Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
  Στις 22/12/2021 στις 11:08 ΠΜ, knight666 είπε

Γνωρίζει κάποιος πότε γίνεται η πληρωμή όταν έχουμε πάγια εντολή;

Η εξυπηρέτηση πελατών λέει 3 εργάσιμες πριν τη λήξη του λογαριασμού ενώ άλλοι λένε στη λήξη του λογαριασμού.

και εγω την ιδια απορια εχω

  • Απαντ. 29,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    3586

  • washcloud

    1106

  • ekrepali

    1008

  • takoulou

    793

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
  Στις 22/12/2021 στις 2:05 ΜΜ, korakios είπε

είναι στο site οι τιμές , διάρκεια κτλ , η σημαντικότερη διαφορά το online προϋποθέτει κάρτα

Βγαίνει λίγο πιο φτηνά το online από ότι είδα 0. 17 η kw ενώ το απλό είναι 0.18.εχει άλλες διαφορές?

Δημοσ.
  Στις 22/12/2021 στις 2:09 ΜΜ, aekoupoli είπε

Βγαίνει λίγο πιο φτηνά το online από ότι είδα 0. 17 η kw ενώ το απλό είναι 0.18.εχει άλλες διαφορές?

ΔΕΗ myhome online
επιπλέον 30 ευρώ δώρο, μόνο ηλεκτρονικά και με πάγια εντολή
ΔΕΗ myhome enter
με συνέπεια 5% συν 2% πάγιας εντολής
ΔΕΗ myhome enter Plus
με συνέπεια 5% συν 2% πάγιας εντολής, δώρο για 6 μήνες το 50% παγίων (16,5€) και κάλυψη για μερεμέτια στο σπίτι (δείτε όρους)

 

  • Thanks 1
Δημοσ.
  Στις 22/12/2021 στις 2:12 ΜΜ, korakios είπε

 

ΔΕΗ myhome online
επιπλέον 30 ευρώ δώρο, μόνο ηλεκτρονικά και με πάγια εντολή
ΔΕΗ myhome enter
με συνέπεια 5% συν 2% πάγιας εντολής
ΔΕΗ myhome enter Plus
με συνέπεια 5% συν 2% πάγιας εντολής, δώρο για 6 μήνες το 50% παγίων (16,5€) και κάλυψη για μερεμέτια στο σπίτι (δείτε όρους)

 

Ωραία ευχαριστώ. Άρα συμφέρει πιο πολύ το online με 0.17 η το enter με την έκπτωση 7%? Απλά είδα ότι το online δν θέλει και εγγύηση που βγαίνει γύρω στα 120ε

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

μόλις αναρτήθηκε στο ebill ο πρώτος λογαριασμός έναντι myHome Online με Περίοδο κατανάλωσης 1/12 - 20/12  ΑΛΛΑ με τον νέο τιμοκατάλογο.....

Δηλαδή κανονικά ενεργοποίηση του online 1/12 όπως έλεγε και το ιστορικό επιλογών στο ebill αλλά με το νέο τιμοκατάλογο....  Στο myRae πάντως αλλά και σε email (customercare) μου είχαν απαντήσει ότι (καποια στιγμή) θα μεταβώ στο παλαιό τιμοκατάλογο.

 Γνωρίζει κάποιος αν πρέπει κάνω αμφισβήτηση του λογαριασμού ? ή να τον πληρώσω (που πληρώνεται αυτόματα δλδ) και να περιμένω αναπροσασμογή σε μετέπειτα λογαριασμούς? Ή να στείλω email πάλι στο customercare? ή να τους κεράσω 5 μπύρες ....

 

Επεξ/σία από fasmatikos
Δημοσ.

βγήκε ένας έναντι

 

δε θα πρεπε να λέει Online ???

 

 

είναι σφάλμα συστήματος ή τα έχουν κάνει όπως θέλουν;

 

Δημοσ.
  Στις 22/12/2021 στις 2:32 ΜΜ, snet είπε

δε θα πρεπε να λέει Online ???

ναι

  Στις 22/12/2021 στις 2:32 ΜΜ, snet είπε

είναι σφάλμα συστήματος ή τα έχουν κάνει όπως θέλουν;

σφάλμα, είσαι στο Γ1

  • Like 1
Δημοσ.
  Στις 22/12/2021 στις 2:24 ΜΜ, fasmatikos είπε

Γνωρίζει κάποιος αν πρέπει κάνω αμφισβήτηση του λογαριασμού ?

ναι , να ξεμπερδεύεις νωρίς

  Στις 22/12/2021 στις 2:24 ΜΜ, fasmatikos είπε

Στο myRae πάντως αλλά και σε email (customercare) μου είχαν απαντήσει ότι (καποια στιγμή) θα μεταβώ στο παλαιό τιμοκατάλογο.

ναι ,αλλά έπρεπε πριν την έκδοση λογαριασμού

  Στις 22/12/2021 στις 2:58 ΜΜ, snet είπε

άρα πρέπει πάλι να αρχίσω τα τηλέφωνα;

τηλέφωνο ποτέ , έχει χρέωση 5,99€/δευτερόλεπτο (έτσι να το σκέφτεστε)

ή αμφισβήτηση ή κατευθείαν myrae

  • Like 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
  Στις 22/12/2021 στις 2:58 ΜΜ, korakios είπε

ναι ,αλλά έπρεπε πριν την έκδοση λογαριασμού

εμμμμ.... επρεπε....δεν έπρεπε...  

 

@korakios άλλη μια ερώτηση σε παρακαλώ.... μέχρι τώρα ως αριθμό παροχής έδινα τον 12ψήφιο αριθμό που φαίνεται στο address bar /link όταν κάνω Login στο ebill, όμως τωρα βλέπω ότι στον λογαριασμό που εκδόθηκε το αναγράφεται με αλλαγμένο το τελευταίο ψηφίο από 2 σε 4..... προφανώς και είχε  αλλάξει όταν έφυγα από nrg και πήγα ΔΕΗ και ήταν xxxxx-2... τώρα βλεπω στο pdf του λογαριασμού xxxxx-4... Ποιον από τους δύο να δώσω στο έντυπο αμφισβήτησης/myrae ?? 

Επεξ/σία από fasmatikos
Δημοσ.

Βγήκε και σε εμένα ο 1ος εκκαθαριστικός λογαριασμός.

Υπέγραψα τα χαρτία για την σύμβαση στις 1/11 (αλλαγή παρόχου) και μου έστειλαν μήνυμα στις 8/11 οτι έχει δωθεί εντολή στην ΔΕΔΔΗΕ. 
Για κάποιο λόγο βέβαια το πρόγραμμα home online ενεργοποιήθηκε απο 30/11. Έτυχε σε κανέναν άλλο τίποτα παρόμοιο ;

Επικοινώνησα μαζί τους και μου είπαν οτι το βλέπουν ενεργό το πρόγραμμα απο τις 30/11 και οτι επόμενος λογαριασμός δεν θα έχει καθόλου ρήτρα και είμαι με το παλιό τιμοκάταλογο, αλλά ακόμα δεν μου έχουν δώσει απάντηση γιατί άργησε να ενεργοποιηθεί το πρόγραμμα. 

  • Like 1
Δημοσ.
  Στις 22/12/2021 στις 2:24 ΜΜ, fasmatikos είπε

μόλις αναρτήθηκε στο ebill ο πρώτος λογαριασμός έναντι myHome Online με Περίοδο κατανάλωσης 1/12 - 20/12  ΑΛΛΑ με τον νέο τιμοκατάλογο.....

Δηλαδή κανονικά ενεργοποίηση του online 1/12 όπως έλεγε και το ιστορικό επιλογών στο ebill αλλά με το νέο τιμοκατάλογο....  Στο myRae πάντως αλλά και σε email (customercare) μου είχαν απαντήσει ότι (καποια στιγμή) θα μεταβώ στο παλαιό τιμοκατάλογο.

 Γνωρίζει κάποιος αν πρέπει κάνω αμφισβήτηση του λογαριασμού ? ή να τον πληρώσω (που πληρώνεται αυτόματα δλδ) και να περιμένω αναπροσασμογή σε μετέπειτα λογαριασμούς? Ή να στείλω email πάλι στο customercare? ή να τους κεράσω 5 μπύρες ....

image.png.b723893de866f90f77519848179b48a3.png

 

Επέκταση  


kWh 86X0,11058€/kWh 9 , 5 1
kWh 126X0,09603€/kWh 1 2 , 1 0

kWh 60X0,07900€/kWh 4 , 74
kWh 87X0,07598€/kWh 6 , 6 1
Επιστροφή myHome Online - 30 , 00

 

αυτα εχει σε μενα που ημουν μερικες μερες στο γ1ν και το υπολοιπο του μηνα Online

Δημοσ.
  Στις 22/12/2021 στις 11:30 ΠΜ, KaRouLi είπε

Καλησπέρα.

Διάβαζα την προτεινόμενη ανάρτηση που έχει μπει στο θέμα και αναρωτιέμαι. Εγώ έχω επιστροφές αυτή τη περίοδο λόγω ότι μου δίνουν πίσω την εγγύηση (130 που ειχα δωσει πριν μπω ΚΟΤ - 20 που ειναι η εγγυηση με ΚΟΤ) και τα 30 ευρω λόγω πρώτου λογαριασμού. Το τελικό ποσό είναι -116. Υπάρχει περίπτωση, επειδή δε θα γίνουν πληρωμές με πάγια εντολή λόγω μεγάλου ποσού επιστροφών, να μπλέξω και να χάσω το Online?

@korakios Γνωρίζεις κάτι περί τουτου?

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...