Προς το περιεχόμενο

ΔΕΗ MyHome Online/Enter + Γ1/Γ1Ν


stathisgs800

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα, θα ήθελα την βοήθεια σας για αυτό που θα αντιμετωπίσω.

 

Τον Οκτώβριο έκανα αίτηση econtract για ΔΕΗ home online. Μέχρι και 1/11/21 είχα ενεργοποιήθει σίγουρα και είχα ενεργοποιήσει το ONLINE μέσα από το ebill. Το είδα κανονικά να είναι ενεργό μέχρι το 2023.

Καπάκι έκανα αίτηση για ΚΟΤΒ και προχώρησε.

Στις 17/11/21 εκδόθηκε ο πρώτος λογαριασμός, ήταν πιστωτικός και είχε και την έκπτωση 30€ από την ενεργοποίηση του ONLINE και με το ΚΟΤΒ.

Έχω από 29/12/21 , αφού είδα ότι στο ebill  ΔΕΝ φαίνεται ενεργό το ONLINE και επικοινωνώ με εξυπηρέτηση ΔΕΗ. 29/12/21 άνοιξε το πρώτο αίτημα, γιατί δεν είναι ενεργό το ONLINE και γιατί έχει περάσει ένας μήνας και δεν έχει βγει ο μηνιαίος.

Στις 31/12/21 (Ναι παραμονή) , έστειλα γραπτός στην φόρμα παραπόνων και φόρμα για λογαριασμούς την περίπτωση μου.

Έλαβα απάντηση σήμερα, 'πως δεν έχει εκδοθεί ο μηνιαίος , λόγο συστημικού προβληματος' .

Ξανά πήρα τηλέφωνο, αφού έψαχνε 40λεπτά τι έχει συμβεί στην περίπτωση μου, μου είπε θα ξανακάνει αίτημα. Σε κάποια φάση όμως μου πέταξε, πως το παλιό online δεν συνδυάζεται με ΚΟΤ. Φυσικά της είπα πως κάνει λάθος και συνδυάζεται και μου βγήκε και ο λογαριασμός κανονικά στις 17/11/21.

 

Υποτίθεται τώρα στις 20/1/22 θα εκδοθεί ο νέος λογαριασμός. Τι άλλο να κάνω; να στείλω στην Ραε; να περιμένω να εκδοθεί ο λογαριασμός λάθος και να τους κυνηγάω περισσότερο;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 29,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    3586

  • washcloud

    1106

  • ekrepali

    1008

  • takoulou

    793

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

8 λεπτά πριν, SilentVoice είπε

Καλησπέρα, θα ήθελα την βοήθεια σας για αυτό που θα αντιμετωπίσω.

 

Τον Οκτώβριο έκανα αίτηση econtract για ΔΕΗ home online. Μέχρι και 1/11/21 είχα ενεργοποιήθει σίγουρα και είχα ενεργοποιήσει το ONLINE μέσα από το ebill. Το είδα κανονικά να είναι ενεργό μέχρι το 2023.

Καπάκι έκανα αίτηση για ΚΟΤΒ και προχώρησε.

Στις 17/11/21 εκδόθηκε ο πρώτος λογαριασμός, ήταν πιστωτικός και είχε και την έκπτωση 30€ από την ενεργοποίηση του ONLINE και με το ΚΟΤΒ.

Έχω από 29/12/21 , αφού είδα ότι στο ebill  ΔΕΝ φαίνεται ενεργό το ONLINE και επικοινωνώ με εξυπηρέτηση ΔΕΗ. 29/12/21 άνοιξε το πρώτο αίτημα, γιατί δεν είναι ενεργό το ONLINE και γιατί έχει περάσει ένας μήνας και δεν έχει βγει ο μηνιαίος.

Στις 31/12/21 (Ναι παραμονή) , έστειλα γραπτός στην φόρμα παραπόνων και φόρμα για λογαριασμούς την περίπτωση μου.

Έλαβα απάντηση σήμερα, 'πως δεν έχει εκδοθεί ο μηνιαίος , λόγο συστημικού προβληματος' .

Ξανά πήρα τηλέφωνο, αφού έψαχνε 40λεπτά τι έχει συμβεί στην περίπτωση μου, μου είπε θα ξανακάνει αίτημα. Σε κάποια φάση όμως μου πέταξε, πως το παλιό online δεν συνδυάζεται με ΚΟΤ. Φυσικά της είπα πως κάνει λάθος και συνδυάζεται και μου βγήκε και ο λογαριασμός κανονικά στις 17/11/21.

 

Υποτίθεται τώρα στις 20/1/22 θα εκδοθεί ο νέος λογαριασμός. Τι άλλο να κάνω; να στείλω στην Ραε; να περιμένω να εκδοθεί ο λογαριασμός λάθος και να τους κυνηγάω περισσότερο;

Έχω την εντύπωση ότι όντως στο παλιό online δεν εμπαινε κοτ ,μόνο στο παλιό έντερ.

Για αυτό και σε πέταξε μάλλον.

Ασ με διορθώσει κάποιος αν κάνω λάθος βέβαια !

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 λεπτά πριν, St3liosGr είπε

Έχω την εντύπωση ότι όντως στο παλιό online δεν εμπαινε κοτ ,μόνο στο παλιό έντερ.

Για αυτό και σε πέταξε μάλλον.

Ασ με διορθώσει κάποιος αν κάνω λάθος βέβαια !

 

image.png.8aba931d12f6cee3ff57af5d745b6047.png

Προσφατος του πεθερου μετα απο μεταβαση σε online

Επεξ/σία από narta
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, narta είπε

image.png.8aba931d12f6cee3ff57af5d745b6047.png

Προσφατος του πεθερου μετα απο μεταβαση σε online

Δεν είναι καθαροσ online μόνο,αν δεις καλά τις χρεώσεις !! 

Σίγουρα κάποιος θα ξέρει αν έχει πάρει δεύτερο λογαριασμό με κοτ

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, St3liosGr είπε

Δεν είναι καθαροσ online μόνο,αν δεις καλά τις χρεώσεις !! 

Σίγουρα κάποιος θα ξέρει αν έχει πάρει δεύτερο λογαριασμό με κοτ

377+13=390

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 λεπτά πριν, St3liosGr είπε

Δεν είναι καθαροσ online μόνο,αν δεις καλά τις χρεώσεις !! 

Σίγουρα κάποιος θα ξέρει αν έχει πάρει δεύτερο λογαριασμό με κοτ

 

9E46FD10-17D7-4514-B443-AFF48D2E31E9.jpeg

Επεξ/σία από ppmarkos
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, washcloud είπε

...ακριβώς γαι αυτούς τους λόγους κάνεις α) παράπονο β) αμφισβήτηση μέσω του σάιτ της ΔΕΗ. ΣΤην υπογραφή του μέλους korakios θα βρεις οδηγίες.

Όσο για την πάγια, γίνεται ένα τουρλουμπούκι : άλλοι έχουν αναφέρει ότι τραβάει την μέρα της λήξης, άλλοι μέρες πριν, άλλοι μέρες μετά, κι άλλοι,,,καθόλου. Μπορείς εναλλακτικά να πληρώνεις με κατάθεση (μέρες πριν την λήξη προφανώς), αλλά όχι πάντα : υπάρχει και θρεντ που λέει ότι μετά από τον 3ο συνεχόμενο μήνα που δεν αφήσεις το σύστημα να τραβήξει μόνο του, χάνεις το πρόγραμμα - σε πετάει στο βασικό τιμολόγιο της ΔΕΗ, ονόματι Γ1 ( που έχει "ρήτρα"). Οπότε το πας μια έτσι-μια γιουβέτσι...

...ναι, να γλυτώσεις χρήματα.

Μάλλον καλός λόγος.

Επίσης βάλε νυχτερινό μετρητή (42€ εφ' άπαξ). Θα γλυτώσεις κι άλλα χρήματα.

Λήγει 05/01/2022 εντωμεταξύ. Τον αφήνω απλήρωτο και ας λήξει; Μέχρι την απάντηση τους;

Επεξ/σία από Aionios1991
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, SilentVoice είπε

Είναι ο δεύτερος με Κοτ?

Ερώτηση, στο ebill βλέπεις το ONLINE ενεργοποιημένο;

Είναι ο τριτος. Ναι φαίνεται ενεργοποιημένο

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, ppmarkos είπε

Είναι ο τριτος. Ναι φαίνεται ενεργοποιημένο

Σίγουρα είναι online γιατί έχει χρέωση στην kvh σωστή 

Απλά είναι κοτΒ όχι κοτΑ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
51 λεπτά πριν, rose from hell είπε

162 είναι η ρητρα αναπροσαρμογης

πίστωση τεμ  ειναι η κρατική επιδότηση

Kαι το "εκπτωση ενεργειας -37,42" τι ειναι?

Αν λοιπον προστεθουν τα αναφερομενα αρνητικα ποσά(8,31-17,22-36,01-29,04-37,42) ειναι 128ε.

Αρα 162-128=34ε η πραγματικη επιβαρυνση της ρητρας αναπροσαρμογης.

Τα ποσά πανε αναλογως κιλοβατωρων? δηλαδη σε διπλασιες κιλοβατωρες θα ηταν 68ε?

Επεξ/σία από rus
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, SilentVoice είπε

Τι άλλο να κάνω; να στείλω στην Ραε; να περιμένω να εκδοθεί ο λογαριασμός λάθος και να τους κυνηγάω περισσότερο;

απο τώρα στη ΡΑΕ

και κλασσικά

1 ώρα πριν, SilentVoice είπε

Ξανά πήρα τηλέφωνο, αφού έψαχνε 40λεπτά τι έχει συμβεί στην περίπτωση μου, μου είπε θα ξανακάνει αίτημα. Σε κάποια φάση όμως μου πέταξε,

μη δίνετε σημασία στο τι λέει ο σεκιουριτάς ,προϊστάμενος ,υπεύθυνος καθαρίστρια,  διευθυντής , υπάλληλος ,κεντρικά ,γωνίες ,γραφεία και καναπέδες

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, topmar είπε

και έβγαλε το μήνυμα: 

"Δεν είναι ακόμη δυνατή η καταχώρηση της ένδειξης του μετρητή σας. Παρακαλούμε προσπαθήστε πάλι κατά το χρονικό διάστημα από 29/03/2022 έως 04/04/2022" 

Εγώ δοκίμασα δύο παροχές και στις δυο εμφανίζει το ίδιο μήνυμα. Προφανώς θα είναι άλλο ένα συστημικό πρόβλημα γιατί το ονλαην είναι μηνιαίο και θα πρέπει (όχι υποχρεωτικά) να βάζουμε κάθε μήνα ένδειξη. Όχι μετά από 3 μήνες. Στο ebill πότε σου λέει να καταχωρήσεις; Αν δεν έχεις ebill καλύτερα μέσω τηλεφώνου. Εμάς στην αρχή μας είχε έρθει μεηλ και είχα στείλει ως απάντηση.

4 ώρες πριν, Aionios1991 είπε

Καλησπέρα, άλλαξα και γω από άλλο πάροχο σε ΔΕΗ με σκοπό να μπω στο online και δεν είχα κατανοήσει σωστά την διαδικασία με αποτέλεσμα να το καταλάβω στον εκκαθαριστικό που είχε ρήτρα. Την επόμενη μέρα αμέσως ενεργοποίησα το online. Εντελώς παραπλανητικό που κάνεις αίτηση για online και σε ξεκινάει σε Γ1Ν και δεν σε ειδοποιεί ποτέ.

Καταπίνουμε τη ρήτρα και συνεχίζουμε ως έχει, ή μπορώ να προσπαθήσω κάπως να διορθωθεί το πρόγραμμα μου για τον ήδη εκδοθέντα λογαριασμό;

Επίσης, έχω βάλει την πάγια εντολή μου σε κάρτα που συνήθως δεν έχει χρήματα μέσα. Η διαδικασία της πάγιας εντολής ποια είναι; Προσπαθεί να τραβήξει το ποσό την ημέρα της λήξης πληρωμής; Ή την ημέρα της έκδοσης του λογαριασμού; Δεν θέλω να γίνει καμιά στραβή και χρεωθώ εγγύηση, αλλά δε θέλω να έχω και πάντα χρήματα διαθέσιμα εκεί μέσα πριν έρθει η ώρα πληρωμής του λογαριασμού (λήξη). Μήπως ξέρετε τί ισχύει.

 

Εμείς την κατάπιαμε τη ρήτρα (βέβαια ήταν μόλις 6€) και εννοείται ότι είναι αδικία όλο αυτό, αλλά τι περιμένεις. Ανάθεμα την ώρα που πέσαμε στην ανάγκη της δεη!

Πρόσεχε με την πάγια. Έχουν αναφερθεί πολλές περιπτώσεις που για χίλιες δυο αιτίες σε πετάει στο Γ1. Δεν θέλεις να το πάθεις οπότε θα σου πρότεινα πάντα να έχει χρήματα και να πληρώνεται μέσω πάγιας. Να πηγαίνεις να βάζεις χρήματα στην κάρτα 10 μέρες πριν λήξει τουλάχιστον. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, 1comment είπε

Εγώ δοκίμασα δύο παροχές και στις δυο εμφανίζει το ίδιο μήνυμα. Προφανώς θα είναι άλλο ένα συστημικό πρόβλημα γιατί το ονλαην είναι μηνιαίο και θα πρέπει (όχι υποχρεωτικά) να βάζουμε κάθε μήνα ένδειξη. Όχι μετά από 3 μήνες. Στο ebill πότε σου λέει να καταχωρήσεις; Αν δεν έχεις ebill καλύτερα μέσω τηλεφώνου. Εμάς στην αρχή μας είχε έρθει μεηλ και είχα στείλει ως απάντηση.

Δεν υπάρχει ένδειξη για καταχώρηση στο E-Bill, εκτός κι αν δεν το είδα (2 φορές το έψαξα εκεί) και έχω φυσικά E-Bill. 

Μου ήρθε και email που γράφει τα ίδια σχεδόν, αλλά έχει κι εκεί φράση για καταχώρηση στο E-Bill, πράγμα που δεν βρίσκω (Καταχωρήστε την ένδειξη σας τώρα στο ebill.dei.gr ή σε ένα κατάστημα ΔΕΗ.) όμως. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...