Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
16 λεπτά πριν, korakios είπε

η ΔΕΗ λαμβάνει υπόψιν τις τιμές του προηγούμενου μήνα για την εφαρμογή ρήτρας στον επόμενο

Μετά κάνει εκκαθάριση με την πραγματική διακύμανση;

  • Απαντ. 29,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    3586

  • washcloud

    1106

  • ekrepali

    1008

  • takoulou

    793

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Η συμβαση μου με Φυσικο Αεριο ληγει, οποτε προσπαθω να καταλαβω τι με συμφερει για το νεο συμβολαιο που θα κανω... αλλα ειναι τοση η πληροφορια που χανομαι. Δεν δικαιουμαι ΚΟΤ. Επισης υπαρχει νυχτερινος μετρητης.

Εν ολιγοις το συγκεκριμενο προγραμμα του thread (ΔΕΗ MyHome Online) ειναι αυτη τη στιγμη η "καλυτερη" επιλογη χωρις ρητρα αναπροσαρμογης αρκει να πληρωνει καποιος με πάγια εντολή εξόφλησης;

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, naive είπε

Μετά κάνει εκκαθάριση με την πραγματική διακύμανση;

μόνο στην εκκαθάριση περιλαμβάνει τη ρήτρα και τις επιδοτήσεις η ΔΕΗ

πάντα με του προηγούμενου μήνα , έτσι σχεδιάστηκε ο υπολογισμός

3 λεπτά πριν, GIS είπε

Η συμβαση μου με Φυσικο Αεριο ληγει, οποτε προσπαθω να καταλαβω τι με συμφερει

Αναφορά σε κείμενο

copy-paste
πλέον εξαρτάται απο το αν σε καλύπτει η επιδότηση

0,30 η τελική στα ρητροπρογράμματα
έχεις επιδότηση

Spoiler

0,03€/kw Σεπ
0,06€/kw Οκτ 0,08 KOT
0,13€/kw Νοε 0,16 KOT
0,165€/kw Δεκ 0,185 KOT
Σταθερά προγράμματα 0,02€/kw
μέχρι 300kw/μήνα

Ιαν : 0,16€/kw<150kw/μήνα και 0,12€/kw 150kw έως 300kw , 0,18€/kw για ΚΟΤ

άγνωστο τον επόμενο μήνα πόση , μέχρι πόσο χρόνο, για πόσα kw και με τι κριτήρια θα δίνεται

 

 

Δημοσ.
10 λεπτά πριν, theomez είπε

Καλησπερίζω και ευχαριστώ τα παλληκάρια του φόρουμ που με ξεστραβώσανε και πρόλαβα τις αλλάγες στα πακέτα. Σας παρακαλώ όποιος γνωρίζει να ρίξει μία ματιά στον α’ μηνιαίο λογαριασμό που έλαβα σαν home online και KOT A. Σημειώνω πως στο KOT A  είμαι χωρίς διακοπή τα τελευτάια 2 χρόνια. Οι απορίες μου είναι με κίτρινο, 1. Γιατί χρεώθηκαν οι μεταφορές διανομής , ενώ σε κανέναν από τους προηγούμενους Γ1-ΚΟΤ Α δεν χρεωνόντουσαν και 2. Γιατί δεν υπάρχει η έκπτωση του ΚΟΤ Α σε αυτόν τον τρίτο μήνα. (στους προηγούμενους 2 μήνες που βγήκε 1 λογαριασμός με το ONLINE, υπάρχει η έκπτωση) screen2

Σας ευχαριστώ όλους θερμά

 

 

Διευκρίνηση όσον αφορά το ερώτημά σου 2 :
ο 1ος λογαριασμός που υπήρχε έκπτωση μήπως ήταν εκκαθαριστικός?

Διότι συνήθως στον εκκαθαριστικό φαίνονται τα πάντα, στους μηνιαίους που είναι " Έναντι"  ίσως δεν καταχωρούνται εκπτώσεις κτλ
Το διαπίστωσα και σε εμένα , δεν έχω ΚΟΤ εγώ, αλλά μάλλον είναι θέμα συστήματος

Δημοσ.
16 λεπτά πριν, itmaster99 είπε

Διευκρίνηση όσον αφορά το ερώτημά σου 2 :
ο 1ος λογαριασμός που υπήρχε έκπτωση μήπως ήταν εκκαθαριστικός?

Διότι συνήθως στον εκκαθαριστικό φαίνονται τα πάντα, στους μηνιαίους που είναι " Έναντι"  ίσως δεν καταχωρούνται εκπτώσεις κτλ
Το διαπίστωσα και σε εμένα , δεν έχω ΚΟΤ εγώ, αλλά μάλλον είναι θέμα συστήματος

Όχι δεν ήταν ο εκκαθαριστικός. Ήταν οι 2 πρώτοι μήνες του τετραμήνου. και έχουν την εκπτωση ΚΟΤ Α , γι΄αυτό και ανησυχώ που δεν υπάρχει στον τρίτο μήνα τώρα(μηνιαίως κανονικά)

proin.png

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, rackal είπε

Ρε που φτάσαμε να φεύγουμε απο 3ους παρόχους και να πηγαίνουμε στη ΔΕΗ..

Εμάς τους πιστούς ακολούθους της μας ανταμείβει καταλλήλως, ακόμα και μετά από 13 μήνες στο ίδιο πρόγραμμα. 🕺

Spoiler

820143203_Screenshot2022-01-28151115.png.6cc370e7e3417a06d795967074de40dc.png

 

Επεξ/σία από kirileman
  • Like 2
Δημοσ.

Λογικά θα επιλέξω και εγώ το myhome enter αλλά επειδή έχω χαθεί με τόσες πληροφορίες σας παραθέτω συγκεκριμένα στοιχεία να μου πείτε την γνώμη σας οι ειδικοί.

Αυτή την στιγμή έχω Γ1Ν οικιακό και είμαι στο κοινωνικό τιμολόγιο με όριο τις 2000kwh. Επιπλέον έχω νυχτερινό ρεύμα.

Οι καταναλώσεις μου κατά μέσο όρο ανά τετράμηνο είναι 2000kwh(περίπου 1500 ημερήσιο και 500 νυχτερινό).

Επισυνάπτω και την εικόνα του τελευταίου εκκαθαριστικού.

44556_page-0002.jpg.d4927dc5d706bdfd8efd8371927a2b25.jpg

 

 

Δημοσ.
9 ώρες πριν, balogreg είπε

Είναι συστημικό λάθος από την ΔΕΗ. Μίλα μαζί τους και απαίτησε να στο αλλάξουν σε μηνιαίο, γιατί παρόλο που εσύ το βλέπεις τσεκαρισμένο το μηνιαίο, αυτοί δεν το βλέπουν  για αυτο και σου βγάζει ανά δίμηνο να δίνεις ένδειξη μετρητή.

Και σε εμένα το ίδιο γίνεται. Σε email μου απάντησαν οτι δεν το βλέπουν τσεκαρισμένο και στο τηλέφωνο μου είπαν οτι φαίνεται τσεκαρισμένο. Άχρηστοι. Εαν βγάλεις άκρη ενημέρωσε μας.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, rackal είπε

Τέλεια, η μόνη διαφορά με το myHome Enter+ είναι τα 14 ευρώ το χρόνο;

Γιατί για 14 ευρώ το χρόνο να σου δίνει και ηλεκτρολόγο δεν είναι κακή ιδέα .

Απλά πρόσεξε, γιατί όσον αφορά στις παροχές ανασφέρεται συνεχώς σε υπηρεσία επείγουσας τεχνικής βοήθειας. Προφανώς δεν καλύπτονται όλες οι εργασίες ενός ηλεκτρολόγου (π.χ. αν θέλεις να σου συνδέσει φωτιστικό, να σου μεταφέρει πρίζες ή να σου συνδέσει ηλεκτρική κουζίνα).

Δες καλά τους όρους εδώ για να μη βρεθείς προ εκπλήξεων όταν πας να ζητήσεις τεχνικό: https://www.dei.gr/Documents2/MYHOMEENTERPLUS/31122021/myHomeEnterplus_terms_20211231.pdf και https://www.dei.gr/Documents2/MYHOMEENTERPLUS/genikoioroi_myHomeEnterplus_gr.pdf

Επεξ/σία από Geoponer
  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, itmaster99 είπε

Η ΔΕΔΔΗΕ κάθε τετράμηνο νομίζω περνάει για επιτόπου μέτρηση

ή κάνω λάθος?

Ναι καθε τετραμηνο περναει απλα ανεφερα οτι μπορεις να δωσεις ενδειξη μεσω του site του ΔΕΔΔΗΕ στο διμηνο ετσι ωστε να μην σου ερθει εναντι λογαριασμος και να σου ερθει εκκαθαριστικος.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εκδόθηκαν 2οι λογαριασμοί - στην ώρα τους και οι 2- σε δυο myhome online μου. Σε κανεναν από τους δυο δεν έγινε πίστωση κάποιων ημερών που είχαν χρεωθεί με Γ1Ν στον 1ο λογαριασμό παρολο που είχα κάνει και αμφισβήτηση και μου είχαν απαντήσει ότι «έχω δίκιο». Προτείνετε να περιμένω και 3ο λογαριασμό μήπως πιστώσουν ή να ανοίξω myΡΑΕ;

Επεξ/σία από geodimis
Δημοσ.
9 ώρες πριν, balogreg είπε

Είναι συστημικό λάθος από την ΔΕΗ. Μίλα μαζί τους και απαίτησε να στο αλλάξουν σε μηνιαίο, γιατί παρόλο που εσύ το βλέπεις τσεκαρισμένο το μηνιαίο, αυτοί δεν το βλέπουν  για αυτο και σου βγάζει ανά δίμηνο να δίνεις ένδειξη μετρητή.

Κι εμενα που μου το βγαζει ανα διμηνο και το εχω τικαρισμενο τον μηνιαιο θα το αφησω ως εχει.

Δεν μπαινω στην διαδικασια να μιλησω μαζι τους και να μου αλλαξουν τιποτα μεσα στο ebill και μετα να τρεχω.Προβλημα τους ειναι που δεν το βλεπουν.

24 λεπτά πριν, stelios120 είπε

Και σε εμένα το ίδιο γίνεται. Σε email μου απάντησαν οτι δεν το βλέπουν τσεκαρισμένο και στο τηλέφωνο μου είπαν οτι φαίνεται τσεκαρισμένο. Άχρηστοι. Εαν βγάλεις άκρη ενημέρωσε μας.

Αν δεν σε πειραζει που ερχεται διμηνο τοτε μην ασχολεισαι καθολου.

Δημοσ.
34 λεπτά πριν, Geoponer είπε

Απλά πρόσεξε, γιατί όσον αφορά στις παροχές ανασφέρεται συνεχώς σε υπηρεσία επείγουσας τεχνικής βοήθειας. Προφανώς δεν καλύπτονται όλες οι εργασίες ενός ηλεκτρολόγου (π.χ. αν θέλεις να σου συνδέσει φωτιστικό, να σου μεταφέρει πρίζες ή να σου συνδέσει ηλεκτρική κουζίνα).

Δες καλά τους όρους εδώ για να μη βρεθείς προ εκπλήξεων όταν πας να ζητήσεις τεχνικό: https://www.dei.gr/Documents2/MYHOMEENTERPLUS/31122021/myHomeEnterplus_terms_20211231.pdf και https://www.dei.gr/Documents2/MYHOMEENTERPLUS/genikoioroi_myHomeEnterplus_gr.pdf

Θα την κάνουμε επείγουσα 😛
Το φαντάζομαι πως κάπως έτσι θα λειτουργούσε απλά με ενδιαφέρει περισσότερο γτ καμιά φορά (μιας που χω μεγάλο χέρι) καίγεται κάτι της στον πίνακα και δίνουμε 50ρικα έτσι :P

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, theomez είπε

Καλησπερίζω και ευχαριστώ τα παλληκάρια του φόρουμ που με ξεστραβώσανε και πρόλαβα τις αλλάγες στα πακέτα. Σας παρακαλώ όποιος γνωρίζει να ρίξει μία ματιά στον α’ μηνιαίο λογαριασμό που έλαβα σαν home online και KOT A. Σημειώνω πως στο KOT A  είμαι χωρίς διακοπή τα τελευτάια 2 χρόνια. Οι απορίες μου είναι με κίτρινο, 1. Γιατί χρεώθηκαν οι μεταφορές διανομής , ενώ σε κανέναν από τους προηγούμενους Γ1-ΚΟΤ Α δεν χρεωνόντουσαν και 2. Γιατί δεν υπάρχει η έκπτωση του ΚΟΤ Α σε αυτόν τον τρίτο μήνα. (στους προηγούμενους 2 μήνες που βγήκε 1 λογαριασμός με το ONLINE, υπάρχει η έκπτωση) screen2

Σας ευχαριστώ όλους θερμά

dehkotaonline.PNG

screen2.png

Από οτι βλέπω εχεις όριο 1400, δηλαδή 350βτο μήνα,  εσύ έκαψες 577 , οπότε σου αφαίρεσαν  την έκπτωση. Αν στο εκαθαριστικο δεν ξεπεράσεις τα 1400 θα στο ξανά βάλουν.

53 λεπτά πριν, stelios120 είπε

Και σε εμένα το ίδιο γίνεται. Σε email μου απάντησαν οτι δεν το βλέπουν τσεκαρισμένο και στο τηλέφωνο μου είπαν οτι φαίνεται τσεκαρισμένο. Άχρηστοι. Εαν βγάλεις άκρη ενημέρωσε μας.

Και σε εμένα τα ίδια, εγώ άκρη έβγαλα στο τμήμα του ebill το ανέφερα πριν μέρες. Η κοπελιά μου το ενεργοποίησε  τον μηνιαίο,  στο ιστορικό επιλογών του ebill πλέον φαίνεται και λέει μεταβολή από το τμήμα ebill.

2 ώρες πριν, itmaster99 είπε

 

καλησπέρα

είμαι και εγω online δεη από 18/10
όλα σωστά και ενεργοποιημένα στο ebill
εκδόθηκε 1ος λογαριασμός 19/11 που είχε μέσα επιστροφή εγγύησης & μείον τα 30€ της προσφοράς τους
οι μετρήσεις ισχύει, ναι, είναι ενεργοποιημένες κάθε δίμηνο, όπως κάθε δίμηνο και οι εκδόσεις λογαριασμών
χρεώσεις όλες σωστές
το αστείο είναι ότι καταχώρησα μέτρηση 17/1 εκδόθηκε 2ος λογαρ 25/1
πέρασε η δεδδηε για μέτρηση 25/1 και εκδόθηκε καπάκι κι άλλος (3ος) λογαρ 26/1

Οι αναλύσεις χρεώσεων αποδεικνύουν ότι με την "επίσημη" μέτρηση της δεδδηε εκδίδεται καπάκι τύπου εκκαθαριστικός λογαριασμός και τότε φαίνονται και οι ενδείξεις μετρητή στον αντίστοιχο πίνακα του λογαριασμού (αυτό βέβαια αναγράφεται ξεκάθαρα και στο ebill)

όλα καλά μέχρι στιγμής

Τις ίδιες ημερομηνίες είχα και εγώ. Εγώ ήξερα όμως ότι θα περάσει ο δεδδηε και δεν έβαλα μετρήσεις στο site της δεη. Για να μην γίνει μπάχαλο. Και τώρα διαβάζω την περίπτωση σου. Κανονικά όταν είναι η ημερομηνία του δεδδηε  δεν θα έπρεπε να μας αφήνει,  αλλά δεη είναι αυτή.

Επεξ/σία από lazarnik
  • Like 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, HERTHAN είπε

Kι εμενα καθε 2 μηνες μου δειχνει για να δινω μετρηση.

Μηπως εχεις ΚΟΤ?

Όχι φίλε δεν έχω ΚΟΤ,, όπως είπαν ο Στέλιος και τα άλλα παιδιά δεν βγάζεις άκρη, τούς έχω πάρει κ εγώ άπειρες φορές,μια λένε έτσι είναι κάθε 2μηνο,την άλλη απορούν γιατί είναι έτσι αφού μιλάμε για μηνιαίο λογαριασμό,δεν ξέρουν τι τους γίνεται,θα τους τα πρήξω μέχρι να το φτιάξουν για μηναία καταχώρηση, έτσι για το γαμωτο..

 

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...