Προς το περιεχόμενο

ΔΕΗ MyHome Online/Enter + Γ1/Γ1Ν


stathisgs800

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλημέρα παίδες. Πότε φαίνεται η συναλλαγή στο ebanking αν πήρανε τα λεφτά η ΔΕΗ; γιατί ο λογαριασμός έλεγε ημερομηνία πληρωμής 28/12 και μέχρι τώρα που μπήκα δεν τα έχουν τραβήξει. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 29,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    3586

  • washcloud

    1106

  • ekrepali

    1008

  • takoulou

    793

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

11 ώρες πριν, api23 είπε

Καλησπέρα, υπέγραψα για Home Online στις 14/10/21 και μου ήρθε πρόσφατα ο πρώτος εκκαθαριστικός -έκδοσης 15/12- με Γ1 Οικιακό και Ρήτρα 139€ για χρονικό διάστημα 25/10-12/12, χωρίς κανένα από τα προνόμια του Home Online αφού είμαι στο Γ1 (δεν έχει -30€, άλλο πάγιο αντί για 0,5€, 1 έτος αντί για 2 διάρκεια, αλλη τιμολόγηση kwh κλπ). 

...προφανώς εννοείς ότι τo έκανες μέσω e-contract - και κοίτα να δεις δηλαδή, ενώ εσύ υπέγραψες (λογικά εννοείς συμβόλαιο που σου έστειλαν, κι όχι καν την αρχική σου αίτηση για το Home Online) στις 14/10, σε ενεργοποίησαν το ΝΩΡΙΤΕΡΟ στις 3/12 (που άλλαξαν οι τιμές και λοιποί όροι)...Καταπληκτικό : τους πήρε δηλαδή η όλη διαδικασία, του προηγούμενου παρόχου, της ΔΕΗ και του ΔΕΔΔΗΕ (αλλαγή παρόχου/ενεργοποίηση Home Online) το λιγότερο 7 βδομάδες...Έτσι για να το δουν κάποιοι που αναρωτιούνται "γιατί να πάω σε κατάστημα ΔΕΗ να υπογράψω - δεν μπορώ να το κάνω ιντερνετικά;"....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 λεπτά πριν, washcloud είπε

...προφανώς εννοείς ότι τo έκανες μέσω e-contract - και κοίτα να δεις δηλαδή, ενώ εσύ υπέγραψες (λογικά εννοείς συμβόλαιο που σου έστειλαν, κι όχι καν την αρχική σου αίτηση για το Home Online) στις 14/10, σε ενεργοποίησαν το ΝΩΡΙΤΕΡΟ στις 3/12 (που άλλαξαν οι τιμές και λοιποί όροι)...Καταπληκτικό : τους πήρε δηλαδή η όλη διαδικασία, του προηγούμενου παρόχου, της ΔΕΗ και του ΔΕΔΔΗΕ (αλλαγή παρόχου/ενεργοποίηση Home Online) το λιγότερο 7 βδομάδες...Έτσι για να το δουν κάποιοι που αναρωτιούνται "γιατί να πάω σε κατάστημα ΔΕΗ να υπογράψω - δεν μπορώ να το κάνω ιντερνετικά;"....

Αυτά που λες δεν έχουν να κάνουν με την ερώτηση που έκανε το παιδί , γιατί τον κουράζεις λες και φταίει αυτός;

 

Ότι σου είπε ο @korakiosαμφισβήτηση/παράπονο και μετά από 10 μέρες αίτημα στο myRae.gr , εγώ που έκανα κατευθείαν το δεύτερο , την βρήκα την άκρη και με έβαλαν στον παλιό τιμοκατάλογο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, afragorn είπε

Αυτό γράφει εδώ και καιρό πάντως.

Ναι το έχω δει αυτό, απλά στο σαιτ αναφέρεται ότι με το που ενεργοποιείς την πάγια εντολή ανεξαρτήτως προγράμματος (δηλαδή και στο Γ1 να είσαι, δεν το προσδιορίζει) επιστρέφεται η εγγύηση, πράγμα που είναι και το λογικό.

Εγώ έβαλα πρώτη φορά ρεύμα (Γ1) στο όνομά μου τον Μάιο και μπήκα στο online τον Δεκέμβρη.

Τώρα μου απάντησαν ότι ισχύει "για νέα συμβόλαια που υπογράφονται από τις 14.07.2021". Το θέμα είναι ότι δεσμεύεται ένα σημαντικό ποσό χωρίς λόγο, και αν το γνώριζα ίσως να επέλεγα το Enter.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, aXer είπε

Πείτε λίγο
myHomeEnter VS myHomeOnline

Με τετραμηνιαία κατανάλωση περίπου 2.500kWh και με συνέπεια πληρωμής λογαριασμών, ΧΩΡΙΣ νυχτερινό μετρητή.

Ποιο συμφέρει περισσότερο;

Απο τα δύο προγράμματα συμφέρει περισσότερο...

να βάλεις νυχτερινό μετρητή!

Για τις διάφορες των προγραμμάτων μπες στην υπογραφή του Κορακιου και υπολόγισε τι σε συμφέρει βάσει της κατανάλωσης σου.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, tomtsir είπε

Αυτά που λες δεν έχουν να κάνουν με την ερώτηση που έκανε το παιδί , γιατί τον κουράζεις λες και φταίει αυτός;

...παρακαλώ...;

Είπα κάπου ότι έχουν να κάνουν με το τί ρώτησε; Ένα σχόλιο στο ποστ του έκανα (χωρίς καν στην ουσία να τον,,,αφορά κι όλας/να χρειάζεται ν' ασχοληθεί) που μου ήρθε με βάση αυτά που "κατέθεσε"...(και το τόνισα κι όλας), για όσους ρωτάνε, ακόμη και ΣΗΜΕΡΑ πχ, "γιατί να πάω σε κατάστημα;"

Το δε "λες και φταίει αυτός", από πού διάλο το έβγαλες ως συμπέρασμα; Δεν έγραψα ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΤΙΠΟΤΑ που ν' αφήνει ΕΣΤΩ υπόννοιες ότι "κάτι δεν έκανε καλά" ο ίδιος... Όσο για το αν τον,,,"κουράζω", αυτό πάλι πως προέκυψε; Και εσύ με ποια ιδιότητα "μου κάνεις παρατήρηση" ακριβώς; Έχεις την,,,ευθύνη της,,,ξεκούρασής του...;! Ειλικρινά, ήμαρτον...Προσπαθώ να καταλάβω προς τί αυτό σου το ποστ...Τρέχει ΜΗΠΩΣ τίποτ' άλλο και με αυτήν την αφορμή μου γράφεις ό,τι μου γράφεις; Γιατί άλλη λογική εξήγηση ΔΕΝ βρίσκω...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα. Στο myHome Online υπάρχει εγγύηση απ' ότι καταλαβαίνω μόνο για υφιστάμενους πελάτες (δια της ατόπου αφού στο site γράφει μηδενική εγγύηση για νέους πελάτες). Ωστόσο για τους υφιστάμενους δεν βλέπω το ύψος της εγγύησης. Ποιό είναι αυτό; Ισχύει πως αν έχεις πάγια εντολή, δεν χρεώνεται εγγύηση σε υφιστάμενους πελάτες; Αναφέρεται αυτό κάπου στους όρους;

Επεξ/σία από MiJ16
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

28 λεπτά πριν, MiJ16 είπε

Καλησπέρα. Στο myHome Online υπάρχει εγγύηση απ' ότι καταλαβαίνω μόνο για υφιστάμενους πελάτες (δια της ατόπου αφού στο site γράφει μηδενική εγγύηση για νέους πελάτες). Ωστόσο για τους υφιστάμενους δεν βλέπω το ύψος της εγγύησης. Ποιό είναι αυτό; Ισχύει πως αν έχεις πάγια εντολή, δεν χρεώνεται εγγύηση σε υφιστάμενους πελάτες; Αναφέρεται αυτό κάπου στους όρους;

...αν θυμάμαι καλά, είναι 130 για το Ονλάιν (για αλλαγή από Γ1) τα οποία αν βάλεις πάγια εντολή, ναι, σου επιστρέφονται (ως πιστωτικό) με τον πρώτο λογαριασμό που έχει χρεώσεις του Online (πρακτικά μπορεί να είναι κι ο 2ος που θα λάβεις).

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, washcloud είπε

...αν θυμάμαι καλά, είναι 130 για το Ονλάιν (για αλλαγή από Γ1) τα οποία αν βάλεις πάγια εντολή, ναι, σου επιστρέφονται (ως πιστωτικό) με τον πρώτο λογαριασμό που έχει χρεώσεις του Online (πρακτικά μπορεί να είναι κι ο 2ος που θα λάβεις).

Διάβασα τα προηγούμενα post σου και είδα οτι προτείνεται για καλύτερη εξυπηρέτηση την αλλαγή να την κάνεις σε φυσικλό κατάστημα ακόμα κι αν έχεις ebill. Ωστόσο, δεν έβρισκα ραντεβού σχετικό με αλλαγή προγράμματος και επέλεξα ραντεβού με θέμα "Αλλαγή προμηθευτή". Είναι οκ ή θα ρίξουν άκυρο;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

39 λεπτά πριν, MiJ16 είπε

Καλησπέρα. Στο myHome Online υπάρχει εγγύηση απ' ότι καταλαβαίνω μόνο για υφιστάμενους πελάτες (δια της ατόπου αφού στο site γράφει μηδενική εγγύηση για νέους πελάτες). Ωστόσο για τους υφιστάμενους δεν βλέπω το ύψος της εγγύησης. Ποιό είναι αυτό; Ισχύει πως αν έχεις πάγια εντολή, δεν χρεώνεται εγγύηση σε υφιστάμενους πελάτες; Αναφέρεται αυτό κάπου στους όρους;

Αν είσαι υφιστάμενος πελάτης και έχεις ήδη καταβάλλει εγγύηση δεν χρειάζεται κάτι επιπλέον.

1 λεπτό πριν, washcloud είπε

...αν θυμάμαι καλά, είναι 130 για το Ονλάιν (για αλλαγή από Γ1) τα οποία αν βάλεις πάγια εντολή, ναι, σου επιστρέφονται (ως πιστωτικό) με τον πρώτο λογαριασμό που έχει χρεώσεις του Online (πρακτικά μπορεί να είναι κι ο 2ος που θα λάβεις).

Σύμφωνα με το customer care, δεν ισχύει η επιστροφή για πελάτες της ΔΕΗ που υπέγραψαν (οποιαδήποτε) σύμβαση πριν τις 14/07.

Έχω υποβάλλει καταγγελία στη ΡΑΕ σχετικά με αυτό και αναμένω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, black_orchid είπε

Αν είσαι υφιστάμενος πελάτης και έχεις ήδη καταβάλλει εγγύηση δεν χρειάζεται κάτι επιπλέον.

Η εγγύηση που φαίνεται στον λογαριασμό του Γ1Ν είναι περίπου 50 ευρώ. Συνεπώς ίσως ζητήσουν την διαφορά.

 

2 λεπτά πριν, black_orchid είπε

Σύμφωνα με το customer care, δεν ισχύει η επιστροφή για πελάτες της ΔΕΗ που υπέγραψαν (οποιαδήποτε) σύμβαση πριν τις 14/07.

Έχω υποβάλλει καταγγελία στη ΡΑΕ σχετικά με αυτό και αναμένω.

Ωστόσο, αυτή τη στιγμή στους όρους του Online, δεν αναφέρει κάτι σχετικό με επιστροφή της εγγύησης αν υπάρχει πάγια εντολή. Οπότε υποθέτω πως εγώ δε θα μπορούσα να βασιστώ κάπου και να κάνω την σχετική καταγγελία. Σωστά;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, MiJ16 είπε

Η εγγύηση που φαίνεται στον λογαριασμό του Γ1Ν είναι περίπου 50 ευρώ. Συνεπώς ίσως ζητήσουν την διαφορά.

Ίσως (αν και αμφιβάλλω), αλλά δεν το γνωρίζω.

2 λεπτά πριν, MiJ16 είπε

Ωστόσο, αυτή τη στιγμή στους όρους του Online, δεν αναφέρει κάτι σχετικό με επιστροφή της εγγύησης αν υπάρχει πάγια εντολή. Οπότε υποθέτω πως εγώ δε θα μπορούσα να βασιστώ κάπου και να κάνω την σχετική καταγγελία. Σωστά;

Ναι, αλλά - ακόμα καλύτερα - αναφέρεται στην ιστοσελίδα της εταιρείας γενικά κι αόριστα.

Εγώ τους έστειλα την συγκεκριμένη σελίδα στο παρακάτω αρχείο.

dei_epistrofi_eggiisis.pdf

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 λεπτά πριν, MiJ16 είπε

Διάβασα τα προηγούμενα post σου και είδα οτι προτείνεται για καλύτερη εξυπηρέτηση την αλλαγή να την κάνεις σε φυσικλό κατάστημα ακόμα κι αν έχεις ebill. Ωστόσο, δεν έβρισκα ραντεβού σχετικό με αλλαγή προγράμματος και επέλεξα ραντεβού με θέμα "Αλλαγή προμηθευτή". Είναι οκ ή θα ρίξουν άκυρο;

Από την μια δεν έχω ιδέα αν έχεις κλείσει ραντεβού με,,,θέμα "αλλαγή προμηθευτή", τί θα γίνει αν πας και,,,διαπιστώσουν ότι είσαι υφιστάμενος πελάτης τους - από την άλλη πιο πολύ ΠΙΣΤΕΥΩ, πως "όλο αυτό" είναι μία σάχλα και μισή (και καλά για "καλύτερη οργάνωση/διευθέτηση των υποθέσεων", στην θεωρία) και αν πας στο ραντεβού "αλλαγής", μια χαρά θα σου κάνει ο υπάλληλος την δουλειά για μετάβαση στο Έντερ...(δεν νομίζω να είναι "δεμένα τα χέρια του" και να σου πει "λυπάμαι κύριε, αλλά εγώ ΜΟΝΟ πελάτες από άλλο πάροχο μπορώ να εξυπηρετήσω", και τεσπα να είναι ΤΟΣΟ δεσμευτικό το "είδος ραντεβού" που έκλεισες από την φόρμα, ώστε να σου πει "λυπάμαι, αλλά το ραντεβού σας λέει ότι έρχεστε για αλλαγή και δεν θα με αφήσει το σύστημα να προχωρήσω"...).

Όσο για το ebill : όχι, εγώ δεν έχω πει ότι σώνει και καλά, αν κάνεις μετάβαση από Γ1 σε Online ή Enter, καθυστερεί περισσότερο, από το να πας σε κατάστημα. Αν ΕΧΕΙΣ ebill, μιας κι έχουμε ακόμη Τετάρτη, εγώ θα έλεγα, προκειμένου να γλυτώσεις την ταλαιπωρία του καταστήματος, να ενεργοποιήσεις όποιο από τα δύο σταθερά της θέλεις, καθώς λογικά αύριο-μεθαύριο το σύστημά τους θα σου έχει ενεργοποιήσει το νέο σου σταθερό πρόγραμμα (και θα έχεις προλάβει την διάρκεια ισχύος της τρέχουσας προσφοράς με τους συγκεκριμένους όρους, των 2 αυτών προγραμμάτων).

Σε κατάστημα είναι καλύτερο να πάει κάποιος που είναι από άλλο πάροχο, ή είναι μεν στο Γ1, αλλά δεν έχει φτιάξει ποτέ του account στο ebill (που σημαίνει ότι αν πει να το κάνει ΤΩΡΑ, ίσως και να καθυστερήσει η ενημέρωση του συστήματος του ebill).

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, SilentVoice είπε

Ερώτηση:

Τον Οκτώβριο έκανα αιτηση για το Online.

Το ενεργοποιησα σίγουρα μέσα απο το site της ΔΕΗ.

Ταυτόχρονα έκανα αιτηση για ΚΟΤ Β.

19/11/21 εκδοθηκε ο πρώτος λογαριασμός, με 'επιστροφή' γιατι είχα τα 30ευρώ δώρο απο το ONLINE και με ΚΟΤ Β
image.png.368c0e45ae63f9d6a2f998c04f40d351.png
 

Τώρα που μπήκα στο eBill της ΔΕΗ, δεν μου φαινεται κάπου οτι είμαι στο ONLINE και default βλέπω αυτό:
image.png.f07edeab619e482c338257238c112ff4.png
 

 

Να σημειώσω πως ακόμη δεν έχει εκδοθεί 2ος λογαριασμός.

είμαι οκ; ή με έχει πετάξει σε άλλο τιμολόγιο;

 

Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τον χρόνο σας.

UPDATE: Επικοινώνησα με εξυπηρέτηση πελατών. Δεν ξέρουν κάτι, τους είπα δεν το βλέπω ενεργοποιημένο το myHomeOnline , ενω το έβλεπα και δεν έχω λάβει λογαριασμό. Υπέβαλλε αιτημα και θα το 'δουν' . 

Υποθέτω ότι θα είπαν και σε σένα πώς θα επικοινωνήσει το... "αρμόδιο τμήμα" μαζί σου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 27/12/2021 στις 3:36 ΜΜ, korakios είπε

αν σου ήρθε λογαριασμός Γ1 , εννοείται συνεχίζεις μέσω ΡΑΕ

Κατευθείαν μέσω ΡΑΕ ή πρώτα αμφισβήτηση λογαριασμού;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...