Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 ώρες πριν, Jake07 είπε

Καλημέρα παιδιά, επειδή από τα λίγα που διάβασα εδώ το έχετε κάνει επιστήμη θα ήθελα τη γνώμη σας. για εμένα που θέλω να γυρίσω δεη ποιο πρόγραμμα πρέπει να ζητήσω? Η κατανάλωση μου είναι περίπου 400 ημέρα, 70 νύχτα. Χτες είχα καταλήξει στο enter. Τώρα βλέπω το online ότι έχει και φθηνότερη kwh και φθηνότερο πάγιο, και 30€ καλωσορισματος. Κάτι δε καταλαβαίνω ή συμφέρει τελικά το online. 

Οι διαφορές τους είναι μικρές στην ουσία (δεν εξηγείς βέβαια αν μιλάς για καταναλώσεις μήνα ή 4μηνου - αν το 2ο, τότε πες πώς δεν υπάρχουν διαφορές). Πιο πολύ νόημα έχει τί από τα δύο σου "ταιριάζει" (σύγκρινε τις παροχές/πρϋποθέσεις και των δυο). Κι αν είσαι από άλλο πάροχο, μάλλον καλύτερα Έντερ σε κατάστημα, καθώς γίνεται έτσι πιο γρήγορα η μετάβαση.

Κατά τ' άλλα το Έντερ έχει συνολικά 7% επιλέον έκπτωση (με συνέπεια και πάγια εντολή) και πρέπει να το αντιπαραβάλλεις με το εφ' άπαξ 30άρι και την -0,01 έκπτωση επί της κιλοβατώρας του Ονλάιν.

7 ώρες πριν, rus είπε

Ελαβα κι εγω τον Εκκαθαριστικο του τελευταιου 4μηνου. Ρητρα 372ε και εκπτωση 262ε. Δηλαδη αν ειχα γραφτει στο εναλλακτικο προγραμμα θα ειχα γλυτωσει αυτα τα 110ε?

(στο προηγ. 4μηνο ηταν ρητρα 106, εκπτωση 55)

image.png

...για να δεις πόσα θα είχες γλυτώσει θα πρέπει να υπολογίσεις χρεώσεις Έντερ ή Ονλάιν με την δική τους τιμολόγηση και τέλος να συγκρινεις με Γ1. Δεν έχει όμως νόημα αυτό γιατί μιλάμε για παλιότερες χρονικές περιόδους με διαφορετικές διατιμήσεις (κι επιδοτήσεις) στα σταθερά και άλλες προϋποθέσεις όπως πχ έγκαιρη εξόφληση. Σε κάθε πρίπτωση (για να το πω αλλιώς), ΔΕΝ θα είχες γλυτώσει "110" αν είχες μπει μετά τις 3/12/21, διότι ναι μεν βγαίνει φθηνότερα από τις χρεώσεις με μεγάλη κατανάλωση σε ρητροπρόγραμμα, αλλά δεν παύει να είναι η κιλοβατώρα του υψηλότερη από του Γ1. Χοντρικά θα είχες κερδίσει το μεγαλύτερο μέρος - αλλάν βέβαια αν είχες μπει πριν τις 3/12 θα είχες κερδίσει ακόμα περισσότερα.

6 ώρες πριν, Jake07 είπε

Ρε παιδιά μπερδεύτηκα. Στη ΔΕΗ μου είπαν ότι δεν υπάρχει ρητρα αναπροσαρμογης. Τελικά τι ισχύει? 

Δεν είναι θέμα παρόχων, είναι θέμα προγραμμάτων. Όλοι έχουν και ρητροπρογράμματα (=κυμαινόμενης διατίμησης) και σταθερής τιμής.

5 ώρες πριν, Jake07 είπε

Ωραίος, ελπίζω να είναι καλύτερου επιπέδου γιατί αυτές... Δε μπορώ να το πω κόσμια, θα μπαναριστω.. 

...ε όχι και να απαντήσεις μη κόσμια, επειδή "σου κούνησε το δάχτυλο" όμως...

 

4 ώρες πριν, Jake07 είπε

Υπάρχει πάντα και ο σωστός τρόπος να το πεις αυτό, όπως ο δικός σου.. Και όχι να απαντάς σε κάποιον που δε ξέρεις σα να είναι γνωστός σου. Thanks! 

...κι εσύ όμως σίγουρα θα ξέρεις ότι από τότε που υπάρχουν τα φόρουμ "βοήθειας", μέχρι και στους κανονισμούς λειτουργίας αναφέρουν διακριτά "πρώτα να ψάχνετε μήπως αυτό που ρωτήσατε έχει απαντηθεί". Κι από 'κει και πέρα, είναι και λογικό πρώτα να τσεκάρεις, καθώς τα thread είναι "βάσεις πληροφοριών". Πόσο μάλλον όταν οι απορίες σου ήταν τύπου "ανοίγω μια πόρτα τάξης λυκείου και ρωτάω αν γνωρίζει κανείς πιο γράμμα έρχεται μετά το σίγμα στο αλφάβητο"...Μην ξεχνάς δε πως δεν είμαστε επαγγελματίες σε κάποια υπηρεσία (και ισχύει για όλα τα thread όλων των topic όλων των forum) για να απαντάμε αγγόγυστα σε ό,τι του έρθει του καθένα να ρωτήσει...Άρα αν από εμάς "θέλει προσοχή στον τρόπο", θέλει κι από μεριάς σου κάποια διαφορετική προσέγγιση, γιατί αλλιώς κι εμείς νιώθουμε από κάποιους να φέρονται "λες και είμαστε υπηρέτες κάποιων καλομαθημένων τεμπέληδων"...

Προς γνώση και συμμόρφωση λοιπόν "σου την είπε" o korakios, και για εσένα και για όσους άλλους "καινούριους" τυχόν δουν την απάντησή του. Και όσο κι αν σε πείραξε, δικαίως μπορεί, πάρε κι εσύ το μάθημα : από εδώ και πέρα, κάνε πρώτα μια υποτυπώδη έστω αναζήτηση...Εγώ πχ πριν ρωτήσω εδώ "έχει η ΔΕΗ ρήτρα αναπροσαρμογής", πρώτα ένα γκουγκλάρισμα θα το έκανα και φυσικά θα έβρισκα αποτελέσματα που κατευθύνουν μέχρι ΚΑΙ εδώ...Και θα το έκανα, ξέρεις, όχι για να μην μου την πούνε αν ρώταγα κατευθείαν, αλλά σκεπτόμενος ότι πιθανώς θα έχουν κάνει ένα κεφάλι καζάνι στα διάφορα fora, με το ζήτημα...

Τέλος ο συγκεκριμένος είναι το άτομο με την μεγαλύτερη/ουσιαστικότερη συνεισφορά εδώ μέσα. Και "ποιοτικά" και από άποψη χρόνου ενασχόλησης (από παλιά και καθημερινά). Έχει γλυτώσει κόσμο από λεφτά που ΘΑ χάνανε, αλλά και από όσα είχαν ήδη πληρώσει και λάβανε επιστροφές...Δεν στο λέω αυτό για να σκεφτείς "ε και; Το ότι έχει βοηθήσει και είναι ο καλύτερος, σημαίνει ότι μπορεί να φέρεται κάπως;", διότι ήδη σου είπα, ΔΕΝ σου είπε κάτι άσχημο : σου κούνησε "απλώς" το δάχτυλο, για κάτι που όφειλες να θεωρείς αυτονόητο - δηλαδή την εκ των προτέρων αναζήτηση/μελέτη...Είναι λίγο "tough love" η φάση του, αλλά μεταξύ μας, καλά κάνει, γιατί δεν είσαι ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ο μόνος που "βλέπει φως, μπαίνει, κι αρχίζει τις βασικές ερωτήσεις", χωρίς (όπως σωστά σου είπε) να έχεις διαβάσει ΟΥΤΕ την τελευταία σελίδα...

Φιλικά τα παραπάνω, και το εννοώ. Βάλε λίγο νερό κι εσύ στο κρασί του "θυμού" σου, σε καταλαβαίνω που πειράχτηκες, αλλά ξεπέρνα το να πάμε παρακάτω, και να πάρεις χρησιμότατες πληροφορίες περί ρεύματος και παρόχων. Άλλωστε πάνω-κάτω γι' αυτό είμαστε εδώ, για βοήθεια, και ας πούμε "μια παρέα", που ο καθένας έχει την δικιά του "πετριά" : ο korakios ας πούμε είναι (κατά περίπτωση) "αυστηρός", εσύ δεν χρησιμοποιείς την αναζήτηση :P, κι εγώ γράφω σεντόνια...:-D Αλλά λίγο ο ένας - λίγο ο άλλος, βελτιωνόμαστε και τα βρίσκουμε...

Κατά τ' άλλα, καλώς ήρθες (μετά την ψυχρολουσία 😜)

1 ώρα πριν, KaRouLi είπε

πιάνει περίοδο και πριν την ενεργοποίηση του myHome Online (που το ενεργοποίησα 4 ή 5 /11)

  Απόκρυψη περιεχομένων

 

 και πρόσθεσε και την ρήτρα που λογικά αναλογεί στο διάστημα 6/10 μέχρι και την ενεργοποίηση του myhome Online.

...μόνος σου τα είπες :-)

Επεξ/σία από washcloud
  • Like 2
  • Απαντ. 29,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    3586

  • washcloud

    1106

  • ekrepali

    1008

  • takoulou

    793

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
Στις 4/2/2022 στις 10:40 ΠΜ, Geoponer είπε

Λοιπόν, φαίνεται ότι αυτή η περίοδος είναι περίοδος διορθώσεων για όλους όσους είχαν μπει λανθασμένα στο Γ1Ν και όχι στο Online / Enter.

Βγήκε νέος (3ος) έναντι λογαριασμός για το διάστημα 30/11/2021-20/1/2022 ο οποίος διορθώνει (??) τους προηγούμενους, αφού:

  1. Αναφέρει ως πρόγραμμα το Home Online, με ημερομηνία λήξης 29/11/2023 και σωστές χρεώσεις του παλαιού, ορθόδοξου Online.
  2. Πιστώνει μια διαφορά περίπου €93 με την αιτιολογία Διόρθωση 30/11/2021-20/1/2022 (όντως 30/11 ενεργοποιήθηκε το Home Online)
  3. Πιστώνει τα €30 έκπτωση του Home Online
  4. Οι ενδείξεις μετρητή είναι οι ίδιες με του 2ου λογαριασμού

Το πρόβλημα είναι ότι ο 1ος λάθος λογαριασμός (€53) έχει ήδη εξοφληθεί (λογικό), ο 2ος λάθος (€68) θα εξοφληθεί αυτόματα στις 11/2/2022 και ο 3ος διορθωτικός (€28) θα εξοφληθεί αυτόματα στις 17/2/2022, άρα θα πληρώσω 3 λογαριασμούς σε 2 μήνες. Καταλαβαίνω κάτι λάθος;

Αυτό που με ανησυχεί είναι ότι δεν έχει ακυρωθεί ο 2ος λανθασμένος λογαριασμός, αφού στον 3ο, διορθωμένο λογαριασμό βλέπω ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΑΝΕΞΟΦΛΗΤΟ ΠΟΣΟ το σύνολο του 2ου. Αν δεν τραβήξει τα χρήματα με τη λήξη, τότε αλλάζει το πράγμα, σωστά?

Από τη στιγμή που δεν έχει πληροφορίες για το πώς προέκυψε η Διόρθωση δεν ξέρω τι έχουν υπολογίσει και πώς, άρα δεν είμαι βέβαιος για το τι έχουν διορθώσει. Τουλάχιστον ελπίζω από εδώ και πέρα να πάει νεράκι η διαδικασία.

ΜΠΑΧΑΛΟ:

Σήμερα ήταν να πληρωθεί ο 2ος λανθασμένος λογαριασμός (€68) και αναρωτιόμουν αν θα τραβήξει χρήματα από την κάρτα (πάγια εντολή) ή αν θα είχε ακυρωθεί συστημικά η πληρωμή του προκειμένου να πληρωθεί κατευθείαν ο 3ος (διορθωτικός) με €28.

Τελικά σήμερα 11/2 τράβηξε €27 και κάτι ψιλά, που δεν αντιστοιχεί σαν ποσό σε κανέναν από τους δύο λογαριασμούς που εκκρεμούσαν!

Αν δεν χρεωθώ πάλι κάποιο ποσό στις 17/2 που είναι η λήξη του 3ου λογαριασμού, σημαίνει πως έγινε η εκκαθάριση και από εδώ και πέρα θα πληρώνω όσα βλέπω στο λογαριασμό, με σωστές χρεώσεις.

Δημοσ.

Αν δεν ανεβάσεις τους λογαριασμούς δεν θα βγει άκρη. Το πιθανότερο είναι να τράβηξε το υπόλοιπο σου (που θα έπρεπε να είναι χοντρικά ο 3ος λογαριασμός) και στις 17/2 να μην τραβήξει τίποτα άλλο.

 

  • Thanks 1
Δημοσ.
23 ώρες πριν, lazarnik είπε

ναι, εγω, ειχα κανει σχετικο ποστ

οριστε:

 

Στιγμιότυπο οθόνης (4)_LI.jpg

Καλησπέρα, μετά από αυτό, κάνεις μηναία καταχώρηση δηλαδή;-το ρωτάω διότι και γω ασχολούμαι εδώ και μήνες με το θέμα αυτό και όλο το φτιάχνουν...,σήμερα μίλησα με μια από τμήμα ebill,,και αυτό που βλέπω στην φώτο σού,προστέθηκε και σε μένα στο ιστορικό επιλογών,το έκανε επιτόπου, παρόλο που στη κεντρική σελίδα ήταν πάντοτε επιλεγμένος κ κλειδωμένο ο μηνιαίος λογαριασμός,και μετά αυτή τη νέα αλλαγή λοιπόν, εξακολουθω,να βλέπω την ίδια ημερομηνία καταχώρησης..δεν άλλαξε κάτι

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
17 λεπτά πριν, x-files είπε

Καλησπέρα, μετά από αυτό, κάνεις μηναία καταχώρηση δηλαδή;-το ρωτάω διότι και γω ασχολούμαι εδώ και μήνες με το θέμα αυτό και όλο το φτιάχνουν...,σήμερα μίλησα με μια από τμήμα ebill,,και αυτό που βλέπω στην φώτο σού,προστέθηκε και σε μένα στο ιστορικό επιλογών,το έκανε επιτόπου, παρόλο που στη κεντρική σελίδα ήταν πάντοτε επιλεγμένος κ κλειδωμένο ο μηνιαίος λογαριασμός,και μετά αυτή τη νέα αλλαγή λοιπόν, εξακολουθω,να βλέπω την ίδια ημερομηνία καταχώρησης..δεν άλλαξε κάτι

Θα περιμένεις την επόμενη φορά. 

Edit. Χθες συγγενής με παρομοιο προβλημα και με την καθοδήγηση μου, του το ενεργοποίησαν. Μόλις κοιτάξαμε στο ebill και εκεί που μέχρι χθες έλεγε καταχώρηση τον Μάρτιο άλλαξε σε Φεβρουάριο. Οπότε λογικά ρίξε μια ματιά και εσύ απο αύριο.

Επεξ/σία από lazarnik
  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Λιγο ασχετο με το θεμα,αλλα ξερει κανεις πως μπορω να κανω προωρη αποχωρηση απο ενα παροχο;

Κανω αιτηση στο νεο και ο προηγουμενος μου στελνει εξοφλητικο συν προστιμο ή πρεπει να ενημερωσω τον τωρινο οτι αποχωρω ;

 

Επεξ/σία από cumulus
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μου ήρθε πρώτος λογαριασμός από την αλλαγή προγράμματος από Γ1Ν, όπου δεν εμένα εγώ εκεί προηγουμένως.

 

Έναντι λογαριασμός, όπου συνεχίζει και αναγράφει Γ1Ν και όχι my home online κι έχει χρεώσει 100 ευρώ εγγύηση.

Τι παίζει με την εγγύηση, για ποιο λόγο τη χρεωθηκα εγώ;

 

Και γιατί δεν έχει αλλάξει το προγραμμα, αφού μου ήρθε επιβεβαίωση ότι το αίτημα ολοκληρώθηκε τη μέρα που ξεκινάει αυτός ο λογαριασμός;

Επεξ/σία από Vassilis_24
Δημοσ.

Βλέπω τα 75ρια που μου έρχονται κάθε μήνα από ΔΕΗ και σκέφτομαι τα δάκρυα -όχι χαράς- που θα χύνω από τον ερχόμενο Δεκέμβρη που κλείνω 2ετία στο Εντερ. Κάνω πρόωρες σκέψεις να τραβήξω μπαλαντέζα από της πεθεράς μου δίπλα που πρόλαβαν και μπήκαν 30/11/21.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
28 λεπτά πριν, kirileman είπε

Βλέπω τα 75ρια που μου έρχονται κάθε μήνα από ΔΕΗ και σκέφτομαι τα δάκρυα -όχι χαράς- που θα χύνω από τον ερχόμενο Δεκέμβρη που κλείνω 2ετία στο Εντερ. Κάνω πρόωρες σκέψεις να τραβήξω μπαλαντέζα από της πεθεράς μου δίπλα που πρόλαβαν και μπήκαν 30/11/21.

Το Δεκέμβρη, συμπληρώνεται 2ετια για τους πρώτους που μπήκαν στα προγράμματα ΔΕΗ και έχει ενδιαφέρον να δούμε τι θα κάνει η ΔΕΗ.

Ελπίζω έως τότε να έχει καταλαγιάσει και η ακρίβεια αυτή.

51 λεπτά πριν, Vassilis_24 είπε

Μου ήρθε πρώτος λογαριασμός από την αλλαγή προγράμματος από Γ1Ν, όπου δεν εμένα εγώ εκεί προηγουμένως.

 

Έναντι λογαριασμός, όπου συνεχίζει και αναγράφει Γ1Ν και όχι my home online κι έχει χρεώσει 100 ευρώ εγγύηση.

Τι παίζει με την εγγύηση, για ποιο λόγο τη χρεωθηκα εγώ;

 

Και γιατί δεν έχει αλλάξει το προγραμμα, αφού μου ήρθε επιβεβαίωση ότι το αίτημα ολοκληρώθηκε τη μέρα που ξεκινάει αυτός ο λογαριασμός;

Ανέβασε λογαριασμό, χωρίς στοιχεία, μήπως καταλάβουμε κάτι.

Ήσουν ΔΕΗ και άλλαξες πρόγραμμα ?

Επεξ/σία από GREGORYMO
Συμπληρώμα
Δημοσ.

Μπήκα πριν 2 μήνες στο online με πάγια εντολή και ebill για να φέρω το ρεύμα στο όνομα μου. Μπαίνοντας στο ebill μου βγάζει ότι είμαι ακόμα στο νυχτερινό. Είναι λογικό αυτό; επίσης η πάγια εντολή ποτέ. Μου στέλνει SMS και πληρώνω από ebill. Βέβαια μου δίνει επιλογή να την ενεργοποιήσω εκ νέου. Είναι φυσικά όλα αυτά;  έχει κανείς τα ίδια θέματα;

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, spy_vlsi είπε

Μπήκα πριν 2 μήνες στο online με πάγια εντολή και ebill για να φέρω το ρεύμα στο όνομα μου. Μπαίνοντας στο ebill μου βγάζει ότι είμαι ακόμα στο νυχτερινό. Είναι λογικό αυτό; επίσης η πάγια εντολή ποτέ. Μου στέλνει SMS και πληρώνω από ebill. Βέβαια μου δίνει επιλογή να την ενεργοποιήσω εκ νέου. Είναι φυσικά όλα αυτά;  έχει κανείς τα ίδια θέματα;

Ποιο νυχτερινό; Στο Γ1Ν;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπερα
Ειχα κάνει αρχές Ιανουαρίου αίτημα στην ΔΕΗ για αλλαγή ονόματος και ένταξη στο homeonline μέσω του e-contract. Αφού ταλαιπωρήθηκα  ένα μήνα  και μετά από αλλεπάλληλα τηλέφωνα και email στο τέλος της προηγούμενης εβδομάδας επιτέλους   μου έστειλαν με mail  την σύμβαση και τα υπόλοιπα έντυπα τα οποία συμπλήρωσα και έστειλα αυθημερόν.
Ολη την εβδομάδα έλεγε το μήνυμα "ότι παραλήφθηκαν τα δικαιολογητικά και είναι σε επεξεργασία" .
Σήμερα το απόγευμα ήρθε Sms  " Το αίτημα σας για τον ΑΠ <<ένα 11ψήφιο αριθμό>> προωθήθηκε προς εκτέλεση. Ευχαριστούμε για την επικοινωνία."
Τί σημαίνει αυτό; Οτι έφυγε για τον ΔΕΔΗΕ για καταμέτρηση;  Ο 11ψήφιος αριθμό τί είναι γιατι πρώτη φορά τον βλέπω.

Ευχαριστώ

Επεξ/σία από teot
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...