Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
16 λεπτά πριν, ekrepali είπε

@HERTHAN Έυκολη ήταν η διαδικασία. Να'χεις έτοιμες φωτογραφίες ταυτότητα μπρος πίσω και μετρητή για να τις ανεβάσεις. Κάρτα έβαλα δε μου ζήτησε καν επιβεβαίωση με push notification. Όταν επικοινωνήσω με την υπάλληλο θα τη ρωτήσω αν χρειάζεται να πάω και τράπεζα αν και δε νομίζω όπως λένε και τα παιδιά. Μετά την ολοκλήρωση της αίτησης μπορείς να κατεβάσεις και το αποδεικτικό.13.jpg.a9113bb9397e1bce0c36c19b8a74d64a.jpg

 

:rolleyes:

  • Απαντ. 29,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    3586

  • washcloud

    1106

  • ekrepali

    1008

  • takoulou

    793

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
9 ώρες πριν, ekrepali είπε

@HERTHAN Έυκολη ήταν η διαδικασία. Να'χεις έτοιμες φωτογραφίες ταυτότητα μπρος πίσω και μετρητή για να τις ανεβάσεις. Κάρτα έβαλα δε μου ζήτησε καν επιβεβαίωση με push notification. Όταν επικοινωνήσω με την υπάλληλο θα τη ρωτήσω αν χρειάζεται να πάω και τράπεζα αν και δε νομίζω όπως λένε και τα παιδιά. Μετά την ολοκλήρωση της αίτησης μπορείς να κατεβάσεις και το αποδεικτικό.13.jpg.a9113bb9397e1bce0c36c19b8a74d64a.jpg

 

Και σε εμένα το ίδιο, δεν ζήτησε καν επιβεβαίωση με push notification. Παρόλα αυτά, επιβεβαιωτικό email δεν ήρθε ακόμα σε εμένα, ούτε στα spam όπως γράφουν, δεν ξέρω για εσάς...Τελικώς τηλεφώνησα και μου είπαν ότι έχουν λάβει την αίτηση και να περιμένω τηλεφώνημα για ταυτοποίηση στοιχείων.

Δημοσ.

Ούτε εγώ πήρα mail επιβεβαίωσης. Και στο αέριο υποτίθεται ότι θα ερχόταν αυτοματοποιημένο mail μόλις η σύμβαση έφτανε στην ΕΔΑ αλλά δεν έλαβα. Κάποιο πρόβλημα έχει το σύστημα τους με τα αυτοματοποιημένα αλλά στα χειροκίνητα τα πάνε μια χαρά. 😃 Επίσης δε βλέπω κάποια χρέωση στο λογαριασμό ούτε στη χρεωστική. Αργότερα κάνουν τη δοκιμαστική χρέωση;

Δημοσ.

Σίγουρα έχει απαντηθεί μέσα στις 76 σελίδες, αλλά θα μπορούσε κάποιος να επαναλάβει ποια είναι η διαφορά μεταξύ online και enter? Ευχαριστώ!

Δημοσ.

@ekrepali Δεν θα δεις κάποια δοκιμαστική χρέωση, ούτε θα πάρεις κάποια ειδοποίηση. Αν βλέπεις στο eBill ότι είσαι ενταγμένος στο πρόγραμμα, δεν χρειάζεται να ανησυχείς. 

Δημοσ.

Προς το παρών δε βλέπω τίποτα στο ebill... λογικό εφόσον για την ενεργοποίηση του προγράμματος απαιτείται ενεργή σύμβαση στο Γ1/Ν. Αναμονή να προχωρήσει η αίτηση... λέει 2 εργάσιμες για να πάρουν τηλέφωνο, με βλέπω να τρώω τα νύχια μου το Σαββατοκύριακο.

Δημοσ.
35 λεπτά πριν, stelakis1914 είπε

@ekrepali Δεν θα δεις κάποια δοκιμαστική χρέωση, ούτε θα πάρεις κάποια ειδοποίηση. Αν βλέπεις στο eBill ότι είσαι ενταγμένος στο πρόγραμμα, δεν χρειάζεται να ανησυχείς. 

Σε εμενα ειχε χρεωση 1 λεπτο νομιζω δε θυμαμαι εξαφανιστηκε τωρα και push notification

 

Το θεμα τωρα ειναι πως καταλαβαινουμε οτι εγινε η μεταβαση στη Δεη? Μπορω να κανω καπως εγγραφη στο ebill?

Δημοσ.
2 ώρες πριν, ekrepali είπε

Ούτε εγώ πήρα mail επιβεβαίωσης. Και στο αέριο υποτίθεται ότι θα ερχόταν αυτοματοποιημένο mail μόλις η σύμβαση έφτανε στην ΕΔΑ αλλά δεν έλαβα. Κάποιο πρόβλημα έχει το σύστημα τους με τα αυτοματοποιημένα αλλά στα χειροκίνητα τα πάνε μια χαρά. 😃 Επίσης δε βλέπω κάποια χρέωση στο λογαριασμό ούτε στη χρεωστική. Αργότερα κάνουν τη δοκιμαστική χρέωση;

Θα σου πω ακριβώς. Στον πατέρα μου που ήταν στη ΔΕΗ και είχε Γ1Ν και την έκανα την αλλαγή μέσα από το ebill, χρέωσε ένα λεπτό επιτόπου στην χρεωστική και μετά από δύο μέρες ενεργοποιήθηκε και το γράφει τώρα όταν μπαίνεις. Σε αυτή τη περίπτωση δεν σου έρχεται κάπου επιβεβαίωση. Εγώ από την άλλη ήμουν στην ελιν και έκανα κανονικά μέσα από το site της ΔΕΗ την αίτηση για αλλαγή παρόχου και ενεργοποίηση του online. Δεν μου έκανε κάποια χρέωση, παρόλο που μου ζήτησε την κάρτα για πάγια εντολή, όπως επίσης και δεν μου ήρθε ποτέ email επιβεβαίωσης.

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, kaktos77 είπε

Εγώ από την άλλη ήμουν στην ελιν και έκανα κανονικά μέσα από το site της ΔΕΗ την αίτηση για αλλαγή παρόχου και ενεργοποίηση του online. Δεν μου έκανε κάποια χρέωση, παρόλο που μου ζήτησε την κάρτα για πάγια εντολή, όπως επίσης και δεν μου ήρθε ποτέ email επιβεβαίωσης.

Μετά σε πήραν γρήγορα τηλέφωνο για να προχωρήσει η υπόλοιπη διαδικασία;

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, ekrepali είπε

Μετά σε πήραν γρήγορα τηλέφωνο για να προχωρήσει η υπόλοιπη διαδικασία;

Την αίτηση την έκανα προχθές αργά το βράδυ. Χθες δεν με πήρε κανένας τηλέφωνο και επειδή δεν είχα λάβει και email επιβεβαίωσης τους πήρα εγώ τηλέφωνο το απόγευμα και μου είπαν ότι θα με καλέσουν σήμερα έως το βράδυ για ταυτοποίηση. Αμέσως μετά την ταυτοποίηση θα στείλουν το συμβόλαιο για υπογραφή. Το υπογράφω το στέλνω πίσω, κάνουν την μετάβαση σε αυτούς και μετά ανοίγω ebill για να βλέπω τα πάντα.

Δημοσ.
16 ώρες πριν, Kozanitis1 είπε

Λέω με το φτωχό ΠΕ (Πολυτεχνείου) μυαλό μου, δε θα έπρεπε να γίνει καταμέτρηση τη μέρα της ενεργοποίησης, ώστε να χρεωθεί ότι χρεωθεί με το Γ1Ν και μετά να ισχύει το online?

Δηλαδή άμα ένα μήνα κάψω 1000kWh και τους άλλους 3, 10 kWh πάει μέσος όρος;;

Έχει λογική;;

Εσύ καλά τα λες αλλά δεν έρχεται ο ΔΕΔΔΗΕ να μετρήσει εκτάκτως επειδή εσύ άλλαξες πρόγραμμα.

Αν θες μέτρηση κάνε διακοπή και νέα σύνδεση!

Δημοσ.
10 λεπτά πριν, kaktos77 είπε

Την αίτηση την έκανα προχθές αργά το βράδυ. Χθες δεν με πήρε κανένας τηλέφωνο και επειδή δεν είχα λάβει και email επιβεβαίωσης τους πήρα εγώ τηλέφωνο το απόγευμα και μου είπαν ότι θα με καλέσουν σήμερα έως το βράδυ για ταυτοποίηση. Αμέσως μετά την ταυτοποίηση θα στείλουν το συμβόλαιο για υπογραφή. Το υπογράφω το στέλνω πίσω, κάνουν την μετάβαση σε αυτούς και μετά ανοίγω ebill για να βλέπω τα πάντα.

Οποτε e-bill δεν μπορουμε να κανουμε προηγουμενως; Θελει αυτον τον κωδικο εταιρου που σου τον δινει η ΔΕΗ;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, kaktos77 είπε

Την αίτηση την έκανα προχθές αργά το βράδυ. Χθες δεν με πήρε κανένας τηλέφωνο και επειδή δεν είχα λάβει και email επιβεβαίωσης τους πήρα εγώ τηλέφωνο το απόγευμα και μου είπαν ότι θα με καλέσουν σήμερα έως το βράδυ για ταυτοποίηση. Αμέσως μετά την ταυτοποίηση θα στείλουν το συμβόλαιο για υπογραφή. Το υπογράφω το στέλνω πίσω, κάνουν την μετάβαση σε αυτούς και μετά ανοίγω ebill για να βλέπω τα πάντα.

Εγώ πήρα τηλέφωνο τώρα και μου είπε ότι δε βλέπουν την αίτηση μου... κι ότι θα έπρεπε να έχω πάρει το email επιβεβαίωσης! Μου είπε να ξανακάνω την αίτηση... την ξαναέκανα (διαφορετικός αριθμός)... πάλι δεν ήρθε email.

Nα δημιουργήσω καινούργιο ebill δε με αφήνει γιατί μόλις βάζω το ΑΦΜ λέει πως έχω ήδη ebill. Δε ξέρω τι γίνεται, θα μας βγάλουν το λάδι.

edit: Μη κάνετε 2η αίτηση. Αν δε λάβετε email επιβεβαίωσης, βάλτε τον εκπρόσωπο να αναζητήσει τον αριθμό της αίτησης σας και να αφήσει σημείωση στο αρμόδιο τμήμα εξυπηρέτησης. Αν κάνει αναζήτηση μόνο το ΑΦΜ και τον αριθμό παροχής, επιμείνετε να κάνει αναζήτηση και τον κωδικό της αίτησης μέχρι να τη βρει.

@HERTHAN

Επεξ/σία από ekrepali
  • Thanks 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...