Προς το περιεχόμενο

ΔΕΗ MyHome Online/Enter + Γ1/Γ1Ν


stathisgs800

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Σημερα εγινε η αλλαγη σε myhome enter εκανα και ebill ολα ενταξει.Μια ερωτηση..δεν βλεπω καπου επιλογη στο ebill για την μηνιαια καταμετρηση(self metering).Θα δω επιλογη οταν ειναι η ωρα να κανω την μετρηση η κατι παει λαθος?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 29,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    3586

  • washcloud

    1106

  • ekrepali

    1008

  • takoulou

    793

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

3 λεπτά πριν, lazarnik είπε

καλα θα ηταν μην καταχωρησεις τιποτα στο self metering της δεη  (ασε που δεν μπορεις). μην γινει κανα μπερδεμα, κανε υπομονη να στρωσει. αν θες δοκιμασε τηλεφωνικα στην δεη, πες τους οτι αλλαξες μετρητη και οτι φαινονται οι παλιες μετρησεις στο ebill και δεν σε αφηνει, ζητα (αν γινεται) να στις βαλουν αυτοι τις νεες, μπας και στρωσει νωρητερα. αν το κανεις ενημερωσε και εμας να ξερουμε. εγω απλα περιμενα τον δεδδηε....

Θα μιλήσω αύριο για αρχή με τον ΔΕΔΔΗΕ, να επιβεβαιώσω εάν θα έρθουν ή όχι για μέτρηση την προγραμματισμένη ημερομηνία.

Υποθέτοντας οτι οι μετρήσεις που έχει η ΔΕΗ είναι η τελευταίες του παλιού μετρητή μπορώ να προσθέσω σε αυτές τις μετρήσεις του καινούριου και έτσι θα έχω την κατανάλωση μέχρι τώρα στην ΔΕΗ, αλλά ναι δεν θα το κάνω θα περιμένω να στρώσει απο τον ΔΕΔΔΗΕ.

Αν και δεν καταλαβαίνω τι μέτρηση θα δώσει ο ΔΕΔΔΗΕ τον Απρίλιο που είναι να περάσει, σαφώς θα είναι μικρότερο απο την τελευταία μέτρηση, οπότε ο ΔΕΔΔΗΕ (ή η ΔΕΗ) θα πρέπει να κάνουν τους αντίστοιχους μηδενισμούς και υπολογισμούς)

5 λεπτά πριν, freestyoler93 είπε

Θα δω επιλογη οταν ειναι η ωρα να κανω την μετρηση η κατι παει λαθος?

Θα σου έρθει ενημέρωση σε sms/mail (ότι έχεις επιλέξει) για όταν θα είναι διαθέσιμη αυτή η επιλογή, δίνουν ενα 5ημερο περιθώριο απο οτι κατάλαβα.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

28 λεπτά πριν, epir21 είπε

Θα μιλήσω αύριο για αρχή με τον ΔΕΔΔΗΕ, να επιβεβαιώσω εάν θα έρθουν ή όχι για μέτρηση την προγραμματισμένη ημερομηνία.

Υποθέτοντας οτι οι μετρήσεις που έχει η ΔΕΗ είναι η τελευταίες του παλιού μετρητή μπορώ να προσθέσω σε αυτές τις μετρήσεις του καινούριου και έτσι θα έχω την κατανάλωση μέχρι τώρα στην ΔΕΗ, αλλά ναι δεν θα το κάνω θα περιμένω να στρώσει απο τον ΔΕΔΔΗΕ.

Αν και δεν καταλαβαίνω τι μέτρηση θα δώσει ο ΔΕΔΔΗΕ τον Απρίλιο που είναι να περάσει, σαφώς θα είναι μικρότερο απο την τελευταία μέτρηση, οπότε ο ΔΕΔΔΗΕ (ή η ΔΕΗ) θα πρέπει να κάνουν τους αντίστοιχους μηδενισμούς και υπολογισμούς)

Θα σου έρθει ενημέρωση σε sms/mail (ότι έχεις επιλέξει) για όταν θα είναι διαθέσιμη αυτή η επιλογή, δίνουν ενα 5ημερο περιθώριο απο οτι κατάλαβα.

Ο Δεδδηε θα έρθει κανονικά για την προγραματισμενη μέτρηση.. Μην ανησυχείς θα δώσει τις μετρήσεις στην ΔΕΗ ο Δεδδηε... Αυτό κάνει.. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Άσχετο, γνωρίζουμε μήπως όταν αφήνεις την ΥΔΕ στο ΔΕΔΔΗΕ σε πόσες μέρες ενημερώνεται το σύστημα και η εφαρμογή τους, για να έχουμε το νου ότι καταχωρήθηκε;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, theo156 είπε

Και σε μένα ακριβώς τα ίδια, και καταχώρηση και λογαριασμός ανά δίμηνο. Στην εξυπηρέτηση πελατών τηλεφωνικά, πάντα προωθούν το αίτημά μου και μετά δεν γίνεται τίποτα (Ναι Κοράκιε, ξέρω). Δουλεύει κολλητή μου φίλη στην εξυπηρέτηση και ακόμα και αυτή το προώθησε σε άλλο τμήμα, δεν γνωρίζουν τίποτα ούτε οι υπάλληλοι ούτε οι team leaders. Κατάφερε κανείς να του έρχεται όντως μηνιαίος; Κι αν ναι, πως;

Εγώ που είχα το ίδιο θέμα και μου είπαν ότι θα με πετάξουν από το πρόγραμμα με τα email δεν έβγαλα άκρη. Έκανα παράπονα στο facebook μου ζητήσαν τηλέφωνο και με καλέσανε από το ebill. Είπαν ότι είναι συστημικό λάθος και ενώ εμείς το βλέπουμε μηνιαίο σε αυτούς φαίνεται δίμηνο. Κάλεσε στην εξυπηρέτηση του ebill ή κάνε παράπονα μέσω facebook 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, theo156 είπε

Και σε μένα ακριβώς τα ίδια, και καταχώρηση και λογαριασμός ανά δίμηνο. Στην εξυπηρέτηση πελατών τηλεφωνικά, πάντα προωθούν το αίτημά μου και μετά δεν γίνεται τίποτα (Ναι Κοράκιε, ξέρω). Δουλεύει κολλητή μου φίλη στην εξυπηρέτηση και ακόμα και αυτή το προώθησε σε άλλο τμήμα, δεν γνωρίζουν τίποτα ούτε οι υπάλληλοι ούτε οι team leaders. Κατάφερε κανείς να του έρχεται όντως μηνιαίος; Κι αν ναι, πως;

ναι, εγω, ειχα κανει σχετικο ποστ

οριστε:

 

Στιγμιότυπο οθόνης (4)_LI.jpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

25 λεπτά πριν, yazidis είπε

Άσχετο, γνωρίζουμε μήπως όταν αφήνεις την ΥΔΕ στο ΔΕΔΔΗΕ σε πόσες μέρες ενημερώνεται το σύστημα και η εφαρμογή τους, για να έχουμε το νου ότι καταχωρήθηκε;

Καλησπερα... Που το αφησες το ΥΔΕ;;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, korakios είπε

Πάμε για Φεβρουάριο

Η απάντηση του "με συμφέρει να παω σε ακριβό σταθερό ?"

 

0,29-0,30 η τελική στα ρητροπρογράμματα
έχεις επιδότηση

  Απόκρυψη περιεχομένων

0,03€/kw Σεπ
0,06€/kw Οκτ 0,08 KOT
0,13€/kw Νοε 0,16 KOT
0,165€/kw Δεκ 0,185 KOT
Σταθερά προγράμματα 0,02€/kw
μέχρι 300kw/μήνα

για 2022:

Ιαν : 0,16€/kw<150kw/μήνα και 0,12€/kw 150kw έως 300kw , 0,18€/kw για ΚΟΤ
για κύρια κατοικία

Φεβ : 0,15€/kw<150kw/μήνα και 0,11€/kw 150kw έως 300kw , 0,17€/kw για ΚΟΤ
για κύρια κατοικία

άγνωστο τον επόμενο μήνα πόση , μέχρι πόσο χρόνο, για πόσα kw και με τι κριτήρια θα δίνεται

(περισσότερο το έγραψα για τους δε διαβάζω ούτε την ίδια σελίδα)

Η επιδότηση δίνεται μόνο στο πρόγραμμα Γ1/Οικιακό και όχι στα myhomeonline/myhomeenter;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τέλος Δεκέμβρη έκανα σε ηλικιωμένους συγγενείς την αλλαγή από Γ1Ν Οικιακό Τιμολόγιο  ΚΟΤ B σε myHome Enter N.
Η αλλαγή έγινε σε 3 μέρες.

Βγήκε πριν λίγο ο έναντι λογαριασμός και δεν φαίνονται κάπου οι εκπτώσεις από το κοινωνικό τιμολόγιο;

Τι έγινε; Έκανα πατάτα και βγήκαν από το κοινωνικό τιμολόγιο με την αλλαγή προγράμματος;
Ή έκανε πατάτα η ΔΕΗ;

Επεξ/σία από Aurumnus
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...