Προς το περιεχόμενο

ΔΕΗ MyHome Online/Enter + Γ1/Γ1Ν


stathisgs800

Προτεινόμενες αναρτήσεις

24 λεπτά πριν, washcloud είπε

..νομίζω την πάτησες διότι δεν ενεργοποίησες αυτά που σου λένε ότι δεν ενεργοποίησες με το το ebill, στην ώρα τους (με το που φάνηκε η παροχή σε αυτό, δηλαδή άμεσα).

Ρώτα τον Κοράκιο πώς ακριβώς πρέπει να κινηθείς για να κάνεις αφισβήτηση ενεργοποίησης χρέωσης ρήτρας αναπροσαρμογής (αν και, εφ' όσον από υπαιτιότητά σου δεν τσέκαρες τα προαπαιτούμενα στο ebill, χλωμό το βλέπω να δικαιωθείς...). Δοκίμασε, φυσικά, παρ' ολ' αυτά...

Δεν το καταλαβαίνω αυτό.

Ο πελάτης έκανε την αίτηση και τέλος. Όλα θα έπρεπε να γίνουν αυτόματα όπως σε όλους τους παρόχους χωρίς την παραμικρή εμπλοκή του πελάτη. Πόσο μάλλον όταν στην αίτηση στο econtract ενεργοποιείται η πάγια εντολή μιας και ανοίγει η ειδική σελίδα της τράπεζας. Όλα τα άλλα είναι nice to have πχ μηνιαίο λογαριασμό.

Τέλος, έχει ειδοποιηθεί με κάποιον τρόπο ο πελάτης ότι πρέπει να μπαίνει κάθε μέρα και να βλέπει ποτε ενεργοποιήθηκε; Αυτά είναι γελοία πράγματα.

Έκανε ο πελάτης αίτηση; Υπέγραψε συμβόλαιο; Τέλος. Ας κόψουν τον λαιμό τους.

Καταγγελία άμεσα.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 29,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    3586

  • washcloud

    1106

  • ekrepali

    1008

  • takoulou

    793

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

2 λεπτά πριν, liakjim είπε

Δεν το καταλαβαίνω αυτό.

...εσύ καλά τα λες, μαζί σου κι εγώ, αλλά ΒΛΕΠΕΙΣ ποια είναι η πρακτική της ΔΕΗ : σε βάζουν να τρέχεις να αποδείξεις ότι το γεγονός ότι έχεις μεγάλη μύτη και μεγάλα αυτιά δεν σε κάνει αυτομάτως ελέφαντα...

Προφανώς να κάνει καταγγελία σε ΡΑΕ, μπας και συγκινηθούν οι ΔΕΗτζήδες, αλλά βλέπεις υποθέτω (στο θρεντ) ότι και της ΡΑΕ τ' αντανακλαστικά είναι λίγο πιο αργά από ότι είναι του Νικοπολίδη,,,σήμερα. Πόσο μάλλον όταν η ΔΕΗ θα υποστηρίξει (το κάνει ήδη δηλαδή) πως για το συγκεκριμένο ζήτημα θα έπρεπε ο πελάτης να είχε προβεί σε τικαρίσματα κι ενεργοποιήσεις και δεν αρκούσε η υπογραφή του...

9 λεπτά πριν, liakjim είπε

Ας κόψουν τον λαιμό τους.

...για την ώρα πάντως, απ' τον λαιμό του πελάτη ξεκινάνε...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, washcloud said:

...αυτό, χωρίς να θέλω να σε τρομάξω (και χωρίς να ξέρω), αλλά για να σε προειδοποιήσω, μου μυρίζει ΜΕΓΑΛΗ οφειλή (τύπου χιλιάδες - μπορεί ξερωγώ και πάνω από δεκάδα...). 

Μακάρι να "φέρνω την καταστροφή από το τίποτα", αλλά γενικά κινήσου γρήγορα. Από παλιότερα ξέρω πως ΔΕΝ είναι νόμιμο να ζητούν από τον νέο χρήστη της παροχής (είτε νοικάρη είτε ιδιοκτήτη), χρέη από προηγούμενο ΑΦΜ. Αν ο προηγούμενος σου άφησε,,,,πρωτοχρονιάτικο μποναμά (...μα, δεν τσέκαρες τα "βάρη" που μπορεί να είχε το σπίτι, πριν προχωρήσεις στην αγορά...; ), θα πρέπει ή δικηγόρο να βάλεις (...) "εναντίον της ΔΕΗ" (που υποστηρίζει γενικά πως τα χρέη βαρύνουν ΤΟ ΑΚΙΝΗΤΟ, ή τεσπα έτσι θέλει να το βλέπει), ή να κοιτάξεις να πας σε άλλο πάροχο που θα δέχεται την νέα σύνδεση σε αυτόν, χωρίς να σου ζητά να πληρώσεις εσύ τα κερατιάτικα του άλλου (έχεις δικαίωμα υπαναχώρησης από την αίτηση που έκανες).

Δε στα λέω τυχαία, τα έζησα προ 5ετίας όταν νοίκιασα σπίτι το οποίο είχε χρέος, στο όνομα του ιδιοκτήτη, στην ΔΕΗ, ΔΕΚΑΤΡΙΑ ΧΙΛΙΑΡΙΚΑ (ο βλαξ είχε βάλει κάποιον μέσα χωρίς να τον βάλει να πάρει την παροχή πάνω του, κι αυτός τον τόνγκαρε απίστευτα - εκτός του ότι δεν του πλήρωνε νοίκια...) και η ΔΕΗ δεν δεχόταν επανασύδεση χωρίς εξόφληση, ακόμη κι αν θα άλλαζε το όνομα χρήστη. Τελικώς πήγα σε "εναλλακτικό" πάροχο που δεν είχε θέμα να μου κάνει σύνδεση (συγκεκριμένα Πρωτέργεια), με μια "μίνιμουμ" μάλιστα εγγύηση (90€), ενώ η Ελπέντισον που αρχικά απευθύνθηκα, επίσης δεν είχε θέμα,,,,,,,αρκεί λέει να της κατέβαλα,,,,1.500 για εγγύηση......(...)

Πολλές φορές πάντως, λόγος που κάποιος πωλεί κάτι (και δη σε τιμή "σκότωμα") , μπορεί μέχρι να είναι συγκεκριμένο άγχθος διαφόρων χρεών συσχετισμένων με αυτό....Έχε το υπ' όψιν.

Κατά τ' άλλα μακάρι να πρόκειται για κανένα ποσό τύπου 3-4 κατοστάρικα απλώς, στην περίπτωσή σου...

...νομίζω την πάτησες διότι δεν ενεργοποίησες αυτά που σου λένε ότι δεν ενεργοποίησες με το ebill, στην ώρα τους (με το που φάνηκε η παροχή σε αυτό - δηλαδή άμεσα).

Ρώτα τον Κοράκιο πώς ακριβώς πρέπει να κινηθείς για να κάνεις αφισβήτηση ενεργοποίησης χρέωσης ρήτρας αναπροσαρμογής (αν και, εφ' όσον από υπαιτιότητά σου δεν τσέκαρες τα προαπαιτούμενα στο ebill, χλωμό το βλέπω να δικαιωθείς...). Δοκίμασε, φυσικά, παρ' ολ' αυτά...

Το ίδιο είναι το λεκτικό περί διακανονισμού δε το πρόσθεσαν για εκείνον.. και εμένα το έλεγε παρότι δεν έχω οφειλές ούτε είχα ποτέ 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 ώρες πριν, ppmarkos είπε

Αύριο το αργότερο μεθαύριο το πρωί γύρω στις 8 έρχονται οι κωδικοί για την ενεργοποίηση του ebill

 

 

Μόλις εκδόθηκε ο πρώτος λογαριασμός στη ΔΕΗ μετά από αίτηση econtract όσοι θυμούνται το περιστατικό μου στις αρχές Νοέμβρη και αρχές Δεκέμβρη σβήσιμο όλων των επιλογών από ebill. Κράτησε μόνο την πάγια εντολή. 
Απο τότε είμαι συνέχεια με email σε ΔΕΗ με παράπονο και κοινοποίηση σε ΡΑΕ και ΣτΚ. Η απάντηση τους πλέον έχει γίνει καραμέλα ότι ναι δικαιούστε τον παλιό τιμοκατάλογο πριν τις 3/12 και θα προβούμε σε όλες τις ενέργειες από πλευράς μας. 
 

Ο πρώτος λογαριασμός φυσικά εκδόθηκε σε Γ1. Στο ebill φυσικά καμία ενέργεια από πλευράς τους. Είναι ακομα στην επιλογή προγράμματος ΑΛΛΑ ο Γ1 θα πληρωθεί στην ημερομηνία λήξης του με πάγια εντολή. Ότι τους συμφέρει. 

Επισυναπτω το λογαριασμό. 
Τι απάντησε ο ΣτΚ

και την καραμελα απάντηση της ΔΕΗ  

https://ibb.co/5WGgfvv

 

600730140054_2022-01-03.pdf 955 kB · 18 downloads

ΑΠΑΝΤΗΣΗ.pdf 67 kB · 14 downloads complaint-template.doc 42 kB · 11 downloads

Σκέφτομαι πολύ σοβαρά να ξανά-πατήσω τις επιλογές για ενεργοποίηση του Home Online όπως και του μηνιαίου λογαριασμού,

1ον Για να αποφύγω οποίες ρήτρες οτς 

2ον Για να εκδίδεται μηνιαίος λογαριασμός γιατί καταμέτρηση πλέον μου δίνει επιλογή για τέλος Φλεβάρη..Πάει μακριά η βαλίτσα. 

και 

3ον να τελειώνει το όλο θέμα που έχει δημιουργηθεί με την διαγραφή των επιλογών μου από το ιστορικό και την μη ένταξη μου στο πρόγραμμα που υπέγραψα. 
 

 

ΟΜΩΣ

Θα δεχτούν μετά ότι η χρέωση πρέπει να γίνει με τον τιμοκατάλογο που ίσχυε μέχρι τις 2-12 ή θα με πάνε στον Νέο;

Ετσι πιστεύω, ενεργοποιώντας ξανά τις επιλογές, είναι πιο εύκολο να με εντάξουν απλά στον παλιό τιμοκατάλογο από το να με ξανά εντάξουν χειροκίνητα αυτοί στο Home Online. Επειδή δεν βλέπω να κάνουν κάτι, και δεν ξέρω κατά ποσό αυτό είναι εφικτό από εκείνους να ενεργοποιήσουν το Online για εμένα σκέφτομαι τα παραπάνω… 

Επίσης άλλη λύση που σκέφτομαι είναι η επίσκεψη σε κατάστημα. Θα βγάλω άκρη εκεί; 
 

 

Επεξ/σία από ppmarkos
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, liakjim είπε

Δεν το καταλαβαίνω αυτό.

Ο πελάτης έκανε την αίτηση και τέλος. Όλα θα έπρεπε να γίνουν αυτόματα όπως σε όλους τους παρόχους χωρίς την παραμικρή εμπλοκή του πελάτη. Πόσο μάλλον όταν στην αίτηση στο econtract ενεργοποιείται η πάγια εντολή μιας και ανοίγει η ειδική σελίδα της τράπεζας. Όλα τα άλλα είναι nice to have πχ μηνιαίο λογαριασμό.

Τέλος, έχει ειδοποιηθεί με κάποιον τρόπο ο πελάτης ότι πρέπει να μπαίνει κάθε μέρα και να βλέπει ποτε ενεργοποιήθηκε; Αυτά είναι γελοία πράγματα.

Έκανε ο πελάτης αίτηση; Υπέγραψε συμβόλαιο; Τέλος. Ας κόψουν τον λαιμό τους.

Καταγγελία άμεσα.

Και όχι μόνο αυτό, αλλά στο μεσοδιάστημα τους είχα καλέσει 4-5 φορές να τους ρωτήσω αν μεταφέρθηκα στην Δεη και στο homeonline και μου έλεγαν όχι ακόμα και να περιμένω και ότι πιθανόν υπάρχει καθυστέρηση επειδή έχουν γίνει πολλές αιτήσεις από πελάτες για το συγκεκριμένο πρόγραμμα! Μάλιστα είχαν στείλει το αίτημά μου σαν επείγον γιατί τους λέω θα λήξει η προσφορά με τις παλιές τιμές και πότε θα ενεργοποιηθώ; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, George! είπε

Και όχι μόνο αυτό, αλλά στο μεσοδιάστημα τους είχα καλέσει 4-5 φορές να τους ρωτήσω αν μεταφέρθηκα στην Δεη και στο homeonline και μου έλεγαν όχι ακόμα και να περιμένω και ότι πιθανόν υπάρχει καθυστέρηση επειδή έχουν γίνει πολλές αιτήσεις από πελάτες για το συγκεκριμένο πρόγραμμα! Μάλιστα είχαν στείλει το αίτημά μου σαν επείγον γιατί τους λέω θα λήξει η προσφορά με τις παλιές τιμές και πότε θα ενεργοποιηθώ; 

Κλασικά θα έκανα τη διαδικασία με αναφορά στη ΡΑΕ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, liakjim είπε

Κλασικά θα έκανα τη διαδικασία με αναφορά στη ΡΑΕ.

Τον φουσκωμένο λογαριασμό όμως τον εξοφλούμε πριν τη λήξη; Ή εξοφλώντας τον χάνουμε κάποιο δικαίωμα αμφισβήτησης;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, Aionios1991 είπε

Τον φουσκωμένο λογαριασμό όμως τον εξοφλούμε πριν τη λήξη; Ή εξοφλώντας τον χάνουμε κάποιο δικαίωμα αμφισβήτησης;

Δεν γνωρίζω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 λεπτά πριν, Aionios1991 είπε

Τον φουσκωμένο λογαριασμό όμως τον εξοφλούμε πριν τη λήξη; Ή εξοφλώντας τον χάνουμε κάποιο δικαίωμα αμφισβήτησης;

Τα χρήματα θα τα τραβήξουν αυτόματα γιατί είναι με πάγια εντολή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 29/12/2021 στις 6:09 ΜΜ, Geoponer είπε

To έκανα, με τις 3 κοινοποιήσεις που αναφέρεις σε προηγούμενο post σου και με συνημμένα το έντυπο αμφισβήτησης συμπληρωμένο, τον επίμαχο λογαριασμό και την επικοινωνία που επιβεβαιώνει ότι είμαι στο My Home Online από την πρώτη στιγμή αλλαγής παρόχου και μάλιστα με τις παλιές χρεώσεις.

Ελπίζω να πάρω απάντηση αυτή τη φορά και να δω τι θα γίνει με τον λάθος λογαριασμό που θα εξοφληθεί αυτόματα μέσω της πάγιας εντολής.

Επειδή το ίδιο πρόβλημα βλέπω να έχουν πολλοί, θα σας κρατάω ενήμερους για τις εξελίξεις.

Δεν έχω πάρει απάντηση στην αμφισβήτηση λογαριασμού του Home Online (που χρεώθηκε σαν απλό Γ1Ν) που έκανα από τις 29/12.

Καταλαβαίνω ότι μεσολάβησαν γιορτές και αργίες, αλλά γενικά έχει λάβει κανείς απάντηση από τη ΔΕΗ σε αμφισβήτηση λογαριασμού - και αν ναι, είχε αποτέλεσμα?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ευχαριστώ είδα όλες τις απαντήσεις, απ' ότι είδα δικαιόυμαι και ΚΟΤ, είμαι στην ομάδα "Νοικοκυριό αποτελούμενο από δύο ενήλικα μέλη και ένα ανήλικο μέλος ή μονογονεϊκή οικογένεια με δύο ανήλικα μέλη". Επίσης είδα τις διαφορές στους τιμοκαταλόγους της ΔΕΗ και για ΚΟΤ πας σε Enter ή Enter+. Επίσης οι διαφορές που βλέπω είναι: Πάγιο Enter 3 ή Enter+ 5,5, και δύο έξτρα που έχει το Enter+ είναι το GreenPass και το Σταθερότητα στις χρεώσεις ενέργειας (χωρίς να καταλαβαίνω τι εννοεί. Αξίζει να πας στο Enter+ ή όχι; Και η τελευταία μου ερώτηση, να περιμένω να φύγω σε ένα τετράμηνο από το βρωμόσπιτο στο νοίκι που είμαι ή να κάνω την αλλαγή από τώρα;

Επεξ/σία από Crypton-R-
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 3/1/2022 στις 12:01 ΜΜ, alexpaok14 είπε

Βλεπωντας παντως την σημερινή χονδρική τιμή της κιλοβατώρας στην χώρα μας στα 193 € και από αυριο πανω απο 200€ σκέφτηκα λίγο τις τιμές και ήθελα να απαντήσω σε πολλους που ρωτάνε αξίζει να πάω σε home enter ή online με τι νέες τιμες? Μήπως να μείνω ΔΕΗ Γ1 ή σε άλλο παροχο με ρήτρα για να γλιτώσω το προστιμο; και έκανα τους εξής υπολογισμούς(τώρα θα μιλήσω για το enter το οποίο είναι ευκολα προσβασιμο μέσω καταστήματος και γίνεται η ενεργοποίηση αρκετά άμεσα) 

Ημερήσια τιμή κιλοβατώρας : 0,18€

Έκπτωση συνέπειας και πάγια εντολή 5% + 2% = 0,18 - 7% = 0,167 €

Με ερωτηματικό η επόμενη έκπτωση γιατί δεν ξέρουμε τι θα ισχυει από εδώ και περα αλλά αν υπολογίσουμε την έκπτωση του κράτους για σταθερή τιμή 

0,167 - 0,02 (που είναι η έκπτωση) = 0,147€

Τελική τιμή 0,147€ για ημερήσια καταναλωση. 

Μέχρι τον Αυγουστο η τιμή της κιλοβατώρας στο τιμολόγιο Γ1 της ΔΕΗ ήταν 0,11€ 

Καταλαβαινουμε λοιπόν ότι μπροστά σε όλες αυτές τις ανατιμήσεις που συμβαίνουν ακόμα και να μην προλαβε κανεις τις παλιες τιμές, η επιλογή του home enter είναι πολυ συμφέρουσα αν σκεφτεί κανείς ποσα πληρώνει με τιμολογια άλλων παροχων και ειδικά με αυτά που αποτελουν ρήτρα αναπροσαρμογής. 

Αν κάνω κάπου λάθος ας με διορθώσει κάποιος. 

Απλώς ήθελα να διευκολύνω όλους αυτους που το σκέφτονται με τις καινουριες τιμές (καλά οποίος προλαβε τις παλιες τιμές είναι άρχοντας αλλά και παλι σώζεται η κατάσταση) 

Καλησπέρα,

Μίλησα με ΔΕΗ και μου είπαν πως δεν έχουν κάποια έπτωση τα enter/online. Αναφέρομαι στα 0.02 που σημειώνεις παραπάνω.

Επίσης μου είπαν πως η ρητρα των 60ε για αποχωρηση είναι πχ αν φύγεις απο το σπιτι. Δε μπορεις να γυρισεις στο Γ1Ν αν πεσουν οι τιμες. Ισως αν κατσεις και αλλάξεις όνομα παροχης κτλ.

Αρα η τιμη σου θα ειναι 0.167 για τον ενα χρονο χωρις εκπτωση.

Τι κανουμε οεο;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 29/12/2021 στις 12:16 ΜΜ, washcloud είπε

...προφανώς εννοείς ότι τo έκανες μέσω e-contract - και κοίτα να δεις δηλαδή, ενώ εσύ υπέγραψες (λογικά εννοείς συμβόλαιο που σου έστειλαν, κι όχι καν την αρχική σου αίτηση για το Home Online) στις 14/10, σε ενεργοποίησαν το ΝΩΡΙΤΕΡΟ στις 3/12 (που άλλαξαν οι τιμές και λοιποί όροι)...Καταπληκτικό : τους πήρε δηλαδή η όλη διαδικασία, του προηγούμενου παρόχου, της ΔΕΗ και του ΔΕΔΔΗΕ (αλλαγή παρόχου/ενεργοποίηση Home Online) το λιγότερο 7 βδομάδες...Έτσι για να το δουν κάποιοι που αναρωτιούνται "γιατί να πάω σε κατάστημα ΔΕΗ να υπογράψω - δεν μπορώ να το κάνω ιντερνετικά;"....

Το συμβόλαιο που έστειλαν αφού μιλήσαμε τηλεφωνικά, το υπέγραψα και το ξαναέστειλα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, George! είπε

Τα χρήματα θα τα τραβήξουν αυτόματα γιατί είναι με πάγια εντολή.

Όταν εκδόθηκε αυτός ο λογαριασμός δεν είχα ενεργοποιήσει το online στο ebill. Ήταν ακόμα Γ1Ν με τρόπο πληρωμής όχι πάγια εντολή. Μια μέρα μετά την έκδοση βέβαια το ενεργοποίησα και έβαλα την πάγια εντολή. Δεν ξέρω τί θα γίνει και πού μπορώ να δω αν επιχείρησαν να τραβήξουν λεφτά γιατί δεν έχει και λεφτα μέσα η κάρτα τώρα και θα αποτύχει σίγουρα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 29/12/2021 στις 12:29 ΠΜ, korakios είπε

απαραίτητα

 αμφισβήτηση και περιμένεις 10 εργάσιμες και μετά καταγγελία μέσω myrae

o yiankap έχει γράψει ένα πολύ ωραίο κείμενο , προσάρμοσέ το

μη δίνετε σημασία στο τι λέει ο σεκιουριτάς ,προϊστάμενος ,υπεύθυνος καθαρίστρια,  διευθυντής , υπάλληλος ,κεντρικά και γωνίες

καταρχάς δεν έχεις κάνει κάποιο λάθος , απλά η ΔΕΗ δεν έπρεπε να το δίνει σαν ξεχωριστό πρόγραμμα και όφειλε να είναι όλα ενεργοποιημένα και να σου έστελνε τους κωδικούς να έμπαινες ebill και να έλεγχες απλά το λογαριασμό

τα παρακάτω τα αγνοείς

έπρεπε όταν έκανες την αίτηση να πάρεις τηλ μετά απο 2 μέρες να σου δώσουνε κωδικό εταίρου να κάνεις το ebill και να το ενεργοποιήσεις εσύ για να μην έχεις τώρα τρεχάματα

Περιμένω το 10ημερο να περάσει, το λογαριασμό που εκδόσανε και λήγει πριν το 10ημερο της αμφισβήτησης, τι εκτιμάτε, να τον πληρώσω (με τη ρήτρα), παρόλο που είναι ουσιαστικά άλλο συμβόλαιο? ( στο ebill δεν φαίνεται ενεργοποιημένη η αυτόματη πληρωμή με πιστωτική που έχω δηλώσει)

Επεξ/σία από api23
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...