Προς το περιεχόμενο

ΔΕΗ MyHome Online/Enter + Γ1/Γ1Ν


stathisgs800

Προτεινόμενες αναρτήσεις

18 λεπτά πριν, Vassilis_24 είπε

Σε μεταφορά λογαριασμού σε άλλο όνομα, ζητάει και ποιο πρόγραμμα θέλω.
Να μείνω στο Γ1Ν και να αλλάξω στο online μέσω e-bill ή να το αλλάξω κατευθείαν, με τη μεταφορά;

...όνομα θ' αλλάξεις ΜΕΤΑ την ενεργοποίηση του Online (1-2 μέρες). Διότι μέχρι να γίνει η αλλαγή ονόματος, φέξε μου και γλύστρισα και είσαι ήδη οριακά για τις τωρινές τιμές (από 1/1 ποιος ξέρει τί αθ ισχύει). Για την ακρίβεια, αν μπορεί να περιμένει, εγώ θα σου πρότεινα την αλαλγή ονόματος να την κάνεις μετά που θα λάβεις τον 1ο λογαριασμό του Online, just to be on the safe side...

6 λεπτά πριν, Menap είπε

Καλησπέρα στο φορουμ! Πηγα στο my home online απο αλλο παροχο εδω κ 1 μηνα. Στο site της ΔΕΗ ελεγε οτι δεν εχει ρητρα αναπροσαρμογης. Τηλεφωνικά μου το επιβεβαιωσαν. Στους ορους δεν ειδα κάτι για ρητρα. Μου ηρθε ο 1ος λογαριασμος, εκκαθαριστικός, κ εχει ρήτρα. Τι χάνω?!?!

...αν ο λογαριασμός λέει ότι το πρόγραμμά σου είναι το Online, τότε μιλάμε για την ρήτρα που σου χρεώθηκε περνώντας από τον άλλο πάροχο, ΑΡΧΙΚΑ στο Γ1 της ΔΕΗ, ΜΕΧΡΙ να ενεργοποιηθεί το Online...(είναι αυτές οι χαριτωμενιές του συστήματος της ΔΕΗ). Με άλλα λόγια, μέχρι αν σε βάλουν στο Ονλάιν, σε είχαν και περίμενες στον προθάλαμο του Γ1,,,γιατί ΕΤΣΙ είναι το σύστημά τους...

Δοκίμασε να κάνεις αμφισβήτηση του ποσού της ρήτρας (πρώτα απευθείας στην ΔΕΗ, και αν μέσα σε 10 μέρες δεν πάρεις απάντηση, συνεχίζεις με ΡΑΕ, σταυρώνεις δάχτυλα, και περιμένεις....). ΑΝ φυσικά μιλάμε για ποσό "άξιο ν' ασχοληθείς"...

1 ώρα πριν, nik0laus είπε

Για τo κοινόχρηστο που ειναι σε Γ21 με κατανάλωση τετραμήνου περι τα 600 kwh  τι θα με συμβουλευατε ;

...να βρεις αυτόν που ψήνει σουβλάκια σε ηλεκτρικό μπάρμπεκιου στην ταράτσα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 29,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    3586

  • washcloud

    1106

  • ekrepali

    1008

  • takoulou

    793

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
35 λεπτά πριν, Menap είπε

Καλησπέρα στο φορουμ! Πηγα στο my home online απο αλλο παροχο εδω κ 1 μηνα. Στο site της ΔΕΗ ελεγε οτι δεν εχει ρητρα αναπροσαρμογης. Τηλεφωνικά μου το επιβεβαιωσαν. Στους ορους δεν ειδα κάτι για ρητρα. Μου ηρθε ο 1ος λογαριασμος, εκκαθαριστικός, κ εχει ρήτρα. Τι χάνω?!?!

  

 αμφισβήτηση και περιμένεις 10 εργάσιμες και μετά καταγγελία μέσω myrae

o yiankap έχει γράψει ένα πολύ ωραίο κείμενο , προσάρμοσέ το

 

Επεξ/σία από korakios
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1ος λογαριασμός myhome online σε μεταφορά από ΗΡΩΝ, ενεργό μέχρι 29/11/22 σύμφωνα με το ebill. Περίοδος κατανάλωσης  23/11-20/12. 
μηπως γνωρίζει κάποιος γιατί έχει 4 διαφορετικές τιμές ανα kWh αντί για 2;

Να υποθέσω ότι 23/11-28/11 χρεώθηκα κανονικές τιμές Γ1Ν;
 

770C8801-51A5-414C-8FB6-960E7F302991.jpeg

23 ώρες πριν, fasmatikos είπε

Εμενα με ενεργοποίησαν 1/12/21-30/11/22 στο myHomeOnline (από nrg) με.τις νέες τιμές όμως,  σε 10 μέρες μετά τη καταγγελία μέσω myRae πήρα απάντηση τύπου "ναι έχετε δίκιο, η ενεργοποίηση έγινε πριν τις 3/12 θα σας εντάξουμε στον παλαιό τιμοκατάλογο" εν το μεταξυ βγήκε ο 1ος λογαριασμός με νέες τιμές.... Ξανά αμφισβήτηση/καταγγελία μέσω ραε, είτε για επανέκδοση(πριν την ημερομηνία εξόφλησης), είτε για πίστωση της διαφοράς της kWh στον επόμενο λογαριασμό....  και περιμένω...  

ευχαριστώ πολύ για την ενημέρωση. Πως κι έχεις διάρκεια συμβολαίου ένα χρόνο αντί για δυο;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 λεπτά πριν, geodimis είπε

Να υποθέσω ότι 23/11-28/11 χρεώθηκα κανονικές τιμές Γ1Ν;

ναι

21 λεπτά πριν, geodimis είπε

Πως κι έχεις διάρκεια συμβολαίου ένα χρόνο αντί για δυο;

γιατί κάνανε λάθος και τον βάλανε στο νέο πρόγραμμα που έχει 12 μήνες

πάνω που θα ρωτούσα για σένα όμως

22 λεπτά πριν, geodimis είπε

ενεργό μέχρι 29/11/22 σύμφωνα με το ebill

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τώρα γράφτηκα στο ebill με τα στοιχεία από το συμβόλαιο.

Υπέγραψα 23/12 στην ΔΕΗ, και μέσα στο ebill λέει πως: Το προϊόν είναι ενεργό έως 23/12/2022.

Οπότε σε 1 έτος θα κοιτάξω για νέο πακέτο ή ανανέωση του παλαιού.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, washcloud είπε

...όνομα θ' αλλάξεις ΜΕΤΑ την ενεργοποίηση του Online (1-2 μέρες). Διότι μέχρι να γίνει η αλλαγή ονόματος, φέξε μου και γλύστρισα και είσαι ήδη οριακά για τις τωρινές τιμές (από 1/1 ποιος ξέρει τί αθ ισχύει). Για την ακρίβεια, αν μπορεί να περιμένει, εγώ θα σου πρότεινα την αλαλγή ονόματος να την κάνεις μετά που θα λάβεις τον 1ο λογαριασμό του Online, just to be on the safe side...

...αν ο λογαριασμός λέει ότι το πρόγραμμά σου είναι το Online, τότε μιλάμε για την ρήτρα που σου χρεώθηκε περνώντας από τον άλλο πάροχο, ΑΡΧΙΚΑ στο Γ1 της ΔΕΗ, ΜΕΧΡΙ να ενεργοποιηθεί το Online...(είναι αυτές οι χαριτωμενιές του συστήματος της ΔΕΗ). Με άλλα λόγια, μέχρι αν σε βάλουν στο Ονλάιν, σε είχαν και περίμενες στον προθάλαμο του Γ1,,,γιατί ΕΤΣΙ είναι το σύστημά τους...

Δοκίμασε να κάνεις αμφισβήτηση του ποσού της ρήτρας (πρώτα απευθείας στην ΔΕΗ, και αν μέσα σε 10 μέρες δεν πάρεις απάντηση, συνεχίζεις με ΡΑΕ, σταυρώνεις δάχτυλα, και περιμένεις....). ΑΝ φυσικά μιλάμε για ποσό "άξιο ν' ασχοληθείς"...

...να βρεις αυτόν που ψήνει σουβλάκια σε ηλεκτρικό μπάρμπεκιου στην ταράτσα.

Δεν μπορώ να κάνω ενεργοποίηση χωρίς να αλλάξω όνομα γιατί δεν ήταν σε μένα, τώρα μπήκα και ο προηγούμενος δε θα το αλλάξει.

 

Ηλεκτρονικά γίνεται η αλλαγή ονόματος.

Επεξ/σία από Vassilis_24
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα, υπέγραψα για Home Online στις 14/10/21 και μου ήρθε πρόσφατα ο πρώτος εκκαθαριστικός -έκδοσης 15/12- με Γ1 Οικιακό και Ρήτρα 139€ για χρονικό διάστημα 25/10-12/12, χωρίς κανένα από τα προνόμια του Home Online αφού είμαι στο Γ1 (δεν έχει -30€, άλλο πάγιο αντί για 0,5€, 1 έτος αντί για 2 διάρκεια, αλλη τιμολόγηση kwh κλπ). Έκανα εγγραφή ebill σήμερα στις 28/12 και είδα ότι δεν εκκρεμεί η άιτηση για Online. Σήμερα τους έστειλα mail αφού πήρα τηλέφωνο και η εκπρόσωπος είπε πως έχω δίκιο και θα βάλει το αίτημα στο σύστημα, αλλά να το στείλω και γραπτώς. Απλά δεν μπορώ να καταλάβω αν έκανα κάποιο λάθος και με ποιο τρόπο έπρεπε να ενεργοποιήσω το Online. Ουσιαστικά περίμενα το λογαριασμό  για να δω τον κωδικό εταίρου. Σε ενδιάμεσα mail (από 14/10 και μετά) δεν απάντησαν ποτέ. Πρέπει να συμπληρώσω (εκτός του mail που έκανα) επιπλέον τα έντυπα για Παράπονα και Αμφισβήτηση λογαριασμού? Και μετά 10 μέρες καταγγελία? 

Ευχαριστώ τους διαχειριστές και όσους μοιράζονται τις εμπειρίες τους και μας άνοιξαν τα μάτια

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, api23 είπε

Πρέπει να συμπληρώσω (εκτός του mail που έκανα) επιπλέον τα έντυπα για Παράπονα και Αμφισβήτηση λογαριασμού? Και μετά 10 μέρες καταγγελία? 

απαραίτητα

 αμφισβήτηση και περιμένεις 10 εργάσιμες και μετά καταγγελία μέσω myrae

o yiankap έχει γράψει ένα πολύ ωραίο κείμενο , προσάρμοσέ το

12 λεπτά πριν, api23 είπε

Σήμερα τους έστειλα mail αφού πήρα τηλέφωνο και η εκπρόσωπος είπε

μη δίνετε σημασία στο τι λέει ο σεκιουριτάς ,προϊστάμενος ,υπεύθυνος καθαρίστρια,  διευθυντής , υπάλληλος ,κεντρικά και γωνίες

12 λεπτά πριν, api23 είπε

Απλά δεν μπορώ να καταλάβω αν έκανα κάποιο λάθος και με ποιο τρόπο έπρεπε να ενεργοποιήσω το Online.

καταρχάς δεν έχεις κάνει κάποιο λάθος , απλά η ΔΕΗ δεν έπρεπε να το δίνει σαν ξεχωριστό πρόγραμμα και όφειλε να είναι όλα ενεργοποιημένα και να σου έστελνε τους κωδικούς να έμπαινες ebill και να έλεγχες απλά το λογαριασμό

τα παρακάτω τα αγνοείς

έπρεπε όταν έκανες την αίτηση να πάρεις τηλ μετά απο 2 μέρες να σου δώσουνε κωδικό εταίρου να κάνεις το ebill και να το ενεργοποιήσεις εσύ για να μην έχεις τώρα τρεχάματα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, geodimis είπε

1ος λογαριασμός myhome online σε μεταφορά από ΗΡΩΝ, ενεργό μέχρι 29/11/22 σύμφωνα με το ebill. Περίοδος κατανάλωσης  23/11-20/12. 
μηπως γνωρίζει κάποιος γιατί έχει 4 διαφορετικές τιμές ανα kWh αντί για 2;

Να υποθέσω ότι 23/11-28/11 χρεώθηκα κανονικές τιμές Γ1Ν;
 

770C8801-51A5-414C-8FB6-960E7F302991.jpeg

ευχαριστώ πολύ για την ενημέρωση. Πως κι έχεις διάρκεια συμβολαίου ένα χρόνο αντί για δυο;

 

3 ώρες πριν, korakios είπε

ναι

γιατί κάνανε λάθος και τον βάλανε στο νέο πρόγραμμα που έχει 12 μήνες

πάνω που θα ρωτούσα για σένα όμως

 

όπως τα είπε ο κοράκιος.... κάποιος κάνει  λάθος και μετα τρέχουμε εμείς(!)  σε εσένα όμως βλέπω το καλό το τιμολόγιο (αγνοώντας για λίγο τις χρεώσεις Γ1) αλλά όπως παρατήρησε και ο κοράκιος, μέχρι το 22 σου είναι ενεργοποιημένο ? αν είναι όντως έτσι το είδαμε κι αυτό.... έχουν πετύχει όλους τους πιθανούς συνδυασμούς εκεί στη ΔΕΗ... ενεργοποιήσεις πριν τις 3/12 αλλά με νέο τιμολόγιο, μετά τις 3/12 με παλαιό τιμολόγιο, πριν τις 3/12 με παλαιό τιμολόγιο αλλά 1 χρόνο......

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ερώτηση:

Τον Οκτώβριο έκανα αιτηση για το Online.

Το ενεργοποιησα σίγουρα μέσα απο το site της ΔΕΗ.

Ταυτόχρονα έκανα αιτηση για ΚΟΤ Β.

19/11/21 εκδοθηκε ο πρώτος λογαριασμός, με 'επιστροφή' γιατι είχα τα 30ευρώ δώρο απο το ONLINE και με ΚΟΤ Β
image.png.368c0e45ae63f9d6a2f998c04f40d351.png
 

Τώρα που μπήκα στο eBill της ΔΕΗ, δεν μου φαινεται κάπου οτι είμαι στο ONLINE και default βλέπω αυτό:
image.png.f07edeab619e482c338257238c112ff4.png
 

 

Να σημειώσω πως ακόμη δεν έχει εκδοθεί 2ος λογαριασμός.

είμαι οκ; ή με έχει πετάξει σε άλλο τιμολόγιο;

 

Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τον χρόνο σας.

UPDATE: Επικοινώνησα με εξυπηρέτηση πελατών. Δεν ξέρουν κάτι, τους είπα δεν το βλέπω ενεργοποιημένο το myHomeOnline , ενω το έβλεπα και δεν έχω λάβει λογαριασμό. Υπέβαλλε αιτημα και θα το 'δουν' . 

Επεξ/σία από SilentVoice
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  

1 ώρα πριν, hf77 είπε

Καλημερα,

ειμαι στην ΔΕΗ στο ΚΟΤ Β ,και θα ηθελα να ρωτησω αν αξιζει ν ψαχτω για αλλο παροχο η οχι.

Ευχαριστω πολυ.

 

Δεν αξίζει πλέον η αλλαγή παρόχου... τα προγράμματα τους είναι πανάκριβα, ειδικά αυτά που συνδιάζονται με ΚΟΤ. Είτε θα παραμείνεις στο Γ1, αν νομίζεις ότι θα συνεχίσεις να παίρνεις την επιδότηση της κυβέρνησης με τα νέα κριτήρια που θα ανακοινωθούν. Αν δεν συνεχίσεις να παίρνεις επιδότηση, ίσως συμφέρει να ενεργοποιήσεις το Online ή το Enter με 0.17 - 0.18 σταθερή τιμή. Κατέβασε το excel απ'την υπογραφή του κοράκιου να κάνεις συγκρίσεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 ώρες πριν, fasmatikos είπε

 

όπως τα είπε ο κοράκιος.... κάποιος κάνει  λάθος και μετα τρέχουμε εμείς(!)  σε εσένα όμως βλέπω το καλό το τιμολόγιο (αγνοώντας για λίγο τις χρεώσεις Γ1) αλλά όπως παρατήρησε και ο κοράκιος, μέχρι το 22 σου είναι ενεργοποιημένο ? αν είναι όντως έτσι το είδαμε κι αυτό.... έχουν πετύχει όλους τους πιθανούς συνδυασμούς εκεί στη ΔΕΗ... ενεργοποιήσεις πριν τις 3/12 αλλά με νέο τιμολόγιο, μετά τις 3/12 με παλαιό τιμολόγιο, πριν τις 3/12 με παλαιό τιμολόγιο αλλά 1 χρόνο......

Καλημέρα. Έχω και 2η παροχή με ακριβώς ίδια διάρκεια συμβολαίου παλιού καλoύ home online και αναμένω από μέρα σε μέρα λογαριασμό επίσης..

για τον παλιό πάροχο ΗΡΩΝ δεν το συζητώ, ακόμα εκδίδει λογαριασμούς με ένα μήνα plus καθυστέρηση.

Μία ερώτηση μόνο, υπάρχει κάποια πλατφόρμα που μπορώ να δω πότε ενεργοποιήθηκαν στο νέο πάροχο οι παροχές που μετέφερα; 

Επίσης μέσα στο ebill στον ίδιο ΑΦΜ με 2 διαφορετικές παροχές (ρολόγια) που φαίνεται ο αριθμός παροχής εκτός απο τον λογαριασμό συμβολαίου; 

 

 

Επεξ/σία από geodimis
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, geodimis είπε

Καλημέρα. Έχω και 2η παροχή με ακριβώς ίδια διάρκεια συμβολαίου παλιού καλoύ home online και αναμένω από μέρα σε μέρα λογαριασμό επίσης..

για τον παλιό πάροχο ΗΡΩΝ δεν το συζητώ, ακόμα εκδίδει λογαριασμούς με ένα μήνα plus καθυστέρηση.

Μία ερώτηση μόνο, υπάρχει κάποια πλατφόρμα που μπορώ να δω πότε ενεργοποιήθηκαν στο νέο πάροχο οι παροχές που μετέφερα; 

Επίσης μέσα στο ebill στον ίδιο ΑΦΜ με 2 διαφορετικές παροχές (ρολόγια) που φαίνεται ο αριθμός παροχής εκτός απο τον λογαριασμό συμβολαίου; 

 

 

Καλημερα.. Θα παρεις τηλεφωνο τον παροχο σου να σου πει... Αλλα μπορεις να παρεις και τον Δεδδηε να ρωτησεις  για να σου πει ποτε ενεργοποιησε τις παροχες σου και με ποια ενδειξη και ποτε εγινε αυτο;;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πείτε λίγο
myHomeEnter VS myHomeOnline

Με τετραμηνιαία κατανάλωση περίπου 2.500kWh και με συνέπεια πληρωμής λογαριασμών, ΧΩΡΙΣ νυχτερινό μετρητή.

Ποιο συμφέρει περισσότερο;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 ώρες πριν, black_orchid είπε

Ναι έτσι θα έπρεπε να είναι.

Εγώ έλαβα τελικά την εξής απάντηση στο γιατί δεν πιστώθηκε η εγγύηση:

"Σε συνέχεια του αιτήματός σας, σας ενημερώνουμε πως η μηδενική εγγύηση (ή επιστροφή) ισχύει για νέους πελάτες ΔΕΗ κι όχι για ήδη συμβεβλημένους."

Αυτό το έβγαλαν από το μυαλό τους, δεν αναγράφεται πουθενά. Άσε που δεν υπάρχει καμία λογική στο "νέος" πελάτης. Περιμένω άλλη μια απάντηση και μετά θα δω πως θα κινηθώ γιατί ή μας κοροϊδεύουν ή είναι εντελώς ανίδεοι όλοι τους.

image.png.47a4870b828d56e081a69ae9ab7ee0e0.png

Αυτό γράφει εδώ και καιρό πάντως.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...