Προς το περιεχόμενο

ΔΕΗ MyHome Online/Enter + Γ1/Γ1Ν


stathisgs800

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
32 λεπτά πριν, topmar είπε

Καλημέρα, σήμερα η 3η ημέρα μετά την υπογραφή σύμβασης στο κατάστημα (Γ1) και 2η μέρα μετά την ενεργοποίηση του προγράμματος Online από το E-Bill, και ενώ έχουν γίνει όλα όσα ορίζονται για το εν λόγω πρόγραμμα (ορισμός μηνιαίου λογαριασμού, δήλωση κάρτας πληρωμής, κλπ), ακόμα υπάρχει η ένδειξη "το αίτημα σας για το ΔΕΗ myHome Online είναι υπό εξέταση". 

Κάνω κάτι άλλο, εκτός από υπομονή; 

...και καμμιά προσευχή....(και στο λέει αγνωστικιστής, υπ όψιν!) :P

Αφού ήσουν από άλλο πάροχο (άρα εμπλέκεται ΚΑΙ ο ΔΕΔΔΗΕς...) , πιθανώς θα πάρει πολλές μέρες, ίσως και βδομάδες - ίσως και να ενεργοποιηθείς ΜΕΤΑ την πρωτοχρονιά,,,αλλά μέχρι στιγμής, η ΔΕΗ έχει δείξει να "σέβεται" το πότε υπέγραψες, στην πλειονότητα των περιπτώσεων εδώ μέσα έστω, οπότε ακόμη και ΑΝ τυχόν "φαινομενικά" σου εμφανίζει ότι "δεν πρόλαβες τις έως 31/12 τιμές", ΘΑ σε δικαιώσουν. Πιθανώς θα χρειαστεί βέβαια να κάνεις "παράπονο", θα το λάβουν υπ' όψη, θα το στείλουν στο σχετικό τμήμα για διόρθωση, κι αφού θα έχεις φάει τα συκώτια σου "περιμένοντας", όλα θα τελειώσουν καλώς...

Να τσεκάρεις καθημερινά το ebill, γιατί είναι σε λίγο κουκουρούκου mode, και απενεργοποιούνται από μόνες τους επιλογές που έχεις κάνει (μηνιαίος / πάγια εντολή, κλπ). Θα "ξελιγωθείς" λίγο, αλλά "υπομονή", όπως είπες... 

Επεξ/σία από washcloud
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 29,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    3586

  • washcloud

    1106

  • ekrepali

    1008

  • takoulou

    793

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

6 ώρες πριν, liakjim είπε

Καλημέρα.

Ενημέρωση και μάλιστα θετική.

Να υπενθυμίσω ότι είμαι από αυτούς που κάναμε econtract για home online με ημερομηνία πριν την αλλαγή των όρων. Το δικό μου ήταν 22/11. 

Σήμερα που μπήκα e-bill είδα διετή ισχύ στο πρόγραμμα το οποίο σημαίνει ότι είμαι με τους παλιούς όρους.

IMG_20211217_071349.jpg.679a81e10bb595fc7832ccb9d88bf9a2.jpg

Παρόλο που είναι Δεκέμβρη η ενεργοποίηση , μετά και από τηλέφωνο που έκανα στην υποστήριξη, οι χρεώσεις είναι σύμφωνα με τον παλιό καλό τιμοκατάλογο που ίσχυε την ημερομηνία που έκανα την αίτηση δηλαδή τη 22α Νοεμβριου. Έτσι και αλλιώς η διετής ισχύς έδινε το στίγμα για αυτό. Εννοείται ότι ο κατάλογος που αναφέρεται στο ebill δεν πρέπει να λαμβάνεται υπόψη. Έτσι κι αλλιώς αναφέρεται στο καινούργιο home online που έχει και 12 μήνες ισχύ σαν διαφήμιση.

Η μοναδική ενέργεια που έπρεπε να κάνω σύμφωνα και με την επικοινωνία που είχα με την υποστήριξη ήταν να ενεργοποιήσω την πάγια εντολή της πιστωτικής κάρτας παρόλο που το είχα κάνει κατά τη διάρκεια του e-contract μιας και η επιλογή για κάποιο λόγο δεν ήταν ενεργοποιημένη.

Να πω ότι δεν έστειλα ούτε κάποια καταγγελία ούτε κάποιο e-mail στην υποστήριξη τύπου εκβιαστικό ότι αν δεν θα προχωρήσω σε καταγγελία. Όλα πήγαν καλά.

Το μόνο που μένει είναι να πάρω κάποια στιγμή τον λογαριασμό και να επιβεβαιώσουμε όλα αυτά που αναφέρω.

😎🙂

Καλημέρα όταν λες έκανα econtract στις 22/11τι εννοείς? Συμπλήρωσες ηλεκτρονικά την αίτηση για αλλαγή προμηθευτή με επιλογή προγράμματος my home online? έκανα αίτηση στις 18/11 με αποδεικτικό ότι το αίτημα καταχωρήθηκε επιτυχώς προχθές στείλανε κωδικούς ebill, πήγα να επιλέξω το my home online και βγάζει τις νέες τιμές και όχι τις παλιές για τις οποίες είχα αιτηθεί. Φοβάμαι να το επιλέξω γιατί σαν τιμοκατάλογο έχει τις νέες τιμές και κάνω καμιά πατάτα και συμφωνήσω πριν το κυνηγήσω περαιτέρω.Η σύμβαση που στείλανε τέλη Νοέμβρη δεν ανέφερε πουθενά το πρόγραμμα (ήταν κενό) και δεν ανέφερε κάπου τιμή κιλοβατώρας. Ζήτησα να μου στείλουν τη σύμβαση συμπληρωμένη. θες να μου πεις εσύ όταν μπήκες στο ebill επέλεξες το my home online με τι τιμές καταλόγου? Συγνώμη για το μπλα μπλα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, patera1 είπε

Καλημέρα όταν λες έκανα econtract στις 22/11τι εννοείς? Συμπλήρωσες ηλεκτρονικά την αίτηση για αλλαγή προμηθευτή με επιλογή προγράμματος my home online? έκανα αίτηση στις 18/11 με αποδεικτικό ότι το αίτημα καταχωρήθηκε επιτυχώς προχθές στείλανε κωδικούς ebill, πήγα να επιλέξω το my home online και βγάζει τις νέες τιμές και όχι τις παλιές για τις οποίες είχα αιτηθεί. Φοβάμαι να το επιλέξω γιατί σαν τιμοκατάλογο έχει τις νέες τιμές και κάνω καμιά πατάτα και συμφωνήσω πριν το κυνηγήσω περαιτέρω.Η σύμβαση που στείλανε τέλη Νοέμβρη δεν ανέφερε πουθενά το πρόγραμμα (ήταν κενό) και δεν ανέφερε κάπου τιμή κιλοβατώρας. Ζήτησα να μου στείλουν τη σύμβαση συμπληρωμένη. θες να μου πεις εσύ όταν μπήκες στο ebill επέλεξες το my home online με τι τιμές καταλόγου? Συγνώμη για το μπλα μπλα

Σε όλους τις νέες τιμές δείχνει, ωστόσο όσοι προλάβαμε χρεωνόμαστε με τις παλιές 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, patera1 είπε

.Η σύμβαση που στείλανε τέλη Νοέμβρη δεν ανέφερε πουθενά το πρόγραμμα (ήταν κενό)

κακώς , αλλά

4 λεπτά πριν, patera1 είπε

έκανα αίτηση στις 18/11 με αποδεικτικό ότι το αίτημα καταχωρήθηκε επιτυχώς

γράφει τουλάχιστον εκεί online ?

5 λεπτά πριν, patera1 είπε

Φοβάμαι να το επιλέξω γιατί σαν τιμοκατάλογο

καλά κάνεις

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, korakios είπε

κακώς , αλλά

γράφει τουλάχιστον εκεί online ?

καλά κάνεις

δεν αναγράφει κανένα πρόγραμμα, το απόλυτο κενό. Το είδα αλλά δεν προλάβαινα να μιλήσω μαζί τους και το έστειλα έτσι πίσω. Από την πλευρά μου βλακεία αλλά θεωρητικά είχα τη back side μου καλυμμένη μιας και η αίτηση μου ήταν για συγκεκριμένο πρόγραμμα. Ακόμη θεωρώ ότι είναι παράνομο εκ μέρους τους να στείλουν σύμβαση κενή 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, patera1 είπε

αλλά θεωρητικά είχα τη back side μου καλυμμένη μιας και η αίτηση μου ήταν για συγκεκριμένο πρόγραμμα.

 

5 λεπτά πριν, korakios είπε

γράφει τουλάχιστον εκεί online ?

πχ

Spoiler

195907019_econtr.jpg.f5ba31437076cc670e4

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, Decano είπε

Σε όλους τις νέες τιμές δείχνει, ωστόσο όσοι προλάβαμε χρεωνόμαστε με τις παλιές 

αυτό σημαίνει ότι επέλεξες home online (που παρουσιάζει στο ebill τις νέες τιμές) και προσευχήθηκες πατώντας το πλήκτρο να σε δεχτεί με τις παλιές? Να απλώσω τις εικόνες των αγίων και να ανάψω το καντήλι πριν το κάνω?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, patera1 είπε

Ακόμη θεωρώ ότι είναι παράνομο εκ μέρους τους να στείλουν σύμβαση κενή 

φυσικά και είναι παράνομο ,όπως και οτι δεν υπήρχε και τιμοκατάλογος

1 λεπτό πριν, patera1 είπε

Να απλώσω τις εικόνες των αγίων και να ανάψω το καντήλι πριν το κάνω?

ΜΗΝ το κάνεις

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

μου ήρθε ο τελικός από την αποχώρηση από watt volt ...τώρα που έφυγα ΔΕΗ μπορούν να μου κάνουν κάτι  ή πρέπει να τον πληρώσω;

 

 

 

 

 

Επεξ/σία από snet
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, patera1 είπε

ακριβώς το ίδιο αποθήκευσα 18/11 και είναι το μόνο αποδεικτικό που μπορώ να στηριχτώ...

οκ, σε άλλο φόρουμ ήτανε και εκεί κενο γιαυτό σε ρώτησα

πάρε τώρα τηλ , αναφέρεις αυτολεξεί ότι μπήκες στο ebill και δεν είναι τίποτα ενεργοποιημένο ενώ στην αίτηση του online είχες δώσει όλα τα στοιχεία , ρωτάς αν το ενεργοποιήσεις τώρα αν θα μπεις στις νέες τιμές

Ότι και να σου πουν μη δίνεις σημασία , απλά ποντάρω οτι θα σου πούνε οτι θα μπεις με τις νέες τιμές και καπάκι παράπονο

 

Στην άλλη περίπτωση που

1% να πουνε οτι θα το διορθώσουν στο σύστημα , κρατάς όνομα υπαλλήλου και ώρα/ημερομηνία

φυσικά θα στείλεις και στο [email protected] για επιβεβαίωση

Μόλις τώρα, snet είπε

μπορώ να κάνω κάτι για τη ρήτρα;

λάθος θέμα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 λεπτά πριν, korakios είπε

οκ, σε άλλο φόρουμ ήτανε και εκεί κενο γιαυτό σε ρώτησα

πάρε τώρα τηλ , αναφέρεις αυτολεξεί ότι μπήκες στο ebill και δεν είναι τίποτα ενεργοποιημένο ενώ στην αίτηση του online είχες δώσει όλα τα στοιχεία , ρωτάς αν το ενεργοποιήσεις τώρα αν θα μπεις στις νέες τιμές

Ότι και να σου πουν μη δίνεις σημασία , απλά ποντάρω οτι θα σου πούνε οτι θα μπεις με τις νέες τιμές και καπάκι παράπονο

 

Στην άλλη περίπτωση που

1% να πουνε οτι θα το διορθώσουν στο σύστημα , κρατάς όνομα υπαλλήλου και ώρα/ημερομηνία

φυσικά θα στείλεις και στο [email protected] για επιβεβαίωση

μόλις επικοινώνησα μαζί τους, εάν πάω να ενεργοποιήσω το online home από το ebill τώρα θα αποδέχομαι τις νέες τιμές. Είπε να μην ενεργοποιήσω τίποτα, ότι το αίτημα μου το αρχικό με κατοχυρώνει με τις παλιές τιμές. Δεν μου ακούστηκε και πολύ τσακάλι ο συγκεκριμένος υπάλληλος, θα ξανά προσπαθήσω αργότερα για δεύτερη 'γνωμάτευση'. Το ωραίο πάντως ήταν στο τέλος....περιμένετε να δείτε το λογαριασμό για τις τιμή κιλοβατώρας και το πρόγραμμα που έχετε ενταχθεί... to be continued...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, patera1 είπε

Είπε να μην ενεργοποιήσω τίποτα, ότι το αίτημα μου το αρχικό με κατοχυρώνει με τις παλιές τιμές.

καλά σου είπε .

27 λεπτά πριν, korakios είπε

κρατάς όνομα υπαλλήλου και ώρα/ημερομηνία

επίσης

8 λεπτά πριν, patera1 είπε

θα ξανά προσπαθήσω αργότερα για δεύτερη 'γνωμάτευση'.

άσε τα τηλέφωνα πλέον και μόνο

27 λεπτά πριν, korakios είπε

στο [email protected] για επιβεβαίωση

γραπτώς

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μη μου τυραννάτε τον @korakios παλιόπαιδα!

βγήκε σήμερα ο λογαριασμός (σκέτο χωρίς να αναφέρει έναντι ή εκκαθαριστικός) Νοεμβρίου. Έχω οκ τη παλιά τιμή κιλοβατώρας στα 0.096 και λείπουν οι κυβερνητικές εκπτώσεις. πω πρέπει να μην την παλεύουν κάστανο στα τμήματα μηχανογράφησης και τιμολόγησης.

 

dehneombrios.JPG

Επεξ/σία από greekfragma
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...