Προς το περιεχόμενο

ΔΕΗ MyHome Online/Enter + Γ1/Γ1Ν


stathisgs800

Προτεινόμενες αναρτήσεις

10 ώρες πριν, leotzian είπε

Παιδιά γεια αν το αίτημα εχει φτάσει εδώ η πατώ πράσινο και παίρνω ότι έχω κατοχυρώσει η κόκκινο και κλείνει?  και μετά τι?

screenshot.png

Παιδιά μήπως θυμάται κανείς αν το κόκκινο κουμπί γράφει ΠΑΝΤΑ τα ιδια γιατί φαίνεται στην δική μου περίπτωση οτι κλείνει το αίτημα ΧΩΡΙΣ ΣΥΜΦΩΝΙΑ, δεν θυμάμαι τι έγραφε στις προηγούμενες απαντήσεις που έστειλα

Ευχαριστώ εκ των προτέρων

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 29,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    3586

  • washcloud

    1106

  • ekrepali

    1008

  • takoulou

    793

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

46 λεπτά πριν, leotzian είπε

Παιδιά μήπως θυμάται κανείς αν το κόκκινο κουμπί γράφει ΠΑΝΤΑ τα ιδια γιατί φαίνεται στην δική μου περίπτωση οτι κλείνει το αίτημα ΧΩΡΙΣ ΣΥΜΦΩΝΙΑ, δεν θυμάμαι τι έγραφε στις προηγούμενες απαντήσεις που έστειλα

Ευχαριστώ εκ των προτέρων

εδώ δε θα πάρεις απάντηση πάντως

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα. Να ρωτήσω κάτι.

Στο my Home Enter, μπορείς να περνάς κάθε μηνα την πραγματική σου κατανάλωση.

Δηλαδή πρακτικά σου έρχεται κάποιο μήνυμα πχ. απο 22/12 εως 24/12 περάστε αν θελετε την πραγματική σας κατανάλωση?

Και αν γίνεται,γίνεται χωρίς προβλήματα τεχνικά γενικά?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να ρωτησω και γω μια χαζομάρα, μου ηρθε ο πρωτος λογαριασμός και λεει εξοφληση στις 8/1/22. Οταν ειχα κανει την αιτηση για το online προφανως ειχα δηλωσει πιστωτική για παγια εντολή. Πρεπει να δηλωσω κατι και στην τραπεζα ή απλά εκεινη την ημερομηνία θα χρεωθεί αυτόματα η κάρτα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, manzana είπε

  Καλησπέρα σε όλους και όλες,

την βοήθειά σας παρακαλώ πολύ, γιατί δεν έχω ιδέα με το τί γίνεται με το θέμα "ρεύμα". Ας τα πιάσω από την αρχή:

1)εξυπηρετούμαστε από τη ΔΕΗ ως πελάτες καθολικής υπηρεσίας, διότι υπήρξε ένα υψηλό χρέος, το οποίο διακανονίστηκε και ολοκληρώθηκε η εξόφλησή του τον Οκτώβριο. Συνεπώς έπρεπε να μιλήσω με ΔΕΗ για να γίνουμε κανονικοί πελάτες της πλέον με νέο πρόγραμμα και όχι αυτό τον καθολικών πελατών. Αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει καμία οφειλή (αναμένουμε την λυπητερή του νέου εκκαθαριστικού).

2)Δεν πρόλαβα να κάνω την παραπάνω αλλαγή, διότι τον Οκτώβριο που τελειώσαμε με τον διακανονισμό πέθανε ο πατέρας μου (ήταν στο όνομά του η παροχή) και είχαν άλλα θέματα προτεραιότητα, συν το σοκ που είχαμε να διαχειριστούμε, γιατί ήταν ξαφνικό.

3)Πλέον θα πρέπει να γίνει και μεταβίβαση της παροχής στο όνομα της μητέρας μου, και αλλαγή προγράμματος. Οι ερωτήσεις:

- Αρχικά ποιο πρόγραμμα να επιλέξουμε, ώστε να πληρώνουμε όσο το δυνατό λιγότερα; Μέχρι τώρα είχαμε ΚΟΤ, αλλά θα δικαιούμαστε ξανά στο όνομα της μητέρας μου με τις νέες δηλώσεις που θα κάνουμε το 2022 (εκτός αν έχει αλλάξει πλέον με το ΚΟΤ και δεν παίζει ρόλο η φορ. δήλωση).

- Τί δικαιολογητικά θα χρειαστούν; Για ΥΔΕ από ότι μου είπαν από τον ΔΕΔΔΗΕ, έχει λήξει από το 2008 του σπιτιού μας, αλλά έχω περιθώριο εντός 6 μηνών από την στιγμή της μεταβίβασης να τους παραδώσω το νέο ΥΔΕ. Στο σπίτι είμαστε ενοικιαστές, θα χρειαστούν από ΔΕΗ ενεργό μισθωτήριο στο όνομα της μητέρας μου;

- Πληρώνω εγγύηση και αν ναι τί ποσό; Επίσης ιδανικά θα θέλαμε να συνεχίζουμε να πληρώνουμε ανά 2μηνο έναντι/4μηνο εκκαθαριστικό (αν και δεν βγαίνει έναντι, γιατί καταχωρώ εγώ τις μετρήσεις κι εκδίδονται πάντα εκκαθαρίσεις)και να μην έχουμε μηνιαίο και να πληρώνουμε μέσω web banking και όχι μέσω πάγιας. Αν όμως το όποιο πρόγραμμα έχει περισσότερα προτερήματα ακόμα και αν έχω μηνιαίο/πάγιο θα δω πώς θα μπορέσουμε να το φιξάρουμε.

 

Αυτά τα λίγα 😝  . Παρακαλώ όποιος μπορεί να βοηθήσει, γιατί από τα λίγα που μπορώ να καταλάβω στο τσακ προλαβαίνω να κάνω τις αλλαγές πριν κλείσει ο χρόνος.

 

Ευχαριστώ εκ των προτέρων!

Μισθωτήριο στο όνομα της μητέρας, τελευταίο λογαριασμό, βεβαίωση ΑΦΜ και αντίγραφο ταυτότητας, βάζετε οποίο πρόγραμμα θέλετε. Εγγύηση 100 με 130 ευρώ για μονοφασικο. ΥΔΕ εντός εξαμήνου στον ΔΕΔΔΗΕ από την ημέρα ενεργοποίησης. 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 λεπτά πριν, Kaboomzer είπε

Πρεπει να δηλωσω κατι και στην τραπεζα ή απλά εκεινη την ημερομηνία θα χρεωθεί αυτόματα η κάρτα;

 

21 λεπτά πριν, Kaboomzer είπε

αυτόματα

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, aekoupoli είπε

Τι διαφορά έχουν τα my online my enter κτλ? Θέλω να βάλω δεη σε σπίτι που έχω ενοικιάσει γιαυτό ρωτάω. Τώρα έχω προτεργια στο όνομα της ιδιοκτήτριας

...το θέμα δεν είναι τί διαφορές έχουν - το θέμα είναι ότι αφού είσαι σε άλλο πάροχο, πρακτικά δεν θα προλάβουν να ενεργοποιηθούν πριν το τέλος των ισχυουσών τιμών των/όρων/συμπαραμαρτούντων (των όσων "καλουδιών" τεσπα βλέπεις να έχουν τώρα), το οποίο είναι στις 31/12, διότι (σε πρώτη ανάγνωση έστω), το "σύστημα της ΔΕΗ", κατά πάσα πιθανότητα θα σε ενεργοποιήσει (καθώς θα παρεμβληθεί στην διαδικασία ΚΑΙ ο ΔΕΔΔΗΕ, αφού αλλάζεις πάροχο) κάποια στιγμή ΜΕΤΑ τις,,,,10/1/22 (στου φλου στο λέω - από ένστικτο θα σου πω προς τέλος Γενάρη...διότι γιορτές μπλαμπλα, κακός καιρός μπλαμπλα, φόρτος εργασίας αυξημένος σε ΟΛΟΥΣ και ειδικά σε ΔΕΗ/ΔΕΔΔΗΕ μπλαμπλα- κτλ...). Πράγμα που σημαίνει ότι μετά θα πρέπει να μπλέξεις με διαδικασίες "παραπόνου" προς ΔΕΗ, διότι εσύ είχες "υπογράψει ΠΡΙΝ την 1/1/22, αλλά το κωλοσύστημά σας μετράει την ημερομηνία ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΗΣ, πράγμα παράτυπο κι ηλίθιο"...ΠΙΘΑΝΩΣ θα δικαιωθείς εκ των υστέρων, αλλά θα "ανακατωθείς" αρκετά ώστε να τους βάλεις να τα συμμαζέψουν. ΑΥΤΑ είναι λοιπόν που σε νοιάζουν περισσότερο, και όχι οι "τυπικές διαφορές μεταξύ Ονλάιν κι Έντερ".

...τα οποία τα ξεχνάς εντελώς, αν δεν σε νοιάζει να μπεις με τρέχουσες τιμές και όρους, αλλά απλά να μπεις, κι ας έχουν αλλάξει μετά την 1/1/22 (για την ώρα δεν ξέρουμε ποια και κατά πόσο θ' αλλάξουν. Πιθανώς θα μάθουμε λίγες μέρες πριν την πρωτοχρονιά). Σε αυτή την περίπτωση λοιπόν, "έτσι ξερά", το Ονλάιν συμφέρει "έστω και ελάχιστα". Παράμετροι όπως "καταβολή εγγύησης ή όχι", είναι καθαρά δικό σου θέμα (αν σε συμφέρουν ή όχι). Ουσιαστικά, το Ονλάιν διέφερε στο ότι έδινε κι ένα μικρό "δώρο = 30€" (μέχρι 31/12), και στο ότι είναι πρόγραμμα για ενεργοποίηση αποκλειστικά μέσω της υπηρεσίας e-bill της ΔΕΗ. Αν ψήνεσαι να μπεις στην διαδικασία που είπα στην προηγούμενη περίοδο, τότε αυτό που είναι μάλλον καλύτερο να κάνεις, είναι να μην κοιτάς τις οικονομικής φύσης ΨΙΛΟ-λεπτομέρειες μεταξύ των, και να κλείσεις ραντεβού για να πας σε κατάστημα ΔΕΗ (ανάλογα την περιοχή, έχει ΚΑΙ απογευματινά - στην πράξη όμως, από διαθεσιμότητα δεν ξέρω τί γίνεται - υπάρχει σχετική εφαρμογή της ΔΕΗ, τσέκαρέ το), όπου θα υπογράψεις άμεσα για Enter (...και μετά θα περιμένεις να δεις αν είσια τόσο τυχερός που θα σ' ενεργοποιήσουν πριν την 1/1/22, ή θα υποστείς το ψιλο-λούκι του "ξεμπερδέματος" που πρέπει ΕΣΥ να υποκινήσεις, γιατί ΜΑΛΛΟΝ δεν θα γίνει από μόνο του...).

(...το Online εν τω μεταξύ, μέσω εφαρμογής "e-contract", ξέχνα το - θα ενεργοποιηθείς κατά τις απόκριες (και στο μεταξύ θα πληρώνεις τις "ρήτρες" της Πρωτέργειας - ΑΝ η σπιτονοικοκυρά ήταν σε "ρήτρα" βέβαια και όχι σε "σταθερό". "Ρήτρα" πάντως = το πιθανότερο...)

Επίσης παίζουν κι άλλα : πχ η κατανάλωσή σου σε kWh/4μηνο : αν πχ έχεις λίγη (ξερωγώ 400 - 700 kWh), τότε υπάρχει περίπτωση μέχρι και να μη σε αφορούν "ολ' αυτά" (ειδικά στην προοπτική να πληρώνεις 10-15€ παραπάνω τον μήνα, ξερωγώ), και να μείνει η σύνδεση στην Πρωτέργεια (αν υπάρχει λόγος να περάσει στο δικό σου όνομα, μπορείς επίσης απλά να κάνεις αλλαγή ονόματος χωρίς ν' αλλάξεις καν πάροχο ή και πρόγραμμα. Κι εδώ είναι που μετράει και σε ποιο πρόγραμμα τις Πρωτέργειας είναι τώρα, δεν είναι απλώς ο πάροχος το θέμα : αν πχ είναι σε κάποιο ΣΤΑΘΕΡΟ της Πρωτέργειας με ΣΥΜΦΕΡΟΥΣΕΣ τιμές/όρους, όπως πχ απουσία ρήτρας ΑΠΟΧΩΡΗΣΗΣ, ή έστω πολύ μικρού τιμήματος μπορεί και να είναι ΛΑΘΟΣ να το σταματήσεις αυτό...Συνεπώς μας έχεις πει πολύ λίγα για την περίπτωσή σου, ώστε να πάρεις σαφή βοήθεια για το τί σε συμφέρει...).

...Σούμα : γενικά έχεις μπει εδώ μέσα "αργά", χρειάζεται (για το δικό σου καλό) να "μελετήσεις" λίγο τί έχει γραφτεί στο thread (έστω από μέσα Νοέμβρη μέχρι πρώτες μέρες Δεκέμβρη), για να καταλάβεις καλύτερα τί παίζει και τί σε συμφέρει (αλλά και για να κάνεις έτσι πιο "εύστοχες" ερωτήσεις, ώστε να βοηθηθείς γρηγορότερα και πιο στοχευμένα). Έχεις επίσης αργήσει για να προλάβεις "καλές προσφορές" προγραμμάτων ρεύματος. Συμπέρασμα, παίζει μέχρι και να σε συμφέρει να πας σε σταθερό της Πρωτέργειας (ειδικά αν πληρώνεις στην ώρα σου), αν τώρα είναι σε κυμαινόμενο...

 

 

1 ώρα πριν, xraxra είπε

Δηλαδή πρακτικά σου έρχεται κάποιο μήνυμα πχ. απο 22/12 εως 24/12 περάστε αν θελετε την πραγματική σας κατανάλωση?

Ναι.

Και αν γίνεται,γίνεται χωρίς προβλήματα τεχνικά γενικά?

...γενικά έχει πα΄ρει το μάτι μου (εδώ μέσα) να αναφέρονται "προβλήματα τεχνικά" πάντως...(σε τί βαθμό/συχνότητα, ιδέα δεν έχω. Υποθέτω πάντως ότι θα είναι οι εξαιρέσεις, έστω και σε μη ευκαταφρόνητο ποσοστό)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα στην παρέα, 

Έντρομος διάβασα το από πάνω μήνυμα καθώς πήρα απόφαση σήμερα (το ξέρω είναι πολύ αργά) και έκανα μέσω e-contract το my home online. Πρόκειται για αλλαγή προμηθευτή από Ζενίθ που είμαι τώρα. Η ερώτηση που έχω είναι θα προλάβω άραγε ενεργοποίηση μέχρι τις 31/12 που δίνει 30€ στον 1ο λογαριασμό? Ή δεν αξίζει να περιμένω και να πάω σε κατάστημα να κάνω το enter εναλλακτικά? 

Υ.γ. Είχα ενεργοποιημένο από παλιότερα το ebill ( ήμουν πελάτης ΔΕΗ) και το κατάλαβα όταν πήγα να συνεχίσω ως επισκέπτης και έβαλα το ΑΦΜ ,όπου μου είπε ότι χρησιμοποιείται. 

Υ.γ 2 Μόλις μπήκα στη σελίδα και στην εικόνα του προγράμματος my home online το λέει ξεκάθαρα: Τα 30€ έκπτωση στον 1ο λογαριασμό είναι για αιτήσεις έως 31/12/21.

 

2MyHomeOnline_1600x700_ProductPage_GR.jpg

Επεξ/σία από koukou83
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 ώρες πριν, usb500ml είπε

Καλησπέρα σας σας παρακαλώ πολύ αν μπορείς να μας πεις ποτέ έκανες αίτηση καί ποτέ υπέγραψες σύμβαση (e contract)? Σέ ευχαριστώ πολύ

Εκανα το econtract στις 22/11, σύμβαση έστειλα στις 25/11 και πήρα κωδικούς ebill στις 29/11. 

Ειχα το online υπό εξέταση μερικές μέρες και μετά διεγράφη το αίτημα και το ιστορικό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, washcloud είπε

...το θέμα δεν είναι τί διαφορές έχουν - το θέμα είναι ότι αφού είσαι σε άλλο πάροχο, πρακτικά δεν θα προλάβουν να ενεργοποιηθούν πριν το τέλος των ισχυουσών τιμών των/όρων/συμπαραμαρτούντων (των όσων "καλουδιών" τεσπα βλέπεις να έχουν τώρα), το οποίο είναι στις 31/12, διότι (σε πρώτη ανάγνωση έστω), το "σύστημα της ΔΕΗ", κατά πάσα πιθανότητα θα σε ενεργοποιήσει (καθώς θα παρεμβληθεί στην διαδικασία ΚΑΙ ο ΔΕΔΔΗΕ, αφού αλλάζεις πάροχο) κάποια στιγμή ΜΕΤΑ τις,,,,10/1/22 (στου φλου στο λέω - από ένστικτο θα σου πω προς τέλος Γενάρη...διότι γιορτές μπλαμπλα, κακός καιρός μπλαμπλα, φόρτος εργασίας αυξημένος σε ΟΛΟΥΣ και ειδικά σε ΔΕΗ/ΔΕΔΔΗΕ μπλαμπλα- κτλ...). Πράγμα που σημαίνει ότι μετά θα πρέπει να μπλέξεις με διαδικασίες "παραπόνου" προς ΔΕΗ, διότι εσύ είχες "υπογράψει ΠΡΙΝ την 1/1/22, αλλά το κωλοσύστημά σας μετράει την ημερομηνία ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΗΣ, πράγμα παράτυπο κι ηλίθιο"...ΠΙΘΑΝΩΣ θα δικαιωθείς εκ των υστέρων, αλλά θα "ανακατωθείς" αρκετά ώστε να τους βάλεις να τα συμμαζέψουν. ΑΥΤΑ είναι λοιπόν που σε νοιάζουν περισσότερο, και όχι οι "τυπικές διαφορές μεταξύ Ονλάιν κι Έντερ".

...τα οποία τα ξεχνάς εντελώς, αν δεν σε νοιάζει να μπεις με τρέχουσες τιμές και όρους, αλλά απλά να μπεις, κι ας έχουν αλλάξει μετά την 1/1/22 (για την ώρα δεν ξέρουμε ποια και κατά πόσο θ' αλλάξουν. Πιθανώς θα μάθουμε λίγες μέρες πριν την πρωτοχρονιά). Σε αυτή την περίπτωση λοιπόν, "έτσι ξερά", το Ονλάιν συμφέρει "έστω και ελάχιστα". Παράμετροι όπως "καταβολή εγγύησης ή όχι", είναι καθαρά δικό σου θέμα (αν σε συμφέρουν ή όχι). Ουσιαστικά, το Ονλάιν διέφερε στο ότι έδινε κι ένα μικρό "δώρο = 30€" (μέχρι 31/12), και στο ότι είναι πρόγραμμα για ενεργοποίηση αποκλειστικά μέσω της υπηρεσίας e-bill της ΔΕΗ. Αν ψήνεσαι να μπεις στην διαδικασία που είπα στην προηγούμενη περίοδο, τότε αυτό που είναι μάλλον καλύτερο να κάνεις, είναι να μην κοιτάς τις οικονομικής φύσης ΨΙΛΟ-λεπτομέρειες μεταξύ των, και να κλείσεις ραντεβού για να πας σε κατάστημα ΔΕΗ (ανάλογα την περιοχή, έχει ΚΑΙ απογευματινά - στην πράξη όμως, από διαθεσιμότητα δεν ξέρω τί γίνεται - υπάρχει σχετική εφαρμογή της ΔΕΗ, τσέκαρέ το), όπου θα υπογράψεις άμεσα για Enter (...και μετά θα περιμένεις να δεις αν είσια τόσο τυχερός που θα σ' ενεργοποιήσουν πριν την 1/1/22, ή θα υποστείς το ψιλο-λούκι του "ξεμπερδέματος" που πρέπει ΕΣΥ να υποκινήσεις, γιατί ΜΑΛΛΟΝ δεν θα γίνει από μόνο του...).

(...το Online εν τω μεταξύ, μέσω εφαρμογής "e-contract", ξέχνα το - θα ενεργοποιηθείς κατά τις απόκριες (και στο μεταξύ θα πληρώνεις τις "ρήτρες" της Πρωτέργειας - ΑΝ η σπιτονοικοκυρά ήταν σε "ρήτρα" βέβαια και όχι σε "σταθερό". "Ρήτρα" πάντως = το πιθανότερο...)

Επίσης παίζουν κι άλλα : πχ η κατανάλωσή σου σε kWh/4μηνο : αν πχ έχεις λίγη (ξερωγώ 400 - 700 kWh), τότε υπάρχει περίπτωση μέχρι και να μη σε αφορούν "ολ' αυτά" (ειδικά στην προοπτική να πληρώνεις 10-15€ παραπάνω τον μήνα, ξερωγώ), και να μείνει η σύνδεση στην Πρωτέργεια (αν υπάρχει λόγος να περάσει στο δικό σου όνομα, μπορείς επίσης απλά να κάνεις αλλαγή ονόματος χωρίς ν' αλλάξεις καν πάροχο ή και πρόγραμμα. Κι εδώ είναι που μετράει και σε ποιο πρόγραμμα τις Πρωτέργειας είναι τώρα, δεν είναι απλώς ο πάροχος το θέμα : αν πχ είναι σε κάποιο ΣΤΑΘΕΡΟ της Πρωτέργειας με ΣΥΜΦΕΡΟΥΣΕΣ τιμές/όρους, όπως πχ απουσία ρήτρας ΑΠΟΧΩΡΗΣΗΣ, ή έστω πολύ μικρού τιμήματος μπορεί και να είναι ΛΑΘΟΣ να το σταματήσεις αυτό...Συνεπώς μας έχεις πει πολύ λίγα για την περίπτωσή σου, ώστε να πάρεις σαφή βοήθεια για το τί σε συμφέρει...).

...Σούμα : γενικά έχεις μπει εδώ μέσα "αργά", χρειάζεται (για το δικό σου καλό) να "μελετήσεις" λίγο τί έχει γραφτεί στο thread (έστω από μέσα Νοέμβρη μέχρι πρώτες μέρες Δεκέμβρη), για να καταλάβεις καλύτερα τί παίζει και τί σε συμφέρει (αλλά και για να κάνεις έτσι πιο "εύστοχες" ερωτήσεις, ώστε να βοηθηθείς γρηγορότερα και πιο στοχευμένα). Έχεις επίσης αργήσει για να προλάβεις "καλές προσφορές" προγραμμάτων ρεύματος. Συμπέρασμα, παίζει μέχρι και να σε συμφέρει να πας σε σταθερό της Πρωτέργειας (ειδικά αν πληρώνεις στην ώρα σου), αν τώρα είναι σε κυμαινόμενο...

 

 

...γενικά έχει πα΄ρει το μάτι μου (εδώ μέσα) να αναφέρονται "προβλήματα τεχνικά" πάντως...(σε τί βαθμό/συχνότητα, ιδέα δεν έχω. Υποθέτω πάντως ότι θα είναι οι εξαιρέσεις, έστω και σε μη ευκαταφρόνητο ποσοστό)

Είχα κάνει αίτηση από Ιούλιο για home enter. Τους έστειλα 3 φορες δικαιολογητικά και μ έστελναν email ότι δεν τα έχω στείλει.ειχα μιλήσει και 3 φορές μαζί τους. Τα ξαναέστειλα κ σήμερα και αύριο θα τους πάρω τηλέφωνο και θα κλείσω ραντεβού να πάω με τα χαρτιά που μου είχαν στείλει να υπογράψω . Τα έχω όλα υπογεγραμμένα συμβόλαιο my home enter με ημερομηνίες κτλ, υπεύθυνες δηλώσεις και όλα, έφτιαξα και το ΥΔΕ με μηχανικό που ήθελε και την δήλωση από gov.gr. Η σπίτονοικοκυρά  είχε μιλήσει με πρωτεργεια για διακοπή συμβολαίου αλλά τους είπε να μην το κόψουν το ρεύμα γτ μένουμε μέσα. Έρχεται κανονικά λογαριασμός που γράφει protergia oikiako. Βέβαια από δεη μου είχαν πει ότι φαίνεται κομμένο το ρολόι μου, όταν είχα μιλήσει για την αίτηση μου.

Kw γύρω στις 1500 με 1700 είμαι. Με μωρό  και aircondition λόγω θέρμανσης κτλ

Επεξ/σία από aekoupoli
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 hour ago, aekoupoli said:

Είχα κάνει αίτηση από Ιούλιο για home enter. Τους έστειλα 3 φορες δικαιολογητικά και μ έστελναν email ότι δεν τα έχω στείλει.ειχα μιλήσει και 3 φορές μαζί τους. Τα ξαναέστειλα κ σήμερα και αύριο θα τους πάρω τηλέφωνο και θα κλείσω ραντεβού να πάω με τα χαρτιά που μου είχαν στείλει να υπογράψω . Τα έχω όλα υπογεγραμμένα συμβόλαιο my home enter με ημερομηνίες κτλ, υπεύθυνες δηλώσεις και όλα, έφτιαξα και το ΥΔΕ με μηχανικό που ήθελε και την δήλωση από gov.gr. Η σπίτονοικοκυρά  είχε μιλήσει με πρωτεργεια για διακοπή συμβολαίου αλλά τους είπε να μην το κόψουν το ρεύμα γτ μένουμε μέσα. Έρχεται κανονικά λογαριασμός που γράφει protergia oikiako. Βέβαια από δεη μου είχαν πει ότι φαίνεται κομμένο το ρολόι μου, όταν είχα μιλήσει για την αίτηση μου.

Kw γύρω στις 1500 με 1700 είμαι. Με μωρό  και aircondition λόγω θέρμανσης κτλ

Έχεις στείλει υπογεγραμμένα τα πάντα από τον Ιούλιο και ακόμα είσαι στο περίμενε; Εδώ που τα λέμε φταίνε αυτοί αλλά φταις και συ. Έχεις λέει μιλήσει 3 φορές μαζί τους σε 6 μήνες. Όταν υπάρχει τέτοιο θέμα, τους κανείς 1 τουλάχιστον τηλέφωνο την ημέρα μέχρι να το φτιάξουν, όχι ένα το δίμηνο. Τώρα έτσι και αλλιώς δεν είναι και τίποτα το ιδιαίτερο οι νέες τιμές από 3/12, τουλάχιστον όμως για 6 μήνες είναι σταθερές να περάσει η πρώτη μπόρα 

Επεξ/σία από marmagia
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, marmagia είπε

Έχεις στείλει υπογεγραμμένα τα πάντα από τον Ιούλιο και ακόμα είσαι στο περίμενε; Εδώ που τα λέμε φταίνε αυτοί αλλά φταις και συ. Έχεις λέει μιλήσει 3 φορές μαζί τους σε 6 μήνες. Όταν υπάρχει τέτοιο θέμα, τους κανείς 1 τουλάχιστον τηλέφωνο την ημέρα μέχρι να το φτιάξουν, όχι ένα το δίμηνο. Τώρα έτσι και αλλιώς δεν είναι και τίποτα το ιδιαίτερο οι νέες τιμές από 3/12, τουλάχιστον όμως για 6 μήνες είναι σταθερές να περάσει η πρώτη μπόρα 

Ναι δεν πίεσα αρκετά όντως. Τους είχα πάρει και άλλες φορές απλά δν το σήκωναν ποτέ, 40 λεπτά αναμονή κτλ. Έκλεισα ραντεβού την Παρασκευή, θα πάω με όλα τα χαρτιά που έχω να δω τι θα μου πουν

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, Basilhs23___ είπε

Μισθωτήριο στο όνομα της μητέρας, τελευταίο λογαριασμό, βεβαίωση ΑΦΜ και αντίγραφο ταυτότητας, βάζετε οποίο πρόγραμμα θέλετε. Εγγύηση 100 με 130 ευρώ για μονοφασικο. ΥΔΕ εντός εξαμήνου στον ΔΕΔΔΗΕ από την ημέρα ενεργοποίησης. 

Σε ευχαριστώ για τις πληροφορίες. Το θέμα είναι πως δεν ξέρω τί να επιλέξω. Αν πάω στο enter θα χρεωθώ τα 100€ της εγγύησης, όπου αυτή τη στιγμή με όσα συμβαίνουν, δεν είναι να δίνω τέτοια ποσά στον "αέρα".

  Είδα πως αν επιλέξω στο enter να εξοφλώ μέσω πάγιας, στον 2ο λογαριασμό μου την επιστρέφει μέσω του λογαριασμού. Ξέρεις αν το κάνω έτσι και μετά την εξόφληση του 2ου λογαριασμού αφαιρέσω την πάγιο, αν θα έχω κάποιο πρόβλημα?

Επίσης το enter έχει δίμηνο λογαριασμό, όπως το Γ1?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, manzana είπε

Σε ευχαριστώ για τις πληροφορίες. Το θέμα είναι πως δεν ξέρω τί να επιλέξω. Αν πάω στο enter θα χρεωθώ τα 100€ της εγγύησης, όπου αυτή τη στιγμή με όσα συμβαίνουν, δεν είναι να δίνω τέτοια ποσά στον "αέρα".

  Είδα πως αν επιλέξω στο enter να εξοφλώ μέσω πάγιας, στον 2ο λογαριασμό μου την επιστρέφει μέσω του λογαριασμού. Ξέρεις αν το κάνω έτσι και μετά την εξόφληση του 2ου λογαριασμού αφαιρέσω την πάγιο, αν θα έχω κάποιο πρόβλημα?

Επίσης το enter έχει δίμηνο λογαριασμό, όπως το Γ1?

Χμμμμ αυτό που λες το σκέφτηκα και εγώ με την αφαίρεση της δυνατότητας παγιας μεταγενεστερα, πολύ φοβαμαι πως θα υπάρχει όρος αν ακυρωθεί η πάγια εντολή να επιστρέψεις στο Γ1 η να μην ισχύει το πακέτο, όπως στο online, δεν τους έχω για τόσο χαζούς. 

Εγώ αύριο θα πάω στα κεντρικά να κάνω την δουλειά γιατί από το Internet δεν βγάζω άκρη. Κάτι που θέλω να μάθω είναι αν την εγγύηση την πληρώνουμε επιτόπου στα γραφεία της ΔΕΗ με καρτα η μπορούμε και μέσω Internet όταν πάμε σπίτι πχ. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, korakios είπε

εδώ δε θα πάρεις απάντηση πάντως

@korakios μου το εξηγείς σε παρακαλώ γιατί οχι? αποκλείεται κάποιος εδώ να έχει κρατήσει screenshot από την δικιά του περίπτωση και να θυμάται τι έγραφε το κόκκινο κουμπί? φοβάμαι αν το πατήσω δεν θα με αφήσει να ανεβάσω απάντηση και θα κλείσει το αίτημα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...