Προς το περιεχόμενο

ΔΕΗ MyHome Online/Enter + Γ1/Γ1Ν


stathisgs800

Προτεινόμενες αναρτήσεις

8 λεπτά πριν, washcloud είπε

...η πλάκα είναι ότι στην αρχή μουρμούραγα ("τί μάσησε πάλι" μονολογούσα) μέχρι να καταλάβω την αξία ενός μηδενικού...😁

(....αύριο πάω για νέο πληκτολόγιο εν τω μεταξύ....just a friendly warning :mrgreen:)

82361F4C-3291-46D7-9667-B2A5DB1A16FD.jpeg.db8db1864ee379e0fa873abcbbcb7756.jpeg

όταν η εικόνα γίνεται 1000 λέξεις απ τον washcloud!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 29,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    3586

  • washcloud

    1106

  • ekrepali

    1008

  • takoulou

    793

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Καλημερα σε ολους

Εκανα αιτηση και εχει προχωρησει για το online αλλα εχουν (απο λαθος δικο τους και ενω το εχω αναφερει 2 φορες) γραψει το τελευταιο ψηφιο του αριθμου παροχης λαθος… Θα μου δημιουργησει προβλημα αυτο ;;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, ritualistic είπε

Καλημερα σε ολους

Εκανα αιτηση και εχει προχωρησει για το online αλλα εχουν (απο λαθος δικο τους και ενω το εχω αναφερει 2 φορες) γραψει το τελευταιο ψηφιο του αριθμου παροχης λαθος… Θα μου δημιουργησει προβλημα αυτο ;;

μήπως απλά αυξήθηκε κατα ένα νούμερο αν ήρθες απο άλλο πάροχο ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, ritualistic είπε

Εχει παει ενα νουμερο πισω…

κι εμενα μετα απο αλλαγη παροχου προς την ΔΕΗ απο 02  πηγε 99.ετσι γινεται με ειπαν,μεχρι να ξαναπαει στο 02,οποτε κι εσενα κατι αντιστοιχο θα εγινε

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επειδή μόνιμα παίρνω τηλέφωνα και είναι στην αναμονή για εξέταση. 

 

Έκανα αίτηση online και αλλαγή ονόματος τον Νοέμβριο με παλιό τιμοκατάλογο. 

Ενεργοποιηθηκε το ebill Γενάρη και ήρθε πρώτος έναντι με Γ1. 

 

Στα τηλ που παίρνω (όταν καταφέρω να πιάσω γραμμη) μου λένε ότι πρέπει να κάνω καινούργια αίτηση μέσω ebill  με καινούργιο τιμοκατάλογο. 

 

Τους κράζω με τρόπο ότι έκανα ην αίτηση με τον παλιό και το προωθούν σαν αίτημα. Αυτό από αρχές Φλεβάρη και ακόμα δεν έχω απάντηση. 

 

 

Καμία ιδέα τι να κάνω?  Να τα παρατήσω και να κάνω αίτηση με καινουργιο τιμοκατάλογο? 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, imr είπε

Καμία ιδέα τι να κάνω?  Να τα παρατήσω και να κάνω αίτηση με καινουργιο τιμοκατάλογο? 

είναι γνωστό θέμα , κακώς ασχολήθηκες με τηλέφωνα

κατευθείαν καταγγελία στο myrae μιας και έχασες χρόνο

o yiankap έχει γράψει ένα πολύ ωραίο κείμενο , προσάρμοσέ το αν πάρεις ότι να΄ναι απάντηση
https://www.insomnia.gr/forums/topic/745862-δεη-myhome-onlineenter/?do=findComment&comment=58981634

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

θα ηθελα παρακαλω την βοηθεια σας, δεν ειχε στειλει σωστη καταμετρηση ο δεδηε και μου βγηκε πιστωτικος λογαριασμος, εγω ομως για να μην εχω αργοτερα προβλημα με τον κοτ β, πηρα την ημερα που εκδοθηκε απο την δεη ο πιστωτικος, (2/2/22) και εδωσα στο δεδηε την σωστη μετρηση, απο τοτε περιμενω διορθωτικο απο την δεη, που ομως ενω στο συστημα τους εχουν περασει σωστα τα κιλοβατ, ο λογαριασμος δεν εκδιδεται. τωρα ομως επειδη ειμαι και στο online μεχρι αυριο πρεπει να καταχωρησω μετρηση, και δεν ξερω αν πρεπει αφου δεν εχει εκδοθει ο προηγουμενος ( σωστος λογαριασμος εκκαθαριστικος τετραμηνος) και ο δεδηε λεει οτι μπορει να τα προσθεσουν ολα μαζι και να βγω εκτος κοτ. τι να κανω να δωσω καινουργια μετρηση?

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μετα απο σχεδον 3 μηνες κυνηγι ηρθε και η απαντηση απο την ΔΕΗ...

 

ΣΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΥΜΕ ΠΩΣ Η ΔΙΟΡΘΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΙΟΝ myHome online ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΕ ΒΑΣΕΙ ΤΟΥ ΤΙΜΟΚΑΤΑΛΟΓΟΥ ΠΟΥ ΙΣΧΥΕ ΕΩΣ ΚΑΙ 2/12. ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κάτι λίγο διαδικαστικό. Προσπαθώ να κλείσω ηλεκτρονικά ραντεβού στη ΔΕΗ για να κάνω το enter- Το online λόγω καθυστερήσεων το απέρριψα. Σαν αιτιολογία ραντεβού, βάζω αλλαγή χρήσης; Οι άλλες κατηγορίες μοιάζουν άσχετες με αυτό που θέλω να κάνω

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

32 λεπτά πριν, stapd_21 είπε

Κάτι λίγο διαδικαστικό. Προσπαθώ να κλείσω ηλεκτρονικά ραντεβού στη ΔΕΗ για να κάνω το enter- Το online λόγω καθυστερήσεων το απέρριψα. Σαν αιτιολογία ραντεβού, βάζω αλλαγή χρήσης; Οι άλλες κατηγορίες μοιάζουν άσχετες με αυτό που θέλω να κάνω

Δεν ξερω γιατι πιστευεις οτι εχει καθυστερησεις το home online.

21/1/2022 εκανα αιτηση σε καταστημα δεη για αλλαγη παροχου

24/1/2022 πηγα δεη στο γ1 αναγκαστικα

1/2/2022 ειμαι στο online

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, smiriela είπε

θα ηθελα παρακαλω την βοηθεια σας, δεν ειχε στειλει σωστη καταμετρηση ο δεδηε και μου βγηκε πιστωτικος λογαριασμος, εγω ομως για να μην εχω αργοτερα προβλημα με τον κοτ β, πηρα την ημερα που εκδοθηκε απο την δεη ο πιστωτικος, (2/2/22) και εδωσα στο δεδηε την σωστη μετρηση, απο τοτε περιμενω διορθωτικο απο την δεη, που ομως ενω στο συστημα τους εχουν περασει σωστα τα κιλοβατ, ο λογαριασμος δεν εκδιδεται. τωρα ομως επειδη ειμαι και στο online μεχρι αυριο πρεπει να καταχωρησω μετρηση, και δεν ξερω αν πρεπει αφου δεν εχει εκδοθει ο προηγουμενος ( σωστος λογαριασμος εκκαθαριστικος τετραμηνος) και ο δεδηε λεει οτι μπορει να τα προσθεσουν ολα μαζι και να βγω εκτος κοτ. τι να κανω να δωσω καινουργια μετρηση?

 

Να περιμενεις να περασει ο Δεδδηε για να ληφθεί η ένδειξη.. Έχει γίνει η καταμέτρηση για την αλλαγή που ζήτησες... 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...