Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 ώρα πριν, ekrepali είπε

Είναι "φυσιολογικό". Έτσι ακριβώς έγινε και με μένα... μόλις ενεργοποίησα τη πάγια εντολή, χάθηκαν επιλογές στο ιστορικό. Μετά από 2 μέρες φάνηκε το Online ενεργό (με την παλιά ημερομηνία). Εσένα τι γράφει γράφει στη κεντρική σελίδα, ότι είναι υπό εξέταση; Αν ναι, τότε περίμενε 2 μέρες.

ebill.jpg.1d916554852815f330e3c763a0a41276.jpgebill2.jpg.f3cae0a30c448c451c3d8e4b9200af03.jpg1264529804_myhomeonline.jpg.f190b45f5c0e2b478f13c431eb7ec822.jpg

Ήταν υπό εξέταση μέχρι 16/12 και τώρα δεν έχει επιλεγμένο καν πρόγραμμα. 

Το ανέφερα στο αίτημα που έχω ανοιχτό στο myRAE να υπάρχει... Απορώ πάντως γιατί πρέπει κάποιος να ασχολείται έναν μήνα για μία αλλαγή παρόχου...

 

  • Like 2
  • Απαντ. 29,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    3586

  • washcloud

    1106

  • ekrepali

    1008

  • takoulou

    793

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

  

3 ώρες πριν, tomtsir είπε

Ήταν υπό εξέταση μέχρι 16/12 και τώρα δεν έχει επιλεγμένο καν πρόγραμμα. 
 

Οκ αυτό είναι πρόβλημα... δεν έχω ιδέα.

Δημοσ.
16 ώρες πριν, ekrepali είπε

 Μετά από 2 μέρες φάνηκε το Online ενεργό (με την παλιά ημερομηνία). Εσένα τι γράφει γράφει στη κεντρική σελίδα, ότι είναι υπό εξέταση; Αν ναι, τότε περίμενε 2 μέρες.

 

Καθώς και στη δική μου την περίπτωση το Home Online φαίνεται ακόμη υπό εξέταση στο ebill ενώ αυτοί (ΔΕΗ) βλέπουν ότι έχει ενεργοποιηθεί από τις 30/11. Αυτή τη στιγμή είναι όλα ενεργοποιημένα.

Χθες βράδυ έστειλα παράπονο μέσα από τη φόρμα της σελίδας της ΔΕΗ και σήμερα το πρωί επικοινώνησα τηλεφωνικά μαζί τους. Αυτή τη φορά μου είπαν ότι η αλλαγή θα γίνει με την έκδοση του 1ου λογαριασμού μετά τις 25/12.

Πραγματικά πιστεύω ότι θα έχω πρόβλημα όταν δω το λογαριασμό.

Δημοσ.

Παράταση στην ενιαία προσωρινή άδεια λειτουργίας της ΔΕΗ ως τα τέλη 2023 για να διασφαλιστεί η ενεργειακή ασφάλεια

Αναφορά σε κείμενο

 

Με νέα επείγουσα ρύθμιση που περιλήφθηκε στο νομοσχέδιο για την υγεία χορηγείται παράταση στην ισχύ της Ενίαιας Προσωρινής Άδειας Λειτουργίας της ΔΕΗ, καθώς διαφορετικά θα οδηγούνταν στην παράνομη λειτουργία χωρίς τις απαιτούμενες άδειες των μονάδων ηλεκτροπαραγωγής της και θα έθετε σε κίνδυνο τον ενεργειακό εφοδιασμό της χώρας.

Η κίνηση αυτή εκτιμάται ότι εντάσσεται στην προσπάθεια της κυβέρνησης να διασφαλίσει την επάρκεια ισχύος στα επόμενα έτη, εν μέσω σοβαρών τριγμών στην ευρύτερη αγορά ενέργειας, εγχώρια και πανευρωπαϊκά.

 

Πόσο έδινε στο στοίχημα να υπογράψει ο Πλεύρης νομοσχέδιο για φτηνό ρεύμα; Τι άλλο θα δούμε σ'αυτή τη χώρα... 🤣

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μετά τη χειροκίνητη ενεργοποίηση της πάγιας πληρωμής εξαφανίστικαν τα πάντα!

Πάνε και οι ενεργοποιήσεις My home online το Νοέμβρη και όλα.... Πλέον  στην καρτέλα επιλογών έχει μόνο :

 

Ηλεκτρονικός Λογαριασμός Επιλογή 20/12/2021 07:37:27 ΣΥΣΤΗΜΑ
Έκδοση λογαριασμού - ειδοποίηση με e-mail Επιλογή 20/12/2021 07:35:27 ΣΥΣΤΗΜΑ

Πάει και η ένδειξη ότι το αίτημα είναι υπο εξέταση ....Ελπίζω να είναι προσωρινό για κανά 2 μέρες όπως ανέφερε κι ο ekrepali πιο πάνω...

Επιπλέον μου έχει ανοίξει το self metering για να εισάγω κιλοβατώρες από 20 έως 23 Δεκ.

 

 

Επεξ/σία από yiankap
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Geoponer είπε

Καθώς και στη δική μου την περίπτωση το Home Online φαίνεται ακόμη υπό εξέταση στο ebill ενώ αυτοί (ΔΕΗ) βλέπουν ότι έχει ενεργοποιηθεί από τις 30/11. Αυτή τη στιγμή είναι όλα ενεργοποιημένα.

Χθες βράδυ έστειλα παράπονο μέσα από τη φόρμα της σελίδας της ΔΕΗ και σήμερα το πρωί επικοινώνησα τηλεφωνικά μαζί τους. Αυτή τη φορά μου είπαν ότι η αλλαγή θα γίνει με την έκδοση του 1ου λογαριασμού μετά τις 25/12.

Πραγματικά πιστεύω ότι θα έχω πρόβλημα όταν δω το λογαριασμό.

.... και το προαίσθημά μου βγήκε αληθινό, και μάλιστα πριν καν βγει ο λογαριασμός.

Να ακούτε τον @korakios γιατί ότι και να λένε στο μιλητό δεν έχει καμία βάση. 3-4 φορές με επιβεβαίωσαν τηλεφωνικά ότι είμαι στο Home Online και είναι τυπικό το θέμα να εμφανιστεί στο ebill. 

Τους έστειλα screenshot από 30/11 που δείχνει ότι όλα είναι ενεργοποιημένα, την υπογεγραμμένη σύμβαση που αναφέρει το Home Online και τόνισα ότι ποτέ δεν υπέγραψα για το Γ1 της ΔΕΗ, ούτε και με ενημέρωσαν από 30/11 ποτυ ολοκλήρωσε τη διαδικασία ο ΔΕΔΗΕΕ ότι υπάρχει κάποιο θέμα με την ένταξή μου στο Home Online.

Περιμένω την απάντησή τους με αγωνία, πραγματικά, γιατί δεν μπορώ άλλο αυτήν την κατάσταση... :-( 

DEI_issue.PNG.89cfe9f279bc2b020f66aeb38c891bff.PNG

 

Επεξ/σία από Geoponer
Δημοσ.
50 λεπτά πριν, yiankap είπε

Μετά τη χειροκίνητη ενεργοποίηση της πάγιας πληρωμής εξαφανίστικαν τα πάντα!

Πάνε και οι ενεργοποιήσεις My home online το Νοέμβρη και όλα.... Πλέον  στην καρτέλα επιλογών έχει μόνο :

 

Ηλεκτρονικός Λογαριασμός Επιλογή 20/12/2021 07:37:27 ΣΥΣΤΗΜΑ
Έκδοση λογαριασμού - ειδοποίηση με e-mail Επιλογή 20/12/2021 07:35:27 ΣΥΣΤΗΜΑ

Πάει και η ένδειξη ότι το αίτημα είναι υπο εξέταση ....Ελπίζω να είναι προσωρινό για κανά 2 μέρες όπως ανέφερε κι ο ekrepali πιο πάνω...

Επιπλέον μου έχει ανοίξει το self metering για να εισάγω κιλοβατώρες από 20 έως 23 Δεκ.

 

 

Και σε εμένα έτσι έκανε στις 17/12 , σήμερα έφτιαξε , μου έβαλαν το πρόγραμμα ενεργό για 2 χρόνια και μου πρόσθεσαν και το φυσικό αέριο που έκανα. 

Αναμένουμε δηλαδή τον πρώτο λογαριασμό για να δούμε ότι όλα καλά.

Δημοσ.
47 λεπτά πριν, yiankap είπε

Μετά τη χειροκίνητη ενεργοποίηση της πάγιας πληρωμής εξαφανίστικαν τα πάντα!

Πάνε και οι ενεργοποιήσεις My home online το Νοέμβρη και όλα.... Πλέον  στην καρτέλα επιλογών έχει μόνο :

 

Ηλεκτρονικός Λογαριασμός Επιλογή 20/12/2021 07:37:27 ΣΥΣΤΗΜΑ
Έκδοση λογαριασμού - ειδοποίηση με e-mail Επιλογή 20/12/2021 07:35:27 ΣΥΣΤΗΜΑ

Πάει και η ένδειξη ότι το αίτημα είναι υπο εξέταση ....Ελπίζω να είναι προσωρινό για κανά 2 μέρες όπως ανέφερε κι ο ekrepali πιο πάνω...

Επιπλέον μου έχει ανοίξει το self metering για να εισάγω κιλοβατώρες από 20 έως 23 Δεκ.

 

 

Ξανά email, ξανά τηλέφωνα και σύνδεση με το τμήμα ebill.

Και τον Οκτώβρη υπήρχαν τέτοια θέματα με εξαφανισμένες επιλογές αλλά το Online παρέμενε υπό εξέταση μέχρι που φαινόταν ολοκληρωμένο. Άμα σε εσάς χάθηκε εντελώς η μπλε ένδειξη δε ξέρω τι πρόβλημα υπάρχει.

 

Δημοσ.

Τελικά μετά απο καταγγελία και παράπονο στην ΔΕΗ μου είπαν ότι όλα θα διορθωθούν.

1. Είχα κάνει αίτηση απο τις 15/11. 
2. 3/12 μου ήρθαν οι κωδικοί απο την ΔΕΗ
3. 5/12 μηδενίστηκαν τα στοιχεία
4. 8/12 βγάλαε τον 1ο λογαριασμό με ρήτρα και με τις νεες τιμές

απο τις 5/12 μέχρι σήμερα προσπαθούσα με εμαιλ, τηλέφωνα και ραε. Και σήμερα μου είπαν οτι θα με βάλουν στο παλιό τιμοκατάλογο και θα μου διορθώσουν και αυτό με την ρήτρα. Οπότε αναμένω τον νεο λογαριασμό το νέο έτος.

Πριν ήμουν στην προτέργια και επειδή έφυγα νωρίς θα πρέπει να πληρώσω και εκεί ρήτρα (90ευρώ). Μπορώ να κάνω κάτι για αυτό και να τα γλυτώσω? (δεν έχει βγει ακόμα τπτ)

 

ευχαριστώ όλα τα παιδιά εδω μέσα για την βοήθεια τους

 

 

 

 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 16/12/2021 στις 9:18 ΜΜ, fasmatikos είπε

Το αίτημα στη ΡΑΕ που είχα κάνει λέει ότι ολοκληρώθηκε (περιμένουν δλδ από εμενα να αποδεκτώ την απάντηση της ΔΕΗ ή όχι) όμως απάντηση δεν δόθηκε.... Το πεδίο της απάντησης είναι κενό... Υποθέτω ότι δεν είναι φυσιολογικό έτσι??. Στο email που έστειλα όμως σε customer care με κοινοποίηση σε ΡΑΕ μου απάντησε η ΔΕΗ ότι θα με εντάξουν στο παλιό online όσο πιο γρήγορα γίνεται (.....).  Εδώ όμως μουγκα... Να επιλέξω Απόρριψη απαντησης με σχόλιο ότι Δεν δόθηκε απάντηση ε? 

Screenshot_20211216-211407_Edge.jpg

Και σε εμένα ήρθε μήνυμα από τήν ΡΑΕ. Υπάρχει απάντηση! Τσέκαρε ότι υπάρχει αρχείο word το οποίο έχει ως όνομα το δικό σου επώνυμο καθώς & τον αριθμό παροχής σου. Το βρίσκεις εκεί πού είναι η εικόνα σαν μάτι. Πατάς στο εικονίδιο και σού εμφανίζει τα έγγραφα τα οποία έχει στην διάθεση της η υπηρεσία (ΡΑΕ) προκειμένου να αποφανθεί (δικά σου & απάντηση τής ΔΕΗ). Πιθανότατα θα σού λένε ότι σε εντάσσουν σε αυτό το... παλιοτιμολόγιο (εεε... παλαιό τιμολόγιο ήθελα να πώ) και για αυτό θεωρεί η ΡΑΕ το θέμα λήξαν.

Επεξ/σία από astrolavosg
Δημοσ.
5 λεπτά πριν, chris2000 είπε

Τελικά μετά απο καταγγελία και παράπονο στην ΔΕΗ μου είπαν ότι όλα θα διορθωθούν.

απο τις 5/12 μέχρι σήμερα προσπαθούσα με εμαιλ, τηλέφωνα και ραε. Και σήμερα μου είπαν οτι θα με βάλουν στο παλιό τιμοκατάλογο και θα μου διορθώσουν και αυτό με την ρήτρα. Οπότε αναμένω τον νεο λογαριασμό το νέο έτος.

Αν αυτά σου τα είπαν τηλεφωνικά, μην τρέφεις μεγάλες ελπίδες.

Το λέω από προσωπική εμπειρία, τηλεφωνικά ήταν όλα καλά, μόλις ζήτησα εγγράφως να με διαβεβαιώσουν ότι είμαι στο Home Online και μάλιστα με παλιές τιμές, τότε έσκασε το πρόβλημα.

  • Like 1
Δημοσ.
Μόλις τώρα, Geoponer είπε

Αν αυτά σου τα είπαν τηλεφωνικά, μην τρέφεις μεγάλες ελπίδες.

Το λέω από προσωπική εμπειρία, τηλεφωνικά ήταν όλα καλά, μόλις ζήτησα εγγράφως να με διαβεβαιώσουν ότι είμαι στο Home Online και μάλιστα με παλιές τιμές, τότε έσκασε το πρόβλημα.

Οχι μου απάντησαν σε εμαιλ

15 λεπτά πριν, chris2000 είπε

Οχι μου απάντησαν σε εμαιλ

1ο εμαιλ

Σε συνέχεια του αιτήματός σας, σας ενημερώνουμε πως κατόπιν ελέγχου το αίτημα σας για το προϊόν myHome online κατατέθηκε πριν την αλλαγή του τιμοκαταλόγου στις 3/12. Σας διαβεβαιώνουμε ότι θα γίνουν οι απαραίτητες ενέργειες από πλευράς μας ώστε να ενεργοποιηθεί το προϊόν με τον τιμοκατάλογο που ίσχυε έως και 2/12.

2ο εμαιλ (μετα που τους είπα για την ρήτρα)

Σε συνέχεια του αιτήματός σας, σας ενημερώνουμε πως μετά την ενεργοποίηση του προϊόντος myHome online με τον τιμοκατάλογο που ίσχυε έως και 2/12 θα γίνουν και οι απαραίτητες διορθώσεις στον λογαριασμό σας.

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, chris2000 είπε

Οχι μου απάντησαν σε εμαιλ

1ο εμαιλ

Σε συνέχεια του αιτήματός σας, σας ενημερώνουμε πως κατόπιν ελέγχου το αίτημα σας για το προϊόν myHome online κατατέθηκε πριν την αλλαγή του τιμοκαταλόγου στις 3/12. Σας διαβεβαιώνουμε ότι θα γίνουν οι απαραίτητες ενέργειες από πλευράς μας ώστε να ενεργοποιηθεί το προϊόν με τον τιμοκατάλογο που ίσχυε έως και 2/12.

2ο εμαιλ (μετα που τους είπα για την ρήτρα)

Σε συνέχεια του αιτήματός σας, σας ενημερώνουμε πως μετά την ενεργοποίηση του προϊόντος myHome online με τον τιμοκατάλογο που ίσχυε έως και 2/12 θα γίνουν και οι απαραίτητες διορθώσεις στον λογαριασμό σας.

Το ίδιο απάντησαν και σε μενα στις 14/12...  ακόμα στο ebill φαίνεται ενεργό έως 30/11/2022 (πριν τις 2/12 αλλά για ένα χρόνο...) δεν έχουν αλλάξει κάτι... εχθές έληγε και η προθεσμία για να δώσω τις τιμές του μετρητή, αρά εντός ημερών θα βγει και ο 1ος λογαριασμός αλλά δεν τρέφω καμία ελπίδα πλεόν να είναι με το παλιό τιμοκατάλογο.

2 ώρες πριν, astrolavosg είπε

Και σε εμένα ήρθε μήνυμα από τήν ΡΑΕ. Υπάρχει απάντηση! Τσέκαρε ότι υπάρχει αρχείο word το οποίο έχει ως όνομα το δικό σου επώνυμο καθώς & τον αριθμό παροχής σου. Το βρίσκεις εκεί πού είναι η εικόνα σαν μάτι. Πατάς στο εικονίδιο και σού εμφανίζει τα έγγραφα τα οποία έχει στην διάθεση της η υπηρεσία (ΡΑΕ) προκειμένου να αποφανθεί (δικά σου & απάντηση τής ΔΕΗ). Πιθανότατα θα σού λένε ότι σε εντάσσουν σε αυτό το... παλιοτιμολόγιο (εεε... παλαιό τιμολόγιο ήθελα να πώ) και για αυτό θεωρεί η ΡΑΕ το θέμα λήξαν.

Ωχ, τώρα είδα ότι απάντησες σε εμένα ! ναι έχεις δίκιο ούτε που το πρόσεξα ανάμεσα στα τόσα αρχεία που είχα στείλει στο αίτημα! όντως απάντησαν ότι ενεργοποιήθηκε στις 1/12 κα ότι θα πάω με τον παλιό τιμοκατάλογο!

ευχαριστώ για την επισήμανση @astrolavosg !

 

βέβαια αμετά από προσεχτική παρατήρηση, ο αριθμός παροχής που αναφέρουν στην απάντηση ότι ενεργοποιήθηκε το myHome online (στις1/12) δεν ανηκει σε εμένα...... μάλον λάθος από copy paste (?) . δεν ξέρω αν θέλω να κλάψω ή να γελασω... 

Επεξ/σία από fasmatikos
  • Sad 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...