Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, ekrepali είπε

Mηναίος λογαριασμός, ηλεκτρονικός, λογαριασμός, πάγια εντολή είναι ενεργοποιημένα;

image.png.d1a1aae2fc41774be47178f214007e78.png

 

Πάγια εντολή ενεργοποίησα μόλις, για μηνιαίο και ηλεκτρονικό λογαριασμό μου βγάζει αυτά, χωρίς να μπορώ να τα πειράξω

  • Απαντ. 29,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    3586

  • washcloud

    1106

  • ekrepali

    1008

  • takoulou

    793

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
13 λεπτά πριν, Sammaros είπε

image.png.d1a1aae2fc41774be47178f214007e78.png

 

Πάγια εντολή ενεργοποίησα μόλις, για μηνιαίο και ηλεκτρονικό λογαριασμό μου βγάζει αυτά, χωρίς να μπορώ να τα πειράξω

Κράτα screenshot απ'τη κεντρική σελίδα που λέει ότι το online είναι υπο εξέταση.

Κράτα επίσης screenshot απ'το ιστορικό επιλογών.

Τις επόμενες μέρες θα αρχίσουν τα περίεργα... θα εξαφανιστούν επιλογές, μπορεί να εξαφανιστεί και το Online.

Δε ξέρω πότε είχες κάνει την αρχική αίτηση στο econtract... αν ήταν πριν τις 3/12, θα έχεις τρέξιμο για να το κατοχυρώσεις με τις παλιές ημερομηνίες.

Πρέπει να διαβάσεις προηγούμενες σελίδες, υπάρχουν ανάλογες περιπτώσεις.

Εγώ δεν απαντάω σε άλλες ερωτήσεις φέτος, αρκετά κάηκα.

Δημοσ.

Καλησπέρα σας, αύριο έχω ραντεβού στο κατάστημα της ΔΕΗ με σκοπό να πάω στο Myhome enter, επειδή είμαι και στο κοτβ και από ότι είδα μπορούν να συμψηφιστουν αυτά τα δύο. Είμαι πελάτης στην Protergia αυτή τη στιγμή πάνω από 2 χρόνια , αλλά μετά τα 250 ευρώ ρήτρα και με αυτά που διάβασα εδώ σκέφτηκα να πάω στο enter.Να το κάνω;

Δημοσ.

Καλησπέρα παιδιά. Μια γρήγορη ερώτηση για όποιον μπορεί (και έχει χρόνο) να απαντήσει. Κάναμε αίτημα μέσω του τηλεφώνου 800 900 κλπ για αλλαγή παρόχου από nrg από τις 24/11 στο πρόγραμμμα enter. Στις 29/11 παρέλαβαν τα δικαιολογητικά και έκτοτε καμία ενημέρωση. Σήμερα τους παίρνουμε εμείς τηλέφωνο, μας λένε σας το έχουμε ήδη ενεργοποιήσει από 16/12 με τις παλιές τιμές (αλλά δεν σας ενημερώσαμε!!!!). Παίρνω κωδικό εταίρου, ανοίγω το e bill κανονικά, αλλά δεν γράφει κάπου ότι το πρόγραμμα ισχύει μέχρι ΧΧΧΧ.

Οπότε τι κάνουμε?? Ισχύει το enter με τις παλιές τιμές (όπως μας είπανε)??? Περιμένουμε μήπως εμφανιστεί η λήξη από μόνη της (2 χρόνια κανονικά) ή πατάμε εμείς το κουμπί για το enter??? Αν το πατήσουμε μήπως πάμε στο νέο enter οεο???? Α ρε ΔΕΗ τι μας κάνεις.... Κάθε βοήθεια δεκτή.

Δημοσ.

Πήγα το απόγευμα στα κεντρικά της ΔΕΗ και άλλαξα όνομα βάζοντας το Enter. Τελικά ένα λάθος που είχε γίνει στο παλιό όνομα του πατέρα μου δεν διορθώθηκε, οπότε θα κάνουμε αμφισβητηση. 

Δημοσ.
23 ώρες πριν, Kaboomzer είπε

Να ρωτησω και γω μια χαζομάρα, μου ηρθε ο πρωτος λογαριασμός και λεει εξοφληση στις 8/1/22. Οταν ειχα κανει την αιτηση για το online προφανως ειχα δηλωσει πιστωτική για παγια εντολή. Πρεπει να δηλωσω κατι και στην τραπεζα ή απλά εκεινη την ημερομηνία θα χρεωθεί αυτόματα η κάρτα;

θα χρεωθεί αυτόματα η κάρτα.

Στις 22/12/2021 στις 1:08 ΜΜ, knight666 είπε

Γνωρίζει κάποιος πότε γίνεται η πληρωμή όταν έχουμε πάγια εντολή;

Η εξυπηρέτηση πελατών λέει 3 εργάσιμες πριν τη λήξη του λογαριασμού ενώ άλλοι λένε στη λήξη του λογαριασμού.

Κανονικά είναι την τελευταία εργάσιμη ημέρα που λήγει ο λογαριασμός. Πιθανώς να σου λένε για νωρίτερα, έτσι ώστε να έχεις φροντίσει να βάλεις χρήματα έγκαιρα και να μην μείνεις ξεκρέμαστος. Πάντως να φροντίζετε να υπάρχουν τα χρήματα τουλάχιστον 1-2 εργάσιμες πριν την λήξη, μην το αφήνετε για την  τελευταία μέρα, έχουν δει πολλά τα ματάκια μου. Να δεις να  χάνεται ρύθμιση στην ΔΟΥ επειδή ο άλλος ήθελε να βάλει τα χρήματα στο παρά 1".

 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Jasonsyna είπε

αλλά μετά τα 250 ευρώ ρήτρα και με αυτά που διάβασα εδώ σκέφτηκα να πάω στο enter.Να το κάνω;

ναι και κάνε αμφισβήτηση (στο άλλο θέμα, δες την υπογραφή μου)

1 ώρα πριν, Trikala_city είπε

Σήμερα τους παίρνουμε εμείς τηλέφωνο, μας λένε σας το έχουμε ήδη ενεργοποιήσει από 16/12 με τις παλιές τιμές (αλλά δεν σας ενημερώσαμε!!!!).

μη δίνετε σημασία στο τι λέει ο σεκιουριτάς ,προϊστάμενος ,υπεύθυνος καθαρίστρια,  διευθυντής , υπάλληλος ,κεντρικά και γωνίες

επίσης το enter δε θέλει καμία ενεργοποίηση και είναι άσχετο με το ebill

1 ώρα πριν, Trikala_city είπε

Οπότε τι κάνουμε??

παράπονο σε πρώτη φάση ,αναφέρεις όλα τα γεγονότα και περιμένεις γραπτή απάντηση

Δημοσ.

Oταν ενεργοποιείς το ebill δεν θα έπρεπε να γράφει κάπου το πρόγραμμα που ισχύει για σένα??? Η΄ μήπως πρέπει να περάσουν μερικές μέρες για να φανεί και όχι αυθημερόν???

Αν δεν λέει  κάτι, σημαίνει ότι είσαι στο Γ1??

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Trikala_city είπε

Oταν ενεργοποιείς το ebill δεν θα έπρεπε να γράφει κάπου το πρόγραμμα που ισχύει για σένα???

αν υπέγραψες online , θα έπρεπε αλλά δυστυχώς η ΔΕΗ δεν το ενεργοποιεί τελικά, θέλει χειροκίνητα (το οποίο δεν κάνεις αν υπέγραψες σε παλιές τιμές)

2 λεπτά πριν, Trikala_city είπε

Αν δεν λέει  κάτι, σημαίνει ότι είσαι στο Γ1??

ναι

Δημοσ.
17 λεπτά πριν, korakios είπε

ναι και κάνε αμφισβήτηση (στο άλλο θέμα, δες την υπογραφή μου)

μη δίνετε σημασία στο τι λέει ο σεκιουριτάς ,προϊστάμενος ,υπεύθυνος καθαρίστρια,  διευθυντής , υπάλληλος ,κεντρικά και γωνίες

επίσης το enter δε θέλει καμία ενεργοποίηση και είναι άσχετο με το ebill

παράπονο σε πρώτη φάση ,αναφέρεις όλα τα γεγονότα και περιμένεις γραπτή απάντηση

Και η φάση είναι όταν μίλησα με την Protergia τι είναι το ποσό των 250 ευρώ και αν μπορώ να το αμφισβητήσω μου απάντησαν φυσικά και όχι...αλλά τι περιμένεις!Σε ευχαριστώ για την απάντηση.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
25 λεπτά πριν, matrixtv1 είπε

Εδω και δύο μηνες δεν εχω δει λογαριασμο στο ονλινε απο 25/10 που εκανα ενεργοποιηση.

Ακυρο τελικα σημερα εκδόθηκε αλλα δεν ήρθε στο εμαιλ αλλα τον είχε στο εβιλλ ολα καλα φαίνονται!!!

Δεν βλέπω το 0,02 ομως την εκπτωση!!

Spoiler

536365215_(406)_LI.jpg.a615060f3b540607295bb04e22b709b5.jpg

Spoiler

460455490_(407).png.ba336c2b29c82c588f49121341cf96f5.png

Spoiler

2133931160_(409)_LI.jpg.cb471a2510a0beeb7c08db86ad7358ba.jpg

 

Επεξ/σία από matrixtv1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...