Προς το περιεχόμενο

ΔΕΗ MyHome Online/Enter + Γ1/Γ1Ν


stathisgs800

Προτεινόμενες αναρτήσεις

8 λεπτά πριν, gemis XTX είπε

Το ότι ξεκινάει 30 Νοεμβρίου το αποφάσισαν αυτοί και οχιι εγώ! Εγώ έκανα όλες τις ενέργειες που έπρεπε να κάνω όταν έπρεπε αυτοί καθυστέρησαν,! Και λογικά επίτηδες για να τα αρπάξουνε..! Δλδ έτσι όπως το λες να το αφήσω έτσι και είναι λογικό; 

Δεν ξέρω την περίπτωση σου.

  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 29,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    3586

  • washcloud

    1106

  • ekrepali

    1008

  • takoulou

    793

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 ώρες πριν, killer_instinct είπε

Καλημέρα σας,

Είμαι κι εγώ ένας από αυτούς που έσπευσαν στο παρά 1' της λήξης της 2/12 για το myhomeenter+. Έχω στα χέρια μου την σύμβαση που λέει έναρξη από 2/12. Ήδη το Φυσικό Αέριο μου έστειλε και λογαριασμό για μέχρι 2/12 κατανάλωση, ενώ ένας ΔΕΔΔΗΕτζής είχε περάσει με βαριά καρδιά 3/12 στις 17:30 (βαριές υπερωρίες) να μετρήσει τα ρολόγια της πολυκατοικίας (είχε φύγει και το άλλο της πολυκατοικίας 2 μέρες νωρίτερα). Δεν ξέρω αν μέτρησε και το δικό μου.

Στην αρχή έβλεπα στο e-bill: "Το προϊόν είναι ενεργό έως 01/12/2022", ενώ σήμερα που μπήκα βλέπω: "Το προϊόν είναι ενεργό έως 14/12/2022". Το έχει πάθει κι άλλος αυτό; Ανησυχώ μήπως μου φορέσουν τις άλλες χρεώσεις. Να στείλω ένα προληπτικό email; Να τους πάρω τηλέφωνο; Τι προτείνετε;

Ευχαριστώ!

 

Μία ερώτηση αν επιτρεπεις. Η σύμβαση που σου έδωσαν, πάνω δεξιά στην 1η σελίδα στο τιμολόγιο: τι αναγράφει; Γ1 η home enter;

Επεξ/σία από Basilhs23___
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ακολουθώντας το παράδειγμα του @liakjim ενεργοποίησα τη πάγια πληρωμη από το e-bill φοβούμενος ότι από την άλλη βδομάδα που κλείνω μήνα θα μου έρθει λογαριασμός με το Γ1Ν και θα παίζει καμια ρήτρα....Ελπίζω τελικά να ενεργοποιηθεί εγκαίρως. Λεπτομέρεια η κάρτα είναι στο όνομά μου και το ρεύμα στο όνομα της συζύγου. Παίζει ρόλο; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 13/12/2021 στις 10:48 ΜΜ, Philippe είπε

Τα όρια του ΚΟΤ είναι για 4μηνο, οπότε εάν ξεπερνάτε τις 1400KWh (που είναι για μονοπρόσωπο νοικοκυριό) οριακά, θα σας βγει ελάχιστα πιο φθηνό το Online και δίνει και 30€ μια και έξω έκπτωση. Εάν είχατε παλιό σπίτι που θα μπορούσε να σας βγάλει ξαφνικό πρόβλημα στα υδραυλικά ή τα ηλεκτρικά, τρέχει ένα πρόγραμμα που λέγεται Enter "+" και προσφέρει "δωρεάν" 5 επισκέψεις μαστόρων (αλλά μόνο για έκτακτη ανάγκη, μέχρι 100€ και με αρκετούς περιορισμούς). Οι διαφορές στο κόστος είναι αμελητέες, μάλιστα βγαίνει πιο φθηνό το Enter+ για μεγάλες καταναλώσεις. Δες τα και στο site της ΔΕΗ αναλυτικά, αλλά εσύ μάλλον καλύτερα να γραφτείς στο Online.

Πήγα την Πέμπτη από το κατάστημα για να κάνω επανασύνδεση κ αλλαγή στο όνομα μου μας είπαν στο τηλέφωνο ότι είναι πιο γρήγορη η διαδικασία. 

Δεν μπορούσα να επιλέξω το online εκεί θα το κάνω online όταν συνδεθεί, 2 3 εργάσιμες μου είπαν. 

Σας ευχαριστώ πολύ παιδιά για την βοήθεια! 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έλαβα συμβόλαια για home online 24/11 λόγω αίτησης μέσω e contract. 29/11 είχα αποστείλει τα πάντα υπογεγραμμένα στη ΔΕΗ. Με διαβεβαίωσαν όλοι στην εξυπηρέτηση ότι έχω κατοχυρώσει τις παλιές τιμές. Πριν 5 μέρες έλαβα κωδικούς e bill, ενεργοποίησα πάγια εντολή και το home online έδειχνε υπό εξέταση. Ξαφνικά χθες την ημέρα που άλλαξε το τελευταίο ψηφίο στην παροχή, δείγμα ότι μπήκα ΔΕΗ, είδα στο e bill ότι έχουν απενεργοποιηθεί όλες οι επιλογές σαν να μην έχει γίνει τπτ. Τι στο καλό σημαίνει αυτό? Τι πρέπει να κάνω?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλημέρα. Ένας ανέφερε ότι στο EBILL ενώ έγραφε λήξη προγράμματος 28/11/23 ξαφνικά γράφει 12/12/23.. 

Και μένα το ίδιο γράφει. Πλάκα θα έχει να μας βάλουν με την νέα τιμή.. 

 

Εν αναμονή του πρώτου λογαριασμού. 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 λεπτά πριν, conne είπε

Καλημέρα. Ένας ανέφερε ότι στο EBILL ενώ έγραφε λήξη προγράμματος 28/11/23 ξαφνικά γράφει 12/12/23.. 

Και μένα το ίδιο γράφει. Πλάκα θα έχει να μας βάλουν με την νέα τιμή.. 

 

Εν αναμονή του πρώτου λογαριασμού. 

 

 

Αποχωρεις αζημιως.

  • Confused 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά κάτι τρέχει σίγουρα. Έκανα αίτηση αρχές Νοέμβρη. Παρότι είχα καταθέσει όλα τα απαραίτητα δικαιολογητικά μου ζητούσαν να τους τα ξαναστείλω ή καθηστερούσαν πολύ. Τελικώς λέει ενεργοποίηση έγινε μια μέρα μετά την αλλαγή της τιμολογιακής πολιτικής. Να σημειώσω, δεν ενημερώθηκα ποτέ για την ενεργοποίηση από τους ίδιους και τελικά κατάφερα να βγάλω άκρη καλώντας τον ΔΕΔΔΗΕ. Τους καλώ πάλι την επόμενη και επιβεβαιώνουν ότι υπάγομαι στην νέα τιμολογιακή πολιτική. Τελικώς, έστειλα στο τμήμα παραπόνων αλλά απάντηση δεν έχω λάβει.

Κάποιος κακόπιστος ίσως έλεγε ότι είχαν καλή προσφορά εν μέσω αβεβαιώτητας στις τιμές για να τραβήξουν κόσμο και ότι αισχεμένα υπήρχε καθυστέρηση. 

Θέλω να πιστεύω ότι ήταν ειλικρινές λάθος και πως θα διορθωθεί από πλευράς τους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, DeusVult είπε

Παιδιά κάτι τρέχει σίγουρα. Έκανα αίτηση αρχές Νοέμβρη. Παρότι είχα καταθέσει όλα τα απαραίτητα δικαιολογητικά μου ζητούσαν να τους τα ξαναστείλω ή καθηστερούσαν πολύ. Τελικώς λέει ενεργοποίηση έγινε μια μέρα μετά την αλλαγή της τιμολογιακής πολιτικής. Να σημειώσω, δεν ενημερώθηκα ποτέ για την ενεργοποίηση από τους ίδιους και τελικά κατάφερα να βγάλω άκρη καλώντας τον ΔΕΔΔΗΕ. Τους καλώ πάλι την επόμενη και επιβεβαιώνουν ότι υπάγομαι στην νέα τιμολογιακή πολιτική. Τελικώς, έστειλα στο τμήμα παραπόνων αλλά απάντηση δεν έχω λάβει.

Κάποιος κακόπιστος ίσως έλεγε ότι είχαν καλή προσφορά εν μέσω αβεβαιώτητας στις τιμές για να τραβήξουν κόσμο και ότι αισχεμένα υπήρχε καθυστέρηση. 

Θέλω να πιστεύω ότι ήταν ειλικρινές λάθος και πως θα διορθωθεί από πλευράς τους.

Άμα θέλανε δεν έλεγαν νέες τιμές από 03 Δεκεμβρίου αλλά από 30 Νοεμβρίου.

  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

58 λεπτά πριν, conne είπε

Καλημέρα. Ένας ανέφερε ότι στο EBILL ενώ έγραφε λήξη προγράμματος 28/11/23 ξαφνικά γράφει 12/12/23.. 

Και μένα το ίδιο γράφει. Πλάκα θα έχει να μας βάλουν με την νέα τιμή.. 

 

Εν αναμονή του πρώτου λογαριασμού. 

 

 

Ελπίζω να έχετε κρατήσει screenshots με τις παλιές ημερομηνίες απ'τη κεντρική σελίδα του ebill και το ιστορικό επιλογών, θα σας κάνει τη ζωή πολύ ευκολότερη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα σας.Ενώ τελευταία στο e bill εγραφε για το προγραμμα online ότι το αίτημα είναι υπό εξέταση,σήμερα είδα ότι το προ'ι'ον είναι ενεργό εώς 07/12/2022...Ένας χρόνος δηλαδή...

Τελευταία επικοινωνία που είχα πριν μία εβδομάδα με είχαν διαβεβαιώσει ότι θα είμαι με τις παλιές τιμές αφού είχα πάρει εγκριση 30 Νοεμβρίου.Τελευταία μέρα δηλαδή για την Δεή!

Από την στιγμή που το προ'ι'ον είναι ενεργό για ένα χρονο σημαίνει ότι είμαι με τις καινούργιες τιμές???

Γιατί τόσο μπάχαλο να μην μπορούμε να καταλάβουμε σε ποιο πρόγραμμα είμαστε??

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, johnmlrs είπε

Τελευταία επικοινωνία που είχα πριν μία εβδομάδα με είχαν διαβεβαιώσει ότι θα είμαι με τις παλιές τιμές αφού είχα πάρει εγκριση 30 Νοεμβρίου.Τελευταία μέρα δηλαδή για την Δεή!

μη δίνετε σημασία στο τι λέει ο σεκιουριτάς ,προϊστάμενος ,υπεύθυνος καθαρίστρια,  διευθυντής , υπάλληλος ,κεντρικά και γωνίες

7 λεπτά πριν, johnmlrs είπε

Από την στιγμή που το προ'ι'ον είναι ενεργό για ένα χρονο σημαίνει ότι είμαι με τις καινούργιες τιμές???

ναι

7 λεπτά πριν, johnmlrs είπε

Γιατί τόσο μπάχαλο να μην μπορούμε να καταλάβουμε σε ποιο πρόγραμμα είμαστε??

στο καινούριο

παράπονο με κοινοποίηση

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...