Προς το περιεχόμενο

ΔΕΗ MyHome Online/Enter + Γ1/Γ1Ν


stathisgs800

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 hours ago, snet said:

Είχα κάνει αίτηση για Online! και φυσικά έχω πάει στο Γ1Ν οικιακό!

έχω όμως αποδεικτικά ότι έχω κάνει αίτηση και υπογραφή σύνδεσης για online και μόνο αποκλειστικά!

Μου το αμφισβητούν φυσικά!

οπότε και γω θα ζητήσω τι αποδεικτικά έχουν που να υποστηρίζουν αυτά που λένε και με πιο δικαίωμα με εντάξανε σε πρόγραμμα που δεν έχω υπογράψει! Που είναι η εξουσιοδότησή μου αυτή να με μεταφέρουν από άλλο πάροχο για το Γ1Ν...

απλά φοβάμαι σε κάποια στιγμή μη μείνω και χωρίς ρεύμα εντελώς!

θέλετε να πάμε ομαδικά σε δικηγόρο;

τους αξίζει ένα μάθημα!!

Ξεκινά πρώτα με μια καταγγελία στην ΡΑΕ και ξανά μειλ mail στην εξυπηρέτηση πελατών της ΔΕΗ σε πιο έντονο τόνο 

Επεξ/σία από marmagia
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 29,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    3586

  • washcloud

    1106

  • ekrepali

    1008

  • takoulou

    793

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

47 minutes ago, tsiro7 said:

Για την επιδότηση χρειάζεται και αλλαγή ονόματος στον λογαριασμό ή αρκεί να φαίνεται στο σύστημα ότι το ακίνητο είναι πρώτη κατοικία όπως δηλώνεται στη δήλωση εισοδήματος? 

Αρκεί.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, liakjim said:

Μέσα στο e-bill είσαι homeonline; Τι βλέπεις στο ιστορικό;

Εγώ έκανα επίσης αίτηση 22/11.

Έμπαινα κάθε μέρα e-bill.

Στις 16/12 είδα ότι ενεργοποιήθηκε το homeonline και το σύστημα μου έκανε αυτόματα ηλεκτρονικό λογαριασμό μηνιαίο.

Το μόνο που έλειπε ήταν η κάρτα , παρόλο που την είχα δώσει στο e-contract μέσω του ειδικού παραθύρου που άνοιξε. Με οδηγίες που έλαβα από το support, την ενεργοποίησα την επόμενη ημέρα.

35fe9e1d9ce99a1fc21005aa4f63ef34.png

Μάλιστα το πεδίο είναι τικαρισμένο και με σκίαση. Δεν μπορώ να το βγάλω και να ήθελα.

1318e47577acebeb1db8637b37bb5fba.png

και φυσικά 2 χρόνια ισχύ

cf1bd52954e27335b34909e3758908f3.png

Το μόνο λάθος που βλέπω στην περίπτωσή μου, είναι ότι με έχουν με χρεώση ημέρας , παρόλο που έχω νυχτερινό μετρητή, παρόλο που έδωσα μετρήσεις ημέρας και νύχτας στην αίτηση και παρόλο που η δεδδηε τους έδωσε στις 14/12 και νύχτας. Έχω στείλει email αλλά ακόμα τίποτα επ'αυτού.

Είμαι περίεργος να δω τι θα λέει ο λογαριασμός.

 

εδώ είναι η τραγωδία γιατί ήμουν στο ebill σαν παλιός πελάτης και περίμενα σα χαζός να ενεργοποιηθώ εκεί...

αφού περάσαν αρκετές μέρες και όλοι στο τηλεφωνικό κέντρο με διαβεβαίωναν ότι είμαι στο Online είπα να διορθώσω το πρόβλημα με το ebill στις 16/12. εκεί στο τηλέφωνο μου είπε να διαγράψω το παλιό ebill και να φτιάξω καινούργιο ebill με νέο κωδικό εταίρου που βγήκε στις 13/12 (φυσικά δε με ενημέρωσε κανείς) και να μην ανησυχώ γιατί απλά δεν έχει περαστεί το online μέσα

από 16/12 μέχρι και 14/1/2022 συνέχεια κάνω κλήσεις στο τηλ. κέντρο μου λεένε το βλέπουν το αίτημα μου ότι είμαι για Online και συνέχεια το προωθούν στο κατάλληλο τμήμα.

 

14/1 μου είπα ότι αν δεν ενεργοποίησω το online από ebill, online δεν πρόκειται να δω...

 

και γω τους ρωτάω πως βρέθηκα στη ΔΕΗ αν δεν είχα κάνει αίτηση για Online...

ούτε πεντάχρονα παιδάκια δεν κάνουν τέτοια αστεία! πολύ περισσότερο μια εταιρία και μάλιστα για ρεύμα!

 

 

  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 minutes ago, snet said:

εδώ είναι η τραγωδία γιατί ήμουν στο ebill σαν παλιός πελάτης και περίμενα σα χαζός να ενεργοποιηθώ εκεί...

αφού περάσαν αρκετές μέρες και όλοι στο τηλεφωνικό κέντρο με διαβεβαίωναν ότι είμαι στο Online είπα να διορθώσω το πρόβλημα με το ebill στις 16/12. εκεί στο τηλέφωνο μου είπε να διαγράψω το παλιό ebill και να φτιάξω καινούργιο ebill με νέο κωδικό εταίρου που βγήκε στις 13/12 (φυσικά δε με ενημέρωσε κανείς) και να μην ανησυχώ γιατί απλά δεν έχει περαστεί το online μέσα

από 16/12 μέχρι και 14/1/2022 συνέχεια κάνω κλήσεις στο τηλ. κέντρο μου λεένε το βλέπουν το αίτημα μου ότι είμαι για Online και συνέχεια το προωθούν στο κατάλληλο τμήμα.

 

14/1 μου είπα ότι αν δεν ενεργοποίησω το online από ebill, online δεν πρόκειται να δω...

 

και γω τους ρωτάω πως βρέθηκα στη ΔΕΗ αν δεν είχα κάνει αίτηση για Online...

ούτε πεντάχρονα παιδάκια δεν κάνουν τέτοια αστεία! πολύ περισσότερο μια εταιρία και μάλιστα για ρεύμα!

 

 

Έχεις δίκιο. Θα έπρεπε να γίνουν όλα αυτόματα σύμφωνα με την αίτηση του πελάτη και χωρίς την παραμικρή απασχόληση από αυτόν. Θα έπρεπε μια μέρα να ειδοποιηθείς και να σου πουν ένα "είστε έτοιμος κύριε, όπως έχετε ζητήσει".

Κυνήγησέ το. Καταγγελία άμεσα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 minutes ago, liakjim said:

Έχεις δίκιο. Θα έπρεπε να γίνουν όλα αυτόματα σύμφωνα με την αίτηση του πελάτη και χωρίς την παραμικρή απασχόληση από αυτόν. Θα έπρεπε μια μέρα να ειδοποιηθείς και να σου πουν ένα "είστε έτοιμος κύριε, όπως έχετε ζητήσει".

Κυνήγησέ το. Καταγγελία άμεσα.

επί 1 μήνα μου λέγαν ότι είμαι στο online και μάλιστα με το παλιό τιμολόγιο και ότι έχω δίκιο αφού η αίτησή μου έγινε τον Νοέμβριο!

είχα ξοδέψει τόσες ώρες στο τηλ. κέντρο που μία μέρα με πήραν τηλ. από μόνοι τους από την ΔΕΗ γιατί σύμφωνα με το σύστημα είχα πολλές ώρες κλήσης το πιστεύετε!! εκεί μία κυρία μου είπε ότι όλα πάνε οκ και θα με ξανακαλέσει προσωπικά μόλις ρυθμιστεί το θέμα!!

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 hours ago, mimina992 said:

Δυστηχως μου λέει πως η φωτογραφία ξεπερνάει τα mb και δεν με αφήνει να ανεβάσω τον λογαριασμό.Αλλα ακόμα δεν έχω καταλάβει αν με συμφέρει να παν στο home on line ή στο home enter ...βασικά ποιο απ' τα δύο δέχεται Κοτ β γιατί απ' ότι είδα το home enter δεν έχει κοτ

...στα είπα και εδώ : https://www.insomnia.gr/?app=core&module=system&controller=content&do=find&content_class=forums_Topic&content_id=745862&content_commentid=59028641

...αλλά για να γράφεις σήμερα αυτά που έγραψες, σαν να μην το έχεις μελετήσει...

Μελέτα το για να καταλάβεις σε ποιο σε συμφέρει να πας. Όχι διάβασε γρήγορα, ΜΕΛΕΤΑ.

Πάντως για ακόμη μία φορά : το "MyHome Enter", ΔΕΧΕΤΑΙ (πλέον) σίγουρα ΚΟΤ.

Όσο για τον λογαριασμό, μην πνίγεσαι σε μια κουταλιά νερό : αν δεν ξέρεις να διαχειρίζεσαι προγράμματα επεξεργασίας εικόνας στον υπολογιστή, ανέβασέ τον σε κάποιον online image converter που αυτόματα θα μειώσει το μέγεθός του. Πχ :  https://image.online-convert.com/convert-to-jpg  (choose file/start/download. 3 κλικ είναι)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εχω ενα προβλημα. Εχω το προγραμμα my home enter της δεη οπου ερχεται μηνιαιος λογαριασμος.

Επειδη τα ρολογια ειναι μεσα στο σπιτι περναει αρκετος καιρος μεταξυ των εκκαθαριστικων λογαριασμων επειδη χανουμε παντα τις προθεσμιες ελεγχου. Τελευταιος ελεγχος απο την δεδδηε ειχε γινει πριν απο 3 χρονια περιπου και μπηκα να δηλωσω τις κιλοβατορες απο το e-self metering. Η διαφορα ηταν 6.000 κιλοβατωρες. Ηρθε ο λογαριασμος και επειδη θεωρει οτι αυτες οι κιλοβατωρες εγιναν σε 29 ημερες υπαρχει μεγαλη υπερχρεωση στο ΥΚΩ. Μπορω καπως να δηλωσω οτι αυτη η καταναλωση εχει γινει εντος 3 ετων? Κανονικα πρεπει να γινει χρεωση 0,0069 ευρω ανα κιλοβατωρα και τωρα 4.000 κιλοβατωρες ειναι χρεωμενες με 0,085 ευρω. Αν ξερει καποιος τι να κανω ευχαριστω

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Genesas είπε

Εχω ενα προβλημα. Εχω το προγραμμα my home enter της δεη οπου ερχεται μηνιαιος λογαριασμος.

Επειδη τα ρολογια ειναι μεσα στο σπιτι περναει αρκετος καιρος μεταξυ των εκκαθαριστικων λογαριασμων επειδη χανουμε παντα τις προθεσμιες ελεγχου. Τελευταιος ελεγχος απο την δεδδηε ειχε γινει πριν απο 3 χρονια περιπου και μπηκα να δηλωσω τις κιλοβατορες απο το e-self metering. Η διαφορα ηταν 6.000 κιλοβατωρες. Ηρθε ο λογαριασμος και επειδη θεωρει οτι αυτες οι κιλοβατωρες εγιναν σε 29 ημερες υπαρχει μεγαλη υπερχρεωση στο ΥΚΩ. Μπορω καπως να δηλωσω οτι αυτη η καταναλωση εχει γινει εντος 3 ετων? Κανονικα πρεπει να γινει χρεωση 0,0069 ευρω ανα κιλοβατωρα και τωρα 4.000 κιλοβατωρες ειναι χρεωμενες με 0,085 ευρω. Αν ξερει καποιος τι να κανω ευχαριστω

Αν όντως είναι όπως τα λες, καλύτερα να πας σε ένα κατάστημα ΔΕΗ και να τους το τονίσεις από κοντά το πρόβλημα για να βγει άκρη (θα βγει).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, Genesas είπε

Εχω ενα προβλημα. Εχω το προγραμμα my home enter της δεη οπου ερχεται μηνιαιος λογαριασμος.

Επειδη τα ρολογια ειναι μεσα στο σπιτι περναει αρκετος καιρος μεταξυ των εκκαθαριστικων λογαριασμων επειδη χανουμε παντα τις προθεσμιες ελεγχου. Τελευταιος ελεγχος απο την δεδδηε ειχε γινει πριν απο 3 χρονια περιπου και μπηκα να δηλωσω τις κιλοβατορες απο το e-self metering. Η διαφορα ηταν 6.000 κιλοβατωρες. Ηρθε ο λογαριασμος και επειδη θεωρει οτι αυτες οι κιλοβατωρες εγιναν σε 29 ημερες υπαρχει μεγαλη υπερχρεωση στο ΥΚΩ. Μπορω καπως να δηλωσω οτι αυτη η καταναλωση εχει γινει εντος 3 ετων? Κανονικα πρεπει να γινει χρεωση 0,0069 ευρω ανα κιλοβατωρα και τωρα 4.000 κιλοβατωρες ειναι χρεωμενες με 0,085 ευρω. Αν ξερει καποιος τι να κανω ευχαριστω

Και ταυτόχρονα πρέπει να πληρωθούν με τη μία 6000 κιλοβατώρες!

Μα τρία χρόνια βρε παιδιά;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, thespartian είπε

Και ταυτόχρονα πρέπει να πληρωθούν με τη μία 6000 κιλοβατώρες!

Μα τρία χρόνια βρε παιδιά;

Καλημερα.. Μηπως οταν αναγραφει η καταμετρηση  να περασει και περναει  απο εκει ο Δεδδηε να ειναι καποιος στον χωρο   να ανοιγει και να καταγραφει την ενδειξη σου ... Αυτο γινεται να δινεις και εσυ  που και που  την ενδειξη στον Δεδδηε στις ημερομηνιες που πρεπει...Σε ποια περιοχη εισαι... 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 4/1/2022 στις 6:54 ΜΜ, SilentVoice είπε

Καλησπέρα, θα ήθελα την βοήθεια σας για αυτό που θα αντιμετωπίσω.

 

Τον Οκτώβριο έκανα αίτηση econtract για ΔΕΗ home online. Μέχρι και 1/11/21 είχα ενεργοποιήθει σίγουρα και είχα ενεργοποιήσει το ONLINE μέσα από το ebill. Το είδα κανονικά να είναι ενεργό μέχρι το 2023.

Καπάκι έκανα αίτηση για ΚΟΤΒ και προχώρησε.

Στις 17/11/21 εκδόθηκε ο πρώτος λογαριασμός, ήταν πιστωτικός και είχε και την έκπτωση 30€ από την ενεργοποίηση του ONLINE και με το ΚΟΤΒ.

Έχω από 29/12/21 , αφού είδα ότι στο ebill  ΔΕΝ φαίνεται ενεργό το ONLINE και επικοινωνώ με εξυπηρέτηση ΔΕΗ. 29/12/21 άνοιξε το πρώτο αίτημα, γιατί δεν είναι ενεργό το ONLINE και γιατί έχει περάσει ένας μήνας και δεν έχει βγει ο μηνιαίος.

Στις 31/12/21 (Ναι παραμονή) , έστειλα γραπτός στην φόρμα παραπόνων και φόρμα για λογαριασμούς την περίπτωση μου.

Έλαβα απάντηση σήμερα, 'πως δεν έχει εκδοθεί ο μηνιαίος , λόγο συστημικού προβληματος' .

Ξανά πήρα τηλέφωνο, αφού έψαχνε 40λεπτά τι έχει συμβεί στην περίπτωση μου, μου είπε θα ξανακάνει αίτημα. Σε κάποια φάση όμως μου πέταξε, πως το παλιό online δεν συνδυάζεται με ΚΟΤ. Φυσικά της είπα πως κάνει λάθος και συνδυάζεται και μου βγήκε και ο λογαριασμός κανονικά στις 17/11/21.

 

Υποτίθεται τώρα στις 20/1/22 θα εκδοθεί ο νέος λογαριασμός. Τι άλλο να κάνω; να στείλω στην Ραε; να περιμένω να εκδοθεί ο λογαριασμός λάθος και να τους κυνηγάω περισσότερο;

Καλησπέρα,

Επανέρχομαι ,γιατι μετά απο καταγγελία στην ΡΑΕ, έλαβα απάντηση σήμερα:

 

image.png.1cd4995c4357983672701b5a3328bd86.png

 

Παρακαλώ πολύ για την βοηθεια σας, πως να προχωρήσω. Ενω είχα ενεργοποιηθεί στο Home Online και το είχα ενεργό, είχα ενεργοποιησει και την μηνιαια έκδοση λογαριασμού. Πως αποδεικνύω τώρα οτι δεν είμαι ελέφαντας και είναι λάθος δικό τους;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπερα 2 συντομες ερωτησεις διοτι ψαχνοντας στις σελιδες δεν μπορεσα να βρω την απαντηση επικρατει λιγο χαος

1)Σε ακινητο ενεργοποιησα 1/12/21 σε καταστημα το myhomeenter, μπηκα στο ebill και ενεργοποιησα την παγια εντολη.
    Πρεπει οπωσδηποτε να ενεργοποιησω και την εκδοση μηνιαιου λογαριασμου για να μην χασω την παλια τιμη?

2)Σε ακινητο που δικαιουται κοτ ενεργοποιησα 1/12/21 το (παλιο) myhomeenter ηλεκτρονικα. Μπορω να αιτηθω και το ΚΟΤ ταυτοχρονα ή επειδη ειναι το παλιο enter θα με πεταξει στο Γ1?

Ευχαριστω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, SilentVoice είπε

Καλησπέρα,

Επανέρχομαι ,γιατι μετά απο καταγγελία στην ΡΑΕ, έλαβα απάντηση σήμερα:

 

image.png.1cd4995c4357983672701b5a3328bd86.png

 

Παρακαλώ πολύ για την βοηθεια σας, πως να προχωρήσω. Ενω είχα ενεργοποιηθεί στο Home Online και το είχα ενεργό, είχα ενεργοποιησει και την μηνιαια έκδοση λογαριασμού. Πως αποδεικνύω τώρα οτι δεν είμαι ελέφαντας και είναι λάθος δικό τους;

αν μαζευτούμε πάρα πολλοί και το αναθέσουμε σε δικηγόρο;;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 14/1/2022 στις 1:53 ΜΜ, Ashaman είπε

BTW, απλα ενημερωτικα ολοκληρωθηκε η διαδικασια μεταφορας απο την Protergia, την οποια ξεκινησα ηλεκτρονικα στις 4/1. Μολις πριν λιγο πηρα τηλ στη ΔΕΗ, μου εδωσαν κωδικο εταιρου (λαθος την πρωτη φορα, χρειαστηκε να παρω και 2η φορα για να βρω το σωστο), εφτιαξα το ebill, εκανα το πρωτο connection εβαλα την καρτα για την παγια εντολη (την ειχα βαλει και οταν ειχα κανει την αιτηση αλλα πηγε υπερ πιστεως προφανως η διαδικασια), μετα βλεπω παρακατω οτι με ειχε στο enter (κι ας το εκανα μεσω του econtract στο Home Online ΧΩΡΙΣ να δωσω εγγυηση), το πατησα να ενεργοποιηθει και ... μου ξαναζητησε την καρτα που ειχα βαλει μολις πριν λιγο για να προχωρησει το αιτημα! Καθε φορα που τη βαζεις εντωμεταξυ χρεωνει και 0.01. Οχι οτι με χαλαει το 1 λεπτο αλλα το οτι πρεπει καθε τοσο να βαζω τα στοιχεια της καρτας και να μπαινω στο app να κανω αποδοχη. Τεσπα.

Τωρα ειμαι σε κατασταση: "το αίτημα σας για το ΔΕΗ myHome Online είναι υπό εξέταση"

Ξερει κανεις ποσο χρονο παιρνει συνηθως αυτο? 

Καλησπερα παιδες. 

Μπηκα σημερα να δω τι γινεται και βλεπω το παρακατω : 
image.png.361d9e8c115678adc259fa8c812b9dcb.png

Ευτυχως φαινεται στη δικη μας περιπτωση να ολοκληρωθηκαν οι διαδικασιες σε χρονους express για τα δεδομενα της ΔΕΗ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...