Προς το περιεχόμενο

ΔΕΗ MyHome Online/Enter + Γ1/Γ1Ν


stathisgs800

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, energy52 είπε

Σημερα απ οτι καταλαβα πηγε η ειδοποιηση στον παλιο παροχο (efaenergy) για το αιτημα αλλαγης σε ΔΕΗ αφου με πηραν τηλεφωνο για να με μεταπεισουν να μεινω σ αυτους....Φυσικα με αυτα που ζητησα, (τιμες enter χωρις παγιο) απλα με χαιρετισαν....Γνωριζουμε σε ποσες μερες γινεται η μεταφορα, μπορω να το δω καπου;ευχαριστω!

Θα περιμενεις  μερικες μερες... Συνηθως αυτο γινεται εντος 3-5 ημερων... Αφου πηγε ειδοποιηση στον παλιο παροχο σου  εισαι σε καλο δρομο.. Παρε ενα τηλεφωνο τον Δεδδηε να δεις αν εχει περασει η εντολη αλλαγης παροχου.. Και τι εγινε;;

Επεξ/σία από takoulou
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 29,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    3586

  • washcloud

    1106

  • ekrepali

    1008

  • takoulou

    793

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

16 λεπτά πριν, energy52 είπε

Γνωριζουμε σε ποσες μερες γινεται η μεταφορα,

ανάλογα τα κέφια του υπαλλήλου της ΔΕΗ και του ΔΕΔΔΗΕ και τυχών μπλέξιμο μεταξύ τους

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 λεπτά πριν, libera είπε

Καλησπέρα ,διάβασα το παρακατω και επειδή δεν το πίστεψα,το ανέβασα για επιβεβαίωση ή οχι.Έχει κανεις ανάλογη εμπειρία?

https://www.bankingnews.gr/epixeiriseis/articles/613191/i-dei-koroideyei-tous-katanalotes-me-ta-stathera-timologia-dekades-oi-kataggelies

Ουτε κι εγω το πιστευω και μαλιστα οπως το γραφει με τιποτα..προπαγανδα των παροχων ειναι, επειδη βλεπουν να φευγουν πολλοι πελατες για Δεη..Λες κι οι παροχοι δεν κανουν ακριβως αυτο εδω και καποιους μηνες...Αλλα στην τελικη και να συμβει θα χουμε γλυτωσει μπολικες ρητρες κ μετα εχει ο Θεος 

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σχετικά με την έκδοση μηνιαίου λογαριασμού στο myhome online. Oι 2 πρώτοι λογαριασμοί έχουν εκδοθεί Δεκ-Φεβ (πάει ο Γενάρης) και στο e-self metering μου γράφει για εισαγωγή ένδειξης τον Απρίλιο, οπότε οι λογαριασμοί θα πάνε Δεκ-Φεβ-Απρ. Τους έστειλα γραπτό αίτημα μου έγραψαν ότι :

"Αγαπητέ πελάτη,

Σε συνέχεια του αιτήματός σας, σας ενημερώνουμε ότι ο μηνιαίος λογαριασμός είναι ενεργοποιημένος.

Για οποιαδήποτε διευκρίνιση παραμένουμε στη διάθεσή σας.

Με εκτίμηση,
Ομάδα Εξυπηρέτησης πελατών ΔΕΗ

eBill Τηλεφωνική/Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση"

 ωστόσο θα τους απαντήσω με το παρακάτω κείμενο και παρακαλώ τους έμπειρους του thread να μου πουν τη γνώμη τους :

Καλησπέρα σας,

Σας ευχαριστώ για την απάντησή σας, ωστόσο έχω κάποιες αμφιβολίες για το αν είναι πραγματικά ενεργοποιημένος ο μηνιαίος λογαριασμός (πιθανόν να υπάρχει κάποιο λάθος συστήματος) για τους παρακάτω λόγους :

α. Στην αρχική σελίδα του e-bill στον υπολογιστή μου όντως βλέπω και εγώ κανονικά ότι είναι ενεργοποιημένος ο μηνιαίος λογαριασμός με τσεκαρισμένη επιλογή, χωρίς δυνατότητα μεταβολής. Ωστόσο το παράδοξο είναι ότι στην εφαρμογή e-bill στο κινητό μου, δείχνει ότι η έκδοση του μηνιαίου λογαριασμού δεν είναι επιλεγμένη και μπορώ να την επιλέξω (σας επισυνάπτω τη φωτογραφία 1).

β. Επίσης στην καρτέλα του ιστορικού επιλογών μου δεν  εμφανίζεται πλέον η ένδειξη "Μηνιαίος Λογαριασμός" (φωτογραφία 2), όπως φαινόταν παλαιότερα στην ίδια καρτέλα (φωτογραφία 3).

γ. Επίσης οι 2 λογαριασμοί μου, έχουν εκδοθεί με διαφορά διμήνου ήτοι 24.12.2021 και 22.02.2022 και όχι με διαφορά μήνα (δεν εκδόθηκε λογαριασμός μηνός Ιανουαρίου).

δ. Επιπρόσθετα σας γνωρίζω, ότι σύμφωνα με το e-self metering θα πρέπει να εισάγω την επόμενη ένδειξη στο σύστημα, στο χρονικό διάστημα από 15/04/2022 έως 20/04/2022 ώστε να εκδοθεί ο επόμενος μου λογαριασμός, με ημερομηνία έκδοσης προφανώς στα τέλη Απριλίου.

Έχοντας όμως σαν δεδομένο όμως ότι οι λογαριασμοί μου εκδίδονται σε μηνιαία βάση, ο επόμενος μου λογαριασμός δεν θα πρέπει να εκδοθεί περί τα τέλη μηνός Μαρτίου (~ 22-24 Μαρτίου) ; Υπολογίζω κάτι λάθος; Δεν θα έπρεπε λοιπόν η καταχώρηση του e-self metering να γίνει στο διάστημα 15/03/2022 έως 20/03/2022 ;

Επιθυμία μου είναι ο λογαριασμός μου να εκδίδεται σε μηνιαία βάση, για λόγους καλύτερου οικονομικού προγραμματισμού. Άλλωστε την έκδοση του μηνιαίου λογαριασμού, την επέλεξα κατά την αίτηση μου για σύνδεση στο δίκτυο σας, στα πλαίσια του προγράμματος Myhome Online.

Σας ευχαριστώ,

Υ.Γ. Τελικά αν ο λογαριασμός του MyHome Online εκδίδεται ανά δίμηνο, μας βγάζει αυτόματα από το πακέτο όπως είχε αναφέρει κάποιος εδώ μέσα παλαιότερα ;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, yiankap είπε

Σχετικά με την έκδοση μηνιαίου λογαριασμού στο myhome online. Oι 2 πρώτοι λογαριασμοί έχουν εκδοθεί Δεκ-Φεβ (πάει ο Γενάρης) και στο e-self metering μου γράφει για εισαγωγή ένδειξης τον Απρίλιο, οπότε οι λογαριασμοί θα πάνε Δεκ-Φεβ-Απρ. Τους έστειλα γραπτό αίτημα μου έγραψαν ότι :

"Αγαπητέ πελάτη,

Σε συνέχεια του αιτήματός σας, σας ενημερώνουμε ότι ο μηνιαίος λογαριασμός είναι ενεργοποιημένος.

Για οποιαδήποτε διευκρίνιση παραμένουμε στη διάθεσή σας.

Με εκτίμηση,
Ομάδα Εξυπηρέτησης πελατών ΔΕΗ

eBill Τηλεφωνική/Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση"

 ωστόσο θα τους απαντήσω με το παρακάτω κείμενο και παρακαλώ τους έμπειρους του thread να μου πουν τη γνώμη τους :

Καλησπέρα σας,

Σας ευχαριστώ για την απάντησή σας, ωστόσο έχω κάποιες αμφιβολίες για το αν είναι πραγματικά ενεργοποιημένος ο μηνιαίος λογαριασμός (πιθανόν να υπάρχει κάποιο λάθος συστήματος) για τους παρακάτω λόγους :

α. Στην αρχική σελίδα του e-bill στον υπολογιστή μου όντως βλέπω και εγώ κανονικά ότι είναι ενεργοποιημένος ο μηνιαίος λογαριασμός με τσεκαρισμένη επιλογή, χωρίς δυνατότητα μεταβολής. Ωστόσο το παράδοξο είναι ότι στην εφαρμογή e-bill στο κινητό μου, δείχνει ότι η έκδοση του μηνιαίου λογαριασμού δεν είναι επιλεγμένη και μπορώ να την επιλέξω (σας επισυνάπτω τη φωτογραφία 1).

β. Επίσης στην καρτέλα του ιστορικού επιλογών μου δεν  εμφανίζεται πλέον η ένδειξη "Μηνιαίος Λογαριασμός" (φωτογραφία 2), όπως φαινόταν παλαιότερα στην ίδια καρτέλα (φωτογραφία 3).

γ. Επίσης οι 2 λογαριασμοί μου, έχουν εκδοθεί με διαφορά διμήνου ήτοι 24.12.2021 και 22.02.2022 και όχι με διαφορά μήνα (δεν εκδόθηκε λογαριασμός μηνός Ιανουαρίου).

δ. Επιπρόσθετα σας γνωρίζω, ότι σύμφωνα με το e-self metering θα πρέπει να εισάγω την επόμενη ένδειξη στο σύστημα, στο χρονικό διάστημα από 15/04/2022 έως 20/04/2022 ώστε να εκδοθεί ο επόμενος μου λογαριασμός, με ημερομηνία έκδοσης προφανώς στα τέλη Απριλίου.

Έχοντας όμως σαν δεδομένο όμως ότι οι λογαριασμοί μου εκδίδονται σε μηνιαία βάση, ο επόμενος μου λογαριασμός δεν θα πρέπει να εκδοθεί περί τα τέλη μηνός Μαρτίου (~ 22-24 Μαρτίου) ; Υπολογίζω κάτι λάθος; Δεν θα έπρεπε λοιπόν η καταχώρηση του e-self metering να γίνει στο διάστημα 15/03/2022 έως 20/03/2022 ;

Επιθυμία μου είναι ο λογαριασμός μου να εκδίδεται σε μηνιαία βάση, για λόγους καλύτερου οικονομικού προγραμματισμού. Άλλωστε την έκδοση του μηνιαίου λογαριασμού, την επέλεξα κατά την αίτηση μου για σύνδεση στο δίκτυο σας, στα πλαίσια του προγράμματος Myhome Online.

Σας ευχαριστώ,

Υ.Γ. Τελικά αν ο λογαριασμός του MyHome Online εκδίδεται ανά δίμηνο, μας βγάζει αυτόματα από το πακέτο όπως είχε αναφέρει κάποιος εδώ μέσα παλαιότερα ;

Απάντηση για το ίδιο θέμα .....

Αγαπητέ πελάτη,

 

Σε συνέχεια του αιτήματός σας, σας ενημερώνουμε πως έχει προωθηθεί στο αρμόδιο τμήμα προς αποκατάσταση.

 

Για οποιαδήποτε άλλη πληροφορία ή διευκρίνιση παραμένουμε στη διάθεσή σας.........

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε εμένα οχι απλα έρχεται ανά δίμηνο, αλλά έρχεται και έντυπος ο λογαριασμός κανονικά με το ταχυδρομείο. Αλλα σε μια εποχή που το επόμενο σταθερό πρόγραμμα έχει διπλάσια τιμη και με τα κυμαινομενα στο Θεό, όσο βάζουν σωστά την τιμή της κιλοβατορας ας στέλνουν λογαριασμό και κάθε 5 μέρες και κάθε 3 μήνες αν θέλουν. Δεν το σκαλίζω μην γίνει καμία χαζομάρα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 λεπτά πριν, Manolo7 είπε

Σε εμένα οχι απλα έρχεται ανά δίμηνο, αλλά έρχεται και έντυπος ο λογαριασμός κανονικά με το ταχυδρομείο. Αλλα σε μια εποχή που το επόμενο σταθερό πρόγραμμα έχει διπλάσια τιμη και με τα κυμαινομενα στο Θεό, όσο βάζουν σωστά την τιμή της κιλοβατορας ας στέλνουν λογαριασμό και κάθε 5 μέρες και κάθε 3 μήνες αν θέλουν. Δεν το σκαλίζω μην γίνει καμία χαζομάρα. 

Πόσους λογαριασμούς έχεις πάρει έως τώρα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, yiankap είπε

Πόσους λογαριασμούς έχεις πάρει έως τώρα;

Νοέμβριο μπήκα στο πρόγραμμα, έδωσα ένδειξη και βγήκε ένας λογαριασμός τέλη Νοεμβρίου, και άλλον έναν εβγαλαν αυτοί τέλη Ιανουαρίου δήθεν εκκαθαριστικό γιατί πέρασαν για μέτρηση αλλά δεν είναι εκκαθαριστικός στη πραγματικότητα. Μπορώ να δώσω τώρα τέλος του μήνα ένδειξη αλλά δεν θα δώσω οπότε θα βγάλουν έναντι δικό τους

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

42 λεπτά πριν, dimostr είπε

Απάντηση για το ίδιο θέμα .....

Αγαπητέ πελάτη,

 

Σε συνέχεια του αιτήματός σας, σας ενημερώνουμε πως έχει προωθηθεί στο αρμόδιο τμήμα προς αποκατάσταση.

 

Για οποιαδήποτε άλλη πληροφορία ή διευκρίνιση παραμένουμε στη διάθεσή σας.........

 

Πριν πόσο καιρό προωθήθηκε και περιμένεις;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 ώρες πριν, yiankap είπε

Σχετικά με την έκδοση μηνιαίου λογαριασμού στο myhome online. Oι 2 πρώτοι λογαριασμοί έχουν εκδοθεί Δεκ-Φεβ (πάει ο Γενάρης) και στο e-self metering μου γράφει για εισαγωγή ένδειξης τον Απρίλιο, οπότε οι λογαριασμοί θα πάνε Δεκ-Φεβ-Απρ. Τους έστειλα γραπτό αίτημα μου έγραψαν ότι :

"Αγαπητέ πελάτη,

Σε συνέχεια του αιτήματός σας, σας ενημερώνουμε ότι ο μηνιαίος λογαριασμός είναι ενεργοποιημένος.

Για οποιαδήποτε διευκρίνιση παραμένουμε στη διάθεσή σας.

Με εκτίμηση,
Ομάδα Εξυπηρέτησης πελατών ΔΕΗ

eBill Τηλεφωνική/Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση"

 ωστόσο θα τους απαντήσω με το παρακάτω κείμενο και παρακαλώ τους έμπειρους του thread να μου πουν τη γνώμη τους :

Καλησπέρα σας,

Σας ευχαριστώ για την απάντησή σας, ωστόσο έχω κάποιες αμφιβολίες για το αν είναι πραγματικά ενεργοποιημένος ο μηνιαίος λογαριασμός (πιθανόν να υπάρχει κάποιο λάθος συστήματος) για τους παρακάτω λόγους :

α. Στην αρχική σελίδα του e-bill στον υπολογιστή μου όντως βλέπω και εγώ κανονικά ότι είναι ενεργοποιημένος ο μηνιαίος λογαριασμός με τσεκαρισμένη επιλογή, χωρίς δυνατότητα μεταβολής. Ωστόσο το παράδοξο είναι ότι στην εφαρμογή e-bill στο κινητό μου, δείχνει ότι η έκδοση του μηνιαίου λογαριασμού δεν είναι επιλεγμένη και μπορώ να την επιλέξω (σας επισυνάπτω τη φωτογραφία 1).

β. Επίσης στην καρτέλα του ιστορικού επιλογών μου δεν  εμφανίζεται πλέον η ένδειξη "Μηνιαίος Λογαριασμός" (φωτογραφία 2), όπως φαινόταν παλαιότερα στην ίδια καρτέλα (φωτογραφία 3).

γ. Επίσης οι 2 λογαριασμοί μου, έχουν εκδοθεί με διαφορά διμήνου ήτοι 24.12.2021 και 22.02.2022 και όχι με διαφορά μήνα (δεν εκδόθηκε λογαριασμός μηνός Ιανουαρίου).

δ. Επιπρόσθετα σας γνωρίζω, ότι σύμφωνα με το e-self metering θα πρέπει να εισάγω την επόμενη ένδειξη στο σύστημα, στο χρονικό διάστημα από 15/04/2022 έως 20/04/2022 ώστε να εκδοθεί ο επόμενος μου λογαριασμός, με ημερομηνία έκδοσης προφανώς στα τέλη Απριλίου.

Έχοντας όμως σαν δεδομένο όμως ότι οι λογαριασμοί μου εκδίδονται σε μηνιαία βάση, ο επόμενος μου λογαριασμός δεν θα πρέπει να εκδοθεί περί τα τέλη μηνός Μαρτίου (~ 22-24 Μαρτίου) ; Υπολογίζω κάτι λάθος; Δεν θα έπρεπε λοιπόν η καταχώρηση του e-self metering να γίνει στο διάστημα 15/03/2022 έως 20/03/2022 ;

Επιθυμία μου είναι ο λογαριασμός μου να εκδίδεται σε μηνιαία βάση, για λόγους καλύτερου οικονομικού προγραμματισμού. Άλλωστε την έκδοση του μηνιαίου λογαριασμού, την επέλεξα κατά την αίτηση μου για σύνδεση στο δίκτυο σας, στα πλαίσια του προγράμματος Myhome Online.

Σας ευχαριστώ,

Υ.Γ. Τελικά αν ο λογαριασμός του MyHome Online εκδίδεται ανά δίμηνο, μας βγάζει αυτόματα από το πακέτο όπως είχε αναφέρει κάποιος εδώ μέσα παλαιότερα ;

Απαντήθηκε 3-4 σελίδες πίσω, μηνιαίος εκδίδεται με μηνιαία καταχώρηση ένδειξης μετρήτι στο ebill

Επεξ/σία από x-files
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 λεπτά πριν, x-files είπε

Απαντήθηκε 3-4 σελίδες πίσω, μηνιαίος εκδίδεται με μηνιαία καταχώρηση ένδειξης μετρήτι στο ebill

Δηλαδή εμένα που μου λέει επόμενη καταχώρηση στις 20/4 το αγνοώ και κάνω  καταχώρηση στις 20/3? 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, yiankap είπε

Δηλαδή εμένα που μου λέει επόμενη καταχώρηση στις 20/4 το αγνοώ και κάνω  καταχώρηση στις 20/3? 

Όχι δεν σε αφήνει να βάλεις,υπάρχει συστημικό λάθος,πρέπει να επιμείνεις τηλεφωνικά στο τμήμα του ebill για να γίνει διόρθωση

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...