Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
11 λεπτά πριν, api23 είπε

Πρέπει να συμπληρώσω (εκτός του mail που έκανα) επιπλέον τα έντυπα για Παράπονα και Αμφισβήτηση λογαριασμού? Και μετά 10 μέρες καταγγελία? 

απαραίτητα

 αμφισβήτηση και περιμένεις 10 εργάσιμες και μετά καταγγελία μέσω myrae

o yiankap έχει γράψει ένα πολύ ωραίο κείμενο , προσάρμοσέ το

12 λεπτά πριν, api23 είπε

Σήμερα τους έστειλα mail αφού πήρα τηλέφωνο και η εκπρόσωπος είπε

μη δίνετε σημασία στο τι λέει ο σεκιουριτάς ,προϊστάμενος ,υπεύθυνος καθαρίστρια,  διευθυντής , υπάλληλος ,κεντρικά και γωνίες

12 λεπτά πριν, api23 είπε

Απλά δεν μπορώ να καταλάβω αν έκανα κάποιο λάθος και με ποιο τρόπο έπρεπε να ενεργοποιήσω το Online.

καταρχάς δεν έχεις κάνει κάποιο λάθος , απλά η ΔΕΗ δεν έπρεπε να το δίνει σαν ξεχωριστό πρόγραμμα και όφειλε να είναι όλα ενεργοποιημένα και να σου έστελνε τους κωδικούς να έμπαινες ebill και να έλεγχες απλά το λογαριασμό

τα παρακάτω τα αγνοείς

έπρεπε όταν έκανες την αίτηση να πάρεις τηλ μετά απο 2 μέρες να σου δώσουνε κωδικό εταίρου να κάνεις το ebill και να το ενεργοποιήσεις εσύ για να μην έχεις τώρα τρεχάματα

  • Απαντ. 29,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    3586

  • washcloud

    1106

  • ekrepali

    1008

  • takoulou

    793

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
4 ώρες πριν, geodimis είπε

1ος λογαριασμός myhome online σε μεταφορά από ΗΡΩΝ, ενεργό μέχρι 29/11/22 σύμφωνα με το ebill. Περίοδος κατανάλωσης  23/11-20/12. 
μηπως γνωρίζει κάποιος γιατί έχει 4 διαφορετικές τιμές ανα kWh αντί για 2;

Να υποθέσω ότι 23/11-28/11 χρεώθηκα κανονικές τιμές Γ1Ν;
 

770C8801-51A5-414C-8FB6-960E7F302991.jpeg

ευχαριστώ πολύ για την ενημέρωση. Πως κι έχεις διάρκεια συμβολαίου ένα χρόνο αντί για δυο;

 

3 ώρες πριν, korakios είπε

ναι

γιατί κάνανε λάθος και τον βάλανε στο νέο πρόγραμμα που έχει 12 μήνες

πάνω που θα ρωτούσα για σένα όμως

 

όπως τα είπε ο κοράκιος.... κάποιος κάνει  λάθος και μετα τρέχουμε εμείς(!)  σε εσένα όμως βλέπω το καλό το τιμολόγιο (αγνοώντας για λίγο τις χρεώσεις Γ1) αλλά όπως παρατήρησε και ο κοράκιος, μέχρι το 22 σου είναι ενεργοποιημένο ? αν είναι όντως έτσι το είδαμε κι αυτό.... έχουν πετύχει όλους τους πιθανούς συνδυασμούς εκεί στη ΔΕΗ... ενεργοποιήσεις πριν τις 3/12 αλλά με νέο τιμολόγιο, μετά τις 3/12 με παλαιό τιμολόγιο, πριν τις 3/12 με παλαιό τιμολόγιο αλλά 1 χρόνο......

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ερώτηση:

Τον Οκτώβριο έκανα αιτηση για το Online.

Το ενεργοποιησα σίγουρα μέσα απο το site της ΔΕΗ.

Ταυτόχρονα έκανα αιτηση για ΚΟΤ Β.

19/11/21 εκδοθηκε ο πρώτος λογαριασμός, με 'επιστροφή' γιατι είχα τα 30ευρώ δώρο απο το ONLINE και με ΚΟΤ Β
image.png.368c0e45ae63f9d6a2f998c04f40d351.png
 

Τώρα που μπήκα στο eBill της ΔΕΗ, δεν μου φαινεται κάπου οτι είμαι στο ONLINE και default βλέπω αυτό:
image.png.f07edeab619e482c338257238c112ff4.png
 

 

Να σημειώσω πως ακόμη δεν έχει εκδοθεί 2ος λογαριασμός.

είμαι οκ; ή με έχει πετάξει σε άλλο τιμολόγιο;

 

Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τον χρόνο σας.

UPDATE: Επικοινώνησα με εξυπηρέτηση πελατών. Δεν ξέρουν κάτι, τους είπα δεν το βλέπω ενεργοποιημένο το myHomeOnline , ενω το έβλεπα και δεν έχω λάβει λογαριασμό. Υπέβαλλε αιτημα και θα το 'δουν' . 

Επεξ/σία από SilentVoice
Δημοσ.

  

1 ώρα πριν, hf77 είπε

Καλημερα,

ειμαι στην ΔΕΗ στο ΚΟΤ Β ,και θα ηθελα να ρωτησω αν αξιζει ν ψαχτω για αλλο παροχο η οχι.

Ευχαριστω πολυ.

 

Δεν αξίζει πλέον η αλλαγή παρόχου... τα προγράμματα τους είναι πανάκριβα, ειδικά αυτά που συνδιάζονται με ΚΟΤ. Είτε θα παραμείνεις στο Γ1, αν νομίζεις ότι θα συνεχίσεις να παίρνεις την επιδότηση της κυβέρνησης με τα νέα κριτήρια που θα ανακοινωθούν. Αν δεν συνεχίσεις να παίρνεις επιδότηση, ίσως συμφέρει να ενεργοποιήσεις το Online ή το Enter με 0.17 - 0.18 σταθερή τιμή. Κατέβασε το excel απ'την υπογραφή του κοράκιου να κάνεις συγκρίσεις.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 ώρες πριν, fasmatikos είπε

 

όπως τα είπε ο κοράκιος.... κάποιος κάνει  λάθος και μετα τρέχουμε εμείς(!)  σε εσένα όμως βλέπω το καλό το τιμολόγιο (αγνοώντας για λίγο τις χρεώσεις Γ1) αλλά όπως παρατήρησε και ο κοράκιος, μέχρι το 22 σου είναι ενεργοποιημένο ? αν είναι όντως έτσι το είδαμε κι αυτό.... έχουν πετύχει όλους τους πιθανούς συνδυασμούς εκεί στη ΔΕΗ... ενεργοποιήσεις πριν τις 3/12 αλλά με νέο τιμολόγιο, μετά τις 3/12 με παλαιό τιμολόγιο, πριν τις 3/12 με παλαιό τιμολόγιο αλλά 1 χρόνο......

Καλημέρα. Έχω και 2η παροχή με ακριβώς ίδια διάρκεια συμβολαίου παλιού καλoύ home online και αναμένω από μέρα σε μέρα λογαριασμό επίσης..

για τον παλιό πάροχο ΗΡΩΝ δεν το συζητώ, ακόμα εκδίδει λογαριασμούς με ένα μήνα plus καθυστέρηση.

Μία ερώτηση μόνο, υπάρχει κάποια πλατφόρμα που μπορώ να δω πότε ενεργοποιήθηκαν στο νέο πάροχο οι παροχές που μετέφερα; 

Επίσης μέσα στο ebill στον ίδιο ΑΦΜ με 2 διαφορετικές παροχές (ρολόγια) που φαίνεται ο αριθμός παροχής εκτός απο τον λογαριασμό συμβολαίου; 

 

 

Επεξ/σία από geodimis
Δημοσ.
5 λεπτά πριν, geodimis είπε

Καλημέρα. Έχω και 2η παροχή με ακριβώς ίδια διάρκεια συμβολαίου παλιού καλoύ home online και αναμένω από μέρα σε μέρα λογαριασμό επίσης..

για τον παλιό πάροχο ΗΡΩΝ δεν το συζητώ, ακόμα εκδίδει λογαριασμούς με ένα μήνα plus καθυστέρηση.

Μία ερώτηση μόνο, υπάρχει κάποια πλατφόρμα που μπορώ να δω πότε ενεργοποιήθηκαν στο νέο πάροχο οι παροχές που μετέφερα; 

Επίσης μέσα στο ebill στον ίδιο ΑΦΜ με 2 διαφορετικές παροχές (ρολόγια) που φαίνεται ο αριθμός παροχής εκτός απο τον λογαριασμό συμβολαίου; 

 

 

Καλημερα.. Θα παρεις τηλεφωνο τον παροχο σου να σου πει... Αλλα μπορεις να παρεις και τον Δεδδηε να ρωτησεις  για να σου πει ποτε ενεργοποιησε τις παροχες σου και με ποια ενδειξη και ποτε εγινε αυτο;;

  • Like 1
Δημοσ.

Πείτε λίγο
myHomeEnter VS myHomeOnline

Με τετραμηνιαία κατανάλωση περίπου 2.500kWh και με συνέπεια πληρωμής λογαριασμών, ΧΩΡΙΣ νυχτερινό μετρητή.

Ποιο συμφέρει περισσότερο;

Δημοσ.
16 ώρες πριν, black_orchid είπε

Ναι έτσι θα έπρεπε να είναι.

Εγώ έλαβα τελικά την εξής απάντηση στο γιατί δεν πιστώθηκε η εγγύηση:

"Σε συνέχεια του αιτήματός σας, σας ενημερώνουμε πως η μηδενική εγγύηση (ή επιστροφή) ισχύει για νέους πελάτες ΔΕΗ κι όχι για ήδη συμβεβλημένους."

Αυτό το έβγαλαν από το μυαλό τους, δεν αναγράφεται πουθενά. Άσε που δεν υπάρχει καμία λογική στο "νέος" πελάτης. Περιμένω άλλη μια απάντηση και μετά θα δω πως θα κινηθώ γιατί ή μας κοροϊδεύουν ή είναι εντελώς ανίδεοι όλοι τους.

image.png.47a4870b828d56e081a69ae9ab7ee0e0.png

Αυτό γράφει εδώ και καιρό πάντως.

Δημοσ.

Καλημέρα παίδες. Πότε φαίνεται η συναλλαγή στο ebanking αν πήρανε τα λεφτά η ΔΕΗ; γιατί ο λογαριασμός έλεγε ημερομηνία πληρωμής 28/12 και μέχρι τώρα που μπήκα δεν τα έχουν τραβήξει. 

Δημοσ.
11 ώρες πριν, api23 είπε

Καλησπέρα, υπέγραψα για Home Online στις 14/10/21 και μου ήρθε πρόσφατα ο πρώτος εκκαθαριστικός -έκδοσης 15/12- με Γ1 Οικιακό και Ρήτρα 139€ για χρονικό διάστημα 25/10-12/12, χωρίς κανένα από τα προνόμια του Home Online αφού είμαι στο Γ1 (δεν έχει -30€, άλλο πάγιο αντί για 0,5€, 1 έτος αντί για 2 διάρκεια, αλλη τιμολόγηση kwh κλπ). 

...προφανώς εννοείς ότι τo έκανες μέσω e-contract - και κοίτα να δεις δηλαδή, ενώ εσύ υπέγραψες (λογικά εννοείς συμβόλαιο που σου έστειλαν, κι όχι καν την αρχική σου αίτηση για το Home Online) στις 14/10, σε ενεργοποίησαν το ΝΩΡΙΤΕΡΟ στις 3/12 (που άλλαξαν οι τιμές και λοιποί όροι)...Καταπληκτικό : τους πήρε δηλαδή η όλη διαδικασία, του προηγούμενου παρόχου, της ΔΕΗ και του ΔΕΔΔΗΕ (αλλαγή παρόχου/ενεργοποίηση Home Online) το λιγότερο 7 βδομάδες...Έτσι για να το δουν κάποιοι που αναρωτιούνται "γιατί να πάω σε κατάστημα ΔΕΗ να υπογράψω - δεν μπορώ να το κάνω ιντερνετικά;"....

Δημοσ.
13 λεπτά πριν, washcloud είπε

...προφανώς εννοείς ότι τo έκανες μέσω e-contract - και κοίτα να δεις δηλαδή, ενώ εσύ υπέγραψες (λογικά εννοείς συμβόλαιο που σου έστειλαν, κι όχι καν την αρχική σου αίτηση για το Home Online) στις 14/10, σε ενεργοποίησαν το ΝΩΡΙΤΕΡΟ στις 3/12 (που άλλαξαν οι τιμές και λοιποί όροι)...Καταπληκτικό : τους πήρε δηλαδή η όλη διαδικασία, του προηγούμενου παρόχου, της ΔΕΗ και του ΔΕΔΔΗΕ (αλλαγή παρόχου/ενεργοποίηση Home Online) το λιγότερο 7 βδομάδες...Έτσι για να το δουν κάποιοι που αναρωτιούνται "γιατί να πάω σε κατάστημα ΔΕΗ να υπογράψω - δεν μπορώ να το κάνω ιντερνετικά;"....

Αυτά που λες δεν έχουν να κάνουν με την ερώτηση που έκανε το παιδί , γιατί τον κουράζεις λες και φταίει αυτός;

 

Ότι σου είπε ο @korakiosαμφισβήτηση/παράπονο και μετά από 10 μέρες αίτημα στο myRae.gr , εγώ που έκανα κατευθείαν το δεύτερο , την βρήκα την άκρη και με έβαλαν στον παλιό τιμοκατάλογο.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, afragorn είπε

Αυτό γράφει εδώ και καιρό πάντως.

Ναι το έχω δει αυτό, απλά στο σαιτ αναφέρεται ότι με το που ενεργοποιείς την πάγια εντολή ανεξαρτήτως προγράμματος (δηλαδή και στο Γ1 να είσαι, δεν το προσδιορίζει) επιστρέφεται η εγγύηση, πράγμα που είναι και το λογικό.

Εγώ έβαλα πρώτη φορά ρεύμα (Γ1) στο όνομά μου τον Μάιο και μπήκα στο online τον Δεκέμβρη.

Τώρα μου απάντησαν ότι ισχύει "για νέα συμβόλαια που υπογράφονται από τις 14.07.2021". Το θέμα είναι ότι δεσμεύεται ένα σημαντικό ποσό χωρίς λόγο, και αν το γνώριζα ίσως να επέλεγα το Enter.

Δημοσ.
2 ώρες πριν, aXer είπε

Πείτε λίγο
myHomeEnter VS myHomeOnline

Με τετραμηνιαία κατανάλωση περίπου 2.500kWh και με συνέπεια πληρωμής λογαριασμών, ΧΩΡΙΣ νυχτερινό μετρητή.

Ποιο συμφέρει περισσότερο;

Απο τα δύο προγράμματα συμφέρει περισσότερο...

να βάλεις νυχτερινό μετρητή!

Για τις διάφορες των προγραμμάτων μπες στην υπογραφή του Κορακιου και υπολόγισε τι σε συμφέρει βάσει της κατανάλωσης σου.

  • Like 1
Δημοσ.
5 λεπτά πριν, tomtsir είπε

Αυτά που λες δεν έχουν να κάνουν με την ερώτηση που έκανε το παιδί , γιατί τον κουράζεις λες και φταίει αυτός;

...παρακαλώ...;

Είπα κάπου ότι έχουν να κάνουν με το τί ρώτησε; Ένα σχόλιο στο ποστ του έκανα (χωρίς καν στην ουσία να τον,,,αφορά κι όλας/να χρειάζεται ν' ασχοληθεί) που μου ήρθε με βάση αυτά που "κατέθεσε"...(και το τόνισα κι όλας), για όσους ρωτάνε, ακόμη και ΣΗΜΕΡΑ πχ, "γιατί να πάω σε κατάστημα;"

Το δε "λες και φταίει αυτός", από πού διάλο το έβγαλες ως συμπέρασμα; Δεν έγραψα ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΤΙΠΟΤΑ που ν' αφήνει ΕΣΤΩ υπόννοιες ότι "κάτι δεν έκανε καλά" ο ίδιος... Όσο για το αν τον,,,"κουράζω", αυτό πάλι πως προέκυψε; Και εσύ με ποια ιδιότητα "μου κάνεις παρατήρηση" ακριβώς; Έχεις την,,,ευθύνη της,,,ξεκούρασής του...;! Ειλικρινά, ήμαρτον...Προσπαθώ να καταλάβω προς τί αυτό σου το ποστ...Τρέχει ΜΗΠΩΣ τίποτ' άλλο και με αυτήν την αφορμή μου γράφεις ό,τι μου γράφεις; Γιατί άλλη λογική εξήγηση ΔΕΝ βρίσκω...

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα. Στο myHome Online υπάρχει εγγύηση απ' ότι καταλαβαίνω μόνο για υφιστάμενους πελάτες (δια της ατόπου αφού στο site γράφει μηδενική εγγύηση για νέους πελάτες). Ωστόσο για τους υφιστάμενους δεν βλέπω το ύψος της εγγύησης. Ποιό είναι αυτό; Ισχύει πως αν έχεις πάγια εντολή, δεν χρεώνεται εγγύηση σε υφιστάμενους πελάτες; Αναφέρεται αυτό κάπου στους όρους;

Επεξ/σία από MiJ16
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...