Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, darkion43 είπε

αξίζει να μείνω σε αυτούς η συμφέρει να αλλάξω?

ούτως η άλλως θα τα πάρεις στο όνομά σου , άρα δεν έχει σημασία που ήταν ο ιδιοκτήτης

4 λεπτά πριν, darkion43 είπε

Τώρα, το σπίτι που ΘΑ νοικιάσω

θα ρωτήσεις λογιστή πότε θα θεωρείται κύρια κατοικία γιατι δε θα έχεις επιδότηση

4 λεπτά πριν, darkion43 είπε

δεν έχω ΙΔΕΑ τι παροχο να επιλέξω για ρεύμα

δεν παίζει ρόλο ο πάροχος αλλά το πρόγραμμα

διάβασε αυτό

αξίζει σταθερό vs κυμαινόμενο ? (Φεβ 2022)

ότι δεν καταλαβαίνεις ρωτάς συγκεκριμένα

4 λεπτά πριν, darkion43 είπε

τι παροχο να επιλέξω για ρεύμα + αέριο

για αέριο στο άλλο θέμα , αν διαβάσεις τις τελευταίες σελίδες ένα πρόγραμμα υπάρχει

Επεξ/σία από korakios
  • Απαντ. 29,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    3586

  • washcloud

    1106

  • ekrepali

    1008

  • takoulou

    793

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
1 ώρα πριν, messinia3 είπε

https://www.enikonomia.gr/my-money/257696,oikonomou-i-stirixi-tis-kyvernisis-se-energeia-revma-kai-fysiko-a.html

Διάβασα το παραπάνω άρθρο και έχω μία ένσταση...πλέον όλοι έχουμε λάβει τους αυξημένους λογαριασμούς με τις ρήτρες αναπροσαρμογής. Για ποιο λόγο επιδοτούνται από το Γενάρη μόνο τα κυμαινόμενα τιμολόγια ρεύματος όταν μιλάμε για γενική στήριξη των νοικοκυριών ουδείς δημοσιογράφος τολμά να ρωτήσει?

Το αντίθετο. ΔΕΝ μιλάμε για γενική στήριξη διότι έτσι αποφάσισε η ΕΕ.

Αναπόφευκτα, θα υπάρξουν αδικίες.

Εσύ μιλάς για τα 0.02 στην κιλοβατώρα ενώ το μεγαλύτερο προβλήμα (και έχει λεχθεί ότι φόρουμ) είναι τα ΦΟΙΤΗΤΙΚΑ σπίτια.

Δημοσ.
Μόλις τώρα, GREGORYMO είπε

Το αντίθετο. ΔΕΝ μιλάμε για γενική στήριξη διότι έτσι αποφάσισε η ΕΕ.

Αναπόφευκτα, θα υπάρξουν αδικίες.

Εσύ μιλάς για τα 0.02 στην κιλοβατώρα ενώ το μεγαλύτερο προβλήμα (και έχει λεχθεί ότι φόρουμ) είναι τα ΦΟΙΤΗΤΙΚΑ σπίτια.

Έχω ήδη σχολιάσει προσωπικά την αδικία με τα φοιτητικά σπίτια, καθώς και τους ενοικιαστές που μετακόμισαν πέρυσι και δεν έχουν δηλώσει το σπίτι στο Ε1 τους ακόμα. 

Δημοσ.

Κάποιος που γνωρίζει μπορεί να μου πει τι ίσχυεί τελικά με την πάγια εντολή στο MyHomeOnline και την ενδεχόμενη ακύρωση του προγραμμάτος? μίλησα με 3 εκπρωσόπους στο 800 900 1000 και η 3 μου είπαν πως αν δεν γίνει ΜΙΑ πληρωμή μέσω πάγιας εντολής βγαίνω από το πρόγραμμα. Μάλιστα και η 3 δεν γνώριζαν να απαντήσουν κατευθείαν και με έβαλαν σε μεγάλη αναμονή...

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, XghosT7 είπε

μίλησα με 3 εκπροσώπους

μη δίνετε σημασία στο τι λέει ο σεκιουριτάς ,προϊστάμενος ,υπεύθυνος καθαρίστρια,  διευθυντής , υπάλληλος ,κεντρικά ,γωνίες ,γραφεία και καναπέδες

στείλε email (κατα προτίμηση 3) στο support

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
29 λεπτά πριν, korakios είπε

μη δίνετε σημασία στο τι λέει ο σεκιουριτάς ,προϊστάμενος ,υπεύθυνος καθαρίστρια,  διευθυντής , υπάλληλος ,κεντρικά ,γωνίες ,γραφεία και καναπέδες

στείλε email (κατα προτίμηση 3) στο support

31 λεπτά πριν, XghosT7 είπε

Κάποιος που γνωρίζει μπορεί να μου πει τι ίσχυεί τελικά με την πάγια εντολή στο MyHomeOnline και την ενδεχόμενη ακύρωση του προγραμμάτος? μίλησα με 3 εκπρωσόπους στο 800 900 1000 και η 3 μου είπαν πως αν δεν γίνει ΜΙΑ πληρωμή μέσω πάγιας εντολής βγαίνω από το πρόγραμμα. Μάλιστα και η 3 δεν γνώριζαν να απαντήσουν κατευθείαν και με έβαλαν σε μεγάλη αναμονή...

...να κάνεις ΟΛΑ όσα σου είπε ο αποπάνως σου (διάβαστα και ξαναδιάβαστα, τίποτα δεν είναι τυχαίο - ΞΕΡΕΙ τί λέει). Ακριβώς όμως. Τα 3 πχ μέιλ στο λέει για να έχεις ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 3 τεκμήρια. ΓΡΑΠΤΑ (σε περίπτωση που αν κάτι πάει αλλιώς, να μπορείς να τα επικαλεστείς).

...κατά τ' άλλα, στην πράξη, έχουν παιδιά ποστάρει εδώ που δεν είχαν πληρώσει ΜΙΑ φορά, και,,,δεν έγινε τίποτα. Επίσης το γενικό συμπέρασμα από ΓΡΑΠΤΕΣ επικοινωνίες που είχαν μέλη, είναι ότι στις 3 φορές είναι που θ' ακυρωθεί το πρόγραμμα (παίζει επίσης ν' ακυρωθεί αν κάνεις κατάθεση 3 συνεχόμενες και δεν αφήσεις την πάγια να κάνει την δουλειά της). ...Επειδή όμως ολίγον τουρλουμπούκι η ΔΕΗ, το ρποσωπικό ΚΑΙ τα συστήματά της, μη βασιστείς σε τίποτα από όλα αυτά : ακόμη και αν ισχύουν, μπορεί να είσαι η άτυχη εξαίρεση. Προσωπικά είμαι της ΑΙΣΘΗΣΗΣ πως με την ΜΙΑ πάντως, ΔΕΝ θα σε πετάξει.

Επεξ/σία από washcloud
Δημοσ.

Στο home online εάν στείλεις τα έγγραφα σημαίνει κ ολας ότι υπέγραψες και σύμβαση;

Εάν θέλεις να το ακυρώσεις ξέρει κανείς πως γίνεται; 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, messinia3 είπε

Έχω ήδη σχολιάσει προσωπικά την αδικία με τα φοιτητικά σπίτια, καθώς και τους ενοικιαστές που μετακόμισαν πέρυσι και δεν έχουν δηλώσει το σπίτι στο Ε1 τους ακόμα. 

Εγώ, έχω σταθερο και χάνω το 0.02.

Το θέμα είναι ότι δεν μπορεί να υπάρξει διαχωρισμός χωρίς αδικίες.

Δημοσ.
32 λεπτά πριν, GREGORYMO είπε

Εγώ, έχω σταθερο και χάνω το 0.02.

Το θέμα είναι ότι δεν μπορεί να υπάρξει διαχωρισμός χωρίς αδικίες.

Η μόνη δίκαιη λύση θα ήταν να μπει πλαφόν στην τιμή από το κράτος. Δηλαδή να έλεγε τιμή kwh για κάθε μήνα που θα είχαν όλα τα προγράμματα. Μπορεί κάποιοι από εμάς εδώ μέσα να κινηθήκαμε έξυπνα, να προλάβαμε καλά συμβόλαια, άλλα η πλειοψηφία του κόσμου έχουν στο μυαλό τους ότι όλοι οι πάροχοι έχουν πάνω κάτω τις ίδιες χρεώσεις και σε πολλές περιπτώσεις ο τρόπος χρέωσης δεν είναι κατανοητός ή συγκρίσιμος μεταξύ των εταιρειών. Έχω γείτονες ηλικιωμένους που δεν φτάνει η σύνταξη τους για ρεύμα και αέριο

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, vali είπε

Η μόνη δίκαιη λύση θα ήταν να μπει πλαφόν στην τιμή από το κράτος. Δηλαδή να έλεγε τιμή kwh για κάθε μήνα που θα είχαν όλα τα προγράμματα. Μπορεί κάποιοι από εμάς εδώ μέσα να κινηθήκαμε έξυπνα, να προλάβαμε καλά συμβόλαια, άλλα η πλειοψηφία του κόσμου έχουν στο μυαλό τους ότι όλοι οι πάροχοι έχουν πάνω κάτω τις ίδιες χρεώσεις και σε πολλές περιπτώσεις ο τρόπος χρέωσης δεν είναι κατανοητός ή συγκρίσιμος μεταξύ των εταιρειών. Έχω γείτονες ηλικιωμένους που δεν φτάνει η σύνταξη τους για ρεύμα και αέριο

Δυσκολο να μπει πλαφον.. Θα πρεπει να υπάρχει ανταγωνισμος μεταξύ των παροχών... Υπάρχει και το Χρηματιστήριο ενέργειας που αγοράζουν από εκεί.. 

Δημοσ.

Το πλαφόν θα μπει στην τελική τιμή που θα πληρώσει ο χρήστης. Δηλαδή αν π.χ. με χρεώνει εμένα ο πάροχος 13 λεπτά την κιλοβατώρα και εσένα 17 λεπτά, αν εμένα μου έδινε επιδότηση 3 λεπτά, εσύ να πάρεις 7 λεπτά, ώστε και οι δύο να πληρώσουμε το ίδιο. Σίγουρα θα μετράει και όριο στην κατανάλωση ή κάποια κοινωνικά κριτήρια και επίσης το κράτος θα ελέγχει αν είναι αυθαίρετη η τιμή που χρεώνει κάποιος πάροχος

  • Like 1
Δημοσ.
25 λεπτά πριν, vali είπε

Η μόνη δίκαιη λύση θα ήταν να μπει πλαφόν στην τιμή από το κράτος. Δηλαδή να έλεγε τιμή kwh για κάθε μήνα που θα είχαν όλα τα προγράμματα. Μπορεί κάποιοι από εμάς εδώ μέσα να κινηθήκαμε έξυπνα, να προλάβαμε καλά συμβόλαια, άλλα η πλειοψηφία του κόσμου έχουν στο μυαλό τους ότι όλοι οι πάροχοι έχουν πάνω κάτω τις ίδιες χρεώσεις και σε πολλές περιπτώσεις ο τρόπος χρέωσης δεν είναι κατανοητός ή συγκρίσιμος μεταξύ των εταιρειών. Έχω γείτονες ηλικιωμένους που δεν φτάνει η σύνταξη τους για ρεύμα και αέριο

Καλώς κακώς, δεν μπορεί να υπάρξει ρύθμιση για όλους, αλλά μόνο για τους ευάλωτους.

Αλλά, ποιοι είναι αυτοί.

11 λεπτά πριν, vali είπε

Το πλαφόν θα μπει στην τελική τιμή που θα πληρώσει ο χρήστης. Δηλαδή αν π.χ. με χρεώνει εμένα ο πάροχος 13 λεπτά την κιλοβατώρα και εσένα 17 λεπτά, αν εμένα μου έδινε επιδότηση 3 λεπτά, εσύ να πάρεις 7 λεπτά, ώστε και οι δύο να πληρώσουμε το ίδιο. Σίγουρα θα μετράει και όριο στην κατανάλωση ή κάποια κοινωνικά κριτήρια και επίσης το κράτος θα ελέγχει αν είναι αυθαίρετη η τιμή που χρεώνει κάποιος πάροχος

Καλά τα λες αλλά δεν γίνεται.

Δημοσ.

Ερώτηση:

Μολις μπήκα στο enter+ και μου είπαν ότι το πιστοποιητικό ηλεκτρολόγου έχει λήξει και χρειάζεται να καταθέσω νέο μέσα σε 6 μήνες.

Μπορώ να αξιοποιήσω την δωρεάν επίσκεψη ηλεκτρολόγου (μέχρι 100€) για να βγάλει πιστοποιητικό;

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, Swimmer21 είπε

Ερώτηση:

Μολις μπήκα στο enter+ και μου είπαν ότι το πιστοποιητικό ηλεκτρολόγου έχει λήξει και χρειάζεται να καταθέσω νέο μέσα σε 6 μήνες.

Μπορώ να αξιοποιήσω την δωρεάν επίσκεψη ηλεκτρολόγου (μέχρι 100€) για να βγάλει πιστοποιητικό;

Δε μπορείς να συνεννοηθείς με τον ηλεκτρολόγο εκ των προτέρων... δηλαδή παίρνεις στην ασφαλιστική στο τηλέφωνο που αναγράφεται στους ειδικούς όρους (Generali / Europ Assistance) και ζητάς άμεση τεχνική βοήθεια (πρέπει να τους πεις τι δήθεν βλάβη υπάρχει). Εκείνοι με τη σειρά τους επικοινωνούν με τον ηλεκτρολόγο που συνεργάζονται στη περιοχή σου και του δίνουν το τηλέφωνο σου για να έρθει σε επικοινωνία μαζί σου.

Όταν λοιπόν σε πάρει τηλέφωνο ο ηλεκτρολόγος, θα πρέπει να τον ρωτήσεις ευθέως αν γίνεται να δικαιολογήσει στην ασφαλιστική ότι δήθεν επιδιόρθωσε βλάβη, και αντ'αυτού να σου κάνει την εξυπηρέτηση να σου βγάλει ηλεκτρολογικό σχέδιο. Υπόψιν ότι ελάχιστοι ηλεκτρολόγοι βγάζουν σχέδιο ΥΔΕ... κυρίως μ'αυτά ασχολούνται ηλεκτρολόγοι μηχανικοί.

 

Δημοσ.
41 λεπτά πριν, Swimmer21 είπε

Ερώτηση:

Μολις μπήκα στο enter+ και μου είπαν ότι το πιστοποιητικό ηλεκτρολόγου έχει λήξει και χρειάζεται να καταθέσω νέο μέσα σε 6 μήνες.

Μπορώ να αξιοποιήσω την δωρεάν επίσκεψη ηλεκτρολόγου (μέχρι 100€) για να βγάλει πιστοποιητικό;

Πολυ δυσκολο να γινει αυτο... Εως απιθανο... Αλλο πραγμα ειναι το πιστοποιητικο... Και δεν μπορουν βγαλουν ολοι οι ηλεκτρολογοι...

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...