Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 29,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    3586

  • washcloud

    1106

  • ekrepali

    1008

  • takoulou

    793

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
10 λεπτά πριν, dimostr είπε

Γιατι να ισχύει ένα τρολοαρθρο ?

εδώ δεν προλαβαίνουν να εκδώσουν τους κανονικούς λογαριασμούς έχουν χρόνο να κάνουν και κόλπα;

Δημοσ.

Πλήρωσα τους πρώτους τρεις συνεχόμενους λογαριασμούς μέχρι να πάρω χαμπάρι την πάγια εντολή και δε με χουν πετάξει, ευτυχώς ακόμα.

Φίλος πλήρωσε το λογαριασμό ΚΑΙ του πήραν με τη πάγια εντολή 700 ευρώ λογαριασμό και έχει μείνει άφραγκος για το μήνα! 

Τι γίνεται σε αυτή τη περίπτωση?

Η εξυπηρέτηση έλεγε ότι να'ναι, αν και όταν τους πετύχεις στο τηλεφωνο.

Δημοσ.
Στις 3/3/2022 στις 9:47 ΠΜ, Babitc είπε

Η αίτηση για home online συνεχίζει να έχει πρόβλημα εδώ και μια βδομάδα. 

Καταρχάς θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους όσους μας βοηθούν με τις γνώσεις τους!
Είμαι στη ΔΕΗ με Γ1Ν και ebill. Όπως και άλλοι παρατήρησαν δεν προχωρά η διαδικασία για μετατροπή σε my home on line μέσω του site.
Αναρωτιέμαι μήπως θα πρέπει πρώτα να δοθεί η πάγια εντολή μέσω ebill και μετά να ξεκινήσει η αίτηση.
Γνωρίζει κάποιος κάτι παραπάνω; 

Δημοσ.
40 λεπτά πριν, okourkoulos είπε

Πλήρωσα τους πρώτους τρεις συνεχόμενους λογαριασμούς μέχρι να πάρω χαμπάρι την πάγια εντολή και δε με χουν πετάξει, ευτυχώς ακόμα.

Φίλος πλήρωσε το λογαριασμό ΚΑΙ του πήραν με τη πάγια εντολή 700 ευρώ λογαριασμό και έχει μείνει άφραγκος για το μήνα! 

Τι γίνεται σε αυτή τη περίπτωση?

Η εξυπηρέτηση έλεγε ότι να'ναι, αν και όταν τους πετύχεις στο τηλεφωνο.

Ποιός του πήρε 700€ ?

Η ΔΕΗ ?

Δημοσ.
14 λεπτά πριν, GREGORYMO είπε

Ποιός του πήρε 700€ ?

Η ΔΕΗ ?

δεν του τα πήρε, αυτός τα έδωσε .

Είχε βάλει πάγια εντολή και παράλληλα τον πλήρωσε ξανά 

Δημοσ.
35 λεπτά πριν, paiktaras69 είπε

δεν του τα πήρε, αυτός τα έδωσε .

Είχε βάλει πάγια εντολή και παράλληλα τον πλήρωσε ξανά 

Και ποιος φταίει ?

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, GREGORYMO είπε

Και ποιος φταίει ?

ο πελάτης φταίει φυσικά. 

Τα λεφτά του πάντως δεν θα τα χάσει 

Δημοσ.

Θα συμψηφιστεί με τον επόμενο γιατί τόσο αργή που είναι η ΔΕΗ θα βγει ο μήνας μέχρι να τα δώσουν πίσω ακόμα και αν συμφωνήσουν 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Σήμερα έκανα και εγώ την αίτηση για το enter+.

Πήγα με κλεισμένο ραντεβού από το site, το οποίο το έκλεισα από την προηγούμενη το απόγευμα.

Δεν περίμενα καθόλου και έχοντας όλα τα χαρτιά τελείωσα σε ένα 20λεπτο.

 

Τέτοια τάξη, τέτοια αλφαδιά....🤣🤣🤣

Από ότι μου είπε η υπάλληλος η αίτηση στέλνεται στη ΔΕΔΗΕ, νομίζω, και αυτοί ειδοποιούν τον τωρινό πάροχο σε περίπου 3 εργάσιμες. 

Γενικά ξεκινήσαμε πολύ καλά....

Ελπίζω να έχω σύντομα τη νέα σύνδεση να γλυτώσω από καμιά ρήτρα.

Ευχαριστώ όλα τα παιδιά που με βοήθησαν και κυρίως τον @korakios για το κόπο του!

Επεξ/σία από Peugeot208
  • Like 2
Δημοσ.
3 ώρες πριν, Pink Panther είπε

Καταρχάς θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους όσους μας βοηθούν με τις γνώσεις τους!
Είμαι στη ΔΕΗ με Γ1Ν και ebill. Όπως και άλλοι παρατήρησαν δεν προχωρά η διαδικασία για μετατροπή σε my home on line μέσω του site.
Αναρωτιέμαι μήπως θα πρέπει πρώτα να δοθεί η πάγια εντολή μέσω ebill και μετά να ξεκινήσει η αίτηση.
Γνωρίζει κάποιος κάτι παραπάνω; 

Είχα το ιδιο πρόβλημα

την ιδια μέρα ενεργοποίησα και την πάγια εντολή και τον μηνιαίο λογαριασμό και μετά από 2 εργάσιμες μπήκα ξανά και επέλεξα πάλι το home Online και την επόμενη ήταν ενεργοποιημένο το πρόγραμμα. (αυτό έγινε 27/02/2022)

Screenshot 2022-03-04 165741.png

Δημοσ.
4 ώρες πριν, okourkoulos είπε

Φίλος πλήρωσε το λογαριασμό ΚΑΙ του πήραν με τη πάγια εντολή 700 ευρώ λογαριασμό και έχει μείνει άφραγκος για το μήνα! 

Τι γίνεται σε αυτή τη περίπτωση?

 

Τον δανείζεις για ένα μήνα (τουλάχιστον)(ΑΝ είναι ΤΟΣΟ φίλος). Κατά τ' άλλα, πες του να πάει σε κατάστημα μπας και βγάλει εκεί άκρη (σε κάθε περίπτωση ΘΑ καθυστερήσουν, τουλα΄χιστον μέρες, ακόμη και για να του επιστρέψουν λεφτά σε ΙΒΑΝ. Ίσως θέλει να πάει και σε συγκεκριμένο γραφείο, σε συγκεκριμένο ωράριο κλπ. Γενικά πάντως για διάφορους λόγους, το πιθανότερο είναι να του τα βάλουν ως ΠΙΣΤΩΣΗ στον επόμενο λογαριασμό και μετρητό να μην δει. Και του λες άλλη φορά να προσέχει να μην κάνει μαλακίες. ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ να βγάζει τα λεφτά από την κάρτα που είναι να εκτελεστεί η πάγια, αν τυχόν ξαναπληρώσει με κατάθεση.)

4 ώρες πριν, Pink Panther είπε

Καταρχάς θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους όσους μας βοηθούν με τις γνώσεις τους!
Είμαι στη ΔΕΗ με Γ1Ν και ebill. Όπως και άλλοι παρατήρησαν δεν προχωρά η διαδικασία για μετατροπή σε my home on line μέσω του site.
Αναρωτιέμαι μήπως θα πρέπει πρώτα να δοθεί η πάγια εντολή μέσω ebill και μετά να ξεκινήσει η αίτηση.

...η καθυστέρηση υφίσταται όταν κάνει κανείς αίτηση για αλλαγή παρόχου μέσω του econtract (ή τηελφωνικά), όχι όταν ενεργοποιείς ως ήδη πελάτης Γ1 μέσα από το ebill. Προχώρα σε ενεργοποίηση μέσω ebill λοιπόν, και να το ελεγχεις καθημερινά μέχρι να ενεργοποιηθεί απλώς (1-2-3-4 ξερωγώ μέρες : κανονικά ενεργοποιείται "άμεσα"). Κυρίως να τσεκάρεις ό,τι έχεις επιλέξει με την πάγια εντολή. Και μεταξύ μας, καλύτερα να ενεργοποιήσεις το Έντερ+.

1 ώρα πριν, Peugeot208 είπε

Από ότι μου είπε η υπάλληλος η αίτηση στέλνεται στη ΔΕΔΗΕ, νομίζω, και αυτοί ειδοποιούν τον τωρινό πάροχο σε περίπου 3 εργάσιμες. 

Η υπάλληλος σου είπε "τα τυπικά". Στη πράξη αν ο ΔΕΔΔΗΕ της περιοχής σου έχει τρεξίματα, μπορεί να πάρει και παραπάνω. Τουλάχιστον μέσω καταστήματος δεν θα κολλήσει από μεριάς ΔΕΗ (όχι τουλάχιστον όσο θα κολλούσε μέσω econtract/τηλεφώνου). Κρατάς μικρό καλάθι και περιμένεις. Αν ΠΑΡΕΙ 3 εργάσιμες, σαμπάνιες. Αν πάρει βδομάδα σύνολο, περιέ. Κι αν πάρει παραπάνω,,,βότκα :P

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μετά από αρκετά τηλεφωνήματα και ένα σχεδόν μήνα από την αρχική αίτηση του home online, ήρθε ο πρώτος λογαριασμός. Οι χρεώσεις όπως συμφωνήθηκαν χωρίς ρήτρα αναπροσαρμογής. Αυτό που μου έκανε εντύπωση είναι ότι λοιπουν οι εκπτώσεις τους κράτους και για 836 kwat ώρες η χρέωση είναι 193€. 

 

Τελικά όντως υσχυει ότι αν δεν είναι στο όνομα σου το ακίνητο δεν παίρνεις την έκπτωση; Είπα μήπως την γλυτωνα. Μια η άλλη μου ήρθε με nrg, όσο καιρό ήμουν έπαιρνα τις εκπτώσεις.

Και μια άλλη ερώτηση: με κοινωνικό τιμολόγιο παίρνεις επιπλέον έκπτωση στο home enter; Να το κάνω στο πατρικό θέλω.

Ευχαριστώ όλους για την βοήθεια.

Επεξ/σία από barimagas
Δημοσ.
5 λεπτά πριν, barimagas είπε

Μετά από αρκετά τηλεφωνήματα και ένα σχεδόν μήνα από την αρχική αίτηση του home online, ήρθε ο πρώτος λογαριασμός. Οι χρεώσεις όπως συμφωνήθηκαν χωρίς ρήτρα αναπροσαρμογής. Αυτό που μου έκανε εντύπωση είναι ότι λοιπουν οι εκπτώσεις τους κράτους και για 836 kwat ώρες η χρέωση είναι 193€. 

 

Τελικά όντως υσχυει ότι αν δεν είναι στο όνομα σου το ακίνητο δεν παίρνεις την έκπτωση; Είπα μήπως την γλυτωνα. Μια η άλλη μου ήρθε με nrg, όσο καιρό ήμουν έπαιρνα τις εκπτώσεις.

Και μια άλλη ερώτηση: με κοινωνικό τιμολόγιο παίρνεις επιπλέον έκπτωση στο home enter; Να το κάνω στο πατρικό θέλω.

Ευχαριστώ όλους για την βοήθεια.

Τα σταθερά τιμολόγια δε παίρνουν επιδότηση 

  • Like 1
  • Sad 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...