τα θέματα. π.χ ότι δεν μπορούσε με αυτόματο τρόπο να τραβήξεις τα στοιχεία και έπρεπε να συμπληρώνεις ένα σωρό πεδία για μια πληρωμή. Ορισμένα τα διόρθωσαν αλλά όχι όλα.

Ενώ είχα και αέριο και ρεύμα στην εφαρμογή της ζενιθ στο κινητό μου εμφάνιζε μόνο το ρεύμα.

 

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...