Προς το περιεχόμενο

ΔΕΗ MyHome Online/Enter + Γ1/Γ1Ν


stathisgs800

Προτεινόμενες αναρτήσεις

4 λεπτά πριν, Luciferia είπε

Οτι δεν μπορώ να ενεργοποιήσω το ΚΟΤ σε αυτό το πρόγραμμα (το έχω ήδη ενεργοποιημένο στην NRG) 

Οτι το παλιό ebill που είχα δεν θα δουλέψει και να ανοίξω καινούργιο !!! Εντωμεταξύ το ebill δείχνει να δουλεύει κανονικότατα ,απλά δεν έδειχνε κάποιο ακίνητο μέσα .

 

https://www.dei.gr/el/oikiakoi-pelates/myhomeenter

Το καινούργιο Enter συνδιάζεται με ΚΟΤ... το γράφει στις διευκρινίσεις απ'τον τιμοκατάλογο.

Θα παρακολουθείς εδώ τον αριθμό της παροχής σου https://apps.deddie.gr/LicensedElectricianCertification/και μόλις αλλάξει ψηφιό, θα κάνεις νέα αίτηση ΚΟΤ στο ΗΔΙΚΑ με τον νέο αριθμό παροχής.

Το παλιό ebill δουλεύει κανονικά αν η παροχή έχει γίνει στο ίδιο όνομα / ΑΦΜ. Θα εμφανιστεί το ακίνητο σε 1-2 μέρες, πριν καν γίνει η αλλαγή απ'τον ΔΕΔΔΗΕ.

Για να αλλάξεις από Enter σε Online είναι μπελάς... θα πρέπει να κάνεις υπαναχώρηση στο Enter για να μη χρεωθείς το πέναλτυ, να πας αυτόματα σε Γ1 και μετά να κάνεις ενεργοποίηση το Online. Πολλά μπορούν να πάνε στραβά...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 29,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    3586

  • washcloud

    1106

  • ekrepali

    1008

  • takoulou

    793

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

53 λεπτά πριν, leotzian είπε

Αυτό ξέχασα να το ρωτήσω μου είπε όμως οτι ελέγχονται επισταμένως τα κλεισμένα αιτήματα χωρίς συμφωνία σαν την δική μου περίπτωση μετά από 3 απαντήσεις δικές μας.

Αν επικοινωνήσω πάντως για οτιδήποτε θα το ρωτήσω.

αν τύχει ανέφερέ τους το πρόβλημα με το ανέβασμα αρχείων (αν και το ξέρουν)

11 λεπτά πριν, Luciferia είπε

Γενικά μου είπε αν ήθελα ΚΟΤ να κρατήσω Γ1Ν και εφόσον έχω χαμηλές καταναλώσεις να μείνω εκεί και κάτι τέτοια !

μη δίνετε σημασία στο τι λέει ο σεκιουριτάς ,προϊστάμενος ,υπεύθυνος καθαρίστρια,  διευθυντής , υπάλληλος ,κεντρικά και γωνίες

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, ekrepali είπε

https://www.dei.gr/el/oikiakoi-pelates/myhomeenter

Το καινούργιο Enter συνδιάζεται με ΚΟΤ... το γράφει στις διευκρινίσεις απ'τον τιμοκατάλογο.

Θα παρακολουθείς εδώ τον αριθμό της παροχής σου https://apps.deddie.gr/LicensedElectricianCertification/και μόλις αλλάξει ψηφιό, θα κάνεις νέα αίτηση ΚΟΤ στο ΗΔΙΚΑ με τον νέο αριθμό παροχής.

Το παλιό ebill δουλεύει κανονικά αν η παροχή έχει γίνει στο ίδιο όνομα / ΑΦΜ. Θα εμφανιστεί το ακίνητο σε 1-2 μέρες, πριν καν γίνει η αλλαγή απ'τον ΔΕΔΔΗΕ.

Για να αλλάξεις από Enter σε Online είναι μπελάς... θα πρέπει να κάνεις υπαναχώρηση στο Enter για να μη χρεωθείς το πέναλτυ, να πας αυτόματα σε Γ1 και μετά να κάνεις ενεργοποίηση το Online. Πολλά μπορούν να πάνε στραβά...

είναι όλα ίδια όσον αφορά την παροχή,ονόματα και ΑΦΜ μόνο η ταυτότητα άλλαξε !

και εγω αυτό είχα δει στο site και αυτός μου έλεγε άλλα,άλλα είπα να μην επιμείνω γιατί σκέφθηκα πως εγω θα κάνω την αίτηση έτσι και αλλιώς !

σε ευχαριστώ πολύ ,θα το παρακολουθώ από εκεί 

χμμμ,οκ τότε θα δω τι θα κάνω και αν θα το κάνω ,έτσι και αλλιώς δεν έχουν και τρελές διαφορές .

μου έστειλαν και email από το e-contract για να στείλω εξόφληση από τον προηγούμενο πάροχο και εγω απλά τους απάντησα πως έκανα αίτηση μέσω καταστήματος για το enter και να ακυρώσουν αυτή ,ελπίζω να μην τους "έκαψα" με την τόση πληροφορία 😂😂😂😂

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Luciferia είπε

 

μου έστειλαν και email από το e-contract για να στείλω εξόφληση από τον προηγούμενο πάροχο και εγω απλά τους απάντησα πως έκανα αίτηση μέσω καταστήματος για το enter και να ακυρώσουν αυτή ,ελπίζω να μην τους "έκαψα" με την τόση πληροφορία 😂😂😂😂

Να έχεις επίσης στο νου σου ότι επειδή έχεις κάνει αίτηση μέσω econtract για το Online, ίσως στο Ιστορικό Επιλογών του ebill έχει επιλεχτεί το Online αυτόματα (ζήτα να στο ακυρώσουν). Γιατί αν έχουν επιλεχτεί επίσης αυτόματα ο ηλεκτρονικός λογαριασμός και ο μηνιαίος λογαριασμός... τότε αν βάλεις και πάγια εντολή μπορεί να ενεργοποιηθεί το Online... εκεί να δεις μπάχαλο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, ekrepali είπε

Να έχεις επίσης στο νου σου ότι επειδή έχεις κάνει αίτηση μέσω econtract για το Online, ίσως στο Ιστορικό Επιλογών του ebill έχει επιλεχτεί το Online αυτόματα (ζήτα να στο ακυρώσουν). Γιατί αν έχουν επιλεχτεί επίσης αυτόματα ο ηλεκτρονικός λογαριασμός και ο μηνιαίος λογαριασμός... τότε αν βάλεις και πάγια εντολή μπορεί να ενεργοποιηθεί το Online... εκεί να δεις μπάχαλο.

να πάρω ένα τηλέφωνο στην εξυπηρέτηση καλύτερα ή να στείλω σχετικά μέσω email κάνοντας reply στο σχετικό με το e-contract? τι προτείνεις καλύτερα?

Είχα βάλει κάρτα για πληρωμή και ο λογαριασμός ερχόταν από πάντα ηλεκτρονικά όταν ήμουν στη ΔΕΗ χωρίς όμως να καταχωρώ ενδείξεις τότε ,οπότε δεν είχα μηνιαίο λογαριασμό ,

Τώρα αν μπω στο ebill δε βλέπω και κάτι ιδιαίτερο πλην των στοιχείων μου

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Υπάρχει ένα θεατρικό «περιμένοντας τόν Γκοντό» ο οποίος, βεβαίως, βεβαίως ουδόλως έρχεται. Κάτι αντίστοιχο είναι και η αναμονή επικοινωνίας από το «αρμόδιο τμήμα». Από τίς 7/12 περιμένω. Επί τού παρόντος έχω λάβει επιστολή, διαμέσου τής ΡΑΕ, όπου η ΔΕΗ με διαβεβαιώνει ότι έχω ήδη ενταχθεί στο home online με τίς παλιές τιμές. Έλα όμως που η παροχή μου είναι ακόμα και σήμερα Γ1 και τιμολογείτε με αυτό το βήμα χρέωσης. Στο e-bill τα ίδια. Με καλούν να επιλέξω από τα ΝΕΑ προγράμματα. Ως προς τήν καταγγελία στην ΡΑΕ τώρα μετά τήν προαναφερθείσα απάντηση τής ΔΕΗ.  Είτε αποδέχομαι τήν απάντηση τής ΔΕΗ και κλείνω το αίτημα, είτε δεν κάνω οτιδήποτε περιμένοντας τήν άφιξη τού σχετικού λογαριασμού είτε, τέλος, τήν απορρίπτω επικαλούμενος τήν συνομιλία με τήν εξυπηρέτηση πελατών (πού είπαν ότι ακόμη είμαι Γ1).  Πρός το παρόν κρατώ στάση αναμονής. Πότε πότε παίρνω και κανένα τηλέφωνο ΔΕΗ διασκεδάζοντας με τήν αμηχανία και τήν έκπληξη, από τήν άλλη πλευρά τής γραμμής, όταν εξιστορώ τα θρυλούμενα... Ως ευγενής ανήρ μετουσιώνω τόν θυμό μου σε χιούμορ και κλείνουμε πάντα με το θεατρικό τής αναμονής επικοινωνίας τού... «αρμόδιου τμήματος». Εκεί όπου σπάνια  μπορώ να συγκρατήσω τα γέλια μου είναι όταν στήν ανακοίνωση τής άμεσης άφιξης (επικοινωνίας) τού «αρμόδιου τμήματος» ο τόνος φωνής τής υπαλλήλου είναι βαρυσήμαντος και καθησυχαστικός...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, astrolavosg είπε

Έλα όμως που η παροχή μου είναι ακόμα και σήμερα Γ1 και τιμολογείτε με αυτό το βήμα χρέωσης.

αν σου ήρθε λογαριασμός Γ1 , εννοείται συνεχίζεις μέσω ΡΑΕ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, simba88 είπε

Καλησπέρα και καλές γιορτές!

Μόλις μου ενεργοποιήθηκε το Enter, σκέφτομαι να μεταβώ στο Online και θα ήθελα κάποιες διευκρινήσεις αν γίνεται.

To 2λεπτο της κρατικής επιδότησης ισχύει και στο Online, σωστά?

Πέρα απ'την ενεργοποίηση του Μηνιαίου Λογαριασμού, για την ενεργοποίηση της πάγιας τραπεζικής εντολής τι χρειάζεται να προσέξω για να μην υπάρχουν εκπλήξεις?

Το κάνω μέσω του e-bill στο πεδίο "πάγια Εντολή πληρωμής με χρήση Κάρτας" και τέλος ή χρειάζεται να το κάνω και μέσω τoυ e-banking της τράπεζας?

Ευχαριστώ!

 

...πάνω που πήγα να σου γράψω "πρόσεξε γιατί δεν μπορείς έτσι απλά να μεταπηδάς από πρόγραμμα σε πρόγραμμα" γιατί κάτι τέτοιο θυμόμουν, βλέπω από πάνω γράφτηκαν πράγματα που ακριβώς σε αφορούν. Διάβασε τί λέει ο ekrepali (κινδυνεύεις να φας 60άρα χρέωση).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 24/12/2021 στις 5:25 ΜΜ, korakios είπε

έχεις 14 μέρες προθεσμία να κάνεις υπαναχώρηση αν μπλέξεις με βαριεστημένο (επειδή τα έκανες ηλεκτρονικά)

Λογικά θα ακυρώσει την καρτέλα με το Γ1 και κάνεις επιτόπου enter

Και πάω που λες φίλε κορακιε στη ΔΕΗ και μου λέει η κυρία πως σήμερα τους ήρθε μειλ να μην επεμβαίνουν σε ότι έχει γίνει μέσω econtract. Μακάρι να πήγαινα εξαρχής σε 5 λεπτά θα τελειώναμε. Αν θέλω να τους πάρω τηλέφωνο για υπαναχώρηση και μόλις ξεμπέρδεψω να ξανά πάω αλλά δεν μου το προτείνει. Καλύτερα μου λέει να περιμένεις και να ενεργοποιήσεις το enter μέσω ebill. Όσο για τις τιμές μου λέει μέχρι τέλη Γενάρη ξέρουμε ότι δεν θα αλλάξει τίποτα. Όποτε για άλλη μια φορά γκαντέμης θα κάτσω στα αυγά μου να περιμένω το econtract 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Donmitsos10 είπε

και μου λέει η κυρία πως σήμερα τους ήρθε μειλ να μην επεμβαίνουν σε ότι έχει γίνει μέσω econtract.

στο έδειξε ? ή βαριόταν να ασχοληθεί ?

1 λεπτό πριν, Donmitsos10 είπε

Όσο για τις τιμές μου λέει μέχρι τέλη Γενάρη ξέρουμε ότι δεν θα αλλάξει τίποτα.

μη δίνετε σημασία στο τι λέει ο σεκιουριτάς ,προϊστάμενος ,υπεύθυνος καθαρίστρια,  διευθυντής , υπάλληλος ,κεντρικά και γωνίες

 

έπρεπε να ζητήσεις να εξυπηρετηθείς απο άλλον υπάλληλο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ήρθε επιτέλους λογαριασμός μετά από 2 μήνες (με μετάβαση από Γ1 σε Online την 1/12), αλλά δεν έχει γίνει η επιστροφή της εγγύησης και η πρώτη υπάλληλος που μίλησα δεν καταλάβαινε καν τι της έλεγα. Περιμένω να μιλήσω με κάποιον άλλον μήπως και...

Έχει επιστραφεί σε κάποιον έως τώρα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 λεπτά πριν, black_orchid είπε

Ήρθε επιτέλους λογαριασμός μετά από 2 μήνες (με μετάβαση από Γ1 σε Online την 1/12), αλλά δεν έχει γίνει η επιστροφή της εγγύησης και η πρώτη υπάλληλος που μίλησα δεν καταλάβαινε καν τι της έλεγα. Περιμένω να μιλήσω με κάποιον άλλον μήπως και...

Έχει επιστραφεί σε κάποιον έως τώρα;

Επιστρέφεται και απο Γ1 σε Enter?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

2 λεπτά πριν, bad_freddy είπε

Επιστρέφεται και απο Γ1 σε Enter?

https://www.dei.gr/el/oikiakoi-pelates/xrisimes-plirofories-gia-to-logariasmo-sas/egguisi/poio-einai-to-poso-tis-egguisis-pou-prepei-na-kata

Αναφορά σε κείμενο

Μετά την ενεργοποίηση πάγιας τραπεζικής εντολής ή πάγιας εντολής σε κάρτα, το συνολικό ποσό της αρχικής εγγύησης θα σας επιστρέφεται με πίστωση στον αμέσως επόμενο λογαριασμό.

 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

43 λεπτά πριν, Donmitsos10 είπε

Και πάω που λες φίλε κορακιε στη ΔΕΗ και μου λέει η κυρία πως σήμερα τους ήρθε μειλ να μην επεμβαίνουν σε ότι έχει γίνει μέσω econtract. Μακάρι να πήγαινα εξαρχής σε 5 λεπτά θα τελειώναμε. Αν θέλω να τους πάρω τηλέφωνο για υπαναχώρηση και μόλις ξεμπέρδεψω να ξανά πάω αλλά δεν μου το προτείνει. Καλύτερα μου λέει να περιμένεις και να ενεργοποιήσεις το enter μέσω ebill. Όσο για τις τιμές μου λέει μέχρι τέλη Γενάρη ξέρουμε ότι δεν θα αλλάξει τίποτα. Όποτε για άλλη μια φορά γκαντέμης θα κάτσω στα αυγά μου να περιμένω το econtract 

Ακριβώς τα ίδια με τον φίλο ενημερώθηκα και γω την Παρασκευή που πήγα στο κατάστημα. Εγώ βέβαια έχω προχωρήσει την αίτηση μέσω e-contract καθώς έχω στείλει τελευταίο λογαριασμό & απόδειξη εξόφλησης. Οπότε δεν ξέρω εάν μπορώ ή με συμφέρει να δηλώσω υπαναχώρηση τηλεφωνικά ή μέσω email. 

40 λεπτά πριν, korakios είπε

στο έδειξε ? ή βαριόταν να ασχοληθεί ?

Εμένα η υπάλληλος μου έδειξε το email που αφορούσε την έκπτωση των 30€ για το Online η οποία πήρε παράταση μέχρι τις 30/1/22. Δεν ξέρω ούτε μου έδειξε κάτι αντίστοιχο που να λέει για τις τιμές της kwh από το νέο έτος ή για τα συμβόλαια μέσω e-contract. Πιθανολογώ ότι πρόκειται για προφορική εντολή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, koukou83 είπε

Εμένα η υπάλληλος μου έδειξε το email που αφορούσε την έκπτωση των 30€ για το Online η οποία πήρε παράταση μέχρι τις 30/1/22. Δεν ξέρω ούτε μου έδειξε κάτι αντίστοιχο που να λέει για τις τιμές της kwh από το νέο έτος ή για τα συμβόλαια μέσω e-contract. Πιθανολογώ ότι πρόκειται για προφορική εντολή.

άλλο είχα αναφέρει στο άλλο παλικάρι , αν του έδειξε την οδηγία να μη δέχονται αιτήσεις επιτόπου σε όσους έκαναν ήδη αίτηση ηλεκτρονικά , το πιο πιθανό είναι οτι βαριόταν να τον εξυπηρετήσει ή δεν ήξερε πως να το διαχειριστεί

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...