Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 ώρα πριν, stfanos είπε

Κατάλαβα με τα όσα έχω διαβάσει μέχρι στιγμής πως πρέπει να πάω σε σταθερό πρόγραμμα όταν είναι μεγάλη η κατανάλωση.

και νυχτερινό (στο άλλο θέμα)

1 ώρα πριν, stfanos είπε

Θέλω να ρωτήσω κυρίως όσους γνωρίζουν για τη κατανάλωση που έχω:

υπάρχει άλλο θέμα για αντλίες θερμότητας ,δεν έχω λινκ σίγουρα υπάρχει στο μπλα-μπλα στις πρώτες σελίδες

  • Like 1
  • Απαντ. 29,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    3586

  • washcloud

    1106

  • ekrepali

    1008

  • takoulou

    793

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
1 ώρα πριν, stfanos είπε

Καλησπέρα σε όλους.

Αργά βρήκα το συγκεκριμένο post. Ο λόγος που γράφω είναι γιατί ήρθε ο ωραίος 4μήνος λογαριασμός ΔΕΗ σε Γ1 με ρήτρα στο θεό (860€).
Κατάλαβα με τα όσα έχω διαβάσει μέχρι στιγμής πως πρέπει να πάω σε σταθερό πρόγραμμα όταν είναι μεγάλη η κατανάλωση.
Θέλω να ρωτήσω κυρίως όσους γνωρίζουν για τη κατανάλωση που έχω:
100τμ σπίτι με αντλία θερμότητας μόνιμα ανοιχτή στους 20C (23:00-18:00) και 22C(18:00-23:00) με σώματα αέρα και τα ζεστά νερά μόνιμα στους 47C.
H κατανάλωση μου ήρθε το 4μήνο (Οκτ-Ιαν) 4300kwh. Οι συσκευές όλες στο σπίτι είναι καινούργιες με χαμηλή όσο γίνεται κατανάλωση.
Είναι ο πρώτος χρόνος που δουλεύω την αντλία θερμότητας και προσπαθώ να δω τι λάθος μπορεί να κάνω.
Να καταναλώνει ρεύμα η αντλία περισσότερο επείδη έχω τα ζεστά νερά ανοιχτά μόνιμα; Ή είναι φυσιολογική η κατανάλωση;

Ευχαριστώ!

...αν αντέχεις οικονομικά, θα το αφήσεις έτσι. Ούτε ο πρώτος είσαι και σίγουρα δεν θα είσαι ο τελευταίος που αναφέρει υψηλότατες καταναλώσεις με αντλία θερμότητας. Πιθανώς να έχει σχέση και η περιοχή μαζί με την θερμομόνωση του σπιτιού (+ το αν γειτνιάζει με άλλο, αν είναι διαμέρισμα "περικυκλωμένο" ή μονοκατοικία πανταχόθεν "εκτεθειμένη") κλπκλπ. Γενικά πάντως, οι αντλίες θερμότητας αποδείχτηκαν χαρακίρι, κρίνοντας από το πού έφτασε η τιμή του ρεύματος. Ίσως όταν τις προτείνανε να ήταν "καλός" τρόπος θέρμανσης, αλλά πλέον είναι ασύμφορος. Προφανώς "δεν κάνεις κάτι λάθος" και το μόνο που μπορείς να κάνεις είναι να περιορίσεις την "πολυτέλεια" ενός μονίμως σωστά θερμαινόμενου σπιτιού, ανοίγοντάς την λιγότερες ώρες (και κλείνοντας ίσως - αν υπάρχει η δυνατότητα - τα "ζεστά νερά").

Κατά τ' άλλα, δυστυχώς δεν το είχες καταλάβει πριν τον χειμώνα και δεν πέρασες σε σταθερό πρόγραμμα, που πάνω από 1.200kWh/4μηνο θα έπρεπε να είχες πάει. Αν και τα επόμενα 4μηνα θα έχεις πάνω από 1.200kWh (ειδικά πχ λόγω κλιματιστικών το καλοκαίρι), ναι να αλλάξεις σε Enter+ άμεσα, μέσω του ebill. Kι αν τυχόν δεν έχεις νυχτερινό, άμεσα αίτηση (εκτός από την τιμή της "νυχτερινής κιλοβατώρας", γλυτώνεις ποσά από τις "Ρυθμιζόμενες Χρεώσεις" και λόγω αντλίας, οπωσδήποτε θα σε ωφελήσει).

Δημοσ.

Σημερα απ οτι καταλαβα πηγε η ειδοποιηση στον παλιο παροχο (efaenergy) για το αιτημα αλλαγης σε ΔΕΗ αφου με πηραν τηλεφωνο για να με μεταπεισουν να μεινω σ αυτους....Φυσικα με αυτα που ζητησα, (τιμες enter χωρις παγιο) απλα με χαιρετισαν....Γνωριζουμε σε ποσες μερες γινεται η μεταφορα, μπορω να το δω καπου;ευχαριστω!

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, energy52 είπε

Σημερα απ οτι καταλαβα πηγε η ειδοποιηση στον παλιο παροχο (efaenergy) για το αιτημα αλλαγης σε ΔΕΗ αφου με πηραν τηλεφωνο για να με μεταπεισουν να μεινω σ αυτους....Φυσικα με αυτα που ζητησα, (τιμες enter χωρις παγιο) απλα με χαιρετισαν....Γνωριζουμε σε ποσες μερες γινεται η μεταφορα, μπορω να το δω καπου;ευχαριστω!

Θα περιμενεις  μερικες μερες... Συνηθως αυτο γινεται εντος 3-5 ημερων... Αφου πηγε ειδοποιηση στον παλιο παροχο σου  εισαι σε καλο δρομο.. Παρε ενα τηλεφωνο τον Δεδδηε να δεις αν εχει περασει η εντολη αλλαγης παροχου.. Και τι εγινε;;

Επεξ/σία από takoulou
  • Like 1
Δημοσ.
16 λεπτά πριν, energy52 είπε

Γνωριζουμε σε ποσες μερες γινεται η μεταφορα,

ανάλογα τα κέφια του υπαλλήλου της ΔΕΗ και του ΔΕΔΔΗΕ και τυχών μπλέξιμο μεταξύ τους

  • Like 1
Δημοσ.
14 λεπτά πριν, libera είπε

Καλησπέρα ,διάβασα το παρακατω και επειδή δεν το πίστεψα,το ανέβασα για επιβεβαίωση ή οχι.Έχει κανεις ανάλογη εμπειρία?

https://www.bankingnews.gr/epixeiriseis/articles/613191/i-dei-koroideyei-tous-katanalotes-me-ta-stathera-timologia-dekades-oi-kataggelies

Ουτε κι εγω το πιστευω και μαλιστα οπως το γραφει με τιποτα..προπαγανδα των παροχων ειναι, επειδη βλεπουν να φευγουν πολλοι πελατες για Δεη..Λες κι οι παροχοι δεν κανουν ακριβως αυτο εδω και καποιους μηνες...Αλλα στην τελικη και να συμβει θα χουμε γλυτωσει μπολικες ρητρες κ μετα εχει ο Θεος 

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.

Σχετικά με την έκδοση μηνιαίου λογαριασμού στο myhome online. Oι 2 πρώτοι λογαριασμοί έχουν εκδοθεί Δεκ-Φεβ (πάει ο Γενάρης) και στο e-self metering μου γράφει για εισαγωγή ένδειξης τον Απρίλιο, οπότε οι λογαριασμοί θα πάνε Δεκ-Φεβ-Απρ. Τους έστειλα γραπτό αίτημα μου έγραψαν ότι :

"Αγαπητέ πελάτη,

Σε συνέχεια του αιτήματός σας, σας ενημερώνουμε ότι ο μηνιαίος λογαριασμός είναι ενεργοποιημένος.

Για οποιαδήποτε διευκρίνιση παραμένουμε στη διάθεσή σας.

Με εκτίμηση,
Ομάδα Εξυπηρέτησης πελατών ΔΕΗ

eBill Τηλεφωνική/Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση"

 ωστόσο θα τους απαντήσω με το παρακάτω κείμενο και παρακαλώ τους έμπειρους του thread να μου πουν τη γνώμη τους :

Καλησπέρα σας,

Σας ευχαριστώ για την απάντησή σας, ωστόσο έχω κάποιες αμφιβολίες για το αν είναι πραγματικά ενεργοποιημένος ο μηνιαίος λογαριασμός (πιθανόν να υπάρχει κάποιο λάθος συστήματος) για τους παρακάτω λόγους :

α. Στην αρχική σελίδα του e-bill στον υπολογιστή μου όντως βλέπω και εγώ κανονικά ότι είναι ενεργοποιημένος ο μηνιαίος λογαριασμός με τσεκαρισμένη επιλογή, χωρίς δυνατότητα μεταβολής. Ωστόσο το παράδοξο είναι ότι στην εφαρμογή e-bill στο κινητό μου, δείχνει ότι η έκδοση του μηνιαίου λογαριασμού δεν είναι επιλεγμένη και μπορώ να την επιλέξω (σας επισυνάπτω τη φωτογραφία 1).

β. Επίσης στην καρτέλα του ιστορικού επιλογών μου δεν  εμφανίζεται πλέον η ένδειξη "Μηνιαίος Λογαριασμός" (φωτογραφία 2), όπως φαινόταν παλαιότερα στην ίδια καρτέλα (φωτογραφία 3).

γ. Επίσης οι 2 λογαριασμοί μου, έχουν εκδοθεί με διαφορά διμήνου ήτοι 24.12.2021 και 22.02.2022 και όχι με διαφορά μήνα (δεν εκδόθηκε λογαριασμός μηνός Ιανουαρίου).

δ. Επιπρόσθετα σας γνωρίζω, ότι σύμφωνα με το e-self metering θα πρέπει να εισάγω την επόμενη ένδειξη στο σύστημα, στο χρονικό διάστημα από 15/04/2022 έως 20/04/2022 ώστε να εκδοθεί ο επόμενος μου λογαριασμός, με ημερομηνία έκδοσης προφανώς στα τέλη Απριλίου.

Έχοντας όμως σαν δεδομένο όμως ότι οι λογαριασμοί μου εκδίδονται σε μηνιαία βάση, ο επόμενος μου λογαριασμός δεν θα πρέπει να εκδοθεί περί τα τέλη μηνός Μαρτίου (~ 22-24 Μαρτίου) ; Υπολογίζω κάτι λάθος; Δεν θα έπρεπε λοιπόν η καταχώρηση του e-self metering να γίνει στο διάστημα 15/03/2022 έως 20/03/2022 ;

Επιθυμία μου είναι ο λογαριασμός μου να εκδίδεται σε μηνιαία βάση, για λόγους καλύτερου οικονομικού προγραμματισμού. Άλλωστε την έκδοση του μηνιαίου λογαριασμού, την επέλεξα κατά την αίτηση μου για σύνδεση στο δίκτυο σας, στα πλαίσια του προγράμματος Myhome Online.

Σας ευχαριστώ,

Υ.Γ. Τελικά αν ο λογαριασμός του MyHome Online εκδίδεται ανά δίμηνο, μας βγάζει αυτόματα από το πακέτο όπως είχε αναφέρει κάποιος εδώ μέσα παλαιότερα ;

Δημοσ.
10 λεπτά πριν, yiankap είπε

Σχετικά με την έκδοση μηνιαίου λογαριασμού στο myhome online. Oι 2 πρώτοι λογαριασμοί έχουν εκδοθεί Δεκ-Φεβ (πάει ο Γενάρης) και στο e-self metering μου γράφει για εισαγωγή ένδειξης τον Απρίλιο, οπότε οι λογαριασμοί θα πάνε Δεκ-Φεβ-Απρ. Τους έστειλα γραπτό αίτημα μου έγραψαν ότι :

"Αγαπητέ πελάτη,

Σε συνέχεια του αιτήματός σας, σας ενημερώνουμε ότι ο μηνιαίος λογαριασμός είναι ενεργοποιημένος.

Για οποιαδήποτε διευκρίνιση παραμένουμε στη διάθεσή σας.

Με εκτίμηση,
Ομάδα Εξυπηρέτησης πελατών ΔΕΗ

eBill Τηλεφωνική/Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση"

 ωστόσο θα τους απαντήσω με το παρακάτω κείμενο και παρακαλώ τους έμπειρους του thread να μου πουν τη γνώμη τους :

Καλησπέρα σας,

Σας ευχαριστώ για την απάντησή σας, ωστόσο έχω κάποιες αμφιβολίες για το αν είναι πραγματικά ενεργοποιημένος ο μηνιαίος λογαριασμός (πιθανόν να υπάρχει κάποιο λάθος συστήματος) για τους παρακάτω λόγους :

α. Στην αρχική σελίδα του e-bill στον υπολογιστή μου όντως βλέπω και εγώ κανονικά ότι είναι ενεργοποιημένος ο μηνιαίος λογαριασμός με τσεκαρισμένη επιλογή, χωρίς δυνατότητα μεταβολής. Ωστόσο το παράδοξο είναι ότι στην εφαρμογή e-bill στο κινητό μου, δείχνει ότι η έκδοση του μηνιαίου λογαριασμού δεν είναι επιλεγμένη και μπορώ να την επιλέξω (σας επισυνάπτω τη φωτογραφία 1).

β. Επίσης στην καρτέλα του ιστορικού επιλογών μου δεν  εμφανίζεται πλέον η ένδειξη "Μηνιαίος Λογαριασμός" (φωτογραφία 2), όπως φαινόταν παλαιότερα στην ίδια καρτέλα (φωτογραφία 3).

γ. Επίσης οι 2 λογαριασμοί μου, έχουν εκδοθεί με διαφορά διμήνου ήτοι 24.12.2021 και 22.02.2022 και όχι με διαφορά μήνα (δεν εκδόθηκε λογαριασμός μηνός Ιανουαρίου).

δ. Επιπρόσθετα σας γνωρίζω, ότι σύμφωνα με το e-self metering θα πρέπει να εισάγω την επόμενη ένδειξη στο σύστημα, στο χρονικό διάστημα από 15/04/2022 έως 20/04/2022 ώστε να εκδοθεί ο επόμενος μου λογαριασμός, με ημερομηνία έκδοσης προφανώς στα τέλη Απριλίου.

Έχοντας όμως σαν δεδομένο όμως ότι οι λογαριασμοί μου εκδίδονται σε μηνιαία βάση, ο επόμενος μου λογαριασμός δεν θα πρέπει να εκδοθεί περί τα τέλη μηνός Μαρτίου (~ 22-24 Μαρτίου) ; Υπολογίζω κάτι λάθος; Δεν θα έπρεπε λοιπόν η καταχώρηση του e-self metering να γίνει στο διάστημα 15/03/2022 έως 20/03/2022 ;

Επιθυμία μου είναι ο λογαριασμός μου να εκδίδεται σε μηνιαία βάση, για λόγους καλύτερου οικονομικού προγραμματισμού. Άλλωστε την έκδοση του μηνιαίου λογαριασμού, την επέλεξα κατά την αίτηση μου για σύνδεση στο δίκτυο σας, στα πλαίσια του προγράμματος Myhome Online.

Σας ευχαριστώ,

Υ.Γ. Τελικά αν ο λογαριασμός του MyHome Online εκδίδεται ανά δίμηνο, μας βγάζει αυτόματα από το πακέτο όπως είχε αναφέρει κάποιος εδώ μέσα παλαιότερα ;

Απάντηση για το ίδιο θέμα .....

Αγαπητέ πελάτη,

 

Σε συνέχεια του αιτήματός σας, σας ενημερώνουμε πως έχει προωθηθεί στο αρμόδιο τμήμα προς αποκατάσταση.

 

Για οποιαδήποτε άλλη πληροφορία ή διευκρίνιση παραμένουμε στη διάθεσή σας.........

 

Δημοσ.

Σε εμένα οχι απλα έρχεται ανά δίμηνο, αλλά έρχεται και έντυπος ο λογαριασμός κανονικά με το ταχυδρομείο. Αλλα σε μια εποχή που το επόμενο σταθερό πρόγραμμα έχει διπλάσια τιμη και με τα κυμαινομενα στο Θεό, όσο βάζουν σωστά την τιμή της κιλοβατορας ας στέλνουν λογαριασμό και κάθε 5 μέρες και κάθε 3 μήνες αν θέλουν. Δεν το σκαλίζω μην γίνει καμία χαζομάρα. 

Δημοσ.
13 λεπτά πριν, Manolo7 είπε

Σε εμένα οχι απλα έρχεται ανά δίμηνο, αλλά έρχεται και έντυπος ο λογαριασμός κανονικά με το ταχυδρομείο. Αλλα σε μια εποχή που το επόμενο σταθερό πρόγραμμα έχει διπλάσια τιμη και με τα κυμαινομενα στο Θεό, όσο βάζουν σωστά την τιμή της κιλοβατορας ας στέλνουν λογαριασμό και κάθε 5 μέρες και κάθε 3 μήνες αν θέλουν. Δεν το σκαλίζω μην γίνει καμία χαζομάρα. 

Πόσους λογαριασμούς έχεις πάρει έως τώρα;

Δημοσ.
10 λεπτά πριν, yiankap είπε

Πόσους λογαριασμούς έχεις πάρει έως τώρα;

Νοέμβριο μπήκα στο πρόγραμμα, έδωσα ένδειξη και βγήκε ένας λογαριασμός τέλη Νοεμβρίου, και άλλον έναν εβγαλαν αυτοί τέλη Ιανουαρίου δήθεν εκκαθαριστικό γιατί πέρασαν για μέτρηση αλλά δεν είναι εκκαθαριστικός στη πραγματικότητα. Μπορώ να δώσω τώρα τέλος του μήνα ένδειξη αλλά δεν θα δώσω οπότε θα βγάλουν έναντι δικό τους

Δημοσ.
42 λεπτά πριν, dimostr είπε

Απάντηση για το ίδιο θέμα .....

Αγαπητέ πελάτη,

 

Σε συνέχεια του αιτήματός σας, σας ενημερώνουμε πως έχει προωθηθεί στο αρμόδιο τμήμα προς αποκατάσταση.

 

Για οποιαδήποτε άλλη πληροφορία ή διευκρίνιση παραμένουμε στη διάθεσή σας.........

 

Πριν πόσο καιρό προωθήθηκε και περιμένεις;

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...