Προς το περιεχόμενο

ΔΕΗ MyHome Online/Enter + Γ1/Γ1Ν


stathisgs800

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 29,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    3586

  • washcloud

    1106

  • ekrepali

    1008

  • takoulou

    793

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

1 ώρα πριν, korakios είπε

δε νομίζω , απο τη στιγμή που πουλά το online σαν ξεχωριστό πρόγραμμα και δηλώνεις και κάρτα , όλα έπρεπε να είναι έτοιμα και απλά να πάρεις προσωρινούς κωδικούς για το ebill (που πάλι όλα πρέπει να είναι ενεργοποιημένα απο την πλευρά της εταιρίας)

γιαυτό και οι καταγγελίες

και όμως ή πραγματικότητα είναι διαφορετική...Το πρωί είχα επικοινωνία, γιατί είμαι και εγώ σε αυτό το πρόγραμμα και εχθές έλαβε το email, ότι έχουν εγκριθεί τα έγγραφα που έστειλα και είμαι σε αναμονή των ενεργειών του άλλου φορέα για να μεταφερθώ από τον Πάροχο που είμαι τώρα. Επειδή λοιπόν είχα θορυβηθεί με όσα διάβασα εδώ (αλλιώς θα ήμουν στον ύπνο του δικαίου) πήρα τηλέφωνο για να μου δώσουν τους κωδικούς για ebill και εκεί μου επιβεβαίωσαν αυτά που είπαμε πριν. Κάνεις αίτηση για homeOnline, αλλά αυτό είναι καθαρά πρόγραμμα που γίνεται ηλεκτρονικά, για να γίνει όμως ηλεκτρονικά πρέπει πρώτα να ενεργοποιηθείς και αυτό συμβαίνει (αν είσαι νέος πελάτης ) με το Γ1 kai τότε πρέπει να μπεις να ΄δωσεις ξανά κάρτα, να δηλώσεις ξανά πρόγραμμα κλπ. Τι να πω ρε παιδιά....επαναλαμβάνω από εσάς τα έμαθα πρώτα και το ψάχνω με τα τηλεφωνήματα για να μην την πατήσω....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κάποιοι υπάλληλοι της ΔΕΗ είναι επικίνδυνοι (πάντα υπάρχουν εξαιρέσεις). Εκτός της απάντησης που μου έδωσε το κέντρο εξυπηρέτησης οτι δήθεν δεν έχω επιλέξει την μηνιαία έκδοση λογαριασμού και ότι εαν δεν το κάνω θα με πετάξουν από το πρόγραμμα (ενώ η μηνιαία έκδοση είναι ενεργοποιημένη και κλειδωμένη άρα δεν δέχεται αλλαγές) εχθές έληξε η προθεσμία για την καταχώρηση ένδειξης. Η νέα ημερομηνία που μου βγάλανε είναι 15/3/2022. Είναι μ@κ@κες;;;;;;;;; Έχω παραπονεθεί ήδη 2 φορές με email. Πόσες φορές ακόμα θα πρέπει να στείλω email παραπόνων για το συγκεκριμένο θέμα;👿🤬 👿🤬  👿🤬  👿🤬 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ρε παιδια, help καποιος για να καταλαβω.. 

Νομιζω πως μετα τις τελευταιες αυξησεις, το DEH MY HOME ONLINE ειναι φθηνοτερο απο καθε αλλο παροχο.

Ισχυει; Αν και με ανεβασμενη τιμη kw, καταφερνει χαμηλοτερες τιμες. Που οφειλεται αυτο;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

38 λεπτά πριν, giannhsg είπε

Αν και με ανεβασμενη τιμη kw, καταφερνει χαμηλοτερες τιμες. Που οφειλεται αυτο;

Στο ότι τα αλλα προγράμματα εχουν ακριβότερη κιλοβατώρα/πάγιο.

Χαμηλότερες τιμές καταφέρνει, οχι γενικά χαμηλές για μας..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, epir21 είπε

Στο ότι τα αλλα προγράμματα εχουν ακριβότερη κιλοβατώρα/πάγιο.

Χαμηλότερες τιμές καταφέρνει, οχι γενικά χαμηλές για μας..

Συμφωνοι, αλλα in the end, αυτη τη στιγμη ειναι η πλεον συμφερουσα λυση για ολους μας ή καταλαβαινω λαθος;

Συγκριτικα δηλαδη με αλλους παροχους, σε ιδιες καταναλωσεις KW, το DEH MY HOME ONLINE θα μου φερει τον φθηνοτερο λογαριασμο;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, giannhsg είπε

Συγκριτικα δηλαδη με αλλους παροχους, σε ιδιες καταναλωσεις KW, το DEH MY HOME ONLINE θα μου φερει τον φθηνοτερο λογαριασμο;

Προς το παρόν τουλάχιστον, ναι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, userAnon είπε

Προς το παρόν τουλάχιστον, ναι

Και αυτο οφειλετε σε καποια αλλαγη που εγινε τελευταια; Συγνωμη αλλα ειμαι μπερδεμενος με ολα οσα εχω διαβασει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ενεργοποίηση myhome enter από κατάστημα . Ενεργοποίηση μέσω ebill μηνιαίου λογαριασμού καθώς και πάγιας εντολής.

Μου ήρθε ο πρώτος λογαριασμός, ΕΝΑΝΤΙ . Δεν έχει ουτε νυχτερινό τιμολόγιο ούτε την 5% έκπτωση συνέπειας ούτε έκπτωση από το κράτος . 

Τηλεφωνικά μου είπαν ότι όλα υπολογίζονται στον εκκαθαριστικό λογιαρισμό. Ισχύει;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, giannhsg είπε

Και αυτο οφειλετε σε καποια αλλαγη που εγινε τελευταια; Συγνωμη αλλα ειμαι μπερδεμενος με ολα οσα εχω διαβασει.

Εν συντομία, από τον Αύγουστο και έπειτα το κόστος kwh έχει μεγάλη αύξηση παγκοσμίως για διάφορους λόγους. Αναγκαστικά όλοι οι πάροχοι έχουν μετακυλήσει τις αυξήσεις στους καταναλωτές.

Η ΔΕΗ μέχρι και τέλος Νοεμβρίου πούλαγε την kwh με 0,10-011 όταν το κόστος αγοράς ήταν μέσο όρο στο 0,20. Μην ρωτήσεις γιατί.

Από τον Δεκέμβριο και έπειτα το 0,11 το έκανε 0,17 - 0,18 αλλά και πάλι συμφέρει (πλέον το μέσο κόστος αγοράς είναι στα 0,25-0,28)

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 λεπτά πριν, Gl0bAlZer0 είπε

ενεργοποίηση myhome enter από κατάστημα . Ενεργοποίηση μέσω ebill μηνιαίου λογαριασμού καθώς και πάγιας εντολής.

Μου ήρθε ο πρώτος λογαριασμός, ΕΝΑΝΤΙ . Δεν έχει ουτε νυχτερινό τιμολόγιο ούτε την 5% έκπτωση συνέπειας ούτε έκπτωση από το κράτος . 

Τηλεφωνικά μου είπαν ότι όλα υπολογίζονται στον εκκαθαριστικό λογιαρισμό. Ισχύει;

Για τα άλλα δεν γνωρίζω (αν και δεν νομίζω να ισχύει) για το νυχτερινό δεν ισχύει σίγουρα. 

Τουλάχιστον σε άλλους παροχους, δεν ξέρω τι περίεργα κάνει η ΔΕΗ 

Επεξ/σία από epir21
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Παιδιά δύο πράγματα θέλω να ρωτήσω:

Να ξεκινήσω να δίνω ενδείξεις από τις αρχές του επόμενου μήνα (δεν έχω δώσει ποτέ ξανά), έχει στρώσει η κατάσταση με το e-bill ή θα βρεθούμε με κάνα μπελά; (στον τελευταίο λογαριασμό αναγράφει και ημερομηνία λήξης συμβολαίου)

Σε άλλη παροχή, μπορεί κάποιος απλά από το τηλέφωνο (800 900 1000?) να πάει από Γ1 σε home enter? ή θέλει να στείλουμε έγγραφα κλπ;

Επεξ/σία από Kozanitis1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 ώρες πριν, akisdg είπε

και όμως ή πραγματικότητα είναι διαφορετική...

δεν είπα το αντίθετο . πρέπει να πάρει κάποιος κωδικού ebill να τα ενεργοποιήσει μόνος του και να κρατά screenshots και video recording για αποδεικτικά

1 ώρα πριν, giannhsg είπε

Συγκριτικα δηλαδη με αλλους παροχους, σε ιδιες καταναλωσεις KW, το DEH MY HOME ONLINE θα μου φερει τον φθηνοτερο λογαριασμο;

σε σταθερά ναι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, giannhsg είπε

Συμφωνοι, αλλα in the end, αυτη τη στιγμη ειναι η πλεον συμφερουσα λυση για ολους μας ή καταλαβαινω λαθος;

Συγκριτικα δηλαδη με αλλους παροχους, σε ιδιες καταναλωσεις KW, το DEH MY HOME ONLINE θα μου φερει τον φθηνοτερο λογαριασμο;

Ανάλογα με τις καταναλώσεις σου. Κάθε περίπτωση είναι διαφορετική. Το παλιό Enter/Online ήταν συμφερότερο από κάθε άλλη περίπτωση, αλλά δεν το πρόλαβες.

Αναλυτικές συγκρίσεις όλων των παρόχων έχει το excel που βρίσκεις δίπλα στην υπογραφή του Κοράκιου.

Σε γενικές γραμμές, αν καταναλώνεις κάτω από 300 kwh το μήνα, δηλαδή 1200 το τετράμηνο, μπορεί να είναι συμφερότερο το κλασσικό Γ1 της ΔΕΗ ή κάποιο αντίστοιχο των λοιπών παρόχων. Επειδή υπάρχουν οι κρατικές επιδοτήσεις (και για όσο υπάρχουν) και απορροφούν το μεγαλύτερο μέρος της ρήτρας μέχρι τις 300 kwh. Εφόσον βέβαια είναι κύρια κατοικία σου, αλλιώς δεν έχει επιδότηση.

Πάνω από τις 300 το μήνα δεν έχει επιδοτήσεις. Άρα όσο τις ξεπερνάς, τόσο συμφερότερα γίνονται τα Enter/Online. Αν θερμαίνεσαι (και) με ηλεκτρισμό και ξεπερνάς τις 500 kwh το μήνα, το όφελος γίνεται μεγάλο. Υπάρχουν οικογένειες που καίνε άνετα 1000 kwh  το μήνα για να ζεσταθούν. Εκεί απευθύνεται κυρίως.

Αν είσαι στο όριο, έχεις το ρίσκο της επιλογής. Αν καταργηθούν - μειωθούν οι επιδοτησεις στο μέλλον, θα είσαι καλύτερα αν έχεις κλειδώσει τιμή στα Enter/Online. Αν αντίθετα πέσει η ρήτρα και διατηρηθούν οι επιδοτήσεις, θα είναι πιο συμφέρον το Γ1 της ΔΕη και τα αντίστοιχα ρητροπραγράμματα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...