Προς το περιεχόμενο

ΔΕΗ MyHome Online/Enter + Γ1/Γ1Ν


stathisgs800

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, korakios είπε

ναι ,αλλά έπρεπε πριν την έκδοση λογαριασμού

εμμμμ.... επρεπε....δεν έπρεπε...  

 

@korakios άλλη μια ερώτηση σε παρακαλώ.... μέχρι τώρα ως αριθμό παροχής έδινα τον 12ψήφιο αριθμό που φαίνεται στο address bar /link όταν κάνω Login στο ebill, όμως τωρα βλέπω ότι στον λογαριασμό που εκδόθηκε το αναγράφεται με αλλαγμένο το τελευταίο ψηφίο από 2 σε 4..... προφανώς και είχε  αλλάξει όταν έφυγα από nrg και πήγα ΔΕΗ και ήταν xxxxx-2... τώρα βλεπω στο pdf του λογαριασμού xxxxx-4... Ποιον από τους δύο να δώσω στο έντυπο αμφισβήτησης/myrae ?? 

Επεξ/σία από fasmatikos
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 29,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    3586

  • washcloud

    1106

  • ekrepali

    1008

  • takoulou

    793

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Βγήκε και σε εμένα ο 1ος εκκαθαριστικός λογαριασμός.

image.png.516b5ee50a3d62809607137bdf1d5c2c.png

Υπέγραψα τα χαρτία για την σύμβαση στις 1/11 (αλλαγή παρόχου) και μου έστειλαν μήνυμα στις 8/11 οτι έχει δωθεί εντολή στην ΔΕΔΔΗΕ. 
Για κάποιο λόγο βέβαια το πρόγραμμα home online ενεργοποιήθηκε απο 30/11. Έτυχε σε κανέναν άλλο τίποτα παρόμοιο ;

Επικοινώνησα μαζί τους και μου είπαν οτι το βλέπουν ενεργό το πρόγραμμα απο τις 30/11 και οτι επόμενος λογαριασμός δεν θα έχει καθόλου ρήτρα και είμαι με το παλιό τιμοκάταλογο, αλλά ακόμα δεν μου έχουν δώσει απάντηση γιατί άργησε να ενεργοποιηθεί το πρόγραμμα. 

image.png.835efbf4e82d71ebc35144636b3cd303.png

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, nikos134 είπε

Έτυχε σε κανέναν άλλο τίποτα παρόμοιο ;

όχι πρώτη φορά ξανασυμβαίνει

αμφισβήτηση 

o yiankap έχει γράψει ένα πολύ ωραίο κείμενο , προσάρμοσέ το

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

53 λεπτά πριν, fasmatikos είπε

μόλις αναρτήθηκε στο ebill ο πρώτος λογαριασμός έναντι myHome Online με Περίοδο κατανάλωσης 1/12 - 20/12  ΑΛΛΑ με τον νέο τιμοκατάλογο.....

Δηλαδή κανονικά ενεργοποίηση του online 1/12 όπως έλεγε και το ιστορικό επιλογών στο ebill αλλά με το νέο τιμοκατάλογο....  Στο myRae πάντως αλλά και σε email (customercare) μου είχαν απαντήσει ότι (καποια στιγμή) θα μεταβώ στο παλαιό τιμοκατάλογο.

 Γνωρίζει κάποιος αν πρέπει κάνω αμφισβήτηση του λογαριασμού ? ή να τον πληρώσω (που πληρώνεται αυτόματα δλδ) και να περιμένω αναπροσασμογή σε μετέπειτα λογαριασμούς? Ή να στείλω email πάλι στο customercare? ή να τους κεράσω 5 μπύρες ....

image.png.b723893de866f90f77519848179b48a3.png

 


kWh 86X0,11058€/kWh 9 , 5 1
kWh 126X0,09603€/kWh 1 2 , 1 0

kWh 60X0,07900€/kWh 4 , 74
kWh 87X0,07598€/kWh 6 , 6 1
Επιστροφή myHome Online - 30 , 00

 

αυτα εχει σε μενα που ημουν μερικες μερες στο γ1ν και το υπολοιπο του μηνα Online

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, KaRouLi είπε

Καλησπέρα.

Διάβαζα την προτεινόμενη ανάρτηση που έχει μπει στο θέμα και αναρωτιέμαι. Εγώ έχω επιστροφές αυτή τη περίοδο λόγω ότι μου δίνουν πίσω την εγγύηση (130 που ειχα δωσει πριν μπω ΚΟΤ - 20 που ειναι η εγγυηση με ΚΟΤ) και τα 30 ευρω λόγω πρώτου λογαριασμού. Το τελικό ποσό είναι -116. Υπάρχει περίπτωση, επειδή δε θα γίνουν πληρωμές με πάγια εντολή λόγω μεγάλου ποσού επιστροφών, να μπλέξω και να χάσω το Online?

@korakios Γνωρίζεις κάτι περί τουτου?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επικοινώνησα με ΔΕΗ για το ΚΟΤ και την κρατική επιδότηση και μου απάντησαν ότι δεν είχαν ενημέρωση από ΗΔΙΚΑ και ότι η κρατική επιδότηση θα μπει μέχρι τέλους του έτους. Επικοινώνησα μετά με το ΗΔΙΚΑ και μου είπαν ότι επειδή άνοιξα αίτηση με τον παλιό αριθμό παροχής και την ολοκλήρωσα με τον νέο, δεν ενημερώθηκε σωστά το σύστημα. Μου είπε ότι αν θέλω να κάνω νέα αίτηση ή να περιμένω μέχρι αύριο μήπως μπορούν να το διορθώσουν, έτσι ώστε να ενταχθώ αναδρομικά από τότε που την έκανα και να μην χάσω αυτόν τον ένα μήνα. Θα ξανακαλέσω αύριο. Αν δεν γίνει κάτι θα έχω χάσει έναν μήνα ΚΟΤ. Τέλος πάντων.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, nikos134 είπε

Βγήκε και σε εμένα ο 1ος εκκαθαριστικός λογαριασμός.

image.png.516b5ee50a3d62809607137bdf1d5c2c.png

Υπέγραψα τα χαρτία για την σύμβαση στις 1/11 (αλλαγή παρόχου) και μου έστειλαν μήνυμα στις 8/11 οτι έχει δωθεί εντολή στην ΔΕΔΔΗΕ. 
Για κάποιο λόγο βέβαια το πρόγραμμα home online ενεργοποιήθηκε απο 30/11. Έτυχε σε κανέναν άλλο τίποτα παρόμοιο ;

Επικοινώνησα μαζί τους και μου είπαν οτι το βλέπουν ενεργό το πρόγραμμα απο τις 30/11 και οτι επόμενος λογαριασμός δεν θα έχει καθόλου ρήτρα και είμαι με το παλιό τιμοκάταλογο, αλλά ακόμα δεν μου έχουν δώσει απάντηση γιατί άργησε να ενεργοποιηθεί το πρόγραμμα. 

image.png.835efbf4e82d71ebc35144636b3cd303.png

Ναι και σε εμάς και σε όλους έτσι γίνεται. Δεν ενεργοποιείται αυτόματα το myhome ασχέτως αν κάναμε αίτηση για αυτό. Ενεργοποιείται αρχικά το κανονικό πρόγραμμα της δεη με ρήτρα και μετά εμείς μέσω ebill το αλλάζουμε. Σε εμάς ήταν μικρότερος ο χρόνος και η ρήτρα και δεν θα ασχοληθούμε για 6Ε. Δεν ξέρω αν μπορείς να κάνεις κάτι γιατί έτσι έγινε σε όλους (πρώτα ένταξη στο Γ1, μετά myhome). 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, korakios είπε

ναι , να ξεμπερδεύεις νωρίς

ναι ,αλλά έπρεπε πριν την έκδοση λογαριασμού

τηλέφωνο ποτέ , έχει χρέωση 5,99€/δευτερόλεπτο (έτσι να το σκέφτεστε)

ή αμφισβήτηση ή κατευθείαν myrae

τελικά όλους μας βάζουν στο Γ1 απότι φαίνεται και όποιον πάρει ο χάρος!!

 

έκανα το (λάθος) να πάρω τηλ. και βλέπουμε, μίλησα με 2 διαφορετικούς! η 2 η κοπέλα έψαξε αναλυτικά το ιστορικό μου και το επισύναψε σε αίτημα που έκανε προς τιμολόγηση-ebill και βλέπουμε!!! υπολογίζω ότι κοντά στο έλος του 2023-αρχές 2024 θα ενταχθώ στο πρόγραμμα Online!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

24 minutes ago, Xorxhs! said:

τι παίζει με το self metering? πρεπει να τους δίνω εγώ την ένδειξη του μετρητή? Ειμαι στο online απο 8/11. 

δεν ειναι απαραιτητο να δινεις μετρησεις. Το κάνεις αν θες να πληρώνεις ακριβώς ο,τι έκαψες και οχι κατα προσέγγιση έναντι. αν δε δώσεις εσυ μετρηση απλά θα βγει εναντι

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

  Καλησπέρα σε όλους και όλες,

την βοήθειά σας παρακαλώ πολύ, γιατί δεν έχω ιδέα με το τί γίνεται με το θέμα "ρεύμα". Ας τα πιάσω από την αρχή:

1)εξυπηρετούμαστε από τη ΔΕΗ ως πελάτες καθολικής υπηρεσίας, διότι υπήρξε ένα υψηλό χρέος, το οποίο διακανονίστηκε και ολοκληρώθηκε η εξόφλησή του τον Οκτώβριο. Συνεπώς έπρεπε να μιλήσω με ΔΕΗ για να γίνουμε κανονικοί πελάτες της πλέον με νέο πρόγραμμα και όχι αυτό τον καθολικών πελατών. Αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει καμία οφειλή (αναμένουμε την λυπητερή του νέου εκκαθαριστικού).

2)Δεν πρόλαβα να κάνω την παραπάνω αλλαγή, διότι τον Οκτώβριο που τελειώσαμε με τον διακανονισμό πέθανε ο πατέρας μου (ήταν στο όνομά του η παροχή) και είχαν άλλα θέματα προτεραιότητα, συν το σοκ που είχαμε να διαχειριστούμε, γιατί ήταν ξαφνικό.

3)Πλέον θα πρέπει να γίνει και μεταβίβαση της παροχής στο όνομα της μητέρας μου, και αλλαγή προγράμματος. Οι ερωτήσεις:

- Αρχικά ποιο πρόγραμμα να επιλέξουμε, ώστε να πληρώνουμε όσο το δυνατό λιγότερα; Μέχρι τώρα είχαμε ΚΟΤ, αλλά θα δικαιούμαστε ξανά στο όνομα της μητέρας μου με τις νέες δηλώσεις που θα κάνουμε το 2022 (εκτός αν έχει αλλάξει πλέον με το ΚΟΤ και δεν παίζει ρόλο η φορ. δήλωση).

- Τί δικαιολογητικά θα χρειαστούν; Για ΥΔΕ από ότι μου είπαν από τον ΔΕΔΔΗΕ, έχει λήξει από το 2008 του σπιτιού μας, αλλά έχω περιθώριο εντός 6 μηνών από την στιγμή της μεταβίβασης να τους παραδώσω το νέο ΥΔΕ. Στο σπίτι είμαστε ενοικιαστές, θα χρειαστούν από ΔΕΗ ενεργό μισθωτήριο στο όνομα της μητέρας μου;

- Πληρώνω εγγύηση και αν ναι τί ποσό; Επίσης ιδανικά θα θέλαμε να συνεχίζουμε να πληρώνουμε ανά 2μηνο έναντι/4μηνο εκκαθαριστικό (αν και δεν βγαίνει έναντι, γιατί καταχωρώ εγώ τις μετρήσεις κι εκδίδονται πάντα εκκαθαρίσεις)και να μην έχουμε μηνιαίο και να πληρώνουμε μέσω web banking και όχι μέσω πάγιας. Αν όμως το όποιο πρόγραμμα έχει περισσότερα προτερήματα ακόμα και αν έχω μηνιαίο/πάγιο θα δω πώς θα μπορέσουμε να το φιξάρουμε.

 

Αυτά τα λίγα 😝  . Παρακαλώ όποιος μπορεί να βοηθήσει, γιατί από τα λίγα που μπορώ να καταλάβω στο τσακ προλαβαίνω να κάνω τις αλλαγές πριν κλείσει ο χρόνος.

 

Ευχαριστώ εκ των προτέρων!

Επεξ/σία από manzana
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

17 νοεμβριου η τελευταια μετρηση 25νοεμβριου ενταξη σε online και 17δεκ βγαινει αυτος ο λογαριασμος.

Εκτος οτι οι συνολικες κιλοβατωρες που επρεπε να τιμολογηθουν ηταν 110 και οχι 281 βαλανε τις τιμες με γ1ν,αντι για online.

πως να το χειριστω?αν βλεπετε και αλλα λαθη επισημανετε

1449424332_DEIONLINELATHOS.jpg.a96b6fe6989abbdebbe33fdb880185ed.jpg

DEI ONLINE LATHOS1.jpg

Επεξ/σία από gponiris
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, manzana είπε

  Καλησπέρα σε όλους και όλες,

την βοήθειά σας παρακαλώ πολύ, γιατί δεν έχω ιδέα με το τί γίνεται με το θέμα "ρεύμα". Ας τα πιάσω από την αρχή:

1)εξυπηρετούμαστε από τη ΔΕΗ ως πελάτες καθολικής υπηρεσίας, διότι υπήρξε ένα υψηλό χρέος, το οποίο διακανονίστηκε και ολοκληρώθηκε η εξόφλησή του τον Οκτώβριο. Συνεπώς έπρεπε να μιλήσω με ΔΕΗ για να γίνουμε κανονικοί πελάτες της πλέον με νέο πρόγραμμα και όχι αυτό τον καθολικών πελατών. Αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει καμία οφειλή (αναμένουμε την λυπητερή του νέου εκκαθαριστικού).

2)Δεν πρόλαβα να κάνω την παραπάνω αλλαγή, διότι τον Οκτώβριο που τελειώσαμε με τον διακανονισμό πέθανε ο πατέρας μου (ήταν στο όνομά του η παροχή) και είχαν άλλα θέματα προτεραιότητα, συν το σοκ που είχαμε να διαχειριστούμε, γιατί ήταν ξαφνικό.

3)Πλέον θα πρέπει να γίνει και μεταβίβαση της παροχής στο όνομα της μητέρας μου, και αλλαγή προγράμματος. Οι ερωτήσεις:

- Αρχικά ποιο πρόγραμμα να επιλέξουμε, ώστε να πληρώνουμε όσο το δυνατό λιγότερα; Μέχρι τώρα είχαμε ΚΟΤ, αλλά θα δικαιούμαστε ξανά στο όνομα της μητέρας μου με τις νέες δηλώσεις που θα κάνουμε το 2022 (εκτός αν έχει αλλάξει πλέον με το ΚΟΤ και δεν παίζει ρόλο η φορ. δήλωση).

- Τί δικαιολογητικά θα χρειαστούν; Για ΥΔΕ από ότι μου είπαν από τον ΔΕΔΔΗΕ, έχει λήξει από το 2008 του σπιτιού μας, αλλά έχω περιθώριο εντός 6 μηνών από την στιγμή της μεταβίβασης να τους παραδώσω το νέο ΥΔΕ. Στο σπίτι είμαστε ενοικιαστές, θα χρειαστούν από ΔΕΗ ενεργό μισθωτήριο στο όνομα της μητέρας μου;

- Πληρώνω εγγύηση και αν ναι τί ποσό; Επίσης ιδανικά θα θέλαμε να συνεχίζουμε να πληρώνουμε ανά 2μηνο έναντι/4μηνο εκκαθαριστικό (αν και δεν βγαίνει έναντι, γιατί καταχωρώ εγώ τις μετρήσεις κι εκδίδονται πάντα εκκαθαρίσεις)και να μην έχουμε μηνιαίο και να πληρώνουμε μέσω web banking και όχι μέσω πάγιας. Αν όμως το όποιο πρόγραμμα έχει περισσότερα προτερήματα ακόμα και αν έχω μηνιαίο/πάγιο θα δω πώς θα μπορέσουμε να το φιξάρουμε.

 

Αυτά τα λίγα 😝  . Παρακαλώ όποιος μπορεί να βοηθήσει, γιατί από τα λίγα που μπορώ να καταλάβω στο τσακ προλαβαίνω να κάνω τις αλλαγές πριν κλείσει ο χρόνος.

 

Ευχαριστώ εκ των προτέρων!

Μονη λύση το enter.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, nikos134 είπε

Βγήκε και σε εμένα ο 1ος εκκαθαριστικός λογαριασμός.

image.png.516b5ee50a3d62809607137bdf1d5c2c.png

Υπέγραψα τα χαρτία για την σύμβαση στις 1/11 (αλλαγή παρόχου) και μου έστειλαν μήνυμα στις 8/11 οτι έχει δωθεί εντολή στην ΔΕΔΔΗΕ. 
Για κάποιο λόγο βέβαια το πρόγραμμα home online ενεργοποιήθηκε απο 30/11. Έτυχε σε κανέναν άλλο τίποτα παρόμοιο ;

Επικοινώνησα μαζί τους και μου είπαν οτι το βλέπουν ενεργό το πρόγραμμα απο τις 30/11 και οτι επόμενος λογαριασμός δεν θα έχει καθόλου ρήτρα και είμαι με το παλιό τιμοκάταλογο, αλλά ακόμα δεν μου έχουν δώσει απάντηση γιατί άργησε να ενεργοποιηθεί το πρόγραμμα. 

image.png.835efbf4e82d71ebc35144636b3cd303.png

Ακριβώς το ίδιο πρόβλημα εχω και εγω... Έστειλα παραπονο και αμφισβητηση λογαριασμου και στη ΔΕΗ και στη ΡΑΕ. Αναμενω απάντηση.. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...