Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
5 ώρες πριν, st@kas είπε

.

Είχα πληρώσει την εγγύηση (100€) στο κατάστημα και μετά ενεργοποίησα την πάγια εντολή από το ebill, τα οποία επιστράφηκαν κανονικά.  @HERTHAN εσύ είχες ρωτήσει στο παρελθόν; δεν βρίσκω το post σου.

Ναι εγω ειχα ρωτησει γιαι με ρωτησε ενας οτι δεν του τα εβαλαν και ρωτησα μηπως ειναι γενικο το θεμα και δεν τα βαζουν γενικοτερα σε μερικους.

Εμενα μου τα ειχαν βαλει κανονικα στον 1ο λογαριασμο.

  • Like 1
  • Απαντ. 29,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    3586

  • washcloud

    1106

  • ekrepali

    1008

  • takoulou

    793

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
7 ώρες πριν, geodimis είπε

Καλημέρα. στο myhome online μπήκες από αλλαγή παρόχου ή ήσουν ήδη ΔΕΗ; Πότε περίπου έκανες την αίτηση; (e-contract ή σε κατάστημα;). 

Καλησπέρα!

Η αίτηση για αλλαγή παρόχου έγινε στο e contract στις 16/11/2021.

Προέρχομαι από Volterra.

Σε άλλη παροχή που έχουμε στην ίδια πολυκατοικία, ήμουν ήδη ΔΕΗ(Γ1Ν) και άλλαξα μέσω ebill σε my home online... εκεί εμφανίστηκε μέσα σε μια βδομάδα και δεν κράτησε σχεδόν δύο μήνες όπως η άλλη... γεφύρι της Άρτας...

Δημοσ.
6 ώρες πριν, akalokat είπε

Ο λογαριασμός είναι έναντι με 1391kWh και το ποσο που έχουν χρεώσει είναι 49,5 ευρώ χωρίς να αναλύουν πως βγήκε. όπως και να το υπολογίσω νομίζω οτι max θα έπρεπε να είναι 10 ευρώ για αυτές τις κιλοβατώρες. Αν λέω κάτι λάθος παρακαλώ διορθώστε με. Σας ευχαριστώ για το χρόνο σας.

Βάλε ένα screenshot τη δεύτερη σελίδα του λογαριασμού να την δούμε.

Δημοσ.
17 λεπτά πριν, korakios είπε

έχω να τη δω απο τότε , θα την ξαναδώ!

...ντροπή

Κανονικά κάθε 2η Φλεβάρη πρέπει να την βλέπεις,,,,όπως όλοι εμείς οι νορμάλ 😄

1 ώρα πριν, thespartian είπε

Τελικά δεν τη γλυτώνουν/με την καταγγελία.

Ρώτησα γιατί δεν γράφουν ημερομηνία λήξης του προγράμματος και η απάντηση τους είναι 14/12/23. Δηλαδή δύο βδομάδες θα χρεωθώ Γ1Ν επειδή ξέχασαν να με ενεργοποιήσουν!

MyRAE δεν είπατε;

...βασικά δεν "σε ξέχασαν" - όταν πρόκειται για αλλαγή παρόχου ή ονόματος ή και επανασύνδεση, πρωτ' απ' όλα εμπλέκεται και ο ΔΕΔΔΗΕ (και φυσικά ΚΑΙ ο αρχικός πάροχος). Είναι που είναι η χώρα ένα γραφειοκρατικό μπουρδέλο, τα τελευταία χρόνια με όλα αυτά τα "συστήματα" (που υποτίθεται για το καλό μας είναι), που μπήκαν όπως μπήκαν (ανοργάνωτα, κλασσικά) στην ζωή της χώρας, με όλες τις μειώσεις προσωπικού κλπκλπ, έχει γονατίσει η φάση. Ε βάλε κι όλο αυτό που έχει γίνει με την "ενέργεια" από το καλοκαίρι, συν τον χαμό από τις επιστροφές στην ΔΕΗ....(κερασάκι οι,,,"γιορτές", όπου ΑΝΕΚΑΘΕΝ δεν λειτουργούσε τίποτα σωστά για 2-3 βδομάδες...

Κι αν τυχόν έκανες την μετάβαση μέσω econtract, τότε κι αν ψώνισες από σβέρκο (μπουμεράδικη έκφραση :ρ)

  • Like 1
Δημοσ.
52 λεπτά πριν, washcloud είπε

...ντροπή

Κανονικά κάθε 2η Φλεβάρη πρέπει να την βλέπεις,,,,όπως όλοι εμείς οι νορμάλ 😄

...βασικά δεν "σε ξέχασαν" - όταν πρόκειται για αλλαγή παρόχου ή ονόματος ή και επανασύνδεση, πρωτ' απ' όλα εμπλέκεται και ο ΔΕΔΔΗΕ (και φυσικά ΚΑΙ ο αρχικός πάροχος). Είναι που είναι η χώρα ένα γραφειοκρατικό μπουρδέλο, τα τελευταία χρόνια με όλα αυτά τα "συστήματα" (που υποτίθεται για το καλό μας είναι), που μπήκαν όπως μπήκαν (ανοργάνωτα, κλασσικά) στην ζωή της χώρας, με όλες τις μειώσεις προσωπικού κλπκλπ, έχει γονατίσει η φάση. Ε βάλε κι όλο αυτό που έχει γίνει με την "ενέργεια" από το καλοκαίρι, συν τον χαμό από τις επιστροφές στην ΔΕΗ....(κερασάκι οι,,,"γιορτές", όπου ΑΝΕΚΑΘΕΝ δεν λειτουργούσε τίποτα σωστά για 2-3 βδομάδες...

Κι αν τυχόν έκανες την μετάβαση μέσω econtract, τότε κι αν ψώνισες από σβέρκο (μπουμεράδικη έκφραση :ρ)

Σίγουρα με "ξέχασαν" γιατί ο Δεδδηε πέρασε 2/12.

Το econtract σε εμένα δεν άργησε, 22/11 econtract, 24/11 χαρτιά, 28/11 ebill.

Δημοσ.

Περιμένω απο την ΔΕΗ να διορθώσει το λάθος της και να εκδώσει καινούριο λογαριασμό..Ωστόσο αν δεν γίνει αυτό μέχρι 24/1/2022, η πάγια εντολή πρέπει να τραβήξει 850 ευρώ σύμφωνα με τον λάθος εκκαθαριστικό..

Ερώτηση..Αν τραβήξω απο το λογαριασμό της χρεωστικής της Τράπεζας τα λεφτά και δεν γίνει κάποια πληρωμή εκ μέρους μου, τι επίπτωση θα έχω ;;;Θα με δικαιολογήσει η ΔΕΗ μιας και είναι δικό της λάθος;;; Υπάρχει περίπτωση να μου κόψουν το ρεύμα ή να βγώ από το home online ή να πληρώσω τόκους ;; 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

^...η ΔΕΗ χλωμό να,,,δικαιολογήσει τίποτα, όχι έτσι γενικά δηλαδή - θα πρέπει κάποιος ν' ασχοληθεί προσωπικά με το θέμα σου και η ΔΕΗ είναι ένας τεράστιος "απρόσωπος" μηχανισμός. "Είσαι ένα νούμερο" (παροχή, ΑΦΜ, ΑΔΤ κτλ :ρ), που του αντιστοιχούν νούμερα, που τα επεξεργάζονται κάτι,,,,νούμερα ;ρ

Να σου κόψουν το ρεύμα δύσκολο (αν και τίποτα δεν είναι κι αδύνατο...) - συνήθως δίνουν εντολή τουλάχιστον από τον 2ο απλήρωτο και μετά, απ' όσο ξέρω. Μπορεί επίσης να μην,,,κάνεις κανείς τίποτα για μήνες και για χρόνια (αλλά κι αυτό πλέον δύσκολο, ειδικά τώρα που "ιδιωτικοποιήθηκε,,,,περισσότερο"...).

Γενικά θα έλεγα να πας από κατάστημα και να ζητήσεις να δεις ΟΣΟ πιο "υψηλά ιστάμενους",,,διαθέτουν στο συγκεκριμένο κατάστημα. Όχι ότι σου εξασφαλίζει κάτι, αλλά από το να μην κάνεις απολύτως τίποτα...

Τόκους υπερημερίας, φοβάμαι ότι σίγουρα θα πληρώσεις. Αλλά σε γενικές γραμμές είναι μικρά τα ποσά/μέρα, ίσως τύπου "μια χούφτα,,,Ευρώ..." (για βδομάδες). Ρώτα τους πχ με μέιλ για το ποσό, ή γκούγκλαρε. Παιζει να το βρεις ακόμη και στον λογαριασμό ή το σάιτ τους).

Για το αν θα σε βγάλουν απ' το Ονλάιν, αυτό κι αν πρέπει να το ρωτήσεις με μέιλ. Κι αυτό όμως δεν νομίζω να γίνεται αυτόματα, με την πρώτη μη-πληρωμή. 'Λογικά γίνεται με την 3η συνεχόμενη (όπως κι όταν τα έχεις πληρώσει με κατάθεση ΝΩΡΙΤΕΡΑ και δεν αφήνεις το σύστημα να τραβήξει από μόνο του...και μάλλον για αυτόν τον λόγο το κάνει, άρα αυτό ισχύει : "τιμωρία" για όσους αφήνουν απλήρωτους λογαριασμούς 3η συνεχόμενη φορά - μόνο που δεν του έκαναν "fine tuning" και την πληρώνουν και όσοι απλά τους βόλευε να βάλουν τα λεφτά νωρίτερα...)

Επεξ/σία από washcloud
Δημοσ.
13 λεπτά πριν, washcloud είπε

^...η ΔΕΗ χλωμό να,,,δικαιολογήσει τίποτα, όχι έτσι γενικά δηλαδή - θα πρέπει κάποιος ν' ασχοληθεί προσωπικά με το θέμα σου και η ΔΕΗ είναι ένας τεράστιος "απρόσωπος" μηχανισμός. "Είσαι ένα νούμερο" (παροχή, ΑΦΜ, ΑΔΤ κτλ :ρ), που του αντιστοιχούν νούμερα, που τα επεξεργάζονται κάτι,,,,νούμερα ;ρ

Να σου κόψουν το ρεύμα δύσκολο (αν και τίποτα δεν είναι κι αδύνατο...) - συνήθως δίνουν εντολή τουλάχιστον από τον 2ο απλήρωτο και μετά, απ' όσο ξέρω. Μπορεί επίσης να μην,,,κάνεις κανείς τίποτα για μήνες και για χρόνια (αλλά κι αυτό πλέον δύσκολο, ειδικά τώρα που "ιδιωτικοποιήθηκε,,,,περισσότερο"...).

Γενικά θα έλεγα να πας από κατάστημα και να ζητήσεις να δεις ΟΣΟ πιο "υψηλά ιστάμενους",,,διαθέτουν στο συγκεκριμένο κατάστημα. Όχι ότι σου εξασφαλίζει κάτι, αλλά από το να μην κάνεις απολύτως τίποτα...

Τόκους υπερημερίας, φοβάμαι ότι σίγουρα θα πληρώσεις. Αλλά σε γενικές γραμμές είναι μικρά τα ποσά/μέρα, ίσως τύπου "μια χούφτα,,,Ευρώ..." (για βδομάδες). Ρώτα τους πχ με μέιλ για το ποσό, ή γκούγκλαρε. Παιζει να το βρεις ακόμη και στον λογαριασμό ή το σάιτ τους).

Για το αν θα σε βγάλουν απ' το Ονλάιν, αυτό κι αν πρέπει να το ρωτήσεις με μέιλ. Κι αυτό όμως δεν νομίζω να γίνεται αυτόματα, με την πρώτη μη-πληρωμή. 'Λογικά γίνεται με την 3η συνεχόμενη (όπως κι όταν τα έχεις πληρώσει με κατάθεση ΝΩΡΙΤΕΡΑ και δεν αφήνεις το σύστημα να τραβήξει από μόνο του...και μάλλον για αυτόν τον λόγο το κάνει, άρα αυτό ισχύει : "τιμωρία" για όσους αφήνουν απλήρωτους λογαριασμούς 3η συνεχόμενη φορά - μόνο που δεν του έκαναν "fine tuning" και την πληρώνουν και όσοι απλά τους βόλευε να βάλουν τα λεφτά νωρίτερα...)

Έχω στείλει αρκετά email στο customer support της ΔΕΗ...Όλες τις φορές μου απάντησαν το ίδιο λες και είναι αυτόματη απάντηση..Τους είπα τι θα γίνει με το λογαριασμό και δεν μου απάντησαν...Μου είπαν μόνο ότι θα μπω κανονικά στο home online και ότι θα κάνουν όλες τις απαραίτητες ενέργειες.

Δημοσ.

...τότε κατάστημα, και πριν πας ρίξε λίγο πιπέρι στα μάτια, μπας κι όταν σε δουν σε τέτοια φάση σε πάρουν πιο σοβαρά...😄

 

(...δεν ΣΕ κοροϊδεύω - το χάλι κοροϊδεύω, και λέω και καμμιά μπιπ μπας κι ευθυμήσουμε, γιατί αλλιώς,,,κλαφ' τα Γεώργιε...Μεγάλο ζόρι το ζήτημά σου και σε νιώθω...Εύχομαι να πάνε σύντομα κατ' ευχήν τα πράγματα για 'σένα...)

  • Like 1
Δημοσ.
24 λεπτά πριν, washcloud είπε

...τότε κατάστημα, και πριν πας ρίξε λίγο πιπέρι στα μάτια, μπας κι όταν σε δουν σε τέτοια φάση σε πάρουν πιο σοβαρά...😄

 

(...δεν ΣΕ κοροϊδεύω - το χάλι κοροϊδεύω, και λέω και καμμιά μπιπ μπας κι ευθυμήσουμε, γιατί αλλιώς,,,κλαφ' τα Γεώργιε...Μεγάλο ζόρι το ζήτημά σου και σε νιώθω...Εύχομαι να πάνε σύντομα κατ' ευχήν τα πράγματα για 'σένα...)

Πάλι καλά σε εσάς εδώ στο φόρουμ που το πήρα χαμπάρι νωρίς και πήγα στο home online Οκτώβρη, αλλιώς αυτά τα λεφτά θα τα πλήρωνα κανονικά...Το θέμα είναι ότι έχω ΚΟΤ και ΚΟΤ δεν έχω λόγο αντλίας...Θα έπρεπε οι ιθύνοντες να έχουν συμπεριλάβει και εμας, που ξοδεύουμε αναγκαστικά πολύ ρεύμα, στα μέτρα της κυβέρνησης για επιδότηση ρεύματος..

Δημοσ.

(...για την ακρίβεια άλλοι σε σώσανε, εγώ είμαι,,,νεοτέρας κοπής :-D)

Νυχτερινό να υποθέσω πως έχεις, Γιώργη;

Δημοσ.
12 λεπτά πριν, washcloud είπε

(...για την ακρίβεια άλλοι σε σώσανε, εγώ είμαι,,,νεοτέρας κοπής :-D)

Νυχτερινό να υποθέσω πως έχεις, Γιώργη;

Νυχτερινό έχω..Εννοείται 

Δημοσ.

Καλησπερα σε ολους!

Αν μπορει καποιος ας ριξει μια ματια στην εικονα. Ειναι Εκκαθαριστικος λογαριασμος Γ1.

Μας συμφερει (λογω της πολυ χαμηλης καταναλωσης) να παμε σε myhome enter?

Στην υποψη παροχη θα γινει και αιτηση για ΚΟΤ Α.

Ευχαριστω πολυ!

56EC8056-8347-429D-829B-D843085B5853.jpeg

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...