Προς το περιεχόμενο

ΔΕΗ MyHome Online/Enter + Γ1/Γ1Ν


stathisgs800

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 ώρα πριν, teot είπε

αλλά επειδή έχω ταλαιπωρηθεί πάνω από ένα μήνα

Λογικά είναι αυτό που είπες (δεν θυμάμαι άλλον να ποστάρει παρόμοια ειδοποίηση) - ενημέρωση ότι δώσανε εντολή σε ΔΕΔΔΗΕ,,,,,,αλλά δεν είχες πάρει χαμπάρι από το thread ότι το ρημάδι το econtract δεν είναι ό,τι πιο αξιόπιστο (από αποψης πιθανής καθυστέρησης) σαν διαδικασία; Επίσης λογικά, ό,τι καθυστέρηση λόγω econtract ήταν να φας, την έφαγες, και από εδώ και πέρα (σειρά του ΔΕΔΔΗΕ να κάνει καταμέτρηση) ίσως είσαι πιο τυχερός και γίνουν πιο γρήγορα τα πράγματα,,,,,εκτός ξερωγώ κι αν μέχρι να γίνει η ενεργοποίηση του προγράμματος που αιτήθηκες θα γίνονται διαδικασίες "υπό την σκέπη του econtract" (τραβηγμένο σενάριο,,,,αλλά δεν είμαστε και μέσα στις υπηρεσίες για να ξέρουμε πώς ακριβώς τα διαχειρίζονται ολ' αυτά). Αν τους πάρεις Δευτέρα θα έλεγα να τους ρωτήσεις ακριβώς αυτό (αν παίζει ακόμη ρόλο "το econtract" και η καθυστερημένη διαδικασία του), για το πώς θα πάει από 'δω και πέρα και αν τυχόν προτείνουν να πας σε κατάστημα να υπογράψεις ακυρώνοντας την άλλη διαδικασία. Παίζει φυσικά αυτός που θα σου απαντήσει να μην ξέρει Χριστό...

Τεσπα καλά (γρήγορα) ξεμπερδέματα σου εύχομαι, κι ελπίζω τουλάχιστον να έχεις κατά νου ότι το Ονλάιν ΔΕΝ θα ενεργοποιηθεί "από μόνο του", κι όταν δεις την παροχή στο ebill που θα έχεις φτιάξει να ενεργοποιήσεις μόνος τα σχετικά προαπαιτούμενα του προγράμματος (κάρτα για πάγια εντολή εξόφλησης, μηνιαίος ηλεκτρονικός λογαριασμός) για να μην καταλήξεις μετά απ' όλα αυτά στο Γ1...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 29,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    3586

  • washcloud

    1106

  • ekrepali

    1008

  • takoulou

    793

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

6 ώρες πριν, teot είπε

Την Δευτέρα που λειτουργεί η εξυπηρέτηση πελατών θα επικοινωνήσω.... δυστυχώς το sms ήρθε αργά το απόγευμα  και δεν μπορούσα εκείνη την στιγμή να επικοινωνήσω.... αλλά επειδή έχω ταλαιπωρηθεί πάνω από ένα μήνα...  ρωτάω για κάποιον που έχει πάρει αντίστοιχο μήνυμα.

 

Καλημέρα... Για δοκίμασε να πάρεις τηλέφωνο και σήμερα... Μπορεί να λειτουργεί το τηλεφωνικό κέντρο... Δωρεάν είναι.. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, washcloud είπε

ότι το Ονλάιν ΔΕΝ θα ενεργοποιηθεί "από μόνο του", κι όταν δεις την παροχή στο ebill που θα έχεις φτιάξει να ενεργοποιήσεις μόνος τα σχετικά προαπαιτούμενα του προγράμματος (κάρτα για πάγια εντολή εξόφλησης, μηνιαίος ηλεκτρονικός λογαριασμός) για να μην καταλήξεις μετά απ' όλα αυτά στο Γ1...

Και αυτό δεν νομίζω ότι είναι στάνταρ.

Στη δική μου περίπτωση το online ενεργοποιήθηκε μόνο του. Επιλεγμένο το online και ο μηνιαίος λογαριασμός και μάλιστα χωρίς να έχω δυνατότητα να τα αφαιρέσω ( είναι με γκρι σκίαση). Εξαιρουμένης της κάρτας όπου παρόλο που την είχα βάλει ηλεκτρονικά στο econtract, για κάποιον λόγο δεν υπήρχε και έπρεπε να τη βάλω χειροκίνητα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
26 λεπτά πριν, liakjim είπε

Επιλεγμένο το online και ο μηνιαίος λογαριασμός και μάλιστα χωρίς να έχω δυνατότητα να τα αφαιρέσω ( είναι με γκρι σκίαση).

Σου ερχεται όμως μηνιαίος κανονικά? γιατί και μένα έτσι είναι αλλά μηνιαίος δεν ήρθε 

45 λεπτά πριν, takoulou είπε

Καλημέρα... Για δοκίμασε να πάρεις τηλέφωνο και σήμερα... Μπορεί να λειτουργεί το τηλεφωνικό κέντρο... Δωρεάν είναι.. 

Δευτέρα με Παρασκευή λειτουργεί 

Επεξ/σία από dimostr
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, dimostr είπε

Σου ερχεται όμως μηνιαίος κανονικά? γιατί και μένα έτσι είναι αλλά μηνιαίος δεν ήρθε 

Δευτέρα με Παρασκευή λειτουργεί 

Όχι, ακόμη δεν έχω λάβει κανέναν λογαριασμό αν και υπάρχει ένα μπέρδεμα με εμένα : η ΔΕΔΔΗΕ έδωσε μετρήσεις ημέρας και νύχτας αλλά στο e-bill φάνηκαν μόνο της ημέρας. Όταν λοιπόν έφτασε η ημερομηνία για self metering, με άφηνε να βάλω μόνο ημέρας. Δεν έδωσα αλλά έστειλα email όπου περιέγραψα το πρόβλημα. Μου απάντησαν με email ότι έχει γίνει λάθος εκ μέρους τους και ότι θα το φτιάξουν και ότι για αυτό δεν έχω λάβει λογαριασμό. Αυτη η ιστορία κρατάει από τέλη Δεκεμβρίου. Έχω στείλει δεύτερο email που ρωτάω εξελίξεις πριν μια εβδομάδα. Ακόμα τίποτα. Μπαχαλο η ΔΕΗ. Το περίμενα ότι θα ήταν χάλια αλλά όχι τόσο. Από ότι φαίνεται δεν μπορούν να διαχειριστούν τον όγκο της πελατείας τους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, liakjim είπε

Όχι, ακόμη δεν έχω λάβει κανέναν λογαριασμό αν και υπάρχει ένα μπέρδεμα με εμένα : η ΔΕΔΔΗΕ έδωσε μετρήσεις ημέρας και νύχτας αλλά στο e-bill φάνηκαν μόνο της ημέρας. Όταν λοιπόν έφτασε η ημερομηνία για self metering, με άφηνε να βάλω μόνο ημέρας. Δεν έδωσα αλλά έστειλα email όπου περιέγραψα το πρόβλημα. Μου απάντησαν με email ότι έχει γίνει λάθος εκ μέρους τους και ότι θα το φτιάξουν και ότι για αυτό δεν έχω λάβει λογαριασμό. Αυτη η ιστορία κρατάει από τέλη Δεκεμβρίου. Έχω στείλει δεύτερο email που ρωτάω εξελίξεις πριν μια εβδομάδα. Ακόμα τίποτα. Μπαχαλο η ΔΕΗ. Το περίμενα ότι θα ήταν χάλια αλλά όχι τόσο. Από ότι φαίνεται δεν μπορούν να διαχειριστούν τον όγκο της πελατείας τους.

Εγώ ενταξει και μετρήσεις βάζω και ημερήσιες και νυχτερινές και δυο λογαριασμούς έχω πάρει , το μόνο θέμα είναι ότι δεν έρχεται μηνιαίος 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλημέρα σας,

στο σπίτι μας, με 4μελη οικογένεια, έχουμε το ΔΕΗ myHome Online και είμαστε πολύ ευχαριστημένοι.

Ο γιος μου είναι φοιτητής στην Αθήνα, νοικιάζει μόνος του ένα σπίτι με 50τμ. Καίει κατά μέσο όρο 100 kWh ανά μήνα. Αυτή τη στιγμή έχει το Γ1 της ΔΕΗ. Η κατανάλωση είναι μικρή (100 kWh τον μήνα όπως σας είπα). Αξίζει να πάει σε κάποιο πρόγραμμα και αυτός (Online ή Enter), ή σε άλλο πάροχο; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 10/2/2022 στις 4:29 ΜΜ, epir21 είπε

Από την εξυπηρέτηση πελατών του ΔΕΔΔΗΕ μου είπαν οτι αυτός ο μετρητής στέλνει μόνος του τις μετρήσεις και ότι δεν θα ξαναπεράσει ο ΔΕΔΔΗΕ για την παροχή μου. Μπορεί και να κατάλαβα λάθος, αλλά είμαι 99% σίγουρος οτι αυτό μου είπαν.

Μετά με πήραν από τον ΔΕΔΔΗΕ Πάτρας αλλά δεν ήξεραν να βοηθήσουν και θα μιλήσω και αύριο με μία υπάλληλο η οποία έλειπε σήμερα και μου είπαν οτι αυτή χειρίζεται τα θέματα με τις μετρήσεις των νέων μετρητών.

Καλημέρα... Τελικά τι έγινε με το θέμα σου;;  Στέλνει τελικά μετρήσεις η παροχη σου;; Πήρες τηλέφωνο να μάθεις;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
21 ώρες πριν, korakios είπε

 

άρα λύθηκε το μυστήριο , ξεπεράστηκε το όριο (έστω και έναντι) και δεν μπήκε

θα μπει στον εκκαθαριστικό (αν δεν το ξεπέρασαν)

Το είχα δει παλιά το θέμα της εφαρμογής ή μη του ΚΟΤ, που ο υπολογισμός του ΚΟΤ ήταν με άλλο τρόπο. Τότε (2013) πράγματι η εγκύκλιος έλεγε ότι δεν εφαρμόζεται η έκπτωση του ΚΟΤ όταν ξεπερνιέται  το 4μηνιαίο όριο.

Όμως με την τελευταία αλλαγή (2018) που έγινε η εγκύκλιος δεν διευκρινίζεται ότι δεν εφαρμόζεται το ΚΟΤ αν ξεπεραστεί το όριο της 4μηνιαιας κατανάλωσης.

Έτσι όπως το καταλάβαινα εγώ, έλεγε ότι εφαρμόζεται μέχρι το όριο του ΚΟΤ και στις υπόλοιπες kwh δεν ισχύει η έκπτωση.

Το έχεις δει κάπου πιο αναλυτικά αυτό το θέμα της εφαρμογής ή μη του ΚΟΤ;

 

Εδώ έχει τις διευκρινίσεις (θέμα 5) ......

https://www.gov.gr/el/sdg/consumer-rights/connection-to-utilities/electricity/social-residential-tariff

Ίσως να μην είναι όπως ακριβώς τα λέω..

Επεξ/σία από g_dinos
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, washcloud είπε

...χωρίς να πειραχτεί κανείς από τους τρεις, δεν νομίζετε ότι είναι καλύτερο σε πρώτη φάση να επικοινωνήσετε με την ΔΕΗ να δείτε τί ακριβώς θα σας πουν; Ένα παραπάνω που όλοι σας μας παρουσιάζετε "λειψά δεδομένα", που πρέπει να ρωτάμε λεπτομέρειες για να καταλάβουμε τί μπορεί να παίχτηκε. Και ΟΚ, όποιος θελήσει ν' ασχοληθεί παραπάνω θέμα δικό του, αλλά το θέμα είναι να μην υποκαθιστάμε την εξυπηρέτηση πελατών - εκτός φυσικά κι αν δεν βγάλετε συμπέρασμα με αυτούς. Αλλά μια πρώτη επαφή, κάνετέ την (εκτός πια κι αν κάποιος ή όλοι έχετε άλλα τρεξίματα μέχρι αργά,,,αλλά και πάλι, έστω ένα mail μπορείτε να στείλετε)...Κι αν οι απαντήσεις που θα πάρετε ΔΕΝ σας καλύπτουν, ε τότε φυσικά εδώ θα είμαστε...(αλλά νομίζω πως και οι οι τρεις, πιθανότατα θα πάρετε απαντήσεις από ΔΕΗ που θα σας καλύψουν).

Ξαναλέω, χωρίς να παρεξηγηθεί κανείς, και δεν το παίζω τίποτα (ένας από εσάς είμαι κι εγώ άλλωστε) - απλά με το που διάβασα και τα τρία μηνύματα αυτά ακριβώς που είπα, σκέφτηκα...Ότι δηλαδή καλό είναι το thread να είναι το απάγγειο όσων δεν βρίσκουν δια της "κανονικής οδού", απαντήσεις...

Καμία παρεξήγηση. Εγώ όλο λέω να πάρω αλλά λόγω καθημερινότητας ξεχνιέμαι και βλέποντας το thread μου βγήκε αυθόρμητα. Τη Δευτέρα θα πάρω και θα επανέλθω με αποτελέσματα και απαντήσεις (ελπίζω).

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

καλημερα.να ενημερωσω και εγω με τη σειρα μου οτι εκδοθηκε λογαριασμος με το νεο Online και κοινωνικο τιμολογιο.

μια ερωτηση.

στις χρεωσεις η εκπτωση ΚΟΤ που εμφανιζει ειναι η κρατικη επιδοτηση για οσο ημουν στο Γ1Ν;

 

Στιγμιότυπο οθόνης (2).png

Στιγμιότυπο οθόνης (3).png

Επεξ/σία από astrea966
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, g_dinos είπε

Το έχεις δει κάπου πιο αναλυτικά αυτό το θέμα της εφαρμογής ή μη του ΚΟΤ;

https://deddie.gr/el/upiresies/eidika-timologia/koinwniko-oikiako-timologio/timologisi/

συνέχεια εκεί αν έχεις απορίες

https://www.insomnia.gr/forums/topic/598241-κοινωνικό-τιμολόγιο-ηλεκτρικού-ρεύματος/page/123/#comments

1 ώρα πριν, astrea966 είπε

στις χρεωσεις η εκπτωση ΚΟΤ που εμφανιζει ειναι η κρατικη επιδοτηση για οσο ημουν στο Γ1Ν;

όχι είναι η έκπτωση ΚΟΤ
 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
21 ώρες πριν, washcloud είπε

...για να δεις πόσα θα είχες γλυτώσει θα πρέπει να υπολογίσεις χρεώσεις Έντερ ή Ονλάιν με την δική τους τιμολόγηση και τέλος να συγκρινεις με Γ1. Δεν έχει όμως νόημα αυτό γιατί μιλάμε για παλιότερες χρονικές περιόδους με διαφορετικές διατιμήσεις (κι επιδοτήσεις) στα σταθερά και άλλες προϋποθέσεις όπως πχ έγκαιρη εξόφληση. Σε κάθε πρίπτωση (για να το πω αλλιώς), ΔΕΝ θα είχες γλυτώσει "110" αν είχες μπει μετά τις 3/12/21, διότι ναι μεν βγαίνει φθηνότερα από τις χρεώσεις με μεγάλη κατανάλωση σε ρητροπρόγραμμα, αλλά δεν παύει να είναι η κιλοβατώρα του υψηλότερη από του Γ1. Χοντρικά θα είχες κερδίσει το μεγαλύτερο μέρος - αλλάν βέβαια αν είχες μπει πριν τις 3/12 θα είχες κερδίσει ακόμα περισσότερα.

Ευχαριστω για την απαντηση. Aν ημουν στο Εντερ ή στο Ονλαιν δε θα ειχα  ουτε ρητρα αναπροσαρμογης ουτε τις αναλογες εκπτωσεις, σωστα? αρα θα ημουν -110ε.

Ωστοσο οι χρεωσεις κιλοβατωρας σε αυτα ειναι 0,17-0,18ε οι ημερησιες και 0,13ε οι νυχτερινες. Η κανονικη χρεωση ειναι 0,11 και 0,07 αντιστοιχως. Οπότε στις κιλοβατωρες που εκαψα η προσθετη διαφορά ειναι 0,06x1905=114ε.

Αρα περα τις, αποτρεπτικες για μενα προυποθεσεις οπως η υποχρεωση για ebill και παγια πληρωμη μεσω καρτας, αποδεικνυονται και οικονομικα ασυμφορα.

Επεξ/σία από rus
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...