Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Έχουμε κάνει αίτηση online για δύο σπίτια.

Στο ένα οκ. Στο άλλο υπάρχει πρόβλημα λένε ότι θέλουν λογαριασμό και μετρήσεις .

Τον είχαμε βάλει online Μετά  λένε στείλτε  το λογαριασμό με email και έρχεται απάντηση αυτοματοποιημενη ότι κάτι λείπει. Έχουμε πάρει δέκα φορές τηλ και δεν λένε περιμένετε και δεν έχει γίνει τίποτα. 

Μας δουλεύουν? 

  • Απαντ. 29,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    3586

  • washcloud

    1106

  • ekrepali

    1008

  • takoulou

    793

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
9 λεπτά πριν, grinder_ είπε

Παιδιά για ελέγξτε τους λογαριασμούς σας για την "Πίστωση ΤΕΜ". Περίμενα τον εκκαθαριστικό και παρατηρώ ότι τελικά πίστωσαν μόνο μέρος της και όχι για το σύνολο των μηνών Σεπτεμβρίου Οκτωβρίου Νοέμβριου Δεκεμβρίου που δικαιούμαστε στα σταθερά. Στους προηγούμενους έναντι δεν είχα λάβει καθόλου πίστωση.
Στην εξυπηρέτηση το παίζουν τρελίτσα, μια "τα κυμαινόμενα μόνο έχουν πίστωση ΤΕΜ" μία "έχει αποδοθεί σωστά". Σε 4 σπίτια το ίδιο συμβαίνει και στα τηλέφωνα κοροϊδέουν. Πιθανών το ίδιο να κάνουν και οι άλλοι πάροχοι.

Έφαγαν εκατομμύρια κρατικού χρήματος και δεν αποδίδουν τις εκπτώσεις στους καταναλωτές.
Φανταστείτε πόσοι δεν θα το πάρουν καθόλου χαμπάρι αλλά και όσοι ασχοληθούν δεν θα το τραβήξουν αφού η εξυπηρέτηση έχει γραμμή να λέει ψέμματα. Μιλάμε για σκάνδαλο.
Έκανα καταγγελίες ΡΑΕ και ΣτΚ και βλέπουμε πως θα εξελιχθεί.

Για βάλε και κανένα λογαριασμό να δούμε τι συμβαίνει 

Δημοσ.
7 λεπτά πριν, rounsmith είπε

Ρωτάω ηλίθια ερώτηση και ζητάω προκαταβολικά συγγνώμη.

Έβαλα την πάγια εντολή πληρωμής με χρήση κάρτας που σημαίνει όταν τελειώνει ο λογαριασμός θα μου τραβάει η ΔΕΗ τα λεφτά σωστά? Δεν χρειάζεται να βάλω πάγια εντολή στο ebanking μου ή κάτι τέτοιο.

*ΣΩΣΤΑ ! (*Θα πρέπει μόνον να θυμηθείς να κάνεις την αλλαγή Κάρτας , μέσα στο e_bill , όταν Λήξει η τρέχουσα Κάρτα & έρθει το νέο Πλαστικό της Κάρτας) . π.χ. 

image.png.cac52be56216516fc5201ed51a29effc.png

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 λεπτά πριν, dimostr είπε

Για βάλε και κανένα λογαριασμό να δούμε τι συμβαίνει 

Είπα τι συμβαίνει. Πίστωσαν ΤΕΜ μόνο για την περίοδο του εκκαθαριστικού (Οκτώβριο και πέρα έως 31/12).
Η ΚΥΑ ανακοινώθηκε τέλη Νοεμβρίου αν θυμάμαι καλά.
Άρα για την προγενέστερη περίοδο Οκτώβριο με 1η Σεπτέμβρη η Πίστωση ΤΕΜ "έκανε φτερά".

Επεξ/σία από grinder_
Δημοσ.
7 λεπτά πριν, grinder_ είπε

Παιδιά για ελέγξτε τους λογαριασμούς σας για την "Πίστωση ΤΕΜ". Περίμενα τον εκκαθαριστικό και παρατηρώ ότι τελικά πίστωσαν μόνο μέρος της και όχι για το σύνολο των μηνών Σεπτεμβρίου Οκτωβρίου Νοέμβριου Δεκεμβρίου που δικαιούμαστε στα σταθερά. Στους προηγούμενους έναντι δεν είχα λάβει καθόλου πίστωση.
Στην εξυπηρέτηση το παίζουν τρελίτσα, μια "τα κυμαινόμενα μόνο έχουν πίστωση ΤΕΜ" μία "έχει αποδοθεί σωστά". Σε 4 σπίτια το ίδιο συμβαίνει και στα τηλέφωνα κοροϊδέουν. Πιθανών το ίδιο να κάνουν και οι άλλοι πάροχοι.

Έφαγαν εκατομμύρια κρατικού χρήματος και δεν αποδίδουν τις εκπτώσεις στους καταναλωτές.
Φανταστείτε πόσοι δεν θα το πάρουν καθόλου χαμπάρι αλλά και όσοι ασχοληθούν δεν θα το τραβήξουν αφού η εξυπηρέτηση έχει γραμμή να λέει ψέμματα. Μιλάμε για σκάνδαλο.
Έκανα καταγγελίες ΡΑΕ και ΣτΚ και βλέπουμε πως θα εξελιχθεί.

Watt&Volt τά ίδια ακριβώς έχω κάνει καταγγελία ΡΑΕ κ ακόμα περιμένω ΣτΚ έστειλα κ δεν ασχολείται με στείλανε ΡΑΕ. Στο τηλέφωνο τής λέω τά χρήματα από τό κράτος τά παίρνεται απάντηση ΝΑΙ κ γιατί δεν τά αποδίδετε σωστά θά τό δούμε λέι τί να δείτε εγώ πλήρωσα τής λέω δεν περισσεύουν. Τίποτα ακόμα από Σεπτέμβρη μέχρι Δεκέμβριος. Κλοπή κανονική. Αν έχετε κάποια λύση κάποιος? Ευχαριστώ

  • Like 1
Δημοσ.
7 λεπτά πριν, Witcher1st είπε

Ναι αλλα εγω εξακολουθω να πληρωνω την κιλοβατωρα στα 0,96/0,75 οπως ειπα παραπανω. Πλεον οι τιμες στο Online ειναι 0,17/0,13 απ'οτι ειδα, δλδ διπλασιες τιμες! 

Θελω να ρωτησω, εγω πχ που εχω συμβολαιο για 2 χρονια, μπορουν αν μου αλλαξουν τις τιμες;

*Θελω να ρωτησω, εγω πχ που εχω συμβολαιο για 2 χρονια, μπορουν αν μου αλλαξουν τις τιμες; => ΛΟΓΙΚΑ ΟΧΙ ... Αλλά κανείς δεν γνωρίζει το Μέλλον... Προς το παρόν είσαι μιά χαρά !! Μην κουνιέσαι !

Δημοσ.
18 λεπτά πριν, grinder_ είπε

Περίμενα τον εκκαθαριστικό και παρατηρώ ότι τελικά πίστωσαν μόνο μέρος της και όχι για το σύνολο των μηνών Σεπτεμβρίου Οκτωβρίου Νοέμβριου Δεκεμβρίου που δικαιούμαστε στα σταθερά. Στους προηγούμενους έναντι δεν είχα λάβει καθόλου πίστωση.

καταγγελία στη rae μέσω myrae

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, grinder_ είπε

Είπα τι συμβαίνει. Πίστωσαν ΤΕΜ μόνο για την περίοδο του εκκαθαριστικού (Οκτώβριο και πέρα έως 31/12).
Η ΚΥΑ ανακοινώθηκε τέλη Νοεμβρίου αν θυμάμαι καλά.
Άρα για την προγενέστερη περίοδο Οκτώβριο με 1η Σεπτέμβρη η Πίστωση ΤΕΜ "έκανε φτερά".

Σε ποια εταιρεία ?

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 λεπτά πριν, usb500ml είπε

Watt&Volt τά ίδια ακριβώς έχω κάνει καταγγελία ΡΑΕ κ ακόμα περιμένω ΣτΚ έστειλα κ δεν ασχολείται με στείλανε ΡΑΕ. Στο τηλέφωνο τής λέω τά χρήματα από τό κράτος τά παίρνεται απάντηση ΝΑΙ κ γιατί δεν τά αποδίδετε σωστά θά τό δούμε λέι τί να δείτε εγώ πλήρωσα τής λέω δεν περισσεύουν. Τίποτα ακόμα από Σεπτέμβρη μέχρι Δεκέμβριος. Κλοπή κανονική. Αν έχετε κάποια λύση κάποιος? Ευχαριστώ

Καλά υπέθεσα το ίδιο κάνουν και οι άλλοι τέτοιες βδέλλες που είναι...
Δεν πήρες καθόλου απο Σεπ; Τουλάχιστον η ΔΕΗ έδωσε μέρος της ΤΕΜ για ξεκάρφωμα.
Εγώ το είχα αφήσει για να δώ στον εκκαθαριστικό τι θα γίνει, αν και κανονικά η ΚΥΑ λέει αποδίδεται και στον ένταντι.
Καλά κάτσε να δούμε αν δεν απαντήσουν επίσημα "συγγνώμη λάθος" εγώ θα τους τρέξω. Σκόπιμα το κάνουν.

3 λεπτά πριν, dimostr είπε

Σε ποια εταιρεία ?

Στο θέμα της ΔΕΗ είμαστε. Home Online.

  

4 λεπτά πριν, korakios είπε

καταγγελία στη rae μέσω myrae

Εάν πρόσεξες το έκανα ήδη. Και όχι μόνο εκεί.😀
Το θέμα είναι να πάρει έκταση να ασχοληθούν και άλλοι.

Επεξ/σία από grinder_
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, usb500ml είπε

Αν έχετε κάποια λύση κάποιος? Ευχαριστώ

μια αναφορά στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτών , αν και η μόνη λύση προς το παρών είναι η γλάστρα ΡΑΕ (παρε τηλ , στείλε στο info αν πέρασε καιρός , το 3μηνο είναι στάνταρ , 6μηνο υπολόγισε)

6 λεπτά πριν, usb500ml είπε

ΣτΚ έστειλα κ δεν ασχολείται

τι εννοείς ? τι έστειλες ακριβώς και τι απάντησαν ακριβώς ?

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
50 λεπτά πριν, adi32 είπε

Έχουμε κάνει αίτηση online για δύο σπίτια.

Στο ένα οκ. Στο άλλο υπάρχει πρόβλημα λένε ότι θέλουν λογαριασμό και μετρήσεις .

Τον είχαμε βάλει online Μετά  λένε στείλτε  το λογαριασμό με email και έρχεται απάντηση αυτοματοποιημενη ότι κάτι λείπει. Έχουμε πάρει δέκα φορές τηλ και δεν λένε περιμένετε και δεν έχει γίνει τίποτα. 

Μας δουλεύουν?

 

Πότε έγινε η αίτηση;; Κάπου έχει κολλήσει.. Μήπως να πεταχτειτε σε κατάστημα από εκεί.. Για να δείτε και τελειώνετε πιο γρήγορα.. 

 

Επεξ/σία από takoulou
Δημοσ.

Οσοι προλαβαμε και εχουμε τις παλιες χρεωσεις στις κιλοβατωρες, λογικα δεν εχουμε καποια εκπτωση απο το μηχανισμο του κρατους, σωστα;

Οσοι πληρωνετε με τις νεες τσουχτερες τιμες, αν βαλετε και την βοηθεια του κρατους, ποσο σας βγαινει η κιλοβατωρα; 

Δημοσ.
16 λεπτά πριν, Witcher1st είπε

Οσοι προλαβαμε και εχουμε τις παλιες χρεωσεις στις κιλοβατωρες, λογικα δεν εχουμε καποια εκπτωση απο το μηχανισμο του κρατους, σωστα;

Οσοι πληρωνετε με τις νεες τσουχτερες τιμες, αν βαλετε και την βοηθεια του κρατους, ποσο σας βγαινει η κιλοβατωρα; 

αξίζει σταθερό vs κυμαινόμενο ? (Φεβ 2022)

διάβασε τις προηγούμενες 15 σελίδες

Δημοσ.
38 λεπτά πριν, korakios είπε

μια αναφορά στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτών , αν και η μόνη λύση προς το παρών είναι η γλάστρα ΡΑΕ (παρε τηλ , στείλε στο info αν πέρασε καιρός , το 3μηνο είναι στάνταρ , 6μηνο υπολόγισε)

τι εννοείς ? τι έστειλες ακριβώς και τι απάντησαν ακριβώς ?

Η διαχείριση των αναφορών/καταγγελιών από τη Γενική Διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή του Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων πραγματοποιείται σύμφωνα με σύστημα αξιολόγησης κινδύνου (risk assessment) με βάση το γενικό πλαίσιο κανόνων για τις αρμόδιες αρχές εποπτείας που προβλέπονται στον ν. 4512/2018 (Α’ 5).

 

Ειδικότερα, η Γενική Διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή έχει υιοθετήσει, δυνάμει του άρθρου 13β του ν. 2251/1994 (Α’ 191) για την προστασία των καταναλωτών και σε εφαρμογή της υπ’ αρ. 74784/20201 Υπουργικής Απόφασης (Β’ 3114), Σύστημα Διαχείρισης Αναφορών/Καταγγελιών το οποίο στηρίζεται στην αξιολόγηση των αναφορών/καταγγελιών που υποβάλλονται σε αυτήν, με ενιαία και αντικειμενικά κριτήρια προσανατολισμένα στην εκτίμηση κινδύνου με σκοπό την αμερόληπτη αξιολόγηση και προτεραιοποίησή τους.  

 

Με βάση την προτεραιοποίηση των αναφορών/καταγγελιών η Γενική Διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή, αξιολογώντας τον εκτιμώμενο κίνδυνο, προβαίνει είτε σε διοικητικό έλεγχο είτε σε αρχειοθέτησή τους.

 

Η ανωτέρω Υπουργική Απόφαση είναι διαθέσιμη στην ιστοσελίδα της Υπηρεσίας μας https://www.mindev.gov.gr/καταγγελίες-πολιτών/

 

Σε εφαρμογή των ανωτέρω, σας ενημερώνουμε ότι η υπ’ αρ. πρωτ.: ******-30/12/21 αναφορά/καταγγελία σας αρχειοθετείται. 

 

Τέλος, σας ενημερώνουμε ότι για την επίλυση των ιδιωτικών διαφορών, όπου απαιτείται η κρίση πραγματικών περιστατικών, ή για θέματα αποζημίωσης, επιστροφής αχρεωστήτως καταβληθέντων ποσών κτλ, αρμόδια είναι τα πολιτικά δικαστήρια.

 

Όσο αφορά το ζήτημά σας:

 

"Σας ενημερώνουμε ότι για ζητήματα που σχετίζονται με την ενέργεια, αρμοδιότητα με σχετικό νομικό πλαίσιο επί αυτών των ζητημάτων, έχει η Ρυθμιστική Αρχή Ενέργειας ΡΑΕ.

  • Like 1
Δημοσ.

Άρα πετάξανε όντως τη μπάλα στη ΡΑΕ . Λογικό μου ακούγεται μιας και υπερφορτώθηκε ο ΣτΚ αλλά και πέρα απο πόρισμα δε μπορούσε να κάνει κάτι .Στείλε όμως και στη Γενική Διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή (αν δεν το έχεις ήδη κάνει)

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...