Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 ώρα πριν, korakios είπε

περισσότερο όμως θα με απασχολούσε το οτι έχεις ανεξόφλητο ποσό και με το online δεν είναι να παίζεις , μιας και μπορεί να σε πετάξει στο Γ1

Και σε οσους εχουν ΚΟΤ το ιδιο θα συμβαινει γιατι σου δινει 40 ημερες μεχρι να εξοφληθει ο λογαριασμος και στις 30 ημερες θα εκδιδεται αλλος λογαριασμος.Ετσι θα εμφανιζεται παντα(λογικα) προηγουμενο ανεξοφλητο υπολοιπο.Το οποιο φυσικα εφοσον πληρωθει δεν θα υπαρχει προβλημα.

  • Like 1
  • Απαντ. 29,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    3586

  • washcloud

    1106

  • ekrepali

    1008

  • takoulou

    793

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

είμαι στο home online και αύριο πρέπει να γίνει η πληρωμή του λογαριασμού, έχω δηλώσει κάρτα της eurobank και αναφέρεται αυτό επάνω στον λογαριασμό της ΔΕΗ, όμως μπαίνοντας στο e-banking της Eurobank στο πεδίο ΄΄παγιες εντολές΄΄ δεν υπάρχει κάτι. 

Πρέπει να κάνω κάποια ενέργεια ?

Επεξ/σία από paiktaras69
Δημοσ.
6 λεπτά πριν, paiktaras69 είπε

είμαι στο home online και αύριο πρέπει να γίνει η πληρωμή του λογαριασμού, έχω δηλώσει κάρτα της eurobank και αναφέρεται αυτό επάνω στον λογαριασμό της ΔΕΗ, όμως μπαίνοντας στο e-banking της Eurobank στο πεδίο ΄΄παγιες εντολές΄΄ δεν υπάρχει κάτι. 

Πρέπει να κάνω κάποια ενέργεια ?

Και δεν πρόκειται να στο εμφανίσει. Στο πεδίο που λες στη eurobank είναι μόνο οι πάγιες εντολές που έχεις βάλει να πληρώνονται από τον λογαριασμό σου, όχι από την κάρτα σου!

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
22 λεπτά πριν, paiktaras69 είπε

είμαι στο home online και αύριο πρέπει να γίνει η πληρωμή του λογαριασμού, έχω δηλώσει κάρτα της eurobank και αναφέρεται αυτό επάνω στον λογαριασμό της ΔΕΗ, όμως μπαίνοντας στο e-banking της Eurobank στο πεδίο ΄΄παγιες εντολές΄΄ δεν υπάρχει κάτι. 

Πρέπει να κάνω κάποια ενέργεια ?

Αν έχεις βάλει τη κάρτα της Eurobank στο ebill όχι δε χρειάζεται να κάνεις κάτι. Φυσιολογικό είναι να μη φαίνεται κάτι στο ebanking, καθώς έχεις δώσει τα στοιχεία της κάρτας απευθείας στη ΔΕΗ.

Υπόψιν κάποιος ανέφερε ότι δε τραβήχτηκαν λεφτά, επειδή καταχώρησε τη κάρτα μετά την έκδοση λογαριασμού. Όσοι καταχώρησαν τη κάρτα πριν την έκδοση λογαριασμού δεν είχαν θέμα.

Σε κάθε περίπτωση αν πάει η ώρα 13:30 και δεν έχουν τραβήξει λεφτά, να αρχίσεις να ανησυχείς.

34 λεπτά πριν, HERTHAN είπε

Και σε οσους εχουν ΚΟΤ το ιδιο θα συμβαινει γιατι σου δινει 40 ημερες μεχρι να εξοφληθει ο λογαριασμος και στις 30 ημερες θα εκδιδεται αλλος λογαριασμος.Ετσι θα εμφανιζεται παντα(λογικα) προηγουμενο ανεξοφλητο υπολοιπο.Το οποιο φυσικα εφοσον πληρωθει δεν θα υπαρχει προβλημα.

Στο Online εκδίδεται μηνιαίος με 20 μέρες περιθώριο και στα ΚΟΤ. Το γράφει στους ειδικούς όρους.

333.jpg.6f80f6d28211aef7577fcf64156fd6e5.jpg

Ήδη έχω ακούσει γκρίνιες από γνωστό επειδή δε βολεύεται έτσι! 

Άντε τώρα να του εξηγήσω εγώ πόσα θα πλήρωνε στην Ελίν όπου από 16/12 τα ΚΟΤ πήγανε αυτόματα στο On! 🤬

Επεξ/σία από ekrepali
  • Like 1
Δημοσ.

Καλησπέρα. Έκανα e-contact για το enter και σήμερα τους έστειλα τα δικαιολογητικά υπογεγραμμένα. Στη σύμβαση όμως έγραφε γ1- οικιακό. Πήρα τηλέφωνο και μου είπαν να μην ανησυχώ, να τα στείλω και μόλις κάνω ebill ενεργοποιώ το enter. Τους εστειλα Ένα μειλ πριν τα στείλω μήπως έχει γίνει λάθος και δεν απάντησαν. Τους έγραψα σε μειλ μαζί με τα δικαιολογητικά ότι πήρα τηλέφωνο και μου είπαν το και το. Υπάρχει περίπτωση να έχω θέμα ή έτσι είναι η διαδικασία; 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 λεπτά πριν, Donmitsos10 είπε

Καλησπέρα. Έκανα e-contact για το enter και σήμερα τους έστειλα τα δικαιολογητικά υπογεγραμμένα. Στη σύμβαση όμως έγραφε γ1- οικιακό. Πήρα τηλέφωνο και μου είπαν να μην ανησυχώ, να τα στείλω και μόλις κάνω ebill ενεργοποιώ το enter. Τους εστειλα Ένα μειλ πριν τα στείλω μήπως έχει γίνει λάθος και δεν απάντησαν. Τους έγραψα σε μειλ μαζί με τα δικαιολογητικά ότι πήρα τηλέφωνο και μου είπαν το και το. Υπάρχει περίπτωση να έχω θέμα ή έτσι είναι η διαδικασία; 

Να ανησυχείς... έχει μαλιάσει η γλώσσα να πηγαίνετε κατάστημα να υπογράφετε το enter απευθείας, δεν ακούτε.Αν το προχωρήσεις έτσι, θα χρεωθείς μερικές μέρες Γ1 μέχρι να πάρεις κωδικούς ebill και να ενεργοποιήσεις το Enter. Μάλλον έτσι θα το κάνεις αναγκαστικά, δε νομίζω να μπορείς να κάνεις άλλη αίτηση σε κατάστημα εφόσον πλέον υπάρχει ενεργή αίτηση στο αφμ σου.

Επεξ/σία από ekrepali
  • Sad 1
Δημοσ.

Και τώρα φίλε κορακιε τι γίνεται; Δεν είναι δικό τους πρόβλημα που μου έδωσαν λάθος πληροφορίες; Δεν έχω δικαίωμα να μπω στο enter αφού κάνω γ1 οικιακό; 

Μόλις τώρα, ekrepali είπε

Να ανυσηχείς... έχει μαλιάσει η γλώσσα να πηγαίνετε κατάστημα να υπογράφετε το enter απευθείας, δεν ακούτε.Αν το προχωρήσεις έτσι, θα χρεωθείς μερικές μέρες Γ1 μέχρι να πάρεις κωδικούς ebill και να ενεργοποιήσεις το Enter. Μάλλον έτσι θα το κάνεις αναγκαστικά, δε νομίζω να μπορείς να κάνεις άλλη αίτηση σε κατάστημα εφόσον πλέον υπάρχει ενεργή αίτηση στο αφμ σου.

Τουλάχιστον απαράδεκτοι οι φίλοι στη ΔΕΗ τότε 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 λεπτά πριν, Basilhs23___ είπε

Όσοι μπουν σε προγράμματα enter η online θα τύχουν της επιδότησης ενέργειας η αυτή αφορά μόνο το Γ1; 

0,03€/kw Σεπ
0,06€/kw Οκτ 0,08 KOT
0,13€/kw Νοε 0,16 KOT
0,165€/kw Δεκ 0,185 KOT
Σταθερά προγράμματα 0,02€/kw απο 1/9
μέχρι 300kw/μήνα

11 λεπτά πριν, Donmitsos10 είπε

Δεν έχω δικαίωμα να μπω στο enter αφού κάνω γ1 οικιακό;

έχεις αλλά

11 λεπτά πριν, ekrepali είπε

Αν το προχωρήσεις έτσι, θα χρεωθείς μερικές μέρες Γ1 μέχρι να πάρεις κωδικούς ebill και να ενεργοποιήσεις το Enter.

πήγαινε σε κατάστημα ή ζήτα να σου ξαναστείλουν το συμβόλαιο ή υπογράφεις Γ1 , διαλέγεις και παίρνεις

Επεξ/σία από korakios
Δημοσ.

Ξανά πήρα τηλέφωνο και μου είπαν ότι σε 1-2 βδομαδες θα μου έρθει μειλ που θα μου λέει ότι άλλαξε ο πάροχος. Τότε παίρνω τηλέφωνο και ζητάω κωδικό εταίρου, φτιάχνω ebill και μπαίνω enter κατευθείαν. Αν μου πείτε πως δεν τα λένε σωστά κλείνω μέσα στη βδομάδα ραντεβού και πάω ΔΕΗ 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, ekrepali είπε

Στο Online εκδίδεται μηνιαίος με 20 μέρες περιθώριο και στα ΚΟΤ. Το γράφει στους ειδικούς όρους.

333.jpg.6f80f6d28211aef7577fcf64156fd6e5.jpg

 

Μπορει να το γραφει στους ορους αλλα δεν ισχυει στην πραξη.

Ο δικος μου λογαριασμος εκδοθηκε 10/12/21 κι εχει ημερομηνια ληξης 21/01/22.

Επεξ/σία από HERTHAN
Δημοσ.

Νεότερα μου στείλανε στο email γραπτή απάντηση την εξής:

Αγαπητέ πελάτη,

Θα θέλαμε να σας επιβεβαιώσω ότι όντως το αίτημα σας για το προϊόν myHome Online κατατέθηκε πριν την αλλαγή του τιμοκαταλόγου στις 3/12. Σας διαβεβαιώνω ότι θα γίνουν οι απαραίτητες ενέργειες από πλευράς μας ώστε να ενεργοποιηθεί το προϊόν με τον τιμοκατάλογο που ίσχυε έως και 2/12.

Για οποιαδήποτε διευκρίνιση παραμένουμε στη διάθεσή σας.

Με εκτίμηση,
Ομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών ΔΕΗ

Τομέας Τηλεφωνικής/Ηλεκτρονικής Εξυπηρέτησης

 

Τι λέτε αλάνια μου;

 

 

  • Like 1
Δημοσ.
35 λεπτά πριν, Donmitsos10 είπε

Ξανά πήρα τηλέφωνο και μου είπαν ότι σε 1-2 βδομαδες θα μου έρθει μειλ που θα μου λέει ότι άλλαξε ο πάροχος. Τότε παίρνω τηλέφωνο και ζητάω κωδικό εταίρου, φτιάχνω ebill και μπαίνω enter κατευθείαν. Αν μου πείτε πως δεν τα λένε σωστά κλείνω μέσα στη βδομάδα ραντεβού και πάω ΔΕΗ 

Εγώ θα πάω από την ΔΕΗ να κάνω την διαδικασία γιατί δεν απαντάνε στο email με το λάθος, μέχρι να τελειώσουμε θα πάμε στο νέο έτος.... 

 

Δημοσ.
34 λεπτά πριν, billtou1979 είπε

Νεότερα μου στείλανε στο email γραπτή απάντηση την εξής:

Αγαπητέ πελάτη,

Θα θέλαμε να σας επιβεβαιώσω ότι όντως το αίτημα σας για το προϊόν myHome Online κατατέθηκε πριν την αλλαγή του τιμοκαταλόγου στις 3/12. Σας διαβεβαιώνω ότι θα γίνουν οι απαραίτητες ενέργειες από πλευράς μας ώστε να ενεργοποιηθεί το προϊόν με τον τιμοκατάλογο που ίσχυε έως και 2/12.

Για οποιαδήποτε διευκρίνιση παραμένουμε στη διάθεσή σας.

Με εκτίμηση,
Ομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών ΔΕΗ

Τομέας Τηλεφωνικής/Ηλεκτρονικής Εξυπηρέτησης

 

 

Ακριβώς το ίδιο μήνυμα έλαβα κι εγώ σήμερα, αφού χθες τους έστειλα απλά το screenshot από το ιστορικό ενεργιών του e-bill που δείχνει ότι είχα ενεργοποιήσει τις επιλογές του Home Online (πάγια εντολή με κάρτα και μηνιαίο ηλεκτρονικό λογαριασμό).

Δεν μπορώ να πω ότι ησύχασα - μέχρι να δω σωστό λογαριασμό χωρίς ρήτρα και με παλιές χρεώσεις. Ήδη έχω ετοιμάσει το κείμενο για την καταγγελία/παράπονο και τα συνημμένα για να είμαι έτοιμος.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...