washcloud Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2021 Στις 29/12/2021 στις 11:17 ΠΜ, MiJ16 είπε Καλησπέρα. Στο myHome Online υπάρχει εγγύηση απ' ότι καταλαβαίνω μόνο για υφιστάμενους πελάτες (δια της ατόπου αφού στο site γράφει μηδενική εγγύηση για νέους πελάτες). Ωστόσο για τους υφιστάμενους δεν βλέπω το ύψος της εγγύησης. Ποιό είναι αυτό; Ισχύει πως αν έχεις πάγια εντολή, δεν χρεώνεται εγγύηση σε υφιστάμενους πελάτες; Αναφέρεται αυτό κάπου στους όρους; ...αν θυμάμαι καλά, είναι 130 για το Ονλάιν (για αλλαγή από Γ1) τα οποία αν βάλεις πάγια εντολή, ναι, σου επιστρέφονται (ως πιστωτικό) με τον πρώτο λογαριασμό που έχει χρεώσεις του Online (πρακτικά μπορεί να είναι κι ο 2ος που θα λάβεις). 1
MiJ16 Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2021 Στις 29/12/2021 στις 11:57 ΠΜ, washcloud είπε ...αν θυμάμαι καλά, είναι 130 για το Ονλάιν (για αλλαγή από Γ1) τα οποία αν βάλεις πάγια εντολή, ναι, σου επιστρέφονται (ως πιστωτικό) με τον πρώτο λογαριασμό που έχει χρεώσεις του Online (πρακτικά μπορεί να είναι κι ο 2ος που θα λάβεις). Διάβασα τα προηγούμενα post σου και είδα οτι προτείνεται για καλύτερη εξυπηρέτηση την αλλαγή να την κάνεις σε φυσικλό κατάστημα ακόμα κι αν έχεις ebill. Ωστόσο, δεν έβρισκα ραντεβού σχετικό με αλλαγή προγράμματος και επέλεξα ραντεβού με θέμα "Αλλαγή προμηθευτή". Είναι οκ ή θα ρίξουν άκυρο;
black_orchid Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2021 Στις 29/12/2021 στις 11:17 ΠΜ, MiJ16 είπε Καλησπέρα. Στο myHome Online υπάρχει εγγύηση απ' ότι καταλαβαίνω μόνο για υφιστάμενους πελάτες (δια της ατόπου αφού στο site γράφει μηδενική εγγύηση για νέους πελάτες). Ωστόσο για τους υφιστάμενους δεν βλέπω το ύψος της εγγύησης. Ποιό είναι αυτό; Ισχύει πως αν έχεις πάγια εντολή, δεν χρεώνεται εγγύηση σε υφιστάμενους πελάτες; Αναφέρεται αυτό κάπου στους όρους; Αν είσαι υφιστάμενος πελάτης και έχεις ήδη καταβάλλει εγγύηση δεν χρειάζεται κάτι επιπλέον. Στις 29/12/2021 στις 11:57 ΠΜ, washcloud είπε ...αν θυμάμαι καλά, είναι 130 για το Ονλάιν (για αλλαγή από Γ1) τα οποία αν βάλεις πάγια εντολή, ναι, σου επιστρέφονται (ως πιστωτικό) με τον πρώτο λογαριασμό που έχει χρεώσεις του Online (πρακτικά μπορεί να είναι κι ο 2ος που θα λάβεις). Σύμφωνα με το customer care, δεν ισχύει η επιστροφή για πελάτες της ΔΕΗ που υπέγραψαν (οποιαδήποτε) σύμβαση πριν τις 14/07. Έχω υποβάλλει καταγγελία στη ΡΑΕ σχετικά με αυτό και αναμένω.
MiJ16 Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2021 Στις 29/12/2021 στις 12:01 ΜΜ, black_orchid είπε Αν είσαι υφιστάμενος πελάτης και έχεις ήδη καταβάλλει εγγύηση δεν χρειάζεται κάτι επιπλέον. Η εγγύηση που φαίνεται στον λογαριασμό του Γ1Ν είναι περίπου 50 ευρώ. Συνεπώς ίσως ζητήσουν την διαφορά. Στις 29/12/2021 στις 12:01 ΜΜ, black_orchid είπε Σύμφωνα με το customer care, δεν ισχύει η επιστροφή για πελάτες της ΔΕΗ που υπέγραψαν (οποιαδήποτε) σύμβαση πριν τις 14/07. Έχω υποβάλλει καταγγελία στη ΡΑΕ σχετικά με αυτό και αναμένω. Ωστόσο, αυτή τη στιγμή στους όρους του Online, δεν αναφέρει κάτι σχετικό με επιστροφή της εγγύησης αν υπάρχει πάγια εντολή. Οπότε υποθέτω πως εγώ δε θα μπορούσα να βασιστώ κάπου και να κάνω την σχετική καταγγελία. Σωστά;
black_orchid Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2021 Στις 29/12/2021 στις 12:05 ΜΜ, MiJ16 είπε Η εγγύηση που φαίνεται στον λογαριασμό του Γ1Ν είναι περίπου 50 ευρώ. Συνεπώς ίσως ζητήσουν την διαφορά. Ίσως (αν και αμφιβάλλω), αλλά δεν το γνωρίζω. Στις 29/12/2021 στις 12:05 ΜΜ, MiJ16 είπε Ωστόσο, αυτή τη στιγμή στους όρους του Online, δεν αναφέρει κάτι σχετικό με επιστροφή της εγγύησης αν υπάρχει πάγια εντολή. Οπότε υποθέτω πως εγώ δε θα μπορούσα να βασιστώ κάπου και να κάνω την σχετική καταγγελία. Σωστά; Ναι, αλλά - ακόμα καλύτερα - αναφέρεται στην ιστοσελίδα της εταιρείας γενικά κι αόριστα. Εγώ τους έστειλα την συγκεκριμένη σελίδα στο παρακάτω αρχείο. dei_epistrofi_eggiisis.pdfFetching info... 1
washcloud Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2021 Στις 29/12/2021 στις 12:00 ΜΜ, MiJ16 είπε Διάβασα τα προηγούμενα post σου και είδα οτι προτείνεται για καλύτερη εξυπηρέτηση την αλλαγή να την κάνεις σε φυσικλό κατάστημα ακόμα κι αν έχεις ebill. Ωστόσο, δεν έβρισκα ραντεβού σχετικό με αλλαγή προγράμματος και επέλεξα ραντεβού με θέμα "Αλλαγή προμηθευτή". Είναι οκ ή θα ρίξουν άκυρο; Από την μια δεν έχω ιδέα αν έχεις κλείσει ραντεβού με,,,θέμα "αλλαγή προμηθευτή", τί θα γίνει αν πας και,,,διαπιστώσουν ότι είσαι υφιστάμενος πελάτης τους - από την άλλη πιο πολύ ΠΙΣΤΕΥΩ, πως "όλο αυτό" είναι μία σάχλα και μισή (και καλά για "καλύτερη οργάνωση/διευθέτηση των υποθέσεων", στην θεωρία) και αν πας στο ραντεβού "αλλαγής", μια χαρά θα σου κάνει ο υπάλληλος την δουλειά για μετάβαση στο Έντερ...(δεν νομίζω να είναι "δεμένα τα χέρια του" και να σου πει "λυπάμαι κύριε, αλλά εγώ ΜΟΝΟ πελάτες από άλλο πάροχο μπορώ να εξυπηρετήσω", και τεσπα να είναι ΤΟΣΟ δεσμευτικό το "είδος ραντεβού" που έκλεισες από την φόρμα, ώστε να σου πει "λυπάμαι, αλλά το ραντεβού σας λέει ότι έρχεστε για αλλαγή και δεν θα με αφήσει το σύστημα να προχωρήσω"...). Όσο για το ebill : όχι, εγώ δεν έχω πει ότι σώνει και καλά, αν κάνεις μετάβαση από Γ1 σε Online ή Enter, καθυστερεί περισσότερο, από το να πας σε κατάστημα. Αν ΕΧΕΙΣ ebill, μιας κι έχουμε ακόμη Τετάρτη, εγώ θα έλεγα, προκειμένου να γλυτώσεις την ταλαιπωρία του καταστήματος, να ενεργοποιήσεις όποιο από τα δύο σταθερά της θέλεις, καθώς λογικά αύριο-μεθαύριο το σύστημά τους θα σου έχει ενεργοποιήσει το νέο σου σταθερό πρόγραμμα (και θα έχεις προλάβει την διάρκεια ισχύος της τρέχουσας προσφοράς με τους συγκεκριμένους όρους, των 2 αυτών προγραμμάτων). Σε κατάστημα είναι καλύτερο να πάει κάποιος που είναι από άλλο πάροχο, ή είναι μεν στο Γ1, αλλά δεν έχει φτιάξει ποτέ του account στο ebill (που σημαίνει ότι αν πει να το κάνει ΤΩΡΑ, ίσως και να καθυστερήσει η ενημέρωση του συστήματος του ebill). 1
astrolavosg Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2021 Στις 29/12/2021 στις 5:53 ΠΜ, SilentVoice είπε Ερώτηση: Τον Οκτώβριο έκανα αιτηση για το Online. Το ενεργοποιησα σίγουρα μέσα απο το site της ΔΕΗ. Ταυτόχρονα έκανα αιτηση για ΚΟΤ Β. 19/11/21 εκδοθηκε ο πρώτος λογαριασμός, με 'επιστροφή' γιατι είχα τα 30ευρώ δώρο απο το ONLINE και με ΚΟΤ Β Τώρα που μπήκα στο eBill της ΔΕΗ, δεν μου φαινεται κάπου οτι είμαι στο ONLINE και default βλέπω αυτό: Να σημειώσω πως ακόμη δεν έχει εκδοθεί 2ος λογαριασμός. είμαι οκ; ή με έχει πετάξει σε άλλο τιμολόγιο; Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τον χρόνο σας. UPDATE: Επικοινώνησα με εξυπηρέτηση πελατών. Δεν ξέρουν κάτι, τους είπα δεν το βλέπω ενεργοποιημένο το myHomeOnline , ενω το έβλεπα και δεν έχω λάβει λογαριασμό. Υπέβαλλε αιτημα και θα το 'δουν' . Επέκταση Υποθέτω ότι θα είπαν και σε σένα πώς θα επικοινωνήσει το... "αρμόδιο τμήμα" μαζί σου.
Geoponer Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2021 Στις 27/12/2021 στις 1:36 ΜΜ, korakios είπε αν σου ήρθε λογαριασμός Γ1 , εννοείται συνεχίζεις μέσω ΡΑΕ Κατευθείαν μέσω ΡΑΕ ή πρώτα αμφισβήτηση λογαριασμού;
korakios Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2021 Στις 29/12/2021 στις 12:51 ΜΜ, Geoponer είπε Κατευθείαν μέσω ΡΑΕ ή πρώτα αμφισβήτηση λογαριασμού; πρώτα αμφισβήτηση 2
St3liosGr Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2021 Στις 29/12/2021 στις 10:16 ΠΜ, washcloud είπε ...προφανώς εννοείς ότι τo έκανες μέσω e-contract - και κοίτα να δεις δηλαδή, ενώ εσύ υπέγραψες (λογικά εννοείς συμβόλαιο που σου έστειλαν, κι όχι καν την αρχική σου αίτηση για το Home Online) στις 14/10, σε ενεργοποίησαν το ΝΩΡΙΤΕΡΟ στις 3/12 (που άλλαξαν οι τιμές και λοιποί όροι)...Καταπληκτικό : τους πήρε δηλαδή η όλη διαδικασία, του προηγούμενου παρόχου, της ΔΕΗ και του ΔΕΔΔΗΕ (αλλαγή παρόχου/ενεργοποίηση Home Online) το λιγότερο 7 βδομάδες...Έτσι για να το δουν κάποιοι που αναρωτιούνται "γιατί να πάω σε κατάστημα ΔΕΗ να υπογράψω - δεν μπορώ να το κάνω ιντερνετικά;".... Έχει διαφορά όμως η αλλαγή παρόχου με την ενεργοποίηση του online το οποίο γίνεται μόνο μέσα από το ebill. Αν οπότε έκανε αλλαγή παρόχου η ΔΕΗ για αρχή τον βάζει σε Γ1 . Οπότε και κάνεις τις ενέργειες για να βγάλεις ebill και ενεργοποιεις μέσα από εκεί το online . Το οποίο για να ισχύσει πρέπει να τσεκαρεις : το πρόγραμμα, μηνιαίο λογαριασμό και πάγια εντολή . Είναι σαφες ότι είναι ONLINE
MiJ16 Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2021 Στις 29/12/2021 στις 1:45 ΜΜ, St3liosGr είπε Έχει διαφορά όμως η αλλαγή παρόχου με την ενεργοποίηση του online το οποίο γίνεται μόνο μέσα από το ebill. Αν οπότε έκανε αλλαγή παρόχου η ΔΕΗ για αρχή τον βάζει σε Γ1 . Οπότε και κάνεις τις ενέργειες για να βγάλεις ebill και ενεργοποιεις μέσα από εκεί το online . Το οποίο για να ισχύσει πρέπει να τσεκαρεις : το πρόγραμμα, μηνιαίο λογαριασμό και πάγια εντολή . Είναι σαφες ότι είναι ONLINE Ένα μικρό σχόλιο. Επειδή μόλις έκανα αίτημα για ενεργοποίηση του online μέσω ebill, φαίνεται πως αυτόματα καταχωρήθηκαν και ο μηνιαίος λογαριασμός και ο online λογαριασμός (δεν τα επέλεξα ξεχωριστά)
3oxic Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2021 Καλησπέρα σας ! Χρόνια πολλά σε όλο το community. Βρίσκομαι στην W&V καίω περίπου 200-220ΚW τον μήνα. Δεν πολύ σκαμπάζω από αυτά και γενικά είδα και το Excel αλλά δεν μου είναι οικείο. Γενικά η ρήτρα κόστους προμήθειας με έχει "πεθάνει". Σκεφτόμουν μήπως ήταν καλύτερα ένα σταθερό πρόγραμμα όπως volton SMART 300 kWh αλλά ο @korakios με παράπεμψε σε αυτό το τόπικ. Γενικά τι φάση με την "νέα" ΔΕΗ? το συγκεκριμένο πρόγραμμα είναι σταθερό η υπάρχουν πολλά διαφορετικά? Σκέφτομαι να κάνω την αλλαγή άμεσα. Γνωρίζει κάποιος την διαδικασία και πόσο περίπου μπορεί να πάρει ? Έχει διαφορά το αν πάω σε κατάστημα η ηλεκτρονικά? Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
St3liosGr Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2021 Στις 29/12/2021 στις 1:53 ΜΜ, MiJ16 είπε Ένα μικρό σχόλιο. Επειδή μόλις έκανα αίτημα για ενεργοποίηση του online μέσω ebill, φαίνεται πως αυτόματα καταχωρήθηκαν και ο μηνιαίος λογαριασμός και ο online λογαριασμός (δεν τα επέλεξα ξεχωριστά) Όντως πλέον τα έχει προεπιλογή Έχεις δίκιο Εγώ το είχα κάνει πιο παλιά . Αν και είχα ήδη ενεργοποιήσει μεσω ebill τον "ηλεκτρονικό λογαριασμό"
SilentVoice Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2021 Στις 29/12/2021 στις 12:32 ΜΜ, astrolavosg είπε Υποθέτω ότι θα είπαν και σε σένα πώς θα επικοινωνήσει το... "αρμόδιο τμήμα" μαζί σου. Είπε 'δεν ξέρω ακριβώς αν θα επικοινωνήσουν μαζί σας, εγώ έστειλα το αίτημα σας και θα το δούνε'
userAnon Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2021 καλησπέρα γνωστός μου μόλις έλαβα εκκαθαριστικό από ΔΕΗ. Του είχα πει να μπει στο online η enter τον Οκτώβριο και όντως από 25/10 είναι στο enter +. Ο εκκαθαριστικός έχει τις παρακάτω χρεώσεις, όπου νομίζω ότι είναι σωστές. Έχουν χρεώσει 45€ ρήτρα αναπροσαρμογής επειδή αφοαρά το προηγούμενο διάστημα. Θεωρώ ότι στον επόμενο λογαριασμό δεν θα έχει ρήτρα. Μπορεί κάποιος να επιβεβαιώσει τα παραπάνω?
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Ξεκίνησε από motoboots,
Οδηγίες για την αφαίρεση του Green Pass.
Έχει προταθεί από Snoob
14 ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ
Μετάβαση στην ανάρτηση