Προς το περιεχόμενο

ΔΕΗ MyHome Online/Enter + Γ1/Γ1Ν


stathisgs800

Προτεινόμενες αναρτήσεις

47 λεπτά πριν, yiankap είπε

Μετά τη χειροκίνητη ενεργοποίηση της πάγιας πληρωμής εξαφανίστικαν τα πάντα!

Πάνε και οι ενεργοποιήσεις My home online το Νοέμβρη και όλα.... Πλέον  στην καρτέλα επιλογών έχει μόνο :

 

Ηλεκτρονικός Λογαριασμός Επιλογή 20/12/2021 07:37:27 ΣΥΣΤΗΜΑ
Έκδοση λογαριασμού - ειδοποίηση με e-mail Επιλογή 20/12/2021 07:35:27 ΣΥΣΤΗΜΑ

Πάει και η ένδειξη ότι το αίτημα είναι υπο εξέταση ....Ελπίζω να είναι προσωρινό για κανά 2 μέρες όπως ανέφερε κι ο ekrepali πιο πάνω...

Επιπλέον μου έχει ανοίξει το self metering για να εισάγω κιλοβατώρες από 20 έως 23 Δεκ.

 

 

Ξανά email, ξανά τηλέφωνα και σύνδεση με το τμήμα ebill.

Και τον Οκτώβρη υπήρχαν τέτοια θέματα με εξαφανισμένες επιλογές αλλά το Online παρέμενε υπό εξέταση μέχρι που φαινόταν ολοκληρωμένο. Άμα σε εσάς χάθηκε εντελώς η μπλε ένδειξη δε ξέρω τι πρόβλημα υπάρχει.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 29,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    3586

  • washcloud

    1106

  • ekrepali

    1008

  • takoulou

    793

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Τελικά μετά απο καταγγελία και παράπονο στην ΔΕΗ μου είπαν ότι όλα θα διορθωθούν.

1. Είχα κάνει αίτηση απο τις 15/11. 
2. 3/12 μου ήρθαν οι κωδικοί απο την ΔΕΗ
3. 5/12 μηδενίστηκαν τα στοιχεία
4. 8/12 βγάλαε τον 1ο λογαριασμό με ρήτρα και με τις νεες τιμές

απο τις 5/12 μέχρι σήμερα προσπαθούσα με εμαιλ, τηλέφωνα και ραε. Και σήμερα μου είπαν οτι θα με βάλουν στο παλιό τιμοκατάλογο και θα μου διορθώσουν και αυτό με την ρήτρα. Οπότε αναμένω τον νεο λογαριασμό το νέο έτος.

Πριν ήμουν στην προτέργια και επειδή έφυγα νωρίς θα πρέπει να πληρώσω και εκεί ρήτρα (90ευρώ). Μπορώ να κάνω κάτι για αυτό και να τα γλυτώσω? (δεν έχει βγει ακόμα τπτ)

 

ευχαριστώ όλα τα παιδιά εδω μέσα για την βοήθεια τους

 

 

 

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 16/12/2021 στις 9:18 ΜΜ, fasmatikos είπε

Το αίτημα στη ΡΑΕ που είχα κάνει λέει ότι ολοκληρώθηκε (περιμένουν δλδ από εμενα να αποδεκτώ την απάντηση της ΔΕΗ ή όχι) όμως απάντηση δεν δόθηκε.... Το πεδίο της απάντησης είναι κενό... Υποθέτω ότι δεν είναι φυσιολογικό έτσι??. Στο email που έστειλα όμως σε customer care με κοινοποίηση σε ΡΑΕ μου απάντησε η ΔΕΗ ότι θα με εντάξουν στο παλιό online όσο πιο γρήγορα γίνεται (.....).  Εδώ όμως μουγκα... Να επιλέξω Απόρριψη απαντησης με σχόλιο ότι Δεν δόθηκε απάντηση ε? 

Screenshot_20211216-211407_Edge.jpg

Και σε εμένα ήρθε μήνυμα από τήν ΡΑΕ. Υπάρχει απάντηση! Τσέκαρε ότι υπάρχει αρχείο word το οποίο έχει ως όνομα το δικό σου επώνυμο καθώς & τον αριθμό παροχής σου. Το βρίσκεις εκεί πού είναι η εικόνα σαν μάτι. Πατάς στο εικονίδιο και σού εμφανίζει τα έγγραφα τα οποία έχει στην διάθεση της η υπηρεσία (ΡΑΕ) προκειμένου να αποφανθεί (δικά σου & απάντηση τής ΔΕΗ). Πιθανότατα θα σού λένε ότι σε εντάσσουν σε αυτό το... παλιοτιμολόγιο (εεε... παλαιό τιμολόγιο ήθελα να πώ) και για αυτό θεωρεί η ΡΑΕ το θέμα λήξαν.

Επεξ/σία από astrolavosg
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, chris2000 είπε

Τελικά μετά απο καταγγελία και παράπονο στην ΔΕΗ μου είπαν ότι όλα θα διορθωθούν.

απο τις 5/12 μέχρι σήμερα προσπαθούσα με εμαιλ, τηλέφωνα και ραε. Και σήμερα μου είπαν οτι θα με βάλουν στο παλιό τιμοκατάλογο και θα μου διορθώσουν και αυτό με την ρήτρα. Οπότε αναμένω τον νεο λογαριασμό το νέο έτος.

Αν αυτά σου τα είπαν τηλεφωνικά, μην τρέφεις μεγάλες ελπίδες.

Το λέω από προσωπική εμπειρία, τηλεφωνικά ήταν όλα καλά, μόλις ζήτησα εγγράφως να με διαβεβαιώσουν ότι είμαι στο Home Online και μάλιστα με παλιές τιμές, τότε έσκασε το πρόβλημα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Geoponer είπε

Αν αυτά σου τα είπαν τηλεφωνικά, μην τρέφεις μεγάλες ελπίδες.

Το λέω από προσωπική εμπειρία, τηλεφωνικά ήταν όλα καλά, μόλις ζήτησα εγγράφως να με διαβεβαιώσουν ότι είμαι στο Home Online και μάλιστα με παλιές τιμές, τότε έσκασε το πρόβλημα.

Οχι μου απάντησαν σε εμαιλ

15 λεπτά πριν, chris2000 είπε

Οχι μου απάντησαν σε εμαιλ

1ο εμαιλ

Σε συνέχεια του αιτήματός σας, σας ενημερώνουμε πως κατόπιν ελέγχου το αίτημα σας για το προϊόν myHome online κατατέθηκε πριν την αλλαγή του τιμοκαταλόγου στις 3/12. Σας διαβεβαιώνουμε ότι θα γίνουν οι απαραίτητες ενέργειες από πλευράς μας ώστε να ενεργοποιηθεί το προϊόν με τον τιμοκατάλογο που ίσχυε έως και 2/12.

2ο εμαιλ (μετα που τους είπα για την ρήτρα)

Σε συνέχεια του αιτήματός σας, σας ενημερώνουμε πως μετά την ενεργοποίηση του προϊόντος myHome online με τον τιμοκατάλογο που ίσχυε έως και 2/12 θα γίνουν και οι απαραίτητες διορθώσεις στον λογαριασμό σας.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, chris2000 είπε

Οχι μου απάντησαν σε εμαιλ

1ο εμαιλ

Σε συνέχεια του αιτήματός σας, σας ενημερώνουμε πως κατόπιν ελέγχου το αίτημα σας για το προϊόν myHome online κατατέθηκε πριν την αλλαγή του τιμοκαταλόγου στις 3/12. Σας διαβεβαιώνουμε ότι θα γίνουν οι απαραίτητες ενέργειες από πλευράς μας ώστε να ενεργοποιηθεί το προϊόν με τον τιμοκατάλογο που ίσχυε έως και 2/12.

2ο εμαιλ (μετα που τους είπα για την ρήτρα)

Σε συνέχεια του αιτήματός σας, σας ενημερώνουμε πως μετά την ενεργοποίηση του προϊόντος myHome online με τον τιμοκατάλογο που ίσχυε έως και 2/12 θα γίνουν και οι απαραίτητες διορθώσεις στον λογαριασμό σας.

Το ίδιο απάντησαν και σε μενα στις 14/12...  ακόμα στο ebill φαίνεται ενεργό έως 30/11/2022 (πριν τις 2/12 αλλά για ένα χρόνο...) δεν έχουν αλλάξει κάτι... εχθές έληγε και η προθεσμία για να δώσω τις τιμές του μετρητή, αρά εντός ημερών θα βγει και ο 1ος λογαριασμός αλλά δεν τρέφω καμία ελπίδα πλεόν να είναι με το παλιό τιμοκατάλογο.

2 ώρες πριν, astrolavosg είπε

Και σε εμένα ήρθε μήνυμα από τήν ΡΑΕ. Υπάρχει απάντηση! Τσέκαρε ότι υπάρχει αρχείο word το οποίο έχει ως όνομα το δικό σου επώνυμο καθώς & τον αριθμό παροχής σου. Το βρίσκεις εκεί πού είναι η εικόνα σαν μάτι. Πατάς στο εικονίδιο και σού εμφανίζει τα έγγραφα τα οποία έχει στην διάθεση της η υπηρεσία (ΡΑΕ) προκειμένου να αποφανθεί (δικά σου & απάντηση τής ΔΕΗ). Πιθανότατα θα σού λένε ότι σε εντάσσουν σε αυτό το... παλιοτιμολόγιο (εεε... παλαιό τιμολόγιο ήθελα να πώ) και για αυτό θεωρεί η ΡΑΕ το θέμα λήξαν.

Ωχ, τώρα είδα ότι απάντησες σε εμένα ! ναι έχεις δίκιο ούτε που το πρόσεξα ανάμεσα στα τόσα αρχεία που είχα στείλει στο αίτημα! όντως απάντησαν ότι ενεργοποιήθηκε στις 1/12 κα ότι θα πάω με τον παλιό τιμοκατάλογο!

ευχαριστώ για την επισήμανση @astrolavosg !

 

βέβαια αμετά από προσεχτική παρατήρηση, ο αριθμός παροχής που αναφέρουν στην απάντηση ότι ενεργοποιήθηκε το myHome online (στις1/12) δεν ανηκει σε εμένα...... μάλον λάθος από copy paste (?) . δεν ξέρω αν θέλω να κλάψω ή να γελασω... 

Επεξ/σία από fasmatikos
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μιά ερώτηση για τους γνωρίζοντες, περιμένοντας τον πρώτο λογαριασμό στο Home Online,  ξέρω ότι αν δίνω μέτρηση κάθε 2 μήνες ΜΕΣΩ ΔΕΔΔΗΕ, ερχετε εκκαθαριστικός και περιλαμβάνει την έκπτωση ΚΟΤ ( υπολογίζεται μόνο στους εκκαθαριστικούς ), διάβασα εδώ ότι αν δίνω μετρήσεις μέσω ΔΕΗ με το self metering, κάθε μήνα έρχεται έναντι, έχεις κανείς εμπειρία, αν δίνει κάποιος μετρήσεις κάθε μήνα στην ΔΕΗ για τους 3 μήνες, μέχρι να έρθει ο εκκαθαριστικός από ΔΕΔΔΗΕ, οι 3 αυτοί μήνες περιλαμβάνουν την έκπτωση ΚΟΤ βάσει της δηλούμενης κατανάλωσης? 
Ευχαριστώ εκ των προτέρων 

Επεξ/σία από leotzian
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα.

Αίτηση στις 12/11  και ακόμη υπό εξέταση. Δεν ξέρω πόσες ώρες έχω χάσει μιλώντας στο τηλέφωνο και ετοιμάζοντας 

παράπονα προς ΡΑΕ, ΔΕΗ κλπ.

Με πολύ κόπο έφτασα να αναμένω την αλλαγή προμηθευτή από ΔΕΔΔΗΕ να ολοκληρωθεί για να ενεργοποιηθεί και το

πρόγραμμα online.

Το αίτημα στον ΔΕΔΔΗΕ έχει φτάσει από τις 14/12 και ακόμη αναμένω την αφεντιά τους να μου αλλάξουν τον Α/Α στην

παροχή.

Έχει κανείς υπόψιν του πόσο χρόνο θέλει από ΔΕΔΔΗΕ να γίνει αυτό το απλό πράγμα;

Στις 16/12, εκδόθηκε και εκκαθαριστικός από τον προηγούμενο πάροχο άρα καταμέτρηση έχει γίνει πολύ πρόσφατα.

Ευχαριστώ όλους σας για τις πληροφορίες...

 

Επεξ/σία από AleisterS
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα σας και συγνώμη αν επαναλάβω κάτι που το έχετε ξαναπεί, 

Μετά από πολλά τηλέφωνα και επικοινωνία στις 16/12 ενεργοποιηθηκε η ΔΕΗ από volton που ήμουν, αίτηση για ΔΕΗ έκανα στις 5/11.

 

Σημερα ανοιγωντας το ebill, είδα ότι είχε να επιλέξω ένα από τα διαθέσιμα προγράμματα αν επιθυμώ, Home online, home enter και home enter+,  με αφορμή αυτό τους κάλεσα και τους ρώτησα από την στιγμή που είχα κάνει αίτηση ηλεκτρονικα για το home online, γτ μου βγάζει αυτές τις επιλογές. Μου είπαν ότι πρώτα ενεργοποιειται το κοινονικο τιμολόγιο όπου μου είπαν τις χρεώσεις 0,11 kwh περίπου, πάγιο 5.5 ευρώ και στην συνέχεια κάνετε αίτημα για το online όπου και το έκαναν(φυσικά θα αρχίσει και ο αγώνας μετά για την τιμολόγηση με τον παλιό τιμοκατάλογο) 

 

Η ερώτηση μου είναι η εξής, πριν ξεκινήσω τον αγώνα για την τιμολόγηση με τον παλιό τιμοκατάλογο, οι τιμές του κοινωνικού τιμολογίου που μου ειπαν, δεν είναι σχεδόν ίδιες με το home online παλιά τιμολόγηση ;μήπως πρέπει να μείνω σε αυτό; ή έχει ρήτρα προσαρμογής; 

 

Ευχαριστώ όποιον φίλο μπορεί να με βοηθήσει 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
24 λεπτά πριν, AleisterS είπε

Καλησπέρα.

Αίτηση στις 12/11  και ακόμη υπό εξέταση. Δεν ξέρω πόσες ώρες έχω χάσει μιλώντας στο τηλέφωνο και ετοιμάζοντας 

παράπονα προς ΡΑΕ, ΔΕΗ κλπ.

Με πολύ κόπο έφτασα να αναμένω την αλλαγή προμηθευτή από ΔΕΔΔΗΕ να ολοκληρωθεί για να ενεργοποιηθεί και το

πρόγραμμα online.

Το αίτημα στον ΔΕΔΔΗΕ έχει φτάσει από τις 14/12 και ακόμη αναμένω την αφεντιά τους να μου αλλάξουν τον Α/Α στην

παροχή.

Έχει κανείς υπόψιν του πόσο χρόνο θέλει από ΔΕΔΔΗΕ να γίνει αυτό το απλό πράγμα;

Στις 16/11, εκδόθηκε και εκκαθαριστικός από τον προηγούμενο πάροχο άρα καταμέτρηση έχει γίνει πολύ πρόσφατα.

Ευχαριστώ όλους σας για τις πληροφορίες...

 

Απο την μέχρι τώρα εμπειρία νομίζω ότι θέμα είναι καθαρά γεωγραφικό.... Αλλού ο ΔΕΔΔΗΕ το κανει σε 1 μέρα άλλου μέχρι 10. Για Πάτρα που είμαι εγώ έγινε αμεσα σε 1 μέρα...  αν κάνω λάθος ας με διορθώσουν οι έχοντες μεγαλύτερη εμπειρία...

Επεξ/σία από fasmatikos
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, ilion10 είπε

Καλησπέρα σας και συγνώμη αν επαναλάβω κάτι που το έχετε ξαναπεί, 

Μετά από πολλά τηλέφωνα και επικοινωνία στις 16/12 ενεργοποιηθηκε η ΔΕΗ από volton που ήμουν, αίτηση για ΔΕΗ έκανα στις 5/11.

 

Σημερα ανοιγωντας το ebill, είδα ότι είχε να επιλέξω ένα από τα διαθέσιμα προγράμματα αν επιθυμώ, Home online, home enter και home enter+,  με αφορμή αυτό τους κάλεσα και τους ρώτησα από την στιγμή που είχα κάνει αίτηση ηλεκτρονικα για το home online, γτ μου βγάζει αυτές τις επιλογές. Μου είπαν ότι πρώτα ενεργοποιειται το κοινονικο τιμολόγιο όπου μου είπαν τις χρεώσεις 0,11 kwh περίπου, πάγιο 5.5 ευρώ και στην συνέχεια κάνετε αίτημα για το online όπου και το έκαναν(φυσικά θα αρχίσει και ο αγώνας μετά για την τιμολόγηση με τον παλιό τιμοκατάλογο) 

 

Η ερώτηση μου είναι η εξής, πριν ξεκινήσω τον αγώνα για την τιμολόγηση με τον παλιό τιμοκατάλογο, οι τιμές του κοινωνικού τιμολογίου που μου ειπαν, δεν είναι σχεδόν ίδιες με το home online παλιά τιμολόγηση ;μήπως πρέπει να μείνω σε αυτό; ή έχει ρήτρα προσαρμογής; 

 

Ευχαριστώ όποιον φίλο μπορεί να με βοηθήσει 

Και μόλις με κάλεσαν από ΔΕΗ ότι έχω ενεργοποιηθεί στο home online με τον παλιό τιμοκαταλογο, τηλέφωνο την ίδια μέρα, εντυπωσιακό θα έλεγα 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

37 λεπτά πριν, AleisterS είπε

Καλησπέρα.

Αίτηση στις 12/11  και ακόμη υπό εξέταση. Δεν ξέρω πόσες ώρες έχω χάσει μιλώντας στο τηλέφωνο και ετοιμάζοντας 

παράπονα προς ΡΑΕ, ΔΕΗ κλπ.

Με πολύ κόπο έφτασα να αναμένω την αλλαγή προμηθευτή από ΔΕΔΔΗΕ να ολοκληρωθεί για να ενεργοποιηθεί και το

πρόγραμμα online.

Το αίτημα στον ΔΕΔΔΗΕ έχει φτάσει από τις 14/12 και ακόμη αναμένω την αφεντιά τους να μου αλλάξουν τον Α/Α στην

παροχή.

Έχει κανείς υπόψιν του πόσο χρόνο θέλει από ΔΕΔΔΗΕ να γίνει αυτό το απλό πράγμα;

Στις 16/11, εκδόθηκε και εκκαθαριστικός από τον προηγούμενο πάροχο άρα καταμέτρηση έχει γίνει πολύ πρόσφατα.

Ευχαριστώ όλους σας για τις πληροφορίες...

 

Καλησπέρα.. Η αλλαγή παροχου γινεται συνήθως εντός  3-4 ημερών.. Εκτός αν και δεν υπάρχει προσβαση στην παροχη.. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Να κάνω δυο ερωτήσεις. 

Μας ήρθε λογαριασμός (πρώτος) με ημερομηνία 9-12. Στο ebill λέει να καταχωρήσουμε τις επόμενες ενδείξεις 6 ως 9 Δεκεμβρίου - ημερομηνίες που ήταν να καταχωρήσω ένδειξη για το λογ/σμο που βγήκε. Γιατί συμβαίνει αυτό; Συστημικό λάθος; Το θέμα είναι ότι δεν ξέρω πότε να βάλω την επόμενη ένδειξη. 

Δεν μας έχει γίνει χρέωση 0,01Ε μέσω κάρτας. Είναι όλα ενεργά και κομπλέ από την πρώτη στιγμή. Να ανησυχώ;

Επεξ/σία από 1comment
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, ekrepali είπε

Ξανά email, ξανά τηλέφωνα και σύνδεση με το τμήμα ebill.

Και τον Οκτώβρη υπήρχαν τέτοια θέματα με εξαφανισμένες επιλογές αλλά το Online παρέμενε υπό εξέταση μέχρι που φαινόταν ολοκληρωμένο. Άμα σε εσάς χάθηκε εντελώς η μπλε ένδειξη δε ξέρω τι πρόβλημα υπάρχει.

 

Κουφά πράγματα!! Πήρα το μεσημέρι τηλέφωνο μίλησα με εκπρόσωπο (κράτησα όνομα) και μου είπε ότι βάσει των αρχείων τους βλέπουν ότι είμαι ενεργοποιημένος στο Myhome on line (ενώ την Παρασκευή ήμουνα Γ1Ν) και η σύμβαση μου λήγει 24/11/2023 !!! Το ebill συνεχίζει δείχνει φυσικά σταθερά αυτό που πόσταρα παραπάνω.......Θα δώ αύριο τι θα γράψει μήπως είναι θέμα καθυστέρησης στην ενημέρωση...

  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

57 λεπτά πριν, yiankap είπε

Κουφά πράγματα!! Πήρα το μεσημέρι τηλέφωνο μίλησα με εκπρόσωπο (κράτησα όνομα) και μου είπε ότι βάσει των αρχείων τους βλέπουν ότι είμαι ενεργοποιημένος στο Myhome on line (ενώ την Παρασκευή ήμουνα Γ1Ν) και η σύμβαση μου λήγει 24/11/2023 !!! Το ebill συνεχίζει δείχνει φυσικά σταθερά αυτό που πόσταρα παραπάνω.......Θα δώ αύριο τι θα γράψει μήπως είναι θέμα καθυστέρησης στην ενημέρωση...

Μην εμπιστεύεστε ότι σας λέει ο καθένας στο μιλητο, ακόμα και επιβλητικά δεν θα βγάλετε άκρη.

Ζητήστε γραπτές απαντήσεις για να έχετε κάτι στα χέρια σας. Την πάτησα και έμαθα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...