Προς το περιεχόμενο

ΔΕΗ MyHome Online/Enter + Γ1/Γ1Ν


stathisgs800

Προτεινόμενες αναρτήσεις

9 λεπτά πριν, lnoldori είπε

Η ενεργοποίηση του MyHome Online γίνεται μόνο Online μέσω ebill :)

Ευχαριστώ! 😀


Κάτι άλλο, αυτό το Green Pass τι ακριβώς είναι; Δεν έχω καταλάβει.
Γιατί αυτό το «Το GreenPass είναι η νέα υπηρεσία της ΔΕΗ σου εξασφαλίζει ότι όση ποσότητα ενέργειας καταναλώνεις στο σπίτι σου, τόση ποσότητα παράγεται από Ανανεώσιμες Πηγές», είναι για γέλια και για κλάματα. 🤣😢

Πρακτικά, τι οικονομικό όφελος έχουμε αν το επιλέξουμε;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 29,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    3586

  • washcloud

    1106

  • ekrepali

    1008

  • takoulou

    793

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

2 λεπτά πριν, Aurumnus είπε

Ευχαριστώ! 😀


Κάτι άλλο, αυτό το Green Pass τι ακριβώς είναι; Δεν έχω καταλάβει.
Γιατί αυτό το «Το GreenPass είναι η νέα υπηρεσία της ΔΕΗ σου εξασφαλίζει ότι όση ποσότητα ενέργειας καταναλώνεις στο σπίτι σου, τόση ποσότητα παράγεται από Ανανεώσιμες Πηγές», είναι για γέλια και για κλάματα. 🤣😢

Πρακτικά, τι οικονομικό όφελος έχουμε αν το επιλέξουμε;

Κανένα, μπορεί απλά στην επόμενη ζωή να γεννηθείς σε καμία ευρωπαική χώρα της προκοπής ως ανταμοιβή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, lnoldori είπε

Κανένα.

Κλασσικές απατεωνιές λοιπόν.

4 λεπτά πριν, lnoldori είπε

μπορεί απλά στην επόμενη ζωή να γεννηθείς σε καμία ευρωπαική χώρα της προκοπής ως ανταμοιβή.

Ή να έχει εξανθρωπιστεί ο τόπος μας μέχρι τότε.
Ξέρω ξέρω, όνειρα θερινής νυχτός...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 λεπτά πριν, Aurumnus είπε

Ευχαριστώ! 😀


Κάτι άλλο, αυτό το Green Pass τι ακριβώς είναι; Δεν έχω καταλάβει.
Γιατί αυτό το «Το GreenPass είναι η νέα υπηρεσία της ΔΕΗ σου εξασφαλίζει ότι όση ποσότητα ενέργειας καταναλώνεις στο σπίτι σου, τόση ποσότητα παράγεται από Ανανεώσιμες Πηγές», είναι για γέλια και για κλάματα. 🤣😢

Πρακτικά, τι οικονομικό όφελος έχουμε αν το επιλέξουμε;

ΜΟΝΟ αν είσαι οικολόγος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, GREGORYMO είπε

ΜΟΝΟ αν είσαι οικολόγος.

ούτε,

αν είναι πραγματικά κάποιος καταγγέλλει τα δις που φάγανε απο το 1999 και τώρα κάνουν έρανο

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τελική ερώτηση, που διαβάζοντας τις προηγούμενες σελίδες κατάλαβα πως είναι κρίσιμη: κάνω την αίτηση ηλεκτρονικά ή προσπαθώ να πάω ΔΕΗ όσο πιο γρήγορα γίνεται;  (έχω ήδη ebill - ποιο θα ισχύσει πιο γρήγορα, το ENTER ηλεκτρονικά, το ENTER από ΔΕΗ, ή το online ηλεκτρονικά; Αν το τελευταίο, μάλλον πρέπει να το επιλέξω παρότι νομίζω ότι είναι φτηνότερο το ENTER τελικά με τις εκπτώσεις του)

Επεξ/σία από marinna
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 λεπτά πριν, marinna είπε

Τελική ερώτηση, που διαβάζοντας τις προηγούμενες σελίδες κατάλαβα πως είναι κρίσιμη: κάνω την αίτηση ηλεκτρονικά ή προσπαθώ να πάω ΔΕΗ όσο πιο γρήγορα γίνεται;  (έχω ήδη ebill - ποιο θα ισχύσει πιο γρήγορα, το ENTER ηλεκτρονικά, το ENTER από ΔΕΗ, ή το online ηλεκτρονικά; Αν το τελευταίο, μάλλον πρέπει να το επιλέξω παρότι νομίζω ότι είναι φτηνότερο το ENTER τελικά με τις εκπτώσεις του)

Aν έχεις Γ1Ν ΔΕΗ και ενεργό ebill, είτε επιλέξεις Οnline ή Enter το πολύ μέχρι τη Τρίτη θα είναι ενεργοποιημένα. Απλά το για το Online πρέπει να ενεργοποιήσεις μηνιαίο λογαριασμό, ηλεκτρονικό λογαριασμό και να βάλεις την κάρτα σου στο ebill για να πληρώνεται ο λογαριασμός αυτόματα την ημερομηνία λήξης.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 20/12/2021 στις 9:39 ΜΜ, mmike2503 είπε

Καλησπέρα. 

Έκανα 2 αιτήσεις αλλαγής προμηθευτή ρεύματος τηλεφωνικά Παρασκευή 26/11 για το myHomeEnter για 2 συνδέσεις που είναι στο όνομά μου.

Μου έστειλαν με email τις συμβάσεις κ.λπ. τις οποίες υπέγραψα και έστειλα πίσω την ίδια ημέρα. 

Επειδή δεν έλαβα αυτοματοποιημένη απάντηση παραλαβής των δικαιολογητικών, ξαναέστειλα τα πάντα, και για τις 2 συνδέσεις την επόμενη εργάσιμη, Δευτέρα 29/11.

Επίσης τη Δευτέρα 29/11 κάλεσα στο 800-900-1000 και ρώτησα αν η υπογραφή και αποστολή των αιτήσεων πριν τις 2/12 λογίζεται για "ενεργοποίηση" ώστε να έχω τον παλιό τιμοκατάλογο. Μου απάντησαν θετικά και με παρέπεμψαν στο κείμενο της σύμβασης που υπέγραψα, όπου αναφέρει περίοδο δέσμευσης 2 ετών, και όχι ενός έτους που έχει ο νέος τιμοκατάλογος.

9/12 έλαβα sms ότι το αίτημα για την πρώτη σύνδεση προωθήθηκε προς εκτέλεση

Στις 10/12 έλαβα mail που με ενημέρωναν οτι υπάρχει εκκρεμότητα για τη δεύτερη σύνδεση, η αποστολή από μέρους μου του τελευταίου λογαριασμού και της απόδειξης πληρωμής του προηγούμενου παρόχου. Τα έστειλα την ίδια μέρα. 

14/12 έλαβα sms ότι το αίτημα για την δεύτερη σύνδεση προωθήθηκε προς εκτέλεση

16/12 εκδόθηκε ο τελικός λογαριασμός του προηγούμενου παρόχου για την πρώτη σύνδεση με καταμέτρηση 13/12.

 

Τι περιμένω απο εδώ και μπρος? Για να κάνω σύνδεση στο e-bill θα πρέπει να περιμένω τον πρώτο έντυπο λογαριασμό?

Και τελικά παρά όλες τις διαβεβαιώσεις υπάρχει πρόβλημα...

Και οι 2 αιτήσεις έγιναν στις 26/11 όπως ανέφερα προηγουμένως. 

Για την σύνδεση 1 όλα πήγαν καλά με την αίτηση, δεν μου ζήτησαν κάποιο έξτρα δικαιολογητικό και η αλλαγή έγινε στις 13/12. 

Για τη σύνδεση 2, μου ζήτησαν έξτρα δικαιολογητικό την εξόφληση του τρέχοντος λογαριασμού του προηγούμενου παρόχου στις 10/12 και η αλλαγή έγινε στις 17/12...

Και τώρα η παράνοια: ζήτησα τηλεφωνικά κωδικό εταίρου, έκανα εγγραφή στο ebill και διαπίστωσα πως η σύνδεση 1 πέρασε με τον νέο τιμοκατάλογο και διάρκεια 12 μήνες ενώ η σύνδεση 2 που καθυστέρησε να ολοκληρωθεί λόγω της "εκκρεμότητας" δικαιολογητικών πέρασε με τον παλιό τιμοκατάλογο και διάρκεια 2 έτη!

Έφαγα ακριβώς 1 ώρα στην τηλεφωνική εξυπηρέτηση την Τετάρτη 22/12 για να βγάλω άκρη όπου μου είπαν πως έχω δίκαιο και πως κατέγραψαν το αίτημα μου να ισχύει ο παλιός τιμοκατάλογος για τη σύνδεση 1. 

Από τότε καμία άλλη επικοινωνία. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απ, ότι είδα άλλαξαν οι τιμές της κιλοβατώρας στο my home online...Εμείς που μπήκαμε 20 Οκτωβρίου, άλλαξαν και σε εμάς ή παραμένουμε στις παλιές;; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, Tommygre είπε

Καλησπερα και καλά Χριστούγεννα σε ολους. 

Εμενα εληξε ο λογαριασμος home online στις 21/12 αλλα δεν τραβηχτηκαν απο την καρτα που ειχα περασει για την παγια εντολη. Πειραιως. 

Πηρα σημερα τηλ στο ebill και μου ειπαν οτι σε πολλοης συμβαίνει αυτο με τον πρωτο λογαριασμο και να το εξοφλησω εγω ηλεκτρονικα. Και οτι στον επομενο λογαριασμο λογικα θα τραβηχτει αυτοματα με την παγια εντολη, ειδαλλως μα τους ξανακαλεσω. 

Συνεβει και σε αλλους με πειραιως? (χρεωστικη) 

Μηοως να παρω στην τραπεζα να κανουν καποια ενεργεια? 

Σε εμένα που έληγε 20 Δεκ. μου τα είχανε δεσμεύσει και σήμερα τα ξημερώματα φάνηκε η πληρωμή.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τελικά είναι μεγάλη απάτη το myhome online και εξηγουμαι γιατί, για 3 μηνες σου έρχεται έναντι και εκεί πληρώνεις και τον δήμο.ειναι 22 ευρώ περίπου σε κάθε λογαριασμό,έχουμε και λέμε 3 έναντι = 66 ευρώ + εκκαθαριστικό αλλά 22 ευρώ πάμε στα 66 ευρώ μόνο δήμος χωρίς την ΕΡΤ, οπότε τα λεφτά που γλύτωσες στην κιλοβατωρα πριν την αύξηση τα χάνεις στον δήμο και στην ΕΡΤ.δεν υπάρχει διαφορά στο τελικό ποσό

Σε ένα όνομα υπάρχουν δύο ενεργα συμβόλαια στο home online,ήθελα να γίνει ακύρωση στο ένα αλλά μου είπαν θα πρέπει να πληρώσω μια ποινή,τώρα διαβάζω πως αν πληρώσω 3 συνεχόμενες φορές πριν την πάγια εντολή χάνω το home online, την ποινή την πληρώνεις και πάλι?και κάτι ακόμα από το home online βγαίνουν και οι δύο ενεργές συνδεσεις?η μόνο αυτή που γίνετε πρόωρα η πληρωμή?

  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...