Προς το περιεχόμενο

ΔΕΗ MyHome Online/Enter + Γ1/Γ1Ν


stathisgs800

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 ώρα πριν, yiankap είπε

Κουφά πράγματα!! Πήρα το μεσημέρι τηλέφωνο μίλησα με εκπρόσωπο (κράτησα όνομα) και μου είπε ότι βάσει των αρχείων τους βλέπουν ότι είμαι ενεργοποιημένος στο Myhome on line (ενώ την Παρασκευή ήμουνα Γ1Ν) και η σύμβαση μου λήγει 24/11/2023 !!! Το ebill συνεχίζει δείχνει φυσικά σταθερά αυτό που πόσταρα παραπάνω.......Θα δώ αύριο τι θα γράψει μήπως είναι θέμα καθυστέρησης στην ενημέρωση...

Είναι αυτό που σου'χα πει, μόλις μπει η πάγια εντολή ενεργοποιούνται οι επιλογές που είχαν επιλεχτεί απ'το Συστημα με τη παλιά ημερομηνία. Το θέμα είναι να εμφανιστεί και το μπλε μηνυμα που να δείχνει ότι το online είναι ενεργοποιημένο αλλιώς είσαι ακόμα ξεκρέμαστος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 29,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    3586

  • washcloud

    1106

  • ekrepali

    1008

  • takoulou

    793

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

29 λεπτά πριν, ekrepali είπε

Είναι αυτό που σου'χα πει, μόλις μπει η πάγια εντολή ενεργοποιούνται οι επιλογές που είχαν επιλεχτεί απ'το Συστημα με τη παλιά ημερομηνία. Το θέμα είναι να εμφανιστεί και το μπλε μηνυμα που να δείχνει ότι το online είναι ενεργοποιημένο αλλιώς είσαι ακόμα ξεκρέμαστος.

αν σου πω χίλιες φορές να υπολογίζω ρήτρες , παρά θέματα του ebill της ΔΕΗ , θα με πιστέψεις?😁

  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα ... την εμπειρεία σας please

Έχω κάνει αίτηση να πάω στην ΔΕΗ από 18/10 για το Online. 30/11 μου έστειλαν ένα μύνημα για ενεργοποίηση του ebill.

Σήμερα που μπήκα στο ebill για να δω τι γίνεται, δεν έχει εκδοθεί κάποιος λογαριασμός και είδα ότι δεν είχε επιλεγμένο κάποιο πρόγραμμα. Μίλησα στο τηλέφωνο και μου είπαν ότι πρέπει εγώ λέει να το επιλέξω..... Αφού η αίτησή μου ρε παιδιά ήταν για το on line. Τι γίνεται εδώ; Δηλαδή από 30/11 έως σήμερα που είμαι; Και γιατί θα έπρεπε να το ξέρω αυτό;

Το θέμα είναι ότι εγώ την μεταφορά την έκανα με την χαμηλή χρέωση, ενώ βλέπω τώρα ότι από 2/12 η χρεώση έχει ανέβει.... Τι γίνεται με εμένα τώρα? Υπάρχει περίπτωση να με πάνε στην υψηλή χρέωση;

Το επίσης ύποπτο είναι ότι όταν ενεργοποίησα το ebill είδα ότι έλεγε ότι το αίτημά μου ήταν υπό εξέταση και ήταν επιλεγμένα από το σύστημα αυτόματα η μηνιαία πληρωμή κτλ. Σήμερα ήταν απενεργοποιημένη η επιλογή της μηνιαίας πληρωμής όπως και το αίτημα υπό εξέταση που έλεγε. Γι΄αυτό και τους πήρα και τηλέφωνο.....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα. 

Έκανα 2 αιτήσεις αλλαγής προμηθευτή ρεύματος τηλεφωνικά Παρασκευή 26/11 για το myHomeEnter για 2 συνδέσεις που είναι στο όνομά μου.

Μου έστειλαν με email τις συμβάσεις κ.λπ. τις οποίες υπέγραψα και έστειλα πίσω την ίδια ημέρα. 

Επειδή δεν έλαβα αυτοματοποιημένη απάντηση παραλαβής των δικαιολογητικών, ξαναέστειλα τα πάντα, και για τις 2 συνδέσεις την επόμενη εργάσιμη, Δευτέρα 29/11.

Επίσης τη Δευτέρα 29/11 κάλεσα στο 800-900-1000 και ρώτησα αν η υπογραφή και αποστολή των αιτήσεων πριν τις 2/12 λογίζεται για "ενεργοποίηση" ώστε να έχω τον παλιό τιμοκατάλογο. Μου απάντησαν θετικά και με παρέπεμψαν στο κείμενο της σύμβασης που υπέγραψα, όπου αναφέρει περίοδο δέσμευσης 2 ετών, και όχι ενός έτους που έχει ο νέος τιμοκατάλογος.

9/12 έλαβα sms ότι το αίτημα για την πρώτη σύνδεση προωθήθηκε προς εκτέλεση

Στις 10/12 έλαβα mail που με ενημέρωναν οτι υπάρχει εκκρεμότητα για τη δεύτερη σύνδεση, η αποστολή από μέρους μου του τελευταίου λογαριασμού και της απόδειξης πληρωμής του προηγούμενου παρόχου. Τα έστειλα την ίδια μέρα. 

14/12 έλαβα sms ότι το αίτημα για την δεύτερη σύνδεση προωθήθηκε προς εκτέλεση

16/12 εκδόθηκε ο τελικός λογαριασμός του προηγούμενου παρόχου για την πρώτη σύνδεση με καταμέτρηση 13/12.

 

Τι περιμένω απο εδώ και μπρος? Για να κάνω σύνδεση στο e-bill θα πρέπει να περιμένω τον πρώτο έντυπο λογαριασμό?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, dkarae είπε

30/11 μου έστειλαν ένα μύνημα για ενεργοποίηση του ebill.

το ενεργοποίησες το ebill τότε ?

1 λεπτό πριν, dkarae είπε

Δηλαδή από 30/11 έως σήμερα που είμαι;

Γ1 με ρήτρες

1 λεπτό πριν, dkarae είπε

Υπάρχει περίπτωση να με πάνε στην υψηλή χρέωση;

ναι

2 λεπτά πριν, dkarae είπε

Τι γίνεται με εμένα τώρα?

παράπονο

o yiankap έχει γράψει ένα πολύ ωραίο κείμενο , προσάρμοσέ το

1 λεπτό πριν, mmike2503 είπε

Για να κάνω σύνδεση στο e-bill θα πρέπει να περιμένω τον πρώτο έντυπο λογαριασμό?

πάρε τηλ να σου δώσουν κωδικούς .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έκανα αίτηση για το online από 18/11 και υπέγραψα τα συμβόλαια με ημερομηνία 24/11 κ αποστολή 29/11. Μετά από τηλέφωνα στον ΔΕΔΗΕ η σύνδεση έγινε από 10/12 στην ΔΕΗ.Στο ebill ενεργοποίησα την κάρτα στης 14/11 γιατί τότε με άφηνε.Σε τηλεφωνική επικοινωνία που αυτοί με κάλεσαν για καλοσωρισμα που είπαν ότι μπήκα στο παλιό πρόγραμμα . Εγώ τους είπα ότι στο ebill φαίνεται η ισχύς μέχρι 9/12/2022 δηλαδή για ένα χρόνο κ μου απάντησαν ότι είναι λάθος του συστήματος. Αυτά πριν 3 μέρες .Τώρα που διαβάζω τι συμβαίνει σε κάποιους έστειλα μήνυμα να διορθώσουν το λάθος κ να μου απαντήσουν εγγράφως σε ποιο πρόγραμμα είμαι για να μην κάνω άλλες ενέργειες παράπονα κτλ .Εσείς τι λέτε για όλα αυτά τι άλλο μπορώ να κάνω από εδώ κ πέρα;;;; Ευχαριστώ πολύ 

Ενεργοποίηση κάρτας 14/12

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εμενα δεν μου απάντησαν στο email περί διόρθωσης της αίτησης που τους έστειλα. Ελπίζω αύριο για να συνεχίσω την διαδικασία αλλιώς μάλλον θα στείλω την αίτηση από την αρχή. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, billtou1979 είπε

Έκανα αίτηση για το online από 18/11 και υπέγραψα τα συμβόλαια με ημερομηνία 24/11 κ αποστολή 29/11. Μετά από τηλέφωνα στον ΔΕΔΗΕ η σύνδεση έγινε από 10/12 στην ΔΕΗ.Στο ebill ενεργοποίησα την κάρτα στης 14/11 γιατί τότε με άφηνε.Σε τηλεφωνική επικοινωνία που αυτοί με κάλεσαν για καλοσωρισμα που είπαν ότι μπήκα στο παλιό πρόγραμμα . Εγώ τους είπα ότι στο ebill φαίνεται η ισχύς μέχρι 9/12/2022 δηλαδή για ένα χρόνο κ μου απάντησαν ότι είναι λάθος του συστήματος. Αυτά πριν 3 μέρες .Τώρα που διαβάζω τι συμβαίνει σε κάποιους έστειλα μήνυμα να διορθώσουν το λάθος κ να μου απαντήσουν εγγράφως σε ποιο πρόγραμμα είμαι για να μην κάνω άλλες ενέργειες παράπονα κτλ .Εσείς τι λέτε για όλα αυτά τι άλλο μπορώ να κάνω από εδώ κ πέρα;;;; Ευχαριστώ πολύ 

Ενεργοποίηση κάρτας 14/12

Ανησυχητική η ετήσια ισχύς. Οπωσδήποτε ενέργειες όπως έκανες και απάντηση γραπτώς.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλημέρα σε όλους

Αρχικά ενα μεγάλο ευχαριστώ σε όσους βοηθάνε στο μεγάλο θέμα που εχει προκύψει με τα τιμολόγια της ΔΕΗ

Να κάνω και εγω με τη σειρά μου ενα (απλό μάλλον) ερώτημα

Μέχρι πριν λίγες ημέρες ειχα το κανονικό τιμολόγιο της ΔΕΗ με ΚΟΤΒ και νυχτερινό (Γ1Ν).
Έκανα αίτηση για το MyHome Enter η οποία εγκρίθηκε.
Χρειάζεται να κάνω τίποτα ακόμα για να μπει και το κοινωνικό ή είμαι οκ;

Κάπου διάβασα οτι χρειάζεται να ξαναγίνει αίτηση αλλα δε θυμάμαι αν έλεγε για αυτη την περίπτωση ή κάποια άλλη.

Ευχαριστώ για τον χρόνο σας!

Επεξ/σία από dimitris_sal
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Spoiler

  

1 ώρα πριν, dimitris_sal είπε

Χρειάζεται να κάνω τίποτα ακόμα για να μπει και το κοινωνικό ή είμαι οκ;

όχι μιας και είσαι στον ίδιο πάροχο

 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλημέρα

Πρωϊνή επικοινωνία. Τους είπα ότι 1ον εφόσον υπέγραψα από 18/10 σύμβαση για το online πρόγραμμα γιατί να βρίσκομαι στο Γ1Ν χωρίς καμία ενημέρωση, οπότε θέλω η χρέωση από όταν μπήκα στη ΔΕΗ να είναι με το online και όχι με το Γ1Ν και 2ον ότι θέλω τις τιμές τις οποίες υπογράψαμε και όχι της σημερινές επειδή το online δεν έχει ενεργοποιηθεί ακόμα.

Μου είπαν ότι θα προωθήσουν το αίτημά μου και θα έχω απάντηση εντός 5-10 εργάσιμων και τον άκουσα θετικό ως προς το ότι μάλλον θα διορθωθεί.

Τον πιστεύω και περιμένω; Να στείλω και εγγράφως το αίτημα; Τι λέτε;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, dkarae είπε

Καλημέρα

Πρωϊνή επικοινωνία. Τους είπα ότι 1ον εφόσον υπέγραψα από 18/10 σύμβαση για το online πρόγραμμα γιατί να βρίσκομαι στο Γ1Ν χωρίς καμία ενημέρωση, οπότε θέλω η χρέωση από όταν μπήκα στη ΔΕΗ να είναι με το online και όχι με το Γ1Ν και 2ον ότι θέλω τις τιμές τις οποίες υπογράψαμε και όχι της σημερινές επειδή το online δεν έχει ενεργοποιηθεί ακόμα.

Μου είπαν ότι θα προωθήσουν το αίτημά μου και θα έχω απάντηση εντός 5-10 εργάσιμων και τον άκουσα θετικό ως προς το ότι μάλλον θα διορθωθεί.

Τον πιστεύω και περιμένω; Να στείλω και εγγράφως το αίτημα; Τι λέτε;

Στείλε κι εγγράφως να είσαι καλυμμένος. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλημέρα σε όλους,

Εγώ μόλις τώρα μπήκα στην διαδικασία να ψάξω τι γίνεται με ρήτρες ( ακόμα δεν εχω καταλάβει καλά), προγράμματα και άλλα ….νωρίς νωρις….δεν είχα πάρει χαμπάρι τίποτα και κοιμόμουν….

Έχω μπλεχτεί πολύ…..ισως οι απαντήσεις υπάρχουν μέσα στην όλη προηγούμενη συζήτηση και ζητώ προκαταβολικά συγγνώμη….

Εγώ είμαι στη ΔΕΗ σε πρόγραμμα Γ1Ν…προσπαθω  να πάρω απόφαση προς τα πού να κινηθώ και έχω χαωθει….η κατανάλωση μου είναι περίπου στα 2000++ Kw…τι προτείνετε;

Επεξ/σία από Vag83
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...