Προς το περιεχόμενο

ΔΕΗ MyHome Online/Enter + Γ1/Γ1Ν


stathisgs800

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Στις 3/1/2022 στις 9:04 ΜΜ, washcloud είπε

...δες την υπογραφή του κοράκιου για να προχωρήσεις σε αμφισβήτηση της ρήτρας που "κακώς χρεώθηκες".

ξερω τη διαδικασια αμφισβητησης λογαριασμου αλλα δεν ξερω πως ακριβως να το περιγραψω γιατι δεν γνωριζω και σε ποσες μερες ακριβως επρεπε να περασει η δεδδηε μετα την υπογραφη για καταμετρηση..καμια βοηθεια για τη συνταξη?ευχαριστω

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 29,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    3586

  • washcloud

    1106

  • ekrepali

    1008

  • takoulou

    793

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, thanospetr είπε

Καλά τι κάνουν 1+ μήνα και μας ταλαιπωρούν να ήξερα. Εκδόθηκαν/θα εκδοθούν λογαριασμοί κι εμείς δεν ξέρουμε τι να κάνουμε, τραγικά πράγματα..

Έχει βρει κανείς κάτι πιο αποτελεσματικό για να κλείσει εκκρεμότητες με την ΔΕΗ ή καλά κρασιά?

Σημείωση: στο σάιτ της ΔΕΗ μου έλεγε αρχικά ότι το αίτημα για myhomeonline είναι υπό εξέταση και μετά από μέρες χάθηκε. Από τότε αναρωτιέμαι αν θα βοηθούσε την κατάσταση να το ενεργοποιήσω πάλι και μετά να κυνηγήσω την ένταξη στο παλιό τιμολόγιο όπου ανήκει η γραμμή. Στο τηλέφωνο μου είχαν πει να μην πειράξω τίποτα αλλά πέρασε κι ένας μήνας γραψιματος..

...αν δεν κάνω λάθος, αν το ξανα-ενεργοποιήσεις, απλά θα μπεις (κάποια στιγμή) με τις από 3/12/21 τιμές και δεν θα βγάλεις άκρη, ισχυριζόμενος ότι "την αίτηση την είχες αρχικά κάνει προ 3/12/21. Νομίζω ότι το καλύτερο που μπορείς να κάνεις είναι να υποστείς το γράψιμο, μέχρι την δικαίωση.

(...μην ξεχνάς πως εκτός από τον γενικό χαμό της εποχής, συν όσους τρέξανε να μπούνε πίσω ΔΕΗ, περάσαμε/περνάμε περίοδο χριστουγεννοπρωτοχρονιάς, που ΟΛΑ στην χώρα ανέκαθεν σέρνονταν...)

Είχες κάνει την αίτηση μέσω econtract/ήταν αλλαγή παρόχου;

Επεξ/σία από washcloud
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 ώρες πριν, ppmarkos είπε

Δυστυχως δεν ειναι τυχερο...Ειναι εκκαθαριστικος...Σου εχει απλα την επιστροφη των 30 ευρω σαν ειδοποιηση. Πιο κατω αν δεις την αφαιρεση που κανει με τους λογαριασμους εναντι που εχεις πληρωσει, θα δεις οτι ειναι μειον αυτο το 30...

Για παραδειγμα αν εχεις πληρωσει λογαριασμους εναντι 100 ευρω αυτο θα σου αφαιρει 70 ευρω στους εναντι..

44 + 89 οι εναντι , στα -96 ο εκκαθαριστικος. δε βγαινουν τα νουμερα, οπότε ή έτυχε ή λάθος είναι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, gponiris είπε

ξερω τη διαδικασια αμφισβητησης λογαριασμου αλλα δεν ξερω πως ακριβως να το περιγραψω γιατι δεν γνωριζω και σε ποσες μερες ακριβως επρεπε να περασει η δεδδηε μετα την υπογραφη για καταμετρηση..καμια βοηθεια για τη συνταξη?ευχαριστω

Για το συγκεκριμένο ζήτημα "αρμόδιοι" είναι οι korakios /ekrepali. Απευθύνσου συγκεκριμένα σε αυτούς...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, stelios120 είπε

 

Στο Online που είμαι ο μήνας πέρασε εδω και 15 ημέρες αλλά ο λογαριασμός άφαντος ακόμα.

Και εγώ που είμαι στο Online από της 25/11 δεν έχει έρθει κάποιος έναντι ακόμα....

Γύρω στης 20 με 25 Δεκέμβρη πρόσεξα στο ιστορικό του ebill ότι δεν υπάρχει ο μηνιαίος λογαριασμός (ίσως για αυτό να μην έχει βγει ακομα), επιστρέφω στην αρχική οθόνη αλλά εκεί φενεται να μοιάζει ενεργοποιημενος μιας και δεν υπάρχει δυνατότητα να αλλάξω κάτι γιατί είναι ενεργό, πείρα τηλέφωνο, είπα είμαι online και αφού είναι προαπαιτουμενος κτλ κτλ , έκανε κάποια κίνηση η κοπελιά και με είπε να ελέγξω σε 5 μέρες πάλι. Έχουν περάσει 10 και ακόμα τίποτα. Δεν τους ξανά ενόχλησα διότι περιμένω σε 15 μέρες περίπου εκκαθαριστικό και δεν θέλω να μου κάνουν κάποιο τρελό. Μόλις βγει ο εκαθαριστικος θα τους ενοχλήσω από παντού τηλ/Μάιλς.

Να σημειώσω ο κουνιάδος μου έχει παρόμοιο πρόβλημα, είναι από αρχές Οκτώβρη στο Online βγήκε έναντι (φενεται ότι εντάχθηκε στο online) τέλη Οκτώβρη και μέχρι και σήμερα τίποτα. Στο ιστορικό επιλογών επίσης δεν φενεται ο μηνιαίος. Περνουμε ίδια μέρα εκκαθαριστικό. 

Περιμένω να βγούνε και θα το ψάξω παραπάνω.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, thanospetr είπε

Καλά τι κάνουν 1+ μήνα και μας ταλαιπωρούν να ήξερα. Εκδόθηκαν/θα εκδοθούν λογαριασμοί κι εμείς δεν ξέρουμε τι να κάνουμε, τραγικά πράγματα..

Έχει βρει κανείς κάτι πιο αποτελεσματικό για να κλείσει εκκρεμότητες με την ΔΕΗ ή καλά κρασιά?

Σημείωση: στο σάιτ της ΔΕΗ μου έλεγε αρχικά ότι το αίτημα για myhomeonline είναι υπό εξέταση και μετά από μέρες χάθηκε. Από τότε αναρωτιέμαι αν θα βοηθούσε την κατάσταση να το ενεργοποιήσω πάλι και μετά να κυνηγήσω την ένταξη στο παλιό τιμολόγιο όπου ανήκει η γραμμή. Στο τηλέφωνο μου είχαν πει να μην πειράξω τίποτα αλλά πέρασε κι ένας μήνας γραψιματος..

Ακριβώς το ίδιο είμαι κι εγώ. Ενώ έλεγε υπό εξέταση χάθηκαν οι επιλογές. Είχα κρατήσει φωτό από το ιστορικό. Τα παρέθεσα στην καταγγελία όλα τα στοιχεία που είχα και αναμένω. Όσοι είστε στην ίδια κατάσταση στείλτε μου ένα πμ να σας έχω άμεσα διαθέσιμους να σας ενημερώσω για οποία εξέλιξη να κινηθείτε άμεσα. 

2 ώρες πριν, thanospetr είπε
Επεξ/σία από ppmarkos
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

57 λεπτά πριν, washcloud είπε

...αν δεν κάνω λάθος, αν το ξανα-ενεργοποιήσεις, απλά θα μπεις (κάποια στιγμή) με τις από 3/12/21 τιμές και δεν θα βγάλεις άκρη, ισχυριζόμενος ότι "την αίτηση την είχες αρχικά κάνει προ 3/12/21. Νομίζω ότι το καλύτερο που μπορείς να κάνεις είναι να υποστείς το γράψιμο, μέχρι την δικαίωση.

(...μην ξεχνάς πως εκτός από τον γενικό χαμό της εποχής, συν όσους τρέξανε να μπούνε πίσω ΔΕΗ, περάσαμε/περνάμε περίδο χριστουγεννοπρωτοχρονιάς, που ΟΛΑ στην χώρα ανέκαθεν σέρνονταν...)

Είχες κάνει την αίτηση μέσω econtract/ήταν αλλαγή παρόχου;

Η γραμμή ήταν ήδη στην ΔΕΗ αλλά σε άλλο όνομα. Η αλλαγή ονόματος και περάσματος σε myhome online (γελάω) έγινε μέσω econtract.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, thanospetr είπε

Η γραμμή ήταν ήδη στην ΔΕΗ αλλά σε άλλο όνομα. Η αλλαγή ονόματος και περάσματος σε myhome online (γελάω) έγινε μέσω econtract.

Εμένα ήταν νέα μίσθωση κατοικίας όπου στην οποία η προηγούμενη δεν είχε κάνει διακοπή του ρεύματος σε άλλη ιδιωτική εταιρία που ήταν. Όποτε εκανα econtract αλλαγή παρόχου. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, thanospetr είπε

Η γραμμή ήταν ήδη στην ΔΕΗ αλλά σε άλλο όνομα. Η αλλαγή ονόματος και περάσματος σε myhome online (γελάω) έγινε μέσω econtract.

Το econtract είναι χειρότερο κι απ΄ το (ήδη χάλια) ebill σαν υπηρεσία (απ' ότι έχω καταλάβει από εδώ μέσα : αργοπορία στου φουλ)...Πού να το ήξερες βέβαια και μάλλον θα είχες και τους λόγους σου να το έκανες έτσι (αντί να πας σε κατάστημα για το Έντερ) και πού να φανταζόσουν ότι θα πέρναγε πάνω από μήνας κι ακόμη τίποτα...Η αλλαγή ονόματος πάντως, καθώς μεσολαβεί ο ΔΕΔΔΗΕ, είναι σχεδόν το ίδιο παλούκι καθυστέρησης με την αλλαγή παρόχου...Εμένα πέρσι Φλεβάρη, κα'να μήνα κάνανε).

Έκανες παράπονο στην ΔΕΗ (επίσημα, μέσα από την σχετική φόρμα της, όχι τηλέφωνα και μέιλ); Αν όχι, για κάνε, ΜΠΑΣ και...(και μετά, αφού περάσουν 10 ακόμη μέρες, απευθύνσου στην ΡΑΕ - συνήθως κινητοποιούνται οι πάροχοι όταν βλέπουν "ΡΑΕ"...)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, ppmarkos είπε

Ακριβώς το ίδιο είμαι κι εγώ. Ενώ έλεγε υπό εξέταση χάθηκαν οι επιλογές. Είχα κρατήσει φωτό από το ιστορικό. Τα παρέθεσα στην καταγγελία όλα τα στοιχεία που είχα και αναμένω. Όσοι είστε στην ίδια κατάσταση στείλτε μου ένα πμ να σας έχω άμεσα διαθέσιμους να σας ενημερώσω για οποία εξέλιξη να κινηθείτε άμεσα. 

Τά ίδια ακριβώς κ εγώ από 20/11 e contract κ μου στείλανε Γ1

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

52 λεπτά πριν, washcloud είπε

Το econtract είναι χειρότερο κι απ΄ το (ήδη χάλια) ebill σαν υπηρεσία (απ' ότι έχω καταλάβει από εδώ μέσα : αργοπορία στου φουλ)...Πού να το ήξερες βέβαια και μάλλον θα είχες και τους λόγους σου να το έκανες έτσι (αντί να πας σε κατάστημα για το Έντερ) και πού να φανταζόσουν ότι θα πέρναγε πάνω από μήνας κι ακόμη τίποτα...Η αλλαγή ονόματος πάντως, καθώς μεσολαβεί ο ΔΕΔΔΗΕ, είναι σχεδόν το ίδιο παλούκι καθυστέρησης με την αλλαγή παρόχου...Εμένα πέρσι Φλεβάρη, κα'να μήνα κάνανε).

Έκανες παράπονο στην ΔΕΗ (επίσημα, μέσα από την σχετική φόρμα της, όχι τηλέφωνα και μέιλ); Αν όχι, για κάνε, ΜΠΑΣ και...(και μετά, αφού περάσουν 10 ακόμη μέρες, απευθύνσου στην ΡΑΕ - συνήθως κινητοποιούνται οι πάροχοι όταν βλέπουν "ΡΑΕ"...)

Προηγουμένως, έκανα μια αλλαγή παρόχου από econtract σχετικά σύντομα και χωρίς απρόοπτα όπου μπήκε μια χαρά στο online.

Στο θέμα της αλλαγής ονόματος, έχω την εντύπωση πως από κοντά ζητάνε πολλά χαρτιά ενώ από econtract ήταν πιο φιλική η διαδικασία. 

Έχω την εντύπωση πως το μήνυμα ότι αρχικά το αίτημα είναι σε εξέλιξη είναι bug του συστήματος και καθόμαστε και περιμένουμε... Μετά από μέρες αυτό λήγει και δυστυχώς αφού πέρασε η ημερομηνία για το παλιό τιμολόγιο εγκλωβιστήκαμε εδώ πέρα!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, thanospetr είπε

Έχω την εντύπωση πως το μήνυμα ότι αρχικά το αίτημα είναι σε εξέλιξη είναι bug του συστήματος και καθόμαστε και περιμένουμε... Μετά από μέρες αυτό λήγει και δυστυχώς αφού πέρασε η ημερομηνία για το παλιό τιμολόγιο εγκλωβιστήκαμε εδώ πέρα!

...αν πάντως έχεις κρατήσει στοιχεία του πότε έκανες το αίτημα, λογικά (κι απ' όσα έχω δει εδώ μέσα), ΕΣΤΩ και με "φασαρία" (αν πχ σου σκάσει λογαριασμός Γ1 ή τιμές/όροι από 3/12 και μετά και θα πρέπει να κάνεις παράπονο/καταγγελία ΡΑΕ κτλ), θα δικαιωθείς. Προφανώς είναι και το "πότε" ένα θέμα, αλλά...

Τί να πω, υπομονή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μου ήρθε ο  εκκαθαριστικός για 2 μήνες ρεύμα, 850 ευρώ...Από λάθος της ΔΕΗ με βάλανε στο Γ1Ν και όχι στο home online..Τους ενημέρωσα και μου είπαν θα το δούν..Εντωμεταξύ στις 18 Ιανουαρίου πληρώνεται η πάγια εντολή...Τι κάνουμε σε αυτή τη περίπτωση ;; Αν δεν πληρωθεί η πάγια εντολή ( δεν υπάρχουν χρήματα να τραβήξει από το λογαριασμό ) θα έχω κάποια επίπτωση ;;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

36 λεπτά πριν, giorgos_76 είπε

Τους ενημέρωσα και μου είπαν θα το δούν

σήμερα αμφισβήτηση

σε 10 εργάσιμες αν δεν απαντήσουν ,καταγγελία ΡΑΕ και άργησες με τα τηλ και ομιλιτά

αν απαντήσουν θετικά , σε περίπτωση που τραβήξουν λάθος ποσό ,σταματάς κάθε επικοινωνία με ΔΕΗ και μόνο μέσω ΡΑΕ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, korakios είπε

σήμερα αμφισβήτηση

σε 10 εργάσιμες αν δεν απαντήσουν ,καταγγελία ΡΑΕ και άργησες με τα τηλ και ομιλιτά

αν απαντήσουν θετικά , σε περίπτωση που τραβήξουν λάθος ποσό ,σταματάς κάθε επικοινωνία με ΔΕΗ και μόνο μέσω ΡΑΕ

Τους έστειλα Αίτηση Αμφισβήτησης όπως μου είχατε πεί..Προς τιμήν τους μου απάντησαν απο το customercare σε μια μέρα...Μου είπαν ότι όντως έγινε λάθος και κανονικά θα έπρεπε να είμαι στο homeonline όπως ήταν πρίν τις 2/12...Μέχρι να λυθεί όμως το πρόβλημα , ενδέχεται να μου τραβήξουν αυτό το ποσό των 850 ευρώ στις 24 του μηνός...Δεν μπορώ να δώσω αυτό το ποσό, έστω και αν μου το επιστρέψουν αργότερα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...