Προς το περιεχόμενο

ΔΕΗ MyHome Online/Enter + Γ1/Γ1Ν


stathisgs800

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 ώρα πριν, topmar είπε

Καλημέρα, στις 14/12 υπεγράφη το συμβόλαιο αλλαγής παροχου και από την επόμενη ημέρα που έκανα μέσω E-Bill το Online, έβλεπα ότι το αίτημα μου για Online είναι υπό εξέταση. 

Σήμερα μπήκα ξανά στο E-Bill και οι επιλογές για Online και τα λοιπά έχουν ξε-τσεκαριστει, οπότε ξανά έκανα επιλογή και εκ νέου βγάζει ότι το αίτημα μου για Online είναι υπό εξέταση. 

Γιατί αυτό; 

πρόβλημα στο σύστημα της ΔΕΗ , να κάνετε screen recording ή έστω screenshots όταν τα ενεργοποιείτε ,όπως και το ιστορικό του ebill

Spoiler

  

1 ώρα πριν, leotzian είπε

Παιδιά γεια αν το αίτημα εχει φτάσει εδώ η πατώ πράσινο και παίρνω ότι έχω κατοχυρώσει η κόκκινο και κλείνει?  και μετά τι?

screenshot.png

https://www.insomnia.gr/forums/topic/781224-αλλαγή-όρων-στο-nova-kot-εφαρμογή-ρήτρας-αναπροσαρμογής-δίχως-ειδοποίηση/?do=findComment&comment=58990011

 

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 29,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    3586

  • washcloud

    1106

  • ekrepali

    1008

  • takoulou

    793

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εγώ έχω 2 παροχές στο σπίτι έχω home online, για το κλιμακοστάσιο έχω watt and volt (είχα και στο σπίτι αλλά λόγω οτι είχα ρήτρα αναπροσαρμογής τι εκανα νωρίς για ΔΕΗ με το παλιό τιμολόγιο. Συμφέρει να το γυρίσω στην ΔΕΗ με το νέο τιμολόγιο ή Γ1 ή να παραμείνω με 0,065 στην watt?. Η κατανάλωση είναι 10kwh (πρόσφατος εκκαθαριστικός)

Επεξ/σία από user__
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

59 λεπτά πριν, thespartian είπε

Πήρα και εγώ γραπτή απάντηση ότι ΘΑ ενταχθω στο online με τις παλιές τιμές.

  Απόκρυψη περιεχομένων

 

 Αγαπητέ πελάτη,

Σε συνέχεια του αιτήματός σας, το ΔΕΗ myHome Online κατατέθηκε πριν την αλλαγή του τιμοκαταλόγου στις 3/12. Σας διαβεβαιώνουμε ότι θα γίνουν οι απαραίτητες ενέργειες από πλευράς μας ώστε να ενεργοποιηθεί το προϊόν με τον τιμοκατάλογο που ίσχυε έως και 2/12.

Για οποιαδήποτε άλλη
Με εκτίμηση,
Ομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών ΔΕΗ 

 

 

Καλησπέρα σας σας παρακαλώ πολύ αν μπορείς να μας πεις ποτέ έκανες αίτηση καί ποτέ υπέγραψες σύμβαση (e contract)? Σέ ευχαριστώ πολύ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλημέρα. Ο λογαριασμός του Home οn line μέσω πάγιας εντολής έληξε στις 20 Δεκ. Αυτό που μου κάνει εντύπωση είναι οτι, ενώ έχουν δεσμευτεί τα χρήματα εδώ και 2 μέρες, φαίνονται ακόμα δεσμευμένα και η τράπεζα δεν βγάζει το ποσό ως πληρωμή. Έχει τύχει και σε άλλον αυτό; Ευχαριστώ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γνωρίζει κάποιος πότε γίνεται η πληρωμή όταν έχουμε πάγια εντολή;

Η εξυπηρέτηση πελατών λέει 3 εργάσιμες πριν τη λήξη του λογαριασμού ενώ άλλοι λένε στη λήξη του λογαριασμού.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αφήνω αυτό εδώ https://www.newsbomb.gr/oikonomia/story/1265855/antimetopa-me-yperogkoys-logariasmoys-reymatos-kai-aerioy-ta-noikokyria-ton-ianoyario?fbclid=IwAR2qX8Sj8t2_eiG8-Zoi4PDu4ut64gKeOEpbEZo10Ms5mWkDLVLCCSdoygs 

Η μεγαβατώρα το Γενάρη 310 ευρώ απο 52 ευρώ τον προηγούμενο Γενάρη. 650% μόνο αύξηση!

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

...θυμίστε μου κάποιος, με Γ1 ΔΕΗ, πας κατάστημα για να υπογράψεις για Έντερ  (και δεν παίζει να βάλεις πάγια εντολή εξόφλησης), σου ζητάνε (100€) εγγύηση, ή είναι μόνο όταν πρόκειται για μετάβαση από άλλο πάροχο;

Επίσης, όταν υπάρχει στην πιο πάνω περίπτωση προηγούμενο ανεξόφλητο (υπό διακανονισμό), παίζει μήπως να κολλήσει η μετάβαση από Γ1 σε Έντερ; Μήπως ζητάνε και ολοκληρωτική εξόφληση για να γίνει η μετάβαση;

Και τέλος, υπάρχει περίπτωση (σε Γ1 ΔΕΗ), αν δεν εκδοθεί εκκαθαριστικός στο 4μηνο, αλλά στο 8μηνο, οι χρεώσεις που θα προκύψουν, να έχουν τιμολογηθεί εσφαλμένα" με (κακώς) αυξημένους κάποιους συντελεστές (πχ στις ρυθμιζόμενες ή τον ΦΠΑ), επειδή έχουν (και καλά) ξεπεραστεί τυχόν όρια κατανάλωσης; 

Επεξ/σία από washcloud
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα.

Διάβαζα την προτεινόμενη ανάρτηση που έχει μπει στο θέμα και αναρωτιέμαι. Εγώ έχω επιστροφές αυτή τη περίοδο λόγω ότι μου δίνουν πίσω την εγγύηση (130 που ειχα δωσει πριν μπω ΚΟΤ - 20 που ειναι η εγγυηση με ΚΟΤ) και τα 30 ευρω λόγω πρώτου λογαριασμού. Το τελικό ποσό είναι -116. Υπάρχει περίπτωση, επειδή δε θα γίνουν πληρωμές με πάγια εντολή λόγω μεγάλου ποσού επιστροφών, να μπλέξω και να χάσω το Online?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, washcloud είπε

...θυμίστε μου κάποιος, με Γ1 ΔΕΗ, πας κατάστημα για να υπογράψεις για Έντερ, σου ζητάνε (100€) εγγύηση, ή είναι μόνο όταν πρόκειται για μετάβαση από άλλο πάροχο;

Επίσης, όταν υπάρχει στην πιο πάνω περίπτωση προηγούμενο ανεξόφλητο (υπό διακανονισμό), παίζει μήπως να κολλήσει η μετάβαση από Γ1 σε Έντερ; Μήπως ζητάνε και ολοκληρωτική εξόφληση για να γίνει η μετάβαση;

Και τέλος, υπάρχει περίπτωση (σε Γ1 ΔΕΗ), αν δεν εκδοθεί εκκαθαριστικός στο 4μηνο, αλλά στο 8μηνο, οι χρεώσεις που θα προκύψουν, να έχουν τιμολογηθεί εσφαλμένα" με (κακώς) αυξημένους κάποιους συντελεστές (πχ στις ρυθμιζόμενες ή τον ΦΠΑ), επειδή έχουν (και καλά) ξεπεραστεί τυχόν όρια κατανάλωσης; 

Στην σελίδα της ΔΕΗ λένε πως αν υπάρχει οφειλή, ζητάνε αποδεικτικό σχέσης με το ακίνητο η απόδειξη εξόφλησης. Θα με ενδιέφερε και εμένα αυτό που ρωτάς. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν εχεις online η enter με την τιμη κιλοβατορας να ειναι σταθερη τωρα που το αεριο πηγε στα υψη συμφερει περισσοτερο η θερμανση με κλιματιστικο η μπα?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

καπου εχει απαντηθεί μαλλον , 

σε υπάρχων ΔΕΗ Γ1 με ΚΟΤ-Β συμφέρει να το πάω μέσω ebill σε Enter ?  (το online το ξεχνάμε γιατί δεν θέλουν πάγια εντολή οι γέροι)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δυο παροχές από ΗΡΩΝ, με αίτηση home online e-contract 15/11 υπογραφή και αποστολή 24/11 κωδικοί ebill προχτες 18/12. 
Στο ebill η μια παροχή  χωρίς κανένα ενεργοποιημένο προγραμμα ενώ η δεύτερη με μπλε πλαίσιο στο enter. Άρχισα παράπονα με μειλ από το Σάββατο με αυνημμενα τα αποδεικτικά e-contract screenshot από το ιστορικό χρήστη ώστε να φαίνεται ότι δεν έχω πειράξει τίποτα και χθες έβαλα μόνο πάγιες εντολές στις δυο παροχές. Προφανώς το είχα κάνει και στην αίτηση αλλά χάνονται όπως διαβάζω.
στο τελευταίο μειλ κοινοποιώ και τη ΡΑΕ και λαμβανω την παρακάτω απάντηση:

Σε συνέχεια της επικοινωνίας μας, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι προχωρήσαμε σε εκτενέστερους ελέγχους των των δύο παροχών σας και διαπιστώθηκαν τα εξής: 

Όσον αφορά την παροχή σας 332307558038, το πρόγραμμα δεν έχει ενεργοποιηθεί καθόλου και εμφανίζεται ως απλό οικιακό , καθώς απαραίτητη προϋπόθεση για την ενεργοποίηση του ήταν τόσο η πραγματοποίηση πάγιας εντολής μέσω κάρτας όσο και η επιλογή μηνιαίου λογαριασμού μέσω του e-bill σας ,ενέργειες οι οποίες δεν είχαν πραγματοποιηθεί. Αναφορικά με την δεύτερη παροχή 332307559039 ,προχωρήσετε στην ενεργοποίηση του προγράμματος στις 17/12 καθώς και την ίδια μέρα είχατε επιλέξει την ενεργοποίηση του μηνιαίου σας λογαριασμού. Σχετικά με την παροχή αυτή το αίτημά σας έχει προωθηθεί αρμοδίως προς εξέταση και θα έλθουμε χρέους επικοινωνία μαζί σας προκειμένου να σας ενημερώσουμε με οποιαδήποτε νεότερη εξέλιξη υπάρξει. Αναφορικά με την πρώτη παροχή, εφόσον δεν έχει ενεργοποιηθεί καθόλου το πρόγραμμα και εφόσον δεν έχει επιλεγεί ούτε η πάγια πληρωμή αλλά ούτε και μηνιαίος λογαριασμός δυστυχώς δεν είναι εφικτή η ενεργοποίηση του προγράμματος. Σε κάθε περίπτωση αναμένουμε ενημέρωση και θα επανέλθουμε ούτως ώστε να σας ενημερώσουμε κατάλληλα σχετικά με το ζήτημα που έχει προκύψει.


σημειώστε ότι στις 17/12 που λέει ότι ενεργοποίησε προγραμμα δεν είχα λάβει καν κωδικούς ebill αλλά μόνο το sms ότι το αίτημα προωθείται από τον ΔΕΔΔΗΕ (και για τις δυο παροχές)

εχει νόημα να συνεχίσω τις αλληλογραφίες απαιτώντας home online με τις παλιες τιμές ή προφανώς πάω κατευθείαν για καταγγελία myrae;

όπως είχα γράψει και πριν μια εβδομάδα, τηλεφωνικα είχα διαβεβαιώθει ότι όλα θα είναι οκ. 

Επεξ/σία από geodimis
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 λεπτά πριν, ant_ είπε

Αν εχεις online η enter με την τιμη κιλοβατορας να ειναι σταθερη τωρα που το αεριο πηγε στα υψη συμφερει περισσοτερο η θερμανση με κλιματιστικο η μπα?

Νομίζω ότι πλέον ναι, συμφέρει. Οι λογαριασμοί αερίου που έρχονται είναι απίστευτοι. Πλήρωσα 130 ευρώ για το μήνα Νοέμβριο για διαμέρισμα 80 τμ, ενώ άλλες χρονιές δεν ξεπερνούσα τα 30-40 ευρώ. Και να φανταστείς δεν είχε κρύο...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
19 λεπτά πριν, geodimis είπε

προφανώς πάω κατευθείαν για καταγγελία myrae;

προφανώς

23 λεπτά πριν, NeCrOmAnCeR19 είπε

καπου εχει απαντηθεί μαλλον , 

σε υπάρχων ΔΕΗ Γ1 με ΚΟΤ-Β συμφέρει να το πάω μέσω ebill σε Enter ?  (το online το ξεχνάμε γιατί δεν θέλουν πάγια εντολή οι γέροι)

μόνο αν παρακολουθείς τη χοντρική μένεις Γ1 (και σε κυμαινόμενο γενικά)

προσαρμόζεις τα νούμερα

0,03€/kw Σεπ
0,06€/kw Οκτ 0,08 KOT
0,13€/kw Νοε 0,16 KOT
0,165€/kw Δεκ 0,185 KOT
Σταθερά προγράμματα 0,02€/kw
μέχρι 300kw/μήνα

https://www.insomnia.gr/forums/topic/745862-δεη-myhome-onlineenter/?do=findComment&comment=58970956

Επεξ/σία από korakios
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

παιδιά ερώτηση. έχω home online και θελω να προσθεσω νυχτερινο. μου ειπαν οτι γινεται κανονικα αλλα ξεχασα να ρωτηση αν υπαρχει καποια παγια χρεωση στον λογαριασμο για το νυχτερινο.Γνωριζει κανεις?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...